Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы
Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Мұратсай ауылы, А.Құсайынов атындағы ЖОББМБ-ның ІІ санатты мұғалімі Кадирова Дархан Кадимовна
Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының айырымы.
Сабақтың мақсаты: 1.Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын пайдаланып, ол формуланы өрнектерді ықшамднауда қолдана білу бейімділігін қалыптастыру;
2.Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуге көрсетілген формулаларды кері тәртіпте қолдана білу қабілетін қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық ізденісін ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету ;
3. Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты және білуге шапшаңдыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: білімді, икем және дағдыны жетілдіру.
Сабақтың әдісі:Индуктивті(қарапайымнан күрделіге ауысу) фронтальды(жалпы сұрақ беру) .
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, таблица, бағалау парағы.
Пәнаралық байланыс: Информатика
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру. оқушылардың назарын сабаққа аудару, оқу құралдарын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Тапсырма беру.
ІІІ. Дұрыс формуланы көрсет. (слайдпен)
І. Тест сұрақтары.
5. Логикалық есептер.
№154.
* С2-0,25=(c-0.5)(c+0.5)
* 16-х[2]=(4-х)(4+х)
* 144-m[2]=(12-m)(12+m)
* N2-225=(n-25)(n+25)
* 1.69-b2=(1.3-b)(1.3+b)
* y2-14=(y-12)(y+12)
* 25x2-1=(5x-1)(5x+1)
* 2536 -y2=( 56-y)(56+y)
№155.
* X2-9= 0 2)y2-4=0
(x-3)(x+3)=0 (y-2)(y+2)=0
x-3=0; x=3 y-2=0; y=2
x+3=0; x=-3 y+2=0; y=-2
жауабы:-3;3 жауабы:-2;2
№161.
382-172472-192= (38-17)(38+17)(47-19)(47+19)=21*5528*66=3*54*6=58
532-272792-512=(53-27)(53+27)(79-51)(79+51)=26*8028*130=47
Слайд 1.
Дұрыс формуланы көрсет.
I.
* (а-в)(а+в)=a+b
* (a-b)(a+b)=a2-b2
* (a-b)(a+b)=a-b
II. 1.a(a2-b2+c2)=a3-ab2+ac2
2. a(a2-b2+c2)= a2- ab2+ac2
3. a(a2-b2+c2)= a3- ab+ac2
III. 1. (x-3y)(x+3y)=x-6xy+9y
2. (x-3y)(x+3y)=x2-9y2
3.(x-3y)(x+3y)=x-6xy
V I. 1.12a-24b=12ab(1-2b)
2.12a-24b= 12(a-2b)
3. 12a-24b=6a(2a-3b)
Слайд 2.
Тест сұрақтары.
1. Көпмүшені көпмүшеге көбейтуге мүмкіндік беретін формуланы:
А) жылдам көбейту формуласы;
Ә) қысқаша көбейту формуласы;
Б) теріс сандарды көбейту формуласы;
2.Екі өрнектің айырмасының олардың қосындысына көбейткенге тең өрнекті:
А) екі өрнектің қосындысының квадрат ы;
Ә) екі өрнектің айырмасының квадраты;
Б) екі өрнектің квадраттарының айырмасы;
деп атайды.
Логикалық есептер.
* Арман, Аян,Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдін үлкені, ортаншысы, кішісі кім?
* Әкесі баласынан 25 жас үлкен, неше жылдан кейін әкесі баласынан 30 жас кіші боады?
* Екі әке, екі баласымен үш жүз теңгені тең етіп 100 теігеден бөліп алды. Ол қалай түсіндір.
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма.
Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының айырымы.
Сабақтың мақсаты: 1.Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын пайдаланып, ол формуланы өрнектерді ықшамднауда қолдана білу бейімділігін қалыптастыру;
2.Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуге көрсетілген формулаларды кері тәртіпте қолдана білу қабілетін қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық ізденісін ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету ;
3. Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты және білуге шапшаңдыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: білімді, икем және дағдыны жетілдіру.
Сабақтың әдісі:Индуктивті(қарапайымнан күрделіге ауысу) фронтальды(жалпы сұрақ беру) .
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, таблица, бағалау парағы.
Пәнаралық байланыс: Информатика
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру. оқушылардың назарын сабаққа аудару, оқу құралдарын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Тапсырма беру.
ІІІ. Дұрыс формуланы көрсет. (слайдпен)
І. Тест сұрақтары.
5. Логикалық есептер.
№154.
* С2-0,25=(c-0.5)(c+0.5)
* 16-х[2]=(4-х)(4+х)
* 144-m[2]=(12-m)(12+m)
* N2-225=(n-25)(n+25)
* 1.69-b2=(1.3-b)(1.3+b)
* y2-14=(y-12)(y+12)
* 25x2-1=(5x-1)(5x+1)
* 2536 -y2=( 56-y)(56+y)
№155.
* X2-9= 0 2)y2-4=0
(x-3)(x+3)=0 (y-2)(y+2)=0
x-3=0; x=3 y-2=0; y=2
x+3=0; x=-3 y+2=0; y=-2
жауабы:-3;3 жауабы:-2;2
№161.
382-172472-192= (38-17)(38+17)(47-19)(47+19)=21*5528*66=3*54*6=58
532-272792-512=(53-27)(53+27)(79-51)(79+51)=26*8028*130=47
Слайд 1.
Дұрыс формуланы көрсет.
I.
* (а-в)(а+в)=a+b
* (a-b)(a+b)=a2-b2
* (a-b)(a+b)=a-b
II. 1.a(a2-b2+c2)=a3-ab2+ac2
2. a(a2-b2+c2)= a2- ab2+ac2
3. a(a2-b2+c2)= a3- ab+ac2
III. 1. (x-3y)(x+3y)=x-6xy+9y
2. (x-3y)(x+3y)=x2-9y2
3.(x-3y)(x+3y)=x-6xy
V I. 1.12a-24b=12ab(1-2b)
2.12a-24b= 12(a-2b)
3. 12a-24b=6a(2a-3b)
Слайд 2.
Тест сұрақтары.
1. Көпмүшені көпмүшеге көбейтуге мүмкіндік беретін формуланы:
А) жылдам көбейту формуласы;
Ә) қысқаша көбейту формуласы;
Б) теріс сандарды көбейту формуласы;
2.Екі өрнектің айырмасының олардың қосындысына көбейткенге тең өрнекті:
А) екі өрнектің қосындысының квадрат ы;
Ә) екі өрнектің айырмасының квадраты;
Б) екі өрнектің квадраттарының айырмасы;
деп атайды.
Логикалық есептер.
* Арман, Аян,Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдін үлкені, ортаншысы, кішісі кім?
* Әкесі баласынан 25 жас үлкен, неше жылдан кейін әкесі баласынан 30 жас кіші боады?
* Екі әке, екі баласымен үш жүз теңгені тең етіп 100 теігеден бөліп алды. Ол қалай түсіндір.
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz