Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қалижан бекхожин "ақсақ темір мен ақын". 7-сынып


| |Қазақ әдебиеті |7-сынып |
|Сабақтың тақырыбы:|Қалижан Бекхожин «Ақсақ Темір мен ақын» |
|Жалпы мақсат: |Берілген шығармаға әдеби-теориялық негізде талдау |
| |жасау, тілдерін, сөздік қорларын, сыни көзқарастарын |
| |шыңдау, Отанын қорғауға бағыт беру |
|Сілтеме: |Қазақ әдебиеті (оқулық) |
| |Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі |
| |Интернет материалдары |
|Оқу нәтижесі: |Шығармаларды талдай алады, Отанын қорғауға әзір |
| |болады, тарихи тұлғалар туралы білімдері жүйеленеді |
|Түйінді идеялар: |Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы|
| |ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын |
| |ұғады |
|Сабақта |Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер,|
|қолданылатын |интерактивті тақта |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер |1.Диалог |
| |АКТ |2.Жұптық жұмыс |
| |СТО |3.Топтық жұмыс |
| | |4.Жеке жұмыс |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

|I.Мұғалімдерге |Коучтің іс- әрекеті |Мұғалімнің іс- |
|психологиялық | |әрекеті |
|ахуал туғызу | | |
|2 минут |Оқушылардың сабаққа дайындықтарын|Сұраққа жауап |
| |бағдарлау (сыныпты түгелдеу, |береді, өздерін |
| |көңіл күйлерін білу) |өздері бағалайды |
|3 минут |Сергіту «Қызыл өрік» |Слайдты көреді, |
| | |билейді, тыңдай-ды,|
| | |өз көңіл күй-лерін |
| | |көтереді |
|II.Үй тапсырмасын сұрау |
|4 минут | Ақсақ Темір деген кім? |жеке жұмыс |
|Ой толғау |Хафиз деген ше? |жа-сайды, өз |
| | |білім-дерін |
| | |жүйелейді |
|2 минут |Ақсақ Темір мен ақынды |Салыстырады, |
|Венн диограммасы |салыстырыңдар |білімдерін |
| | |жүйелейді |
|ІІІ. Жаңа сабақ (мағынаны тану) 2 минут |
|- Балалар, төмендегі үзіндіні тыңдап көріңдерші... |
|Қарт шекпенін шешіп, бір бұрышқа қойды. Онан соң көйлегінің түймесін |
|ағытып, мойнындағы бойтұмарын алды. Бақыттан тігілген кәдімгі үш бұрышты|
|тұмар. Қарт тұмарды ерніне жақындатып, тәуіп етті. Сонан кейін |
|қалтасынан бәкісін алып, тұмарды сөкті де төңкеріп сілікті. Тұмардың |
|ішінен термен байланып қалған бір уыс қиыршық топырақ түсті жерге. |
|Бұл-осыдан қырық жыл бұрын, жат өлкеге аттанарда, туған жерден түйіп |
|алған топырақ еді. |
|Қарт ойына алғанжұмысын түгел орындап, шекпенінің үстіне «уh» деп жантая|
|кетті. Мамық төселгендейтуған топырақ жамбасына бір түрлі жайлы тиді. |
|- Үзіндіден не ұқтыңдар? |
|1-тапсырма |Туған жер туралы мақал –мәтелдер |Өз беттерімен жұмыс|
|5минут |айтыңдар |жасайды |
|2-тапсырма |Балладаның композициялық | Өз беттерімен |
|10 минут |құрылымын талдаңдар |жұмыс жасайды, |
| |Сюжеттің басталуы-кіріспесі, |білімдерін шың- |
| |қарым –қатынасқа түспес бұрынғы |дайды, өзгеге |
| |жал-жағдай, оқиға орны. |түсіндіреді, жауап-|
| |Сюжеттік байланыс-адамдар |кершілікті сезеді, |
| |арасындағы әрекеттің басы, |білімдерін |
| |тартыстың басталуы. |толық-тырады, |
| |Шиеленісуі- оқиғаның, адамдар |өзгені тыңдайды, |
| |арасындағы іс –әрекеттің |оның пікірінің |
| |шиеле-нісуі,ширығуы. |құнды-лығын сезеді,|
| |Шарықтау шегі- ең жоғарғы сатысы,|жеке жұмыс жасайды,|
| |адамдар арасындағы |әдебиет теориясын |
| |қимыл-әрекеттің күшейіп, өрістеп |ұғады. Сөздік |
| |шығуы. |қор-ларын |
| |Шығарманың шешімі- суреткердің |толық-тырады, |
| |өзі суреттеп отырған өмір |тілдерін дамытады. |
| |шынды-ғына өзі шығарған үкімі, |Өз ой-ларын |
| |нақты нәтиже, оқиғаға |тиянақ-тайды, |
| |қатысушылардың ең соңғы халі |қорытады. |
|3-тапсырма |«Туған жер» тақырыбында кластер |Өз ойларын жи- |
|5 минут |жасаңдар |нақтайды, жазады, |
| | |жүйелейді, талдайды|
|Рефлексия |Эдворд Де Бононың «Алты қалпағы |Ойланады, жауап |
|7 минут |бойынша |береді, өз ойларын |
| |Қызыл қалпақ- сезімталдық |жинақтайды, |
| |Сары қалпақ- шығарманың сәтті |жиелейді өзгелерді |
| |кезеңдері |тыңдайды, |
| |Жасыл қалпақ- қиялдау, ақылға |білім-дерін |
| |сыйымсыз идеялар |жүйелейді, |
| |Ақ қалпақ- ақпарат береді |қорытады, |
| |Қара қалпақ- сәтсіз тұстары |арман-дайды. |
| |Көк қалпақ- сабақты қалай | |
| |түсіндім (топпен жұмыс, т\б | |
|Үйге тапсырма |Шығарма бойынша ақын мен Ақсақ |Сөздік қорларын |
|3 минут |Темірге мінездеме беріңдер |толықтырады, |
| |«Егер мен ақын болсам, туған |тілдерін дамы-тады.|
| |жерімді былай жырлар едім...» |Өз ойларын |
| |Еркін жазу тәсілі |тиянақтайды, |
| | |қо-рытады. |
|Бағалау | Жиынтық (сумативті) баға қою |Марапаттар |
|2 минут | |қабылдайды |

Өткізген:
Нургалиева Айгуль Владимировна


Ұқсас жұмыстар
Қалижан Бекхожин Ақсақ Темір мен ақын
Қ.Бекхожин Ақсақ Темір мен ақын
Ақсақ Темір жайлы аңыз
Бұнда балаларға арналған өлеңдері
Әдебиет сабағында сатылай кешенді талдау
Қазыналы аралға саяхат
Өлімді жеңген ана
Аян қай шығарманың кейіпкері
Әмір Темір жорықтарының зардаптары
Өлең құрылысына талдау
Пәндер