Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспар

Қызылорда облысы,

Жалағаш кенті

№123 Т. Жүргенов атындағы орта мектебінің

І деңгей тыңдаушысы

Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызының

мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспары.

ІІ кезең - 26. 09. 2013 - 04. 10. 2013ж (6 апта) 2-топ Қызылорда қаласы

р/с
Атқарылатын жұмыс
Мерзімі
Ресурстар
Жауаптылар
Нәтиже
:

І апта

р/с: 1.
Атқарылатын жұмыс:

а) Курста алған білімді жинақтау;

б) Мектеп директорымен кәсіби әңгіме жүргізу үшін сұрақтар даярлау;

Мерзімі: 26. 08.
Ресурстар: Сұрақ- жауап
Жауаптылар: І деңгей мұғалімі
Нәтиже: Өзгеріс енгізу үдерісін түсінеді
: 2.
р/с:

а) . Мектеп директорымен кәсіби-әңгіме жүргізу;

б) . Команда құру хабарлама жазу (мектеп әкімшілігінен, ӘБ жетекшілері, шығармашылық топ, озат мұғалімдер) ;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 27. 08.
Мерзімі: суретке түсіру, бейнежазбаға түсіру (рұқсат болған жағдайда) ;
Ресурстар: І деңгей мұғалімі
Жауаптылар: Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізуге көмектеседі
: 3.
р/с:

а) . Қомандамен кәсіби-әңгіме жүргізу;

б) . Мектеп мұғалімдерінен сауалнама алуға материалдар даярлау;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 28. 08.
Мерзімі:

суретке түсіру; бейнежазбаға түсіру

Сұрақ - жауап, сауалнама

Ресурстар:

І деңгей мұғалімі,

команда

Жауаптылар: Ынталы мұғалімдерден топ құрып, жұмыс ұйымдастырады
: 4.
р/с:

а) . Мектепішілік семинар-тренинг өткізу;

б) . Мұғалімдерден сауалнама алу;

в) . Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау;

г) . Рефлексивті есеп жазу ;

Атқарылатын жұмыс: 29. 08.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

Ресурстар: І деңгей мұғалімі
Жауаптылар: Мектепті жетілдіруге ықпал етеді
:

ІІ апта

р/с: 1.
Атқарылатын жұмыс:

а) . Мектеп оқушыларынан сауалнама алуға материалдар даярлау;

б) . Коучер, ментор және тәлім алушылармен сұхбаттасу, таныстыру жұмысын жүргізу (1-сабақ) ;

в) Рефлексивті есеп жазу;

Мерзімі: 2. 09.
Ресурстар: Сұрақ - жауап
Жауаптылар:

І деңгей мұғалімі Психолог,

Сынып жетекші

Нәтиже: Әріптестерінің тәжірибесін өзгертуге күш салады
: 2.
р/с:

а) . Мектеп оқушыларынан сауалнама алу;

б) . Ата-аналарға сауалнама алу үшін материалдар жинақтау;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 3. 09.
Мерзімі:

Ата-анадан рұхсатнама алу; суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

Ресурстар:

І деңгей мұғалімі,

Психолог,

Сынып жетекші

Жауаптылар: Оқушы қажеттілігі ескеріледі
: 3.
р/с:

а) . Ата-аналардан сауалнама алу;

б) . Сауалнамалардың қортындысын талдау, мониторинг жасау;

в) . Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау;

г) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 4. 09.
Мерзімі: суретке түсіру;
Ресурстар:

І деңгей мұғалімі,

Психолог,

Сынып жетекші

Жауаптылар: Ата-ана
: 4.
р/с:

а) . Сауалнама қорытындысы бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу ;

б) . І жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын түсіндіру, бақылау;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 5. 09.
Мерзімі: Суретке түсіру
Ресурстар: І деңгей мұғалімі,
Жауаптылар: Әріптестерінің кәсіби дағдылары мен сенімін дамытады
: 5.
р/с:

а) . МДЖ жоспарын жасау, өзгеріс енгізу;

б) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 6. 09.
Мерзімі: Жиналған материалдар
Ресурстар: І деңгей мұғалімі
Жауаптылар: Белгілі мақсат қоюға үйренеді
:
р/с: 6
Атқарылатын жұмыс:

а) . Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру.

Тақырыбы: «Сын тұрғысынан ойлау моулінің көмегімен оқушының ойлау белсенділігін арттыру»

б), Рефлексивті есеп жазу;

Мерзімі: 7. 09.
Ресурстар:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

Жауаптылар:

І деңгей мұғалімі

Құлманқұлова Сәуле

Нәтиже: «Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әр түрлі әдіс-тәсілдері туралы біледі, оларды оқу процесінде мақсатты түрде қолданады
:

ІІІ апта

р/с: 1.
Атқарылатын жұмыс:

а) . МДЖ жоспары бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу;

б) . ІІ жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын түсіндіру, бақылау;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Мерзімі: 9. 09.
Ресурстар: Суретке түсіру
Жауаптылар:

І деңгей мұғалімі,

Искакова Ә

Нәтиже: Нақты өзгерістерді іске асыру үшін қажеттіліктерді анықтай алады
: 2.
р/с:

а) . І жұмыс Коучтің сабағына ену;

б) . Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу;

в) . Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу;

г) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 10. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

Ресурстар:

І деңгей мұғалімі,

Рысбаева Л

Жауаптылар: Диагностика жүргізу қабілеті дамиды
: 3.
р/с:

а) . ІІ жұмыс Коучтің сабағын бақылау;

б) . Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу;

в) . Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу;

г) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 11. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

Ресурстар: І деңгей мұғалімі
Жауаптылар:
: 4.
р/с:

а) . Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру

Тақырыбы: « Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту».

б) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 12. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

Ресурстар: І деңгей мұғалімі
Жауаптылар: Мұғалім-оқушы әлеуметтік өзара әрекеттестігі оқумен қалай байланысты екендігін және осындай қарым-қатынастың мүмкіндіктерін қалай кеңейтуге болатынын түсіну
: 5.
р/с:

а) . Тәлімгерлер өздеріне тәлім алушылар алып, оларға

7 модульді түсіндіреді (2-сабақ) ;

б) . Тәлім алушыларға бағыт-бағдар беру, жұмыстарын бақылау;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 13. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

Ресурстар: І деңгей мұғалім Есаханова М Қанатбаева Г
Жауаптылар: Жаңаша ойлау дағдысы қалыптасады
:
р/с: 6
Атқарылатын жұмыс:

а) . Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру

Тақырыбы: «Мектеп мұғалімдерінің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалай білуге көмектесу мақсатында 7 модуль бағдарламасын қолдау тиімділігі»

б) . Рефлексивті есеп жазу;

Мерзімі: 14. 09.
Ресурстар:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

Жауаптылар: І деңгей мұғалімі
Нәтиже: Мұғалімдерде 7 модуль туралы мәлімет қалыптасады.
:

ІҮ апта

р/с: 1.
Атқарылатын жұмыс:

а) . LS әдісін сабаққа калай енгізу туралы тәлім алушыларға, түсіндіру (3-сабақ) ;

б) . Тәлім алушылармен келісе отырып, жоспар құру;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Мерзімі: 16. 09.
Ресурстар:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

Жауаптылар: І деңгей мұғалімі,
Нәтиже: LS-дің сыныпты зерттеу нысандрының бірі екендігін біледі
: 2.
р/с:

а) . LS әдісімен 1-сабақты өткізу;

б) Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу;

в) . Кері байланыс жаздырту;

г) . Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу) ;

Атқарылатын жұмыс: 17. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

постер, маркер, интерактив тақта

Ресурстар: І деңгей мұғалімі,
Жауаптылар: LS тәсілін сабақта қолдана алады
: 3.
р/с:

а) . LS әдісімен 2-сабақты өткізу;

б) . Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу;

в) . Кері байланыс жаздырту;

г) . Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу) ;

Атқарылатын жұмыс: 18. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

постер, маркер, итерактив тақта

Ресурстар: І деңгей мұғалімі,
Жауаптылар: LS әдісімен зерттеуді, жоспарлауды үйренеді
: 4.
р/с:

а) . Тәлім алушылар зерттеу әңгіме жүргізу;

б) . Кері байланыс жаздырту;

в) Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу) ;

Атқарылатын жұмыс: 19. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

постер, маркер, итерактив тақта

Ресурстар: І деңгей мұғалімі,
Жауаптылар: Жаңаша ойлау дағдысы қалыптасады
: 5.
р/с:

а) . Тәлім алушымен кәсіби әңгіме жүргізу;

б) . Кері байланыс жаздырту;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 20. 09.
Мерзімі:

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру,

постер, маркер, итерактив тақта

Ресурстар: І деңгей мұғалімі,
Жауаптылар: Кері байланыс жасай алады
: Ү апта
р/с: 1.
Атқарылатын жұмыс:

а) . Тәлімгер мен тәлім алушылармен кәсіби әңгіме жүргізу

б) . Кемшіліктерді жоюға жұмыстар жүргізу

в) . Рефлексивті есеп жазу

Мерзімі: 23. 09.
Ресурстар: суретке түсіру
Жауаптылар:

І деңгей мұғалімі

Тәлімгерлер мен тәлім алушылар

Нәтиже: Қателіктерден қорытынды жасай алады
: 2.
р/с:

а) . Желілік қоғамдастық құруды ұйымдастыру;

б) . «Мұғалімдер қауымдастығы» желілік қоғамдастық құру;

в) . Рефлексивті есеп жазу;

Атқарылатын жұмыс: 24. 09
Мерзімі:

Компьютер,

интернет

Ресурстар:

І деңгей мұғалімі,


Ұқсас жұмыстар
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары
Көшбасшы мұғалім-ел болашағының негізін қалайды
В3 есебі
Мектепті дамыту жоспары
Көшбасшы мұғалім
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы
Орта мерзімді жоспар. 7- сынып
Қоғамдастық мүшелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz