Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Терінің құрылысы мен қызметі
Сабақтың тақырыбы :§54. Терінің құрылысы мен қызметі .Тері аурулары .
Сабақтың мақсаты :терінің құрылысы мен қызметі,тері аурулары туралы түсіндіре отырып білім беру. Тәрбиелілігі : денсаулық сақтауға , тері және жеке бас гигиенасын сақтауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар терінің құрылысы, атқаратын қызметі , оны күту туралы , оны зерттейтін ғылым туралы біледі. Қажетті ресурстар :плакаттар, интерьактивті тақта, слайдтар,түрлі бояулар, стикерлер мен қағаздар. Сабақтың типі : жаңа сабақ. Сабақтың түрі : аралас сабақ . Сабақтың әдісі :СТО технологиясы, диалогты оқыту,топтық жұмыс. Қолданылатын стратегиялар :БЛУМ стратегиясы,Раунд-робин , рефлексиялық бағалау, екі жұлдыз ,бір тілек.
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Жұмыс түрі
1.ұйымдастыру
3 минут
Оқушылармен сәлемдеседі, сыныпты түгендейді, 2.психологиялық дайындық жасайды,топқа бөлінуді ұсынады,
3.олар түрлі түсті фигуралар арқылы топқа бөлінеді
Топқа бөлінеді, назарларын сабаққа аударады ,мақсатпен танысады.
ұжымдық
1.Білу деңгейі
7 минут
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс түрі
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру :
І.<<Кім жылдам ?>> сұрақтары
1.Зәр шығару жүйесі деген не ?
2.Уремия қандай ауру ? 3.Бактерия әсерінен бүйректің қабыну ауруы қалай аталады ?
4.Нефрон деген не ?
5Урология ғылымы нені зерттейді ?
Тез қимылдап , сұраққа жауап беріп , өздеріне ұпай жинайды , бірін-бірі тыңдап, қолдау көрсетеді.
Топтық жұмыс
6.Алғашқы зәрдің құрамы қандай ?
7.Алғашқы зәрдің мөлшері қандай ?
8.Ақырғы зәрдің мөлшері қандай ?
9.Бүйрек қайда орналасқан ? 10.Пішіні мен құрылысы қандай ?
ІІІ Жаңа сабақ .
10 минут
1.Тері деген қандай мүшеге жатады деп ойлайсыңыз ? 2. Ағза тіршілігінде терінің қандай маңызы бар ?
Одан ары оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады.
Тақырып бойынша білетіндерін дәптерлеріне жазып, оны ортада айтады.
Тері денені сыртынан жауып,қорғайды, теріде шаш,түктер болады.
топтық
2. Түсіну .
Мағнаны тануы
жоспар бойынша тапсырма береді:
1.Терінің атқаратын қызметі
2. Терінің құрылысы
3.Тері аурулары, олардың пайда болуы мен емделу шаралары
Оқулықпен жұмыс жасайды,ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып , түсінгенін айтады.
Топтық жұмыс
3.Қолдану
5 минут
Тақырыптан түсінгендерін қолдана білуге үйрету мақсатында биологиялық диктант береді.
1-тапсырма : Интерьактивті тақтадан көрсетіледі. 1.Тері ------- қабаттан тұрады. 2.Сыртқы қабаты-------деп аталады.
Ол ----- және --- жасушадан тұрады. Мүйізді қабаттан -----,---,--, пайда болады.
Тері безі және май безі -----қабатта орналасқан. Май безінің қызметі-----
Дерматология ғылымы-----------
Оқушылар көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып , дәптерге жауап жазады,кейін кезекпен оқып шығады, өз қателерін түзетеді, өз ұпайларын бағалау бетшесіне жазып отырады.
Жеке жұмыс
4. Талдау
7 минут
Оқылған тақырыпты талдай білуге үйрету мақсатында тапсырмалар береді: Тапсырмалар әр топқа беріледі: 1-топқа :Эпидермис қабатының құрылысы мен қызметі 2-топқа:Дерма қабатының құрылыс мен қызметі
3-топқа :Тері аурулары ,олардың алдын алу және теріні күту туралы
Сұрақтарға талдау жасап, тапсырманы орындайды ,постер қорғайды, алған ұпайларын жазып отырады
Топтық жұмыс
5.Жинақтау (ой тұжырым кезеңі )
3
минут
Раунд-робин тәсілімен сабақты тұжырымдап,сөйлем құрастыруға нұсқау береді.
Әрбір оқушы бірін-бірі қайталамай бір сөйлеммен бүгінгі сабақтан не ұққанын айтып шығады
Жеке жұмыс
6.Рефлекциялық бағалау
5
минут
Екі жұлдыз ,бір тілек парағына өз пікірлерін жазуға береді смайликтер беріледі ( риза сезімі, ойланып отырған сезімі, ренжулі сезімі бейленген ; оқушылар өздері таңдағандарын ұсыныс парағына жапсырады.
Әр оқушы өтілген сабақтан алған әсері, ұсынысын жазып , сұрағын қояды. сабақтың ұнаған ұнамаганы тұстарын көрсетіп ,өз тілектерін жазады.
Жеке және топтық жұмыс
ІY.Бағалау
3
минут
бағалау бетшесін алдын-ала беріп қояды. , оқушылармен бірлесе отырып, бағалайды.
Әр оқушы өзін-өзі бағалайды
Жеке жұмыс
Y.Үйге тапсырма :
2
минут
§54§55 .Тері ауруларына реферт жазу
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Жеке жұмыс
Түпқараған ауданы
Ж.Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы
Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі
Атшыбаева Күләш
Сабақтың мақсаты :терінің құрылысы мен қызметі,тері аурулары туралы түсіндіре отырып білім беру. Тәрбиелілігі : денсаулық сақтауға , тері және жеке бас гигиенасын сақтауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар терінің құрылысы, атқаратын қызметі , оны күту туралы , оны зерттейтін ғылым туралы біледі. Қажетті ресурстар :плакаттар, интерьактивті тақта, слайдтар,түрлі бояулар, стикерлер мен қағаздар. Сабақтың типі : жаңа сабақ. Сабақтың түрі : аралас сабақ . Сабақтың әдісі :СТО технологиясы, диалогты оқыту,топтық жұмыс. Қолданылатын стратегиялар :БЛУМ стратегиясы,Раунд-робин , рефлексиялық бағалау, екі жұлдыз ,бір тілек.
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Жұмыс түрі
1.ұйымдастыру
3 минут
Оқушылармен сәлемдеседі, сыныпты түгендейді, 2.психологиялық дайындық жасайды,топқа бөлінуді ұсынады,
3.олар түрлі түсті фигуралар арқылы топқа бөлінеді
Топқа бөлінеді, назарларын сабаққа аударады ,мақсатпен танысады.
ұжымдық
1.Білу деңгейі
7 минут
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс түрі
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру :
І.<<Кім жылдам ?>> сұрақтары
1.Зәр шығару жүйесі деген не ?
2.Уремия қандай ауру ? 3.Бактерия әсерінен бүйректің қабыну ауруы қалай аталады ?
4.Нефрон деген не ?
5Урология ғылымы нені зерттейді ?
Тез қимылдап , сұраққа жауап беріп , өздеріне ұпай жинайды , бірін-бірі тыңдап, қолдау көрсетеді.
Топтық жұмыс
6.Алғашқы зәрдің құрамы қандай ?
7.Алғашқы зәрдің мөлшері қандай ?
8.Ақырғы зәрдің мөлшері қандай ?
9.Бүйрек қайда орналасқан ? 10.Пішіні мен құрылысы қандай ?
ІІІ Жаңа сабақ .
10 минут
1.Тері деген қандай мүшеге жатады деп ойлайсыңыз ? 2. Ағза тіршілігінде терінің қандай маңызы бар ?
Одан ары оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады.
Тақырып бойынша білетіндерін дәптерлеріне жазып, оны ортада айтады.
Тері денені сыртынан жауып,қорғайды, теріде шаш,түктер болады.
топтық
2. Түсіну .
Мағнаны тануы
жоспар бойынша тапсырма береді:
1.Терінің атқаратын қызметі
2. Терінің құрылысы
3.Тері аурулары, олардың пайда болуы мен емделу шаралары
Оқулықпен жұмыс жасайды,ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып , түсінгенін айтады.
Топтық жұмыс
3.Қолдану
5 минут
Тақырыптан түсінгендерін қолдана білуге үйрету мақсатында биологиялық диктант береді.
1-тапсырма : Интерьактивті тақтадан көрсетіледі. 1.Тері ------- қабаттан тұрады. 2.Сыртқы қабаты-------деп аталады.
Ол ----- және --- жасушадан тұрады. Мүйізді қабаттан -----,---,--, пайда болады.
Тері безі және май безі -----қабатта орналасқан. Май безінің қызметі-----
Дерматология ғылымы-----------
Оқушылар көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып , дәптерге жауап жазады,кейін кезекпен оқып шығады, өз қателерін түзетеді, өз ұпайларын бағалау бетшесіне жазып отырады.
Жеке жұмыс
4. Талдау
7 минут
Оқылған тақырыпты талдай білуге үйрету мақсатында тапсырмалар береді: Тапсырмалар әр топқа беріледі: 1-топқа :Эпидермис қабатының құрылысы мен қызметі 2-топқа:Дерма қабатының құрылыс мен қызметі
3-топқа :Тері аурулары ,олардың алдын алу және теріні күту туралы
Сұрақтарға талдау жасап, тапсырманы орындайды ,постер қорғайды, алған ұпайларын жазып отырады
Топтық жұмыс
5.Жинақтау (ой тұжырым кезеңі )
3
минут
Раунд-робин тәсілімен сабақты тұжырымдап,сөйлем құрастыруға нұсқау береді.
Әрбір оқушы бірін-бірі қайталамай бір сөйлеммен бүгінгі сабақтан не ұққанын айтып шығады
Жеке жұмыс
6.Рефлекциялық бағалау
5
минут
Екі жұлдыз ,бір тілек парағына өз пікірлерін жазуға береді смайликтер беріледі ( риза сезімі, ойланып отырған сезімі, ренжулі сезімі бейленген ; оқушылар өздері таңдағандарын ұсыныс парағына жапсырады.
Әр оқушы өтілген сабақтан алған әсері, ұсынысын жазып , сұрағын қояды. сабақтың ұнаған ұнамаганы тұстарын көрсетіп ,өз тілектерін жазады.
Жеке және топтық жұмыс
ІY.Бағалау
3
минут
бағалау бетшесін алдын-ала беріп қояды. , оқушылармен бірлесе отырып, бағалайды.
Әр оқушы өзін-өзі бағалайды
Жеке жұмыс
Y.Үйге тапсырма :
2
минут
§54§55 .Тері ауруларына реферт жазу
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Жеке жұмыс
Түпқараған ауданы
Ж.Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы
Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі
Атшыбаева Күләш
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz