Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар. сабақтар топтамасы. 3 сынып

Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласы, №7 Е. Халықов атындағы мектептің бастауыш
сынып мұғалімі Шарғабаева Жанаргүл Сағынбайқызы
Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар «Атамұра» баспасы
Сабақ -1
Ана тілі оқулығы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 41, 78, 104 беттер.
Электронды оқулық, интернеттен «Көкшенің көрінісі» видео.
Топпен жұмыс: жұппен жұмыс топта талқылау. АКТ қолдану: электронды оқулық. СТО: «Блум таксономиясы»
ОҮБ: (Табыс критерийлері бойынша)
Тапсырмалар
Мына фильмде не көрсетілген?
Көкшетауды кім көрді? Бурабайдың әсемдігін суреттеп айтып беріңдер.
Оқушыларға көрсетілген бейнефильмнен не көргендерін айтады.
Оқушылар топтастыру арқылы Көкшетауды суреттеп береді.
Оқулықта берілген мәтінді түсіндіру.
Автор туралы интертақтадан электронды оқулықтан толық мәлімет беріп кету.
Оқулықпен жұмыс.
Балалар тізбектей оқиды.
Автор туралы не білетіндерін айтады.
Түртіп алу. Дәптерге жазып алу.
Өзіндік жұмыс. Алған мәліметті жүйелейді.
Дәптермен жұмыс істейді. Толықтырады.
Мәтіннен Көкшені суреттейтін тұстарын тауып оқып, топта талдайды.
Автордың негізгі ойын постерге түсіріңдер.
(Кері байланыс орнату. )
Топта Көкшені басқаша қалай суреттеуге болады? деген сұраққа балалар жауап іздейді.
Постер құрастыру арқылы автордың негізгі ойын түсіреді.
Топпен жұмыс. Зерделей отырып өз ойларын постерге түсіреді.
Бірінің білімін бір толықтырады.
Шығарманы талдау. Көкшенің көрінісін дәл осылай суреттеуге ақынға не түрткі болды?
(Кері байланыс орнату. )
Оқушылар өз ойларын ой талқыға салады.
Дебат әңгіме жүреді.
Көкшетаудың адам өміріне пайдасы туралы әңгімелеу. Семантикалық картамен жұмыс.
(Кері байланыс орнату. )
Жазғы сауықтыру кешендері және демалыс орны туралы мәлімет жинақтайды.
Өз бетімен жұмысты орындайды.
Алған білімдерін толықтырып отырады.
Өзара талдайды.
Сонымен Көкшенің табиғатын бізге жеткізген автордың еңбегіне көзқарастарың қандай?
Сендерге мәтін ұнады ма?
Осы алған білімдеріңді достарына, ата аналарыңа айтып бере аласыңдар ма?
(Кері байланыс орнату. )
Балалар жауаптарын айтады.
Өзара пікір туады.
Иә немесе жоқ жауаптары айтылады.
ОҮБ. Табыс критерийлері бойынша алдын ала құрылған бағалау шкаласымен бағаланады.
Аты
жөні
Сабақ -2
Ана тілі оқулығы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 41, 78, 104 беттер.
Электронды оқулық, muzik. com
Топпен жұмыс, кері байланыс. Сыни тұрғыдан ойлау: Блум таксономиясы.
Диалогты оқыту: әңгіме дебат. Оқытуда басқару мен көшбасшылық. АКТ ны қолдану. ОҮБ: Табыс критерийлері бойынша бағалау. Өзін- өзі бағалау.
Тапсырмалар
Сыныпты әртүрлі геометриялық пішіндер арқылы топтарға бөлу.
Шаттық шеңберін құру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Үй тапсырмасын талдау. Диалог. Оқушы мен мұғалім арасындағы әңгіме.
Мұқанов шығармасындағы негізгі ой не?
Көкшетаудың сұлулығын сипаттап бер.
Оқжетпес, жұмбақтас деп атаулардың пайда болу себептері қандай?
Жаңа сабаққа кіріспе. Бүгін біздер киік туралы мәлімет алып, өлеңмен танысамыз.
Сұрақтарға жауап береді.
Мұғаліммен әрекетке түседі.
Қойылған сұраққа жауап береді.
Тапсырма: Жұптарыңмен отырып киік туралы білетіндеріңді жинақтаңдар. Қағазға жазып алған тізімді топта талқылаңдар.
Бірге талқылап жаңа сабақты бастау.
Оқушылар өзара алған білімдерін топта толықтырады, талдайды, қорытындылайды .
Жұппен жұмыс кезінде өздерінің білімдерін сынайды. Бір біріне сыни көзқараспен қарайды.
Оқушылар интертақтадан көрген мәліметті жүйелейді.
Топпен тұжырымдайды.
Интертақтадан ақсақ киік туралы мультфильмді көрсетем.
Оқулықпен жұмыс: Өлеңді мәнерлеп оқу.
Талдау.
Дәптермен жұмыс.
Топпен өлеңнің шумағын оқып талдау.
Әр оқушы өзінің ойын айтады.
Аңшының әрекетіне оқушылардың ойын ұсынуы.
Қызыл түспен боялған сөздерді жазып алады.
Суретпен жұмыс. Бір параққа киіктің суретін салу.
(Кері байланыс орнату. )
Өздері салған суретке сипаттама беріп, бағалайды.
Жұппен өзара бағалау жасайды.
Сабақ -3
Топпен жұмыс, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, интерактивті оқыту, «Алдын ала болжау»,
зерттеушілік әңгіме. Жұппен жұмыс. Табыс критерийлері бойынша бағалау.
Өзін- өзі бағалау. ОҮБ
Тапсырмалар
Оқушыларды түрлі түсті стаканмен үш топқа бөлу.
Жылулық шеңбері арқылы балалар бір біріне сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын бекіту. Кері байланыс жасау.
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Миға шабуыл. Магнитофоннан құстардың дауысын тыңдату. Бұл ненің даусы?
Құстардың қандай түрлерін білесіңдер? Топтарға бөліп класстер құрастырыңдар.
Сонымен бүгінгі біздің мәтіннің тақырыбы «Бүркіт». Сабақтың мақсатымен таныстыру.
«Алдын ала болжау» зерттеушілік әңгіме . Бүркіт қандай құс? Жұптарыңмен бірге бүркіт туралы білетіндеріңді айтып, жинақтаңдар. Адам өміріне пайдасы бар ма?
Оқушылар жауап береді .
Үй құстары Орман құстары
Дала құстары топтарына класстер құрастырады.
Оқушылар өздерінің алдына мақсат қояды.
Жұптық зерттеу, топтық талқылау.
INSERT әдісімен кестені толықтырады.
Мәтін мазмұнымен танысу. Б. Емельянов. Бүркiт. Топпен мәтін мазмұнын оқиды. Жауыз адамдар мен бүркіттің әрекетінен не тұжырымдадыңдар?
Ортада талдайды. Нені білгің келеді? Сені тағы не қызықтырады? Басқаша болса қалай болады? Сұрақтарына жауап іздеу.
Мәліметтер бойына пікір алмасады, ой жарыстырады, талқыға салады.
Оңай және қиын сұрақтар кестесін құрастырады.
Кері байланыс. Топпен жұмыс. 1-топ
1. Жолаушылар қайда келді, олар кімдер еді?
2. Гайдар нені көрді, неге таңырқады?
3. Жолаушылар бүркіттің соқыр екенін қалай білді?
2-топ
1. Жолаушыларды қарт қайда шақырды, қалай күтті?
2. Қарт жолаушыларға өзін қалай таныстырды, қандай әңгіме айтты?
3. Әңгімедегі оқиға қай кезеңде болған деп ойлайсың?
3-топ
1. Ол кезде қандай қиыншылықтар кездескен еді?
2. Қиын кезде қыран бүркіттің қандай көмегі тиген екен?
3. Жауыз адамдар бүркітке не істеді?
1. Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды?
2. Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен»дегенін қалай түсінесің?
3. Өздерің жан-жануарларға қандай көмек жасайсыңдар?
Топпен сұрақтарға жауап береді.
Ортада талқылайды. Неге? Не себепті? Не үшін? Сұрақтары арқылы өздерінің жауаптарын толықтырып отырады.
Сабақ -4
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz