Терінің құрылысы мен қызметі

Сабақтың тақырыбы :§54. Терінің құрылысы мен қызметі . Тері аурулары .

Сабақтың мақсаты :терінің құрылысы мен қызметі, тері аурулары туралы түсіндіре отырып білім беру. Тәрбиелілігі : денсаулық сақтауға, тері және жеке бас гигиенасын сақтауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : оқушылар терінің құрылысы, атқаратын қызметі, оны күту туралы, оны зерттейтін ғылым туралы біледі. Қажетті ресурстар :плакаттар, интерьактивті тақта, слайдтар, түрлі бояулар, стикерлер мен қағаздар. Сабақтың типі : жаңа сабақ. Сабақтың түрі : аралас сабақ . Сабақтың әдісі :СТО технологиясы, диалогты оқыту, топтық жұмыс. Қолданылатын стратегиялар :БЛУМ стратегиясы, Раунд-робин, рефлексиялық бағалау, екі жұлдыз, бір тілек.

Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Жұмыс түрі
Сабақтың барысы: 1. ұйымдастыру
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен сәлемдеседі, сыныпты түгендейді, 2. психологиялық дайындық жасайды, топқа бөлінуді ұсынады,

3. олар түрлі түсті фигуралар арқылы топқа бөлінеді

Оқушының іс -әрекеті: Топқа бөлінеді, назарларын сабаққа аударады, мақсатпен танысады.
Жұмыс түрі: ұжымдық
1. Білу деңгейі
7 минут
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс түрі
1. Білу деңгейі: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру :
7 минут:
Мұғалімнің әрекеті:

І. «Кім жылдам ?» сұрақтары

1. Зәр шығару жүйесі деген не ?

2. Уремия қандай ауру ? 3. Бактерия әсерінен бүйректің қабыну ауруы қалай аталады ?

4. Нефрон деген не ?

5Урология ғылымы нені зерттейді ?

Оқушының әрекеті: Тез қимылдап, сұраққа жауап беріп, өздеріне ұпай жинайды, бірін-бірі тыңдап, қолдау көрсетеді.
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
1. Білу деңгейі:
7 минут:

6. Алғашқы зәрдің құрамы қандай ?

7. Алғашқы зәрдің мөлшері қандай ?

8. Ақырғы зәрдің мөлшері қандай ?

9. Бүйрек қайда орналасқан ? 10. Пішіні мен құрылысы қандай ?

Мұғалімнің әрекеті:
1. Білу деңгейі: ІІІ Жаңа сабақ .
7 минут: 10 минут
Мұғалімнің әрекеті:

1. Тері деген қандай мүшеге жатады деп ойлайсыңыз ? 2. Ағза тіршілігінде терінің қандай маңызы бар ?

Одан ары оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады.

Оқушының әрекеті:

Тақырып бойынша білетіндерін дәптерлеріне жазып, оны ортада айтады.

Тері денені сыртынан жауып, қорғайды, теріде шаш, түктер болады.

Жұмыс түрі: топтық
1. Білу деңгейі:
1. Білу деңгейі:

2. Түсіну .

Мағнаны тануы

7 минут:
Мұғалімнің әрекеті:

жоспар бойынша тапсырма береді:

1. Терінің атқаратын қызметі

2. Терінің құрылысы

3. Тері аурулары, олардың пайда болуы мен емделу шаралары

Оқушының әрекеті: Оқулықпен жұмыс жасайды, ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып, түсінгенін айтады.
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
1. Білу деңгейі: 3. Қолдану
7 минут: 5 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Тақырыптан түсінгендерін қолдана білуге үйрету мақсатында биологиялық диктант береді.

1-тапсырма : Интерьактивті тақтадан көрсетіледі. 1. Тері қабаттан тұрады. 2. Сыртқы қабатыдеп аталады.

Ол және --- жасушадан тұрады. Мүйізді қабаттан , ---, --, пайда болады.

Тері безі және май безі қабатта орналасқан. Май безінің қызметі

Дерматология ғылымы

Оқушының әрекеті: Оқушылар көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, дәптерге жауап жазады, кейін кезекпен оқып шығады, өз қателерін түзетеді, өз ұпайларын бағалау бетшесіне жазып отырады.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс
1. Білу деңгейі: 4. Талдау
7 минут: 7 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Оқылған тақырыпты талдай білуге үйрету мақсатында тапсырмалар береді: Тапсырмалар әр топқа беріледі: 1-топқа :Эпидермис қабатының құрылысы мен қызметі 2-топқа:Дерма қабатының құрылыс мен қызметі

3-топқа :Тері аурулары, олардың алдын алу және теріні күту туралы

Оқушының әрекеті: Сұрақтарға талдау жасап, тапсырманы орындайды, постер қорғайды, алған ұпайларын жазып отырады
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс
1. Білу деңгейі: 5. Жинақтау (ой тұжырым кезеңі )
7 минут:

3

минут

Мұғалімнің әрекеті: Раунд-робин тәсілімен сабақты тұжырымдап, сөйлем құрастыруға нұсқау береді.
Оқушының әрекеті: Әрбір оқушы бірін-бірі қайталамай бір сөйлеммен бүгінгі сабақтан не ұққанын айтып шығады
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс
1. Білу деңгейі: 6. Рефлекциялық бағалау
7 минут:

5

минут

Мұғалімнің әрекеті: Екі жұлдыз, бір тілек парағына өз пікірлерін жазуға береді смайликтер беріледі ( риза сезімі, ойланып отырған сезімі, ренжулі сезімі бейленген ; оқушылар өздері таңдағандарын ұсыныс парағына жапсырады.
Оқушының әрекеті: Әр оқушы өтілген сабақтан алған әсері, ұсынысын жазып, сұрағын қояды. сабақтың ұнаған ұнамаганы тұстарын көрсетіп, өз тілектерін жазады.
Жұмыс түрі: Жеке және топтық жұмыс
1. Білу деңгейі: ІY. Бағалау
7 минут:

3

минут

Мұғалімнің әрекеті: бағалау бетшесін алдын-ала беріп қояды. , оқушылармен бірлесе отырып, бағалайды.
Оқушының әрекеті: Әр оқушы өзін-өзі бағалайды
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс
1. Білу деңгейі: Y. Үйге тапсырма :
7 минут:

2

минут

Мұғалімнің әрекеті: §54§55 . Тері ауруларына реферт жазу
Оқушының әрекеті: Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс

Түпқараған ауданы

Ж. Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы

Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі

Атшыбаева Күләш


Ұқсас жұмыстар
Терінің құрылысы
Жүректің құрылысы
Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы
Адам қаңқасының құрылысы
Биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
Тері аурулары. 8 сынып
Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі
Бұлшықет және жүйке ұлпасы. қалқанша безі. 8-сынып
Шаш күтімі
Тіс гигиенасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz