Сан аралықтары

Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері

педагогтерінің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламасының

үшінші деңгей бойынша мектептегі тәжірбиесін іске асыру барысында

№82 жалпы білім беретін орта мектебінің коммуналды мемлекеттік мекемесінің

математика пәнінің мұғалімі Аманкелді Самалдың

қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні: 07. 02. 2014 ж

Сабақ жоспары: математика пәні Сыныбы: 6 «ә»

Тақырыбы: Сан аралықтары

  • Мақсаты-Сан аралықтарын және санды теңсіздіктердің шешімдерін сан аралықтарында белгілеуін білу және есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.

а) Білімдік: Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.

ә) Тәрбиелік: тез ойлап, дәл таба білуге тәрбиелеу.

б) Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін кеңейту.

Міндеттері: - Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажырата білу;

- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс-тәжірибеде дұрыс қолдану;

- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының таба білу.

- Оқушыларды ізденіске, ойлауға баулу.

Қолданатын модульдер :

1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни түрғыдан ойлау.

3. Оқытудағы ақпараттық -коммуникациялық технологияны пайдалану.

4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

6. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.

Сабақ типі: Практикалық сабақ .

Стратегиялар, әдіс-тәсілдер: Сергіту сәті «Шаттық шеңбері» жылы лебіздер арқылы.

Топтастыру( математикалық фигуралардың түстерімен мозайка қиылған суреттер бойынша

«Кубизм», «Көршінді тексер», «Болжау», «Ойлан-бөліс-талқыла» , «Миға шабуыл » Рефлексия.

Күтілетін нәтиже:

- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажыратады;

- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс-тәжірибеде дұрыс қолданады;

- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын табады.

Сабақ жоспары:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Сабақ кезеңдеріУақыты: Кіріспе бөлімі
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Сабақтың басталуын ұйымдастыру

3 мин

БІЛУ

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

12 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.

Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі сабағымыздың көрермеңдері. Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.

Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді:

Күннін шуағындай жылу тілеймін.

Қажымас қайрат тілеймін.

Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін.

Топқа бөліну

«Мозайка» суреттер қиындыларымен

Мақсаты: серіктестік қарым-қатынас жасауға ыңғайлы орта құру.

Оқушылар топта тұрған балалармен қолдарын ұстап алақан жылуы арқылы бір-біріңе жылы лебіздер айтып, сабағымызды бастайық.

1топ, 2 топ, 3 топ, 4 топ.

Топтасады

1топ-интервал, 2топ-кесінді, 3 топ-сәуле , 4 топ-ашық сәуле

Әр топтан топ басшысы топтарға жылы лебіздер айтады.

Сабақтың ұраны:

Білекті бірді жығады,

Білімді мыңды жығады.

«Көршіңді тексер» әдісі Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Слайдта үй жұмысының шешімі тұрады.

Үй тапсырмасы № карточка 1 1007(1)

Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды.

Кубизм» стратегиясы.

«Кубизм» стратегиясының шарты: әр топқа сұрақтар кубик арқылы лақтырылады, қойылған сұрақтарға жауап беру керек.

Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау, қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа үйрету.

«Болжау» стратегиясы. Мақсаты: ой белсенділіктерінің дамуына ықпал ету. Мысалдар келтірілген: Слайд

3<x<5 (3; 5)

3<x≤5 (3; 5]

3≤x<5 [3; 5)

3≤x≤5 [3; 5]

x<5 (-∞; 5)

x≥-7 [-7; +∞)

Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Сан аралықтары». (оқушылар тақырыпты өздері айтады)

Сабақтың мақсаты : Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл күйімен бөліседі, жылы лебіздер айтады бір-біріне

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. (алдарында критериялар тұрады)

Оқушылар өткен білімді еске түсіреді.

Әр топқа кубик лақтырылады сұрақтарға топ жылдам жауап беру тиіс.

Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады

Бағалау: Жақсы, жарайсын, смайликтер
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, қиындылар флипчарт
Сабақ кезеңдеріУақыты: Тұсау кесер бөлімі
Сабақ кезеңдеріУақыты:

ТҮСІНУ

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өзіндік жұмыс

1. ( - ∞; 5] сан аралығының аты:

А) ашық сәуле Б) интервал В) кесінді Г) сәуле

2. Белгіленумен жаз: 1-ден 4-ке дейінгі кесінді

А) (1; 4) Б) [1; 4] В) (1; 4] Г) [1; 4)

3. Сан аралығындағы бүтін сандарды тап: (4; 7]

А) 4; 5; 6 Б) 4; 5; 6:7 В) 5; 6 Г) 5; 6; 7

4. Белгіленуімен жаз: 1-ден 3-ке дейінгі 3 саны қоса алынған жартылай интервал

А) (1; 3] Б) [1; 3] В) (1; 3) Г) [1; 3)

5. Теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаз: 2х6

А) [2; 6] Б) (2; 6) В) [2; 6) Г) (2; 6]

6. [4; 9] сан аралығының аты:

А) кесінді Б) сәуле В) ашық сәуле Г) интервал

7. Белгіленуімен жаз: 2-ден 7-ге дейінгі интервал

А) [2; 7] Б) (2; 7] В) [2; 7) Г) (2; 7)

8. [-4; 5) аралығындағы ең кіші және ең үлкен бүтін санды тап.

А) -4 және 3 Б) -4 және 4 В) -4 және 5 Г) -3 және 5

9. Белгіленуімен жаз: -∞ -тен 6-ға дейінгі ашық сәуле

А) [6; + ∞) Б) (6; + ∞) В) (-∞; 6) Г) (-∞; 6]

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ жауап берген сон тақтада дұрыс жауаптары шығып отырады
Бағалау: Смайликтар, жестпен, жақсы, бас бармақ, ұпай мен бағаланады
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, флипчарт, орындық.
Сабақ кезеңдеріУақыты: Негізгі бөлім
Сабақ кезеңдеріУақыты:

ҚОЛДАНУ

Есептер шығару

21 мин

ТАЛДАУ

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті. Мақсаты: Ойды және дене мүшелерін сергіту

«Музыкалық әуен»

« Ойлан-жұптас-бөліс» стратегия. Мақсаты:

топтық білімді жинақтау, ынтымақтаса жұмыс жасай отырып, өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал ету. Әр топ мүшелері берілген сан аралығының атын, сан аралығының координата-лық түзудегі кескінін, теңсіздікпен жазылуын жазады. Содан соң топтан бір оқушы шығып, тапсырманы қалай орындағандарын айтады.

1-топ-«Интервал»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2-топ-«Кесінді»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3-топ «Сәуле»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

4 топ-«Ашық сәуле»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Толғаныс

«Сөзжұмбақ» шешу : Мақсаты: Оқушылардың қызығушылықтарын ояту

Топтар сайысы кім көп ұпай жинайды

Слайд 1 «Миға шабуыл»

Мақсаты: Ой қозғау

Оқушылардың іс-әрекеті: Сан аралығының белгіленуі
Бағалау:

[-3; 2]

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

(-∞; 4)

(1; 6)

(-2; +∞)

(-1; 3]

Сан аралығының аты
Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні
Теңсіздікпен жазылуы
Сан аралығының белгіленуі

(-4; 5)

(-∞; 2]

[-1; 3]

(-6; 8]

(-2; +∞)

Сан аралығының аты
Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні
Теңсіздікпен жазылуы
Сан аралығының белгіленуі

(-∞; 4]

(-2; 7]

[-1; 6]

(-4; 3)

(-5; +∞)

Сан аралығының аты
Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні

Теңсіздікпен жазылуы

Сан аралығының белгіленуі

(-5; 5)

(-∞; 3]

[-1; 5]

(-4; 8]

(-6; +∞)

Сан аралығының аты
Сан аралығының координаталық түзудегі кескіні
Теңсіздікпен жазылуы

Әр топтан жауап береді

Топпен бірігіп жұмыс жасайды.

Топтың спикерлері кім қоргайтының айтады.

Оқушы тапсырманы орындайды. Бір-бірін тыңдайды, талқылайды.

Тақтаға оқушы шығып жауаптарын жазады

Жарайсын

дар! Смайликтер,

жестермен

Ресурстар

флипчарт, оқулық, ресурстар

Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты: Қорытынды бөлім
Сабақ кезеңдеріУақыты:

БАҒАЛАУ

Рефлексия

2мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бағдаршам түстері арқылы, оқушылардың түсінгенін білу.

  • Қызыл түс - түсінген жоқпын;
  • Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
  • Жасыл түс - барлығы түсінікті.

Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.

Оқушылардың іс-әрекеті: Көңіл күйлерін көрсетеді(бағдаршам түстерімен)
Бағалау:

Бағалау парақтарына бағаларын шығарады орташа арифметика бойынша

Қортынды баға қойылады

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Смайликтер, әр түсті бағдаршам
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Үйге тапсырма

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге тапсырма ір оқушы таңдап алған бағдаршам түстерінің артында үй жұмысы жазылған
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар мұқият тыңдайды.
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

Ұқсас жұмыстар
Дәрежелік функция
Сан аралықтары жайлы
Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары
Теңсіздіктер жүйесі. 6 сынып
Бірлестік мүшелері
Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету
Қазақ әдеби тілінің стильдері
Бір айнымалысы бар сызықтық тенсіздікті шешу
Санды теңсіздіктер тарауын қайталау . 6 сынып
Сызықтық теңсіздіктер 6-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz