Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер (vi-xi ғғ)
Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер (VI-XI ғғ)
Сыныбы: 10 <<А>>
Күні 20.10.12
Сабақтың тақырыбы
Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер (VI-XI ғғ)
Мақсаты
Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттерді, олардың қоғамдық құрылыстары мен саяси жағдайларын сипаттау.
Күтілетін нәтижелер
Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттерді біледі. Қоғамдық құрылысы мен саяси жағдайларына талдау жасай алады. Алғашқы мемлекеттердің әлеуметтік - экономикалық жағдайын біледі.Түрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттер жөнінде мағлұматтарды қолданады
Керекті жабдықтар
Оқулық. Интерактивті тақта. Интернет. Тест. Стикер.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
3 минут
Оқушылармен амандасу;
Айлар атаулары арқылы сыныпты 4 топқа бөлу.
Үй тапсырмасын жинап алады.
Амандасады
Айларымен топқа бөлінеді
Тұсаукесер
3 минут
10 минут
2 минут
Орта ғасырлық сурет көрсетіледі.
http://massaget.kz/userdata/news/news_197/thumb_b/photo.jpg
- Осы суретке қарап отырып, қандай ой келеді? Енді сұрақ құрастырамыз.
- Сурет қай дәуірге жатады деп ойлайсыздар?
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, критерилермен таныстыру.
Аты - жөні
Қазақcтан аумағындағы алғашқы мемлекеттерді білу
Қоғамдық құрылысы мен саяси жағдайларына талдау жасай алу
Алғашқы мемлекеттердің әлеуметтік - экономикалық жағдайын білу
Тест бағасы
Қорытынды
Өз бағаң
Көрші
Мұғалім
Ойланады, ой бөліседі, жазады, сұрақ құрастырады, салыстырады,талдайды, қорғайды, баға береді. Топта 3 үздік сұрақты таңдайды. Оқиды. 2 жұлдыз, 1 ұсыныс
Ойларын айтады. Қызығушылығы артады, белсенділігі артады
Ойланады, ынталанады, жоспарлайды, өз -өздерін реттейді, ойларын жүйелейді
Негізгі бөлім
20
<<Кемпірқосақ>> тәсілі. Стикерлер түсімен бөлінеді.
<<І>> топ: Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттер (Белсенді оқу)
<<ІІ>> топ: Қарлұқ мемлекеті, Оғз мемлекеті, Қимақ мемлекеті
<<ІІІ>> топ: Қоғамдық құрылысы мен саяси жағдайлары
<<ІҮ>> топ: Алғашқы мемлекеттердің әлеуметтік - экономикалық жағдайы
Белсенді оқиды,жазады, ойларын айтады, топта талқылайды, түстерімен бөлінеді,, ақпарат береді және алады, ақпаратпен алмасады, түсіндіреді, тыңдайды, талқылайды, білім алады
Қорытынды
5 минут
5 минут
Тест арқылы бекіту
Тест критерилері негізінде бағалау:
Критериалды бағалау
Үйге тапсырма: Эссе жазып келу.
Ойланады, талдайды, салыстырады, сұраққа жауап береді.
Өздерін тест критерилері негізіне
бағалайды.
Топпен бағалайды
Ізденеді, мәліметтерді саралайды.
Сабақтың өзіндік талдауы
Сабақты оқушыларды топқа бөлуден бастадым. Оқушыларды айлар атауымен 4 топқа бөлдім.
Сабақтың тұсаукесер кезінде оқушыларға <<массагет>> сайтынан http://massaget.kz/userdata/news/news_197/thumb_b/photo.jpg
ортағасырлық сурет көрсеттім. Суретті көрсетісімен қандай ой келгенін және осы ойлардан жоғары деңгейлі сұрақтар құруды тапсырдым. Оқушылар сұрақтардың көлемі қанша болу керектігін сұрады. Оларға сұрақтарда шектеу болмайтынын түсіндірдім . Сұрақ құрып болысымен топпен сұрақтармен танысып, талдап, топтан үздік үш сұрақты анықтауларын сұрадым. Үздігін анықтап оқығында оқушыларымның жоғары деңгейлі сұрақтар құра алатындықтарына таң қалдым. Суреттің қай дәуірге жататындығын анықтау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын аштық. Мақсаты мен критерилерімен таныстырып шығысымен, оқушыларға тапсырмалар бөліп беріп орындаттым. Тапсырмаларын орындап болысымен топтағы оқушыларды <<кемпірқосақ>> тәсілімен тағы да топтарға бөліп, талқылаттым. Осылайша олар алған мәліметтерімен бөлісіп шықты. Өз орындарына келісімен тағы талқылап, білімдерін толықтырды. Бекіту ретінде барлық оқушыларға тест тапсырмасын орындаттым. Орындау нәтижесінде оқушылардың көп бөлігі төмен баға алып қалды. Оның себебі, оқушылар нақты мәліметерді талқылау барысында толық жеткізе алмады. Себебі оларды уақытты үнемдеу үшін мен асықтырған болатынмын. Сондықтан келесі сабақтарда талқылауға уақыт жеткілікті беруге тырысамын деп ойлап отырмын. Ауызша жұмыстану кезінде оқушылар белсенді түсіндіріп, талқылады. Сабақ барысына толықтай қанағаттандым. Кемшіліктің өзінен де үйренуге болатынын түсініп жатырған сияқтымын.
Сабақ барысында оқушылардың көп бөлігі белсенді жұмыстанды. Өздеріне қойған бағалары 5 болып, көршілері де сол бағамен бағалаған. Оқуова Алтынзер өзіне қанағаттанарлықтай баға қойған екен. Нәтижесінде 12 оқушының 11 - і ы ушыны ке, оқушы ке бағаланды. ба өздерін деген бағамен бағалаған және мен де, көршілері де сол бағамен келістік.. 5 - ке, 1 оқушы 3 - ке бағаланды.
Сабақ бойынша өзгертулер
Сыныбы: 10 <<А>>
Күні 20.10.12
Сабақтың тақырыбы
Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер (VI-XI ғғ)
Мақсаты
Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттерді, олардың қоғамдық құрылыстары мен саяси жағдайларын сипаттау.
Күтілетін нәтижелер
Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттерді біледі. Қоғамдық құрылысы мен саяси жағдайларына талдау жасай алады. Алғашқы мемлекеттердің әлеуметтік - экономикалық жағдайын біледі.Түрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттер жөнінде мағлұматтарды қолданады
Керекті жабдықтар
Оқулық. Интерактивті тақта. Интернет. Тест. Стикер.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
3 минут
Оқушылармен амандасу;
Айлар атаулары арқылы сыныпты 4 топқа бөлу.
Үй тапсырмасын жинап алады.
Амандасады
Айларымен топқа бөлінеді
Тұсаукесер
3 минут
10 минут
2 минут
Орта ғасырлық сурет көрсетіледі.
http://massaget.kz/userdata/news/news_197/thumb_b/photo.jpg
- Осы суретке қарап отырып, қандай ой келеді? Енді сұрақ құрастырамыз.
- Сурет қай дәуірге жатады деп ойлайсыздар?
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, критерилермен таныстыру.
Аты - жөні
Қазақcтан аумағындағы алғашқы мемлекеттерді білу
Қоғамдық құрылысы мен саяси жағдайларына талдау жасай алу
Алғашқы мемлекеттердің әлеуметтік - экономикалық жағдайын білу
Тест бағасы
Қорытынды
Өз бағаң
Көрші
Мұғалім
Ойланады, ой бөліседі, жазады, сұрақ құрастырады, салыстырады,талдайды, қорғайды, баға береді. Топта 3 үздік сұрақты таңдайды. Оқиды. 2 жұлдыз, 1 ұсыныс
Ойларын айтады. Қызығушылығы артады, белсенділігі артады
Ойланады, ынталанады, жоспарлайды, өз -өздерін реттейді, ойларын жүйелейді
Негізгі бөлім
20
<<Кемпірқосақ>> тәсілі. Стикерлер түсімен бөлінеді.
<<І>> топ: Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттер (Белсенді оқу)
<<ІІ>> топ: Қарлұқ мемлекеті, Оғз мемлекеті, Қимақ мемлекеті
<<ІІІ>> топ: Қоғамдық құрылысы мен саяси жағдайлары
<<ІҮ>> топ: Алғашқы мемлекеттердің әлеуметтік - экономикалық жағдайы
Белсенді оқиды,жазады, ойларын айтады, топта талқылайды, түстерімен бөлінеді,, ақпарат береді және алады, ақпаратпен алмасады, түсіндіреді, тыңдайды, талқылайды, білім алады
Қорытынды
5 минут
5 минут
Тест арқылы бекіту
Тест критерилері негізінде бағалау:
Критериалды бағалау
Үйге тапсырма: Эссе жазып келу.
Ойланады, талдайды, салыстырады, сұраққа жауап береді.
Өздерін тест критерилері негізіне
бағалайды.
Топпен бағалайды
Ізденеді, мәліметтерді саралайды.
Сабақтың өзіндік талдауы
Сабақты оқушыларды топқа бөлуден бастадым. Оқушыларды айлар атауымен 4 топқа бөлдім.
Сабақтың тұсаукесер кезінде оқушыларға <<массагет>> сайтынан http://massaget.kz/userdata/news/news_197/thumb_b/photo.jpg
ортағасырлық сурет көрсеттім. Суретті көрсетісімен қандай ой келгенін және осы ойлардан жоғары деңгейлі сұрақтар құруды тапсырдым. Оқушылар сұрақтардың көлемі қанша болу керектігін сұрады. Оларға сұрақтарда шектеу болмайтынын түсіндірдім . Сұрақ құрып болысымен топпен сұрақтармен танысып, талдап, топтан үздік үш сұрақты анықтауларын сұрадым. Үздігін анықтап оқығында оқушыларымның жоғары деңгейлі сұрақтар құра алатындықтарына таң қалдым. Суреттің қай дәуірге жататындығын анықтау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын аштық. Мақсаты мен критерилерімен таныстырып шығысымен, оқушыларға тапсырмалар бөліп беріп орындаттым. Тапсырмаларын орындап болысымен топтағы оқушыларды <<кемпірқосақ>> тәсілімен тағы да топтарға бөліп, талқылаттым. Осылайша олар алған мәліметтерімен бөлісіп шықты. Өз орындарына келісімен тағы талқылап, білімдерін толықтырды. Бекіту ретінде барлық оқушыларға тест тапсырмасын орындаттым. Орындау нәтижесінде оқушылардың көп бөлігі төмен баға алып қалды. Оның себебі, оқушылар нақты мәліметерді талқылау барысында толық жеткізе алмады. Себебі оларды уақытты үнемдеу үшін мен асықтырған болатынмын. Сондықтан келесі сабақтарда талқылауға уақыт жеткілікті беруге тырысамын деп ойлап отырмын. Ауызша жұмыстану кезінде оқушылар белсенді түсіндіріп, талқылады. Сабақ барысына толықтай қанағаттандым. Кемшіліктің өзінен де үйренуге болатынын түсініп жатырған сияқтымын.
Сабақ барысында оқушылардың көп бөлігі белсенді жұмыстанды. Өздеріне қойған бағалары 5 болып, көршілері де сол бағамен бағалаған. Оқуова Алтынзер өзіне қанағаттанарлықтай баға қойған екен. Нәтижесінде 12 оқушының 11 - і ы ушыны ке, оқушы ке бағаланды. ба өздерін деген бағамен бағалаған және мен де, көршілері де сол бағамен келістік.. 5 - ке, 1 оқушы 3 - ке бағаланды.
Сабақ бойынша өзгертулер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz