Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Біліміңді сынап көр

Тақырыбы: <<Біліміңді сынап көр>> (сыныптан тыс іс-шара)
Мақсаты:1. Білім алушылардың алған білімдерін тиянақтау, тәжірибе жүзінде қолдана білу; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру;
2. Білім алушыларды ұйымшылдыққа, шапшандыққа, ептілікке тәрбиелеу, танымдық қызығушылығын арттыру.
3. Білім алушылардың логикалық ойлау қабілетін шындау
Түрі: Сайыс
Эпиграф: <<Дүниенің кілті өнер білімде>> Абай
Оқытушының кіріспе сөзі:
-Сәлеметсіздер ме? <<Біліміңді сынап көр>> атты сайыс сабағымызға жиналған білім алушылар, ұстаздар! Бүгінгі біздің сайысымызға қош келдіңіздер!
1-жүргізуші:
Уа, жараңдар жарандар,Мына бізге қараңдар,Мінеки залда тыныштық,Естілмейді дыбыс түк,
Мұны бізде қоштаймыз,Кешіккендерді тоспаймыз,Ғылымдардың ғылымы,Ақпараттану жайында,Ойын сайысты бастаймыз.
2-жүргізуші:
Жас достарым,Мұны жақсы ұғайық,Информатика құрметтеуге лайық,Дүниедегі құбылыстың бәрін де,Мүмкін емес компьютерсіз түсіну,Программаңыз дүние кілті әлі де.Жүргізушілер бір-бірлерін таныстырады:
1-жүргізуші:
Сіздерге зор ықылас білдіретін,Керек кезде сіздерді күлдіретін,Азаттай құрдаспен танысыңдар,Бұл сайысты қызықты жүргізетін.
2-жүргізуші:
Ақылына көркі сай, көңілді ол жүретін,Езу тартып әрқашан жәй ғана бір күлетін,Ақжарқын құрбым ақылды да білімді,Әрбір кешті қызықты жүргізе де білетін.(Әділқазылармен таныстыру).
1-жүргізуші:
Ал кәне іске көшіп жарысайық,Сынайық білімдіні сайысайық,Сайыста әділ баға беретұғын,Әділқазы алқасымен танысайық.
1-жүргізуші:(Нұрым ағайға)
Компьютерді шашып, қайта құрайтын,Бұл сайыста білімдеріңді сынайтын,Нұрым ағай отыр біздің ортада,Білмесеңдер құлақтарыңды бұрайтын.
2-жүргізуші:(Айнур Тоқтасыновнаға)
Барлығын байқап отыратын зерексіз сіз,Ешкімге ұқсамайтын бөлексіз сіз.Айнур Тоқтасыновнаға бір қошемет,Әділ баға беруге керексіз сіз.
1-жүргізуші: (Меруерт Болысбековнаға)
Облыстық байқаудың жүлдегері,Мұндай адам жүз жылда бір келеді.Ақылына білімі сай Меруерт апай Әділ баға сіздерге ол береді.
Сайыстың кезеңдері:
І. Таныстыру (3-ұпай)ІІ. <<Көсемдікке ұмтылу>> (Әр құрылғының астында сұрақ жасырылады) (5-ұпай)ІІІ. <<Бейнені есте сақтай біл>> (Іс - қимыл арқылы көрсету) (5-ұпай)ІV. <<Сәйкесін тап>> (5-ұпай)V. <<Сиқырлы перне сырлары>> (Пернетақта жинау) (5-ұпай)VІ. <<Адасқан сөздер>> (3-ұпай)VІІ. <<Тұлғаны танып біл>> (Топ басшылар сайысы.) (5-ұпай)
VІІІ. <<Поэзия сәті>> (Ой - толғаныс) (3-ұпай)ІХ. <<Ақпарат әлемінде>> (Әзіл - қалжыны аралас көрініс)
І. ТаныстыруӘр топ өздерін таныстырады.ІІ. <<Көсемдікке ұмтылу>> (Әр құрылғы астында сұрақ жасырылады)1. Рұқсатсыз пайдалануға болмайтын файлдарды оқу үшін қолданылатын жасырын бүркеме атау.
( жауабы: Пароль)2. Жазылған ақпаратты ұзақ уақыт есте сақтай алатын қасиеті бар, мәлімет жинақтауыш құрылғы (жауабы: Диск)3. Алғашқы есептеу құрылғысы. (жауабы: Абак)4. Программадағы немесе құрылғыдағы ақау. (жауабы: Қате)5. Есептеу таяқшасын ойлап тапқан кім? (жауабы: Джон Непер)6. Компьютер жады сыйымдылығының өлшем бірлігі. (жауабы: Мегабайт)
ІІІ. <<Бейнені есте сақтай біл>> (Іс - қимыл арқылы көрсету) 1-жүргізуші:
Бұл сайыстан қандай әсер алдыңдар?Біліммен қатар байқампаз да болыңдар.Бейнені есте сақтайсыздар,Ал біздер іс қимылмен көрсетеміз табыңдар.
1) <<Компьютерде әуен тыңдап,ойын ойнап отырған адам>>2) <<Вирустың жойылуы>>3) <<Ақпаратты қағазға басып шығару>>4) <<ДК-ның қосылуы>>
ІV. <<Сәйкесін тап>>
2-жүргізуші: Келесі кезеңге барайық,Мақалға мұқият қарайық.Берілген мақалды пайдаланып ,Біз тағы мақалды құрайық табайық.
1. <<Байт биттен құрылады>> (Теңге тиыннан құралады)2. <<Білмесен,<<анықтадан>>-дан сұра (Білмесен білгеннен сұра)3. <<Компьютердің жұмысы, иесіне мәлім>> (Аттың сыры иесіне мәлім)4. Антивирусы күштіні - Вирус ала алмайды.(Досы күштіні - жау алмайды)5. (Жігітті компьютеріне қарап,бағала)(жігітті досына қарап бағала)6. Вирустан қорыққан, интернетке шықпас (Шегірткеден қорыққан егін екпес)
V. <<Сиқырлы перне сырлары>> (Пернетақта жинау)1-жүргізуші: Пернетақта, көп перне,Шашылып жатыр үстелде,Жиып бәрін, дұрыста.Санаулы сәтте, бір демде.
Екі топқа пернетақта беріледі, пернелерді орындарына қойып, пернетақтаның блоктарын атау.
VІ. <<Адасқан сөздер>> (Әр сөзге )2-жүргізуші: Бұл жарыс біткен жоқ кетпейік,Келесі бөлімге беттейік.Бәріміз бірігіп, бас қосып,Адасқан әріпті реттейік.
1. Терчесвин-винчестер2.Соресцпро-процессор3.Рептьюком-компьютер4. Терапад-адаптер5. Марамнгпор-программа6. Лайф-файл7. Торп-порт 8. Текжекдис-дискжетек
VІІ. <<Тұлғаны танып біл>>Капитандар сайысы.1-жүргізуші Ал енді қазір сұраққа жауап берейік,Сұрақ тұрған бөліктерді бөлейік.Сол сұрақтың сырын ашып артында,Қандай тұлға жасырылғанын көрейік.
2-жүргізуші: Олай болса, экранға назар аударамыз.
* 1823 жылы программалық басқару машиналарының алғашқы нұсқауы <<Аналитикалық машинаны>> ойлап тапты (Чарльз Беббидж)
* 1670 жылы тұңғыш рет арифметикалық амалдарды механикалық түрде орындайтын есептегіш машинаның сипаттамасын ұсынды.(Вильгельм Лейбниц)
* 1642 жылы <<Паскалин>> немесе <<Паскаль дөңгелектері>> деп аталатын есептеуіш машинаның алғашқы моделін ұсынды. (Блезь Паскаль)
* Ол алғашқы программашы ғалым (Ада Лавлейс)
VІІІ. <<Поэзия сәті>> (Ой - толғаныс)1-жүргізуші: Информатика әлемін, ұштастырып өлеңмен,Жыр жазыңдар жалынды, қол соқсын бір көрермен.Өнеріңді көрсетіп, бақ сынайық қанеки,Шабытыңды тексеріп, өтіңдер бұл белеңнен.
ІХ. <<Ақпарат әлемінде>> (Әзіл - қалжыны аралас көрініс)2-жүргізуші: Келесі бөлімге келейік,Өнерді көрсетіп, жеңейік.Ақпарат әлемі туралы,Қызықты көрініс көрейік.
1-жүргізуші: Келесі кезекте топ білім алушылары қысқа көріністер көрсетеді, қабыл алыңыздар.
Оқытушының сөзі.
2- жүргізуші: Қорытынды сөз кезегі әділқазылар алқасына беріледі. (марапаттау)


Ұқсас жұмыстар
Интеграл көмегімен фигураның ауданын және көлемін есептеу
Цифр қай елдің сөзі
Арифметикалық прогрессия. арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы. 9 сынып
Бұрыс бөлшекті тап
Білімдіге дүние жарық..
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу
Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n- ші мүшесінің формуласы
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер жайлы
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары тарауын пысықтау
Конус
Пәндер