Құстар класының жалпы сипаттамасы: құрылысы, ұшуға бейімделуі және шығу тегі

Сабақтың тақырыбы :§55Құстар класына жалпы сипаттама

Сабақтың мақсаты. Оқушыларды ұшуға байланысты құс құрылысындағы ерекшеліктермен таныстыру, құстардың шығу тегі, олардың жорғалаушыларға ұқсастығы мен айырмашылығы, оның себебі туралы білім беру. Сабақтың тәрбиелілігі : құстарды қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар құс құрылысындағы ерекшеліктер, олардың құстың ұшуындағы маңызы, құстың шығу тегі туралы біледі. Сабақтың типі :жаңа сабақ. Сабақтың өту әдісі : СТО стратегиясы, топтық жұмыс. Қолданатын әдіс : БЛУМ стратегиясы, Раунд-робин стратегиясы. Қажетті ресурстар : құс тұлыбы, құс қаңқасы, интерьактивті тақта, слайдтар, бағалау бетшелері, құс жұмыртқасы, қол лупасы.

Сабақтың барысы :
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс түрі
Сабақтың барысы ::
  1. Ұйымдастыру
уақыты: 3 минут
Мұғалімнің әрекеті: Оқушылармен сәлемдеседі, топқа бөледі, бүгінгі көңіл-күйлерін анықтау үшін смайликтер береді, бағалау бетшелерін таратады .
Оқушының әрекеті: Топқа бөлінеді, бүгінгі көңіл күйін смайликтен көрсетеді, назарын сабаққа аударады, оқу құралдарын дайындайды.
Жұмыс түрі: Ұжымдық жұмыс
Сабақтың барысы ::

ІІ. Білу деңгейі

Қызығушылы

ғын ояту кезеңі

Жаңа сабақ :

уақыты:

7 минут

10

минут

Мұғалімнің әрекеті:

«Сиқырлы ұяшықтар»

(деңгейлік тапсырма )

:
:
:
:
:
:
:
:

Сұрақтары: 1. жорғалаушылардың тері жабындысы ? 2. Тыныс алу жүйесі:

3. Жүрегі 4 бөлікті жорғалаушы?

4. Жорғалаушылардың арғы тегі? ( 5 ұпай сұрақтары )

5. Зерттейтін ғылым ?

6. Қаңқасы неше бөліктен тұрады ?

7. Жылан мен қолтырауында болмай тын мүше ?

8. Қандай пайдасы бар (10 ұпай сұрақтары )

9. Автотомия деген не

10. Регенерация деген

11. ҚР-ң Қызыл кітабына тіркелген жорғалаушылар?

12. Бір мақал айту(15 ұп

ББҮ стартегиясы бойынша жұмыс :

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім :

Сұрақтары: өткен сыныптардағы білім деріне сүйену керек : 1. Құстың жорғалаушылардан қандай ерекшеліктері бар ?

2. Құс қалай көбейеді :

3. Ұшуға байланысты ерекшеліктері қандай ? Одан ары, мұғалім толықтыра отырып, кітаппен жұмыс жасауды ұсынады.

Оқушының әрекеті: 5
Жұмыс түрі: 5
5
5
10
10
10
10
15
15
15
15

Оқушылар өздері таңдаған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді, ұпай жинайды, бірін-бірі толықтырады, өз білгендерін ортаға салады.

Тақырып бойынша не білетіндерін қол көтеріп айтуға болады немесе естеріне түсіріп, дәптерлеріне жазып айтады.

Жеке және топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Сабақтың барысы ::
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың барысы ::
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың барысы ::
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың барысы :: 2. Түсіну кезеңі
уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:

3 топқа жоспар бойынша тапсырма береді :

1-топқа :Құстардың сыртқы құрылысы мен қаңқасы туралы

2-топқа :Ас қортыу және тыныс алуы

3-топқа :Қан айналым жүйесі :

Оқушының әрекеті: Оқулықпен жұмыс жасап, мәтінмен танысады, ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып түсінгенін айтады.
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
Сабақтың барысы :: 3. Қолдану кезеңі
уақыты: 5 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа сабақтан алған білімдері мен түсінік терін қолдана білуге дағдыландыру үшін :

Интерьактивті тақтадан биологиялық диктант :

1. Құстардың жамбас сүйегідеп аталатын 3 сүйектен тұрады.

2. Құстардың дене темпер турасы

3. Құстарда доғасы сақталған.

4. Мүйізді өзек --- деп аталады.

5. құстарды зерттейтін ғылым деп аталады.

Оқушының әрекеті: Жаңа сбақтан алған түсініктерін қолдана отырып, тапсырманы орындайды.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс
Сабақтың барысы :: 4. Талдау кезеңі
уақыты: 7 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Алған білімдерін талдай, салыстыра білуге дағыландыру үшін :

Тапсырма ( әр топқа беріледі ) 1-топқа :Құс жұмыртқа сының құрылысы

2-топқа :құс қаңқасы мен тасбақа қаңқасын салыстыру, ерекшелігін анықтау

3-топқа :Ас қорту және зәр шығару жүйесіндегі жорғалаушылармен салыстырғандағы ерекшеліктерді салыстыру

Оқушының әрекеті: Алдарына берілген жұмыртқаны, қаңқа (құс) сүйектері (тасбақа ) және суреттердіпайдалана отырып тапсырманы орындайды., жинаған ұпайларынжазып алады.
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
Сабақтың барысы :: 5. Жинақтау кезеңі
уақыты: 3 минут
Мұғалімнің әрекеті: Раунд-робин тәсілі арқылы сабақты жинақтап, сөйлем құрас тыуға нұсқау береді және оларға қолдау көрсетеді.
Оқушының әрекеті: Әрбір оқушы бір сөзбен бірін-бірі қайталамай бүгінгі сабақтан не түсінгендерін бір сөзбен айтып шығады.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс
Сабақтың барысы :: Сергіту сәті:
уақыты: 5 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Пихологиялық тренинг

жүргізеді.

Оқушының әрекеті: Оқушылар берілген психологиялық жаттығуларды орындайды
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
Сабақтың барысы ::

ІҮ. Бағалау

Кері байланыс

уақыты: 3 минут
Мұғалімнің әрекеті: Оқушыларға таратылып берілген бағалау бетшесіндегі жинаған ұпай санына қарай бағалау, жиынтық бағалау, рефлекция.
Оқушының әрекеті: Әр оқушы өзін-өзі бағалайды, мұғаліммен келісе отырып, ортақ бағасын қояды, бүгінгі сабақтың өтілуі туралы өз ойларын стикерге жазып, тақтаға әр смайликтің тұсына іледі.
Жұмыс түрі: Топтық және жеке жұмыс
Сабақтың барысы :: Ү. Үйге тапсырма :
уақыты: 2 минут
Мұғалімнің әрекеті: §55. оқу
Оқушының әрекеті: Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс

Түпқараған ауданы

Ж. Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы

Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі

Атшыбаева Күләш


Ұқсас жұмыстар
7-сынып биологиясы: Құстар класының жалпы сипаттамасы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сүтқоректілер класының жалпы сипаттамасы, құрылысы және тіршілік әрекеті
7-сынып биологиясы: Сүтқоректілер класының жалпы сипаттамасы және құрылыс ерекшеліктері
Көлдер мен мұздықтар: шығу тегі, түрлері және Қазақстандағы географиялық сипаттамасы
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы және №7 зертханалық жұмыс
7-сынып: Желілілер класының жалпы сипаттамасы - қысқа мерзімді жоспар
Құстар: түрлері, бейімделуі және табиғатты қорғау
d-элементтердің жалпы сипаттамасы: мыс атомының құрылысы, қасиеттері және алынуы
Қыпшақ мемлекеті: шығу тегі, тарихы және этностық құрамы
Адамның шығу тегі мен эволюциясы: ғылыми негіздер және сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz