Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспар


Қызылорда облысы,
Жалағаш кенті
№123 Т.Жүргенов атындағы орта мектебінің
І деңгей тыңдаушысы
Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызының
мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспары.

ІІ кезең – 26.09.2013 – 04.10.2013ж (6 апта) 2-топ Қызылорда қаласы
| |р|Атқарылатын жұмыс |Мерзімі|Ресурстар |Жауаптылар |Нәтиже |
| |/| | | | | |
| |с| | | | | |
|І апта |1|а)Курста алған білімді жинақтау; |26.08. |Сұрақ- жауап |І деңгей |Өзгеріс енгізу |
| |.|б)Мектеп директорымен кәсіби әңгіме жүргізу үшін | | |мұғалімі |үдерісін |
| | |сұрақтар даярлау; | | | |түсінеді |
| |2|а).Мектеп директорымен кәсіби-әңгіме жүргізу; |27.08. |суретке түсіру, |І деңгей |Оқыту мен оқу |
| |.|б).Команда құру хабарлама жазу (мектеп | |бейнежазбаға түсіру|мұғалімі |тәжірибесіне |
| | |әкімшілігінен, ӘБ жетекшілері, шығармашылық топ, | |(рұқсат болған | |өзгеріс |
| | |озат мұғалімдер); | |жағдайда); | |енгізуге |
| | |в).Рефлексивті есеп жазу; | | | |көмектеседі |
| |3|а).Қомандамен кәсіби-әңгіме жүргізу; |28.08. |суретке түсіру; |І деңгей |Ынталы |
| |.|б).Мектеп мұғалімдерінен сауалнама алуға | |бейнежазбаға түсіру|мұғалімі, |мұғалімдерден |
| | |материалдар даярлау; | |Сұрақ – жауап, |команда |топ құрып,жұмыс|
| | |в).Рефлексивті есеп жазу; | |сауалнама | |ұйымдастырады |
| |4|а).Мектепішілік семинар-тренинг өткізу; |29.08. |суретке түсіру; |І деңгей |Мектепті |
| |.|б).Мұғалімдерден сауалнама алу; | |бейнежазбаға |мұғалімі |жетілдіруге |
| | |в).Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер | |түсіру; | |ықпал етеді |
| | |жинау; | | | | |
| | |г). Рефлексивті есеп жазу ; | | | | |
|ІІ апта |1|а).Мектеп оқушыларынан сауалнама алуға |2.09. |Сұрақ - жауап |І деңгей |Әріптестерінің |
| |.|материалдар даярлау; | | |мұғалімі |тәжірибесін |
| | |б).Коучер, ментор және тәлім алушылармен | | |Психолог, |өзгертуге күш |
| | |сұхбаттасу, таныстыру жұмысын жүргізу (1-сабақ); | | |Сынып жетекші |салады |
| | |в) Рефлексивті есеп жазу; | | | | |
| |2|а).Мектеп оқушыларынан сауалнама алу; |3.09. |Ата-анадан |І деңгей |Оқушы |
| |.|б).Ата-аналарға сауалнама алу үшін материалдар | |рұхсатнама алу; |мұғалімі, |қажеттілігі |
| | |жинақтау; | |суретке түсіру; |Психолог, |ескеріледі |
| | |в). Рефлексивті есеп жазу; | |бейнежазбаға |Сынып жетекші | |
| | | | |түсіру; | | |
| |3|а).Ата-аналардан сауалнама алу; |4.09. |суретке түсіру; |І деңгей |Ата-ана |
| |.|б).Сауалнамалардың қортындысын талдау, мониторинг| | |мұғалімі, | |
| | |жасау; | | |Психолог, | |
| | |в).Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер | | |Сынып жетекші | |
| | |жинау; | | | | |
| | |г). Рефлексивті есеп жазу; | | | | |
| |4|а).Сауалнама қорытындысы бойынша командамен |5.09. |Суретке түсіру |І деңгей |Әріптестерінің |
| |.|кәсіби-әңгіме жүргізу ; | | |мұғалімі, |кәсіби |
| | |б).І жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын| | | |дағдылары мен |
| | |түсіндіру, бақылау; | | | |сенімін |
| | |в).Рефлексивті есеп жазу; | | | |дамытады |
| |5|а).МДЖ жоспарын жасау, өзгеріс енгізу; |6.09. | Жиналған |І деңгей |Белгілі мақсат |
| |.|б).Рефлексивті есеп жазу; | |материалдар |мұғалімі |қоюға үйренеді |
| |6|а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру. |7.09. |суретке түсіру; |І деңгей |«Сын тұрғысынан|
| | |Тақырыбы: «Сын тұрғысынан ойлау моулінің | |бейнежазбаға түсіру|мұғалімі |ойлау» |
| | |көмегімен оқушының ойлау белсенділігін арттыру» | | |Құлманқұлова |модулінің әр |
| | |б),Рефлексивті есеп жазу; | | |Сәуле |түрлі |
| | | | | | |әдіс-тәсілдері |
| | | | | | |туралы |
| | | | | | |біледі,оларды |
| | | | | | |оқу процесінде |
| | | | | | |мақсатты түрде |
| | | | | | |қолданады |
|ІІІ апта|1|а).МДЖ жоспары бойынша командамен кәсіби-әңгіме |9.09. |Суретке түсіру |І деңгей |Нақты |
| |.|жүргізу; | | |мұғалімі, |өзгерістерді |
| | |б).ІІ жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын| | |Искакова Ә |іске асыру үшін|
| | |түсіндіру, бақылау; | | | |қажеттіліктерді|
| | |в).Рефлексивті есеп жазу; | | | |анықтай алады |
| |2|а).І жұмыс Коучтің сабағына ену; |10.09. |суретке түсіру; |І деңгей |Диагностика |
| |.|б).Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу; | |бейнежазбаға |мұғалімі, |жүргізу |
| | |в).Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу; | |түсіру; |Рысбаева Л |қабілеті дамиды|
| | |г).Рефлексивті есеп жазу; | | | | |
| |3|а).ІІ жұмыс Коучтің сабағын бақылау; |11.09. |суретке түсіру; |І деңгей | |
| |.|б).Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу; | |бейнежазбаға |мұғалімі | |
| | |в).Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу; | |түсіру; | | |
| | |г). Рефлексивті есеп жазу; | | | | |
| |4|а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру |12.09. |суретке түсіру; |І деңгей |Мұғалім-оқушы |
| |.|Тақырыбы: « Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, | |бейнежазбаға түсіру|мұғалімі |әлеуметтік |
| | |әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту». | | | |өзара |
| | |б).Рефлексивті есеп жазу; | | | |әрекеттестігі |
| | | | | | |оқумен қалай |
| | | | | | |байланысты |
| | | | | | |екендігін және |
| | | | | | |осындай |
| | | | | | |қарым-қатынасты|
| | | | | | |ң |
| | | | | | |мүмкіндіктерін |
| | | | | | |қалай кеңейтуге|
| | | | | | |болатынын |
| | | | | | |түсіну |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| |5|а).Тәлімгерлер өздеріне тәлім алушылар алып, |13.09. |суретке түсіру; |І деңгей мұғалім|Жаңаша ойлау |
| |.|оларға | |бейнежазбаға |Есаханова М |дағдысы |
| | |7 модульді түсіндіреді (2-сабақ); | |түсіру; |Қанатбаева Г |қалыптасады |
| | |б).Тәлім алушыларға бағыт-бағдар беру, жұмыстарын| | | | |
| | |бақылау; | | | | |
| | |в).Рефлексивті есеп жазу; | | | | |
| |6|а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру |14.09. |суретке түсіру; |І деңгей |Мұғалімдерде 7 |
| | |Тақырыбы: «Мектеп мұғалімдерінің педагогикалық | |бейнежазбаға түсіру|мұғалімі |модуль туралы |
| | |тәжірибесін жетілдіру мен бағалай білуге | | | |мәлімет |
| | |көмектесу мақсатында 7 модуль бағдарламасын | | | |қалыптасады. |
| | |қолдау тиімділігі» | | | | |
| | |б).Рефлексивті есеп жазу; | | | | |
|ІҮ апта |1|а).LS әдісін сабаққа калай енгізу туралы тәлім |16.09. |суретке түсіру; |І деңгей |LS-дің сыныпты |
| |.|алушыларға, түсіндіру (3-сабақ); | |бейнежазбаға түсіру|мұғалімі, |зерттеу |
| | |б).Тәлім алушылармен келісе отырып, жоспар құру; | | | |нысандрының |
| | |в). Рефлексивті есеп жазу; | | | |бірі екендігін |
| | | | | | |біледі |
| |2|а).LS әдісімен 1-сабақты өткізу; |17.09. |суретке түсіру; |І деңгей |LS тәсілін |
| |.|б)Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу; | |бейнежазбаға |мұғалімі, |сабақта қолдана|
| | |в).Кері байланыс жаздырту; | |түсіру; | |алады |
| | |г).Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді | |постер, маркер, | | |
| | |енгізу); | |интерактив тақта | | |
| |3|а).LS әдісімен 2-сабақты өткізу; |18.09. |суретке түсіру; |І деңгей |LS әдісімен |
| |.|б).Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу; | |бейнежазбаға |мұғалімі, |зерттеуді,жоспа|
| | |в).Кері байланыс жаздырту; | |түсіру; | |рлауды үйренеді|
| | |г). Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді | |постер, маркер, | | |
| | |енгізу); | |итерактив тақта | | |
| |4|а).Тәлім алушылар зерттеу әңгіме жүргізу; |19.09. |суретке түсіру; |І деңгей |Жаңаша ойлау |
| |.|б).Кері байланыс жаздырту; | |бейнежазбаға түсіру|мұғалімі, |дағдысы |
| | |в) Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді | |постер, маркер, | |қалыптасады |
| | |енгізу); | |итерактив тақта | | |
| |5|а).Тәлім алушымен кәсіби әңгіме жүргізу; |20.09. |суретке түсіру; |І деңгей |Кері байланыс |
| |.|б).Кері байланыс жаздырту; | |бейнежазбаға |мұғалімі, |жасай алады |
| | |в).Рефлексивті есеп жазу; | |түсіру, | | |
| | | | |постер, маркер, | | |
| | | | |итерактив тақта | | |
|Ү апта |1|а).Тәлімгер мен тәлім алушылармен кәсіби әңгіме |23.09. |суретке түсіру |І деңгей |Қателіктерден |
| |.|жүргізу | | |мұғалімі |қорытынды жасай|
| | |б).Кемшіліктерді жоюға жұмыстар жүргізу | | |Тәлімгерлер мен |алады |
| | |в). Рефлексивті есеп жазу | | |тәлім алушылар | |
| |2|а).Желілік қоғамдастық құруды ұйымдастыру; |24.09 |Компьютер, |І деңгей |Топтарды |
| |.|б). «Мұғалімдер қауымдастығы» желілік қоғамдастық| |интернет |мұғалімі, |конференцияларғ|
| | |құру; | | |команда |а тарта алады |
| | |в).Рефлексивті есеп жазу; | | | | |
| |3|а).Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір|25.09. |Сырдария ауданының |І деңгей |Бірлескен |
| |.|алмасу; | |мектептерінде |мұғалімі, |зерттеулер |
| | |б). Рефлексивті есеп жазу | | |«Сыр-Ағаш» |жүргізеді |
| | | | | |желілік | |
| | | | | |қоғамдастығыныңм| |
| | | | | |үшелері | |
| |4|а).6 А, 7 Б сынып оқушыларына зерттеу жұмыстарын |26.09. |сауалнама, |І деңгей |Оқушы |
| |.|жүргізу; | |сұрақ-жауап, |мұғалімі, |қажеттілігі |
| | |б).Сауалнама, сұрақ-жауап, тренингтер жүргізу; | |маркер, |Психолог, сынып |анықталады |
| | |в). Рефлексивті есеп жазу; | |постер. |жетекші | |
| |5|а).Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір|27.09. |Жалағаш кентіндегі |І деңгей |Қарым-қатынас |
| |.|алмасу мақсатында мектеп базасында | |№123 Т.Жүргенов |мұғалімі, |орнату мен |
| | |семинар-тренинг өткізу; | |атындағы орта |«Сыр-Ағаш. kz» |білімді тарату |
| | |б).Рефлексивті есеп жазу; | |мектепте |желілік | |
| | | | | |қоғамдастығыныңм| |
| | | | | |үшелері | |
|ҮІ апта |1|а)Семинар-тренинг қорытындысы бойынша командамен |30.09. |Суретке түсіру |І деңгей |Бірлесіп |
| |.|кәсіби-әңгіме жүргізу ; | | |мұғалімі, |атқарылатын |
| | |б).Рефлексивті есеп жазу; | | |«Сыр-Ағаш. kz» |пәрменді |
| | | | | |желілік |іс-қимылдар |
| | | | | |қоғамдастығыныңм| |
| | | | | |үшелері | |
| |2|а),Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір|1.10. |Интернет арқылы |№123 және №246 |Мұғалім кәсіби |
| |.|алмасу,конференцияға қатысу; | |№123 және №246 |мектептердегі |дамиды |
| | |б). Рефлексивті есеп жазу | |мектептердегі I |I деңгей | |
| | | | |деңгей мұғалімдері |мұғалімдері | |
| | | | |арасындағы өзара | | |
| | | | |сұхбат | | |
| |3|а).Мектеп директорымен қорытынды жұмыс бойынша |2.10. |Суретке түсіру |І деңгей |Өз-өзіне |
| |.|кәсіби әңгіме жүргізу | | |мұғалімі |есепбереді |
| |4|а).Мектептегі іс-тәжірибені қорытындылау, |3-4.10.| |І деңгей |Неге,қалай,не |
| |.|рефлексивті есеп жазу | | |мұғалімі |деген |
| | | | | |Кулманкулова С |сұрақтарға |
| | | | | | |жауап береді |


Ұқсас жұмыстар
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары
Көшбасшы мұғалім-ел болашағының негізін қалайды
В3 есебі
Мектепті дамыту жоспары
Көшбасшы мұғалім
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы
Орта мерзімді жоспар. 7- сынып
Қоғамдастық мүшелері
Пәндер