Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 - сынып


| |
|Сабақтың |Әліппенің атасы («Ахмет Байтұрсынов шығармалары жинағынан») |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Оқушыларға қоғам қайраткері А.Байтұрсынұлы туралы мағұлматпен |
| |таныстыра отырып, мәтін мағынасын толық түсінуге мүмкіндік жасау. |
| |Мәтін мазмұнын талдау арқылы оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, өз |
| |пікірін ашық айтуға үйрету.Ұлы тұлғалар бойында қалыптасқан игі |
| |қасиеттерді оқушы бойына дарытуға ықпал ету. |
|Оқу |Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта |
|нәтижелері |білуге үйренеді. |
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |Түсіндіру, баяндау |
|Көрнекілігі |Ақ қағаз, плакаттар, оқулық, маркерлер |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Күннен, жерден нәр алған |Оқушылар |Интерактивті|
| |Біз - өмірдің гүліміз. |іс-қимылдар |тақта |
|[pic] |қыркүйек басталған |арқылы қайталап| |
|Топқа бөлу |Сәтті болсын күніміз. |айтады. | |
| |Оқушылар өздеріне ұнаған түстерді ала | | |
| |отырып, сол түстер бойынша топтарға | |жұлдызшалар |
| |бөліну |Оқушылар | |
| | |өздеріне ұнаған| |
| | |түстерін | |
| | |жұлдызшалар | |
| | |арқылы алады | |
|«Ой шақыру» |«Білім» деп аталатын күннің сәулелеріне |Әр топ өз |Плакат, |
| |ат ойлап табыңдар. Күннің түсі қандай? |ойларын ортаға |маркер |
| |«Білім» атты күннің түсі неге осындай |салады. | |
| |деп ойлайсыңдар? «Білімсіздік» атты | | |
| |күннің түсі неліктен қара деп ойлайсың?| | |
| |Оның сәулелерін қалай атар едің? | | |
|«Кім жылдам?»| |Оқушылар ұшып |Шардың |
| | |бара жатқан |суреттері. |
| | |шарларды ұстап | |
| | |қалып, берілген | |
| | |сөздерден мақал | |
| | |құрастырады. | |
| Жаңа сабаққа|Білім көзі- «Әліппеде». Осы пікірмен |Оқушылар төменгі|Сұрақтар |
|даярлық |келісесің бе? Тұңғыш «Әліппені» жазған |сыныптарда | |
|кезеңі. |кім? Ол туралы не білесің? |оқығандарын | |
|"Болжау" | |естеріне | |
|стратегиясы | |түсіреді. | |
| | | | |
|Жаңа сабақты | А.Байтұрсынұлы |Оқушыларға |Сатылай |
|түсіндіру |Ақын, ағартушы, ғалым |тақырыпты |түсіндіру |
|кезеңі |1873-1938 жылдары өмір сүрген |сатылай | |
| |Шығармалары: «Маса», «Қырық мысал», |түсіндіру | |
| | | | |
| |«Тіл тағылымы» | | |
| |Ол «Қазақ» газетін шығарды. «Әліппе» | | |
| |оқулығын жазды. | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|Топтық жұмыс.|Үйден дайындап апарған «Әліппенің атасы»|Оқушылар |А4 |
|«Сынып ішін |деген мәтінді 4 абзацқа бөліп, алдын ала|берілген абзацты|форматындағы|
|аралау» |А4 қағазға жазып әкеліп, немесе |оқып, басқа |ақ қағаз |
|тәсілі |топтарға қай абзацқа дейін оқу |әріптестеріне | |
| |керектігін хабарлаймын. Әр топ өздеріне |түсіндіріп | |
| |берілген абзацты оқып болғаннан кейін |шығады | |
| |оларға 1-ден 4-ке дейін нөмір жазылған | | |
| |жетон таратамын. Сосын 1-ші нөмір | | |
| |алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар | | |
| |екінші топқа жиналады, т.с.с.Балалар | | |
| |оқыған мәтін бөлігін бір-біріне айтып | | |
| |береді. Сонда бір оқушы мәтінді толық | | |
| |оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп | | |
| |шығатындай жағдай жасаймын. | | |
|«Мен |Бұл тәсіл бойынша балалар мәтіннің |Оқушылар сұрақ |Сұрақ |
|сендерден |мазмұнын бір-біріне түсіндіріп болған |дайындайды. |жазылған |
|сұрақ |соң, осы мәтін бойынша сұрақ | |бетше |
|күтемін» |құрастырады. Топтағы оқушылар өзара | | |
|тәсілі |келісіп, қағазға екі сұрақ жазып, келесі| | |
| |топқа береді. | | |
|Жариялау |Сұраққа жауап іздеп, дайындалуға, |Сұрақтың жауабын|Оқушы |
| |ақылдасуға 1-2 минут уақыт беріледі. |топтың ішінде | |
| | |ақылдасып алған | |
| | |соң, бір оқушы | |
| | |жауап береді. | |
|«Ойсергек» |Екі бағанға қима қағазға жазылған сөздер|Оқушылар |Қима |
|«Күн мен түн»|жазылады. Көзін жұмған кезде сөздердің |сөздерді тауып |қағаздар |
|ойыны |орнын ауыстырып қоямын. Оқушылар орны |сәйкестендіреді | |
| |өзгертілген сөздерді тауып, | | |
| |сәйкестендіреді. | | |
| |А.Байтұрсынұлының туған жері | | |
| |Торғай облысы | | |
| |А.Байтұрсынұлының оқыған жері | | |
| |Орынборда | | |
| |А.Байтұрсынұлының әкесі жер | | |
| |аударылған. | | |
| |Сібірде | | |
| |Мұғалім болып қызмет атқарады | | |
| |Қарқаралыда | | |
|«Сөзжарыс» |А.Байтұрсынұлын қоғам қайраткері дейміз,|Бірінші топтан |Оқушы, |
|ойыны |себебі ол ...... |бір оқушы тезис |оқулық |
| |А.Байтұрсынұлын барша қазақ құрметтейді,|айтады, екінші | |
| |себебі ол ....... |оқушы ойын | |
| | |жалғастырады. | |
|«Рефлексиялық| | |«Бүгінгі |
|– бағалау» |Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? |Мен Ахмет |сабақта мен |
|кезеңі |Нені білгім келеді? |Байтұрсынұлының |не |
| | |Торғай облысында|үйрендім?» |
| | |туғанын, мұғалім|деген кесте |
| | |болып қызмет |бойынша |
| | |еткенін білдім |оқушылардың |
| | |Ахметтің |пікірі |
| | |балалары болған|тыңдалады. |
| | |ба? | |
| | | | |
| | |Мен Байтұрсынұлы| |
| | |«Әліппе», «Қырық| |
| | |мысал», «Маса» | |
| | |деген кітаптар | |
| | |жазғанын білдім.| |
| | |Ол кішкентай | |
| | |кезінде қандай | |
| | |ойын ойнағанды | |
| | |жақсы көрген? | |
| | | | |
|Рефлексия |Балаларға баспалдақ суреті салынған |Оқушылар |Баспалдақ |
| |қағаз таратылып беріледі де, сол |берілген |суреті. |
| |баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу |баспалдаққа | |
| |тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта |өздеріне ұнаған | |
| |жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, |суретті салады. | |
| |баспалдақтың ең биік жеріне күннің | | |
| |суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс | | |
| |түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың | | |
| |төменгі жағына бұлттың суретін салады. | | |
| |Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа | | |
| |болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, | | |
| |онда баспалдақтың ортасына бір жағы | | |
| |ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін | | |
| |салады. Осылайша оқушының өзін-өзі | | |
| |бағалауы мен мұғалімнің сабағы | | |
| |бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге | | |
| |асырылады. | | |
|Үйге тапсырма|Мәтінді оқып түсіну. |Оқушылар |Сайд |
| |http://kk .Wikipedia. org/ wiki/ |берілген сайттар|бетшелері |
| |http://mukhanov. ucoz. kz/ publ/ |бойынша | |
| | |мәліметтерді | |
| | |іздеп табады. | |
|Бағалау. |Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап,| | |
| |бағалау | | |

| |
|Сабақтың |«Қазақстан жолы -2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Оқушыларды Отанын сүюге, ел рәміздерін қастерлеуге үйрете отырып, |
| |олардың ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін арттыру, өз елінің Ата|
| |Заңына деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру арқылы адамгершілігі |
| |мол, парасатты, ұлтжанды тұлға тәрбиелеу; |
|Оқу |Өз Отанын сүйе біледі, ел рәміздерін қадірлейді, Ата Заңға деген |
|нәтижелері |сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады, өз елінің патриоты болуға |
| |тәрбиеленеді. |
|Сабақ типі |Жаңа білімді жетілдіру сабағы |
|Әдістер |Түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс |
|Көрнекілігі |ҚР Мемлекеттік рәміздері, суреттер, ватман, маркерлер |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру | Қ.Аманжолов. «Қазақстан» |СТО |Слайд |
| |Қазақстан дейтін менің бар елім, |стратегиясының | |
|[pic] |Жатыр алып жарты дүние әлемін! |«Ширығу» әдісін| |
|Топқа бөлу |Бұл даланы анам жаспен суарған, |пайдаланып | |
| |бұл далада атам қолға ту алған, |хормен айтады | |
| |Бұл далаға жылап келіп уанғам, | | |
| |Бұл далада өскен жанда жоқ арман! | | |
|«Ой шақыру» |Балалар, біздің мемлекетіміз қалай |Оқушылар ватман|Маркер, |
|әдісі |аталады? |плакатқа |ватман |
| |Қазақстан қандай мемлекет? |Қазақстан | |
| | |туралы өз | |
| |гүлденген |білетіндерін | |
| |тәуелсіз |жазып шығады | |
| |егеменді | | |
| |дербес | | |
| |көп ұлтты | | |
| |бейбітшіл | | |
| |экономикасы дамыған | | |
| |Киіз үйдің ең жоғары бөлігі не? р |Оқушылар |Сөзжұмбақ |
|Қызығушылықты|«Абай жолы» романының авторы?ә |сөзжұмбақты | |
|ояту «Кім |Қара алтын. м |шешу арқылы | |
|жылдам?» |Абылайханның шын есімі? І |ортасында шыққан| |
| |Ұлттық мереке . з |сөздің мағынасын| |
| |Н.Ә.Назарбаев кім? Д |ашады. | |
| |Қазақстан неше елмен шектеседі? Е | | |
| |Қазақтың ұлттық аспабы. Р | | |
| Жаңа сабаққа|Тәуелсіз қазақстан- көп ұлтты мемлекет. | | |
|даярлық |Онда 130-дан астам ұлт өкілдері өмір | | |
|кезеңі. |сүруде. ҚР Конституциясы барлық ұлттар | | |
| |мен азаматтардың жан-жақты дамуына, | | |
| |барлығына лайықты жағдайлар жасауға | | |
| |кепілдік береді. Қазақстан жаңа мың | | |
| |жылдыққа тек дербес қана емес, сонымен | | |
| |қатар қуатты мемлекет ретінде аяқ басты.| | |
| |Кез-келген мемлекеттің ажырамас | | |
| |міндетті белгісі оның елтаңбасы, туы, | | |
| |әнұраны болып табылады. | | |
|Жаңа сабақты |Президентіміз Қазақстан халқына жыл | | |
|түсіндіру |сайын өз Жолдауын жолдап келеді. Биылғы | | |
|кезеңі |жолдау 18 –ші рет жолданған Жолдау | | |
| |болатын. Бұл Жолдауда Елбасымыз | | |
| |–еліміздің болашақ даму жолын | | |
| |айқындайтын негізгі жеті бағытты | | |
| |анықтап берді. Соның алтыншы бағыты | | |
| |қазақстандықтардың сауаттылығын | | |
| |арттыру, елімізде медицина мен білімді | | |
| |дамыту. Қазақстандық мектептердің | | |
| |деңгейін Назарбаев зияткерлік | | |
| |мектептердің деңгейіне көтеру. Бұл | | |
| |Жолдауда ұлт Көшбасшысы: «Бала | | |
| |тәрбиелеу- болашаққа ең үлкен | | |
| |инвестиция. Біз бұл мәселеге осылай | | |
| |қарап, балаларымызға жақсы білім беруге| | |
| |ұмтылуымыз керек.»-деп көрсеткен | | |
| |болатын. Бүгінгі таңда | | |
| |қазақстандықтардың алдында тұрған | | |
| |міндеттердің бірі – «Мәңгілік Ел» | | |
| |идеясын жүзеге асыру. | | |
|«мың бір |3 топқа мақалдың басын бастап беремін, |Оқушылар |Мақалдар |
|мақал» сайысы|оқушы жалғастыру керек. |мақалдың | |
| |1-топ: |жалғасын табады.| |
| |Отан оттан да -------------------- | | |
| |Ел іші-алтын --------------------- | | |
| |2-топ: | | |
| |Отан от басынан ----------------- | | |
| |Туған жерге- ----------------------- | | |
| |3-топ: | | |
| |Отансыз адам | | |
| |---------------------------------- | | |
| |Туған жердей жер болмас, | | |
| |--------------------- | | |
|«ой толғау» |Мұғалім пікірін жалғастырып дәлелдеу. |Оқушылар мұғалім| |
| |1-топ: |пікірін | |
| |Мен Отанды жақсы |жалғастырып, өз | |
| |көремін,---------------- |ойларын | |
| |2-топ: |дәлелдейді. | |
| |Менің Отаным, ұлан байтақ | | |
| |------------------- | | |
| |3-топ: | | |
| |Менің Отаным | | |
| |бай----------------------------------- | | |
|Шығармашылық |--------------- ------------------- |Оқушылар сызба | |
|жұмыс |елім, |арқылы өлең | |
| |-------------- -------------------- |құрастырады. | |
| |- жерім | | |
| |-------------- -------------------- | | |
| |жайқалған. | | |
| |-------------- -------------------- | | |
| |жасарған | | |
| |-------------- -------------------- -| | |
| |жайған, | | |
| |-------------- | | |
| |----------------------- Қазақстан! | | |
|«Ой түйіндеу»|3 топқа «Қазақстан» деген сөзден |Оқушылар бір |Қима |
| |бірнеше сөз тауып жазу |сөзден бірнеше |бетшелер |
| | |сөз жасауға | |
| | |дағдыланады | |
|Сабақты |«Қай топ жылдам» ойыны. |Әр топ |Сұрақтар |
|бекіту. |Қазақстан халқының мемлекеттік тілі? |сұрақтарға | |
|(сұрақ – |ҚР Мемлекеттік рәміздерін ата? |шапшаң жауап | |
|жауап) әдісі |Қазақстан халқының ұлттық валютасы |беруге тырысады | |
| |Әнұран қалай айтылады? | | |
|«Рефлексиялық|Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады | | |
|– бағалау» |ма? | | |
|кезеңі | | | |
|Рефлексия |«Оқушы үні» |Оқушылармен кері|«Бес саусақ»|
| | |байланыс жүргізу|әдісі |
|Үйге тапсырма| | | |
|Бағалау. | | | |

|Сабақтың |Тіл және сөйлеу |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Сөйлеу және оның түрлері туралы берілген ұғымды кеңейту, оқушылардың |
| |сөйлеу мәнерін жетілдіру |
|Оқу |Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта |
|нәтижелері |білуге үйренеді. |
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |Түсіндіру, баяндау |
|Көрнекілігі |Ақ қағаз, плакаттар, оқулық, маркерлер, жеке және сюжетті суреттер |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Күннен, жерден нәр алған |Оқушылар |Интерактивті|
|[pic] |Біз - өмірдің гүліміз. |іс-қимылдар |тақта |
| |қыркүйек басталған |арқылы қайталап| |
| |Сәтті болсын күніміз. |айтады. | |
|«Бағдарлау-мо|Негеш- өздерің сияқиы 3-сынып оқушысы. |Әр топ өз |Плакат, |
|тивациялық |Ол- көңілді, мейірімді, білімқұмар бала.|ойларын ортаға |маркер |
|кезең» |Негеш үнемі «Кім?, Не?, Қайда?, Неге?» |салады. | |
| |сұрақтарын көп қояды. Сол себепті оны | | |
| |Негеш деп атайды. Негеш мына | | |
| |сұрақтардың жауабын білгісі келеді.: 1. | | |
| |Сөйлеу не үшін қажет? 2. Сөйлеу арқылы | | |
| |не жүзеге асады? | | |
| |Білгішбек: «Тіл мен сөйлеудің не үшін | | |
| |қажет екенін мына сызбадан байауға | | |
| |болады», дейді. | | |
| |Тіл арқылы сөйлеседі,хабар | | |
| |береді, пікірлеседі, білмегенін сұрайды,| | |
| |кеңеседі. | | |
| |Сендер бұған не дейсіңдер? | | |
|ІІ: |1-жаттығу. Суретпен жұмыс: |Оқушылар суретке|суреттер |
|«Операциялық-|Қыз не істеп тұр? |қарап сөйлеу | |
|орындаушылық |Қыз ән шырқап тұр. |түрлеріне | |
|кезең» |Бала не істеп отыр? |ажыратады. | |
| |Бала айнаға қарап сөйлеп отыр. | | |
| |Хабарландыруда не жазылған? | | |
|Жаңа сабақты |«Ауызекі сөйлеу мен жазбаша сөйлеудің |Оқушыларға |Оқулық |
|түсіндіру |қайсысы бұрын пайда болды?» сұрағын қою |тақырыпты | |
|кезеңі |арқылы алдыңғы сыныпта алған білімдері |түсіндіру | |
| |еске түсіріледі. Сөйлеу түрлерін қай | | |
| |кезде, қалай қолданатыны туралы әңгіме | | |
| |етіледі. | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|«Құстар қалай|Ол үшін құстардың суреттері жеке-жеке |Оқушылар |суреттер |
|дыбыстайды?» |көрсетіліп, «Бұл қай құс?» Ол қалай |көрсетілген | |
|ойыны. |дыбыстайды? Деген сұрақтар қойылып, |суреттер бойынша| |
| |жауаптар алынады. |жұмыс жүргізіп, | |
| |Мысалы: «Мынау – бүркіт. Ол шаңқылдайды.|келесі жаттығуды| |
| |Мынау-қаз. Қаз шаңқылдайды. |өздері орындап, | |
| |2-жаттығу. Мәнерлеп оқылып, өлең |қорытады. | |
| |мазмұнына лайық сұрақтар қойылады. | | |
| |Ақтан неге мәз болды? | | |
| |Құстардың сөйлегеніне мәз болды. | | |
| |Шынында, құстар сөйлей ала ма? | | |
| |Жоқ. Құстар тек дыбыс шығарады. Олар | | |
| |сөйлей алмайды. | | |
|ІІІ. |«Ойлан, тап» ойыны |Оқушылар |Жұмбақ |
|Рефлексиялық |Аяғы жоқ –жүреді, |жұмбақтардың |жазылған |
|бағалау кезең|Аузы жоқ сөйлей біледі. (хат) |жауабын шешіп, |бетше |
| | |сөйлеудің қай | |
| |Сөзі дана, үні жоқ, |түріне жататынын| |
| |Сөйлемейді –тілі жоқ. |табады. | |
| |Қолына алсаң –шешен, | | |
| |Ақылы асқан көсем. ( кітап) | | |
| | | | |
| |Әрі шешен, әрі әнші, әрі күйші. | | |
| |Әр үйде бар, тапқышым, кәне, білші. | | |
| |(радио) | | |
| | | | |
| |Құлағында-құлағым, | | |
| |Аузында-аузым, | | |
| |Күнде естіп тұрамын, | | |
| |Жолдасымның даусын (телефон) | | |
|«Сөзжарыс» |Сөйлеу бізге керек, өйткені---------- |Бірінші топтан |Оқушы, |
|ойыны |Тілдің атқаратын қызметі |бір оқушы тезис |оқулық |
| |ұшан-теңіз--------------- |айтады, екінші | |
| | |оқушы ойын | |
| | |жалғастырады. | |
|«Рефлексиялық| |«Бүгінгі сабақта|Кесте |
|– бағалау» |Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? |мен не | |
|кезеңі |Нені білгім келеді? |үйрендім?» деген| |
| | |кесте бойынша | |
| | |оқушылардың | |
| | |пікірі | |
| | |тыңдалады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Рефлексия |Балаларға баспалдақ суреті салынған |Оқушылар |Баспалдақ |
| |қағаз таратылып беріледі де, сол |берілген |суреті. |
| |баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу |баспалдаққа | |
| |тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта |өздеріне ұнаған | |
| |жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, |суретті салады. | |
| |баспалдақтың ең биік жеріне күннің | | |
| |суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс | | |
| |түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың | | |
| |төменгі жағына бұлттың суретін салады. | | |
| |Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа | | |
| |болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, | | |
| |онда баспалдақтың ортасына бір жағы | | |
| |ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін | | |
| |салады. Осылайша оқушының өзін-өзі | | |
| |бағалауы мен мұғалімнің сабағы | | |
| |бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге | | |
| |асырылады. | | |
|Үйге тапсырма|4-5 жаттығу | | |
|Бағалау. |Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап,| | |
| |бағалау | | |

| |
|Сабақтың |Өнер, білім бар жұрттар |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|ЫбырайАлтынсаринның шығармашылығымен, өмірбаянымен таныстыру; оқушыны|
| |көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, ізгілікті-елжанды дара |
| |тұлға тәрбиелеу; |
|Оқу |Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта |
|нәтижелері |білуге үйренеді, түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптасады, |
| |өлеңді талдау қабілеттерін дамиды; белсенділіктері дамиды |
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |жұптық , талдау, сипаттау; |
|Көрнекілігі |Ы. Алтынсаринның портреті, кесте; сөзжұмбақ |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Күннен, жерден нәр алған |Оқушылар |Интерактивті|
| |Біз - өмірдің гүліміз. |іс-қимылдар |тақта |
|[pic] |қыркүйек басталған |арқылы қайталап| |
|Топқа бөлу |Сәтті болсын күніміз. |айтады. | |
| |Оқушылар өздеріне ұнаған түстерді ала | | |
| |отырып, сол түстер бойынша топтарға | |жұлдызшалар |
| |бөліну |Оқушылар | |
| | |өздеріне ұнаған| |
| | |түстерін | |
| | |жұлдызшалар | |
| | |арқылы алады | |
|«Ой шақыру» |1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: |Оқушылар |Плакат, |
| |Сөзжұмбақ шешу |сөзжұмбақты |маркер |
| |1.Мәтінді жазған жазушының есімі |шешеді | |
| |Ы | | |
| |2.Ыбырайдан сабақ алған жазушы. | | |
| |Б | | |
| |3.Мәтіннің аты: Дала... | | |
| |Ы | | |
| |4. Дала жұлдызы атанған кім? | | |
| |Р | | |
| |5. Ыбырай оқытқан баланың есімі. | | |
| |А | | |
| |6.Ы. Алтынсарин мектеп ашқан қаланың | | |
| |аты. Й | | |
|«Кім жылдам?»|Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) |Оқушылар ұшқан |Шардың |
| |ақын |шарлардағы |суреттері. |
| |жазушы |сөздерді | |
| |ағартушы |дәлелдеп, | |
| |ұстаз |Ыбырайдың өмір | |
| | |жолдарын өздері | |
| | |айтады. | |
| Жаңа |Бүгін Ы. Алтынсаринның «Өнер,білім бар |Оқушылар өлеңді |Оқулық |
|тапсырмаларды|жұрттар » шығармасын оқимыз. |оқып шығады.. | |
|қалыптастыру:|Оқулық бойынша жұмыс 11-12 бет | | |
| |«Өнер, білім бар жұрттар»- өлең | | |
| |үлгі оқу (мұғалімнің оқуы) | | |
| |-тізбек бойынша оқу | | |
| |шұмақтап оқу | | |
| |өлеңде не туралы айтылған? | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|Топтық жұмыс.|Үйден дайындап апарған «Өнер, білім бар |Оқушылар |А4 |
|«Сынып ішін |жұрттар» деген өлеңді 3 абзацқа бөліп, |берілген абзацты|форматындағы|
|аралау» |алдын ала А4 қағазға жазып әкеліп, |оқып, басқа |ақ қағаз |
|тәсілі |немесе топтарға қай абзацқа дейін оқу |әріптестеріне | |
| |керектігін хабарлаймын. Әр топ өздеріне |түсіндіріп | |
| |берілген абзацты оқып болғаннан кейін |шығады | |
| |оларға 1-ден 3-ке дейін нөмір жазылған | | |
| |жетон таратамын. Сосын 1-ші нөмір | | |
| |алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар | | |
| |екінші топқа жиналады, т.с.с.Балалар | | |
| |оқыған өлең жолдары бөлігін бір-біріне | | |
| |айтып береді. Сонда бір оқушы өлеңді | | |
| |толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп | | |
| |шығатындай жағдай жасаймын. | | |
|«Мен |Бұл тәсіл бойынша балалар мәтіннің |Оқушылар сұрақ |Сұрақ |
|сендерден |мазмұнын бір-біріне түсіндіріп болған |дайындайды. |жазылған |
|сұрақ |соң, осы мәтін бойынша сұрақ | |бетше |
|күтемін» |құрастырады. Топтағы оқушылар өзара | | |
|тәсілі |келісіп, қағазға екі сұрақ жазып, келесі| | |
| |топқа береді. | | |
|Жариялау |Сұраққа жауап іздеп, дайындалуға, |Сұрақтың жауабын|Оқушы |
| |ақылдасуға 1-2 минут уақыт беріледі. |топтың ішінде | |
| | |ақылдасып алған | |
| | |соң, бір оқушы | |
| | |жауап береді. | |
|Суретпен |[pic] |Оқушылар |Әр заманғы |
|жұмыс : |-Ғылым мен техника дамымаған кездегі |берілген |техника |
|Суреттерді |тұрмыстық заттар. |суреттерді |түрлерінен |
|мынадай |-Қазіргі заманғы техника |топтайды. |суреттер |
|топтарға |-Әр топтағы суреттерді тағы қалай | | |
|бөліп ата |толықтырар едің?-Саған қай топтағы | | |
| |суреттер ерекше ұнады? Неліктен? | | |
|«Сөзжарыс» |Қазіргі заман техниканың дамыған заманы,|Бірінші топтан |Оқушы, |
|ойыны |себебі ол......... |бір оқушы тезис |оқулық |
| |Бұрынғы заманда да көліктің түрлері |айтады, екінші | |
| |болған, себебі------------------------- |оқушы ойын | |
| | |жалғастырады. | |
|Топпен жұмыс |1 топ: заттардың атын атайды |Әр топ өздеріне |Маркер, |
| |2-топ: өлеңдегі сөздерді пайдаланып, |берілген |оқулық |
| |сипаттап айтады. |тапсырмаларды | |
| |3-топ: сурет салу |орындайды. | |
|«Қиялдан қиял|Ата-анаң немесе жақындарың істеп жүрген|Оқушылар өз | Оқушылар |
|туар» |жұмыстарын есіңе түсір. Олардың еңбегін|ойларын ортаға | |
| |жеңілдету үшін не ойлап табар едің? |салады | |
|«Рефлексиялық| |«Бүгінгі сабақта|Кесте |
|– бағалау» |Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? |мен не | |
|кезеңі |Нені білгім келеді? |үйрендім?» деген| |
| | |кесте бойынша | |
| |Мен бұрынғы заманның көлік түрлерімен |оқушылардың | |
| |таныстым. |пікірі | |
| |Болашақта тағы қандай көлік түрлері |тыңдалады. | |
| |болады екен? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Рефлексия |Балаларға баспалдақ суреті салынған |Оқушылар |Баспалдақ |
| |қағаз таратылып беріледі де, сол |берілген |суреті. |
| |баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу |баспалдаққа | |
| |тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта |өздеріне ұнаған | |
| |жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, |суретті салады. | |
| |баспалдақтың ең биік жеріне күннің | | |
| |суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс | | |
| |түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың | | |
| |төменгі жағына бұлттың суретін салады. | | |
| |Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа | | |
| |болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, | | |
| |онда баспалдақтың ортасына бір жағы | | |
| |ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін | | |
| |салады. Осылайша оқушының өзін-өзі | | |
| |бағалауы мен мұғалімнің сабағы | | |
| |бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге | | |
| |асырылады. | | |
|Үйге тапсырма|Өлеңді оқып түсіну. |Оқушылар |Сайд |
| |http://kk .Wikipedia. org/ wiki/ |берілген сайттар|бетшелері |
| |http://mukhanov. ucoz. kz/ publ/ |бойынша | |
| | |мәліметтерді | |
| | |іздеп табады. | |
|Бағалау. |Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап,| | |
| |бағалау | | |

| |
|Сабақтың |Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері. |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Қалдықты табуға арналған өзара кері есептерді құруды және шешуді |
| |қайталау. Үш таңбалы сандар және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды |
| |қайталау. Көпбұрыштар мен бұрыштардың ұқсастығын және айырмашылығын |
| |тағайындау. |
|Оқу |Екі таңбалы сандарды ауызша қосу жәнеазайтуға дағдыланады. |
|нәтижелері |Мысалдарды қосу және азайтуда түсіндіре отырып шығарады. |
| |Қосу және азайтуды өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады.|
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |Сұрақ-жауап, түсіндіру, тірек схемасымен жұмыс әдісі,проблемалық оқыту|
| |әдісі |
|Көрнекілігі |Плакат, слайдтар, оқулық,ватман, маркер, қима қағаздар |
|Жаттығулар |Психологиялық ахуал |
| |«Арифметикалық диктант»ойыны |
| |Есіңе сақта |
| |Математикалық эстафета |
| |Есептер құпиясы |
| |Деңгейлік жаттығулар |
| |Ойлан,тап! |
| |Неге?Неліктен? |
| |Қай әдіс тиімді? |
| |Қорытынды. Рефлексия |
| |Бағалау |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық ахуал |Оқушылар бәрі |Слайд, |
| |Білімнің тұңғиығын бойлайтүғын |қосылып |оқушылар |
|[pic] |Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын |қимылдар арқылы| |
|Топқа бөлу |« Ғылымдар патшасы» боп дараланып |бейнелейді | |
| |Математика қызығына тоймайтұғын,-деп | | |
| |математика сабағын бастайық! | | |
| |Топтар: | | |
| |І топ: «Зерде» | | |
| |Ой арманын кешеміз, | | |
| |Ақылды боп өсеміз. | | |
| |Есепке тұнған әлемнің, | | |
| |Жұмбақ сырын шешеміз. | | |
| |ІІ топ: «Зерек» | | |
| |Мақсатымыз –білім алу, | | |
| |Міндетіміз –еңбектену | | |
| |Жеңіске қолды жеткізу | | |
| | | | |
| |ІІІ топ: «Достық» | | |
| |Шаршы алаңда мүдірмеу, | | |
| |Көп ойланып кідірмеу | | |
|Жаңа сабаққа |«Арифметикалық диктант» ойыны |Оқушылар ауызша|Интерактивті|
|дайындық |Сандарды жазыңдар.: 46,68,39,30. |айтылған |тақта, |
| |Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың |мысалдарды | |
| |астын екі сызықпен сызыңдар. |жазып шығады. | |
| |39, 68, 999 сандарынан кейін келетін | | |
| |сандарды жазыңдар. | | |
| |500,300,900 сандарының тікелей алдында | | |
| |келетін сандарды жазыңдар. | | |
| |Диалогтік оқыту | | |
| |тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту | | |
| |әдісі | | |
| |АКТ қолдану | | |
|«Есіңе |1 дм = 10 см 1 |Оқушылар |Оқулық |
|сақта!» |км=1000 м |2-сыныпта | |
| |1 жыл = 12 ай 1 |өтілген | |
| |кг=1000гр |материалдарды | |
| |1 сағ = 60 мин 1 т=10 ц|естеріне | |
| |1 тәул = 24сағ 1ц=100 |түсіреді | |
| |кг | | |
|Математикалық|№1 есепті шығару |Әр топ өздеріне |Оқулық |
|эстафета |300+200 250+300 240+90 |берілген | |
| |500-200 550-300 330-90 |есептерді шығару| |
| |1000-700 550-250 1000-300 | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|Жаз және |200бен 80-нің қосындысы 60 пен 70-тің |Ерілген |Оқулық |
|тексер: |қосындысынан артық; |теңдіктерді, | |
| |200 бен 60-тың айырмасы 70 пен 90-ның |теңсіздіктерді | |
| |қосындысынан кем; |жазып көрсетеді.| |
| |500 бен 50-дің қосындысы 80 мен 80-нің | | |
| |қосындысынан артық. | | |
|Есептер |Есеп шартын,сұрағын,шешуін,жауабын |№3 есепті |Оқулық |
|құпиясы |құрады,салыстырады,дәлелдейді |оқушылар | |
| | |шығарады | |
|Қызықты |5 |5 |Сиқырлы |
|квадраттар |15 | |квадраттар |
| |6 | | |
| | | | |
| |9 | | |
| |8 |8 | |
| |7 | | |
| | | | |
| |12 | | |
| | | | |
| |3 |13 | |
| |13 | | |
| | | | |
| |5+8+13=26 | | |
| |15+5=20 26-20=6 | | |
| |15+8=23 26-3=3 | | |
| |6+8=14 26-14= 12 | | |
| |12+5=17 26-17= 9 | | |
| |13+6=19 26-19=7 | | |
| | | | |
|№4 |Фигуралардың нөмірлерін теріп жаз: |Оқулықтағы | Оқулық |
| | |берілген | |
| | |атауларға қарай | |
| | |топтастырады | |
| | | | |
|Теңдеу құр |1-топ: Х-пен 200-дің қосындысы 500-ге |Топтар өздеріне |Оқулық |
|және оны шеш:|тең; |берілген | |
| |2-топ: у-пен 200-дің айырмасы 800-ге |тапсырмаларды | |
| |тең; |орындайды. | |
| |3-топ: В-мен 300-дің қосындысы 700-ге | | |
| |тең. | | |
|Деңгейлік | |Оқушылар |Суреттер |
|тапсырмалар | |логикалық | |
| | |тапсырмаларды | |
| | |орындайды | |
| | | | |
| | | | |
| |Суретте қанша үшбұрыш бар? 10 | | |
| | | | |
|Рефлексия |Оқушылар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады |Оқушылармен кері|Стикер, |
| |ма? Ұнаса өз ойларыңды жазып тақтаға іле|байланыс жасау |маркер |
| |қояйық. |арқылы бүгінгі | |
| | |сабақтан | |
| |«Кері әсер парағы» |ұққандарын өз | |
| |Әсер еткен жері? Неліктен? |ойларын жазу | |
| |Пікіріңіз? | | |
|Бағалау |Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды |Оқушылардың | |
| |мадақтау. Жұлдызшалар тарату |өзін-өзі |Интерактивті|
| | |бағалауы |тақта |
| | |Оқушыларды | |
| | |формативті | |
| | |бағалау. |Бағалау |
| | | |бетшесі |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

[pic]
-----------------------
дүние

жарық

күні

білімдіге

кәріп

білімсіздің

Қазақстан

?

3

3

1

9

27


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Сатқын жапалақ(ертегі)
Қазақстан-егемен ел
Аққу,шортан һәм шаян
Сабақ жоспарларының түрлері
Натурал сандарды жазу
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Пәндер