Қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 - сынып

- Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
- Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
- Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) -
5-8 минут
Оқушының
іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Күннен, жерден нәр алған
Біз - өмірдің гүліміз.
қыркүйек басталған
Сәтті болсын күніміз.
Оқушылар өздеріне ұнаған түстерді ала отырып, сол түстер бойынша топтарға бөліну
Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.
Оқушылар өздеріне ұнаған түстерін жұлдызшалар арқылы алады
Интерактивті тақта
жұлдызшалар
Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.
"Болжау" стратегиясы
А. Байтұрсынұлы
Ақын, ағартушы, ғалым
1873-1938 жылдары өмір сүрген
Шығармалары: «Маса», «Қырық мысал»,
«Тіл тағылымы»
Ол «Қазақ» газетін шығарды. «Әліппе» оқулығын жазды.
Керегені құрамыз.
Уық болып иіліп,
Шаңырақты құрамыз.
Топтық жұмыс.
«Сынып ішін аралау» тәсілі
Екі бағанға қима қағазға жазылған сөздер жазылады. Көзін жұмған кезде сөздердің орнын ауыстырып қоямын. Оқушылар орны өзгертілген сөздерді тауып, сәйкестендіреді.
А. Байтұрсынұлының туған жері Торғай облысы
А. Байтұрсынұлының оқыған жері Орынборда
А. Байтұрсынұлының әкесі жер
аударылған. Сібірде
Мұғалім болып қызмет атқарады Қарқаралыда
А. Байтұрсынұлын қоғам қайраткері дейміз, себебі ол . . .
А. Байтұрсынұлын барша қазақ құрметтейді, себебі ол . . .
Мәтінді оқып түсіну.
http://kk . Wikipedia. org/ wiki/
http://mukhanov. ucoz. kz/ publ/
- Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
- Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
- Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) -
5-8 минут
Оқушының
іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Қ. Аманжолов. «Қазақстан»
Қазақстан дейтін менің бар елім, Жатыр алып жарты дүние әлемін! Бұл даланы анам жаспен суарған, бұл далада атам қолға ту алған, Бұл далаға жылап келіп уанғам, Бұл далада өскен жанда жоқ арман!
Балалар, біздің мемлекетіміз қалай аталады?
Қазақстан қандай мемлекет?
гүлденген
тәуелсіз егеменді
дербес көп ұлтты
бейбітшіл экономикасы дамыған
- Киіз үйдің ең жоғары бөлігі не? р
- «Абай жолы» романының авторы?ә
- Қара алтын. м
- Абылайханның шын есімі? І
- Ұлттық мереке . з
- Н. Ә. Назарбаев кім? Д
- Қазақстан неше елмен шектеседі? Е
- Қазақтың ұлттық аспабы. Р
3 топқа мақалдың басын бастап беремін, оқушы жалғастыру керек.
1-топ:
Отан оттан да
Ел іші-алтын
2-топ:
Отан от басынан
Туған жерге
3-топ:
Отансыз адам
Туған жердей жер болмас,
Мұғалім пікірін жалғастырып дәлелдеу.
1-топ:
Мен Отанды жақсы көремін,
2-топ:
Менің Отаным, ұлан байтақ
3-топ:
Менің Отаным бай
елім,
жерім
жайқалған.
жасарған
жайған,
Қазақстан!
«Қай топ жылдам» ойыны.
- Қазақстан халқының мемлекеттік тілі?
- ҚР Мемлекеттік рәміздерін ата?
- Қазақстан халқының ұлттық валютасы
- Әнұран қалай айтылады?
- Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
- Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
- Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) -
5-8 минут
Оқушының
іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Біз - өмірдің гүліміз.
қыркүйек басталған
Сәтті болсын күніміз.
Негеш- өздерің сияқиы 3-сынып оқушысы. Ол- көңілді, мейірімді, білімқұмар бала. Негеш үнемі «Кім?, Не?, Қайда?, Неге?» сұрақтарын көп қояды. Сол себепті оны Негеш деп атайды. Негеш мына сұрақтардың жауабын білгісі келеді. : 1. Сөйлеу не үшін қажет? 2. Сөйлеу арқылы не жүзеге асады?
Білгішбек: «Тіл мен сөйлеудің не үшін қажет екенін мына сызбадан байауға болады», дейді.
Тіл арқылы сөйлеседі, хабар береді, пікірлеседі, білмегенін сұрайды, кеңеседі.
Сендер бұған не дейсіңдер?
1-жаттығу. Суретпен жұмыс:
- Қыз не істеп тұр?
- Қыз ән шырқап тұр.
- Бала не істеп отыр?
- Бала айнаға қарап сөйлеп отыр.
- Хабарландыруда не жазылған?
Керегені құрамыз.
Уық болып иіліп,
Шаңырақты құрамыз.
Ол үшін құстардың суреттері жеке-жеке көрсетіліп, «Бұл қай құс?» Ол қалай дыбыстайды? Деген сұрақтар қойылып, жауаптар алынады.
Мысалы: «Мынау - бүркіт. Ол шаңқылдайды. Мынау-қаз. Қаз шаңқылдайды.
2-жаттығу. Мәнерлеп оқылып, өлең мазмұнына лайық сұрақтар қойылады.
- Ақтан неге мәз болды?
- Құстардың сөйлегеніне мәз болды.
- Шынында, құстар сөйлей ала ма?
- Жоқ. Құстар тек дыбыс шығарады. Олар сөйлей алмайды.
«Ойлан, тап» ойыны
Аяғы жоқ -жүреді,
Аузы жоқ сөйлей біледі. (хат)
Сөзі дана, үні жоқ,
Сөйлемейді -тілі жоқ.
Қолына алсаң -шешен,
Ақылы асқан көсем. ( кітап)
Әрі шешен, әрі әнші, әрі күйші.
Әр үйде бар, тапқышым, кәне, білші. (радио)
Құлағында-құлағым,
Аузында-аузым,
Күнде естіп тұрамын,
Жолдасымның даусын (телефон)
Сөйлеу бізге керек, өйткені
Тілдің атқаратын қызметі ұшан-теңіз
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz