Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Сабақтас құрмалас сөйлем. 11-сынып



|Апта -3 | Күн : 18.04.13|Сыныбы:11 |Пән: қазақ тілі |
|Сабақтың атауы | Жаңа сабақ. |
|Сабақтың тақырыбы | Сабақтас құрмалас сөйлем |
|Сілтеме |Топтық жұмыстағы рөлдерді бақылау . |
| |Сын тұрғыдан ойлау |
| |Жұптық,топтық жұмыс |
|Жалпы мақсаты |Сабақтас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлері мен|
| |ерекшеліктерін, жасалу жолдарын түсіндіру. Түрлі |
| |сұрау-тапсырмалар мен сызба кестелер, дидактикалық|
| |жаттығулар арқылы сөйлеу тілін, сөздік қорын |
| |молайту. |
|Оқушылар үшін оқу |Оқушылар әр түрлі топтық жұмыстарды орындау арқылы|
|нәтижелері |бір-біріне қарым-қатынастары өзгереді. |
| |Бір-бірін шынайы бағалай алады(критерий құру |
| |арқылы. |
| |Әр оқушы өз ойын жеткізуге мүмкіндік алады. |
|Сабақта туындаған |Оқушылар тақырып бойынша әркелкі жұмыстар арқылы |
|негізгі идеялар |сыни ойлауға дағдылана бастайды, сонымен қатар |
| |сабаққа деген қызығушылығы арта түседі. Топпен |
| |жұмыс арқылы бір-бірімен қарым –қатынастары |
| |жақсарады. |
|Орындалатын жұмыстар |Оқушыларды топқа бөлу. |
| |Топпен топ ережесін естеріне түсіру. |
| |Сабақтың мақсатын түсіндіру. |
| |Сабақтың тақырыбын ашу |
| |Тақырып бойынша негізгі тапсырмаларды орындату |
| |Рефлексия |
| Сабақтың эпигарфы: |
|«Сендерді, ең алдымен, қалыптасқан тұлғалар, |
|тамаша кәсіпқойлар және |
|шынайы патриоттар тұрғысында көремін» |
|Н.Ә.Назарбаев. |
|Сабақтың барысы: |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. |
|1.Амандасу, түгендеу. |
|2. Сынып топқа бөлінеді. /өз қалауларымен/ |
|3.Күн мен айды жазу. |
| |
|«Абылай ханға арнау» өлеңі оқылады./оқушы шығармашылығы/ |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе бөлім |1.Сабақтың мақсатын|1.Сабаққа назар аудару |
| |түсіндіру. |2.Сабаққа психологиялық жағынан |
| |2.Бағалау |дайындалады |
| |критерийлері |3.Бір-біріне деген жақсы |
| |жазылған парақтар |қарым-қатынас орнатады |
| |үлестіру. | |
| |3.Үй тапсырмасын | |
| |тексеру. |Топтарға салалас құрмалас сөйлемдер |
| | |жазылған парақтар беріледі, оқушылар|
| | |сөйлемдерді мағыналық түрлеріне |
| | |қарай орналастырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жаңа сабақ | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Негізгі бөлім | | |
| | | |
| | | |
| |Сөйлемдер: |
| |1.Мен әрі толқыдым, әрі өзгеше бір сенімділік барын |
| |сезіндім./ыңғайлас/ |
| |2.Олар уәделі жерге кеш жетті, өйткені көлік таппай |
| |қатты қиналыпты. |
| |3.Мен айтарымды айтып салдым,-ескертуіме елең еткен |
| |Еркінді көрдім. |
| |4.Я көңіліміз аспандап жеңіске жетеміз, я абыройымыз аяқ|
| |асты боп жеңілеміз. |
| |5.Құс қанатын жазып бірде көкке самғады, бірде төменге |
| |құйылды. |
| |6.Қатты толқығаны сонша-жанары жасқа толып кетті. |
| |7.Қаталдықтың екі түрі болады: ақылды қаталдық, |
| |есерсоқтық қаталдық. |
| |8.Ректорат мынаны еске салады: студенттерді ерте бастан |
| |ғылыми еңбек жазуға төсілдіру. |
| |9.Ол өз бумасын көтерді және жол көрсету үшін алға |
| |түсті. |
| |10.Ол кітаптарды достарына беруге асықты, мен де |
| |көтеретін кітаптар бумасын бөліп алды. |
| |11.Биыл астық жақсы шықты, өйткені жаңбыр жақсы жауды. |
| |12.Байсалды қалыпта сыр бермей тұр, бірақ жанарын |
| |тайдырып әкете берді. |
| |13.Бәріміз шақырған жерге барайық немесе күйбең |
| |тірлігімізді жалғастырайық. |
| |14.Кейде бұлтпен бірдей боп көзге шалынбайды, кейде нақ |
| |төбеге кеп қалықтайды. |
| |Сабақтас сөйлемді |Сабақтас сөйлемді салалас құрмалас |
| |түсіндіру. |сөйлеммен салыстыру. |
| |1-тапсырма: |Оқушыларға парақтардан өздеріне |
| |Оқушыларға сабақтас|тиісті жасалу жолдарды таңдап алып, |
| |құрмаластың жасалу |постер жасайды. Мысалмен дәлелдейді.|
| |жолдары жазылған |Топтан 1-1 оқушы шығып постерін |
| |парақтар беріледі. |қорғайды. |
| | |1-топ: шартты бағыныңқылы сабақтас |
| | |2-топ: қарсылықты бағыныңқылы |
| | |сабақтас |
| | |3-топ: мезгіл бағыныңқылы сабақтас |
| | |4-топ: мақсат бағыныңқылы сабақтас |
| | |5-топ: қимыл-сын бағыныңқылы |
| | |сабақтас |
| | |6-топ: себеп бағыныңқылы сабақтас. |
| | |2-модуль /Сыни тұрғыдан ойлауға |
| | |үйрету. |
| |2-тапсырма: |Үзінді қай шығармадан алынған? |
| |«Қазақ әдебиеті» |Авторы кім? Сабақтастың мағыналық |
| |топтар ұяшықтарды |түрін анықтау. |
| |таңдайды. | |
|Тапсырмалар | | |
|1-ұяшық: «Жабай шығып кетпегенде, Игілік жігіттерді сөзге айналдырып |
|бөгей тұрмақ еді» / Ғ.Мүсірепов «Оянған өлке» мезгіл бағыныңқылы сабақтас |
|құрмалас сөйлем/ |
|2-үяшық: «Мұзға ыққан ер азаматтардың алдын орап кісі шаптырайын десе, |
|көлік жоқ» /Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» қарсылықты бағыныңқылы сабақтас/ |
|3-ұяшық: Біраз отырған соң, күндіз жүріп шаршаған Асан ұйықтап қалды. / |
|Ы.Алтынсарин «Бай баласы мен жарлы баласы» мезгіл бағынықылы сабақтас/ |
|4-ұяшық: Өзен жағасы жарлау болғандықтан, ересек бала ақсақ баланы суға |
|дейін көтеріп әкелді. /Ғ.Мүсірепов «Қазақ солдаты» себеп бағыныңқылы |
|сабақтас құрмалас/ |
|5-ұяшық: Әкесі бүгін әдейі бір үй іші кеңесті оңаша сөйлесейін деп, Мағаш,|
|Әбіштерді осында шақыртқан. |
|6-ұяшық: Енді Бақтығұл шынын айтса да, болыстың өзі жылымай отыр. |
| |3-тапсырма: |«ЕХРО», «Экология», «Экономика», |
| |топтар |«Көшпенділер кино», «Маңмаңгер» |
| |тақырыптарды |клип. |
| |таңдап, тақырыпқа|«Қазақстан» |
| |орай сабақтас |4-модуль /АКТ/ |
| |құрмалас сөйлем | |
| |қатысқан мәтін | |
| |құрастырады. | |
| |4-тапсырма: |«Салалас пен сабақтас» тақырыптары |
| |«Айтыс және қайым|бойынша оқушылар айтысады. |
| |айтыс» |5-модуль: /Талантты және дарынды |
| | |балалармен жұмыс/ |
| |5-тапсырма: «Кино|Оқушылар берілген кино үзінділердің |
| |кейіпкерін |кейіпкерлерінің орнына өздерін қойып|
| |сомдау» |сөйлейді. |
| | |/Құрамында сабақтас құрмалас сөйлем |
| | |қатыстыру./ |
| |Ойтолғаныс |Топтар «Сабақтас пен салалас |
| |«Дебат» |құрмалас » сөйлем |
| | |5-модуль: /Талантты және дарынды |
| | |балалармен жұмыс/ |
|Дереккөздер және жабдықтар: «Көшпенділер» кинодан үзінді, слайд, |
|компьютер, интерактивтік тақта.»Ғашық жүрек» киносынан үзінді |
| |Сыни тұрғысынан ойлау. |
| |Жұптық,топтық жұмыс |
| |АКТ |
| |Талантты және дарынды балалармен жұмыс |
| |Оқу үшін бағалау. |
|Үй тапсырма |Өлеңді жаттау немесе шығарма жазу. |
|Рефлексия. |
|Смайликтерге өз көңіл күйлерін білдіріп стикер жапсырады. |
|Сабақты бағалау: 3-модуль /Оқу үшін бағалау/ |
|Бағалау критерийлері: |
|Оқушының аты-жөні |
|Үй тапсырма |
|1-тапсырма |
|/постер қорғау/ |
|2-тапсырма |
| |
| |
|3-тапсырма |
| |
|4-тапсырма |
|қорытынды |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |


Ұқсас жұмыстар
Ұялы телефонның пайдасы мен зияны
Сабақтас құрмалас
Компьютер сөзіне морфологиялық талдау жасау
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
Шартты бағыныңқы сабақтастың жасалуы
Қарсылықты салалас
Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары
Шешендік өнер
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Пәндер