Сабақтас құрмалас сөйлем. 11-сынып



|Апта -3 | Күн : 18.04.13|Сыныбы:11 |Пән: қазақ тілі |
|Сабақтың атауы | Жаңа сабақ. |
|Сабақтың тақырыбы | Сабақтас құрмалас сөйлем |
|Сілтеме |Топтық жұмыстағы рөлдерді бақылау . |
| |Сын тұрғыдан ойлау |
| |Жұптық,топтық жұмыс |
|Жалпы мақсаты |Сабақтас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлері мен|
| |ерекшеліктерін, жасалу жолдарын түсіндіру. Түрлі |
| |сұрау-тапсырмалар мен сызба кестелер, дидактикалық|
| |жаттығулар арқылы сөйлеу тілін, сөздік қорын |
| |молайту. |
|Оқушылар үшін оқу |Оқушылар әр түрлі топтық жұмыстарды орындау арқылы|
|нәтижелері |бір-біріне қарым-қатынастары өзгереді. |
| |Бір-бірін шынайы бағалай алады(критерий құру |
| |арқылы. |
| |Әр оқушы өз ойын жеткізуге мүмкіндік алады. |
|Сабақта туындаған |Оқушылар тақырып бойынша әркелкі жұмыстар арқылы |
|негізгі идеялар |сыни ойлауға дағдылана бастайды, сонымен қатар |
| |сабаққа деген қызығушылығы арта түседі. Топпен |
| |жұмыс арқылы бір-бірімен қарым –қатынастары |
| |жақсарады. |
|Орындалатын жұмыстар |Оқушыларды топқа бөлу. |
| |Топпен топ ережесін естеріне түсіру. |
| |Сабақтың мақсатын түсіндіру. |
| |Сабақтың тақырыбын ашу |
| |Тақырып бойынша негізгі тапсырмаларды орындату |
| |Рефлексия |
| Сабақтың эпигарфы: |
|«Сендерді, ең алдымен, қалыптасқан тұлғалар, |
|тамаша кәсіпқойлар және |
|шынайы патриоттар тұрғысында көремін» |
|Н.Ә.Назарбаев. |
|Сабақтың барысы: |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. |
|1.Амандасу, түгендеу. |
|2. Сынып топқа бөлінеді. /өз қалауларымен/ |
|3.Күн мен айды жазу. |
| |
|«Абылай ханға арнау» өлеңі оқылады./оқушы шығармашылығы/ |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе бөлім |1.Сабақтың мақсатын|1.Сабаққа назар аудару |
| |түсіндіру. |2.Сабаққа психологиялық жағынан |
| |2.Бағалау |дайындалады |
| |критерийлері |3.Бір-біріне деген жақсы |
| |жазылған парақтар |қарым-қатынас орнатады |
| |үлестіру. | |
| |3.Үй тапсырмасын | |
| |тексеру. |Топтарға салалас құрмалас сөйлемдер |
| | |жазылған парақтар беріледі, оқушылар|
| | |сөйлемдерді мағыналық түрлеріне |
| | |қарай орналастырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жаңа сабақ | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Негізгі бөлім | | |
| | | |
| | | |
| |Сөйлемдер: |
| |1.Мен әрі толқыдым, әрі өзгеше бір сенімділік барын |
| |сезіндім./ыңғайлас/ |
| |2.Олар уәделі жерге кеш жетті, өйткені көлік таппай |
| |қатты қиналыпты. |
| |3.Мен айтарымды айтып салдым,-ескертуіме елең еткен |
| |Еркінді көрдім. |
| |4.Я көңіліміз аспандап жеңіске жетеміз, я абыройымыз аяқ|
| |асты боп жеңілеміз. |
| |5.Құс қанатын жазып бірде көкке самғады, бірде төменге |
| |құйылды. |
| |6.Қатты толқығаны сонша-жанары жасқа толып кетті. |
| |7.Қаталдықтың екі түрі болады: ақылды қаталдық, |
| |есерсоқтық қаталдық. |
| |8.Ректорат мынаны еске салады: студенттерді ерте бастан |
| |ғылыми еңбек жазуға төсілдіру. |
| |9.Ол өз бумасын көтерді және жол көрсету үшін алға |
| |түсті. |
| |10.Ол кітаптарды достарына беруге асықты, мен де |
| |көтеретін кітаптар бумасын бөліп алды. |
| |11.Биыл астық жақсы шықты, өйткені жаңбыр жақсы жауды. |
| |12.Байсалды қалыпта сыр бермей тұр, бірақ жанарын |
| |тайдырып әкете берді. |
| |13.Бәріміз шақырған жерге барайық немесе күйбең |
| |тірлігімізді жалғастырайық. |
| |14.Кейде бұлтпен бірдей боп көзге шалынбайды, кейде нақ |
| |төбеге кеп қалықтайды. |
| |Сабақтас сөйлемді |Сабақтас сөйлемді салалас құрмалас |
| |түсіндіру. |сөйлеммен салыстыру. |
| |1-тапсырма: |Оқушыларға парақтардан өздеріне |
| |Оқушыларға сабақтас|тиісті жасалу жолдарды таңдап алып, |
| |құрмаластың жасалу |постер жасайды. Мысалмен дәлелдейді.|
| |жолдары жазылған |Топтан 1-1 оқушы шығып постерін |
| |парақтар беріледі. |қорғайды. |
| | |1-топ: шартты бағыныңқылы сабақтас |
| | |2-топ: қарсылықты бағыныңқылы |
| | |сабақтас |
| | |3-топ: мезгіл бағыныңқылы сабақтас |
| | |4-топ: мақсат бағыныңқылы сабақтас |
| | |5-топ: қимыл-сын бағыныңқылы |
| | |сабақтас |
| | |6-топ: себеп бағыныңқылы сабақтас. |
| | |2-модуль /Сыни тұрғыдан ойлауға |
| | |үйрету. |
| |2-тапсырма: |Үзінді қай шығармадан алынған? |
| |«Қазақ әдебиеті» |Авторы кім? Сабақтастың мағыналық |
| |топтар ұяшықтарды |түрін анықтау. |
| |таңдайды. | |
|Тапсырмалар | | |
|1-ұяшық: «Жабай шығып кетпегенде, Игілік жігіттерді сөзге айналдырып |
|бөгей тұрмақ еді» / Ғ.Мүсірепов «Оянған өлке» мезгіл бағыныңқылы сабақтас |
|құрмалас сөйлем/ |
|2-үяшық: «Мұзға ыққан ер азаматтардың алдын орап кісі шаптырайын десе, |
|көлік жоқ» /Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» қарсылықты бағыныңқылы сабақтас/ |
|3-ұяшық: Біраз отырған соң, күндіз жүріп шаршаған Асан ұйықтап қалды. / |
|Ы.Алтынсарин «Бай баласы мен жарлы баласы» мезгіл бағынықылы сабақтас/ |
|4-ұяшық: Өзен жағасы жарлау болғандықтан, ересек бала ақсақ баланы суға |
|дейін көтеріп әкелді. /Ғ.Мүсірепов «Қазақ солдаты» себеп бағыныңқылы |
|сабақтас құрмалас/ |
|5-ұяшық: Әкесі бүгін әдейі бір үй іші кеңесті оңаша сөйлесейін деп, Мағаш,|
|Әбіштерді осында шақыртқан. |
|6-ұяшық: Енді Бақтығұл шынын айтса да, болыстың өзі жылымай отыр. |
| |3-тапсырма: |«ЕХРО», «Экология», «Экономика», |
| |топтар |«Көшпенділер кино», «Маңмаңгер» |
| |тақырыптарды |клип. |
| |таңдап, тақырыпқа|«Қазақстан» |
| |орай сабақтас |4-модуль /АКТ/ |
| |құрмалас сөйлем | |
| |қатысқан мәтін | |
| |құрастырады. | |
| |4-тапсырма: |«Салалас пен сабақтас» тақырыптары |
| |«Айтыс және қайым|бойынша оқушылар айтысады. |
| |айтыс» |5-модуль: /Талантты және дарынды |
| | |балалармен жұмыс/ |
| |5-тапсырма: «Кино|Оқушылар берілген кино үзінділердің |
| |кейіпкерін |кейіпкерлерінің орнына өздерін қойып|
| |сомдау» |сөйлейді. |
| | |/Құрамында сабақтас құрмалас сөйлем |
| | |қатыстыру./ |
| |Ойтолғаныс |Топтар «Сабақтас пен салалас |
| |«Дебат» |құрмалас » сөйлем |
| | |5-модуль: /Талантты және дарынды |
| | |балалармен жұмыс/ |
|Дереккөздер және жабдықтар: «Көшпенділер» кинодан үзінді, слайд, |
|компьютер, интерактивтік тақта.»Ғашық жүрек» киносынан үзінді |
| |Сыни тұрғысынан ойлау. |
| |Жұптық,топтық жұмыс |
| |АКТ |
| |Талантты және дарынды балалармен жұмыс |
| |Оқу үшін бағалау. |
|Үй тапсырма |Өлеңді жаттау немесе шығарма жазу. |
|Рефлексия. |
|Смайликтерге өз көңіл күйлерін білдіріп стикер жапсырады. |
|Сабақты бағалау: 3-модуль /Оқу үшін бағалау/ |
|Бағалау критерийлері: |
|Оқушының аты-жөні |
|Үй тапсырма |
|1-тапсырма |
|/постер қорғау/ |
|2-тапсырма |
| |
| |
|3-тапсырма |
| |
|4-тапсырма |
|қорытынды |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |


Ұқсас жұмыстар
Ұялы телефонның пайдасы мен зияны
Сабақтас құрмалас
Компьютер сөзіне морфологиялық талдау жасау
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
Шартты бағыныңқы сабақтастың жасалуы
Қарсылықты салалас
Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары
Шешендік өнер
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz