I will be a doctor (мен дәрігер боламын). 6-сынып

Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Айткалиева Мая Кайырболдиевна
а. Оқушылардың сөздік қорын молайту.
б. Шет тілінде оқу, жазу, сөйлеу, тыңдап түсіну дағдыларын қалыптастыру;
с. Адамдардың еңбегін құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу;
Кіріспе
5мин
I. Organization moment.
2 min
Сыныппен амандасу, түгелдеу. Оқушылардың назарын сабаққа аударту. Оқушыларды 2 топқа (Doctor, Teacher) бөледі.
II. Phonetic drill. 3min
Сабақты бастамастан бұрын мұғалім оқушылардың тілдерін фонетикалық жаттығу арқылы жаттықтырады. Бірінші мұғалім өзі оқиды, оқушылар қайталайды.
Амандасады, тыңдайды, жауап береді. Doctor, Teacher болып 2 топқа топтасады.
Шет тілінде оқу дағдылары қалыптасады. Мұғалімнін артынан қайталайды. Кейін жеке-жеке оқиды, жатқа айтады.
Magic crystal, tell me true.
In the future what will I do?
Will be a pilot? No, you won’t.
Will be a doctor? Yes, you will.
Тұсаукесер
17мин
III. New theme.
a) Listening. 5 min
Dear children, let’s try to guess the topic of our lesson.
Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға электронды оқулықтағы (Winnie English level 2) мәтінді тыңдаттырады. Сұрақтар қояды.
T:What about this text?
What words have you listened in the text?
Do you guess what is the theme of our lesson?
So, pupils today we’ll speak about professions.
Our theme is I’ll be a doctor.
b) Vocabulary 8 min
T: Match the pictures with the names.
Мұғалім 2 топқа суреттер бар және мамандық атаулары жазылған 2 парақты үлестіреді. Мамандық атауларын бірінші өзі оқиды.
Оқушыларға жаңа сөздерді меңгерткеннен кейін Jobs Song (www. BritishCounsil. org. )
әнін тыңдаттырады. 4 min
Оқушылар мәтінді тыңдайды. Мәтіннің мазмұнын түсінуге тырысады. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Pupils’ possible answers:
P 1 : Introducing the family
P 2 : A doctor, a teacher, a worker, a driver, an artist, cook.
P 3 : Professions
teacher
doctor worker
driver cook artist
Сабактың тақырыбы I’ll be a doctor тақтаға жазылады.
Мамандық атауларын мұғаліммен бірге оқиды, қайталайды. Суреттердегі мамандықтарды шет тіліндегі атауларымен сәйкестендіреді. (топпен жұмыс) . Мұғалім кейін дұрыс жауабын оқыған кезде қателері болса түзейді. Жаңа сөздердің аудармасын топпен бірге жұмыстанып іздейді, сөздіктеріне көшіріп жазады.
Дұрыс жауап:
Teacher C Tailor M
Nurse F Bus driver L
Fire Fighter J Pilot D
Astronaut K Doctor A
Dentist B Hairdresser H
Florist E Stewardess G
Lawyer I Auto Mechanic N
Оқушылардың жауаптары:
Group: Teacher Group: Doctor
Оқушылар шет тілінде әнді тыңдайды, сөздердің дыбысталуына көңіл бөледі, жаттайды, есіне сақтайды.
Негізгі бөлім
8мин
IV. Practice. 3 min
Ex 2 p128
Listen and practice.
Мұғалімнің мақсаты сұрақ қою арқылы оқушылардың шет тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
V. Phonetic work 5min
Ex 3 p128 read and write the words in the right column then, practice their pronunciation.
Оқушылар 2 жаттығудағы үлгіні пайдаланып, мұғаліммен диалогқа түседі. Диалогта жаңа сөздерді қолданады, мамандық тақырыбында сөйлеу дағдылары қалыптасады.
T: What will you be when you are 25?
P 1 : I’ll be a …
T: And what will you be, Azamat?
P 2 : I’ll be a … etc
Оқушылар 3 жаттығуда оқу ережесін білулері қажет. Әр сөзді тиісті дыбыс астына жазып шығулары керек. (топпен жұмыс) .
Дұрыс жауап:
[a: ] [ə] [ ɔ] [ ə:]
an artist a programmer a doctor Germany
a doctor a cosmonaut
a lawyer Australia
a manager
a banker
a designer
Japan
[aı] [ŋ ] [ ı]
a pilot a banker India
a designer England a receptionist
China
Оқушылардың жауаптары:
Қорытынды
15мин
V. Conclusion.
a) Speaking 5 min
Ex 4 p128 Interview your friend. Оқушыларды жұптастырып диалог құруға бағыттайды. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеріп көмектеседі.
Ex 6 p129 Interview your partner.
b) Doing the tasks 6min
A) Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар береді.
B) Ex 7 p 129 Write. My
interview.
C) Guess which profession it is:
1. He works with children.
2. He works with patients.
3. He drives a car.
4. She cuts hair.
5. He flies a plane.
6. She looks after people in hospital.
Today you’ve learned a lot about different professions. I suppose, our talk will help you to make the right decision. VI. Home task 2 min
Learn by heart the new words. Ex 11 p 129 Write about your future or the future of your friend.
VII. Marks 2 min
Good bye
P 1 : What will you be when you are 25?
P 2 : I’ll be a …
P 2 : What will you be when you
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz