7-сыныптық сабақ жоспары: Қалижан Бекхожиннің Ақсақ Темір мен ақын шығармасын әдеби-теориялық талдау

Қазақ әдебиеті
7-сынып
: Сабақтың тақырыбы:
Қазақ әдебиеті: Қалижан Бекхожин «Ақсақ Темір мен ақын»
: Жалпы мақсат:
Қазақ әдебиеті: Берілген шығармаға әдеби-теориялық негізде талдау жасау, тілдерін, сөздік қорларын, сыни көзқарастарын шыңдау, Отанын қорғауға бағыт беру
: Сілтеме:
Қазақ әдебиеті:

Қазақ әдебиеті (оқулық)

Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі

Интернет материалдары

: Оқу нәтижесі:
Қазақ әдебиеті: Шығармаларды талдай алады, Отанын қорғауға әзір болады, тарихи тұлғалар туралы білімдері жүйеленеді
: Түйінді идеялар:
Қазақ әдебиеті: Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын ұғады
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ әдебиеті: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта
: Оқыту әдістері:
Қазақ әдебиеті:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

7-сынып:

1. Диалог

2. Жұптық жұмыс

3. Топтық жұмыс

4. Жеке жұмыс

: Дерек көздері:
Қазақ әдебиеті: Мұғалімге арналған нұсқаулық
: Тапсырмалар:
Қазақ әдебиеті: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу
: Оқуға арналған тапсырма:
Қазақ әдебиеті: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтің іс- әрекеті
Мұғалімнің іс- әрекеті
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 2 минут
Коучтің іс- әрекеті: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгелдеу, көңіл күйлерін білу)
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сұраққа жауап береді, өздерін өздері бағалайды
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 3 минут
Коучтің іс- әрекеті: Сергіту «Қызыл өрік»
Мұғалімнің іс- әрекеті: Слайдты көреді, билейді, тыңдай-ды, өз көңіл күй-лерін көтереді
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: II. Үй тапсырмасын сұрау
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

4 минут

Ой толғау

Коучтің іс- әрекеті:
  • Ақсақ Темір деген кім?
  • Хафиз деген ше?
Мұғалімнің іс- әрекеті: жеке жұмыс жа-сайды, өз білім-дерін жүйелейді
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

2 минут

Венн диограммасы

Коучтің іс- әрекеті:
  • Ақсақ Темір мен ақынды салыстырыңдар
Мұғалімнің іс- әрекеті: Салыстырады, білімдерін жүйелейді
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

ІІІ. Жаңа сабақ (мағынаны тану) 2 минут

- Балалар, төмендегі үзіндіні тыңдап көріңдерші . . .

Қарт шекпенін шешіп, бір бұрышқа қойды. Онан соң көйлегінің түймесін ағытып, мойнындағы бойтұмарын алды. Бақыттан тігілген кәдімгі үш бұрышты тұмар. Қарт тұмарды ерніне жақындатып, тәуіп етті. Сонан кейін қалтасынан бәкісін алып, тұмарды сөкті де төңкеріп сілікті. Тұмардың ішінен термен байланып қалған бір уыс қиыршық топырақ түсті жерге. Бұл-осыдан қырық жыл бұрын, жат өлкеге аттанарда, туған жерден түйіп алған топырақ еді.

Қарт ойына алғанжұмысын түгел орындап, шекпенінің үстіне «уh» деп жантая кетті. Мамық төселгендейтуған топырақ жамбасына бір түрлі жайлы тиді.

- Үзіндіден не ұқтыңдар?

I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

1-тапсырма

5минут

Коучтің іс- әрекеті: Туған жер туралы мақал -мәтелдер айтыңдар
Мұғалімнің іс- әрекеті: Өз беттерімен жұмыс жасайды
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

2-тапсырма

10 минут

Коучтің іс- әрекеті:

Балладаның композициялық құрылымын талдаңдар

Сюжеттің басталуы -кіріспесі, қарым -қатынасқа түспес бұрынғы жал-жағдай, оқиға орны.

Сюжеттік байланыс -адамдар арасындағы әрекеттің басы, тартыстың басталуы.

Шиеленісуі - оқиғаның, адамдар арасындағы іс -әрекеттің шиеле-нісуі, ширығуы.

Шарықтау шегі - ең жоғарғы сатысы, адамдар арасындағы қимыл-әрекеттің күшейіп, өрістеп шығуы.

Шығарманың шешімі - суреткердің өзі суреттеп отырған өмір шынды-ғына өзі шығарған үкімі, нақты нәтиже, оқиғаға қатысушылардың ең соңғы халі

Мұғалімнің іс- әрекеті: Өз беттерімен жұмыс жасайды, білімдерін шың- дайды, өзгеге түсіндіреді, жауап- кершілікті сезеді, білімдерін толық-тырады, өзгені тыңдайды, оның пікірінің құнды-лығын сезеді, жеке жұмыс жасайды, әдебиет теориясын ұғады. Сөздік қор-ларын толық-тырады, тілдерін дамытады. Өз ой-ларын тиянақ-тайды, қорытады.
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

3-тапсырма

5 минут

Коучтің іс- әрекеті: «Туған жер» тақырыбында кластер жасаңдар
Мұғалімнің іс- әрекеті: Өз ойларын жи- нақтайды, жазады, жүйелейді, талдайды
I

Ұқсас жұмыстар
Қалижан Бекхожиннің Ақсақ Темір мен ақын өлеңі: сабақ жоспары және әдеби талдау
Қалижан Бекхожиннің Ақсақ Темір мен ақын балладасын талдау сабағы
Қазақ әдебиеті 7-сыныпқа арналған Қалижан Бекхожиннің Ақсақ Темір мен ақын балладасы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ғабит Мүсіреповтың Өлімді жеңген ана шығармасын талдау: ананың құдіреті мен Ақсақ Темір бейнесі
Ахмет Байтұрсынұлының Ақын ініме өлеңіне арналған 7-сынып ашық сабағы: мақсаттар, әдістер және әдеби-теориялық талдау
7-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен Ақын ініме өлеңін талдау
Сабақ жоспары: Ақсақ құлан мен Жошы хан аңызы - тілдік талдау және тәрбиелік даму
Мағжан Жұмабаевтың Сен сұлу өлеңін әдеби теориялық талдауға арналған сабақ жоспары
Б. Майлиннің Күлпаш шығармасын талдау бойынша сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған кіріктірілген әдебиет сабағы: Сәкен Сейфуллиннің Ақсақ киік өлеңін талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz