Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Жамбыл “балаларға”. сөйлем
№35 М.Мәметова атындағы жалпы орта мектеп.
Ашық сабақ
Тақырыбы: Балаларға. Сөйлем.
Өткізген: 1а-сынып жетекшісі:
Курмашаева Парида Курманбековна бастауыш мұғалім
2014ж.
Сауат ашу.
Сабақтың тақырыбы: Балалар.Сөйлем.
Сабақтың мақсаты: Сөйлем туралы білетіндерін еске түсіріп, сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен жазылатынын сөйлемнің соңына, тыныс белгілері қойылатынын түсіндіру.
2) Жаттығулар орындау арқылы сөйлем туралы білімдерін тереңдету.Сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, оқушылардың сөзбайлықтарын молайту.
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.Логикалық ойлауын арттыру.
Тәрбиелілігі: Ұқыптылыққа, мейірімділікке, достыққа тәрбиелеу.
Түрі: Сын тұрғысынан ойлау.
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау.
Көрнекілігі: Оқулық, кестелер, компьютер, плакаттар, ойындар үшін макеттер.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру.
Сабаққа дайындықтарын тексеру.
1)Психологиялық кңіл-күйлерін реттеу.
Қуан, шаттан! Қуан, шаттан! Қуанатын күн бүгін Қайырлы таң Қайырлы күн Күліп шықты күн бүгін.
Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ Қызғалдақ. 2-топ Бәйшешек. 3-топ Раушан.
Үй тапсырмасын сұрау.
1.Жаттығуды оқыту. 2. <<Шар лақтыру>> ойыны арқылы сұрақ қою. 1.Қазақ тілінде қанша әріп бар? 2.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 3.Жуан дауысты дыбыстарды ата? 4.Жіңішке дауысты дыбыстарды ата? 5.Сөйлем нелерден құралады? 6.Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен қалай жазылады? <<Жырау>> өлеңін жатқа сұрау.
Жаңа сабақ.
Сабақтың мақсатын түсіндіру.
1.Қызығушылықты ояту.
Көктем келді Көктемде не жауады Көктем мезгілі қандай керемет
1.Сөйлемнің бірінші сөзі қандай әріппен басталып жазылған? 2.Соңына қандай тыныс белгілерін қоюға болады.
Сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен жазылады.
Сөйлемнің соңына нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі қойылады.
Сөйлем
Сөйлем туралы не айтуға болады.
Мағынаны ашу.
150-жаттығу.
Әр сөйлемді оқып, жатқа жазу. Әрқашан болсын анам, Болайын мен де аман.
Топпен жұмыс.
1-топ. Сурет бойынша сөйлем құрау. 2-топ. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құру. 3-топ. Қарлығаш сөзінен бірнеше сөз жасау. 4-топ. Қарсы мағыналы сөздерді табу.
Ой шақыру.
Жамбыл Жабаев.
Жамбыл Жабаев туралы не білеміз?
Жамбыл Халық ақыны. Жүз жасаған. Сүйінбай ақыннан бата алған. обылысында туған.
Жиксо методы.
1.Өлеңді оқыту. 2.Мазмұнын сұрау. Топпен жұмыс.
Әр топ 5 жолдық өлең құрастыру. 1.Кім? Жамбыл ата 2.Қандай? Жас баладай 3.Не істейді? Қуанды
Жамбыл ата жас баладай қуанды.
Ойын: <<Адасқан сөйлемдер>>
!
.
?
Қыс мезгілі Қыс Қыста не қандай кермет түсті жауады.
Адасқан сөйлемдерді орнына қою.
Ой тұжырымдау.
-Срнымен балалар біз сабақта қандай тапсырмалар орындық? - Не үйрендік? Не білдік? - Сөйлем туралы не білдік? - Қандай өлең өттік? - Өлеңді кім жазған?
Бағалау.
Әр топтың, әр баланың жинаған ұпайын есептеу.
Көңіл күй кестесі.
-Сабақ сендерге ұнады ма? - Ендеше өз көңіл күйлеріңді білдіріңдер.
Үйге тапсырма.
Ашық сабақ
Тақырыбы: Балаларға. Сөйлем.
Өткізген: 1а-сынып жетекшісі:
Курмашаева Парида Курманбековна бастауыш мұғалім
2014ж.
Сауат ашу.
Сабақтың тақырыбы: Балалар.Сөйлем.
Сабақтың мақсаты: Сөйлем туралы білетіндерін еске түсіріп, сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен жазылатынын сөйлемнің соңына, тыныс белгілері қойылатынын түсіндіру.
2) Жаттығулар орындау арқылы сөйлем туралы білімдерін тереңдету.Сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, оқушылардың сөзбайлықтарын молайту.
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.Логикалық ойлауын арттыру.
Тәрбиелілігі: Ұқыптылыққа, мейірімділікке, достыққа тәрбиелеу.
Түрі: Сын тұрғысынан ойлау.
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау.
Көрнекілігі: Оқулық, кестелер, компьютер, плакаттар, ойындар үшін макеттер.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру.
Сабаққа дайындықтарын тексеру.
1)Психологиялық кңіл-күйлерін реттеу.
Қуан, шаттан! Қуан, шаттан! Қуанатын күн бүгін Қайырлы таң Қайырлы күн Күліп шықты күн бүгін.
Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ Қызғалдақ. 2-топ Бәйшешек. 3-топ Раушан.
Үй тапсырмасын сұрау.
1.Жаттығуды оқыту. 2. <<Шар лақтыру>> ойыны арқылы сұрақ қою. 1.Қазақ тілінде қанша әріп бар? 2.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 3.Жуан дауысты дыбыстарды ата? 4.Жіңішке дауысты дыбыстарды ата? 5.Сөйлем нелерден құралады? 6.Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен қалай жазылады? <<Жырау>> өлеңін жатқа сұрау.
Жаңа сабақ.
Сабақтың мақсатын түсіндіру.
1.Қызығушылықты ояту.
Көктем келді Көктемде не жауады Көктем мезгілі қандай керемет
1.Сөйлемнің бірінші сөзі қандай әріппен басталып жазылған? 2.Соңына қандай тыныс белгілерін қоюға болады.
Сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен жазылады.
Сөйлемнің соңына нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі қойылады.
Сөйлем
Сөйлем туралы не айтуға болады.
Мағынаны ашу.
150-жаттығу.
Әр сөйлемді оқып, жатқа жазу. Әрқашан болсын анам, Болайын мен де аман.
Топпен жұмыс.
1-топ. Сурет бойынша сөйлем құрау. 2-топ. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құру. 3-топ. Қарлығаш сөзінен бірнеше сөз жасау. 4-топ. Қарсы мағыналы сөздерді табу.
Ой шақыру.
Жамбыл Жабаев.
Жамбыл Жабаев туралы не білеміз?
Жамбыл Халық ақыны. Жүз жасаған. Сүйінбай ақыннан бата алған. обылысында туған.
Жиксо методы.
1.Өлеңді оқыту. 2.Мазмұнын сұрау. Топпен жұмыс.
Әр топ 5 жолдық өлең құрастыру. 1.Кім? Жамбыл ата 2.Қандай? Жас баладай 3.Не істейді? Қуанды
Жамбыл ата жас баладай қуанды.
Ойын: <<Адасқан сөйлемдер>>
!
.
?
Қыс мезгілі Қыс Қыста не қандай кермет түсті жауады.
Адасқан сөйлемдерді орнына қою.
Ой тұжырымдау.
-Срнымен балалар біз сабақта қандай тапсырмалар орындық? - Не үйрендік? Не білдік? - Сөйлем туралы не білдік? - Қандай өлең өттік? - Өлеңді кім жазған?
Бағалау.
Әр топтың, әр баланың жинаған ұпайын есептеу.
Көңіл күй кестесі.
-Сабақ сендерге ұнады ма? - Ендеше өз көңіл күйлеріңді білдіріңдер.
Үйге тапсырма.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz