Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу

C:\Users\Жадыра\Pictures\жадыра флешка\Фото0180.jpg Алматы облысы Кербұлақ ауданы Шанханай ауылы

Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп шағын орталығының неография пәнінің мұғалімі: Билибаева Жадыра Тұрарқызы

Күні: 14. 10. 2013

Сыныбы:

Тақырыбы: Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу

Мақсаты: Оқушыларға халықтың аумақтық орналасуы және қала халқының орналасуы жайлы толық мағлұмат беру

Күтілетін нәтиже :

-халықтың орналасу жайлы біледі

-елді мекендермен анықтайды

Жаңа терминдермен танысады

Қаланың функцияларын анықтайды

Сабақтың типі: дәстүрлі

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап.

2. Әңгіме-дәріс

Сабақтың көрнекілігі: Д. ж. физикалық картасы, оқулық, суреттер, электронды оқулық

Пән аралық байланыс: биология, тарих

Сабақтың барысы
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті
уақыты
Кіріктірілген модуль
№: 1
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:

Сәлемдесу

Сыныпты түгелдеу

Психологиялық дайындық

Бар назарларын сабаққа аудару

уақыты: 2 минут
Кіріктірілген модуль:
№: 2
Сабақтың барысы: Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:
  1. 107 беттегі 5-тапсырманы дәптерлеріне толтырғанын тексеру
  2. 107 беттегі тесттерді тексеру
  3. 113 беттегі тестпен жұмыс жасау
  4. 113 беттегі «семинарларға презентация даярла» бөлімі бойынеша оқушыларға презентациялар берілген солармен жұмыс жасау
уақыты: 13 мин
Кіріктірілген модуль:
№: 3
Сабақтың барысы: Жаңа сабақ
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:

Қызығушылығын ояту: шаттық шеңберін құрып, бір-біріне тілек айтқызу

Мағынаны тану кезеңі.

Терминдермен жұмыс жасау:

  • Орналасу
  • Халықтың қоныстануы
  • Урбандалу
  • Агломерация
  • Мегаполюс
  • Қаланы қалыптастырушы фактор

Осы терминдерді оқушылардың дәптерлеріне жазғызып, анықтама бергізу

Ой қозғау стратегиясы:

  1. Сыныпты үш топқа суреттер бойынша бөлу.

1-топ: 54 -сурет . Қазақстан қалаларының топтары мен тармақтары

2-топ: 55-сурет. Қалалар функциялары

3-топ:56-сурет . Қазақстанның қалалық агломерацияларына мысалдар.

Қалалардың пайда болған уақыты

:
:
:
:
:
:

Әр топ осы суреттер бойынша тақырыпты ашады.

Дәптермен жұмыс :

57 -суретті талдап, дәптерге сызу керек.

120 беттегі 3-тапсырма бойынша 58-суретті талдау

  1. Қазақстанның және өз облыстарыңның халқының қандай пайызы қалаларда тұрады?
  2. Еліміздегі урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төменгі облыс, ондағы айырмашылықтар мен себептерін көрсет.
  3. Өз облысыңның урбандалу деңгейі қандай? Осы сұрақтар төңірегінде дайындалып сыныппен әр оқушы өз ойын айтады.
уақыты: Халқының саны бойынша қалалар тобы
Кіріктірілген модуль: Қалалардың пайда болған уақыты
Ежелгі және ортағасырлық кезең
ХҮІІ-ХІХ ғғ.
Кеңес кезеңі
Үлкен
Түркістан
Атырау, Көкшетау, Қостанай, Қызылорда, Петропавл, Орал

Ақтау, Жезқазған, Талдықорған;

Рудный, Екібастұз

Ірі
Тараз, Шымкент
Астана, Ақтөбе, Павлодар, Семей, Өскемен;
Қарағанды
Аса ірі
-
Алматы
15 мин
№:
Сабақтың барысы:
№:
Сабақтың барысы:
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:
№:
Сабақтың барысы:
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:
уақыты:
№:
Сабақтың барысы:
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:
уақыты:
№:
Сабақтың барысы:
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:
уақыты:
№: 4
Сабақтың барысы: Бекіту кезеңі
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:
  1. 122беттегі тесттер бойынша әр оқушы өзі оқып, дұрыс жауабын айтады.

119 беттегі «сен білесің бе?» деген бөлімі бойынша парта бойынша оқытып, талдау жұмысын жасату

Сұрақтар:

  1. Орналасу мен қалыптасудың қандай айырмашылығы бар? Олардың бір-бірімен тығыз байланыста екендігін дәлелде.
  2. Қаланың қандай ерекшелігі мемлекеттегі жетекші қаланың қатарына қосады?
  3. Не үшін барлық қалалардың жиынтығы - қоныстану тармағы да, ал агломерация - жүйе болады?
  4. Үлкен қаланың 2 түрлі мағынасы бар. Айырмашылығы неде?
  5. Қалалар қандай қала қалыптастырушы қызметті атқарады? Мысал келтіріңдер.
  6. Ауылдық қоныстанудың ерекшелігі неде?
  7. Қазақстандағы ауылдардың негізгі әлеуметтік мәселелерін ата.
  8. Негізгі қоныстану белдеуінің басқа аудандардан қандай айырмашылығы бар?
  9. Урбандалу, агломерация, мегаполис, урбандалу деңгейі деген ұғымдарды түсіндіріңдер.
уақыты: 5 мин
Кіріктірілген модуль:
№: 5
Сабақтың барысы: Қорытынды.
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті: Оқушылырғы стикер таратып, кері байланыс алу.
уақыты: 3 мин
Кіріктірілген модуль:
№: 6
Сабақтың барысы: Үй тапсырмасы
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:

121 беттегі 5-тапсырма.

123 беттегі реферат, хабарлама тақырыбын алып, реферат және хабарлама дайындау.

уақыты: 2 мин
Кіріктірілген модуль:
№: 7
Сабақтың барысы: Бағалау
Мұғалім және оқушының іс-әрекеті:

Критерий бойынша бағалау

-халықтың орналасу жайлы біледі

-елді мекендермен анықтай алды

Жаңа терминдермен танысады

Қаланың функцияларын анықтай алды

Топта белсенділік көрсете алды

Әр тапсырмаға 5 бал.

21-25-5балл

17-20-4 балл

13-16-3 балл

12-ден төмен 2

уақыты: 5 мин
Кіріктірілген модуль:

Ұқсас жұмыстар
Қала халқы және ауыл халқы
Географиядан 9 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Урбандалу үдерісі
Халықтың қоныстануының географиялық ерекшелігі
Италия мемлекеті. халқы. шаруашылығы
Экономикалық белсенді халықтың үлесі
Ұтымсыз ауыл шаруашылығы
Географиялық карталар, олардың жіктелуі 6 сынып
Қытай саяхатшылары
Өсімдіктер дүниесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz