Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Мұқағали мақатаев
Cабақтың тақырыбы: М.Мақатаев Үш бақытым
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға М.Мақатаев туралы мағлұмат беру,өлең мазмұнын түсіндіріп, мәнерлеп оқуға үйрету. Өз ойын жинақтап айтуға баулу.
Дамытушылық: тіл байлығын, сөздік қорын молайту, шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру және ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: топтау, сұрақ жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: М.Мақатаевтың суреті, кітаптары, интерактивті
тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
<<Алақан>> жаттығуы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Ш.Құдайбердіұлының <<Бостандық таңы>> атты өлеңі
Оқушыларды үш топқа бөлу, тапсырма беру.
І. Оқу тобы. Ш.Құдайбердіұлы туралы айту. Өлеңді оқу
ІІ. Жазу тобы. Өлеңді оқу, мазмұндау
ІІІ. Өнер тобы. Өлең мазмұнындағы жақсы,
жаман әдеттерді бөліп жазу.
Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрастыру.
Үй тапсырмасын қорытындылау. Сұрақ-жауап.
* Бостандық сөзін қалай түсінеміз?
* Ақын нелерден аулақ бол дейді?
* Тәуелсіз елдің балалары қандай болу керек?
ІІІ. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
* Сөзжұмбақ шешу
356235170815Ү
Ш
Б
А
Қ
Ы
Т
Ы
М
0 Ү
Ш
Б
А
Қ
Ы
Т
Ы
М
Сұрақтары:
* Береке, молшылық айы
* Қазақтың саяхатшы ғалымы кім?
* Әнұранның әнін жазған кім?
* Қысқы ұйқыға кеш жататын аң?
* Отанымыздың астанасы
* Елтаңбадағы сиволдың бірі
* Рәміздің бірі
* Өлең сөздің шебері
* <<Күз кереметі>> мәтініндегі атай
* Ой қозғау
* Бақыт сөзін қалай түсінеміз?
* Бақыт деген не?
* Үш қандай сан?
(Оқушылар өз ойын айтады)
ІІІ. Жаңа сабақ
* М.Мақатаевтың <<Үш бақытым>> өлеңімен танысу. Автор туралы мәлімет беру.
-213032211521Алматы облысы, Райымбек ауданы Қарасаз ауылында 1931 ж 9 ақпанда дүниеге келген
Шығармалары:
* Аманат
* Өмірдастан
* Шекарашы
* Аққулар ұйықтағанда
МҰҚАҒАЛИ
МАҚАТАЕВ
Ол - дарынды ақын. Ақын табиғат пен қоса поэманың шебері
Ақынның өлеңдері бірнеше әндер жазылған
Алматы облысы, Райымбек ауданы Қарасаз ауылында 1931 ж 9 ақпанда дүниеге келген
Шығармалары:
* Аманат
* Өмірдастан
* Шекарашы
* Аққулар ұйықтағанда
МҰҚАҒАЛИ
МАҚАТАЕВ
Ол - дарынды ақын. Ақын табиғат пен қоса поэманың шебері
Ақынның өлеңдері бірнеше әндер жазылған
* Оқулықпен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұндау
* Сұрақ жауап
* Қасиетті тіл деп отырғаны қай тіл?
* Ақын айтқан үш бақытты ата?
V. Сергіту сәті.
VI. Жаңа сабақты бекіту
* Әр топтың тапсырмалары қысқаша түсіндіріледі. Басты мақсаты - оқушы белсенді әрекеті арқылы өз білімін анықтап, бар біліміне жаңа білім қосады. Екінші мақсат - оқушылардың өздерін белсендіру.
Оқу тобы
Жазу тобы Өлеңді тізбектей оқыту
Өнер тобы
* Оқу тобы: Отан туралы мақал мәтел жазу, айту
Жазу тобы: Тіл туралы мақал мәтел жазу, айту
Өнер тобы: Топтастыру
150868695654Тіл не үшін қажет?
Тіл не үшін қажет?
* Оқу тобы: <<Халқым, тілім, Отан>> сөздеріне дыбыстық талдау жаса
Жазу тобы: <<Қазақ тілі - мемлекеттік тіл>> шағын әңгіме жазу
Өнер тобы: 5 жолды өлең құрастыру (тілім).
VII. Қорытындылау.
<<Кім жылдам?>> ойыны
VIІI. Үйге тапсырма беру.
М.Мақатаевтың <<Үш бақытым>> өлеңін жаттау.
IX. Бағалау.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға М.Мақатаев туралы мағлұмат беру,өлең мазмұнын түсіндіріп, мәнерлеп оқуға үйрету. Өз ойын жинақтап айтуға баулу.
Дамытушылық: тіл байлығын, сөздік қорын молайту, шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру және ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: топтау, сұрақ жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: М.Мақатаевтың суреті, кітаптары, интерактивті
тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
<<Алақан>> жаттығуы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Ш.Құдайбердіұлының <<Бостандық таңы>> атты өлеңі
Оқушыларды үш топқа бөлу, тапсырма беру.
І. Оқу тобы. Ш.Құдайбердіұлы туралы айту. Өлеңді оқу
ІІ. Жазу тобы. Өлеңді оқу, мазмұндау
ІІІ. Өнер тобы. Өлең мазмұнындағы жақсы,
жаман әдеттерді бөліп жазу.
Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрастыру.
Үй тапсырмасын қорытындылау. Сұрақ-жауап.
* Бостандық сөзін қалай түсінеміз?
* Ақын нелерден аулақ бол дейді?
* Тәуелсіз елдің балалары қандай болу керек?
ІІІ. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
* Сөзжұмбақ шешу
356235170815Ү
Ш
Б
А
Қ
Ы
Т
Ы
М
0 Ү
Ш
Б
А
Қ
Ы
Т
Ы
М
Сұрақтары:
* Береке, молшылық айы
* Қазақтың саяхатшы ғалымы кім?
* Әнұранның әнін жазған кім?
* Қысқы ұйқыға кеш жататын аң?
* Отанымыздың астанасы
* Елтаңбадағы сиволдың бірі
* Рәміздің бірі
* Өлең сөздің шебері
* <<Күз кереметі>> мәтініндегі атай
* Ой қозғау
* Бақыт сөзін қалай түсінеміз?
* Бақыт деген не?
* Үш қандай сан?
(Оқушылар өз ойын айтады)
ІІІ. Жаңа сабақ
* М.Мақатаевтың <<Үш бақытым>> өлеңімен танысу. Автор туралы мәлімет беру.
-213032211521Алматы облысы, Райымбек ауданы Қарасаз ауылында 1931 ж 9 ақпанда дүниеге келген
Шығармалары:
* Аманат
* Өмірдастан
* Шекарашы
* Аққулар ұйықтағанда
МҰҚАҒАЛИ
МАҚАТАЕВ
Ол - дарынды ақын. Ақын табиғат пен қоса поэманың шебері
Ақынның өлеңдері бірнеше әндер жазылған
Алматы облысы, Райымбек ауданы Қарасаз ауылында 1931 ж 9 ақпанда дүниеге келген
Шығармалары:
* Аманат
* Өмірдастан
* Шекарашы
* Аққулар ұйықтағанда
МҰҚАҒАЛИ
МАҚАТАЕВ
Ол - дарынды ақын. Ақын табиғат пен қоса поэманың шебері
Ақынның өлеңдері бірнеше әндер жазылған
* Оқулықпен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұндау
* Сұрақ жауап
* Қасиетті тіл деп отырғаны қай тіл?
* Ақын айтқан үш бақытты ата?
V. Сергіту сәті.
VI. Жаңа сабақты бекіту
* Әр топтың тапсырмалары қысқаша түсіндіріледі. Басты мақсаты - оқушы белсенді әрекеті арқылы өз білімін анықтап, бар біліміне жаңа білім қосады. Екінші мақсат - оқушылардың өздерін белсендіру.
Оқу тобы
Жазу тобы Өлеңді тізбектей оқыту
Өнер тобы
* Оқу тобы: Отан туралы мақал мәтел жазу, айту
Жазу тобы: Тіл туралы мақал мәтел жазу, айту
Өнер тобы: Топтастыру
150868695654Тіл не үшін қажет?
Тіл не үшін қажет?
* Оқу тобы: <<Халқым, тілім, Отан>> сөздеріне дыбыстық талдау жаса
Жазу тобы: <<Қазақ тілі - мемлекеттік тіл>> шағын әңгіме жазу
Өнер тобы: 5 жолды өлең құрастыру (тілім).
VII. Қорытындылау.
<<Кім жылдам?>> ойыны
VIІI. Үйге тапсырма беру.
М.Мақатаевтың <<Үш бақытым>> өлеңін жаттау.
IX. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz