Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру тақырыбын қайталау. 7 сынып

Белқопа орта мектебі
/ашық сабақ/
Өткізген: Ш. Қ. Байназарова
2013-2014 оқу жылы
Күні: 23. 04. 2014ж
Тақырыбы: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру тақырыбын қайталау
Мақсаты: а) қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіріп, есеп шығаруды үйрету; ә) есеп шығару дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру; б) шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Аралас сабақ
Типі: Білімді бекіту
Көрнекілігі: кеспе қағаздар, презентациялар, бағалау парағы, жетондар.
Барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
- Үй тапсырмасын дәптерден тексеру
- «Білім пирамидасын» тұрғызайық. Ол үшін ең алдымен пирамида салатын орынды тазалап алайық.
- Үй тапсырмасын бекіту сұрақтары
«Шатасқан баулар» стратегиясы бойынша өткен тақырыптарды қайталату. Оқушыларға дұрыс және дұрыс емес тапсырмалар мен сұрақтар беріледі. Оқушылар жеке-жеке берілген тапсырманы оқып дұрыс емес тапсырманың қатесін тауып өз ойын тобында талқылап жауабын береді.
- Бөлімінде айнымалысы бар бөлшектеррационал бөлшектердеп аталады.
- Айнымалының кез келген мүмкін болатын мәнінде сан мәндері әр түрлі болатын екі өрнектепе-тең өрнектердеп аталады.
- Берілген өрнектен оған тепе-тең өрнекке көшудітепе-тең түрлендірудеп атайды.
- Рационал бөлшектің алымы мен бөлімін нөлге тең емес өрнекке көбейтсе, рационал бөлшектің шамасыөзгереді.
- Бөлшекті қысқарту дегеніміз - бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей көбейткіштергебөлу.
- Рационал бөлшектерді қосқанда, алымы алымына, бөлімі бөліміне қосылады. Рационал бөлшектерді азайтқанда алымнан алымы, бөлімінен бөлімі азайтылады.
- Рационал бөлшектерді көбейткенде бөлшектердің алымы алымына, бөлімі бөліміне көбейтіледі.
- Рационал бөлшектерді бөлгенде, алымын алымына, бөлімін бөліміне бөлеміз.
ІІІ негізгі бөлім
ІІІ деңгей: «Сәйкесін тап!»
Уақытылы білім алмасаң, іске қолың жетпейді (Жүсіп Баласағұн)
(a+b) ²= a³-3a²b+3ab²-b³
(a-b) ³= a²+2ab+b²
(a-b) ²= (a+b) (a+b)
a³+b³= a²-2ab+b²
a²-b²= a³+3a²b+3ab²+b³
(a+b) ³= (a-b) (a²+ab+b²)
a³+b³= (a-b) (a+b)
ІІ деңгей «Қандай түрлендіру орындалған?»
Шешімін тапсаң дұрыс,
Алға басар бұл іс!
- abac=bc\frac{ab}{ac} = \frac{b}{c}\
- a3⋅a2=a5a^{3} \cdot a^{2} = a^{5}
- m5m3=m2\frac{m^{5}}{m^{3}} = m^{2}
- a⋅(b+c) =ab+aca \cdot (b + c) = ab + ac
- an+bn=n(a+b) an + bn = n(a + b)
- (xm) n({x^{m}) }^{n}=xmnx^{mn}
- 7x+3x=10x7x + 3x = 10x
І деңгей «Таңда, шығар, дәлелде!» кеспе қағаздарымен жұмыс.
Білім байлық, таусылмайтын, бітпейтін
Ұры-қары, қу жоқ оны «үп»дейтін (Жүсіп Баласағұн)
Өрнектің мәнін табыңдар: , мұндағы а=-2; в=0. 2;
Бөлшекті қысқартыңдар: ;
Өрнекті ықшамдаңдар: ;
Қандай адам білім алса тәуірлеп,
Сол ұшпаққа шығады екен дәуірлеп Ю. Баласағұн
ІV. Сабақты бекіту . Жоғарғы деңгей
Тест тапсырмаларын орындау
- Қысқаша көбейту формуласының неше түрін білеміз?
А) 8 В) 7 С) 5 Д) 6
2. Мына өрнектердің қайсысы рационал өрнекке жатады?
в) abc C) D)
3. Көбейткішке дұрыс жіктелген өрнекті тап.
А) -25=(c-5) (c-2c+5) B) - =(a+b) (a-b)
C)
D)
4. Бөлуді орында:
А) 2у в) с) у д) 2
5. а-ның қандай мәндерінде бөлшегінің мағынасы болады?
А) 4-тен басқа сандар
В) 1-ден басқа сандар
С) -2 және 2-ден басқа сандар
Д) а -кез келген сан
V Үйге тапсырма
Білім, ақыл бірге жүрсе - жарайды,
Бүкіл әлем бір-ақ қолға қарайды. (Жүсіп Баласағұн)
Тарихи мәліметтер 114-бет
VІ Бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz