Файл қосу

Сүйкімді күшік

Пән: Өзін-өзі тану

Ақтөбе облысы

Шалқар қаласы

№12 Балабақша

І-а кіші топтарында ұйымдастырылған оқу іс –әрекеттерінің технологиялық
картасы.

Білім беру саласы: Таным

Тәрбиеші: Аманғожина Халима.

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет түрі: Айналамен танысу

Тақырыбы: «Сүйкімді күшік»

Мақсаты: Балаларды үй жануарларының бірі күшікпен таныстыру. Оның
әдемілігін, сүйкімділігін сезінуге және қайырымдылыққа баурап жануарлар
дүниесіне қамқор болуға тәрбиелеу.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс -әрекеті |Балалардың іс -әрекеті |
|Дәлелдеу. |Шаттық шеңберін жасау.(Күн шуағын |Балалар күн шуағын |
| |шақыру) |шақырып, бір –біріне |
| |Біз айнала тұрамыз |жылу таратады. Қолдарын |
| |Үлкен шеңбер құрамыз. |алға созып үрлеп келген |
| |Жәй жүреміз алдымен |қонақтарға жылу |
| |Бірте-бірте тездетіп. |сыйлайды. |
| |Жүгіреміз желдетіп |Балалар күшікті көріп |
| |Тағы жәймен жүреміз |таң қалады. |
| |Тыныш-тыныш деймізде Орнымызға | |
| |келеміз. (Қимылмен жасайды) | |
| |Қыңсылаған дыбыс шығады. Есікті | |
| |ашып қараса, кішкентай күшік келіп | |
| |тұр. | |
| | | |
|Ұйымдастыру, |Тәрбиеші балаларға күшікті |Балалар тәрбиешінің |
|іздену. |таныстырады. |әңгімесін тыңдайды. |
| |-Балалар, бұл не? Бұл кішкентай | |
| |сүйкімді күшік. Қандай әдемі, жүні |Күшікпен жақсы танысады.|
| |жұмсақ, көзі бар, мұрны, құлағы, | |
| |кішкентай құйрығы бар.Өзі ала, қара| |
| |мен ақ араласқан, табандарыда | |
| |жұмсақ. Қане балалар, бұл күшіктің | |
| |атын білмейміз. Ендеше ат қоямыз. |Күшікке Ақтөс деп ат |
| |Не болсын? Төсі ақ- ақтөс болсын |қояды. |
| |ба? Әлде табаны ақ Ақтабан | |
| |болсынба? | |
| |-балалар бұл күшік үйінен адасып |Күшікке аяушылық |
| |шығып кеткен, қарны ашқан болу |білдіріп, сүт береді. |
| |керек, бәріміз тамақтандырайық. |Күшіктің тамақтанғанын |
| |Өлеңін оқу: |көріп балалар қуанады. |
| |Күшігім менің үріп тұр |Өлеңді қайталап айтады. |
| |Бір нәрсені сезіп тұр | |
| |Есікті ашып қарасам | |
| |Атам. Әжем келіп тұр. |Сұрақтарға жауап береді.|
| |Сұрақтар қою:(осыған сергіту сәтіде|Әр сұрақтарға қимылмен |
| |кіреді) |көрсетіп жауап береді. |
| |Балалар күшік ашуланса қайтеді? | |
| |Бірдеңені сезіп қалса нестейді? | |
| |Қатты жүгіргенде қайтеді? | |
| |Күшік қалай демалып жатады? | |
| |Күшігіміз сүтке тойып алды. Енді | |
| |жылы үйшік керек. Біз күшікке үйшік|Балалар геометриалық |
| |жасап беріп қамқорымызға алайық. |пішіндерден күшікке |
| |Мен Ақтөсті суретке түсіріп алдым |үйшік құрастырады. |
| |әр қайсысын өз күшіктеріңе үйшік | |
| |жасаңдар. (үшбұрыш, төртбұрыш, |Күшікпен қуыспақ ойынды |
| |жарты дөңгелек) |қызыға ойнайды. |
| |«Қуыспақ» ойынын ойнайды. | |
|Рефлексивті түзету.|Балалар күшікке әдемі қарғыбау |Балалар күшікке қарғыбау|
| |сыйлайды. |сыйлағанына қуанады. |
| |Тәрбиеші балаларды жұмысы үшін | |
| |мадақтайды. | |

Білу: жануарлар туралы түсініктерін білу;

Игеру: күшікті тану, оның түр, тұлғасын білу.

Меңгеру: Ит үйшігі туралы, оны жасай білу жолдарын меңгеру.




Ұқсас жұмыстар
Отбасы мүшелері
Түлкі мен қасқыр
Тәрбиешінің әрекеті
Төрт түліктің кеңесі . Төрт түлік туралы
Күшіктің туған күні
Мұхтар Әуезов Көксерек (повестінен үзінді)
Күшік роботын құрастыру
Құрылысшылар ойыны
Сан есімді тап
Көңіл күйді музыка бейнелеуі. 1 сынып
Пәндер