Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар. сабақтар топтамасы. 3 сынып

Атырау облысы, Жылыой ауданы,

Құлсары қаласы, №7 Е. Халықов атындағы мектептің бастауыш

сынып мұғалімі Шарғабаева Жанаргүл Сағынбайқызы

Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар «Атамұра» баспасы

Сабақ -1

Пәні:
Ана тілі
Сыныбы: 3 «в» сынып
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Ана тілі: С. Мұқанов. Көкшенiң көрiнiсi
Пәні:: Жалпы мақсат:
Ана тілі: Автордың идеясын таба білуге, шығармадағы ойды талдауға, өздігінен ой қосуға үйрету.
Пәні:: Сілтеме:
Ана тілі:

Ана тілі оқулығы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 41, 78, 104 беттер.

Электронды оқулық, интернеттен «Көкшенің көрінісі» видео.

Пәні:: Оқу нәтижелері:
Ана тілі: Оқушылар идеясын табуды, мәтінді талдауды, тапсырмалар арқылы өздігінен ой қосуды үйренді.
Пәні:: Ақпарат көздері, қолданатын материалдар:
Ана тілі: Оқулық, интер белсенді тақта, флипчарт, электронды оқулықтар, тақырыпқа байланысты суреттер, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер, стикер, күлегештер.
Пәні:: Негізгі идеясы:
Ана тілі: Табиғат адам бойына шабыт, көңіліне қуат, сезіміне сұлулық пен сағыныш ұялатады. Адам бойына адамгершілік қасиеттерді қалыптастыратын мол тәрбие көзі.
Пәні:: Әдіс тәсілдер:
Ана тілі:

Топпен жұмыс: жұппен жұмыс топта талқылау. АКТ қолдану: электронды оқулық. СТО: «Блум таксономиясы»

ОҮБ: (Табыс критерийлері бойынша)

Пәні:: Дереккөздері:
Ана тілі: Оқулықтан алынған тапсырмалар, материалдар, ғаламтордан алынған видео, автор туралы мәліметтер.

Тапсырмалар

Тапсырма түрлері
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының әрекеті
Тапсырмалар жүйесі
Тапсырма түрлері: Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалімнің іс әрекеті: Сыныпты үш топқа бөлу. Сюжетті суреттер арқылы топқа бөлу. Топ басшыны тағайындау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Тапсырма түрлері: 1) Білу.
Мұғалімнің іс әрекеті: Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушының әрекеті: Үйге берілген тапсырманы айтады. Талдайды.
Тапсырмалар жүйесі: Бір біріне сұрақ қояды.
Тапсырма түрлері: Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру.
Мұғалімнің іс әрекеті: Салып келген суреттерін өзара бағалайды.
Оқушының әрекеті:
Тапсырма түрлері:

Мына фильмде не көрсетілген?

Көкшетауды кім көрді? Бурабайдың әсемдігін суреттеп айтып беріңдер.

Мұғалімнің іс әрекеті:

Оқушыларға көрсетілген бейнефильмнен не көргендерін айтады.

Оқушылар топтастыру арқылы Көкшетауды суреттеп береді.

Оқушының әрекеті: Өзіндік жұмыс. Тапсырмамен танысу, ойлану.
Тапсырма түрлері: 2) Түсіну.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Оқулықта берілген мәтінді түсіндіру.

Автор туралы интертақтадан электронды оқулықтан толық мәлімет беріп кету.

Оқулықпен жұмыс.

Оқушының әрекеті:

Балалар тізбектей оқиды.

Автор туралы не білетіндерін айтады.

Түртіп алу. Дәптерге жазып алу.

Тапсырмалар жүйесі:

Өзіндік жұмыс. Алған мәліметті жүйелейді.

Дәптермен жұмыс істейді. Толықтырады.

Тапсырма түрлері: Сергіту жаттығуы.
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Тапсырмалар жүйесі:
Тапсырма түрлері: 3) Қолдану
Мұғалімнің іс әрекеті:

Мәтіннен Көкшені суреттейтін тұстарын тауып оқып, топта талдайды.

Автордың негізгі ойын постерге түсіріңдер.

(Кері байланыс орнату. )

Оқушының әрекеті:

Топта Көкшені басқаша қалай суреттеуге болады? деген сұраққа балалар жауап іздейді.

Постер құрастыру арқылы автордың негізгі ойын түсіреді.

Тапсырмалар жүйесі:

Топпен жұмыс. Зерделей отырып өз ойларын постерге түсіреді.

Бірінің білімін бір толықтырады.

Тапсырма түрлері: 4) Талдау.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Шығарманы талдау. Көкшенің көрінісін дәл осылай суреттеуге ақынға не түрткі болды?

(Кері байланыс орнату. )

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өз ойларын ой талқыға салады.

Дебат әңгіме жүреді.

Тапсырмалар жүйесі: Көкшетау көрінісін тағы қандай ақындар тілге тиек еткенін ойларына түсіріп айтады.
Тапсырма түрлері: 5) Жинақтау.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Көкшетаудың адам өміріне пайдасы туралы әңгімелеу. Семантикалық картамен жұмыс.

(Кері байланыс орнату. )

Оқушының әрекеті:

Жазғы сауықтыру кешендері және демалыс орны туралы мәлімет жинақтайды.

Өз бетімен жұмысты орындайды.

Тапсырмалар жүйесі:

Алған білімдерін толықтырып отырады.

Өзара талдайды.

Тапсырма түрлері: 6) Бағалау.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Сонымен Көкшенің табиғатын бізге жеткізген автордың еңбегіне көзқарастарың қандай?

Сендерге мәтін ұнады ма?

Осы алған білімдеріңді достарына, ата аналарыңа айтып бере аласыңдар ма?

(Кері байланыс орнату. )

Оқушының әрекеті:

Балалар жауаптарын айтады.

Өзара пікір туады.

Иә немесе жоқ жауаптары айтылады.

Тапсырмалар жүйесі:

ОҮБ. Табыс критерийлері бойынша алдын ала құрылған бағалау шкаласымен бағаланады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Аты

жөні

Балл
Баға
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Тапсырмалар жүйесі:
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Тапсырмалар жүйесі:
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Тапсырмалар жүйесі:
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Тапсырмалар жүйесі:
Тапсырма түрлері: Үй тапсырмасы:
Мұғалімнің іс әрекеті: Мәтінді бөліктерге бөліп, талдау.
Оқушының әрекеті: Табиғат
Тапсырмалар жүйесі:
Тапсырма түрлері: Рефлексиялық кезең.
Мұғалімнің іс әрекеті: Сабақтан алған әсерлерін тақтаға қоңырау кезінде жазып кетеді.

Сабақ -2

Пәні:
Ана тілі
Сыныбы: 3 «в» сынып
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Ана тілі: С. Сейфуллин. Ақсақ киiк.
Пәні:: Жалпы мақсат:
Ана тілі: Өлеңдегі ойды меңгерте отырып, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру.
Пәні:: Сілтеме:
Ана тілі:

Ана тілі оқулығы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 41, 78, 104 беттер.

Электронды оқулық, muzik. com

Пәні:: Оқу нәтижелері:
Ана тілі: Өлеңдегі негізгі ойды меңгеріп, мәнерлеп оқу дағдысы қалыптасады.
Пәні:: Қолданатын материалдар:
Ана тілі: Оқулық, интер белсенді тақта, флипчарт, электронды оқулықтар, тақырыпқа байланысты суреттер, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер, стикер, күлегештер.
Пәні:: Негізгі идеясы:
Ана тілі: Табиғаттың сұлу мүсіні -жануарлар.
Пәні:: Әдіс тәсілдер:
Ана тілі:

Топпен жұмыс, кері байланыс. Сыни тұрғыдан ойлау: Блум таксономиясы.

Диалогты оқыту: әңгіме дебат. Оқытуда басқару мен көшбасшылық. АКТ ны қолдану. ОҮБ: Табыс критерийлері бойынша бағалау. Өзін- өзі бағалау.

Пәні:: Дереккөздері:
Ана тілі: Ана тілі оқулығы. МАН. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару. Электронды оқулық. Мультфильм. Әндер топтамасы.

Тапсырмалар

Тапсырма түрлері
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының әрекеті
Тапсырмалар жүйесі
Тапсырма түрлері: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Сыныпты әртүрлі геометриялық пішіндер арқылы топтарға бөлу.

Шаттық шеңберін құру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Оқушының әрекеті:
Тапсырма түрлері: Қызығушылықты ояту.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Үй тапсырмасын талдау. Диалог. Оқушы мен мұғалім арасындағы әңгіме.

Мұқанов шығармасындағы негізгі ой не?

Көкшетаудың сұлулығын сипаттап бер.

Оқжетпес, жұмбақтас деп атаулардың пайда болу себептері қандай?

Жаңа сабаққа кіріспе. Бүгін біздер киік туралы мәлімет алып, өлеңмен танысамыз.

Оқушының әрекеті:

Сұрақтарға жауап береді.

Мұғаліммен әрекетке түседі.

Қойылған сұраққа жауап береді.

Тапсырма: Жұптарыңмен отырып киік туралы білетіндеріңді жинақтаңдар. Қағазға жазып алған тізімді топта талқылаңдар.

Бірге талқылап жаңа сабақты бастау.

Тапсырмалар жүйесі:

Оқушылар өзара алған білімдерін топта толықтырады, талдайды, қорытындылайды .

Жұппен жұмыс кезінде өздерінің білімдерін сынайды. Бір біріне сыни көзқараспен қарайды.

Тапсырма түрлері: Мағынаны тану.
Мұғалімнің іс әрекеті: INSERT әдісімен
Оқушының әрекеті: Киік туралы не біледі, не білгісі келетінін кесеге толтыру.
Тапсырмалар жүйесі:
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті: Автор туралы мәлімет. Электронды оқулықтан алынған С. Сейфуллин туралы мәліметті оқыту. Сәкен кім? Еңбектерін ата.
Оқушының әрекеті:

Оқушылар интертақтадан көрген мәліметті жүйелейді.

Топпен тұжырымдайды.

Тапсырмалар жүйесі: Класстер құру.
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті:

Интертақтадан ақсақ киік туралы мультфильмді көрсетем.

Оқулықпен жұмыс: Өлеңді мәнерлеп оқу.

Талдау.

Дәптермен жұмыс.

Оқушының әрекеті:

Топпен өлеңнің шумағын оқып талдау.

Әр оқушы өзінің ойын айтады.

Аңшының әрекетіне оқушылардың ойын ұсынуы.

Қызыл түспен боялған сөздерді жазып алады.

Тапсырмалар жүйесі: Мультфильмде көрсетілген мазмұнын айтып береді.
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті:

Суретпен жұмыс. Бір параққа киіктің суретін салу.

(Кері байланыс орнату. )

Оқушының әрекеті: Суретті салады.
Тапсырмалар жүйесі:

Өздері салған суретке сипаттама беріп, бағалайды.

Жұппен өзара бағалау жасайды.

Тапсырма түрлері: Ой толғаныс.
Мұғалімнің іс әрекеті: Өлеңге сатылай кешенді талдау жасаңдар.
Оқушының әрекеті: Өлеңге топпен сатылай кешенді талдау жасайды. Әр топтың талдауы салыстырылып, өзара бағаланады.
Тапсырмалар жүйесі: Табыс критерийлері бойынша талдау бағаланады.
Тапсырма түрлері: Үй тапсырмасын беру.
Мұғалімнің іс әрекеті: Өлеңнен ұнаған шумағын жаттап алу. (Кері байланыс орнату. )
Оқушының әрекеті: «Киік киелі жануар» немесе «Киікті қорғауға аламын» тақырыбында эссе жазу.
Тапсырмалар жүйесі: Эссе жазу үшін ақпарат көздерінен мәліметтер жинайды.
Тапсырма түрлері: Бағалау.
Мұғалімнің іс әрекеті: Мұғалімнің бағасы мен оқушылардың оқыту үшін қойылған бағаларын қосып бағалау парағы толтырылады.
Тапсырма түрлері: Рефлексиялық кезең.
Мұғалімнің іс әрекеті: Екі жұлдыз, бір тілек.

Сабақ -3

Пәні:
Ана тілі
Сыныбы: 3 «в» сынып
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Ана тілі: Б. Емельянов. Бүркiт
Пәні:: Жалпы мақсат:
Ана тілі: Оқушылар Б. Емельяновтың «Бүркіт» әңгімесін оқыта отырып, түсініп оқып, өз пікірін тиянақты жеткізе білуге үйренеді.
Пәні:: Сілтеме:
Ана тілі: Ана тілі оқулығы, Интербелсенді әдістеме 18 -19 беттер,
Пәні:: Оқу нәтижелері:
Ана тілі: Түсініп оқып, өз пікірін тиянақты жеткізе білуге үйренді.
Пәні:: Қолданатын материалдар:
Ана тілі: Оқулық, интер белсенді тақта, флипчарт, электронды оқулықтар, тақырыпқа байланысты суреттер, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер, стикер, күлегештер.
Пәні:: Негізгі идеясы:
Ана тілі: Қатыгездік - адам мінез-құлқындағы жағымсыз іс-әрекет.
Пәні:: Әдіс тәсілдер:
Ана тілі:

Топпен жұмыс, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, интерактивті оқыту, «Алдын ала болжау»,

зерттеушілік әңгіме. Жұппен жұмыс. Табыс критерийлері бойынша бағалау.

Өзін- өзі бағалау. ОҮБ

Пәні:: Дереккөздері:
Ана тілі: Ана тілі оқулығы. МАН. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару. Электронды оқулық. Анимациялар.

Тапсырмалар

Тапсырма түрлері
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының әрекеті
Тапсырмалар жүйесі
Тапсырма түрлері: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Оқушыларды түрлі түсті стаканмен үш топқа бөлу.

Жылулық шеңбері арқылы балалар бір біріне сәттілік тілейді.

Оқушының әрекеті:
Тапсырма түрлері: Қызығушылықты ояту.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Үй тапсырмасын бекіту. Кері байланыс жасау.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Оқушының әрекеті: Өлеңді жатқа айтады. Түсінгендерін айтады.
Тапсырма түрлері: «Проблемаларды айқындау» кезеңі.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Миға шабуыл. Магнитофоннан құстардың дауысын тыңдату. Бұл ненің даусы?

Құстардың қандай түрлерін білесіңдер? Топтарға бөліп класстер құрастырыңдар.

Сонымен бүгінгі біздің мәтіннің тақырыбы «Бүркіт». Сабақтың мақсатымен таныстыру.

«Алдын ала болжау» зерттеушілік әңгіме . Бүркіт қандай құс? Жұптарыңмен бірге бүркіт туралы білетіндеріңді айтып, жинақтаңдар. Адам өміріне пайдасы бар ма?

Оқушының әрекеті:

Оқушылар жауап береді .

Үй құстары Орман құстары

Дала құстары топтарына класстер құрастырады.

Оқушылар өздерінің алдына мақсат қояды.

Жұптық зерттеу, топтық талқылау.

INSERT әдісімен кестені толықтырады.

Тапсырма түрлері: «Проблеманы шешу» кезеңі
Мұғалімнің іс әрекеті:

Мәтін мазмұнымен танысу. Б. Емельянов. Бүркiт. Топпен мәтін мазмұнын оқиды. Жауыз адамдар мен бүркіттің әрекетінен не тұжырымдадыңдар?

Ортада талдайды. Нені білгің келеді? Сені тағы не қызықтырады? Басқаша болса қалай болады? Сұрақтарына жауап іздеу.

Оқушының әрекеті:

Мәліметтер бойына пікір алмасады, ой жарыстырады, талқыға салады.

Оңай және қиын сұрақтар кестесін құрастырады.

Тапсырма түрлері: «Проблеманы шешімін қолдану» кезеңі
Мұғалімнің іс әрекеті:

Кері байланыс. Топпен жұмыс. 1-топ
1. Жолаушылар қайда келді, олар кімдер еді?
2. Гайдар нені көрді, неге таңырқады?
3. Жолаушылар бүркіттің соқыр екенін қалай білді?

2-топ
1. Жолаушыларды қарт қайда шақырды, қалай күтті?
2. Қарт жолаушыларға өзін қалай таныстырды, қандай әңгіме айтты?
3. Әңгімедегі оқиға қай кезеңде болған деп ойлайсың?
3-топ
1. Ол кезде қандай қиыншылықтар кездескен еді?
2. Қиын кезде қыран бүркіттің қандай көмегі тиген екен?
3. Жауыз адамдар бүркітке не істеді?

1. Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды?
2. Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен»дегенін қалай түсінесің?
3. Өздерің жан-жануарларға қандай көмек жасайсыңдар?

Оқушының әрекеті:

Топпен сұрақтарға жауап береді.

Ортада талқылайды. Неге? Не себепті? Не үшін? Сұрақтары арқылы өздерінің жауаптарын толықтырып отырады.

Тапсырма түрлері: Үйге тапсырма:
Мұғалімнің іс әрекеті: Мәтінді түсініп оқу.
Оқушының әрекеті: Бүркіттің пайдасы туралы әңгіме жазып келу.
Тапсырма түрлері: Қорытынды.
Мұғалімнің іс әрекеті: Рефлексия. Кері байланыс «Қосу, алу, »
Оқушының әрекеті:
Тапсырма түрлері: Бағалау.
Мұғалімнің іс әрекеті: Кестедегі бағалау критерийлері арқылы балалар бағаланады.
Оқушының әрекеті: Топ басшысы топ мүшелерінің бағаларын жариялайды.

Сабақ -4


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Мектепті дамыту жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Тізбектелген сабақтар
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Қағаздан қар жасаймыз
Ашық сабақ
Көшбасшы жоспары
Басбармақпен бағалау
Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz