Құстар класына жалпы сипаттама

Сабақтың тақырыбы :§55Құстар класына жалпы сипаттама

Сабақтың мақсаты. Оқушыларды ұшуға байланысты құс құрылысындағы ерекшеліктермен таныстыру, құстардың шығу тегі, олардың жорғалаушыларға ұқсастығы мен айырмашылығы, оның себебі туралы білім беру. Сабақтың тәрбиелілігі : құстарды қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар құс құрылысындағы ерекшеліктер, олардың құстың ұшуындағы маңызы, құстың шығу тегі туралы біледі. Сабақтың типі :жаңа сабақ. Сабақтың өту әдісі : СТО стратегиясы, топтық жұмыс. Қолданатын әдіс : БЛУМ стратегиясы, Раунд-робин стратегиясы. Қажетті ресурстар : құс тұлыбы, құс қаңқасы, интерьактивті тақта, слайдтар, бағалау бетшелері, құс жұмыртқасы, қол лупасы.

Сабақтың барысы :
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс түрі
Сабақтың барысы ::
  1. Ұйымдастыру
уақыты: 3 минут
Мұғалімнің әрекеті: Оқушылармен сәлемдеседі, топқа бөледі, бүгінгі көңіл-күйлерін анықтау үшін смайликтер береді, бағалау бетшелерін таратады .
Оқушының әрекеті: Топқа бөлінеді, бүгінгі көңіл күйін смайликтен көрсетеді, назарын сабаққа аударады, оқу құралдарын дайындайды.
Жұмыс түрі: Ұжымдық жұмыс
Сабақтың барысы ::

ІІ. Білу деңгейі

Қызығушылы

ғын ояту кезеңі

Жаңа сабақ :

уақыты:

7 минут

10

минут

Мұғалімнің әрекеті:

«Сиқырлы ұяшықтар»

(деңгейлік тапсырма )

:
:
:
:
:
:
:
:

Сұрақтары: 1. жорғалаушылардың тері жабындысы ? 2. Тыныс алу жүйесі:

3. Жүрегі 4 бөлікті жорғалаушы?

4. Жорғалаушылардың арғы тегі? ( 5 ұпай сұрақтары )

5. Зерттейтін ғылым ?

6. Қаңқасы неше бөліктен тұрады ?

7. Жылан мен қолтырауында болмай тын мүше ?

8. Қандай пайдасы бар (10 ұпай сұрақтары )

9. Автотомия деген не

10. Регенерация деген

11. ҚР-ң Қызыл кітабына тіркелген жорғалаушылар?

12. Бір мақал айту(15 ұп

ББҮ стартегиясы бойынша жұмыс :

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім :

Сұрақтары: өткен сыныптардағы білім деріне сүйену керек : 1. Құстың жорғалаушылардан қандай ерекшеліктері бар ?

2. Құс қалай көбейеді :

3. Ұшуға байланысты ерекшеліктері қандай ? Одан ары, мұғалім толықтыра отырып, кітаппен жұмыс жасауды ұсынады.

Оқушының әрекеті: 5
Жұмыс түрі: 5
5
5
10
10
10
10
15
15
15
15

Оқушылар өздері таңдаған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді, ұпай жинайды, бірін-бірі толықтырады, өз білгендерін ортаға салады.

Тақырып бойынша не білетіндерін қол көтеріп айтуға болады немесе естеріне түсіріп, дәптерлеріне жазып айтады.

Жеке және топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Сабақтың барысы ::
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың барысы ::
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың барысы ::
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың барысы :: 2. Түсіну кезеңі
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:

3 топқа жоспар бойынша тапсырма береді :

1-топқа :Құстардың сыртқы құрылысы мен қаңқасы туралы

2-топқа :Ас қортыу және тыныс алуы

3-топқа :Қан айналым жүйесі :

Оқушының әрекеті: Оқулықпен жұмыс жасап, мәтінмен танысады, ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып түсінгенін айтады.
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
Сабақтың барысы :: 3. Қолдану кезеңі
уақыты: 5 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа сабақтан алған білімдері мен түсінік терін қолдана білуге дағдыландыру үшін :

Интерьактивті тақтадан биологиялық диктант :

1. Құстардың жамбас сүйегідеп аталатын 3 сүйектен тұрады.

2. Құстардың дене темпер турасы

3. Құстарда доғасы сақталған.

4. Мүйізді өзек --- деп аталады.

5. құстарды зерттейтін ғылым деп аталады.

Оқушының әрекеті: Жаңа сбақтан алған түсініктерін қолдана отырып, тапсырманы орындайды.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс
Сабақтың барысы :: 4. Талдау кезеңі
уақыты: 7 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Алған білімдерін талдай, салыстыра білуге дағыландыру үшін :

Тапсырма ( әр топқа беріледі ) 1-топқа :Құс жұмыртқа сының құрылысы

2-топқа :құс қаңқасы мен тасбақа қаңқасын салыстыру, ерекшелігін анықтау

3-топқа :Ас қорту және зәр шығару жүйесіндегі жорғалаушылармен салыстырғандағы ерекшеліктерді салыстыру

Оқушының әрекеті: Алдарына берілген жұмыртқаны, қаңқа (құс) сүйектері (тасбақа ) және суреттердіпайдалана отырып тапсырманы орындайды., жинаған ұпайларынжазып алады.
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
Сабақтың барысы :: 5. Жинақтау кезеңі
уақыты: 3 минут
Мұғалімнің әрекеті: Раунд-робин тәсілі арқылы сабақты жинақтап, сөйлем құрас тыуға нұсқау береді және оларға қолдау көрсетеді.
Оқушының әрекеті: Әрбір оқушы бір сөзбен бірін-бірі қайталамай бүгінгі сабақтан не түсінгендерін бір сөзбен айтып шығады.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс
Сабақтың барысы :: Сергіту сәті:
уақыты: 5 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Пихологиялық тренинг

жүргізеді.

Оқушының әрекеті: Оқушылар берілген психологиялық жаттығуларды орындайды
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
Сабақтың барысы ::

ІҮ. Бағалау

Кері байланыс

уақыты: 3 минут
Мұғалімнің әрекеті: Оқушыларға таратылып берілген бағалау бетшесіндегі жинаған ұпай санына қарай бағалау, жиынтық бағалау, рефлекция.
Оқушының әрекеті: Әр оқушы өзін-өзі бағалайды, мұғаліммен келісе отырып, ортақ бағасын қояды, бүгінгі сабақтың өтілуі туралы өз ойларын стикерге жазып, тақтаға әр смайликтің тұсына іледі.
Жұмыс түрі: Топтық және жеке жұмыс
Сабақтың барысы :: Ү. Үйге тапсырма :
уақыты: 2 минут
Мұғалімнің әрекеті: §55. оқу
Оқушының әрекеті: Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс

Түпқараған ауданы

Ж. Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы

Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі

Атшыбаева Күләш


Ұқсас жұмыстар
Құстар класына жалпы сипаттама жайлы ақпарат
Бұршақ тұқымдастар. Сабақтың тақырыбы
Пияз тұқымдастар
Медициналық протозология
Сүт қоректілер класына жалпы сипаттама. құрылысы және тіршілік әрекеті
«Асқабақ және орамжапырақ тұқымдастар»
Тақырып Құстардың алуан түрлілігі
Постерді бағалау парағы
Тақырып - Білгір биологтар
Сүтқоректілер класы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz