Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Экологиялық білім беру
Сабақтың тақырыбы : Экологиялық білім беру.
Сабақтың мақсаты : Тақырыптың мазмұнын меңгерту, алған білімдерін жүйелі жұмыс істеуге қалыптастыру.
-Оқушылардың шығармашылық ізденістерін дамыту.
-Табиғатты қорғауға оны аялауға тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру:Қазіргі кездегі қалыптасқан экологиялық мәселелерді шешу жолдары тақырыбы
Жаңа сабақ барысы:
Жоспар:
1.<<Экологиялық білім>>, <<Экологиялық тәрбие>>, <<Экологиялық көзқарас>> ұғымдары.
2.Қазақстан Республикасындаға экологиялық білім беру және тәрбиелеу принціптерінің ерекшеліктері.
3.Экологиялық ағарту мен экологиялық мәдениеттің байланысы.
4. Экологиялық қызметтің психологиясы.
Экологиялық білім беруге деген қажеттілік адасмның өміріне қжет қолайлы ортаны қамтамасыз ету мен баиланысты.Қоршаған ортаның санасы адамның негізгі құқықтарының бірі - денсаулықты және дамуының негізгі мақсатын анықтайды. Экалогиялық білім беру табиғатқа адамгершілік қатынасты қалыптастыру, табиғатты өзгертудің шекті мөлшерін анықтау үшін ,адамның одан әрі өмір сүрруін мен дамуына мүмкіндік беретін мінез-құлықтың арнаиы -әлументтік табиғи заңдылықтарын меңгеру үшін қажет.
Экологиялық білім берудің негізгі мақсаты- табиғаттқа деген жауапкершілік қатынасты қамтамасыз ету. Экологиялық білім беру дегенде әрбір адамның жалпы экалогиялық мәдениеттілігін қалыптастыруға бағытталған үздіксіз білім, тәрбие беру даму процестерін түсінеміз.
Экологиялық жауапкершілік адамның мына қасиеттерімен баилатнысмты. өз іс-әрекетін бақылау,табиғи ортадағы өзінің іс-әрекетініңжақын кездегі және болашақты нәтижелерін болжай білу, өзіне және басқаларға сын көзбен қарай білу және т.б.
Жоғарғы айтылғандарға байланысты педагогтардың халықаралық экологиялық қозғалысы қоршаған орта саласындағы білім беруді жалпы білім беру жүиесін жетілдірудің маңызды бағыты деп есептеледі.
Экологиялық білім беру дегеніміз- әр түрлі днңгеидегі экологиялық білімдерді меңгеру. Экологиялық білім берудің екі негізгі бағыты бар қоршаған ортаны қорғау дың жалпы ілімі негізінде тәрбиелеу және табиғатпен антропагенді экожүйелердің өзара қатынасының жалпы заңдылықтары тұралы арнайы білім беру .Ал білім беру жүйесін экологизатциялау- экологиялық ойлардың ,принциптер мен көзқарастың басқа пәндерге енгізу және экологиялық білімді әр түрлі салалардың мамандарын даиындау.
Экологиялық білім берудің негізгі мақсаты- табиғаттқа деген жауапкершілік қатынасты қамтамасыз ету. Экологиялық білім беру дегенде әрбір адамның жалпы экологиялық мәдениеттілігін қалыптастыруға бағытталған үздіксіз білім, тәрбие беру даму процестерін түсінеміз.
Экологиялық жауапкершілік адамның мына қасиеттерімен байланысты: өз іс-әрекетін бақылау,табиғи ортадағы өзінің іс-әрекетінің жақын кездегі және болашақты нәтижелерін болжай білу, өзіне және басқаларға сын көзбен қарай білу және т.б.
Жоғарғы айтылғандарға байланысты педагогтардың халықаралық экологиялық қозғалысы қоршаған орта саласындағы білім беруді жалпы білім беру жүиесін жетілдірудің маңызды бағыты деп есептеледі.
Экологиялық білім беру дегеніміз- әр түрлі деңгейдегі экологиялық білімдерді меңгеру. Экологиялық білім берудің екі негізгі бағыты бар қоршаған ортаны қорғау дың жалпы ілімі негізінде тәрбиелеу және табиғатпен антропагенді экожүйелердің өзара қатынасының жалпы заңдылықтары тұралы арнайы білім беру .Ал білім беру жүйесін экологизатциялау- экологиялық ойлардың ,принциптер мен көзқарастың басқа пәндерге енгізу және экологиялық білімді әр түрлі салалардың мамандарын даиындау.
Экологиялық қызметтің психологиясы
Қызығу психологиялық жағынан алып қарағанда- үш ерекшелікпен сипатталатыны байқалады.
1. Әрекетке қатысы бойынша жағымды жоғарғы деңгейдегі эмоция
2. Эмоцияның қуанышқа ұласуы
3 . Өзін тудыратын тікелей мотивінің болуы.
Психологияға және педогогикаға қызығудың төрт құрамдас бөлігі болатыны туралы тұжырым жасадық. Оларды алып айтсақ мына төмендегілер болып шыңғады - ынтықтылық ,алғырлық ,білуге құмарлық және тұрақтылық.
Қызығу дегеніміз- ынтықтылық ,алғырлық ,тұрақтылық және білуге құмарлық тәрізді бірнеше мәні зор бөліктерден тұратыны сөзсіз. Белгілі бір бмосфераны көрінісіне зейін қою арқылы эмоция тудырып, іс әрекеттерді жүзеге асатын жеке тұлғаға тән ерекшелік.
Қызығуды топтастыру әр түрлі ғылыми негіздерге сүйеніп жүзеге асыруға болады. Олардат қызығудың биохимиялылық мазмұны, тұрақтылығы ,күші, ұзақтылығы, зеріттелетін объектісі ескеріледі.
Психологтардың пікірінше қызығу дегеніміз-адамзат баласының белгілі бір объектіні ұнатып, білуге ұмытылған іс әрекетің қуаттандыратын психологиялық ерекшелігі , адамды білім алу мен дербес шығармашылық - ұмытылдыратын ынтасы бір нәрсеге жеке бас ниетінің шоғырлануы немесе жеке тұлғаның күрделі қасиеті, бейімділігі, білуге ұмытылуы.
Танымдық қызығу дегеніміз- жалпы қызығудың бір түрі деген ойдамыз
Оларды мынадай бағыттарға жіктеуге болады.
Қызығу-танымдық қөызығу- биосфераның бір құбылысын білуге қызығу.
Осыған сәикес кейбір биолог, химик, эколог ғылымдар қызығуды студентті өзіндік дербес іс-әрекетке жұмылдыратын мотиві ретінде санайды
Экологиялық білім берудің негізгі мақсаты- табиғаттқа деген жауапкершілік қатынасты қамтамасыз ету. Экологиялық білім беру дегенде әрбір адамның жалпы экологиялық мәдениеттілігін қалыптастыруға бағытталған үздіксіз білім, тәрбие беру даму процестерін түсінеміз.
Экологиялық жауапкершілік адамның мына қасиеттерімен байланысты: өз іс-әрекетін бақылау,табиғи ортадағы өзінің іс-әрекетінің жақын кездегі және болашақты нәтижелерін болжай білу, өзіне және басқаларға сын көзбен қарай білу және т.б.
Жоғарғы айтылғандарға байланысты педагогтардың халықаралық экологиялық қозғалысы қоршаған орта саласындағы білім беруді жалпы білім беру жүиесін жетілдірудің маңызды бағыты деп есептеледі.
Экологиялық білім беру дегеніміз- әр түрлі деңгейдегі экологиялық білімдерді меңгеру. Экологиялық білім берудің екі негізгі бағыты бар қоршаған ортаны қорғау дың жалпы ілімі негізінде тәрбиелеу және табиғатпен антропагенді экожүйелердің өзара қатынасының жалпы заңдылықтары тұралы арнайы білім беру .Ал білім беру жүйесін экологизатциялау- экологиялық ойлардың ,принциптер мен көзқарастың басқа пәндерге енгізу және экологиялық білімді әр түрлі салалардың мамандарын дайындау.
Үйге тапсырма:түсінік айту
Сабақтың мақсаты : Тақырыптың мазмұнын меңгерту, алған білімдерін жүйелі жұмыс істеуге қалыптастыру.
-Оқушылардың шығармашылық ізденістерін дамыту.
-Табиғатты қорғауға оны аялауға тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру:Қазіргі кездегі қалыптасқан экологиялық мәселелерді шешу жолдары тақырыбы
Жаңа сабақ барысы:
Жоспар:
1.<<Экологиялық білім>>, <<Экологиялық тәрбие>>, <<Экологиялық көзқарас>> ұғымдары.
2.Қазақстан Республикасындаға экологиялық білім беру және тәрбиелеу принціптерінің ерекшеліктері.
3.Экологиялық ағарту мен экологиялық мәдениеттің байланысы.
4. Экологиялық қызметтің психологиясы.
Экологиялық білім беруге деген қажеттілік адасмның өміріне қжет қолайлы ортаны қамтамасыз ету мен баиланысты.Қоршаған ортаның санасы адамның негізгі құқықтарының бірі - денсаулықты және дамуының негізгі мақсатын анықтайды. Экалогиялық білім беру табиғатқа адамгершілік қатынасты қалыптастыру, табиғатты өзгертудің шекті мөлшерін анықтау үшін ,адамның одан әрі өмір сүрруін мен дамуына мүмкіндік беретін мінез-құлықтың арнаиы -әлументтік табиғи заңдылықтарын меңгеру үшін қажет.
Экологиялық білім берудің негізгі мақсаты- табиғаттқа деген жауапкершілік қатынасты қамтамасыз ету. Экологиялық білім беру дегенде әрбір адамның жалпы экалогиялық мәдениеттілігін қалыптастыруға бағытталған үздіксіз білім, тәрбие беру даму процестерін түсінеміз.
Экологиялық жауапкершілік адамның мына қасиеттерімен баилатнысмты. өз іс-әрекетін бақылау,табиғи ортадағы өзінің іс-әрекетініңжақын кездегі және болашақты нәтижелерін болжай білу, өзіне және басқаларға сын көзбен қарай білу және т.б.
Жоғарғы айтылғандарға байланысты педагогтардың халықаралық экологиялық қозғалысы қоршаған орта саласындағы білім беруді жалпы білім беру жүиесін жетілдірудің маңызды бағыты деп есептеледі.
Экологиялық білім беру дегеніміз- әр түрлі днңгеидегі экологиялық білімдерді меңгеру. Экологиялық білім берудің екі негізгі бағыты бар қоршаған ортаны қорғау дың жалпы ілімі негізінде тәрбиелеу және табиғатпен антропагенді экожүйелердің өзара қатынасының жалпы заңдылықтары тұралы арнайы білім беру .Ал білім беру жүйесін экологизатциялау- экологиялық ойлардың ,принциптер мен көзқарастың басқа пәндерге енгізу және экологиялық білімді әр түрлі салалардың мамандарын даиындау.
Экологиялық білім берудің негізгі мақсаты- табиғаттқа деген жауапкершілік қатынасты қамтамасыз ету. Экологиялық білім беру дегенде әрбір адамның жалпы экологиялық мәдениеттілігін қалыптастыруға бағытталған үздіксіз білім, тәрбие беру даму процестерін түсінеміз.
Экологиялық жауапкершілік адамның мына қасиеттерімен байланысты: өз іс-әрекетін бақылау,табиғи ортадағы өзінің іс-әрекетінің жақын кездегі және болашақты нәтижелерін болжай білу, өзіне және басқаларға сын көзбен қарай білу және т.б.
Жоғарғы айтылғандарға байланысты педагогтардың халықаралық экологиялық қозғалысы қоршаған орта саласындағы білім беруді жалпы білім беру жүиесін жетілдірудің маңызды бағыты деп есептеледі.
Экологиялық білім беру дегеніміз- әр түрлі деңгейдегі экологиялық білімдерді меңгеру. Экологиялық білім берудің екі негізгі бағыты бар қоршаған ортаны қорғау дың жалпы ілімі негізінде тәрбиелеу және табиғатпен антропагенді экожүйелердің өзара қатынасының жалпы заңдылықтары тұралы арнайы білім беру .Ал білім беру жүйесін экологизатциялау- экологиялық ойлардың ,принциптер мен көзқарастың басқа пәндерге енгізу және экологиялық білімді әр түрлі салалардың мамандарын даиындау.
Экологиялық қызметтің психологиясы
Қызығу психологиялық жағынан алып қарағанда- үш ерекшелікпен сипатталатыны байқалады.
1. Әрекетке қатысы бойынша жағымды жоғарғы деңгейдегі эмоция
2. Эмоцияның қуанышқа ұласуы
3 . Өзін тудыратын тікелей мотивінің болуы.
Психологияға және педогогикаға қызығудың төрт құрамдас бөлігі болатыны туралы тұжырым жасадық. Оларды алып айтсақ мына төмендегілер болып шыңғады - ынтықтылық ,алғырлық ,білуге құмарлық және тұрақтылық.
Қызығу дегеніміз- ынтықтылық ,алғырлық ,тұрақтылық және білуге құмарлық тәрізді бірнеше мәні зор бөліктерден тұратыны сөзсіз. Белгілі бір бмосфераны көрінісіне зейін қою арқылы эмоция тудырып, іс әрекеттерді жүзеге асатын жеке тұлғаға тән ерекшелік.
Қызығуды топтастыру әр түрлі ғылыми негіздерге сүйеніп жүзеге асыруға болады. Олардат қызығудың биохимиялылық мазмұны, тұрақтылығы ,күші, ұзақтылығы, зеріттелетін объектісі ескеріледі.
Психологтардың пікірінше қызығу дегеніміз-адамзат баласының белгілі бір объектіні ұнатып, білуге ұмытылған іс әрекетің қуаттандыратын психологиялық ерекшелігі , адамды білім алу мен дербес шығармашылық - ұмытылдыратын ынтасы бір нәрсеге жеке бас ниетінің шоғырлануы немесе жеке тұлғаның күрделі қасиеті, бейімділігі, білуге ұмытылуы.
Танымдық қызығу дегеніміз- жалпы қызығудың бір түрі деген ойдамыз
Оларды мынадай бағыттарға жіктеуге болады.
Қызығу-танымдық қөызығу- биосфераның бір құбылысын білуге қызығу.
Осыған сәикес кейбір биолог, химик, эколог ғылымдар қызығуды студентті өзіндік дербес іс-әрекетке жұмылдыратын мотиві ретінде санайды
Экологиялық білім берудің негізгі мақсаты- табиғаттқа деген жауапкершілік қатынасты қамтамасыз ету. Экологиялық білім беру дегенде әрбір адамның жалпы экологиялық мәдениеттілігін қалыптастыруға бағытталған үздіксіз білім, тәрбие беру даму процестерін түсінеміз.
Экологиялық жауапкершілік адамның мына қасиеттерімен байланысты: өз іс-әрекетін бақылау,табиғи ортадағы өзінің іс-әрекетінің жақын кездегі және болашақты нәтижелерін болжай білу, өзіне және басқаларға сын көзбен қарай білу және т.б.
Жоғарғы айтылғандарға байланысты педагогтардың халықаралық экологиялық қозғалысы қоршаған орта саласындағы білім беруді жалпы білім беру жүиесін жетілдірудің маңызды бағыты деп есептеледі.
Экологиялық білім беру дегеніміз- әр түрлі деңгейдегі экологиялық білімдерді меңгеру. Экологиялық білім берудің екі негізгі бағыты бар қоршаған ортаны қорғау дың жалпы ілімі негізінде тәрбиелеу және табиғатпен антропагенді экожүйелердің өзара қатынасының жалпы заңдылықтары тұралы арнайы білім беру .Ал білім беру жүйесін экологизатциялау- экологиялық ойлардың ,принциптер мен көзқарастың басқа пәндерге енгізу және экологиялық білімді әр түрлі салалардың мамандарын дайындау.
Үйге тапсырма:түсінік айту
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz