Дене мүшелері жайлы ақпарат

Оқу -іс әрекетінің жалпы мазмұны
Сөздің дыбыстық мәдениеті
Фонетикалық жаттығуларды пайдалану арқылы дұрыс дыбыстау
Фонетикалық естуді қалыптастыру (дыбыстарды тыңдау, оларды анықтау және айту) .
Оқытушының тілі мен ернінің қимылын бақылау.
Оқытушыдан кейін екпіндерді, ырғақты және интонацияларды хормен және өз бетімен қайталау.
Дыбыстау
Педагогтың және өз құрбы-құрдастарының сөзін түсінуге үйрету және аудиожазбалардан естіген сөздерді көру және қозғалыс көрнекіліктері, сонымен қатар паралингвистикалық амалдар арқылы арқылы түсіну (ым-ишара, бет әлпеті, интонация, эмоциналдық қолдау) .
Айтылу
Монологты сөйлеу:
Берілген тақырыпқа байланысты жай сөз тіркестері мен сөйлемдерді қолдана отырып, әңгімелеп беру (3-4 сөйлем) .
Адамның дене мүшелерін атау.
Дене мүшелерді сипаттау және олардың қандай әрекет жасайтындығын айту.
Ағылшын тілінде қимылды ойындар өткізу.
Диалогты сөйлеу:
Тақырып бойынша құрбы-құрдастарымен диалогты қарым-қатынас орнату ( 2-3 сөйлем) .
Амандасу және сәлемдесуге жауап қайтару.
Дене мүшелер атау
Диалогқа қатысып, әңгімелесушінің сұрақтарына жауап қайтарып, жеңіл түрде сұрақ қоя білу.
Сөйлеудің лексикалық жағы
Бір мезгілде 4-5 сөзден артық сөз енгізбеу.
Енгізілген сөздердің арасында бір- бірімен тығыз байланыста болатын бірнеше жұп сөздер болуы қажет.
Балаларға еш уақытта сөздерді «жаттап ал» деген тапсырма берілмейді. Жаңа сөз жаттығулардың көмегімен баланың есінде біртіндеп сақталуы керек.
Грамматика
Жай хабарлы сөйлем құруды үйрету.
Жалпы сұрақтар қою.
Сұрақтарға қысқа жауап қайтару.
Зат есімдерді көпше түрде қолдану.
Жұмыс түрлері мен формалары:
Негізгі тәсілдер:
- иммитация;
- визуалды, музыкалық, пластикалық бейне құру. Зерттеу әдісі ретінде сабақта вербалды емес оқыту амалын басым қолдану (суреттер, бейнелер, музыка және би) .
- үйрету ойындарын қолдану;
- жетістік әдісі шамалағандай, балалардың өзін- өзі бағалау.
Сабақ жоспары
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А) коммуникативтік
Ә) ақпараттық
Б) проблемалық
a) ұйымдастырылған оқу іс әрекет барысында балаларға жаңа сөздерді дыбыстардың қолданылуын менгерту;
ә) ақпарат көздері арқылы дене мүшелердің ағылшынша атауларын тыңдай отырып, қайталауға дағдыландыру және де оны сөйлеу барысында іске асыру;
б) дыбыстарды қайталау арқылы арқылы дыбыстарды дұрыс дыбыстау дағдысын калыптастыру;
Таным белсенділігі деңгейіне қарай топтастырылған әдістер:
Түсіндіру, сұрақ - жауап
І. Greeting
Warm up.
Good morning, good morning
Slide 1
Hello, hello
How are you today?
Slide 2
Hello, hello
How are you today?
First, let's remember some English sounds and pronounce some words
Slide 3
Now my dears, look at me.
- What is it?
- Yes, you are right
It is not only paper, it is magic paper.
Take a paper and paint it, please.
What can you see?
Good morning, good morning
Good morning, good morning
Good morning to you
We are glad to see.
I` m happy
I` m happy
We are O`K.
We are O`K.
It is a paper
It is a head
It is a nose
It is a mouth
It is a ears
Коммуникативтік құзыреттілік: диалог форматы мен мақсатына сәйкес сұрақтар қояды және жауап береді.
Ақпараттық құзыреттілік: ұсынылған ақпараттан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады.
Проблеманы шешу құзыреттілігі: алған мәліметтер бойынша, шығармашылық қабілеттерін көрсете білу.
Let`s continue our lesson. Today we will continue the theme ``Parts of the body``
Look at the board and listen please
Slide 4
Draw a picture
Коммуникативтік құзыреттілік: сөйлеу дағдысы артады.
Проблеманы шешу құзыреттілігі: алған білімдерін орындауда қолдану.
Ақпараттық құзыреттілік: алған білімді бекіте сурет салу арқылы бекітеді
Practice
Reflection
Conclusion.
Answer my question.
What can we do with our eyes?
What can we do with our nose?
What can we do with our legs?
What can we do we with our mouth?
Slide 5
let`s play a game.
‘Touch me’
Let`s sing a song
Your work is very good today!
And all of you get good marks.
The lesson is over, Good bye!
We can see
We can smell
We can jump
We can talk
Коммуникативтік құзыреттілік: балалар өз ойларын айта отырып түсіндіреді немесе топтың өзге де мүшелерінің идеяларын өз қарым-қатынастарын дәйектейді.
Ақпараттық құзыреттілік: ұсынылған ақпараттан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады.
Проблеманы шешу құзыреттілігі: жоспарланған және алынған өнімнің сипаттамаларын салыстырады және өнім
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz