Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері. 8 сынып
Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері.
(жаңа сабақ, 45 минут)
(Алгебра 8 - сынып, пән мұғалімі: Еслямова А.Г)
|Оң жақ |І кезең: Төмендегі «Көкпар» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, |
|бағандағы |бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) |
|тапсырмаларды |ұйымдастыру |
|құрастырушы | |
|мұғалімдердің | |
|есіне: | |
|«Көкпар» |1.ах2 +вх+с= 0 теңдеуін шешу керек болсын.Теңдеудің шешімі бар не|
|тапсырмалары |жоқтығын қалай білеміз? |
|өткен |Ж: Д = в2 -4ас дискрминтына қарап айтамыз.Дәлірек айтқанд Д > 0 |
|тақырыптар |болса онда теңдеудің екі шешімі болады. |
|бойынша жаңа |2.Д = 0 болса теңдеудің неше шешімі болады? |
|сабақты |Ж: өзара тең екі шешім бар: х1 = х2 = - в/2а |
|меңгеруге негіз|3.Д < 0 болғанда ше? |
|болтын қайталау|Ж: квадрат теңдеудің нақты сандар жиынында түбірлері жоқ. |
|тапсырмалары |4.Келтірілген квадрат теңдеуді жаз? |
| |Ж: х2 +рх+q = 0 |
|ІІ кезең: (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз |
|бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау»,|
|«Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапырмаларын өздері толтырады(10 минут); ә) |
|жауаптарын мұғалімдеріммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша |
|марапатталады. |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің таңбалары |
|бойынша кім? Не?|қарама-қарсы екі түбірі бар? |
|Қандай? Қалай? |Ж: Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама- |
|Нені? Қашан? Не |қарсы екі түбірі болады. |
|істеді? Сияқты |2. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі теріс |
|сұрақтарға жауап|түбірі бар? |
|беретін толық |Ж: Егер с>0, Д=в2 - 4ас >0 және в>0 болса , онда теңдеудің екі |
|ақпарат |теріс түбірі бар. |
|іріктелінуі |3. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі оң |
|керек) |түбірі бар? |
| |Ж : егер с> 0,Д=в2 - 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің екі |
| |оң түбірі болады |
| |4. Егер х1 және х2 сандары х2 +рх+q квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады. |
| |Ж: х2 +рх+q = (х-х1)(х-х2) |
| |5.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады |
| |Ж: ах2 +вх+с = а (х-х1)(х-х2) |
|+Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: Виет теоремасы бойынша х1*х2=q<0. |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарын |Ж: Себебі. Мұнда х1*х2=q>0 |
|оларды тереңдету|3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|үшін қойылады) |болатынды. |
| |Ж: Себебі х1+х2= - р <0 |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі х1+х2= - р >0 |
| | |
| | |
|Теориясы: | |
|«Талдау» |Келтірілген квадрат Ұқсастығы |
|(1.Салыстыр, 2. |Толымды квадрат теңдеу |
|Айырмашылығы |теңдеу |
|неде? 3. |[pic] |
|Ұқсастығы неде? |Тақырыптың басты идеясы неде? |
|4. Тақырыптың |1. Келтірілген және жылпы квадрат теңдеулердің ортақ қасиеті: |
|басты идеясын |екеуініңде дискриминанты Д=в2 - 4ас =0 табылады және екеуінің де|
|жаз деген |екі түбірі бар |
|тапсырмалар |Х1= (-в-√Д) Х2= (-в+√Д) |
|болуы керек. |2а 2а |
|Немесе 1-3 |Келтірілген квадрат теңдеудің ерекшелігі: а = 1 болғанда х2 |
|тапсырмаларды |+рх+q=0 теңдеуін және келтірілген квадрат теңдеудің көбейткішке |
|Венн диаграмасы |жіктелуінде х2 +рх+q (х-х1)(х-х2) |
|арқылы қамтуға |теңдігін аламыз |
|болады.) |Толымды квадрат теңдеудің ерекшелігі: а ≠ 0 болғанда ах2 +вх+с= 0|
| |теңдеуін және толымды квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктеуде |
| |ах2 +вх+с=а(х-х1)(х-х2) |
| |теңдігін аламыз. |
|Теориясы: |Тақырыптың басты идеясы бойынша құрылған тірек-сызбаны толтыр |
|«Жинақтау» |Квадрат теңдеудің түрлері |
|(қорытынды |Дискримн-нанттың мәні |
|шығар, анықтама |С-ның |
|бер, мазмұнды |таңбасы |
|жүйеле, кестені |В-ның таңбасы |
|тірек сызбаны, |Квадрат теңдеудің түбірлері |
|сөзжұмбақты | |
|толтыр немесе |ах2 +вх+с= 0 |
|өзің құрастыр |Д> 0 |
|тағы с.с басқа |с< 0 |
|түрдегі | |
|тапсырмалар |Екі қарама –қарсы |
|оқушының | |
|жоғрыдағы |ах2 +вх+с= 0 |
|«тақырыптың |Д> 0 |
|басты идеясына» |с> 0 |
|жазған жауабына |в> 0 |
|қойылады.) |Екі теріс |
| | |
| |ах2 +вх+с= 0 |
| |Д> 0 |
| |с> 0 |
| |в< 0 |
| |Екі оң |
| | |
|Оқулықпен жұмыс (5 минут): төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына |
|«Баға беруі» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлекция жасауға, эссе жазуға арналған, |
|практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады. Нәтижесі ауызша марапатталады. |
|Практикасы: |Оқулықпен жұмыс. |
|«Қолдану» |№ 321 теңдеулерді шешпей –ақ, олардың түбірлерінің таңбаларын |
|(оқулықпен жұмыс|анықтаңдар: |
|жүргізу |х2+7х-1=0 |
|барысында тек |х2-18х+17=0 |
|қарапайым |5х2+17х+16=0 |
|тапсырмалармен |х2-7х+1=0 |
|бекіту |х2-2х-1=0 |
|жүргізіледі. |х2-15х+16=0 |
|Дайын формулалар| |
|арқылы есептер | |
|шығарылады.) | |
|Практикасы: |Сен қалай табр едің? |
|«Баға беру» (сен|1.а-ның қандай мәнінде х2+6х+а=0 теңдеуінің түбірлері өзара тең |
|қалай ойлайсын? |болады? |
|Не істер едін? |Ж: а=9 |
|Деген |2. с-ның қандай мәнінде 2х2-4х+с=0 теңдеуінің екі әртүрлі оң |
|тапсырмалар |түбірлері болады. |
|оқушыға жоғарыда|Ж: с=1 |
|алған білімін | |
|(теория бойынша)| |
|және | |
|біліктілігін | |
|(практикасы | |
|бойынша) | |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |
|ІІІ кезең: (кері байланыс-бағалау кезеңі):жеке жұмыс. Жоғарыда меңгерген мазмұнды |
|үш деңгейге іріктеп (әр деңгейдің білімділік, біліктілік, яғни құзыреттілік |
|деңгейін анықтайтын тапсырмалар) оларды біртіндеп орындату арқылы балл жинату |
|барысында оқушының құзыреттілік деңгейін анықтап, әділ бағалау жүзеге асырылады. |
|Бұл тапсырмаларды оқушылар сабақтың соңын дейін қалған 15 минуттың 12 минутында +3|
|минут қорытынды жасалады. Қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келеді. Қорытынды балл |
|саны дәстүрлі бағаға айналдырып,келесі сабақтың басында сынп журналына қойылады |
|мониторингке тіркеледі. |
| |І деңгей (5 балл) |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама - |
|бойынша кім? Не?|қарсы екі түбірі болады. |
|қандай? Қалай? |2. Егер с>0, Д=в2 - 4ас >0 және в>0 болса , онда теңдеудің екі |
|Нені? Қашан? Не |теріс түбірі бар. |
|істеді? Сияқты |3.егер с> 0, Д=в2 - 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің екі |
|сұрақтарға |оң түбірі болады |
|жауап беретін |4. Егер х1 және х2 сандары х2 +рх+q квадрат үшмүшесінің |
|толық ақпараттар|түбірлері болса, онда х2 +рх+q = (х-х1)(х-х2) теңдігі орындалады.|
|іріктелініп ІІ |5. Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
|кезеңдегіге |түбірлері болса, онда ах2 +вх+с = а (х-х1)(х-х2) теңдігі |
|қарағанда |орындалады |
|керісінше | |
|қойылады.) | |
|Практикасы: |Математикалық диктант. |
|«Қолдану» (ІІ |х2-6х+8=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|кезеңдегіге |Ж: х1=2, х2=4 болғандықтан х2-6х+8= (х-2)(х-4) |
|қарапайым |2х2-х-6=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|тапсырмалар |Ж: х1=-1,5, х2=2 болғандықтан 2х2-х-6 = 2(х+1,5)(х-2) |
|үлгісіндегі | |
|тапсырмалар | |
|орындалады.) | |
| |ІІ деңгей (5 балл+4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: Виет теоремасы бойынша х1*х2=q<0. |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарына |Ж: Себебі. Мұнда х1*х2=q>0 |
|оларды |3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|тереңдету үшін |болатынды. |
|қойылады.) |Ж: Себебі х1+х2= - р <0 |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі х1+х2= - р >0 |
|Теориясы: |1.Кестедегі бос орындарға тиісті сөздерді жаз. |
|«Талдау» | |
|(1.Салыстыр, 2. | |
|Айырмашылығы |Келтірілген квадрат теңдеу |
|неде? 3. |Толымды квадрат теңдеу |
|Ұқсастығы неде? | |
|4. Тақырыптың |Ұқсастығы |
|басты идеясын | |
|жаз деген | |
|тапсырмалар | |
|болуы керек. |Ерекшелігі |
|Немесе 1-3 | |
|тапсырмаларды | |
|Венн диаграмасы | |
|арқылы қамтуға | |
|болады.) | |
|Практикасы: |Дұрыс жауапты белгіле. |
|«Қолдану» (ІІ |1.х2 +рх+q көбейткіштерге жіктегенде қандай теңдік орындалады. |
|кезеңдегіге |А) а (х-х1)(х-х2) в) (х-х1)(х-х2) с)а (х-х1) |
|қарапайым |д) а (х-х2) |
|тапсырмалар |2. ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің в<0, с>0 болса түбірлерінің таңбасын|
|үлгісіндегі |анықта. |
|тапсырмалар |А) оң в) теріс с) тең д) |
|орындалады) |қарама-қарсы |
| |3. х2-10х+16=0 теңдеуінің неше түбірі бар |
| |А) екі теріс в) екі оң с) бір теріс |
| |д) түбірі жоқ |
| |ІІІ деңгей (9 балл +3 балл = 12 балл) |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(қорытынды | |
|шығар, | |
|бағытталған: |Т |
|мазмұнды | |
|жүйеле,анықтама | |
|бер, | |
|кесте,сызба, | |
|ребус шеш деген | |
|сөздер тапсырма | |
|шартында болу |Е |
|керек |Б |
| | |
| | |
| | |
| |Е |
| | |
| |Ң |
| |І |
| |П |
| | |
| | |
| |К |
| |В |
| |А |
| |Д |
| |Р |
| |А |
| |Т |
| | |
| |І |
| |И |
| |Л |
| |Е |
| | |
| |Р |
| |О |
| | |
| | |
| |Е |
| |Т |
| |У |
| | |
| |А |
| |Л |
| | |
| | |
| |Т |
| |Ы |
| | |
| | |
| |Б |
| |Ы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |О |
| |М |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Л |
| |Д |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |А |
| |Ы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Д> 0 болса теңдеудің неше түбірі бар |
| |теңдеудің түбірлерінің коэффиценттіне тәуелділігін өрнектейтін |
| |формуланы кім ұсынған |
| |х2+6х+10=0 мұндағы в-ны тап |
| |Құрамында мәнің табу қажет болатын теңдік |
| |Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар |
| |Квадрат функцияның графигі |
| |7. Квадрат теңдеудің түрі |
|Практикасы: |Сен қалай ойлайсын. |
|«Баға беру» (сен|Теңдеудің коэффиценттеріне қарап тедеуді шешпестен бұрын оның |
|қалай ойлайсын? |түбірлері жөнінде кейбір мәліметтерді біле аламыз ба? |
|Не істер едін? |Ж: иә |
|Сияқты |Егер Д = 0 болса екі түбірі болуы мүмкін бе? |
|тпсырмалар |Ж: жоқ |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |
Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері.
(жаңа сабақ, 45 минут)
(Алгебра 8 - сынып, пән мұғалімі: Еслямова А.Г)
|Оң жақ |І кезең: Төмендегі «Көкпар» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, |
|бағандағы |бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) |
|тапсырмаларды |ұйымдастыру |
|құрастырушы | |
|мұғалімдердің | |
|есіне: | |
|«Көкпар» |1.ах2 +вх+с= 0 теңдеуін шешу керек болсын.Теңдеудің шешімі бар не|
|тапсырмалары |жоқтығын қалай білеміз? |
|өткен |Ж: Д = в2 -4ас дискрминтына қарап айтамыз.Дәлірек айтқанда |
|тақырыптар |________болса онда теңдеудің ______ шешімі болады. |
|бойынша жаңа |2.Д = 0 болса теңдеудің неше шешімі болады? |
|сабақты |Ж: өзара ________шешім бар: ___________ |
|меңгеруге негіз|3.Д < 0 болғанда ше? |
|болтын қайталау|Ж: квадрат теңдеудің нақты сандар жиынында ____________________ |
|тапсырмалары |4.Келтірілген квадрат теңдеуді жаз? |
| |Ж: ___________= 0 |
|ІІ кезең: (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз |
|бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау»,|
|«Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапырмаларын өздері толтырады(10 минут); ә) |
|жауаптарын мұғалімдеріммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша |
|марапатталады. |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің таңбалары |
|бойынша кім? Не?|қарама-қарсы екі түбірі бар? |
|Қандай? Қалай? |Ж: Егер _______болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама- |
|Нені? Қашан? Не |қарсы ____________ болады. |
|істеді? Сияқты |2. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі теріс |
|сұрақтарға жауап|түбірі бар? |
|беретін толық |Ж: Егер_____ , Д=_________ және ______болса , онда теңдеудің екі |
|ақпарат |______ түбірі бар. |
|іріктелінуі |3. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі оң |
|керек) |түбірі бар? |
| |Ж : егер_____,Д=________ және _______болса , онда теңдеудің |
| |__________түбірі болады |
| |4. Егер х1 және х2 сандары х2 +рх+q квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады. |
| |Ж: х2 +рх+q = ___________ |
| |5.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады |
| |Ж: ах2 +вх+с = ____________ |
|+Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: ___________теоремасы бойынша____________________. |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарын |Ж: Себебі. Мұнда _____________ |
|оларды тереңдету|3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|үшін қойылады) |болатынды. |
| |Ж: Себебі _________________ |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі _________________ |
| | |
|Теориясы: | |
|«Талдау» |Келтірілген квадрат Ұқсастығы |
|(1.Салыстыр, 2. |Толымды квадрат теңдеу |
|Айырмашылығы |теңдеу |
|неде? 3. |[pic] |
|Ұқсастығы неде? |Тақырыптың басты идеясы неде? |
|4. Тақырыптың |1. Келтірілген және жылпы квадрат теңдеулердің ортақ қасиеті: |
|басты идеясын |екеуініңде дискриминанты Д=_________- табылады және екеуінің де |
|жаз деген |екі түбірі бар |
|тапсырмалар |Х1= ____________ Х2= _______________ |
|болуы керек. |Келтірілген квадрат теңдеудің ерекшелігі: а = 1 болғанда |
|Немесе 1-3 |___________теңдеуін және келтірілген квадрат теңдеудің |
|тапсырмаларды |көбейткішке жіктелуінде х2 +рх+q =____________ |
|Венн диаграмасы |теңдігін аламыз |
|арқылы қамтуға |Толымды квадрат теңдеудің ерекшелігі: а ≠ 0 болғанда |
|болады.) |__________теңдеуін және толымды квадрат теңдеуді көбейткіштерге |
| |жіктеуде ах2 +вх+с=________________ |
| |теңдігін аламыз. |
|Теориясы: |Тақырыптың басты идеясы бойынша құрылған тірек-сызбаны толтыр |
|«Жинақтау» |Квадрат теңдеудің түрлері |
|(қорытынды |Дискримн-нанттың мәні |
|шығар, анықтама |С-ның |
|бер, мазмұнды |таңбасы |
|жүйеле, кестені |В-ның таңбасы |
|тірек сызбаны, |Квадрат теңдеудің түбірлері |
|сөзжұмбақты | |
|толтыр немесе |ах2 +вх+с= 0 |
|өзің құрастыр |Д> 0 |
|тағы с.с басқа |с< 0 |
|түрдегі | |
|тапсырмалар |_____________________ |
|оқушының | |
|жоғрыдағы |ах2 +вх+с= 0 |
|«тақырыптың |Д> 0 |
|басты идеясына» |_______ |
|жазған жауабына |в> 0 |
|қойылады.) |___________ |
| | |
| |ах2 +вх+с= 0 |
| |Д> 0 |
| |с> 0 |
| |_______ |
| |___________ |
| | |
|Оқулықпен жұмыс (5 минут): төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына |
|«Баға беруі» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлекция жасауға, эссе жазуға арналған, |
|практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады. Нәтижесі ауызша марапатталады. |
|Практикасы: |Оқулықпен жұмыс. |
|«Қолдану» |№ 321 теңдеулерді шешпей –ақ, олардың түбірлерінің таңбаларын |
|(оқулықпен жұмыс|анықтаңдар: |
|жүргізу |х2+7х-1=0 |
|барысында тек |х2-18х+17=0 |
|қарапайым |5х2+17х+16=0 |
|тапсырмалармен |х2-7х+1=0 |
|бекіту |х2-2х-1=0 |
|жүргізіледі. |х2-15х+16=0 |
|Дайын формулалар| |
|арқылы есептер | |
|шығарылады.) | |
|Практикасы: |Сен қалай табр едің? |
|«Баға беру» (сен|1.а-ның қандай мәнінде х2+6х+а=0 теңдеуінің түбірлері өзара тең |
|қалай ойлайсын? |болады? |
|Не істер едін? |Ж: __________ |
|Деген |2. с-ның қандай мәнінде 2х2-4х+с=0 теңдеуінің екі әртүрлі оң |
|тапсырмалар |түбірлері болады. |
|оқушыға жоғарыда|Ж: _________ |
|алған білімін | |
|(теория бойынша)| |
|және | |
|біліктілігін | |
|(практикасы | |
|бойынша) | |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |
|ІІІ кезең: (кері байланыс-бағалау кезеңі):жеке жұмыс. Жоғарыда меңгерген мазмұнды |
|үш деңгейге іріктеп (әр деңгейдің білімділік, біліктілік, яғни құзыреттілік |
|деңгейін анықтайтын тапсырмалар) оларды біртіндеп орындату арқылы балл жинату |
|барысында оқушының құзыреттілік деңгейін анықтап, әділ бағалау жүзеге асырылады. |
|Бұл тапсырмаларды оқушылар сабақтың соңын дейін қалған 15 минуттың 12 минутында +3|
|минут қорытынды жасалады. Қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келеді. Қорытынды балл |
|саны дәстүрлі бағаға айналдырып,келесі сабақтың басында сынп журналына қойылады |
|мониторингке тіркеледі. |
| |І деңгей (5 балл) |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары |
|бойынша кім? Не?|_______________екі түбірі болады. |
|қандай? Қалай? |2. Егер с>0, Д=в2 - 4ас >0 және в>0 болса , онда теңдеудің |
|Нені? Қашан? Не |______________бар. |
|істеді? Сияқты |3.егер с> 0, Д=в2 - 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің |
|сұрақтарға |________________болады |
|жауап беретін |4. Егер х1 және х2 сандары _______________квадрат үшмүшесінің |
|толық ақпараттар|түбірлері болса, онда х2 +рх+q = ____________теңдігі орындалады. |
|іріктелініп ІІ |5. Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
|кезеңдегіге |түбірлері болса, онда ах2 +вх+с = _____________теңдігі |
|қарағанда |орындалады |
|керісінше | |
|қойылады.) | |
|Практикасы: |Математикалық диктант. |
|«Қолдану» (ІІ |х2-6х+8=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|кезеңдегіге |Ж: х1=__, х2=___ болғандықтан х2-6х+8= _____________ |
|қарапайым |2х2-х-6=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|тапсырмалар |Ж: х1=___х2=____болғандықтан 2х2-х-6 = __________________ |
|үлгісіндегі | |
|тапсырмалар | |
|орындалады.) | |
| |ІІ деңгей (5 балл+4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: __________________бойынша х1*х2=__________ |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарына |Ж: Себебі. Мұнда х1*х2=___________ |
|оларды |3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|тереңдету үшін |болатынды. |
|қойылады.) |Ж: Себебі х1+х2= ____________ |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі х1+х2= _____________ |
|Теориясы: |1.Кестедегі бос орындарға тиісті сөздерді жаз. |
|«Талдау» | |
|(1.Салыстыр, 2. | |
|Айырмашылығы |Келтірілген квадрат теңдеу |
|неде? 3. |Толымды квадрат теңдеу |
|Ұқсастығы неде? | |
|4. Тақырыптың |Ұқсастығы |
|басты идеясын | |
|жаз деген | |
|тапсырмалар | |
|болуы керек. |Ерекшелігі |
|Немесе 1-3 | |
|тапсырмаларды | |
|Венн диаграмасы | |
|арқылы қамтуға | |
|болады.) | |
|Практикасы: |Дұрыс жауапты белгіле. |
|«Қолдану» (ІІ |1.х2 +рх+q көбейткіштерге жіктегенде қандай теңдік орындалады. |
|кезеңдегіге |А) а (х-х1)(х-х2) в) (х-х1)(х-х2) с)а (х-х1) |
|қарапайым |д) а (х-х2) |
|тапсырмалар |2. ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің в<0, с>0 болса түбірлерінің таңбасын|
|үлгісіндегі |анықта. |
|тапсырмалар |А) оң в) теріс с) тең д) |
|орындалады) |қарама-қарсы |
| |3. х2-10х+16=0 теңдеуінің неше түбірі бар |
| |А) екі теріс в) екі оң с) бір теріс |
| |д) түбірі жоқ |
| |ІІІ деңгей (9 балл +3 балл = 12 балл) |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(қорытынды | |
|шығар, | |
|бағытталған: | |
|мазмұнды | |
|жүйеле,анықтама | |
|бер, | |
|кесте,сызба, | |
|ребус шеш деген | |
|сөздер тапсырма | |
|шартында болу | |
|керек | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |К |
| |В |
| |А |
| |Д |
| |Р |
| |А |
| |Т |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Д> 0 болса теңдеудің неше түбірі бар |
| |теңдеудің түбірлерінің коэффиценттіне тәуелділігін өрнектейтін |
| |формуланы кім ұсынған |
| |х2+6х+10=0 мұндағы в-ны тап |
| |Құрамында мәнің табу қажет болатын теңдік |
| |Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар |
| |Квадрат функцияның графигі |
| |7. Квадрат теңдеудің түрі |
|Практикасы: |Сен қалай ойлайсын. |
|«Баға беру» (сен|Теңдеудің коэффиценттеріне қарап тедеуді шешпестен бұрын оның |
|қалай ойлайсын? |түбірлері жөнінде кейбір мәліметтерді біле аламыз ба? |
|Не істер едін? |Ж: _________ |
|Сияқты |Егер Д = 0 болса екі түбірі болуы мүмкін бе? |
|тпсырмалар |Ж: _____________ |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |
Бағалау парағы
|Оқу|І деңгей | |ІІ деңгей | |ІІІ деңгей | |
|шын|(5 балл) | |(4 балл) | |(3 балл) | |
|ың | | | | | | |
|рет| | | | | | |
|тік| | | | | | |
|№ | | | | | | |
|11 | | | | | | |
|10 | | | | | | |
|9 | | | | | | |
|8 | | | | | | |
|7 | | | | | | |
|6 | | | | | | |
|5 | | | | | | |
|4 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|1 | | | | | | |
| |1.Балнязов |2.Гумаров |3.Кушкенбаев |4.Наурзалиева |5.Сабыржанов |6.Төлепова |
-----------------------
Д=______ =0
Х1= ________
Х2= ________
1. _______= 0 а ≠ __
2.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда ах2 +вх+с=_____________
теңдігі орындалады
1. __________=0 а = _
2.Егер х1 және х2
сандары х2 +рх+q
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда х2 +рх+q =_____________
теңдігі орындалады
Д=в2 - 4ас =0
Х1= (-в-√Д) 2а
Х2= (-в+√Д)
2а
2. ах2 +вх+с= 0 а ≠ 0
2.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда ах2 +вх+с=а(х-х1)(х-х2)
теңдігі орындалады
1. х2 +рх+q=0 а = 1
2.Егер х1 және х2
сандары х2 +рх+q
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда х2 +рх+q (х-х1)(х-х2)
теңдігі орындалады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz