Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 - сынып
| |
|Сабақтың |Әліппенің атасы («Ахмет Байтұрсынов шығармалары жинағынан») |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Оқушыларға қоғам қайраткері А.Байтұрсынұлы туралы мағұлматпен |
| |таныстыра отырып, мәтін мағынасын толық түсінуге мүмкіндік жасау. |
| |Мәтін мазмұнын талдау арқылы оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, өз |
| |пікірін ашық айтуға үйрету.Ұлы тұлғалар бойында қалыптасқан игі |
| |қасиеттерді оқушы бойына дарытуға ықпал ету. |
|Оқу |Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта |
|нәтижелері |білуге үйренеді. |
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |Түсіндіру, баяндау |
|Көрнекілігі |Ақ қағаз, плакаттар, оқулық, маркерлер |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Күннен, жерден нәр алған |Оқушылар |Интерактивті|
| |Біз - өмірдің гүліміз. |іс-қимылдар |тақта |
|[pic] |қыркүйек басталған |арқылы қайталап| |
|Топқа бөлу |Сәтті болсын күніміз. |айтады. | |
| |Оқушылар өздеріне ұнаған түстерді ала | | |
| |отырып, сол түстер бойынша топтарға | |жұлдызшалар |
| |бөліну |Оқушылар | |
| | |өздеріне ұнаған| |
| | |түстерін | |
| | |жұлдызшалар | |
| | |арқылы алады | |
|«Ой шақыру» |«Білім» деп аталатын күннің сәулелеріне |Әр топ өз |Плакат, |
| |ат ойлап табыңдар. Күннің түсі қандай? |ойларын ортаға |маркер |
| |«Білім» атты күннің түсі неге осындай |салады. | |
| |деп ойлайсыңдар? «Білімсіздік» атты | | |
| |күннің түсі неліктен қара деп ойлайсың?| | |
| |Оның сәулелерін қалай атар едің? | | |
|«Кім жылдам?»| |Оқушылар ұшып |Шардың |
| | |бара жатқан |суреттері. |
| | |шарларды ұстап | |
| | |қалып, берілген | |
| | |сөздерден мақал | |
| | |құрастырады. | |
| Жаңа сабаққа|Білім көзі- «Әліппеде». Осы пікірмен |Оқушылар төменгі|Сұрақтар |
|даярлық |келісесің бе? Тұңғыш «Әліппені» жазған |сыныптарда | |
|кезеңі. |кім? Ол туралы не білесің? |оқығандарын | |
|"Болжау" | |естеріне | |
|стратегиясы | |түсіреді. | |
| | | | |
|Жаңа сабақты | А.Байтұрсынұлы |Оқушыларға |Сатылай |
|түсіндіру |Ақын, ағартушы, ғалым |тақырыпты |түсіндіру |
|кезеңі |1873-1938 жылдары өмір сүрген |сатылай | |
| |Шығармалары: «Маса», «Қырық мысал», |түсіндіру | |
| | | | |
| |«Тіл тағылымы» | | |
| |Ол «Қазақ» газетін шығарды. «Әліппе» | | |
| |оқулығын жазды. | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|Топтық жұмыс.|Үйден дайындап апарған «Әліппенің атасы»|Оқушылар |А4 |
|«Сынып ішін |деген мәтінді 4 абзацқа бөліп, алдын ала|берілген абзацты|форматындағы|
|аралау» |А4 қағазға жазып әкеліп, немесе |оқып, басқа |ақ қағаз |
|тәсілі |топтарға қай абзацқа дейін оқу |әріптестеріне | |
| |керектігін хабарлаймын. Әр топ өздеріне |түсіндіріп | |
| |берілген абзацты оқып болғаннан кейін |шығады | |
| |оларға 1-ден 4-ке дейін нөмір жазылған | | |
| |жетон таратамын. Сосын 1-ші нөмір | | |
| |алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар | | |
| |екінші топқа жиналады, т.с.с.Балалар | | |
| |оқыған мәтін бөлігін бір-біріне айтып | | |
| |береді. Сонда бір оқушы мәтінді толық | | |
| |оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп | | |
| |шығатындай жағдай жасаймын. | | |
|«Мен |Бұл тәсіл бойынша балалар мәтіннің |Оқушылар сұрақ |Сұрақ |
|сендерден |мазмұнын бір-біріне түсіндіріп болған |дайындайды. |жазылған |
|сұрақ |соң, осы мәтін бойынша сұрақ | |бетше |
|күтемін» |құрастырады. Топтағы оқушылар өзара | | |
|тәсілі |келісіп, қағазға екі сұрақ жазып, келесі| | |
| |топқа береді. | | |
|Жариялау |Сұраққа жауап іздеп, дайындалуға, |Сұрақтың жауабын|Оқушы |
| |ақылдасуға 1-2 минут уақыт беріледі. |топтың ішінде | |
| | |ақылдасып алған | |
| | |соң, бір оқушы | |
| | |жауап береді. | |
|«Ойсергек» |Екі бағанға қима қағазға жазылған сөздер|Оқушылар |Қима |
|«Күн мен түн»|жазылады. Көзін жұмған кезде сөздердің |сөздерді тауып |қағаздар |
|ойыны |орнын ауыстырып қоямын. Оқушылар орны |сәйкестендіреді | |
| |өзгертілген сөздерді тауып, | | |
| |сәйкестендіреді. | | |
| |А.Байтұрсынұлының туған жері | | |
| |Торғай облысы | | |
| |А.Байтұрсынұлының оқыған жері | | |
| |Орынборда | | |
| |А.Байтұрсынұлының әкесі жер | | |
| |аударылған. | | |
| |Сібірде | | |
| |Мұғалім болып қызмет атқарады | | |
| |Қарқаралыда | | |
|«Сөзжарыс» |А.Байтұрсынұлын қоғам қайраткері дейміз,|Бірінші топтан |Оқушы, |
|ойыны |себебі ол ...... |бір оқушы тезис |оқулық |
| |А.Байтұрсынұлын барша қазақ құрметтейді,|айтады, екінші | |
| |себебі ол ....... |оқушы ойын | |
| | |жалғастырады. | |
|«Рефлексиялық| | |«Бүгінгі |
|– бағалау» |Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? |Мен Ахмет |сабақта мен |
|кезеңі |Нені білгім келеді? |Байтұрсынұлының |не |
| | |Торғай облысында|үйрендім?» |
| | |туғанын, мұғалім|деген кесте |
| | |болып қызмет |бойынша |
| | |еткенін білдім |оқушылардың |
| | |Ахметтің |пікірі |
| | |балалары болған|тыңдалады. |
| | |ба? | |
| | | | |
| | |Мен Байтұрсынұлы| |
| | |«Әліппе», «Қырық| |
| | |мысал», «Маса» | |
| | |деген кітаптар | |
| | |жазғанын білдім.| |
| | |Ол кішкентай | |
| | |кезінде қандай | |
| | |ойын ойнағанды | |
| | |жақсы көрген? | |
| | | | |
|Рефлексия |Балаларға баспалдақ суреті салынған |Оқушылар |Баспалдақ |
| |қағаз таратылып беріледі де, сол |берілген |суреті. |
| |баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу |баспалдаққа | |
| |тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта |өздеріне ұнаған | |
| |жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, |суретті салады. | |
| |баспалдақтың ең биік жеріне күннің | | |
| |суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс | | |
| |түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың | | |
| |төменгі жағына бұлттың суретін салады. | | |
| |Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа | | |
| |болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, | | |
| |онда баспалдақтың ортасына бір жағы | | |
| |ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін | | |
| |салады. Осылайша оқушының өзін-өзі | | |
| |бағалауы мен мұғалімнің сабағы | | |
| |бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге | | |
| |асырылады. | | |
|Үйге тапсырма|Мәтінді оқып түсіну. |Оқушылар |Сайд |
| |http://kk .Wikipedia. org/ wiki/ |берілген сайттар|бетшелері |
| |http://mukhanov. ucoz. kz/ publ/ |бойынша | |
| | |мәліметтерді | |
| | |іздеп табады. | |
|Бағалау. |Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап,| | |
| |бағалау | | |
| |
|Сабақтың |«Қазақстан жолы -2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Оқушыларды Отанын сүюге, ел рәміздерін қастерлеуге үйрете отырып, |
| |олардың ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін арттыру, өз елінің Ата|
| |Заңына деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру арқылы адамгершілігі |
| |мол, парасатты, ұлтжанды тұлға тәрбиелеу; |
|Оқу |Өз Отанын сүйе біледі, ел рәміздерін қадірлейді, Ата Заңға деген |
|нәтижелері |сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады, өз елінің патриоты болуға |
| |тәрбиеленеді. |
|Сабақ типі |Жаңа білімді жетілдіру сабағы |
|Әдістер |Түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс |
|Көрнекілігі |ҚР Мемлекеттік рәміздері, суреттер, ватман, маркерлер |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру | Қ.Аманжолов. «Қазақстан» |СТО |Слайд |
| |Қазақстан дейтін менің бар елім, |стратегиясының | |
|[pic] |Жатыр алып жарты дүние әлемін! |«Ширығу» әдісін| |
|Топқа бөлу |Бұл даланы анам жаспен суарған, |пайдаланып | |
| |бұл далада атам қолға ту алған, |хормен айтады | |
| |Бұл далаға жылап келіп уанғам, | | |
| |Бұл далада өскен жанда жоқ арман! | | |
|«Ой шақыру» |Балалар, біздің мемлекетіміз қалай |Оқушылар ватман|Маркер, |
|әдісі |аталады? |плакатқа |ватман |
| |Қазақстан қандай мемлекет? |Қазақстан | |
| | |туралы өз | |
| |гүлденген |білетіндерін | |
| |тәуелсіз |жазып шығады | |
| |егеменді | | |
| |дербес | | |
| |көп ұлтты | | |
| |бейбітшіл | | |
| |экономикасы дамыған | | |
| |Киіз үйдің ең жоғары бөлігі не? р |Оқушылар |Сөзжұмбақ |
|Қызығушылықты|«Абай жолы» романының авторы?ә |сөзжұмбақты | |
|ояту «Кім |Қара алтын. м |шешу арқылы | |
|жылдам?» |Абылайханның шын есімі? І |ортасында шыққан| |
| |Ұлттық мереке . з |сөздің мағынасын| |
| |Н.Ә.Назарбаев кім? Д |ашады. | |
| |Қазақстан неше елмен шектеседі? Е | | |
| |Қазақтың ұлттық аспабы. Р | | |
| Жаңа сабаққа|Тәуелсіз қазақстан- көп ұлтты мемлекет. | | |
|даярлық |Онда 130-дан астам ұлт өкілдері өмір | | |
|кезеңі. |сүруде. ҚР Конституциясы барлық ұлттар | | |
| |мен азаматтардың жан-жақты дамуына, | | |
| |барлығына лайықты жағдайлар жасауға | | |
| |кепілдік береді. Қазақстан жаңа мың | | |
| |жылдыққа тек дербес қана емес, сонымен | | |
| |қатар қуатты мемлекет ретінде аяқ басты.| | |
| |Кез-келген мемлекеттің ажырамас | | |
| |міндетті белгісі оның елтаңбасы, туы, | | |
| |әнұраны болып табылады. | | |
|Жаңа сабақты |Президентіміз Қазақстан халқына жыл | | |
|түсіндіру |сайын өз Жолдауын жолдап келеді. Биылғы | | |
|кезеңі |жолдау 18 –ші рет жолданған Жолдау | | |
| |болатын. Бұл Жолдауда Елбасымыз | | |
| |–еліміздің болашақ даму жолын | | |
| |айқындайтын негізгі жеті бағытты | | |
| |анықтап берді. Соның алтыншы бағыты | | |
| |қазақстандықтардың сауаттылығын | | |
| |арттыру, елімізде медицина мен білімді | | |
| |дамыту. Қазақстандық мектептердің | | |
| |деңгейін Назарбаев зияткерлік | | |
| |мектептердің деңгейіне көтеру. Бұл | | |
| |Жолдауда ұлт Көшбасшысы: «Бала | | |
| |тәрбиелеу- болашаққа ең үлкен | | |
| |инвестиция. Біз бұл мәселеге осылай | | |
| |қарап, балаларымызға жақсы білім беруге| | |
| |ұмтылуымыз керек.»-деп көрсеткен | | |
| |болатын. Бүгінгі таңда | | |
| |қазақстандықтардың алдында тұрған | | |
| |міндеттердің бірі – «Мәңгілік Ел» | | |
| |идеясын жүзеге асыру. | | |
|«мың бір |3 топқа мақалдың басын бастап беремін, |Оқушылар |Мақалдар |
|мақал» сайысы|оқушы жалғастыру керек. |мақалдың | |
| |1-топ: |жалғасын табады.| |
| |Отан оттан да -------------------- | | |
| |Ел іші-алтын --------------------- | | |
| |2-топ: | | |
| |Отан от басынан ----------------- | | |
| |Туған жерге- ----------------------- | | |
| |3-топ: | | |
| |Отансыз адам | | |
| |---------------------------------- | | |
| |Туған жердей жер болмас, | | |
| |--------------------- | | |
|«ой толғау» |Мұғалім пікірін жалғастырып дәлелдеу. |Оқушылар мұғалім| |
| |1-топ: |пікірін | |
| |Мен Отанды жақсы |жалғастырып, өз | |
| |көремін,---------------- |ойларын | |
| |2-топ: |дәлелдейді. | |
| |Менің Отаным, ұлан байтақ | | |
| |------------------- | | |
| |3-топ: | | |
| |Менің Отаным | | |
| |бай----------------------------------- | | |
|Шығармашылық |--------------- ------------------- |Оқушылар сызба | |
|жұмыс |елім, |арқылы өлең | |
| |-------------- -------------------- |құрастырады. | |
| |- жерім | | |
| |-------------- -------------------- | | |
| |жайқалған. | | |
| |-------------- -------------------- | | |
| |жасарған | | |
| |-------------- -------------------- -| | |
| |жайған, | | |
| |-------------- | | |
| |----------------------- Қазақстан! | | |
|«Ой түйіндеу»|3 топқа «Қазақстан» деген сөзден |Оқушылар бір |Қима |
| |бірнеше сөз тауып жазу |сөзден бірнеше |бетшелер |
| | |сөз жасауға | |
| | |дағдыланады | |
|Сабақты |«Қай топ жылдам» ойыны. |Әр топ |Сұрақтар |
|бекіту. |Қазақстан халқының мемлекеттік тілі? |сұрақтарға | |
|(сұрақ – |ҚР Мемлекеттік рәміздерін ата? |шапшаң жауап | |
|жауап) әдісі |Қазақстан халқының ұлттық валютасы |беруге тырысады | |
| |Әнұран қалай айтылады? | | |
|«Рефлексиялық|Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады | | |
|– бағалау» |ма? | | |
|кезеңі | | | |
|Рефлексия |«Оқушы үні» |Оқушылармен кері|«Бес саусақ»|
| | |байланыс жүргізу|әдісі |
|Үйге тапсырма| | | |
|Бағалау. | | | |
|Сабақтың |Тіл және сөйлеу |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Сөйлеу және оның түрлері туралы берілген ұғымды кеңейту, оқушылардың |
| |сөйлеу мәнерін жетілдіру |
|Оқу |Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта |
|нәтижелері |білуге үйренеді. |
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |Түсіндіру, баяндау |
|Көрнекілігі |Ақ қағаз, плакаттар, оқулық, маркерлер, жеке және сюжетті суреттер |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Күннен, жерден нәр алған |Оқушылар |Интерактивті|
|[pic] |Біз - өмірдің гүліміз. |іс-қимылдар |тақта |
| |қыркүйек басталған |арқылы қайталап| |
| |Сәтті болсын күніміз. |айтады. | |
|«Бағдарлау-мо|Негеш- өздерің сияқиы 3-сынып оқушысы. |Әр топ өз |Плакат, |
|тивациялық |Ол- көңілді, мейірімді, білімқұмар бала.|ойларын ортаға |маркер |
|кезең» |Негеш үнемі «Кім?, Не?, Қайда?, Неге?» |салады. | |
| |сұрақтарын көп қояды. Сол себепті оны | | |
| |Негеш деп атайды. Негеш мына | | |
| |сұрақтардың жауабын білгісі келеді.: 1. | | |
| |Сөйлеу не үшін қажет? 2. Сөйлеу арқылы | | |
| |не жүзеге асады? | | |
| |Білгішбек: «Тіл мен сөйлеудің не үшін | | |
| |қажет екенін мына сызбадан байауға | | |
| |болады», дейді. | | |
| |Тіл арқылы сөйлеседі,хабар | | |
| |береді, пікірлеседі, білмегенін сұрайды,| | |
| |кеңеседі. | | |
| |Сендер бұған не дейсіңдер? | | |
|ІІ: |1-жаттығу. Суретпен жұмыс: |Оқушылар суретке|суреттер |
|«Операциялық-|Қыз не істеп тұр? |қарап сөйлеу | |
|орындаушылық |Қыз ән шырқап тұр. |түрлеріне | |
|кезең» |Бала не істеп отыр? |ажыратады. | |
| |Бала айнаға қарап сөйлеп отыр. | | |
| |Хабарландыруда не жазылған? | | |
|Жаңа сабақты |«Ауызекі сөйлеу мен жазбаша сөйлеудің |Оқушыларға |Оқулық |
|түсіндіру |қайсысы бұрын пайда болды?» сұрағын қою |тақырыпты | |
|кезеңі |арқылы алдыңғы сыныпта алған білімдері |түсіндіру | |
| |еске түсіріледі. Сөйлеу түрлерін қай | | |
| |кезде, қалай қолданатыны туралы әңгіме | | |
| |етіледі. | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|«Құстар қалай|Ол үшін құстардың суреттері жеке-жеке |Оқушылар |суреттер |
|дыбыстайды?» |көрсетіліп, «Бұл қай құс?» Ол қалай |көрсетілген | |
|ойыны. |дыбыстайды? Деген сұрақтар қойылып, |суреттер бойынша| |
| |жауаптар алынады. |жұмыс жүргізіп, | |
| |Мысалы: «Мынау – бүркіт. Ол шаңқылдайды.|келесі жаттығуды| |
| |Мынау-қаз. Қаз шаңқылдайды. |өздері орындап, | |
| |2-жаттығу. Мәнерлеп оқылып, өлең |қорытады. | |
| |мазмұнына лайық сұрақтар қойылады. | | |
| |Ақтан неге мәз болды? | | |
| |Құстардың сөйлегеніне мәз болды. | | |
| |Шынында, құстар сөйлей ала ма? | | |
| |Жоқ. Құстар тек дыбыс шығарады. Олар | | |
| |сөйлей алмайды. | | |
|ІІІ. |«Ойлан, тап» ойыны |Оқушылар |Жұмбақ |
|Рефлексиялық |Аяғы жоқ –жүреді, |жұмбақтардың |жазылған |
|бағалау кезең|Аузы жоқ сөйлей біледі. (хат) |жауабын шешіп, |бетше |
| | |сөйлеудің қай | |
| |Сөзі дана, үні жоқ, |түріне жататынын| |
| |Сөйлемейді –тілі жоқ. |табады. | |
| |Қолына алсаң –шешен, | | |
| |Ақылы асқан көсем. ( кітап) | | |
| | | | |
| |Әрі шешен, әрі әнші, әрі күйші. | | |
| |Әр үйде бар, тапқышым, кәне, білші. | | |
| |(радио) | | |
| | | | |
| |Құлағында-құлағым, | | |
| |Аузында-аузым, | | |
| |Күнде естіп тұрамын, | | |
| |Жолдасымның даусын (телефон) | | |
|«Сөзжарыс» |Сөйлеу бізге керек, өйткені---------- |Бірінші топтан |Оқушы, |
|ойыны |Тілдің атқаратын қызметі |бір оқушы тезис |оқулық |
| |ұшан-теңіз--------------- |айтады, екінші | |
| | |оқушы ойын | |
| | |жалғастырады. | |
|«Рефлексиялық| |«Бүгінгі сабақта|Кесте |
|– бағалау» |Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? |мен не | |
|кезеңі |Нені білгім келеді? |үйрендім?» деген| |
| | |кесте бойынша | |
| | |оқушылардың | |
| | |пікірі | |
| | |тыңдалады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Рефлексия |Балаларға баспалдақ суреті салынған |Оқушылар |Баспалдақ |
| |қағаз таратылып беріледі де, сол |берілген |суреті. |
| |баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу |баспалдаққа | |
| |тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта |өздеріне ұнаған | |
| |жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, |суретті салады. | |
| |баспалдақтың ең биік жеріне күннің | | |
| |суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс | | |
| |түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың | | |
| |төменгі жағына бұлттың суретін салады. | | |
| |Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа | | |
| |болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, | | |
| |онда баспалдақтың ортасына бір жағы | | |
| |ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін | | |
| |салады. Осылайша оқушының өзін-өзі | | |
| |бағалауы мен мұғалімнің сабағы | | |
| |бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге | | |
| |асырылады. | | |
|Үйге тапсырма|4-5 жаттығу | | |
|Бағалау. |Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап,| | |
| |бағалау | | |
| |
|Сабақтың |Өнер, білім бар жұрттар |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|ЫбырайАлтынсаринның шығармашылығымен, өмірбаянымен таныстыру; оқушыны|
| |көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, ізгілікті-елжанды дара |
| |тұлға тәрбиелеу; |
|Оқу |Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта |
|нәтижелері |білуге үйренеді, түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптасады, |
| |өлеңді талдау қабілеттерін дамиды; белсенділіктері дамиды |
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |жұптық , талдау, сипаттау; |
|Көрнекілігі |Ы. Алтынсаринның портреті, кесте; сөзжұмбақ |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Күннен, жерден нәр алған |Оқушылар |Интерактивті|
| |Біз - өмірдің гүліміз. |іс-қимылдар |тақта |
|[pic] |қыркүйек басталған |арқылы қайталап| |
|Топқа бөлу |Сәтті болсын күніміз. |айтады. | |
| |Оқушылар өздеріне ұнаған түстерді ала | | |
| |отырып, сол түстер бойынша топтарға | |жұлдызшалар |
| |бөліну |Оқушылар | |
| | |өздеріне ұнаған| |
| | |түстерін | |
| | |жұлдызшалар | |
| | |арқылы алады | |
|«Ой шақыру» |1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: |Оқушылар |Плакат, |
| |Сөзжұмбақ шешу |сөзжұмбақты |маркер |
| |1.Мәтінді жазған жазушының есімі |шешеді | |
| |Ы | | |
| |2.Ыбырайдан сабақ алған жазушы. | | |
| |Б | | |
| |3.Мәтіннің аты: Дала... | | |
| |Ы | | |
| |4. Дала жұлдызы атанған кім? | | |
| |Р | | |
| |5. Ыбырай оқытқан баланың есімі. | | |
| |А | | |
| |6.Ы. Алтынсарин мектеп ашқан қаланың | | |
| |аты. Й | | |
|«Кім жылдам?»|Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) |Оқушылар ұшқан |Шардың |
| |ақын |шарлардағы |суреттері. |
| |жазушы |сөздерді | |
| |ағартушы |дәлелдеп, | |
| |ұстаз |Ыбырайдың өмір | |
| | |жолдарын өздері | |
| | |айтады. | |
| Жаңа |Бүгін Ы. Алтынсаринның «Өнер,білім бар |Оқушылар өлеңді |Оқулық |
|тапсырмаларды|жұрттар » шығармасын оқимыз. |оқып шығады.. | |
|қалыптастыру:|Оқулық бойынша жұмыс 11-12 бет | | |
| |«Өнер, білім бар жұрттар»- өлең | | |
| |үлгі оқу (мұғалімнің оқуы) | | |
| |-тізбек бойынша оқу | | |
| |шұмақтап оқу | | |
| |өлеңде не туралы айтылған? | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|Топтық жұмыс.|Үйден дайындап апарған «Өнер, білім бар |Оқушылар |А4 |
|«Сынып ішін |жұрттар» деген өлеңді 3 абзацқа бөліп, |берілген абзацты|форматындағы|
|аралау» |алдын ала А4 қағазға жазып әкеліп, |оқып, басқа |ақ қағаз |
|тәсілі |немесе топтарға қай абзацқа дейін оқу |әріптестеріне | |
| |керектігін хабарлаймын. Әр топ өздеріне |түсіндіріп | |
| |берілген абзацты оқып болғаннан кейін |шығады | |
| |оларға 1-ден 3-ке дейін нөмір жазылған | | |
| |жетон таратамын. Сосын 1-ші нөмір | | |
| |алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар | | |
| |екінші топқа жиналады, т.с.с.Балалар | | |
| |оқыған өлең жолдары бөлігін бір-біріне | | |
| |айтып береді. Сонда бір оқушы өлеңді | | |
| |толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп | | |
| |шығатындай жағдай жасаймын. | | |
|«Мен |Бұл тәсіл бойынша балалар мәтіннің |Оқушылар сұрақ |Сұрақ |
|сендерден |мазмұнын бір-біріне түсіндіріп болған |дайындайды. |жазылған |
|сұрақ |соң, осы мәтін бойынша сұрақ | |бетше |
|күтемін» |құрастырады. Топтағы оқушылар өзара | | |
|тәсілі |келісіп, қағазға екі сұрақ жазып, келесі| | |
| |топқа береді. | | |
|Жариялау |Сұраққа жауап іздеп, дайындалуға, |Сұрақтың жауабын|Оқушы |
| |ақылдасуға 1-2 минут уақыт беріледі. |топтың ішінде | |
| | |ақылдасып алған | |
| | |соң, бір оқушы | |
| | |жауап береді. | |
|Суретпен |[pic] |Оқушылар |Әр заманғы |
|жұмыс : |-Ғылым мен техника дамымаған кездегі |берілген |техника |
|Суреттерді |тұрмыстық заттар. |суреттерді |түрлерінен |
|мынадай |-Қазіргі заманғы техника |топтайды. |суреттер |
|топтарға |-Әр топтағы суреттерді тағы қалай | | |
|бөліп ата |толықтырар едің?-Саған қай топтағы | | |
| |суреттер ерекше ұнады? Неліктен? | | |
|«Сөзжарыс» |Қазіргі заман техниканың дамыған заманы,|Бірінші топтан |Оқушы, |
|ойыны |себебі ол......... |бір оқушы тезис |оқулық |
| |Бұрынғы заманда да көліктің түрлері |айтады, екінші | |
| |болған, себебі------------------------- |оқушы ойын | |
| | |жалғастырады. | |
|Топпен жұмыс |1 топ: заттардың атын атайды |Әр топ өздеріне |Маркер, |
| |2-топ: өлеңдегі сөздерді пайдаланып, |берілген |оқулық |
| |сипаттап айтады. |тапсырмаларды | |
| |3-топ: сурет салу |орындайды. | |
|«Қиялдан қиял|Ата-анаң немесе жақындарың істеп жүрген|Оқушылар өз | Оқушылар |
|туар» |жұмыстарын есіңе түсір. Олардың еңбегін|ойларын ортаға | |
| |жеңілдету үшін не ойлап табар едің? |салады | |
|«Рефлексиялық| |«Бүгінгі сабақта|Кесте |
|– бағалау» |Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? |мен не | |
|кезеңі |Нені білгім келеді? |үйрендім?» деген| |
| | |кесте бойынша | |
| |Мен бұрынғы заманның көлік түрлерімен |оқушылардың | |
| |таныстым. |пікірі | |
| |Болашақта тағы қандай көлік түрлері |тыңдалады. | |
| |болады екен? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Рефлексия |Балаларға баспалдақ суреті салынған |Оқушылар |Баспалдақ |
| |қағаз таратылып беріледі де, сол |берілген |суреті. |
| |баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу |баспалдаққа | |
| |тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта |өздеріне ұнаған | |
| |жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, |суретті салады. | |
| |баспалдақтың ең биік жеріне күннің | | |
| |суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс | | |
| |түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың | | |
| |төменгі жағына бұлттың суретін салады. | | |
| |Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа | | |
| |болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, | | |
| |онда баспалдақтың ортасына бір жағы | | |
| |ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін | | |
| |салады. Осылайша оқушының өзін-өзі | | |
| |бағалауы мен мұғалімнің сабағы | | |
| |бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге | | |
| |асырылады. | | |
|Үйге тапсырма|Өлеңді оқып түсіну. |Оқушылар |Сайд |
| |http://kk .Wikipedia. org/ wiki/ |берілген сайттар|бетшелері |
| |http://mukhanov. ucoz. kz/ publ/ |бойынша | |
| | |мәліметтерді | |
| | |іздеп табады. | |
|Бағалау. |Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап,| | |
| |бағалау | | |
| |
|Сабақтың |Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері. |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Қалдықты табуға арналған өзара кері есептерді құруды және шешуді |
| |қайталау. Үш таңбалы сандар және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды |
| |қайталау. Көпбұрыштар мен бұрыштардың ұқсастығын және айырмашылығын |
| |тағайындау. |
|Оқу |Екі таңбалы сандарды ауызша қосу жәнеазайтуға дағдыланады. |
|нәтижелері |Мысалдарды қосу және азайтуда түсіндіре отырып шығарады. |
| |Қосу және азайтуды өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады.|
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |Сұрақ-жауап, түсіндіру, тірек схемасымен жұмыс әдісі,проблемалық оқыту|
| |әдісі |
|Көрнекілігі |Плакат, слайдтар, оқулық,ватман, маркер, қима қағаздар |
|Жаттығулар |Психологиялық ахуал |
| |«Арифметикалық диктант»ойыны |
| |Есіңе сақта |
| |Математикалық эстафета |
| |Есептер құпиясы |
| |Деңгейлік жаттығулар |
| |Ойлан,тап! |
| |Неге?Неліктен? |
| |Қай әдіс тиімді? |
| |Қорытынды. Рефлексия |
| |Бағалау |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық ахуал |Оқушылар бәрі |Слайд, |
| |Білімнің тұңғиығын бойлайтүғын |қосылып |оқушылар |
|[pic] |Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын |қимылдар арқылы| |
|Топқа бөлу |« Ғылымдар патшасы» боп дараланып |бейнелейді | |
| |Математика қызығына тоймайтұғын,-деп | | |
| |математика сабағын бастайық! | | |
| |Топтар: | | |
| |І топ: «Зерде» | | |
| |Ой арманын кешеміз, | | |
| |Ақылды боп өсеміз. | | |
| |Есепке тұнған әлемнің, | | |
| |Жұмбақ сырын шешеміз. | | |
| |ІІ топ: «Зерек» | | |
| |Мақсатымыз –білім алу, | | |
| |Міндетіміз –еңбектену | | |
| |Жеңіске қолды жеткізу | | |
| | | | |
| |ІІІ топ: «Достық» | | |
| |Шаршы алаңда мүдірмеу, | | |
| |Көп ойланып кідірмеу | | |
|Жаңа сабаққа |«Арифметикалық диктант» ойыны |Оқушылар ауызша|Интерактивті|
|дайындық |Сандарды жазыңдар.: 46,68,39,30. |айтылған |тақта, |
| |Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың |мысалдарды | |
| |астын екі сызықпен сызыңдар. |жазып шығады. | |
| |39, 68, 999 сандарынан кейін келетін | | |
| |сандарды жазыңдар. | | |
| |500,300,900 сандарының тікелей алдында | | |
| |келетін сандарды жазыңдар. | | |
| |Диалогтік оқыту | | |
| |тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту | | |
| |әдісі | | |
| |АКТ қолдану | | |
|«Есіңе |1 дм = 10 см 1 |Оқушылар |Оқулық |
|сақта!» |км=1000 м |2-сыныпта | |
| |1 жыл = 12 ай 1 |өтілген | |
| |кг=1000гр |материалдарды | |
| |1 сағ = 60 мин 1 т=10 ц|естеріне | |
| |1 тәул = 24сағ 1ц=100 |түсіреді | |
| |кг | | |
|Математикалық|№1 есепті шығару |Әр топ өздеріне |Оқулық |
|эстафета |300+200 250+300 240+90 |берілген | |
| |500-200 550-300 330-90 |есептерді шығару| |
| |1000-700 550-250 1000-300 | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|Жаз және |200бен 80-нің қосындысы 60 пен 70-тің |Ерілген |Оқулық |
|тексер: |қосындысынан артық; |теңдіктерді, | |
| |200 бен 60-тың айырмасы 70 пен 90-ның |теңсіздіктерді | |
| |қосындысынан кем; |жазып көрсетеді.| |
| |500 бен 50-дің қосындысы 80 мен 80-нің | | |
| |қосындысынан артық. | | |
|Есептер |Есеп шартын,сұрағын,шешуін,жауабын |№3 есепті |Оқулық |
|құпиясы |құрады,салыстырады,дәлелдейді |оқушылар | |
| | |шығарады | |
|Қызықты |5 |5 |Сиқырлы |
|квадраттар |15 | |квадраттар |
| |6 | | |
| | | | |
| |9 | | |
| |8 |8 | |
| |7 | | |
| | | | |
| |12 | | |
| | | | |
| |3 |13 | |
| |13 | | |
| | | | |
| |5+8+13=26 | | |
| |15+5=20 26-20=6 | | |
| |15+8=23 26-3=3 | | |
| |6+8=14 26-14= 12 | | |
| |12+5=17 26-17= 9 | | |
| |13+6=19 26-19=7 | | |
| | | | |
|№4 |Фигуралардың нөмірлерін теріп жаз: |Оқулықтағы | Оқулық |
| | |берілген | |
| | |атауларға қарай | |
| | |топтастырады | |
| | | | |
|Теңдеу құр |1-топ: Х-пен 200-дің қосындысы 500-ге |Топтар өздеріне |Оқулық |
|және оны шеш:|тең; |берілген | |
| |2-топ: у-пен 200-дің айырмасы 800-ге |тапсырмаларды | |
| |тең; |орындайды. | |
| |3-топ: В-мен 300-дің қосындысы 700-ге | | |
| |тең. | | |
|Деңгейлік | |Оқушылар |Суреттер |
|тапсырмалар | |логикалық | |
| | |тапсырмаларды | |
| | |орындайды | |
| | | | |
| | | | |
| |Суретте қанша үшбұрыш бар? 10 | | |
| | | | |
|Рефлексия |Оқушылар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады |Оқушылармен кері|Стикер, |
| |ма? Ұнаса өз ойларыңды жазып тақтаға іле|байланыс жасау |маркер |
| |қояйық. |арқылы бүгінгі | |
| | |сабақтан | |
| |«Кері әсер парағы» |ұққандарын өз | |
| |Әсер еткен жері? Неліктен? |ойларын жазу | |
| |Пікіріңіз? | | |
|Бағалау |Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды |Оқушылардың | |
| |мадақтау. Жұлдызшалар тарату |өзін-өзі |Интерактивті|
| | |бағалауы |тақта |
| | |Оқушыларды | |
| | |формативті | |
| | |бағалау. |Бағалау |
| | | |бетшесі |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
[pic]
-----------------------
дүние
жарық
күні
білімдіге
кәріп
білімсіздің
Қазақстан
?
3
3
1
9
27
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz