Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру тақырыбын қайталау. 7 сынып
Белқопа орта мектебі
/ашық сабақ/
259715-5080
Өткізген: Ш.Қ. Байназарова
2013-2014 оқу жылы
Күні: 23.04.2014ж
Тақырыбы: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру тақырыбын қайталау
Мақсаты: а)қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіріп, есеп шығаруды үйрету; ә) есеп шығару дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру; б) шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Аралас сабақ
Типі: Білімді бекіту
Көрнекілігі: кеспе қағаздар, презентациялар, бағалау парағы, жетондар.
Барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
* Үй тапсырмасын дәптерден тексеру
* <<Білім пирамидасын>> тұрғызайық. Ол үшін ең алдымен пирамида салатын орынды тазалап алайық.
* Үй тапсырмасын бекіту сұрақтары
<<Шатасқан баулар>> стратегиясы бойынша өткен тақырыптарды қайталату. Оқушыларға дұрыс және дұрыс емес тапсырмалар мен сұрақтар беріледі. Оқушылар жеке-жеке берілген тапсырманы оқып дұрыс емес тапсырманың қатесін тауып өз ойын тобында талқылап жауабын береді.
* Бөлімінде айнымалысы бар бөлшектер рационал бөлшектер деп аталады.
* Айнымалының кез келген мүмкін болатын мәнінде сан мәндері әр түрлі болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады.
* Берілген өрнектен оған тепе-тең өрнекке көшуді тепе-тең түрлендіру деп атайды.
* Рационал бөлшектің алымы мен бөлімін нөлге тең емес өрнекке көбейтсе, рационал бөлшектің шамасы өзгереді.
* Бөлшекті қысқарту дегеніміз - бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей көбейткіштерге бөлу.
* Рационал бөлшектерді қосқанда, алымы алымына, бөлімі бөліміне қосылады. Рационал бөлшектерді азайтқанда алымнан алымы, бөлімінен бөлімі азайтылады.
* Рационал бөлшектерді көбейткенде бөлшектердің алымы алымына, бөлімі бөліміне көбейтіледі.
* Рационал бөлшектерді бөлгенде, алымын алымына, бөлімін бөліміне бөлеміз.
ІІІ негізгі бөлім
ІІІ деңгей: <<Сәйкесін тап!>>
Уақытылы білім алмасаң, іске қолың жетпейді (Жүсіп Баласағұн)
(a+b)²= a³-3a²b+3ab²-b³
(a-b)³= a²+2ab+b²
(a-b)²= (a+b)(a+b)
a³+b³= a²-2ab+b²
a²-b²= a³+3a²b+3ab²+b³
(a+b)³= (a-b)(a²+ab+b²)
a³+b³= (a-b)(a+b)
ІІ деңгей <<Қандай түрлендіру орындалған?>>
Шешімін тапсаң дұрыс,
Алға басар бұл іс!
* abac=bc
* a3·a2=a5
* m5m3=m2
* a·b+c=ab+ac
* an+bn=n(a+b)
* (xm)n=xmn
* 7x+3x=10x
І деңгей <<Таңда, шығар, дәлелде!>> кеспе қағаздарымен жұмыс.
Білім байлық, таусылмайтын, бітпейтін
Ұры-қары, қу жоқ оны <<үп>>дейтін (Жүсіп Баласағұн)
Өрнектің мәнін табыңдар: а2-13в2· 15в3а+1 , мұндағы а=-2; в=0.2;
Бөлшекті қысқартыңдар: m4n4c5·c7m3n3;
Өрнекті ықшамдаңдар: 4ху2-4·у+22х4 ;
Қандай адам білім алса тәуірлеп,
Сол ұшпаққа шығады екен дәуірлеп Ю. Баласағұн
ІV. Сабақты бекіту. Жоғарғы деңгей
Тест тапсырмаларын орындау
* Қысқаша көбейту формуласының неше түрін білеміз?
А) 8 В)7 С) 5 Д) 6
2. Мына өрнектердің қайсысы рационал өрнекке жатады?
а)а4·1,5 в)abc C) 34-x D)4x5
3.Көбейткішке дұрыс жіктелген өрнекті тап.
А) с2-25=(c-5)(c-2c+5) B) a3-b3=(a+b)(a-b)
C) m3+n3=m+n(m+2mn+n)
D) a4-c4=a2-c2(a2+c2)
4. Бөлуді орында:
А) 2у в) 12у с) у д) 2
5. а-ның қандай мәндерінде а-1а2+4 бөлшегінің мағынасы болады?
А) 4-тен басқа сандар
В) 1-ден басқа сандар
С) -2 және 2-ден басқа сандар
Д) а - кез келген сан
V Үйге тапсырма
Білім, ақыл бірге жүрсе - жарайды,
Бүкіл әлем бір-ақ қолға қарайды. (Жүсіп Баласағұн)
Тарихи мәліметтер 114-бет
VІ Бағалау
Бағалау критерийлері
Оқушының өзін-өзі бағалауы
Қысқаша көбейту формулаларын білемін
Қысқаша көбейту формуласын қолданып есептер шығара аламын
Формулаларды пайдаланып рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіре аламын
Рационал бөлшектерге амалдар қолдана аламын.
/ашық сабақ/
259715-5080
Өткізген: Ш.Қ. Байназарова
2013-2014 оқу жылы
Күні: 23.04.2014ж
Тақырыбы: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру тақырыбын қайталау
Мақсаты: а)қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіріп, есеп шығаруды үйрету; ә) есеп шығару дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру; б) шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Аралас сабақ
Типі: Білімді бекіту
Көрнекілігі: кеспе қағаздар, презентациялар, бағалау парағы, жетондар.
Барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
* Үй тапсырмасын дәптерден тексеру
* <<Білім пирамидасын>> тұрғызайық. Ол үшін ең алдымен пирамида салатын орынды тазалап алайық.
* Үй тапсырмасын бекіту сұрақтары
<<Шатасқан баулар>> стратегиясы бойынша өткен тақырыптарды қайталату. Оқушыларға дұрыс және дұрыс емес тапсырмалар мен сұрақтар беріледі. Оқушылар жеке-жеке берілген тапсырманы оқып дұрыс емес тапсырманың қатесін тауып өз ойын тобында талқылап жауабын береді.
* Бөлімінде айнымалысы бар бөлшектер рационал бөлшектер деп аталады.
* Айнымалының кез келген мүмкін болатын мәнінде сан мәндері әр түрлі болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады.
* Берілген өрнектен оған тепе-тең өрнекке көшуді тепе-тең түрлендіру деп атайды.
* Рационал бөлшектің алымы мен бөлімін нөлге тең емес өрнекке көбейтсе, рационал бөлшектің шамасы өзгереді.
* Бөлшекті қысқарту дегеніміз - бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей көбейткіштерге бөлу.
* Рационал бөлшектерді қосқанда, алымы алымына, бөлімі бөліміне қосылады. Рационал бөлшектерді азайтқанда алымнан алымы, бөлімінен бөлімі азайтылады.
* Рационал бөлшектерді көбейткенде бөлшектердің алымы алымына, бөлімі бөліміне көбейтіледі.
* Рационал бөлшектерді бөлгенде, алымын алымына, бөлімін бөліміне бөлеміз.
ІІІ негізгі бөлім
ІІІ деңгей: <<Сәйкесін тап!>>
Уақытылы білім алмасаң, іске қолың жетпейді (Жүсіп Баласағұн)
(a+b)²= a³-3a²b+3ab²-b³
(a-b)³= a²+2ab+b²
(a-b)²= (a+b)(a+b)
a³+b³= a²-2ab+b²
a²-b²= a³+3a²b+3ab²+b³
(a+b)³= (a-b)(a²+ab+b²)
a³+b³= (a-b)(a+b)
ІІ деңгей <<Қандай түрлендіру орындалған?>>
Шешімін тапсаң дұрыс,
Алға басар бұл іс!
* abac=bc
* a3·a2=a5
* m5m3=m2
* a·b+c=ab+ac
* an+bn=n(a+b)
* (xm)n=xmn
* 7x+3x=10x
І деңгей <<Таңда, шығар, дәлелде!>> кеспе қағаздарымен жұмыс.
Білім байлық, таусылмайтын, бітпейтін
Ұры-қары, қу жоқ оны <<үп>>дейтін (Жүсіп Баласағұн)
Өрнектің мәнін табыңдар: а2-13в2· 15в3а+1 , мұндағы а=-2; в=0.2;
Бөлшекті қысқартыңдар: m4n4c5·c7m3n3;
Өрнекті ықшамдаңдар: 4ху2-4·у+22х4 ;
Қандай адам білім алса тәуірлеп,
Сол ұшпаққа шығады екен дәуірлеп Ю. Баласағұн
ІV. Сабақты бекіту. Жоғарғы деңгей
Тест тапсырмаларын орындау
* Қысқаша көбейту формуласының неше түрін білеміз?
А) 8 В)7 С) 5 Д) 6
2. Мына өрнектердің қайсысы рационал өрнекке жатады?
а)а4·1,5 в)abc C) 34-x D)4x5
3.Көбейткішке дұрыс жіктелген өрнекті тап.
А) с2-25=(c-5)(c-2c+5) B) a3-b3=(a+b)(a-b)
C) m3+n3=m+n(m+2mn+n)
D) a4-c4=a2-c2(a2+c2)
4. Бөлуді орында:
А) 2у в) 12у с) у д) 2
5. а-ның қандай мәндерінде а-1а2+4 бөлшегінің мағынасы болады?
А) 4-тен басқа сандар
В) 1-ден басқа сандар
С) -2 және 2-ден басқа сандар
Д) а - кез келген сан
V Үйге тапсырма
Білім, ақыл бірге жүрсе - жарайды,
Бүкіл әлем бір-ақ қолға қарайды. (Жүсіп Баласағұн)
Тарихи мәліметтер 114-бет
VІ Бағалау
Бағалау критерийлері
Оқушының өзін-өзі бағалауы
Қысқаша көбейту формулаларын білемін
Қысқаша көбейту формуласын қолданып есептер шығара аламын
Формулаларды пайдаланып рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіре аламын
Рационал бөлшектерге амалдар қолдана аламын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz