Сабақ жоспары :: Музыка

Файл қосу

Әйгерім қуыршаққа балалардың атынан сыйлық



№7 «Балдырған» балалар бақшасы

Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған
оқу іс - әрекеті: «Музыка»

Тақырыбы: «Әйгерім қуыршақтың атынан
балаларға сыйлық»

Музыка жетекшісі: Марат Роза
Тобы: «Құлыншақ» II – кіші топ

Әйтеке би кенті

Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: «Музыка»

Тақырыбы: «Әйгерім қуыршақтың атынан балаларға сыйлық»

Мақсаты: Балаларға ойын бейнесін суырып салмалық шығармашылықпен
білдіруге талаптандыру. Өлең сөзін қимыл беріп,әнін
анық жеткізе білуді үйрету. Музыка мазмұнын түсініп
тыңдауға тәрбиелеу.

Методикалық әдіс - тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, тыңдау,
сұрақ-
жауап, ойын.

Музыкалық репертуарлар: «Кір қуыршақ» әні: И.Нүсіпбаев
«Музыкалық саты» музыкалы – дидактикалық ойын.
«Қуыршағым әлдиім» әні: А.Меңжанова
«Ойыншықпен билейміз» би қимылы.
«Ойыншықты ұйықтату және ойнату».

Көрнекіліктер: Қуыршақ, «Музыкалық саты» музыкалы – дидактикалық ойын,
ойыншықтар, «Ойыншықты ұйықтату және ойнату».

|Әрекет кезеңі |Музыка жетекшісінің іс - әрекеті |Балалар іс - әрекеті |
|Мотивациялық |Балаларды музыка ырғағымен жүріс |Балалар жүріс түрлері |
|қозғаушылық |түрлерін жасатып, толық шеңбер |мен би қимылдарын |
| |бойлап жүргізу. Би қимылды |жасайды. |
| |жаттығуларын қайталау. | |
|Ұйымдастырушы - |Ән тыңдау: | |
|ізденуші |«Кір қуыршақ» И.Нүсіпбаевтың әнін | |
| |тыңдауды ұсынып, оның сипаты мен | |
| |көңіл – күйін, мазмұнын түсініп, | |
| |ажырата білуге тәрбиелеу. |Музыканы тыңдап |
| |Балалар, бізге қонаққа қуыршақ |түсініп, мазмұнына мән |
| |Әйгерім келді, ол сендердің |беріп, өз пікірлерін |
| |өнерлеріңді тамашаламақшы. |білдіреді. |
| |Ендеше, бізбен бірге болсын келістік| |
| |па? | |
| | | |
| |Есту мен дауысты дамыту: | |
| |«Музыкалық саты» музыкалы – | |
| |дидактикалық ойын. Дауыс ырғағын | |
| |келтіріп, әндете жаттығулар |Балалар дауыс |
| |қайталайды. |жаттығуларын әніне |
| | |келтіре қайталайды. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ән айту: | |
| | | |
| |«Қуыршағым әлдиім» әні: А.Меңжанова.| |
| |Балаларға жаңа тақырыпты таныстырып,| |
| |өз нақышында орындап беру. Әннің не | |
| |туралы, мазмұны мен сипатына көңіл | |
| |бөле білуге тәрбиелеу. | |
| | | |
| |Әлди, әлди ән басы, | |
| |Ән өмірдің жалғасы. | |
| |Қуыршағым әлдиім, | |
| |Өкпелегіш болмашы. |Өлең сөздерін анық, |
| | |әніне қосылып айтады. |
| |Әлди, әлди қуыршақ, |Әннің не туралы екенін |
| |Бола көрме ұрыншақ. |түсінеді, өз |
| |Ертек айтып берейін, |ойыншықтары туралы |
| |Ұйықтай қойшы тыныстап. |айтады. |
| | | |
| |Әлдилеймін өлеңмен, | |
| |Ұйықтамайсың неге сен. | |
| |Шақырсада достарым, | |
| |Кетпеймін ғой сенен мен. | |
| | | |
| |Музыкалық – ырғақтық қозғалыс: | |
| | | |
| |«Ойыншықпен билейміз» | |
| |би қимылы. | |
| |Қолдарына ойыншық ұстап, би қимылын | |
| |жасай алуға, музыка ырғағымен | |
| |сәйкестендіре білуге тәрбиелеу. |Көрсетілген би |
| | |қимылдарын музыка |
| |Музыкалық – ойын шығармашылығы: |ырғағымен жасайды. |
| | | |
| |Ойын арқылы бейнелі қимыл бере | |
| |білуге, ұқыптылыққа, ептілікке | |
| |тәрбиелеу. Музыкаға сай іс - әрекет | |
| |көрсете білуге тәрбиелеу. | |
| | | |
| | |Балалар ойынға |
| | |қызығушылық танытып, |
| | |ойыншықтармен қимыл |
| | |береді. |
|Рефлексивті - |Балаларға қуыршақ Әйгерім |Балалар алған әсерлері |
|түзетушілік |ризашылығын білдіріп, мадақтайды. |мен қуаныштарын |
| |Қуыршақ сыйлыққа ойыншық бергенін |сездіріп, пікір |
| |хабарлау. |білдіреді. |

Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: - Көңіл – күйді ажыратуды,
- Өлең сөзін әнімен орындауды.
.
Нені игереді: - Ойыншықпен бірге қимылдар жасауды.
- Музыкамен қимылды сәйкестендіруді.

Нені біледі: - Өлеңді әнімен қимыл – қозғалыста орындауды.


Ұқсас жұмыстар
Жасыл қала, таза қала-Талдықорған
Қуыршаққа арналған моншақ
Жас түлектерге ұстаздықтілегі
Саз жетекшісі
Әртүрлі заттар суреттері, пішіндер
Суретке түсіру
Балалармен қоштасу
Құлыншаққа арналған жол
Аңшы мен қояндар
Жаңа жыл мерекесі
Пәндер