Медициналық генетика және тұқым қуалайтын ауруларды алдын алу мен емдеу

Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі

Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу.

Өткізген: Биология пәнінің мұғалімі

Г. А. Карманова

Орал 2014 жыл

Сабақтың тақырыбы : Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу.

Жалпы мақсаты: Адам генетикасын зерттеудің маңызы, адамда болатын тұқым қуалайтын аурулар, олардың алдын алу туралы түсініктерін дамыту.

Көпір тапсырмалары.

Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.

Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.

Сұрақтарға жауап беру:

  1. Генетика қандай ғылым?
  2. Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?
  3. Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?
  4. «Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.
  5. Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.
Көпір тапсырмалары.: Білу. (Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:

Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру.

Мәтін бөліктерін оқиды.

І-топ:Жыныс хромосомалардың санының өзгеруінен туындайтын синдромдар.

ІІ-топ:Хромосома ішілік өзгерістен туындайтын синдромдар

ІІІ-топ:Жыныс хромосомаларында орналасқан гендердің өзгеруінен туындайтын аурулар.

Көпір тапсырмалары.:

Түсіну. ( неге?неліктен?

Себебі? Не үшін?)

Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:

Кесте сызады.

:
:
:
Аурулар
Көріну белгілері
Себептері
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.: Талдау. ( Салыстыр. Айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз)
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:

І- топ: Екі жақты күнделік жазады.

Сұрақ - жауап.

ІІ-топ: « Денсаулық» сөзін топтастырады.

ІІІ-топ: Сәйкестендіру кестесі.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Атауларды сәйкестендір
Аа

21

ХХ

Р
аа

44

ХХ

1. Аналық жыныс
2. Дауа синдромы
3. Будандастыру, шағылыстыру
4. Рецессивті гомозиготы
5. Гетерезиготалы гендер
6. Шерешевский тернер
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу.Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.:
Көпір тапсырмалары.:
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау.Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу.Сұрақтарға жауап беру:Генетика қандай ғылым?Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар?Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай?«Атадан ұл туса игі, ата

Ұқсас жұмыстар
Медициналық генетика: тұқым қуалайтын ауруларды алдын алу және емдеу
10-сыныпқа арналған сабақ: Медициналық генетика және тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Денсаулықтың генетикалық негіздері және тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу: 10 Б сыныпқа арналған сабақ жоспары
Адамдағы тұқым қуалайтын аурулар: медициналық және әлеуметтік аспектілер
Адамның тұқым қуалаушылығы және тұқым қуалайтын аурулар: сабақ жоспары
Туберкулез: жұғу жолдары, белгілері, алдын-алу және емдеу
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Адам организміндегі тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілер
Жарақаттанудың алдын алу және алғашқы медициналық көмек көрсету
Генотип пен қоршаған ортаның адам денсаулығына әсері және тұқым қуалайтын аурулар
Адам генетикасы: тұқымқуалау әдістері, генеалогиялық шежіре және генетикалық ауруларды алдын алу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz