Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қалижан бекхожин "ақсақ темір мен ақын". 7-сынып
| |Қазақ әдебиеті |7-сынып |
|Сабақтың тақырыбы:|Қалижан Бекхожин «Ақсақ Темір мен ақын» |
|Жалпы мақсат: |Берілген шығармаға әдеби-теориялық негізде талдау |
| |жасау, тілдерін, сөздік қорларын, сыни көзқарастарын |
| |шыңдау, Отанын қорғауға бағыт беру |
|Сілтеме: |Қазақ әдебиеті (оқулық) |
| |Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі |
| |Интернет материалдары |
|Оқу нәтижесі: |Шығармаларды талдай алады, Отанын қорғауға әзір |
| |болады, тарихи тұлғалар туралы білімдері жүйеленеді |
|Түйінді идеялар: |Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы|
| |ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын |
| |ұғады |
|Сабақта |Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер,|
|қолданылатын |интерактивті тақта |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер |1.Диалог |
| |АКТ |2.Жұптық жұмыс |
| |СТО |3.Топтық жұмыс |
| | |4.Жеке жұмыс |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті
|I.Мұғалімдерге |Коучтің іс- әрекеті |Мұғалімнің іс- |
|психологиялық | |әрекеті |
|ахуал туғызу | | |
|2 минут |Оқушылардың сабаққа дайындықтарын|Сұраққа жауап |
| |бағдарлау (сыныпты түгелдеу, |береді, өздерін |
| |көңіл күйлерін білу) |өздері бағалайды |
|3 минут |Сергіту «Қызыл өрік» |Слайдты көреді, |
| | |билейді, тыңдай-ды,|
| | |өз көңіл күй-лерін |
| | |көтереді |
|II.Үй тапсырмасын сұрау |
|4 минут | Ақсақ Темір деген кім? |жеке жұмыс |
|Ой толғау |Хафиз деген ше? |жа-сайды, өз |
| | |білім-дерін |
| | |жүйелейді |
|2 минут |Ақсақ Темір мен ақынды |Салыстырады, |
|Венн диограммасы |салыстырыңдар |білімдерін |
| | |жүйелейді |
|ІІІ. Жаңа сабақ (мағынаны тану) 2 минут |
|- Балалар, төмендегі үзіндіні тыңдап көріңдерші... |
|Қарт шекпенін шешіп, бір бұрышқа қойды. Онан соң көйлегінің түймесін |
|ағытып, мойнындағы бойтұмарын алды. Бақыттан тігілген кәдімгі үш бұрышты|
|тұмар. Қарт тұмарды ерніне жақындатып, тәуіп етті. Сонан кейін |
|қалтасынан бәкісін алып, тұмарды сөкті де төңкеріп сілікті. Тұмардың |
|ішінен термен байланып қалған бір уыс қиыршық топырақ түсті жерге. |
|Бұл-осыдан қырық жыл бұрын, жат өлкеге аттанарда, туған жерден түйіп |
|алған топырақ еді. |
|Қарт ойына алғанжұмысын түгел орындап, шекпенінің үстіне «уh» деп жантая|
|кетті. Мамық төселгендейтуған топырақ жамбасына бір түрлі жайлы тиді. |
|- Үзіндіден не ұқтыңдар? |
|1-тапсырма |Туған жер туралы мақал –мәтелдер |Өз беттерімен жұмыс|
|5минут |айтыңдар |жасайды |
|2-тапсырма |Балладаның композициялық | Өз беттерімен |
|10 минут |құрылымын талдаңдар |жұмыс жасайды, |
| |Сюжеттің басталуы-кіріспесі, |білімдерін шың- |
| |қарым –қатынасқа түспес бұрынғы |дайды, өзгеге |
| |жал-жағдай, оқиға орны. |түсіндіреді, жауап-|
| |Сюжеттік байланыс-адамдар |кершілікті сезеді, |
| |арасындағы әрекеттің басы, |білімдерін |
| |тартыстың басталуы. |толық-тырады, |
| |Шиеленісуі- оқиғаның, адамдар |өзгені тыңдайды, |
| |арасындағы іс –әрекеттің |оның пікірінің |
| |шиеле-нісуі,ширығуы. |құнды-лығын сезеді,|
| |Шарықтау шегі- ең жоғарғы сатысы,|жеке жұмыс жасайды,|
| |адамдар арасындағы |әдебиет теориясын |
| |қимыл-әрекеттің күшейіп, өрістеп |ұғады. Сөздік |
| |шығуы. |қор-ларын |
| |Шығарманың шешімі- суреткердің |толық-тырады, |
| |өзі суреттеп отырған өмір |тілдерін дамытады. |
| |шынды-ғына өзі шығарған үкімі, |Өз ой-ларын |
| |нақты нәтиже, оқиғаға |тиянақ-тайды, |
| |қатысушылардың ең соңғы халі |қорытады. |
|3-тапсырма |«Туған жер» тақырыбында кластер |Өз ойларын жи- |
|5 минут |жасаңдар |нақтайды, жазады, |
| | |жүйелейді, талдайды|
|Рефлексия |Эдворд Де Бононың «Алты қалпағы |Ойланады, жауап |
|7 минут |бойынша |береді, өз ойларын |
| |Қызыл қалпақ- сезімталдық |жинақтайды, |
| |Сары қалпақ- шығарманың сәтті |жиелейді өзгелерді |
| |кезеңдері |тыңдайды, |
| |Жасыл қалпақ- қиялдау, ақылға |білім-дерін |
| |сыйымсыз идеялар |жүйелейді, |
| |Ақ қалпақ- ақпарат береді |қорытады, |
| |Қара қалпақ- сәтсіз тұстары |арман-дайды. |
| |Көк қалпақ- сабақты қалай | |
| |түсіндім (топпен жұмыс, т\б | |
|Үйге тапсырма |Шығарма бойынша ақын мен Ақсақ |Сөздік қорларын |
|3 минут |Темірге мінездеме беріңдер |толықтырады, |
| |«Егер мен ақын болсам, туған |тілдерін дамы-тады.|
| |жерімді былай жырлар едім...» |Өз ойларын |
| |Еркін жазу тәсілі |тиянақтайды, |
| | |қо-рытады. |
|Бағалау | Жиынтық (сумативті) баға қою |Марапаттар |
|2 минут | |қабылдайды |
Өткізген:
Нургалиева Айгуль Владимировна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz