Дене мүшелері жайлы ақпарат

Оқу -іс әрекетінің жалпы мазмұны

Сөздің дыбыстық мәдениеті

Фонетикалық жаттығуларды пайдалану арқылы дұрыс дыбыстау

Фонетикалық естуді қалыптастыру (дыбыстарды тыңдау, оларды анықтау және айту) .

Оқытушының тілі мен ернінің қимылын бақылау.

Оқытушыдан кейін екпіндерді, ырғақты және интонацияларды хормен және өз бетімен қайталау.

Дыбыстау

Педагогтың және өз құрбы-құрдастарының сөзін түсінуге үйрету және аудиожазбалардан естіген сөздерді көру және қозғалыс көрнекіліктері, сонымен қатар паралингвистикалық амалдар арқылы арқылы түсіну (ым-ишара, бет әлпеті, интонация, эмоциналдық қолдау) .

Айтылу

Монологты сөйлеу:

Берілген тақырыпқа байланысты жай сөз тіркестері мен сөйлемдерді қолдана отырып, әңгімелеп беру (3-4 сөйлем) .

Адамның дене мүшелерін атау.

Дене мүшелерді сипаттау және олардың қандай әрекет жасайтындығын айту.

Ағылшын тілінде қимылды ойындар өткізу.

Диалогты сөйлеу:

Тақырып бойынша құрбы-құрдастарымен диалогты қарым-қатынас орнату ( 2-3 сөйлем) .

Амандасу және сәлемдесуге жауап қайтару.

Дене мүшелер атау

Диалогқа қатысып, әңгімелесушінің сұрақтарына жауап қайтарып, жеңіл түрде сұрақ қоя білу.

Сөйлеудің лексикалық жағы

Бір мезгілде 4-5 сөзден артық сөз енгізбеу.

Енгізілген сөздердің арасында бір- бірімен тығыз байланыста болатын бірнеше жұп сөздер болуы қажет.

Балаларға еш уақытта сөздерді «жаттап ал» деген тапсырма берілмейді. Жаңа сөз жаттығулардың көмегімен баланың есінде біртіндеп сақталуы керек.

Грамматика

Жай хабарлы сөйлем құруды үйрету.

Жалпы сұрақтар қою.

Сұрақтарға қысқа жауап қайтару.

Зат есімдерді көпше түрде қолдану.

Жұмыс түрлері мен формалары:

Негізгі тәсілдер:

- иммитация;

- визуалды, музыкалық, пластикалық бейне құру. Зерттеу әдісі ретінде сабақта вербалды емес оқыту амалын басым қолдану (суреттер, бейнелер, музыка және би) .

- үйрету ойындарын қолдану;

- жетістік әдісі шамалағандай, балалардың өзін- өзі бағалау.

Сабақ жоспары

Пәні:
Шет тілі
Пәні:: Тобы:
Шет тілі: МАД
Пәні:: Уақыты:
Шет тілі:
Пәні:: Оқу -іс әрекетінің тақырыбы:
Шет тілі: Parts of the body
Пәні::

Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

А) коммуникативтік

Ә) ақпараттық

Б) проблемалық

Шет тілі:

a) ұйымдастырылған оқу іс әрекет барысында балаларға жаңа сөздерді дыбыстардың қолданылуын менгерту;

ә) ақпарат көздері арқылы дене мүшелердің ағылшынша атауларын тыңдай отырып, қайталауға дағдыландыру және де оны сөйлеу барысында іске асыру;

б) дыбыстарды қайталау арқылы арқылы дыбыстарды дұрыс дыбыстау дағдысын калыптастыру;

Пәні:: Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:
Шет тілі: Балалардың іс-әрекеттік белсендіру және күшейту негізіндегі педагогикалық технологиялар:
Пәні:: Сабақтың әдісі:
Шет тілі:

Таным белсенділігі деңгейіне қарай топтастырылған әдістер:

Түсіндіру, сұрақ - жауап

Пәні:: Пәнаралық байланыс:
Шет тілі: Қазақ тілі.
Пәні:: Оқыту құралдары:
Шет тілі:
Оқу іс әрекетінің барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
Күтілетін нәтиже
Оқу іс әрекетінің барысы::

І. Greeting

Warm up.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Good morning, good morning

Slide 1

Hello, hello

How are you today?

Slide 2

Hello, hello

How are you today?

First, let's remember some English sounds and pronounce some words

Slide 3

Now my dears, look at me.

- What is it?

- Yes, you are right

It is not only paper, it is magic paper.

Take a paper and paint it, please.

What can you see?

Балалардың іс -әрекеті:

Good morning, good morning

Good morning, good morning

Good morning to you

We are glad to see.

I` m happy

I` m happy

We are O`K.

We are O`K.

It is a paper

It is a head

It is a nose

It is a mouth

It is a ears

Күтілетін нәтиже:

Коммуникативтік құзыреттілік: диалог форматы мен мақсатына сәйкес сұрақтар қояды және жауап береді.

Ақпараттық құзыреттілік: ұсынылған ақпараттан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады.

Проблеманы шешу құзыреттілігі: алған мәліметтер бойынша, шығармашылық қабілеттерін көрсете білу.

Оқу іс әрекетінің барысы:: II.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Let`s continue our lesson. Today we will continue the theme ``Parts of the body``

Look at the board and listen please

Slide 4

Draw a picture

Балалардың іс -әрекеті:
Күтілетін нәтиже:

Коммуникативтік құзыреттілік: сөйлеу дағдысы артады.

Проблеманы шешу құзыреттілігі: алған білімдерін орындауда қолдану.

Ақпараттық құзыреттілік: алған білімді бекіте сурет салу арқылы бекітеді

Оқу іс әрекетінің барысы::

Practice

Reflection

Conclusion.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Answer my question.

What can we do with our eyes?

What can we do with our nose?

What can we do with our legs?

What can we do we with our mouth?

Slide 5

let`s play a game.

‘Touch me’

Let`s sing a song

Your work is very good today!
And all of you get good marks.
The lesson is over, Good bye!

Балалардың іс -әрекеті:

We can see

We can smell

We can jump

We can talk

Күтілетін нәтиже:

Коммуникативтік құзыреттілік: балалар өз ойларын айта отырып түсіндіреді немесе топтың өзге де мүшелерінің идеяларын өз қарым-қатынастарын дәйектейді.

Ақпараттық құзыреттілік: ұсынылған ақпараттан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады.

Проблеманы шешу құзыреттілігі: жоспарланған және алынған өнімнің сипаттамаларын салыстырады және өнім


Ұқсас жұмыстар
Дара диаграммаға дене мүшелерін жазыңдар
Адамның дене мүшелері. Дене мүшелері туралы
Сорғыш құрттар. 7 сынып
Пернетақта. қысқа мерзімді жоспар. 5- сынып
"Архимед күші." 7 сынып
Алғашқы әсер тренингі
Үйге тапсырма. САБАҚ ЖОСПАРЫ
Адамның сезім мүшелері. Көз. Тері
Тыныс алу мүшелері
Хаттама үлгісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz