Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Қуыршақтардың киімдерінің түстері
Ашық сабақ
Тақырыбы:
«Қуыршақтардың киімдерінің түстері»
Дайындаған: Шахметова Анар
Екібастұз қаласы
КМҚК № 23 «Балауса»
мектепке дейінгі гимназия
2013ж-2014ж.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сенсорика тәрбиесі
Тақырыбы: «Қуыршақтардың киімдерінің түстері»
Мақсаты: Қуыршақтың киімдерінің түстері туралы түсінік беру.
Міндеттері:
1. Төрт (қызыл, сары, көк, жасыл) түстер туралы білімдерін кеңейту;
2. Заттарды түсіне қарай келтіруді үйрету;
3. Сөздік қорын толықтыру;
4. Шыдамдылық, еске сақтау мен мұқият тындауға тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері: түсіндіру, ой-қозғау,
салыстыру, сұрақ-жауап.
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Аю, қуыршақтар, қапшық, ыдыстар,
ойыншықтар, екі түсті заттар, сыйлықтар.
Сөздік жұмыс: қызыл, сары, көк, жасыл.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: жарты топ
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеттері |Балалардың іс-әрекеттері |
|кезеңі | | |
|Мотивация лық |Сәлем деймін күнге мен! |Шеңбер бойынша тұрады, иіліп|
|қозғаушы |Сәлем деймін саған мен! |сәлем береді. |
| |Сәлем деймін апайға, | |
| |Қонақтарға,баршаға! | |
| |Сәлем! Сәлем! Сәлем! | |
| | | |
|Іздену |-Балалар жайғасып отырайық. | |
|ұйымдастырушы |Менінше біреу есік қағып тұр. | |
| |Кәне көрейік. | |
| |Топқа аю келеді. | |
| |-Балалар амандасайық аюмен. |-Сәлеметсіз бе, аю! |
| |-Сәлеметсіндер ме, балалар | |
| |Қарандаршы аю кандай үлкен! | |
| |Балалар аю қандай? |Аю үлкен |
| |Аю бізге немен келді? |Аю бізге қапшықпен келді. |
| | | |
| | | |
| |Кәне, аю отырсын, ал біз | |
| |қапшықта не бар екенін көрейік.| |
| |Бір баланы шақырып қапшықтан | |
| |қызыл көйлекті қуыршақты алады.| |
| |-Бұл не? |Бұл қуыршақ. |
| |-Бұл қуыршақтың көйлегінің түсі|Көйлектің түсі қызыл |
| |қандай? | |
| |-Ал қуыршақтың шашының түсі |Қуыршақтың шашының түсі |
| |қандай? |қызыл |
| | | |
| |-Қуыршақты іліп қояық. | |
| |-Келесі, бұл не? |Бұл да қуыршақ |
| |-Көйлегінің түсі қандай? |Көйлегінің түсі көк |
| | | |
| |-Ал, шашының түсі қандай? |Шашының түсі көк |
| | | |
| |-Көк түсті қуыршақты да іліп | |
| |кояық. |Бұл қуыршақ, көйлегінің түсі|
| |-Бұл не? Көйлегінің түсі |сары. |
| |қандай? |Етігінің түсі сары |
| | | |
| |-Етігінің түсі қандай? |Бұл қуыршақ. Оның көйлегінің|
| |-Дұрыс, жарайсындар. |түсі жасыл. |
| |-Енді тағы не қалды? |Шашының түсі жасыл. |
| |Оның көйлегінің түсі қандай? | |
| |-Шашының түсі қандай? | |
| | | |
| |-Жарайсындар! | |
| |-Қарандаршы қандай әдемі, әсем |Қызыл, жасыл, сары, көк. |
| |біздің қуыршақтар. | |
| |Түстерің қайталайық. | |
| | |Балалар қайталап, қимылдарын|
| |Сергіту: |жасайды. |
| |Алма, алма көп алма. | |
| |Қызыл, жасыл, сары алма. | |
| |Теріп, теріп алайық, | |
| |Қалтамызға салайық. | |
| | | |
| |-Әр қуыршақтың өз ойыншықтары |Иә. |
| |бар. Бірақ олар шатасып кетті. | |
| |Оларды табуға көмектесеміз бе? | |
| |Үстелде қызыл, көк ойыншықтар | |
| |қорапшада жатыр. | |
| |Ойыншықтарды түстері сәйкес | |
| |келетін шеңберлерге салу қажет.|Балалар жұмысты жасайды. |
| |(дьенеш блок). | |
| |Қызыл түсті ойыншықтарды қызыл | |
| |шеңберге, көк түсті | |
| |ойыншықтарды көк шеңберге | |
| |қоямыз. | |
| |Міне балалар, біз сендермен | |
| |қандай «үлкен» жұмыс жасадық. | |
|Рефлексивті |Балалар тапсырмаларды дұрыс | |
|коррекция- лаушы |орындаған үшін аю өте риза | |
| |болды. | |
| |-Мына қуыршақтарды сендерге | |
| |сыйлыққа қалтырамын және осы |-Рахмет аю, сау бол! |
| |қапшықтағы чупа-чупстерді де | |
| |сыйлаймың. | |
| |-Ал балалар, аюға «рахмет» | |
| |айтып, қоштасайық. | |
| |-Сау болындар! | |
| |Балаларды мадақтау, сыйлық | |
| |тарату. | |
| |Қонақтармен қоштасу. | |
Білуі: Төрт түс туралы түсінік алды.
Игеру: Заттарды сәйкес түсіне қарай келтірді.
Істей білді: Түстердің аттарын айтып, есте сақтады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz