Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақ тілі. Көмектес септік. 4 сынып
Маңғыстау облысы
Бейнеу ауданы
Боранқұл селосы
Боранқұл орта мектебі
Уелбаева Бибиля
Тақырыбы: Көмектес септік
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың көмектес септігі туралы алған білімдерін кеңейту; көмектес септік жалғауы заңына бағынбай жалғанатынын аңғарту; көмектес септіктегі сөздердің қалай байланысатынын және сөйлемде тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатынын түсіндіру.
Дамытушылығы: Оқушылардың тілін дамыту,ой - өрісін кеңейту,сөйлеу дағдысын қалыптастыру.Сауатты,көркем жазуын қадағалау.
Тәрбиелігі: Ұйымшылдыққа, әдептілікке, тазалыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, семантикалық карта.
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ-жауап, топтастыру.
Жүрісі
І.Ұйымдастыру
ІІ.Психологиялық дайындық
Әрбір адам- туыс, туған,жұрағат!
Әрбір сабақ- үйрену,ұғу,ұлағат!
Әрбір ісің - бірлік, тірлік, адамдық!
Әрбір сөзің- шындық, ақтық, адалдық!
ІІІ. <<Ой шақыру>> стратегиясы
Сөз таптары дегеніміз не ? Оларды ата.
Баяндауыш дегеніміз не?
Дауыссыз,дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
Сөйлем дегеніміз не?
Мәтін дегеніміз не?
Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
Жай сөйлем дегеніміз не?
"Кітап " сөзіне дыбыстық талдау жаса
Бастауыш дегеніміз не?
Антоним,синоним,омоним дегеніміз не?
Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
Біріккен сөздер туралы не білесің?
Септіктерді ата
Асан сөзін септе.
ІV. Жаңа сабақ
44+5
20*2
100-1
60*3
10+900
33:3
49:7
4*40
А) Қызығушылықты ояту
С
Е
Т
К
Е
М
Ө
К
Ә) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Оқушылардың көмектес септігі туралы алған білімдерін кеңейту; көмектес септік жалғауы заңына бағынбай жалғанатынын аңғарту; көмектес септіктегі сөздердің қалай байланысатынын және сөйлемде тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатынын түсіндіру.
Б)Дәптермен жұмыс. Көркем жазу
Жеті атаны, жеті жұрт пен жеті қазынаны білген жігіттің соңынан ерген жұрт жұтамайды.
Қоғабай Сәрсекеев
V.Сызба арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
VІ.Оқулықпен жұмыс
86 - ж а т т ы ғ у
Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауларын қойып,сөйлемдерді көшіріп жаз.
Зат есімдердің қай септікте тұрғанын айт.
VІІ. <<Сәйкестендіру>> стратегиясы
А.с гүлдің,әженің
І.с Асанды, демалысты
Б.с оқушылар, Айнұр
Т.с Маралмен, отпен
Ж.с ауылдан, үйден
Ш.с сабаққа, ініге
К.с Алматыда, халықта
88 - ж а т т ы ғ у
1184910223520,,-66040350520Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.
239395063500115570019050,,10160019050
Ш І
253365074295,
VІІІ. Терме диктанты
(Оқушыларға септіктердің аттары жазылған қағаздар таратып беріледі.Олар өз септіктеріне байланысты сөздерді теріп жазады)
Суретшінің,алмұрт, еңбекпен,даланы,кітаппен,жылқыға,қалада,
қағаздан,Арайда, қонақты,әншіні,ағаш,дүкенге,отқа,
өсімдіктің,гүлдер, досыммен, адамның,темірден, үстелде.
А.с Алмұрт, ағаш, гүлдер
І.с Суретшінің, өсімдіктің, адамның
Б.с Жылқыға, дүкенге, отқа
Т.с Даланы, қонақты, әншіні
Ж.с Қалада, Арайда, үстелде
Ш.с Темірден, қағаздан, әкеден
К.с Еңбекпен, кітаппен, досыммен.
ІХ.Семантикалық картамен жұмыс
Х.Қорытынды.
ХІ.Үйге тапсырма 91-жаттығу
ХІІ.Бағалау
Бейнеу ауданы
Боранқұл селосы
Боранқұл орта мектебі
Уелбаева Бибиля
Тақырыбы: Көмектес септік
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың көмектес септігі туралы алған білімдерін кеңейту; көмектес септік жалғауы заңына бағынбай жалғанатынын аңғарту; көмектес септіктегі сөздердің қалай байланысатынын және сөйлемде тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатынын түсіндіру.
Дамытушылығы: Оқушылардың тілін дамыту,ой - өрісін кеңейту,сөйлеу дағдысын қалыптастыру.Сауатты,көркем жазуын қадағалау.
Тәрбиелігі: Ұйымшылдыққа, әдептілікке, тазалыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, семантикалық карта.
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ-жауап, топтастыру.
Жүрісі
І.Ұйымдастыру
ІІ.Психологиялық дайындық
Әрбір адам- туыс, туған,жұрағат!
Әрбір сабақ- үйрену,ұғу,ұлағат!
Әрбір ісің - бірлік, тірлік, адамдық!
Әрбір сөзің- шындық, ақтық, адалдық!
ІІІ. <<Ой шақыру>> стратегиясы
Сөз таптары дегеніміз не ? Оларды ата.
Баяндауыш дегеніміз не?
Дауыссыз,дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
Сөйлем дегеніміз не?
Мәтін дегеніміз не?
Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
Жай сөйлем дегеніміз не?
"Кітап " сөзіне дыбыстық талдау жаса
Бастауыш дегеніміз не?
Антоним,синоним,омоним дегеніміз не?
Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
Біріккен сөздер туралы не білесің?
Септіктерді ата
Асан сөзін септе.
ІV. Жаңа сабақ
44+5
20*2
100-1
60*3
10+900
33:3
49:7
4*40
А) Қызығушылықты ояту
С
Е
Т
К
Е
М
Ө
К
Ә) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Оқушылардың көмектес септігі туралы алған білімдерін кеңейту; көмектес септік жалғауы заңына бағынбай жалғанатынын аңғарту; көмектес септіктегі сөздердің қалай байланысатынын және сөйлемде тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатынын түсіндіру.
Б)Дәптермен жұмыс. Көркем жазу
Жеті атаны, жеті жұрт пен жеті қазынаны білген жігіттің соңынан ерген жұрт жұтамайды.
Қоғабай Сәрсекеев
V.Сызба арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
VІ.Оқулықпен жұмыс
86 - ж а т т ы ғ у
Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауларын қойып,сөйлемдерді көшіріп жаз.
Зат есімдердің қай септікте тұрғанын айт.
VІІ. <<Сәйкестендіру>> стратегиясы
А.с гүлдің,әженің
І.с Асанды, демалысты
Б.с оқушылар, Айнұр
Т.с Маралмен, отпен
Ж.с ауылдан, үйден
Ш.с сабаққа, ініге
К.с Алматыда, халықта
88 - ж а т т ы ғ у
1184910223520,,-66040350520Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.
239395063500115570019050,,10160019050
Ш І
253365074295,
VІІІ. Терме диктанты
(Оқушыларға септіктердің аттары жазылған қағаздар таратып беріледі.Олар өз септіктеріне байланысты сөздерді теріп жазады)
Суретшінің,алмұрт, еңбекпен,даланы,кітаппен,жылқыға,қалада,
қағаздан,Арайда, қонақты,әншіні,ағаш,дүкенге,отқа,
өсімдіктің,гүлдер, досыммен, адамның,темірден, үстелде.
А.с Алмұрт, ағаш, гүлдер
І.с Суретшінің, өсімдіктің, адамның
Б.с Жылқыға, дүкенге, отқа
Т.с Даланы, қонақты, әншіні
Ж.с Қалада, Арайда, үстелде
Ш.с Темірден, қағаздан, әкеден
К.с Еңбекпен, кітаппен, досыммен.
ІХ.Семантикалық картамен жұмыс
Х.Қорытынды.
ХІ.Үйге тапсырма 91-жаттығу
ХІІ.Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz