Оқу үрдісін ақпараттандыру арқылы информатиканы оқыту

№ 1 орта мектеп
Үздік баяндамалар байқауы
Тақырыбы: «Оқу үрдісін ақпараттандыру арқылы информатиканы оқыту»
Информатика пәні мұғалімі: Қайырова Анаргүл Сағынғалиқызы
Атырау - 2014 ж.
Кіріспе
- Информатика пәнін оқытуды талдау
- Информатика пәнін ақпараттадыру арқылы информатиканы
оқыту.
- Оқу үрдісін ақпараттандыру арқылы информатиканы оқыту.
- Информатика сабағында ойын элементтерін пайдалану негізінде, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Кіріспе
1. 1 Информатика пәнін оқытуды талдау
1. 2. Информатика пәнін оқыту ерекшеліктері
1. 3. Оқу үрдісін ақпараттандыру арқылы информатиканы оқыту.
1. 4 Информатика сабағында ойын элементтерін пайдалану негізінде, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте жақсы.
Н. Ә. Назарбаев
Өзектілігі
Жаңа замандағы ғылыми - техникалық үрдістің қарқынды білім беру жүйесінің алдында мүлде жаңа міндеттер қойылып отыр. Бүгінгі таңда ақпараттық технологияның өмірімізге терең енуіне байланысты жеке пән сабақтарында компьютерлік техниканың мүмкіндіктерін толық пайдаланып, оқушыларға терең білім беруге жағдай жасап отыр.
Мақсаты
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін белсендіру
Схемелық кестелерді қолдану арқылы оқушылардың білімдерін, біліктерін, дағдыларын қалыптастыру.
Негізгі мәліметтердің таныстырудың ең қолайлы түрі
Берілген сұрақтардың жауабын тезірек табу мүмкіншілігін туғызады
Негізігі әдістер
1. Иллюстративті түсіндіру
2. Салыстырмалы саралау әдісі
3. Ізденпаздық әдіс
Оқушылардың қабілеттерін белсендіру құралдары.
1. Схемелер
2. Кестелер
3. Кластерлер
4. Тірек конспектілері
Ерекшеліктері
Материалды тірек сызбамен беру.
Берілген технологияны барлық типті сабақтарға және оның әр түрлі этаптарға қолдану мүмкіншілігінің жоғарлығы. Оқу материалын бірнеше бланкісі, арнайы дидактикалық матералдар жүйесі, оқулықтағы міндетті материалдарды бөліп көрсетуі.
Әдістің тиімді жақтарына тоқталсақ
Біріншіден: Оқығысы келмейтін енжер оқушыны еріксіз жетелейді.
Екіншіден: Қиын мәтінінен керек жердің негізгісін тауып алуға, өз бетімен жұмыс жасауға мәжбүр ете бастайды. Ойлануға, ой, өрісін дамытуға көмектеседі.
Үшіншіден: Қысқа нұсқа жаза отырып, білімді кеңейте. Тұжырымдап дәлелдеп сөйлеуге үйретеді.
Төртіншіден: Дағдыны, сақтау қалыптастырады.
Бесіншіден: Теорияның негізгі түйінің таба білуге оны дәлелдеуге үйретеді.
Алтыншыдан: Өзекті мәселені көтере білуге ( не үшін, қалай, қай жерде қолданылады) деген мәселелерді қозғай білуге, нәтижелікке үйретеді.
Жетіншіден: Білімдерін бағалауға жеңілдік туады.
Сегіншіден: Білімін тексеруге мүмкіндік артады.
Тоғызыншыдан: Оқушыларды өз бетінше ойлануына мүмкіндік болады.
Оныншы: Оза оқуға мүмкіндік береді.
Ақпараттық құралдарды қолдану әдісі
Сабақтың кезеңдері
Үй тапсырмасын тексеру
Тест тапсырмалары, кесте толтыру, оқушы жұмысы сканерден өткізіліп, интерактивтік тақта арқылы тексерілуі, оқушылар даярланған сызбаларды, кластерлерді талдау және т. б
Үйге тапсырма беру
Оқушыларға ортақ емес кесте жекелеме тапсырмалар беруге мүмкіншілік мол. Қажетті мәліметтерге дербес мүмкіншіліктің болуы.
Жаңа сабақты түсіндіру
Берілген материал оқушыларға баспа түрінде беріледі.
Мультимедиалық құрылғы немесе интерактивтік тақтада алдын - ала
Оқушы назарын негігі маңызды мәліметтерге аудартып, оқылатын құбылыстар мен обьектілер туралы толық және ақпаратт
Сурет, сызбалар, дыбыстық әсерлер, қимыл анимацияларының іске асады. ы береуге болады.
Материалдарды бекіту
Тірек сызбаларды, кесте материалдарды өз бетінше оқуға дағдылану, ауызша сұрақтарға жауап бері, өтілген материалды қолдана отырып әр деңгейдегі есептер шығару т. б.
Үйге тапсырма беру
Оқушыларға ортақ емес кесте жекелеме тапсырмалар беруге мүмкіншілік мол. Қажетті мәліметтерге дербес мүмкіншіліктің болуы.
Міне оқытудың оқу үрдісін ақпараттандыру арқылы сабақтарды өткізуде оқушының іс - әрекетіне оның ойлауына, сабаққа деген қызығушылығын арттыруға, өзін -өзі тануына мүмкіндік жасау үшін әр мұғалімге компьютерлік технологияның мүмкіндіктерін қолдану қажет деп есептеймін. Әрине білім беру үрдісінде ақпараттық технологияның басқа да түрлерін қолдануға болады. Олай болса, оқу үрдісінде ақпараттық технологияны электрондық, интерактивті тақтаны т. б компьютерлік технологиялардың түрлерін сабақта пайдалану оқушылардың танымдық белсенділіктерін көтеріп, ойлау жүйесін қалыптастыруға, шығармашылықпен еңбек етуге тәрбиелеп, дарындылықты дамытуға үлкен әсер етеді.
Сабақта компьютерді пайдаланудың тиімділігін былай саралап көрсетуге болады. Оқушы мен мұғалімнің позитивтік оң қатынаста болуына ықпал етеді. Олай дейтініміз, оқушылар компьютермен тікелей қатысты болғандықтан өзін еркін сезінеді. Компьютермен жұмыс барысында оқушылардың белсенділік, жауапкершілік және өзіндік шығармашылық қабілеттері қалыптасады. Оқушы өз бетінше еңбектенеді. Өз еңбегінің нәтежесін көреді. Өзін -өзі қадағалауға мүмкіншілік туады. Тапсырмаларды мұғалімнің көмегінсіз орындайды. Сол арқылы ойлау және есте сақтау қабілеттері дамиды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz