Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Қамқорлық. Ана тілі. 3 сынып


Мусабекова Ботакөз Дабылқызы
Қызылорда обылысы
Жаңақорған ауданы
Бесарық ауылы
Жүсіп Қыдыров атындағы №54орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
|Пәні: | |
|Апта: |Ана тілі |
|Сабақтың тақырыбы: |Қамқорлық |
|Сілтеме: |Жоспар 3 сынып әдістеме |
|Жалпы мақсаты: |Оқушылар мәтіннің мазмұнымен таныса отырып, мәтіндегі негізгі |
| |ойды, идеяны ұғынды. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар мәтіндегі негізгі ойды анықтай отырып,өз ойларын, |
| |пікірлерін еркін айтуға, өз қөзқарастарын дәлелдей біледі. |
|Негізгі идея |Адам бойындағы жақсы қасиеттерге жақын болып, жаман қасиеттерден|
| |аулақ болу |
|Оқыту әдісі |Топтық жұмыс |
| |Жұптық жұмыс |
| |Жеке жұмыс |
|Сабақтың көрнекілігі: |Кесте,оқулық АКТ |

Жүргізілетін жұмыстар
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі,уақыты| | |
| |І.Ұйымдастыру : Топқа бөлу |1.Мұғаліммен сәлемдесу |
| |Мақалдарды талдау. |2.Бір-біріне сәттілік |
| |Жұмыла көтерген жүк жеңіл. Жеке жүріп жол |тілейді. |
|2мин. |тапқанша, көппен жүріп адас. | |
| |Мақалдар арқылы топтық іс - әрекеттің |Оқушылар үйге берілген |
| |жемісті болуы бірлікке байланысты екенін |тапсырманы оқиды. |
| |ертеден - ақ дәлелдеген. | |
| |Топтың ережесімен таныстыру. |Топтың ережесімен таныстыру.|
| |1. Бірін - бірі тыңдау. |1. Бірін - бірі тыңдау. |
| |2. Өз пікірлерін ортаға салу. |2. Өз пікірлерін ортаға |
| |3. Жұппен, топпен біріге жұмыс істеу. |салу. |
| |ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. |3. Жұппен, топпен біріге |
|Кіріспе бөлім|«Кубизм»әдісі арқылы топ бойынша сұрақтарға |жұмыс істеу. |
| |жауап береді. | |
|5-мин |1.Шаруа көжекке аяушылықпен қандаай сөз |«Кубизм»әдісі арқылы топ |
| |айтты. |бойынша сұрақтарға жауап |
| |2.Көжектің қорқынышты халін суретте. |береді. |
| |3.Көжек неге туған жеріне қашты? | |
| |4.Шаруаның көжекке айтқан соңғы сөзін айт. |Бағдаршам арқылы бірін-бірі |
| |5.Көжек шаруаға не айтты? |бағалайды. |
| |6.Туған жер туралы мақал-мәтелдер айт. | |
|Тұсаукесер |ІІІ Қызығушылығын ояту | |
|10-мин |«Қамқорлық» деген мәтін тақырыбын оқушыларға| |
| |болжату. Оқушылардың пікірін тыңдау. | |
| |Топтастыру стратегиясын жазу (Қамқорлық | |
| |туралы) | |
| | | |
| |ІV Мағынаны тану Б. Соқпақбаев жайлы білетін| |
| |білімдерін еске түсіру. | |
| |Б. Соқпақбаев жазушы.Ол 1924жылы | |
| |Алматыоблысы,Нарынқол |-«Бурыл ат», «Сен ұйықтап |
| |(қазіргіРайымбек)ауданында туған. |жатқанда», «Шынықсын |
| |-- Сендер бұрын Б. Соқпақбаевтың қандай |денеміз» «Шал мен бала» |
| |шығармаларын білесіңдер? |мәтіндері. |
| |-- Сендер кино, мультфильм көргенді | |
| |ұнатасыңдар ма? |-«Менің атым Қожа» |
| |-Осы Б. Соқпақбаевтың қандай киносын | |
| |білесіңдер? | |
| | | |
| |-- Бүгін біз Б. Соқпақбаевтың «Қамқорлық» | |
| |деген шағын мәтінімен танысамыз. Ал қазір | |
|Негізгі бөлім|бұл мәтінмен таныспас бұрын, мен әр топқа | |
| |тапсырма беремін. |Оқулықпен жұмыс |
|20- мин |Сол тапсырманы орындаймыз. |Мәтінді мұғалімнің оқуы, |
| |2.Оқулықпен жұмыс |талдауы |
| |Мәтінді мұғалімнің оқуы, талдауы | |
| |Сөздік жұмысы | |
| |Жан далбаса - сасқалақтап, ышқынып бейқам |Сөздік жұмысы |
| |алаңсыз | |
| |Қол созым - жақын - жерде | |
| |Топшысынан - торғайдың аяғы | |
| |Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту. | |
| |Мәтінді бөліктерге бөлу, осы бөліктер | |
| |бойынша әңгімелету. | |
| | | |
| |І бөлім: Торғайдың жанталасы |Шығармашылық тапсырма. |
| |ІІ бөлім: Безбүйрек Жантас | |
| |ІІІ бөлім: Қожаның қамқорлығы |(Әр топ өзінің жұмысын |
| |Шығармашылық тапсырма. |қорғайды) |
| |1топ: «Қамқорлық» деген тақырыпта шағын эссе| |
| |жазу. |Бағдаршам арқылы бірін-бірі |
| |2топ: Мәтін мазмұнына сай мақал - мәтел |бағалайды. |
| |жазу. | |
| |3топ:Сурет бойынша әңгіме құрастыру. | |
| |4топ:Мәтінге сүйеніп,суреттегі торғайдың |Кесте толтыру. |
| |халін сипатта | |
| |5топ: Венн диаграммасын сызу. |Бағдаршам арқылы бірін-бірі |
| |Жантас Қожа |бағалайды. |
| |(Әр топ өзінің жұмысын қорғайды) | |
| |Ү. Қорытынды. | |
| |Кесте толтыру. | |
| |1 Әңгіменің аты Торғай,Қамқорлық |Жасалған жұмысты екі |
| |2 Әңгіменің авторы |жұлдыз,бір ұсыныспен |
| |3 Оқиға орны |бағалайды. |
| |4 Кейіпкерлер | |
| |5 Әңгіме немен аяқталды. | |
| |6 Негізгі ойы. | |
|Қорытынды |Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды. | |
| |- ҮІ.Бағалау:Оқушылардың бағаларынан кейін | |
|5мин |қорытынды баға шығарамын. | |
| |ҮІІ.Үй тапсырмасы: | |
| |Кері рефлексия: | |
| |-Бүгінгі мәтіннен қандай ой түйдіңдер? | |
| |-Сен Жантастың орында болсаң не істер едің? | |
| | | |
| | | |
|3мин | | |
| |Сабақтың мақсатына жеттім бе? | |
| | | |
| |Нені дамытар едім. | |
| | | |
| | | |
| |Келесі сабақты қалай жоспарлаймын? | |
| | | |


Ұқсас жұмыстар
«қамқорлық» б.соқпақбаев
Құстар – біздің қаннаты достарымыз. 2 сынып
Бердібек соқпақбаев «қамқорлық»
Ата заңым
Сыныптастар бағалау
Ананің көңілі балада
Тақырып Қамқор болып өсемін
Отбасы мүшелері және олардың міндеттері. дүниетану. 2 сынып
Қыз бала
Қоршаған ортаны қорғау - әрбір адамның төл мәдениеті
Пәндер