Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Құстар класына жалпы сипаттама
Сабақтың тақырыбы :§55Құстар класына жалпы сипаттама
Сабақтың мақсаты.Оқушыларды ұшуға байланысты құс құрылысындағы ерекшеліктермен таныстыру, құстардың шығу тегі, олардың жорғалаушыларға ұқсастығы мен айырмашылығы , оның себебі туралы білім беру. Сабақтың тәрбиелілігі : құстарды қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар құс құрылысындағы ерекшеліктер, олардың құстың ұшуындағы маңызы , құстың шығу тегі туралы біледі. Сабақтың типі :жаңа сабақ. Сабақтың өту әдісі : СТО стратегиясы,топтық жұмыс. Қолданатын әдіс : БЛУМ стратегиясы , Раунд-робин стратегиясы. Қажетті ресурстар : құс тұлыбы, құс қаңқасы,интерьактивті тақта , слайдтар ,бағалау бетшелері, құс жұмыртқасы, қол лупасы.
Сабақтың барысы :
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс түрі
* Ұйымдастыру
3 минут
Оқушылармен сәлемдеседі, топқа бөледі,бүгінгі көңіл-күйлерін анықтау үшін смайликтер береді, бағалау бетшелерін таратады .
Топқа бөлінеді,бүгінгі көңіл күйін смайликтен көрсетеді,назарын сабаққа аударады ,оқу құралдарын дайындайды.
Ұжымдық жұмыс
ІІ. Білу деңгейі
Қызығушылы
ғын ояту кезеңі
Жаңа сабақ :
7 минут
10
минут
<<Сиқырлы ұяшықтар>>
(деңгейлік тапсырма )
5
5
5
5
10
10
10
10
15
15
15
15
Сұрақтары: 1.жорғалаушылардың тері жабындысы ? 2.Тыныс алу жүйесі:
3. Жүрегі 4 бөлікті жорғалаушы?
4.Жорғалаушылардың арғы тегі? ( 5 ұпай сұрақтары )
5.Зерттейтін ғылым ?
6.Қаңқасы неше бөліктен тұрады ?
7.Жылан мен қолтырауында болмай тын мүше ?
8.Қандай пайдасы бар (10 ұпай сұрақтары )
9. Автотомия деген не
10.Регенерация деген
11. ҚР-ң Қызыл кітабына тіркелген жорғалаушылар?
12.Бір мақал айту(15 ұп
ББҮ стартегиясы бойынша жұмыс :
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім :
Сұрақтары: өткен сыныптардағы білім деріне сүйену керек : 1.Құстың жорғалаушылардан қандай ерекшеліктері бар ?
2.Құс қалай көбейеді :
3.Ұшуға байланысты ерекшеліктері қандай ? Одан ары,мұғалім толықтыра отырып , кітаппен жұмыс жасауды ұсынады.
Оқушылар өздері таңдаған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді, ұпай жинайды ,бірін-бірі толықтырады, өз білгендерін ортаға салады.
Тақырып бойынша не білетіндерін қол көтеріп айтуға болады немесе естеріне түсіріп, дәптерлеріне жазып айтады.
Жеке және топтық жұмыс
Жеке жұмыс
2. Түсіну кезеңі
3 топқа жоспар бойынша тапсырма береді :
1-топқа :Құстардың сыртқы құрылысы мен қаңқасы туралы
2-топқа :Ас қортыу және тыныс алуы
3-топқа :Қан айналым жүйесі :
Оқулықпен жұмыс жасап, мәтінмен танысады, ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып түсінгенін айтады.
Топтық жұмыс
3. Қолдану кезеңі
5 минут
Жаңа сабақтан алған білімдері мен түсінік терін қолдана білуге дағдыландыру үшін :
Интерьактивті тақтадан биологиялық диктант :
1.Құстардың жамбас сүйегі----------деп аталатын 3 сүйектен тұрады.
2.Құстардың дене темпер турасы----------
3.Құстарда --------доғасы сақталған.
4.Мүйізді өзек --- деп аталады.
5.құстарды зерттейтін ғылым ---- деп аталады.
Жаңа сбақтан алған түсініктерін қолдана отырып, тапсырманы орындайды.
Жеке жұмыс
4.Талдау кезеңі
7 минут
Алған білімдерін талдай, салыстыра білуге дағыландыру үшін :
Тапсырма ( әр топқа беріледі ) 1-топқа :Құс жұмыртқа сының құрылысы
2-топқа :құс қаңқасы мен тасбақа қаңқасын салыстыру, ерекшелігін анықтау
3-топқа :Ас қорту және зәр шығару жүйесіндегі жорғалаушылармен салыстырғандағы ерекшеліктерді салыстыру
Алдарына берілген жұмыртқаны , қаңқа (құс) сүйектері (тасбақа )және суреттердіпайдалана отырып тапсырманы орындайды., жинаған ұпайларынжазып алады.
Топтық жұмыс
5. Жинақтау кезеңі
3 минут
Раунд-робин тәсілі арқылы сабақты жинақтап,сөйлем құрас тыуға нұсқау береді және оларға қолдау көрсетеді.
Әрбір оқушы бір сөзбен бірін-бірі қайталамай бүгінгі сабақтан не түсінгендерін бір сөзбен айтып шығады.
Жеке жұмыс
Сергіту сәті:
5 минут
Пихологиялық тренинг
жүргізеді.
Оқушылар берілген психологиялық жаттығуларды орындайды
Топтық жұмыс
ІҮ. Бағалау
Кері байланыс
3 минут
Оқушыларға таратылып берілген бағалау бетшесіндегі жинаған ұпай санына қарай бағалау, жиынтық бағалау, рефлекция.
Әр оқушы өзін-өзі бағалайды, мұғаліммен келісе отырып, ортақ бағасын қояды, бүгінгі сабақтың өтілуі туралы өз ойларын стикерге жазып, тақтаға әр смайликтің тұсына іледі.
Топтық және жеке жұмыс
Ү. Үйге тапсырма :
2 минут
§55. оқу
Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Жеке жұмыс
Түпқараған ауданы
Ж.Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы
Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі
Атшыбаева Күләш
Сабақтың мақсаты.Оқушыларды ұшуға байланысты құс құрылысындағы ерекшеліктермен таныстыру, құстардың шығу тегі, олардың жорғалаушыларға ұқсастығы мен айырмашылығы , оның себебі туралы білім беру. Сабақтың тәрбиелілігі : құстарды қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар құс құрылысындағы ерекшеліктер, олардың құстың ұшуындағы маңызы , құстың шығу тегі туралы біледі. Сабақтың типі :жаңа сабақ. Сабақтың өту әдісі : СТО стратегиясы,топтық жұмыс. Қолданатын әдіс : БЛУМ стратегиясы , Раунд-робин стратегиясы. Қажетті ресурстар : құс тұлыбы, құс қаңқасы,интерьактивті тақта , слайдтар ,бағалау бетшелері, құс жұмыртқасы, қол лупасы.
Сабақтың барысы :
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс түрі
* Ұйымдастыру
3 минут
Оқушылармен сәлемдеседі, топқа бөледі,бүгінгі көңіл-күйлерін анықтау үшін смайликтер береді, бағалау бетшелерін таратады .
Топқа бөлінеді,бүгінгі көңіл күйін смайликтен көрсетеді,назарын сабаққа аударады ,оқу құралдарын дайындайды.
Ұжымдық жұмыс
ІІ. Білу деңгейі
Қызығушылы
ғын ояту кезеңі
Жаңа сабақ :
7 минут
10
минут
<<Сиқырлы ұяшықтар>>
(деңгейлік тапсырма )
5
5
5
5
10
10
10
10
15
15
15
15
Сұрақтары: 1.жорғалаушылардың тері жабындысы ? 2.Тыныс алу жүйесі:
3. Жүрегі 4 бөлікті жорғалаушы?
4.Жорғалаушылардың арғы тегі? ( 5 ұпай сұрақтары )
5.Зерттейтін ғылым ?
6.Қаңқасы неше бөліктен тұрады ?
7.Жылан мен қолтырауында болмай тын мүше ?
8.Қандай пайдасы бар (10 ұпай сұрақтары )
9. Автотомия деген не
10.Регенерация деген
11. ҚР-ң Қызыл кітабына тіркелген жорғалаушылар?
12.Бір мақал айту(15 ұп
ББҮ стартегиясы бойынша жұмыс :
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім :
Сұрақтары: өткен сыныптардағы білім деріне сүйену керек : 1.Құстың жорғалаушылардан қандай ерекшеліктері бар ?
2.Құс қалай көбейеді :
3.Ұшуға байланысты ерекшеліктері қандай ? Одан ары,мұғалім толықтыра отырып , кітаппен жұмыс жасауды ұсынады.
Оқушылар өздері таңдаған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді, ұпай жинайды ,бірін-бірі толықтырады, өз білгендерін ортаға салады.
Тақырып бойынша не білетіндерін қол көтеріп айтуға болады немесе естеріне түсіріп, дәптерлеріне жазып айтады.
Жеке және топтық жұмыс
Жеке жұмыс
2. Түсіну кезеңі
3 топқа жоспар бойынша тапсырма береді :
1-топқа :Құстардың сыртқы құрылысы мен қаңқасы туралы
2-топқа :Ас қортыу және тыныс алуы
3-топқа :Қан айналым жүйесі :
Оқулықпен жұмыс жасап, мәтінмен танысады, ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып түсінгенін айтады.
Топтық жұмыс
3. Қолдану кезеңі
5 минут
Жаңа сабақтан алған білімдері мен түсінік терін қолдана білуге дағдыландыру үшін :
Интерьактивті тақтадан биологиялық диктант :
1.Құстардың жамбас сүйегі----------деп аталатын 3 сүйектен тұрады.
2.Құстардың дене темпер турасы----------
3.Құстарда --------доғасы сақталған.
4.Мүйізді өзек --- деп аталады.
5.құстарды зерттейтін ғылым ---- деп аталады.
Жаңа сбақтан алған түсініктерін қолдана отырып, тапсырманы орындайды.
Жеке жұмыс
4.Талдау кезеңі
7 минут
Алған білімдерін талдай, салыстыра білуге дағыландыру үшін :
Тапсырма ( әр топқа беріледі ) 1-топқа :Құс жұмыртқа сының құрылысы
2-топқа :құс қаңқасы мен тасбақа қаңқасын салыстыру, ерекшелігін анықтау
3-топқа :Ас қорту және зәр шығару жүйесіндегі жорғалаушылармен салыстырғандағы ерекшеліктерді салыстыру
Алдарына берілген жұмыртқаны , қаңқа (құс) сүйектері (тасбақа )және суреттердіпайдалана отырып тапсырманы орындайды., жинаған ұпайларынжазып алады.
Топтық жұмыс
5. Жинақтау кезеңі
3 минут
Раунд-робин тәсілі арқылы сабақты жинақтап,сөйлем құрас тыуға нұсқау береді және оларға қолдау көрсетеді.
Әрбір оқушы бір сөзбен бірін-бірі қайталамай бүгінгі сабақтан не түсінгендерін бір сөзбен айтып шығады.
Жеке жұмыс
Сергіту сәті:
5 минут
Пихологиялық тренинг
жүргізеді.
Оқушылар берілген психологиялық жаттығуларды орындайды
Топтық жұмыс
ІҮ. Бағалау
Кері байланыс
3 минут
Оқушыларға таратылып берілген бағалау бетшесіндегі жинаған ұпай санына қарай бағалау, жиынтық бағалау, рефлекция.
Әр оқушы өзін-өзі бағалайды, мұғаліммен келісе отырып, ортақ бағасын қояды, бүгінгі сабақтың өтілуі туралы өз ойларын стикерге жазып, тақтаға әр смайликтің тұсына іледі.
Топтық және жеке жұмыс
Ү. Үйге тапсырма :
2 минут
§55. оқу
Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Жеке жұмыс
Түпқараған ауданы
Ж.Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы
Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі
Атшыбаева Күләш
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz