Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Сан аралықтары
Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері
педагогтерінің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламасының
үшінші деңгей бойынша мектептегі тәжірбиесін іске асыру барысында
№82 жалпы білім беретін орта мектебінің коммуналды мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі Аманкелді Самалдың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні: 07.02.2014 ж
Сабақ жоспары: математика пәні Сыныбы: 6 «ә»
Тақырыбы: Сан аралықтары
➢ Мақсаты- Сан аралықтарын және санды теңсіздіктердің шешімдерін сан
аралықтарында белгілеуін білу және есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
а) Білімдік: Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге,
координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: тез ойлап, дәл таба білуге тәрбиелеу.
б) Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін кеңейту.
Міндеттері: - Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажырата
білу;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын
іс-тәжірибеде дұрыс қолдану;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының
таба білу.
- Оқушыларды ізденіске, ойлауға баулу.
Қолданатын модульдер:
1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
2.Сыни түрғыдан ойлау.
3. Оқытудағы ақпараттық -коммуникациялық
технологияны пайдалану.
4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
5.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
және оқу.
6.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: Практикалық сабақ .
Стратегиялар, әдіс-тәсілдер: Сергіту сәті «Шаттық шеңбері» жылы лебіздер
арқылы.
Топтастыру(
математикалық фигуралардың түстерімен мозайка қиылған суреттер бойынша
«Кубизм», «Көршінді
тексер», «Болжау» , «Ойлан-бөліс-талқыла», «Миға шабуыл» Рефлексия.
Күтілетін нәтиже:
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын
ажыратады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын
іс-тәжірибеде дұрыс қолданады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының
бірігуі мен қиылысуын табады.
Сабақ жоспары:
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың |Бағалау |Ресурстар:|
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |осы |
|Уақыты | | | |іс-әрекет |
| | | | |үшін маған|
| | | | |қандай |
| | | | |құралдар |
| | | | |қажет? |
|Кіріспе бөлімі |
|Сабақтың | Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.|Оқушылар |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын|Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі сабағымыздың |сәлемдеседі, |жарайсын, |қиындылар |
|ұйымдасты|көрермеңдері. Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру. |өзара |смайликтер|флипчарт |
|ру |Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді: |мұғаліммен | | |
|3 мин |Күннін шуағындай жылу тілеймін. |көңіл күйімен | | |
| |Қажымас қайрат тілеймін. |бөліседі, жылы | | |
| |Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін. |лебіздер айтады| | |
| |Топқа бөліну |бір-біріне | | |
| |«Мозайка» суреттер қиындыларымен | | | |
|БІЛУ |Мақсаты: серіктестік қарым-қатынас жасауға ыңғайлы орта құру. | | | |
|Қажетті |Оқушылар топта тұрған балалармен қолдарын ұстап алақан жылуы арқылы| | | |
|өткен |бір-біріңе жылы лебіздер айтып,сабағымызды бастайық. | | | |
|тақырыпты|1топ,2 топ,3 топ,4 топ. | | | |
|қайталау |Топтасады | | | |
| |1топ-интервал, 2топ-кесінді , 3 топ-сәуле ,4 топ-ашық сәуле | | | |
|12 мин |Әр топтан топ басшысы топтарға жылы лебіздер айтады. | | | |
| |Сабақтың ұраны: |Үй тапсырмасына| | |
| |Білекті бірді жығады, |берілген | | |
| |Білімді мыңды жығады. |тапсырманы | | |
| |«Көршіңді тексер» әдісі Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын |айтады. Топтағы| | |
| |тексеру. Слайдта үй жұмысының шешімі тұрады. |оқушылар | | |
| |Үй тапсырмасы № карточка 1 1007(1) |бір-бірінің | | |
| |Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп |дәптерлеріндегі| | |
| |бір-бірлеріне баға қояды. |үй жұмысын | | |
| |Кубизм» стратегиясы. |тексеріп | | |
| |«Кубизм» стратегиясының шарты: әр топқа сұрақтар кубик арқылы |бір-бірлеріне | | |
| |лақтырылады, қойылған сұрақтарға жауап беру керек. |баға | | |
| |Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау, |қояды.(алдарынд| | |
| |қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа |а критериялар | | |
| |үйрету. |тұрады) | | |
| |«Болжау» стратегиясы. Мақсаты: ой белсенділіктерінің дамуына ықпал |Оқушылар өткен | | |
| |ету.Мысалдар келтірілген: Слайд |білімді еске | | |
| |3
| |3≤x≤5 [pic] [3;5] |сұрақтарға топ| | |
| |x<5 [pic] (-∞;5) |жылдам жауап | | |
| |x≥-7 [pic] [-7;+∞) |беру тиіс. | | |
| |Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Сан аралықтары». (оқушылар | | | |
| |тақырыпты өздері айтады) |Оқушылар | | |
| |Сабақтың мақсаты: Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен |мұғалімнің | | |
| |жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру. |қойылған | | |
| | |сұрақтарына | | |
| | |жауап беріп | | |
| | |сабақ | | |
| | |тақырыбын, | | |
| | |мақсатын ашады | | |
| | | | | |
|Тұсау кесер бөлімі |
|ТҮСІНУ |Өзіндік жұмыс |Әр топ жауап |Смайликтар,|Оқулық, |
|5 мин |1. ( — ∞;5] сан аралығының аты: |берген сон |жестпен, |флипчарт,о|
| |А) ашық сәуле Б) интервал В) кесінді Г) сәуле |тақтада дұрыс|жақсы, бас |рындық. |
| |2. Белгіленумен жаз: 1-ден 4-ке дейінгі кесінді |жауаптары |бармақ, | |
| |А) (1;4) Б) [1;4] В) (1;4] Г) [1;4) |шығып отырады|ұпай мен | |
| |3. Сан аралығындағы бүтін сандарды тап: (4; 7] | |бағаланады | |
| |А) 4;5;6 Б) 4;5;6:7 В) 5;6 Г) 5;6;7 | | | |
| |4. Белгіленуімен жаз: 1-ден 3-ке дейінгі 3 саны қоса алынған | | | |
| |жартылай интервал | | | |
| |А) (1;3] Б) [1;3] В) (1;3) Г) [1;3) | | | |
| |5. Теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаз: 2х6 | | | |
| |А) [2;6] Б) (2;6) В) [2;6) Г) (2;6] | | | |
| |6. [4;9] сан аралығының аты: | | | |
| |А) кесінді Б) сәуле В) ашық сәуле Г) интервал | | | |
| |7. Белгіленуімен жаз: 2-ден 7-ге дейінгі интервал | | | |
| |А) [2;7] Б) (2;7] В) [2;7) Г) (2;7) | | | |
| |8. [-4;5) аралығындағы ең кіші және ең үлкен бүтін санды тап. | | | |
| |А) -4 және 3 Б) -4 және 4 В) -4 және 5 Г) -3 және 5 | | | |
| |9. Белгіленуімен жаз: -∞ -тен 6-ға дейінгі ашық сәуле | | | |
| |А) [6;+ ∞) Б) (6;+ ∞) В) (-∞;6) Г) (-∞;6] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі бөлім |
|ҚОЛДАНУ | Сергіту сәті. Мақсаты: Ойды және дене мүшелерін сергіту |Әр топтан|Жарайсын |Ресурстар|
|Есептер |«Музыкалық әуен» |жауап |дар! |флипчарт,|
|шығару |«Ойлан-жұптас-бөліс» стратегия. Мақсаты: |береді |Смайликтер,|оқулық, |
|21 мин |топтық білімді жинақтау,ынтымақтаса жұмыс жасай отырып, өз ойларын |Топпен |жестермен |ресурстар|
| |еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал ету.Әр топ мүшелері берілген |бірігіп | | |
|ТАЛДАУ |сан аралығының атын, сан аралығының координата-лық түзудегі кескінін, |жұмыс | | |
| |теңсіздікпен жазылуын жазады. Содан соң топтан бір оқушы шығып, |жасайды. | | |
| |тапсырманы қалай орындағандарын айтады. | | | |
| |1-топ-«Интервал» |Топтың | | |
| |Сан аралығының белгіленуі |спикерлер| | |
| | |і кім | | |
| |[-3;2] |қоргайтын| | |
| | |ың | | |
| | |айтады. | | |
| |(-∞;4) |Оқушы | | |
| | |тапсырман| | |
| |(1;6) |ы | | |
| | |орындайды| | |
| |(-2; +∞) |.Бір-бірі| | |
| | |н | | |
| | |тыңдайды,| | |
| |(-1;3] |талқылайд| | |
| | |ы. | | |
| |Сан аралығының аты |Тақтаға | | |
| | |оқушы | | |
| | |шығып | | |
| | |жауаптары| | |
| | |н жазады | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | Теңсіздікпен жазылуы | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2-топ-«Кесінді» | | | |
| |Сан аралығының белгіленуі | | | |
| | | | | |
| |(-4;5) | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |(-∞;2] | | | |
| | | | | |
| |[-1;3] | | | |
| | | | | |
| |(-6;8] | | | |
| | | | | |
| |(-2; +∞) | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының аты | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | Теңсіздікпен жазылуы | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |3-топ «Сәуле» | | | |
| |Сан аралығының белгіленуі | | | |
| | | | | |
| |(-∞;4] | | | |
| | | | | |
| |(-2;7] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |[-1;6] | | | |
| | | | | |
| |(-4;3) | | | |
| | | | | |
| |(-5; +∞) | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының аты | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Теңсіздікпен жазылуы | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |4 топ-«Ашық сәуле» | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының белгіленуі | | | |
| | | | | |
| |(-5;5) | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |(-∞;3] | | | |
| | | | | |
| |[-1;5] | | | |
| | | | | |
| |(-4;8] | | | |
| | | | | |
| |(-6; +∞) | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының аты | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | Теңсіздікпен жазылуы | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Толғаныс | | | |
| |«Сөзжұмбақ» шешу: Мақсаты: Оқушылардың қызығушылықтарын ояту | | | |
| |Топтар сайысы кім көп ұпай жинайды | | | |
| |Слайд 1 «Миға шабуыл» | | | |
| |Мақсаты: Ой қозғау | | | |
|Қорытынды бөлім |
|БАҒАЛАУ |Бағдаршам түстері арқылы, оқушылардың түсінгенін білу. |Көңіл | Бағалау |Смайликтер|
|Рефлексия |Қызыл түс – түсінген жоқпын; |күйлерін |парақтарына|,әр түсті |
|2мин |Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; |көрсетеді(бағ|бағаларын |бағдаршам |
| |Жасыл түс – барлығы түсінікті. |даршам |шығарады | |
| |Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ |түстерімен) |орташа | |
| |мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп | |арифметика | |
| |оқушыларды нақты бағалайды. | |бойынша | |
| | | |Қортынды | |
| | | |баға | |
| | | |қойылады | |
|Үйге |Үйге тапсырма ір оқушы таңдап алған бағдаршам түстерінің артында |Оқушылар | | |
|тапсырма |үй жұмысы жазылған |мұқият | | |
|2 мин | |тыңдайды. | | |
|№ |Аты-жөні |Білу ( уй жұмысын|Түсіну |Қолдану( ресурс пен |Сөзжұмбақ| |Қортынды баға |
| | |бағалау) ұпай |(Өзіндік жұмыс .) |жұмыс) |шешу | | |
| | |4-5ұпай |9- 5 ұпай |Ұпаймен бағаланады |Ұпай -3 | | |
| | |3-4ұпай |8-7- 4 ұпай |4-5ұпай | | | |
| | |2-3 ұпай |6-5- 3 ұпай |3-4ұпай | | | |
| | | | |2-3 ұпай | | | |
|1 | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
|№ |Аты-жөні |Білу ( уй жұмысын|Түсіну |Қолдану( ресурс пен |Сөзжұмбақ| |Қортынды баға |
| | |бағалау) ұпай |(Өзіндік жұмыс .) |жұмыс) |шешу | | |
| | |4-5ұпай |9- 5 ұпай |Ұпаймен бағаланады |Ұпай -3 | | |
| | |3-4ұпай |8-7- 4 ұпай |4-5ұпай | | | |
| | |2-3 ұпай |6-5- 3 ұпай |3-4ұпай | | | |
| | | | |2-3 ұпай | | | |
|1 | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
|№ |Аты-жөні |Білу ( уй жұмысын|Түсіну |Қолдану( ресурс пен |Сөзжұмбақ| |Қортынды баға |
| | |бағалау) ұпай |(Өзіндік жұмыс .) |жұмыс) |шешу | | |
| | |4-5ұпай |9- 5 ұпай |Ұпаймен бағаланады |Ұпай -3 | | |
| | |3-4ұпай |8-7- 4 ұпай |4-5ұпай | | | |
| | |2-3 ұпай |6-5- 3 ұпай |3-4ұпай | | | |
| | | | |2-3 ұпай | | | |
|1 | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
|№ |Аты-жөні |Білу ( уй жұмысын|Түсіну |Қолдану( ресурс пен |Сөзжұмбақ| |Қортынды баға |
| | |бағалау) ұпай |(Өзіндік жұмыс .) |жұмыс) |шешу | | |
| | |4-5ұпай |9- 5 ұпай |Ұпаймен бағаланады |Ұпай -3 | | |
| | |3-4ұпай |8-7- 4 ұпай |4-5ұпай | | | |
| | |2-3 ұпай |6-5- 3 ұпай |3-4ұпай | | | |
| | | | |2-3 ұпай | | | |
|1 | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz