Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Гимнастика туралы ақпарат


Сабақтың тақырыбы: «Гимнастика»
Оқушы: Канапьянов Әдиет
Уақыты: 18.11.2011 ж.
Мақсаты:
-оқушының икемділігі мен ептілігін, күш қуатын дамыту,
- тез ойлау қабілетін дамыту.
- спортқа деген сүйіспеншілігін дамыту,
Құрал жабдықтар: маты

|Бөлімі |Сабақтың барысы |Уақыты |Ескеру бөлімі |
| |Саламатсызба! | | |
| |Саптық жаттығулар | |Спорттық киімдерін қатал |
|Б |1.Оңға бұрыл! | |қадағалау! |
|а |2.Солға бұрыл! | |Жаттығуларды дұрыс істеуін қатаң |
|с |3.Кері айнал! | |қадағалау! |
|т |4.Секіріп кері айнал! | | |
|а |Жүру жаттығулары | | |
|п |1.Қол белде аяқтың сыртымен жүру | | |
|қ |2.Қол белде аяқтың ішімен жүру | | |
|ы |3.Қол жоғарда аяқтың ұшымен жүру | | |
| |4.Қол белде өкшемен жүру |15 мин. | |
| |5.Жартылай отырып жүру | | |
|б |6.Отырып жүру | | |
|ө |Жай жүріс! | | |
|л |Бір орында тұрып істелетін жаттығулар | | |
|і |1.Б.Қ. басты оңға, солға 4 рет айналдыру. | | |
| |2.БҚ. төсімізді ішке қарай, сыртқа қарай 4 рет | |Икемділігін қадағалау! |
|м |айналдыру | |Әр жаттығуды мұқйят 5рет |
|і |3.БҚ. белді оңға, солға 4 рет айналдыру | |орындау! |
| |4.БҚ. тізені оңға,солға айналдыру | | |
| |5.Қолымыз алда оң аяққа отыру,сол аяққа отыру | | |
| |6.Отырып аяқты алға созып тізеге егімен еңкейу | | |
| |7.Орынымыздан тұрып санақ бойынша тынығу жаттығуын | | |
| |жасау | | |
|Н |Матаны төсеп, оқушыны үстіне тұрғызып, екі қолын екі| | |
|е |жаққа созып, оң аяғын артқа созып алға қарай | |Жаттығуды қатал қадағалап |
|г |еңкейеміз, сол қалпында он секунд тұрамыз, |15 мин. |икемділігін көбірек орындату! |
|і |тепе-теңдікті сақтауымыз қажет. Б.Қ. оралып алға | | |
|з |және артқа қарай домалаймыз да екі қолымызды оң | | |
|г |қолын көтеріп тұрып қаламыз. Осы бағытта 5-6 рет | | |
|і |қайталаймыз. Шалқадан жатып екі қолымызды белімізден| | |
| |тіреп аяғымызды аспанға көтереміз он секунд устап | | |
|б |тұрамыз. | | |
|ө |Ойын: Кім табады? | | |
|л |Жіптін бойына әртүрлі кәмпиттер мен ойыншықтар | | |
|і |ілінеді, соның ішіндегі мұғалімнің айтқан затын | | |
|м |көзін жұмып тауып беруі керек. | | |
|і | | | |
| | | | |
|Қ |Оқушыны тұрғызып тынықтыру жаттығуларын жүргізу.Үй | |Тынықтыру жаттығу кезінде |
|о |тапсырмасын беру | |оқушының тыныс алу жолдарын |
|р | |2-3 мин. |қадағалау! |
|ы | | | |
|т | | | |
|ы | | | |
|н | | | |
|д | | | |
|ы | | | |
| | | | |
|б | | | |
|ө | | | |
|л | | | |
|і | | | |
|м | | | |
|і | | | |

Бөкей Орда ауданының психологиялық – педагогикалық түзеу кабинеті

[pic]

«Гимнастика»

Өткізген: ЕДШ маманы
Сисенов М.У.

Саыйқын-2011 ж.

Ұқсас жұмыстар
Спортпен айналысу денсаулық пайдасы
Акробатикалық гимнастикалық жаттығулар
Ұзартқын келсе ғұмырды, таста шылым мен арақты
Акробатикалық жаттығулар
"Гимнастика" (гимнастика сабағының мазмұндылығы мен ерекшіліктерін көрсету жетілдіре үйрету.)
Дене тәрбиесі сабағындағы балалар киімі
Қысқа қашықтыққа жүгіру
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты сынып сағаттарының тақырыптарын таңдау
Дене шынықтыру пәні мұғалімі
Гимнастика
Пәндер