Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері. 8 сынып


Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері.
(жаңа сабақ, 45 минут)
(Алгебра 8 - сынып, пән мұғалімі: Еслямова А.Г)
|Оң жақ |І кезең: Төмендегі «Көкпар» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, |
|бағандағы |бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) |
|тапсырмаларды |ұйымдастыру |
|құрастырушы | |
|мұғалімдердің | |
|есіне: | |
|«Көкпар» |1.ах2 +вх+с= 0 теңдеуін шешу керек болсын.Теңдеудің шешімі бар не|
|тапсырмалары |жоқтығын қалай білеміз? |
|өткен |Ж: Д = в2 -4ас дискрминтына қарап айтамыз.Дәлірек айтқанд Д > 0 |
|тақырыптар |болса онда теңдеудің екі шешімі болады. |
|бойынша жаңа |2.Д = 0 болса теңдеудің неше шешімі болады? |
|сабақты |Ж: өзара тең екі шешім бар: х1 = х2 = - в/2а |
|меңгеруге негіз|3.Д < 0 болғанда ше? |
|болтын қайталау|Ж: квадрат теңдеудің нақты сандар жиынында түбірлері жоқ. |
|тапсырмалары |4.Келтірілген квадрат теңдеуді жаз? |
| |Ж: х2 +рх+q = 0 |
|ІІ кезең: (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз |
|бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау»,|
|«Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапырмаларын өздері толтырады(10 минут); ә) |
|жауаптарын мұғалімдеріммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша |
|марапатталады. |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің таңбалары |
|бойынша кім? Не?|қарама-қарсы екі түбірі бар? |
|Қандай? Қалай? |Ж: Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама- |
|Нені? Қашан? Не |қарсы екі түбірі болады. |
|істеді? Сияқты |2. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі теріс |
|сұрақтарға жауап|түбірі бар? |
|беретін толық |Ж: Егер с>0, Д=в2 - 4ас >0 және в>0 болса , онда теңдеудің екі |
|ақпарат |теріс түбірі бар. |
|іріктелінуі |3. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі оң |
|керек) |түбірі бар? |
| |Ж : егер с> 0,Д=в2 - 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің екі |
| |оң түбірі болады |
| |4. Егер х1 және х2 сандары х2 +рх+q квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады. |
| |Ж: х2 +рх+q = (х-х1)(х-х2) |
| |5.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады |
| |Ж: ах2 +вх+с = а (х-х1)(х-х2) |
|+Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: Виет теоремасы бойынша х1*х2=q<0. |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарын |Ж: Себебі. Мұнда х1*х2=q>0 |
|оларды тереңдету|3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|үшін қойылады) |болатынды. |
| |Ж: Себебі х1+х2= - р <0 |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі х1+х2= - р >0 |
| | |
| | |
|Теориясы: | |
|«Талдау» |Келтірілген квадрат Ұқсастығы |
|(1.Салыстыр, 2. |Толымды квадрат теңдеу |
|Айырмашылығы |теңдеу |
|неде? 3. |[pic] |
|Ұқсастығы неде? |Тақырыптың басты идеясы неде? |
|4. Тақырыптың |1. Келтірілген және жылпы квадрат теңдеулердің ортақ қасиеті: |
|басты идеясын |екеуініңде дискриминанты Д=в2 - 4ас =0 табылады және екеуінің де|
|жаз деген |екі түбірі бар |
|тапсырмалар |Х1= (-в-√Д) Х2= (-в+√Д) |
|болуы керек. |2а 2а |
|Немесе 1-3 |Келтірілген квадрат теңдеудің ерекшелігі: а = 1 болғанда х2 |
|тапсырмаларды |+рх+q=0 теңдеуін және келтірілген квадрат теңдеудің көбейткішке |
|Венн диаграмасы |жіктелуінде х2 +рх+q (х-х1)(х-х2) |
|арқылы қамтуға |теңдігін аламыз |
|болады.) |Толымды квадрат теңдеудің ерекшелігі: а ≠ 0 болғанда ах2 +вх+с= 0|
| |теңдеуін және толымды квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктеуде |
| |ах2 +вх+с=а(х-х1)(х-х2) |
| |теңдігін аламыз. |
|Теориясы: |Тақырыптың басты идеясы бойынша құрылған тірек-сызбаны толтыр |
|«Жинақтау» |Квадрат теңдеудің түрлері |
|(қорытынды |Дискримн-нанттың мәні |
|шығар, анықтама |С-ның |
|бер, мазмұнды |таңбасы |
|жүйеле, кестені |В-ның таңбасы |
|тірек сызбаны, |Квадрат теңдеудің түбірлері |
|сөзжұмбақты | |
|толтыр немесе |ах2 +вх+с= 0 |
|өзің құрастыр |Д> 0 |
|тағы с.с басқа |с< 0 |
|түрдегі | |
|тапсырмалар |Екі қарама –қарсы |
|оқушының | |
|жоғрыдағы |ах2 +вх+с= 0 |
|«тақырыптың |Д> 0 |
|басты идеясына» |с> 0 |
|жазған жауабына |в> 0 |
|қойылады.) |Екі теріс |
| | |
| |ах2 +вх+с= 0 |
| |Д> 0 |
| |с> 0 |
| |в< 0 |
| |Екі оң |
| | |
|Оқулықпен жұмыс (5 минут): төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына |
|«Баға беруі» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлекция жасауға, эссе жазуға арналған, |
|практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады. Нәтижесі ауызша марапатталады. |
|Практикасы: |Оқулықпен жұмыс. |
|«Қолдану» |№ 321 теңдеулерді шешпей –ақ, олардың түбірлерінің таңбаларын |
|(оқулықпен жұмыс|анықтаңдар: |
|жүргізу |х2+7х-1=0 |
|барысында тек |х2-18х+17=0 |
|қарапайым |5х2+17х+16=0 |
|тапсырмалармен |х2-7х+1=0 |
|бекіту |х2-2х-1=0 |
|жүргізіледі. |х2-15х+16=0 |
|Дайын формулалар| |
|арқылы есептер | |
|шығарылады.) | |
|Практикасы: |Сен қалай табр едің? |
|«Баға беру» (сен|1.а-ның қандай мәнінде х2+6х+а=0 теңдеуінің түбірлері өзара тең |
|қалай ойлайсын? |болады? |
|Не істер едін? |Ж: а=9 |
|Деген |2. с-ның қандай мәнінде 2х2-4х+с=0 теңдеуінің екі әртүрлі оң |
|тапсырмалар |түбірлері болады. |
|оқушыға жоғарыда|Ж: с=1 |
|алған білімін | |
|(теория бойынша)| |
|және | |
|біліктілігін | |
|(практикасы | |
|бойынша) | |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |
|ІІІ кезең: (кері байланыс-бағалау кезеңі):жеке жұмыс. Жоғарыда меңгерген мазмұнды |
|үш деңгейге іріктеп (әр деңгейдің білімділік, біліктілік, яғни құзыреттілік |
|деңгейін анықтайтын тапсырмалар) оларды біртіндеп орындату арқылы балл жинату |
|барысында оқушының құзыреттілік деңгейін анықтап, әділ бағалау жүзеге асырылады. |
|Бұл тапсырмаларды оқушылар сабақтың соңын дейін қалған 15 минуттың 12 минутында +3|
|минут қорытынды жасалады. Қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келеді. Қорытынды балл |
|саны дәстүрлі бағаға айналдырып,келесі сабақтың басында сынп журналына қойылады |
|мониторингке тіркеледі. |
| |І деңгей (5 балл) |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама - |
|бойынша кім? Не?|қарсы екі түбірі болады. |
|қандай? Қалай? |2. Егер с>0, Д=в2 - 4ас >0 және в>0 болса , онда теңдеудің екі |
|Нені? Қашан? Не |теріс түбірі бар. |
|істеді? Сияқты |3.егер с> 0, Д=в2 - 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің екі |
|сұрақтарға |оң түбірі болады |
|жауап беретін |4. Егер х1 және х2 сандары х2 +рх+q квадрат үшмүшесінің |
|толық ақпараттар|түбірлері болса, онда х2 +рх+q = (х-х1)(х-х2) теңдігі орындалады.|
|іріктелініп ІІ |5. Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
|кезеңдегіге |түбірлері болса, онда ах2 +вх+с = а (х-х1)(х-х2) теңдігі |
|қарағанда |орындалады |
|керісінше | |
|қойылады.) | |
|Практикасы: |Математикалық диктант. |
|«Қолдану» (ІІ |х2-6х+8=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|кезеңдегіге |Ж: х1=2, х2=4 болғандықтан х2-6х+8= (х-2)(х-4) |
|қарапайым |2х2-х-6=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|тапсырмалар |Ж: х1=-1,5, х2=2 болғандықтан 2х2-х-6 = 2(х+1,5)(х-2) |
|үлгісіндегі | |
|тапсырмалар | |
|орындалады.) | |
| |ІІ деңгей (5 балл+4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: Виет теоремасы бойынша х1*х2=q<0. |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарына |Ж: Себебі. Мұнда х1*х2=q>0 |
|оларды |3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|тереңдету үшін |болатынды. |
|қойылады.) |Ж: Себебі х1+х2= - р <0 |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі х1+х2= - р >0 |
|Теориясы: |1.Кестедегі бос орындарға тиісті сөздерді жаз. |
|«Талдау» | |
|(1.Салыстыр, 2. | |
|Айырмашылығы |Келтірілген квадрат теңдеу |
|неде? 3. |Толымды квадрат теңдеу |
|Ұқсастығы неде? | |
|4. Тақырыптың |Ұқсастығы |
|басты идеясын | |
|жаз деген | |
|тапсырмалар | |
|болуы керек. |Ерекшелігі |
|Немесе 1-3 | |
|тапсырмаларды | |
|Венн диаграмасы | |
|арқылы қамтуға | |
|болады.) | |
|Практикасы: |Дұрыс жауапты белгіле. |
|«Қолдану» (ІІ |1.х2 +рх+q көбейткіштерге жіктегенде қандай теңдік орындалады. |
|кезеңдегіге |А) а (х-х1)(х-х2) в) (х-х1)(х-х2) с)а (х-х1) |
|қарапайым |д) а (х-х2) |
|тапсырмалар |2. ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің в<0, с>0 болса түбірлерінің таңбасын|
|үлгісіндегі |анықта. |
|тапсырмалар |А) оң в) теріс с) тең д) |
|орындалады) |қарама-қарсы |
| |3. х2-10х+16=0 теңдеуінің неше түбірі бар |
| |А) екі теріс в) екі оң с) бір теріс |
| |д) түбірі жоқ |
| |ІІІ деңгей (9 балл +3 балл = 12 балл) |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(қорытынды | |
|шығар, | |
|бағытталған: |Т |
|мазмұнды | |
|жүйеле,анықтама | |
|бер, | |
|кесте,сызба, | |
|ребус шеш деген | |
|сөздер тапсырма | |
|шартында болу |Е |
|керек |Б |
| | |
| | |
| | |
| |Е |
| | |
| |Ң |
| |І |
| |П |
| | |
| | |
| |К |
| |В |
| |А |
| |Д |
| |Р |
| |А |
| |Т |
| | |
| |І |
| |И |
| |Л |
| |Е |
| | |
| |Р |
| |О |
| | |
| | |
| |Е |
| |Т |
| |У |
| | |
| |А |
| |Л |
| | |
| | |
| |Т |
| |Ы |
| | |
| | |
| |Б |
| |Ы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |О |
| |М |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Л |
| |Д |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |А |
| |Ы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Д> 0 болса теңдеудің неше түбірі бар |
| |теңдеудің түбірлерінің коэффиценттіне тәуелділігін өрнектейтін |
| |формуланы кім ұсынған |
| |х2+6х+10=0 мұндағы в-ны тап |
| |Құрамында мәнің табу қажет болатын теңдік |
| |Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар |
| |Квадрат функцияның графигі |
| |7. Квадрат теңдеудің түрі |
|Практикасы: |Сен қалай ойлайсын. |
|«Баға беру» (сен|Теңдеудің коэффиценттеріне қарап тедеуді шешпестен бұрын оның |
|қалай ойлайсын? |түбірлері жөнінде кейбір мәліметтерді біле аламыз ба? |
|Не істер едін? |Ж: иә |
|Сияқты |Егер Д = 0 болса екі түбірі болуы мүмкін бе? |
|тпсырмалар |Ж: жоқ |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |

Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері.
(жаңа сабақ, 45 минут)
(Алгебра 8 - сынып, пән мұғалімі: Еслямова А.Г)
|Оң жақ |І кезең: Төмендегі «Көкпар» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, |
|бағандағы |бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) |
|тапсырмаларды |ұйымдастыру |
|құрастырушы | |
|мұғалімдердің | |
|есіне: | |
|«Көкпар» |1.ах2 +вх+с= 0 теңдеуін шешу керек болсын.Теңдеудің шешімі бар не|
|тапсырмалары |жоқтығын қалай білеміз? |
|өткен |Ж: Д = в2 -4ас дискрминтына қарап айтамыз.Дәлірек айтқанда |
|тақырыптар |________болса онда теңдеудің ______ шешімі болады. |
|бойынша жаңа |2.Д = 0 болса теңдеудің неше шешімі болады? |
|сабақты |Ж: өзара ________шешім бар: ___________ |
|меңгеруге негіз|3.Д < 0 болғанда ше? |
|болтын қайталау|Ж: квадрат теңдеудің нақты сандар жиынында ____________________ |
|тапсырмалары |4.Келтірілген квадрат теңдеуді жаз? |
| |Ж: ___________= 0 |
|ІІ кезең: (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз |
|бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау»,|
|«Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапырмаларын өздері толтырады(10 минут); ә) |
|жауаптарын мұғалімдеріммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша |
|марапатталады. |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің таңбалары |
|бойынша кім? Не?|қарама-қарсы екі түбірі бар? |
|Қандай? Қалай? |Ж: Егер _______болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама- |
|Нені? Қашан? Не |қарсы ____________ болады. |
|істеді? Сияқты |2. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі теріс |
|сұрақтарға жауап|түбірі бар? |
|беретін толық |Ж: Егер_____ , Д=_________ және ______болса , онда теңдеудің екі |
|ақпарат |______ түбірі бар. |
|іріктелінуі |3. Қандай шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің екі оң |
|керек) |түбірі бар? |
| |Ж : егер_____,Д=________ және _______болса , онда теңдеудің |
| |__________түбірі болады |
| |4. Егер х1 және х2 сандары х2 +рх+q квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады. |
| |Ж: х2 +рх+q = ___________ |
| |5.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
| |түбірлері болса, онда қандай теңдік орындалады |
| |Ж: ах2 +вх+с = ____________ |
|+Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: ___________теоремасы бойынша____________________. |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарын |Ж: Себебі. Мұнда _____________ |
|оларды тереңдету|3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|үшін қойылады) |болатынды. |
| |Ж: Себебі _________________ |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі _________________ |
| | |
|Теориясы: | |
|«Талдау» |Келтірілген квадрат Ұқсастығы |
|(1.Салыстыр, 2. |Толымды квадрат теңдеу |
|Айырмашылығы |теңдеу |
|неде? 3. |[pic] |
|Ұқсастығы неде? |Тақырыптың басты идеясы неде? |
|4. Тақырыптың |1. Келтірілген және жылпы квадрат теңдеулердің ортақ қасиеті: |
|басты идеясын |екеуініңде дискриминанты Д=_________- табылады және екеуінің де |
|жаз деген |екі түбірі бар |
|тапсырмалар |Х1= ____________ Х2= _______________ |
|болуы керек. |Келтірілген квадрат теңдеудің ерекшелігі: а = 1 болғанда |
|Немесе 1-3 |___________теңдеуін және келтірілген квадрат теңдеудің |
|тапсырмаларды |көбейткішке жіктелуінде х2 +рх+q =____________ |
|Венн диаграмасы |теңдігін аламыз |
|арқылы қамтуға |Толымды квадрат теңдеудің ерекшелігі: а ≠ 0 болғанда |
|болады.) |__________теңдеуін және толымды квадрат теңдеуді көбейткіштерге |
| |жіктеуде ах2 +вх+с=________________ |
| |теңдігін аламыз. |
|Теориясы: |Тақырыптың басты идеясы бойынша құрылған тірек-сызбаны толтыр |
|«Жинақтау» |Квадрат теңдеудің түрлері |
|(қорытынды |Дискримн-нанттың мәні |
|шығар, анықтама |С-ның |
|бер, мазмұнды |таңбасы |
|жүйеле, кестені |В-ның таңбасы |
|тірек сызбаны, |Квадрат теңдеудің түбірлері |
|сөзжұмбақты | |
|толтыр немесе |ах2 +вх+с= 0 |
|өзің құрастыр |Д> 0 |
|тағы с.с басқа |с< 0 |
|түрдегі | |
|тапсырмалар |_____________________ |
|оқушының | |
|жоғрыдағы |ах2 +вх+с= 0 |
|«тақырыптың |Д> 0 |
|басты идеясына» |_______ |
|жазған жауабына |в> 0 |
|қойылады.) |___________ |
| | |
| |ах2 +вх+с= 0 |
| |Д> 0 |
| |с> 0 |
| |_______ |
| |___________ |
| | |
|Оқулықпен жұмыс (5 минут): төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына |
|«Баға беруі» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлекция жасауға, эссе жазуға арналған, |
|практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады. Нәтижесі ауызша марапатталады. |
|Практикасы: |Оқулықпен жұмыс. |
|«Қолдану» |№ 321 теңдеулерді шешпей –ақ, олардың түбірлерінің таңбаларын |
|(оқулықпен жұмыс|анықтаңдар: |
|жүргізу |х2+7х-1=0 |
|барысында тек |х2-18х+17=0 |
|қарапайым |5х2+17х+16=0 |
|тапсырмалармен |х2-7х+1=0 |
|бекіту |х2-2х-1=0 |
|жүргізіледі. |х2-15х+16=0 |
|Дайын формулалар| |
|арқылы есептер | |
|шығарылады.) | |
|Практикасы: |Сен қалай табр едің? |
|«Баға беру» (сен|1.а-ның қандай мәнінде х2+6х+а=0 теңдеуінің түбірлері өзара тең |
|қалай ойлайсын? |болады? |
|Не істер едін? |Ж: __________ |
|Деген |2. с-ның қандай мәнінде 2х2-4х+с=0 теңдеуінің екі әртүрлі оң |
|тапсырмалар |түбірлері болады. |
|оқушыға жоғарыда|Ж: _________ |
|алған білімін | |
|(теория бойынша)| |
|және | |
|біліктілігін | |
|(практикасы | |
|бойынша) | |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |
|ІІІ кезең: (кері байланыс-бағалау кезеңі):жеке жұмыс. Жоғарыда меңгерген мазмұнды |
|үш деңгейге іріктеп (әр деңгейдің білімділік, біліктілік, яғни құзыреттілік |
|деңгейін анықтайтын тапсырмалар) оларды біртіндеп орындату арқылы балл жинату |
|барысында оқушының құзыреттілік деңгейін анықтап, әділ бағалау жүзеге асырылады. |
|Бұл тапсырмаларды оқушылар сабақтың соңын дейін қалған 15 минуттың 12 минутында +3|
|минут қорытынды жасалады. Қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келеді. Қорытынды балл |
|саны дәстүрлі бағаға айналдырып,келесі сабақтың басында сынп журналына қойылады |
|мониторингке тіркеледі. |
| |І деңгей (5 балл) |
|Теориясы: «Білу»|І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз: |
|(тақырып мазмұны|1. Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары |
|бойынша кім? Не?|_______________екі түбірі болады. |
|қандай? Қалай? |2. Егер с>0, Д=в2 - 4ас >0 және в>0 болса , онда теңдеудің |
|Нені? Қашан? Не |______________бар. |
|істеді? Сияқты |3.егер с> 0, Д=в2 - 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің |
|сұрақтарға |________________болады |
|жауап беретін |4. Егер х1 және х2 сандары _______________квадрат үшмүшесінің |
|толық ақпараттар|түбірлері болса, онда х2 +рх+q = ____________теңдігі орындалады. |
|іріктелініп ІІ |5. Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с квадрат үшмүшесінің |
|кезеңдегіге |түбірлері болса, онда ах2 +вх+с = _____________теңдігі |
|қарағанда |орындалады |
|керісінше | |
|қойылады.) | |
|Практикасы: |Математикалық диктант. |
|«Қолдану» (ІІ |х2-6х+8=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|кезеңдегіге |Ж: х1=__, х2=___ болғандықтан х2-6х+8= _____________ |
|қарапайым |2х2-х-6=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік. |
|тапсырмалар |Ж: х1=___х2=____болғандықтан 2х2-х-6 = __________________ |
|үлгісіндегі | |
|тапсырмалар | |
|орындалады.) | |
| |ІІ деңгей (5 балл+4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: |ІІ.Себебін анықта |
|«Түсіну» (неге? |1.q<0 болсын.Онда Д= р2-4q>0 және түбірдің нақты екі түбірі |
|Неліктен? |бар, неліктен теңдеу түбірлерінің таңбалары қарама-қарсы болып |
|Себебі? Не үшін?|шығады. |
|Сұрақтары |Ж: __________________бойынша х1*х2=__________ |
|оқушының |2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда |
|жоғарыда |нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей |
|берілген |болады. |
|жауаптарына |Ж: Себебі. Мұнда х1*х2=___________ |
|оларды |3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс |
|тереңдету үшін |болатынды. |
|қойылады.) |Ж: Себебі х1+х2= ____________ |
| |4. егер р<0 болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң |
| |болады. |
| |Ж: себебі х1+х2= _____________ |
|Теориясы: |1.Кестедегі бос орындарға тиісті сөздерді жаз. |
|«Талдау» | |
|(1.Салыстыр, 2. | |
|Айырмашылығы |Келтірілген квадрат теңдеу |
|неде? 3. |Толымды квадрат теңдеу |
|Ұқсастығы неде? | |
|4. Тақырыптың |Ұқсастығы |
|басты идеясын | |
|жаз деген | |
|тапсырмалар | |
|болуы керек. |Ерекшелігі |
|Немесе 1-3 | |
|тапсырмаларды | |
|Венн диаграмасы | |
|арқылы қамтуға | |
|болады.) | |
|Практикасы: |Дұрыс жауапты белгіле. |
|«Қолдану» (ІІ |1.х2 +рх+q көбейткіштерге жіктегенде қандай теңдік орындалады. |
|кезеңдегіге |А) а (х-х1)(х-х2) в) (х-х1)(х-х2) с)а (х-х1) |
|қарапайым |д) а (х-х2) |
|тапсырмалар |2. ах2 +вх+с= 0 теңдеуінің в<0, с>0 болса түбірлерінің таңбасын|
|үлгісіндегі |анықта. |
|тапсырмалар |А) оң в) теріс с) тең д) |
|орындалады) |қарама-қарсы |
| |3. х2-10х+16=0 теңдеуінің неше түбірі бар |
| |А) екі теріс в) екі оң с) бір теріс |
| |д) түбірі жоқ |
| |ІІІ деңгей (9 балл +3 балл = 12 балл) |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(қорытынды | |
|шығар, | |
|бағытталған: | |
|мазмұнды | |
|жүйеле,анықтама | |
|бер, | |
|кесте,сызба, | |
|ребус шеш деген | |
|сөздер тапсырма | |
|шартында болу | |
|керек | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |К |
| |В |
| |А |
| |Д |
| |Р |
| |А |
| |Т |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Д> 0 болса теңдеудің неше түбірі бар |
| |теңдеудің түбірлерінің коэффиценттіне тәуелділігін өрнектейтін |
| |формуланы кім ұсынған |
| |х2+6х+10=0 мұндағы в-ны тап |
| |Құрамында мәнің табу қажет болатын теңдік |
| |Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар |
| |Квадрат функцияның графигі |
| |7. Квадрат теңдеудің түрі |
|Практикасы: |Сен қалай ойлайсын. |
|«Баға беру» (сен|Теңдеудің коэффиценттеріне қарап тедеуді шешпестен бұрын оның |
|қалай ойлайсын? |түбірлері жөнінде кейбір мәліметтерді біле аламыз ба? |
|Не істер едін? |Ж: _________ |
|Сияқты |Егер Д = 0 болса екі түбірі болуы мүмкін бе? |
|тпсырмалар |Ж: _____________ |
|өмірдегі | |
|жағдаяттарды | |
|шешуге | |
|бағытталып | |
|қойылады.) | |

Бағалау парағы

|Оқу|І деңгей | |ІІ деңгей | |ІІІ деңгей | |
|шын|(5 балл) | |(4 балл) | |(3 балл) | |
|ың | | | | | | |
|рет| | | | | | |
|тік| | | | | | |
|№ | | | | | | |
|11 | | | | | | |
|10 | | | | | | |
|9 | | | | | | |
|8 | | | | | | |
|7 | | | | | | |
|6 | | | | | | |
|5 | | | | | | |
|4 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|1 | | | | | | |
| |1.Балнязов |2.Гумаров |3.Кушкенбаев |4.Наурзалиева |5.Сабыржанов |6.Төлепова |

-----------------------
Д=______ =0

Х1= ________

Х2= ________

1. _______= 0 а ≠ __
2.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда ах2 +вх+с=_____________
теңдігі орындалады

1. __________=0 а = _
2.Егер х1 және х2
сандары х2 +рх+q
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда х2 +рх+q =_____________
теңдігі орындалады

Д=в2 - 4ас =0
Х1= (-в-√Д) 2а
Х2= (-в+√Д)


2. ах2 +вх+с= 0 а ≠ 0
2.Егер х1 және х2 сандары ах2 +вх+с
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда ах2 +вх+с=а(х-х1)(х-х2)
теңдігі орындалады

1. х2 +рх+q=0 а = 1
2.Егер х1 және х2
сандары х2 +рх+q
квадрат үшмүшесінің түбірлері болса,онда х2 +рх+q (х-х1)(х-х2)
теңдігі орындалады


Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеудің шешудің әдістері
Қандай теңдеу
Виет теоремасы жайлы ақпарат
Виет теоремасы Кері теорема
Квадрат теңдеулер түрлері
Квадраттық теңдеулерді түбірлерінің формуласын пайдаланып шешу
Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер. 8-сынып
Виет теоремасы туралы ақпарат
Пәндер