Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Cанның пайызын табу, 5 сынып. жоспар
Сыныбы: 5 <<г>> сынып
Күні: 22.04.14
Сабақтың тақырыбы: Cанның пайызын табу.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Санның пайызын табумен таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай бөлшекпен жаза білуге үйрету.
ә) дамытушылығы: Пайызға арналған есептерді шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
б) тәрбиелігі: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өз бетінше оқуға, ізденуге, еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білім іс әрекеттерін жетілдіру
Сабақтың әдісі: практикалық
Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі: 5-сын. Математика. АлдамұратоваТ.А. 317 бет.
Қажетті құрал жабдықтар: транспортир,сызғыштар,интерактивті тақта, т.б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, түгендеп, психологиялық дайындық жасау.Оларды бүгігі сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылардың үй тапсырмасын тексеру. Тексеру кезінде пайда болған олқылықтарды жою.
ІІІ. Жаңа түсініктер мен іс-әрекеттердің қалыптасуы: Тірек конспекті жаздыра отырып сабақ түсіндіру.
Өтілген тақырыптағы ережелерді негіздеу, өткен түсініктерді тереңдетуге қажетті тірек білімдерді ауызша сұрау.
* 1.Пайыз дегеніміз не?
* 2. Берілген санның 1% қалайтабылады?
* 3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?
4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?
Біз кез келген нәрсенің бөлігін табуды білеміз. Мысалы торттың
--------------------------------------------------------------------------------
бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.
--------------------------------------------------------------------------------
Қайсысы үлкен, ауызша есептеу
0,2
19%
< > =
0,7
71%
< > =
2,33
233%
< > =
Мысал №1: Саяжай учаскесінде 320 қызғалдақ өсіп тұр,оның 15% сары. Қанша сары қызғалдақ бар? Шешуі: 1% қанша қызғалдақ екенін табайық. 320 : 100 = 3,2. Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық. 3,2 :: 15 = 48. Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.
Мысал №2: Бақтағы раушан гүлдердің 20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана. Бақта қанша түп раушан гүлі бар? Шешуі: 1% раушан қаншаға тең екенін табамыз. 2 : 20 = 0,1. Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз. 0,1 :: 100 = 10. Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .
Мысал №3: Аэропортта 30 ұшақ бар, оның алтауы Боенг фирмасына тиісті. Боенг ұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды? Шешуі: Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын
табайық.6:30=0,2. Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық. 0,2 :: 100 =20Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.
ІҮ. Біліктілік дағдысын қалыптастыру. №1296-1299
№1296
Берілгені: бағасы-420теңге
15 % арзандатылды
7 ойыншыққа неше теңге үнемделді?
Шешуі: 420*0,15=63
63*7=441
Жауабы : 441 теңге
№1297
Берілгені: в=6см
а=в+в0,75
S=?
Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5
S=6*10,5=63
Жауабы: 63
№1298
Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ
20% арттырды, 2 сағ
Орташа жылдамдығы?
Шешуі:50+50*0,2=60
(50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ
№1299
Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша
кг. артық ?
Шешуі: 5*0,85=4,25
5-4,25=0,75
4,25-0,75=3,5
Жауабы: 3,5 артық
Ү.Тест арқылы өзін-өзі бақылау
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650
Үйге тапсырма:№ 1300, №1312
Қорытынды: Оқушылардың білімін бағалау.
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650 2022222
Күні: 22.04.14
Сабақтың тақырыбы: Cанның пайызын табу.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Санның пайызын табумен таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай бөлшекпен жаза білуге үйрету.
ә) дамытушылығы: Пайызға арналған есептерді шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
б) тәрбиелігі: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өз бетінше оқуға, ізденуге, еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білім іс әрекеттерін жетілдіру
Сабақтың әдісі: практикалық
Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі: 5-сын. Математика. АлдамұратоваТ.А. 317 бет.
Қажетті құрал жабдықтар: транспортир,сызғыштар,интерактивті тақта, т.б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, түгендеп, психологиялық дайындық жасау.Оларды бүгігі сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылардың үй тапсырмасын тексеру. Тексеру кезінде пайда болған олқылықтарды жою.
ІІІ. Жаңа түсініктер мен іс-әрекеттердің қалыптасуы: Тірек конспекті жаздыра отырып сабақ түсіндіру.
Өтілген тақырыптағы ережелерді негіздеу, өткен түсініктерді тереңдетуге қажетті тірек білімдерді ауызша сұрау.
* 1.Пайыз дегеніміз не?
* 2. Берілген санның 1% қалайтабылады?
* 3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?
4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?
Біз кез келген нәрсенің бөлігін табуды білеміз. Мысалы торттың
--------------------------------------------------------------------------------
бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.
--------------------------------------------------------------------------------
Қайсысы үлкен, ауызша есептеу
0,2
19%
< > =
0,7
71%
< > =
2,33
233%
< > =
Мысал №1: Саяжай учаскесінде 320 қызғалдақ өсіп тұр,оның 15% сары. Қанша сары қызғалдақ бар? Шешуі: 1% қанша қызғалдақ екенін табайық. 320 : 100 = 3,2. Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық. 3,2 :: 15 = 48. Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.
Мысал №2: Бақтағы раушан гүлдердің 20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана. Бақта қанша түп раушан гүлі бар? Шешуі: 1% раушан қаншаға тең екенін табамыз. 2 : 20 = 0,1. Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз. 0,1 :: 100 = 10. Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .
Мысал №3: Аэропортта 30 ұшақ бар, оның алтауы Боенг фирмасына тиісті. Боенг ұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды? Шешуі: Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын
табайық.6:30=0,2. Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық. 0,2 :: 100 =20Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.
ІҮ. Біліктілік дағдысын қалыптастыру. №1296-1299
№1296
Берілгені: бағасы-420теңге
15 % арзандатылды
7 ойыншыққа неше теңге үнемделді?
Шешуі: 420*0,15=63
63*7=441
Жауабы : 441 теңге
№1297
Берілгені: в=6см
а=в+в0,75
S=?
Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5
S=6*10,5=63
Жауабы: 63
№1298
Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ
20% арттырды, 2 сағ
Орташа жылдамдығы?
Шешуі:50+50*0,2=60
(50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ
№1299
Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша
кг. артық ?
Шешуі: 5*0,85=4,25
5-4,25=0,75
4,25-0,75=3,5
Жауабы: 3,5 артық
Ү.Тест арқылы өзін-өзі бақылау
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650
Үйге тапсырма:№ 1300, №1312
Қорытынды: Оқушылардың білімін бағалау.
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650 2022222
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz