Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Технология пәнін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың тиімділігі
Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаћандану үрдісі әлемдік
бәсекелестікті күшейте түсуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстанның әлемдегі
бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы атты жолдауында
«Білім беру реформасы Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін
қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдарының бірі» деп атап
көрсетті.
ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет
дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына, кәсіби мәдениеттілігіне
мұқият қарайтын дәуір.
Қазіргі заман талабына сай адамдардың мәлімет алмасуына, қарым-қатынасына
ақпараттық – коммуникациялық технологиялардың кеңінен қолданысқа еніп,
жылдам дамып келе жатқан кезеңінде ақпараттық қоғамды қалыптастыру қажетті
шартқа айналып отыр. Осы орайда келешек қоғамымыздың мүшелері - жастардың
бойында ақпараттық мәдениетті қалыптастыру қоғамның алдында тұрған ең
басты міндет.
Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаћандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті
күшейте түсуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстанның әлемдегі бәсекеге
қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы атты жолдауында «Білім беру
реформасы Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге
мүмкіндік беретін аса маңызды құралдарының бірі» деп атап көрсетті.
ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет
дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына, кәсіби мәдениеттілігіне
мұқият қарайтын дәуір.
Қазіргі заман талабына сай адамдардың мәлімет алмасуына, қарым-қатынасына
ақпараттық – коммуникациялық технологиялардың кеңінен қолданысқа еніп,
жылдам дамып келе жатқан кезеңінде ақпараттық қоғамды қалыптастыру қажетті
шартқа айналып отыр. Осы орайда келешек қоғамымыздың мүшелері - жастардың
бойында ақпараттық мәдениетті қалыптастыру қоғамның алдында тұрған ең
басты міндет.
Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – оқытудың жаңа технологияларын
меңгеру.
Осындай аса қажетті технологиялардың бірі – ақпараттық -
коммуникациялық технологияларды пайдалану. АКТ - ны игеру қазіргі заманда
әрбір жеке тұлға үшін қажетті шартқа айналды. АКТ - ның дамуы кезеңінде осы
заманға сай білімді шәкірт тәрбиелеу мұғалімнің басты міндеті болып
табылады. Қоғамдағы ақпараттандыру процестерінің қарқынды дамуы жан -
жақты, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді.
Білім беру саласындағы көп қолданыста жүрген АКТ құралдары:
Интерактивті тақта;
Мультимедия;
Интернет кеңістігі;
Электронды оқулық.
Компьютерлік техниканы технология сабағында не үшін қолданады
және ақпараттық технология құралдарын қолданып қандай әдістемелік
мәселелерді шешуге болады?
Ақпараттық технологияны пайдаланудың педагогикалық мақсаты мынада:
1. Жеке басының дамуы
• ойлану
• эстетикалық тәрбие
• экспериментальды-зерттеу мүмкіндігін дамыту
• ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
2. Әлеуметтік тапсырысты орындау
• пайдаланушының жалпы ақпараттық дайындығы («компьютерлік сауаттылық» деп
аталатын)
Компьютерлік технологияны пайдалану мұғалімге оқушының оқу пәніне деген
танымдық қызығушылыәын дамытудың жаңа мүмкіндіктерін ашады.
. Жаңа ақпараттық технология өзіндік ерекшеліктерімен ерекшеленеді
Олар төмендегідей:
• Жобаның презентациясын жасау мен ұйымдастыру;
• Ғылыми – көпшілік журналының сайтына кіру;
• Әлемнің кез-келген еліндегі оқушылар мен еркін араласу;
• Интернет- олимпиада мен шығармашылық байқауларға қатысу;
Ақпараттық технологиялардың ішіндегі мультимедиялық құралдарда сабақ
кезеңдерінде пайдалану кезіндегі бұл құралдардың тиімді тұстарын атап
көрсетсек, олар:
- Оқушының пәнге деген жеке қызығушылығын оятады;
- Танымдық қабілетін қалыптастырады;
- Этнопедагогикалық тәрбие береді;
- Оқушыны шығармашылық жұмысқа баулиды;
- Оқытушының уақытын үнемдейді;
- Оқулықтан тыс, қосымша мәліметтер береді;
Технология пәнін меңгертуде видео - сабақтарды қолдану мен
презентацияларды демонстрациялау оқу құралы ретінде қиялды, абстрактілі
ойлауды, оқытылатын оқу материалына және пәнге қызығушылықты арттырады.
Презентациялар бір жағынан оқушыларға жаңа материалды (иллюстрация,
фотосуреттер, бейнелік, дидактикалық материалдар, т. с. с.) көрнекті түрде
көрсету құралы болса, екінші жағынан, мұғалімдерге осы материалдарды және
оны қолдану арқылы сабақты меңгерту процесін жеңілдетеді. Видео - сабақтар
педагогикалық технологияның алға басқан тағы бір қадамы. Оқушылардың
ақпаратты теледидар, компьютер және т. б. техникалық құралдардың көмегімен
жақсы қабылдайтынын жақсы білеміз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz