Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Жеңіл атлетика элементтері аралас эстафеталық ойындар
Сабақтың тақырыбы: Жеңіл атлетика элементтері аралас эстафеталық ойындар.
Сабақтың мақсаты:
1) Дененің жылдамдық, ептілік, иілгіштік, төзімділік күш сапалық
қасиетттерін дамыту.
2) Дене даярлық сапасын арттыру.
3) Ойын арқылы дене жүктеме жаттығуларын үйлестіру.
Өтілетін орын: Спортзал
Керекті құрал – жабдықтар: Секіртпе, гимнастикалық орындық, доптар,
белтемір, эстафеталық таяқша, белгі кубиктер, үстел тенисі шариктері.
Ұйымдастыру кезеңі:
1) Техникалық қауіпсіздік ережелеріне мән беру.
2) Керекті жабдықтармен керекті заттардын дұрыстығын тексеру.
3) Оқушылардың спорттық киіміне, сабаққа қатысуына мән беру.
|Сабақтың мазмұны |Мөл-ш|Әістемелік нұсқаларымен ескертулер|
| |ері | |
| |
|Дайындық бөлімі 10-15 минут |
|Сынып оқушыларын сапқа тұрғызу, | |Оқушылардың спорттық киіміне, |
|мәлімдеме қабылдау, сәлемдесу. |1′ |сабаққа дайындығына мән беру. |
|Өтілетін сабақ тақырыбы мен |1′ |Қысқа, нұсқа түсінікті етіп |
|жаттығулар ретімен танысу. | |баяндау. |
|Саптық жаттығу элементтерін |30′′ |Саптағы пәрмен бойынша саптық |
|қайталау | |элемменттерді қайталау |
|А) Орнында оңға, солға бұрылу, | |Денені тік ұстау. Саптық |
|кері айналу. |30′′ |элементтерді дұрыс орындалуын |
| | |қадағалау. |
|Б) Секіре оңға, солға бұрылу. |30′′ |Секіре орындау |
|В) Сапқа тұру жаттығу ойындары. | |Белгі бойынша орын ауыстыру, қайта|
| | |сапқа тұру. |
| |1′ | |
|Жүру бағытында орындалатын | | |
|жаттығулар | | |
|А) Екі қолды жоғары көтере, |30′′ |Денені тік ұстау, жоғары созылу. |
|аяқтың ұшымен жүру. |30′′ | |
|Б) Қолды белге,аяқтың өкшесімен | | |
|жүру. | | |
|В) Қолды белге, жартылай отырып |30′′ | |
|жүру. | | |
|Г) Сызық бойымен шапшаң бағыт |30′′ |Көрсетілген сызық бойымен шапшаң |
|өзгерте жүру. | |жүру. |
|Жүгіру бағытында орындалатын |3 рет| |
|жаттығулар |айнал| |
|А) Жеңіл жүгіру |у |Бір қалыпты жүгіру. |
|Б) Аяқты алға сермеп тізені |30′′ |Екі қолды алға соза тізені жоғары |
|көтере жүгіру | |сілтей жүгіру. |
|В) Аяқты артқа сермеп жүгіру. |30′′ |Екі қолды алақанды сыртқа қарай |
| | |қойып жүгіру. |
|Г) Оң иық және сол иықты алға |30′′ |Оң бүйір және сол бүйір алға бере |
|бере серпіле жүгіру | |жүгіру. |
|Д) бағыт өзгерте жүгіру |30′′ |Диогональ бойынша жүгіру. |
|Ж)Екпіндей келе үдете жүгіру |30′′ |Мұғалімнің пәрмені бойынша жүгіру.|
|З) Екпіндей келе серпіле секіру |30′′ |Үш адым жасай серпіле секіру. |
|Жай жүріп демді қалпына келтіру |30′′ |Тыныс алу реттеу жаттығулары. |
|Жалпы дамыту жаттығулары |5′ | |
|Н.Т. екі қол белде |4 рет|Кеудені түзу, тік ұстау. |
|1-2 басты оңға, солға бұру | | |
|3-4 артқа алға иілу | | |
|Н.Т. екі қол иыққа |4 рет|Иық бұлшық еттеріне жаттығулар. |
|1-2 алға айналдыру | | |
|3-4 кері айналдыру | | |
|Н.Т. оң қолды жоғары көтере, |4 рет|Серпіле қолды ауыстыра орындау. |
|ауыстыра серпілу | | |
|1-2 оң қол серпілу | | |
|3-4 сол қол серпілу | | |
|Н.Т. екі қолды кеуде тұсына |4 рет|Денені тік ұстау, қолды түзу |
|қойып алға және жанға 4 рет | |ұстау. |
|серпілу | | |
|Н:Т. Қол белде, белді оңға қарай|4 рет|Толық орындау. |
|4 рет, солға қарай 4 рет | | |
|айналдыру | | |
|Н.Т. оң қолды белге, сол қолды |4 рет|Қолды ауыстырып мүмкіндігінше |
|жоғары көтеріп, | |төмен иілу. |
|1-2 оңға қарай иілу, | | |
|3-4 солға қарай иілу | | |
|Н.Т. екі қол белде |4 рет| |
|1-2 алға қарай иілу | | |
|3-4 қайта оралу | | |
|Қол тізеде, ішке қарай 4 рет, |4 рет|Толық айналдыру. |
|сыртқа қарай 4 рет айналдырамыз | | |
|Аяқ алшақ ашамыз 4 рет сол аяққа|4 рет|Жартылай отырып, қайта бастапқы |
|отырып тұрамыз, 4 рет оң аяққа | |қалыпқа оралу. |
|отырып тұрамыз. | | |
|Н.Т. отырып тұру жаттығулары |4 рет|Толық отырып тұру. |
|1-2 қолды алға созу | | |
|3-4 қолды желкеге қою | | |
|Н.Т. оң аяқ 10 рет секіру, сол |4 рет|Серпіле секіру. |
|аяқ | | |
|10 рет секіру,қос аяқпен 10 рет | | |
|секіру | | |
|Тыныс алу реттеу жаттығулары |4 рет| |
| |
|Негізгі бөлім 25-30 минут |
|Сыныпты сапқа тұрғызу, саналу |30′′ |Ұлдар мен қыздар тобы тең |
|арқылы екі топқа бөліну | |болуына мән беру. |
|I Секіртпемен секіру қайта оралу|3′ |Өтілетін эстафета ережесін |
|→ |2 рет|түсіндіру, көрсету. |
|☻☺☻☺☻………………………(( |қайта|1–ші оқушы секіртпемен секіре |
| |лау |белгіні айнала қайта оралады, |
|← | |2 –ші оқушы жалғастырады. |
|→ | | |
|☻☺☻☺☻………………………(( | | |
| | | |
|← | | |
| II Киіз үйге жиналу |3′ |1–ші оқушы мұғалім белгісі бойынша|
|→ → |2 рет|киіз үйге орналасады, |
|☻☺☻☺☻……………………… |қайта|2 –ші оқушы сол мезетте жүгіріп |
| |лау |жалғастырады. Қай топ бірінші |
| | |жиналса, жеңімпаз атанады. Киіз үй|
|→ → | |шеңберінен шықпауы тиіс. |
|☻☺☻☺☻……………………… | | |
| | | |
|III Кедергілерден жүгіру |3′ |Бөрене үстімен жүру, кедергіден |
|→ → | |секіріп өту, қайта оралу. |
|☻☺☻☺☻………………─…║…( | |1 – ші оқушы мәреге келмей, 2 – ші|
| | |оқушы жүгірмейді. |
|← ( | | |
| | | |
|→ → | | |
|☻☺☻☺☻………………─…║…( | | |
| | | |
|← ( | | |
|IV Үйшікке жиналу |3′ |3 гимнастикалық орындықты қосу |
|→ → | |арқылы үйшік жасау. Белгі бойынша |
|☻☺☻☺☻…………………─……∆ | |үйшікке кіру отыру, сол мезетте |
| | |екінші оқушы үйшікке жүгіреді. Қай|
|→ → | |топ жиналып үйшікке отырып |
|☻☺☻☺☻…………………─……∆ | |үлгерсе, жеңімпаз атанады. |
|V «Асқабақ» ойыны |6′ |1 – ші оқушы үйшікке жүгіріп, |
|Допқа жүгіру, үйшіктен допты | |келесі ойыншыға асқабақты (доп) |
|алып келесі оқушыға домалату | |домалатып береді, |
|→ → | |2 – ші оқушы асқабақты (доп) қайта|
|☻☺☻☺☻………………………∆ | |алып келіп, келесі оқушыға |
|← ●☻ ( | |домалатады. Бірінші жиналған топ |
|→ → | |жеңімпаз. |
|☻☺☻☺☻………………………∆ | | |
|← ● ☺ ( | | |
|VI «Жеміс жинау» ойыны |6′ |Әр топтан 1-оқушы жеміс жинаушы, |
|→ → | |қалған оқушылар жеміс (тенис |
|☻☺☻☺☻…………………║☺ | |шарлары) тасымалдаушы. Жемістер |
| | |шеңбер ішінде орналасады (20 |
|← ( | |дана). 1 – ші оқушы шеңбер ішінен |
|→ → | |бір жеміс алып, себетке апарып |
|☻☺☻☺☻…………………║☺ | |салып, қайта оралады. 1 – ші оқушы|
| | |мәреге келмей, 2 – ші оқушы |
|← ( | |жүгірмейді. |
|Оқушы себетті жемісті салуға | | |
|ыңғайлы етіп ұстауы тиіс. | | |
|Себетке түспеген жағдайда қайта | | |
|салады. | | |
| |
|Қорытынды бөлім 5 минут |
|Оқушылар сапқа тұру, |5′ |Жіберілген қателіктермен |
|қорытындылау. Сабаққа қысқаша | |кемшіліктерді айту. |
|талдау жасау, бағалау. | | |
|Үйге жүктеме тапсырма беру. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz