Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Қуыршақтардың киімдерінің түстері



Ашық сабақ

Тақырыбы:
«Қуыршақтардың киімдерінің түстері»

Дайындаған: Шахметова Анар

Екібастұз қаласы
КМҚК № 23 «Балауса»
мектепке дейінгі гимназия
2013ж-2014ж.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сенсорика тәрбиесі
Тақырыбы: «Қуыршақтардың киімдерінің түстері»
Мақсаты: Қуыршақтың киімдерінің түстері туралы түсінік беру.
Міндеттері:
1. Төрт (қызыл, сары, көк, жасыл) түстер туралы білімдерін кеңейту;
2. Заттарды түсіне қарай келтіруді үйрету;
3. Сөздік қорын толықтыру;
4. Шыдамдылық, еске сақтау мен мұқият тындауға тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері: түсіндіру, ой-қозғау,
салыстыру, сұрақ-жауап.
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Аю, қуыршақтар, қапшық, ыдыстар,
ойыншықтар, екі түсті заттар, сыйлықтар.
Сөздік жұмыс: қызыл, сары, көк, жасыл.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: жарты топ

|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеттері |Балалардың іс-әрекеттері |
|кезеңі | | |
|Мотивация лық |Сәлем деймін күнге мен! |Шеңбер бойынша тұрады, иіліп|
|қозғаушы |Сәлем деймін саған мен! |сәлем береді. |
| |Сәлем деймін апайға, | |
| |Қонақтарға,баршаға! | |
| |Сәлем! Сәлем! Сәлем! | |
| | | |
|Іздену |-Балалар жайғасып отырайық. | |
|ұйымдастырушы |Менінше біреу есік қағып тұр. | |
| |Кәне көрейік. | |
| |Топқа аю келеді. | |
| |-Балалар амандасайық аюмен. |-Сәлеметсіз бе, аю! |
| |-Сәлеметсіндер ме, балалар | |
| |Қарандаршы аю кандай үлкен! | |
| |Балалар аю қандай? |Аю үлкен |
| |Аю бізге немен келді? |Аю бізге қапшықпен келді. |
| | | |
| | | |
| |Кәне, аю отырсын, ал біз | |
| |қапшықта не бар екенін көрейік.| |
| |Бір баланы шақырып қапшықтан | |
| |қызыл көйлекті қуыршақты алады.| |
| |-Бұл не? |Бұл қуыршақ. |
| |-Бұл қуыршақтың көйлегінің түсі|Көйлектің түсі қызыл |
| |қандай? | |
| |-Ал қуыршақтың шашының түсі |Қуыршақтың шашының түсі |
| |қандай? |қызыл |
| | | |
| |-Қуыршақты іліп қояық. | |
| |-Келесі, бұл не? |Бұл да қуыршақ |
| |-Көйлегінің түсі қандай? |Көйлегінің түсі көк |
| | | |
| |-Ал, шашының түсі қандай? |Шашының түсі көк |
| | | |
| |-Көк түсті қуыршақты да іліп | |
| |кояық. |Бұл қуыршақ, көйлегінің түсі|
| |-Бұл не? Көйлегінің түсі |сары. |
| |қандай? |Етігінің түсі сары |
| | | |
| |-Етігінің түсі қандай? |Бұл қуыршақ. Оның көйлегінің|
| |-Дұрыс, жарайсындар. |түсі жасыл. |
| |-Енді тағы не қалды? |Шашының түсі жасыл. |
| |Оның көйлегінің түсі қандай? | |
| |-Шашының түсі қандай? | |
| | | |
| |-Жарайсындар! | |
| |-Қарандаршы қандай әдемі, әсем |Қызыл, жасыл, сары, көк. |
| |біздің қуыршақтар. | |
| |Түстерің қайталайық. | |
| | |Балалар қайталап, қимылдарын|
| |Сергіту: |жасайды. |
| |Алма, алма көп алма. | |
| |Қызыл, жасыл, сары алма. | |
| |Теріп, теріп алайық, | |
| |Қалтамызға салайық. | |
| | | |
| |-Әр қуыршақтың өз ойыншықтары |Иә. |
| |бар. Бірақ олар шатасып кетті. | |
| |Оларды табуға көмектесеміз бе? | |
| |Үстелде қызыл, көк ойыншықтар | |
| |қорапшада жатыр. | |
| |Ойыншықтарды түстері сәйкес | |
| |келетін шеңберлерге салу қажет.|Балалар жұмысты жасайды. |
| |(дьенеш блок). | |
| |Қызыл түсті ойыншықтарды қызыл | |
| |шеңберге, көк түсті | |
| |ойыншықтарды көк шеңберге | |
| |қоямыз. | |
| |Міне балалар, біз сендермен | |
| |қандай «үлкен» жұмыс жасадық. | |
|Рефлексивті |Балалар тапсырмаларды дұрыс | |
|коррекция- лаушы |орындаған үшін аю өте риза | |
| |болды. | |
| |-Мына қуыршақтарды сендерге | |
| |сыйлыққа қалтырамын және осы |-Рахмет аю, сау бол! |
| |қапшықтағы чупа-чупстерді де | |
| |сыйлаймың. | |
| |-Ал балалар, аюға «рахмет» | |
| |айтып, қоштасайық. | |
| |-Сау болындар! | |
| |Балаларды мадақтау, сыйлық | |
| |тарату. | |
| |Қонақтармен қоштасу. | |

Білуі: Төрт түс туралы түсінік алды.
Игеру: Заттарды сәйкес түсіне қарай келтірді.
Істей білді: Түстердің аттарын айтып, есте сақтады.


Ұқсас жұмыстар
Бисермен жұмыс
Мата қуыршақ Жүн қуыршақ
Қазақ әйелінің ұлттық киімі
Бисерден жасалатын бұйымдар
Театр костюмдерін дайындау өнері
Ойна да ойла вариативтік компанет
Ұлттық киімдер, 7 сынып (сабақ жоспары)
Paint графикалық редакторы тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін тексеру
Жаңа сабақ материалын түсіндіру
Ұлттық киімдер
Пәндер