М.Хакімжанова. "Бала Мәншүк"

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Мектебі
Сыныбы
Дәрісхана №7
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Баймахан Қалампыр
Мектебі: № 123 Т. Жүргенов атындағы орта мектеп
Сыныбы: 4 "б"
Дәрісхана №7: Бастауыш кабинеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақ тақырыбы:
Мектебі: М. Хакімжанова. "Бала Мәншүк"
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Жалпы мақсаты:
Мектебі: Мәншүк Мәметованың ерлігі туралы оқушылардың түсініктерін тереңдету; Мәншүктің ерлігі туралы ойларын тұжырымдайды, шығармашылық жұмыстар атқарады; шағын топ құрамында өзара қатынасқа түседі, сенім және сыйластық дағдыларын қалыптастыруға атсалысады, топ мүшелерінің бәрі де оқу материалын меңгеруін қадағалайды, бір-біріне көмек көрсетеді
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Міндеттер:
Мектебі:
  1. Оқушылардың сабаққа деген назарын аудару
  2. Үй тапсырмасын пысықтап, жаңа сабаққа назарын аудару.
  3. Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
  4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Мектебі:
  1. Мәншүк Мәметова туралы толық мағұлмат алады.
  2. Сабақ тақырыбын өздігінен талқылай алады
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Мектебі: Постер, түсті қағаз, маркерлер, компьютер, проектор, желім, қайшы, бейне көрініс
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Оқыту әдіс-тәсілдер:
Мектебі:

Блум таксономиясы, жеке және топқа тапсырмалар,

А, В, С деңгейіндегі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Дерек көздері:
Мектебі: Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-веб - сайтынан алынған мағлұматтар.

Ой-

лау дең

гейі

Мақсаты
Күтілетін нәтиже

Түрткі

(Тапсырма, сұрақ, жағдаят)

Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ой-лау деңгейі:

Психологиялық ахуал

"Шаттық шеңбері " арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілеу

Кәмпит түрлеріне байланысты топтарға бөлу

Мақсаты:

Психологиялық ахуал орнатады.

Сыныпты кәмпит түрлеріне байланысты 3 топқа бөледі.

Сабақтың барысын түсіндіру

Бағалау түрін, шарттарын түсіндіру, бағалау парағын тарату.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар шаттық шеңберін құрып, бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік тілеп, топқа бөлінеді.
Ой-лау деңгейі:

Білу

Мақсаты: Өздeрінe жүктeлгeн тaпcырмaның мaңыздылығын біледі
Күтілетін нәтиже: Ашық және жабық сұрақтарды қою арқылы үй тапсырмасын пысықтайды.
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

3 деңгейдегі оқушылардың тапсырмасын тексеру

A: Әлияғa aрнaу(өлeң шығaру)

В:Әлияғa мінeздeмe жaзу

C:Әлияғa aрнaп эcce жaзу

Мұғалім әрекеті: Сұраққа дұрыс жауап беруін қадағалайды.
Оқушы әрекеті: Әр топ мүшелері берілген тапсырманы орындайды.
Ой-лау деңгейі:

Түсіну

Мақсаты: Тaқырыпқa cәйкec поcтeр қорғaуды түсінеді
Күтілетін нәтиже: Постерді мағынасын ашып, ойын еркін жеткізіп қорғайды
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят): Мәншүк туралы не білеміз? постер қорғау
Мұғалім әрекеті: Постердің толық ашылуын қадағалау. А-В-С деңгейіндегі оқушыларды бақылайды.
Оқушы әрекеті: Постер қорғауға топ мүшелері ой бөлісіп, жүйелі баяндайды.
Ой-лау деңгейі:

Қолдану

Мақсаты:

М. Хакімжанова туралы мағұлмат беріп, «Бала Мәншүк» мәтінін рөльге бөліп орындау

Венн диаграммасын құру

Күтілетін нәтиже:

Автор туралы мағұлмат алады, мәтінді рөльге бөліп мазмұндайды

Венн диаграммасын қолданады

Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

Тапсырма:

1. Бала Мәншүк мәтінін рөльге бөліп мазмұндау

2. "Әлия мен Мәншүк" Венн диаграммасын қорғау

Мұғалім әрекеті: Әр топқа мәтінді рөльдерге бөліп береді
Оқушы әрекеті:

Әр оқушы өз рөлін орындайды

Венн диаграммасын толтырып, қорғайды

Ой-лау деңгейі:

Сергіту сәті

Мақсаты:

АКТ-ны қолданып сергіту сәтін

орындату

Күтілетін нәтиже: Оқушылар серігеді
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят): Бейнабаяннан іс-қимылдарды қайталату.
Мұғалім әрекеті: АКТ-ны қолданып қимыл -қозғалыс жаттығуларын жасату
Оқушы әрекеті: Оқушылар сергіту сәтін орындайды
Ой-лау деңгейі:

Рефлексия (1 минут)

Мақсаты: Екі жұлдыз, бір тілек арқылы сабақты қорытындылау
Күтілетін нәтиже: Сабақ қорытындысы бойынша екі тілек бір ұсыныс жазады
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят): Әр оқушы өз ойын жазып шығады
Мұғалім әрекеті: Барлығының жазған қорытындысын бақылау
Оқушы әрекеті: бармақ арқылы көрсетеді
Ой-лау деңгейі:

Бағалау

2 минут

Мақсаты: «Бағдаршам» түстері, бағалау парақшалары арқылы
Күтілетін нәтиже: Өздерінің осы сабақта қаншалықты меңгергенін оқушы біліп отырады
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):
Мұғалім әрекеті: Бақылайды, бағалайды
Оқушы әрекеті: Өз-өздерін бағалайды.
Ой-лау деңгейі:

Үйге

Мақсаты: «Бала Мәншүк» мәтінін мазмұндау. Деңгейлік тапсырмалар беру.

Ұқсас жұмыстар
М. Хакімжанова бала мәншүк жайлы ақпарат
Ана тілі 4-сынып "бала мәншүк"
Бала мәншүк
Бала мәншүк. 4-сынып
"Болмасын соғыс, болмасын!"
Қыстырма сөзді тап
Қаһарман қызы қазақтың Мәншүк Маметованың 100 жылдығына арналған мектепішілік шара
Қазақстандық батыр қыздардың ерліктері
Хор Жойылсын соғыс
Прогресшіл әлем әйелдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz