Құстар класына жалпы сипаттама

Сабақтың тақырыбы :§55Құстар класына жалпы сипаттама
Сабақтың мақсаты. Оқушыларды ұшуға байланысты құс құрылысындағы ерекшеліктермен таныстыру, құстардың шығу тегі, олардың жорғалаушыларға ұқсастығы мен айырмашылығы, оның себебі туралы білім беру. Сабақтың тәрбиелілігі : құстарды қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар құс құрылысындағы ерекшеліктер, олардың құстың ұшуындағы маңызы, құстың шығу тегі туралы біледі. Сабақтың типі :жаңа сабақ. Сабақтың өту әдісі : СТО стратегиясы, топтық жұмыс. Қолданатын әдіс : БЛУМ стратегиясы, Раунд-робин стратегиясы. Қажетті ресурстар : құс тұлыбы, құс қаңқасы, интерьактивті тақта, слайдтар, бағалау бетшелері, құс жұмыртқасы, қол лупасы.
- Ұйымдастыру
ІІ. Білу деңгейі
Қызығушылы
ғын ояту кезеңі
Жаңа сабақ :
7 минут
10
минут
«Сиқырлы ұяшықтар»
(деңгейлік тапсырма )
Сұрақтары: 1. жорғалаушылардың тері жабындысы ? 2. Тыныс алу жүйесі:
3. Жүрегі 4 бөлікті жорғалаушы?
4. Жорғалаушылардың арғы тегі? ( 5 ұпай сұрақтары )
5. Зерттейтін ғылым ?
6. Қаңқасы неше бөліктен тұрады ?
7. Жылан мен қолтырауында болмай тын мүше ?
8. Қандай пайдасы бар (10 ұпай сұрақтары )
9. Автотомия деген не
10. Регенерация деген
11. ҚР-ң Қызыл кітабына тіркелген жорғалаушылар?
12. Бір мақал айту(15 ұп
ББҮ стартегиясы бойынша жұмыс :
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім :
Сұрақтары: өткен сыныптардағы білім деріне сүйену керек : 1. Құстың жорғалаушылардан қандай ерекшеліктері бар ?
2. Құс қалай көбейеді :
3. Ұшуға байланысты ерекшеліктері қандай ? Одан ары, мұғалім толықтыра отырып, кітаппен жұмыс жасауды ұсынады.
Оқушылар өздері таңдаған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді, ұпай жинайды, бірін-бірі толықтырады, өз білгендерін ортаға салады.
Тақырып бойынша не білетіндерін қол көтеріп айтуға болады немесе естеріне түсіріп, дәптерлеріне жазып айтады.
Жеке және топтық жұмыс
Жеке жұмыс
3 топқа жоспар бойынша тапсырма береді :
1-топқа :Құстардың сыртқы құрылысы мен қаңқасы туралы
2-топқа :Ас қортыу және тыныс алуы
3-топқа :Қан айналым жүйесі :
Жаңа сабақтан алған білімдері мен түсінік терін қолдана білуге дағдыландыру үшін :
Интерьактивті тақтадан биологиялық диктант :
1. Құстардың жамбас сүйегідеп аталатын 3 сүйектен тұрады.
2. Құстардың дене темпер турасы
3. Құстарда доғасы сақталған.
4. Мүйізді өзек --- деп аталады.
5. құстарды зерттейтін ғылым деп аталады.
Алған білімдерін талдай, салыстыра білуге дағыландыру үшін :
Тапсырма ( әр топқа беріледі ) 1-топқа :Құс жұмыртқа сының құрылысы
2-топқа :құс қаңқасы мен тасбақа қаңқасын салыстыру, ерекшелігін анықтау
3-топқа :Ас қорту және зәр шығару жүйесіндегі жорғалаушылармен салыстырғандағы ерекшеліктерді салыстыру
Пихологиялық тренинг
жүргізеді.
ІҮ. Бағалау
Кері байланыс
Түпқараған ауданы
Ж. Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы
Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі
Атшыбаева Күләш
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz