Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспар

Қызылорда облысы,
Жалағаш кенті
№123 Т. Жүргенов атындағы орта мектебінің
І деңгей тыңдаушысы
Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызының
мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспары.
ІІ кезең - 26. 09. 2013 - 04. 10. 2013ж (6 апта) 2-топ Қызылорда қаласы
І апта
а) Курста алған білімді жинақтау;
б) Мектеп директорымен кәсіби әңгіме жүргізу үшін сұрақтар даярлау;
а) . Мектеп директорымен кәсіби-әңгіме жүргізу;
б) . Команда құру хабарлама жазу (мектеп әкімшілігінен, ӘБ жетекшілері, шығармашылық топ, озат мұғалімдер) ;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
а) . Қомандамен кәсіби-әңгіме жүргізу;
б) . Мектеп мұғалімдерінен сауалнама алуға материалдар даярлау;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру; бейнежазбаға түсіру
Сұрақ - жауап, сауалнама
І деңгей мұғалімі,
команда
а) . Мектепішілік семинар-тренинг өткізу;
б) . Мұғалімдерден сауалнама алу;
в) . Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау;
г) . Рефлексивті есеп жазу ;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
ІІ апта
а) . Мектеп оқушыларынан сауалнама алуға материалдар даярлау;
б) . Коучер, ментор және тәлім алушылармен сұхбаттасу, таныстыру жұмысын жүргізу (1-сабақ) ;
в) Рефлексивті есеп жазу;
І деңгей мұғалімі Психолог,
Сынып жетекші
а) . Мектеп оқушыларынан сауалнама алу;
б) . Ата-аналарға сауалнама алу үшін материалдар жинақтау;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
Ата-анадан рұхсатнама алу; суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
І деңгей мұғалімі,
Психолог,
Сынып жетекші
а) . Ата-аналардан сауалнама алу;
б) . Сауалнамалардың қортындысын талдау, мониторинг жасау;
в) . Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау;
г) . Рефлексивті есеп жазу;
І деңгей мұғалімі,
Психолог,
Сынып жетекші
а) . Сауалнама қорытындысы бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу ;
б) . І жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын түсіндіру, бақылау;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
а) . МДЖ жоспарын жасау, өзгеріс енгізу;
б) . Рефлексивті есеп жазу;
а) . Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру.
Тақырыбы: «Сын тұрғысынан ойлау моулінің көмегімен оқушының ойлау белсенділігін арттыру»
б), Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру
І деңгей мұғалімі
Құлманқұлова Сәуле
ІІІ апта
а) . МДЖ жоспары бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу;
б) . ІІ жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын түсіндіру, бақылау;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
І деңгей мұғалімі,
Искакова Ә
а) . І жұмыс Коучтің сабағына ену;
б) . Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу;
в) . Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу;
г) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
І деңгей мұғалімі,
Рысбаева Л
а) . ІІ жұмыс Коучтің сабағын бақылау;
б) . Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу;
в) . Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу;
г) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
а) . Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру
Тақырыбы: « Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту».
б) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру
а) . Тәлімгерлер өздеріне тәлім алушылар алып, оларға
7 модульді түсіндіреді (2-сабақ) ;
б) . Тәлім алушыларға бағыт-бағдар беру, жұмыстарын бақылау;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
а) . Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру
Тақырыбы: «Мектеп мұғалімдерінің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалай білуге көмектесу мақсатында 7 модуль бағдарламасын қолдау тиімділігі»
б) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру
ІҮ апта
а) . LS әдісін сабаққа калай енгізу туралы тәлім алушыларға, түсіндіру (3-сабақ) ;
б) . Тәлім алушылармен келісе отырып, жоспар құру;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру
а) . LS әдісімен 1-сабақты өткізу;
б) Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу;
в) . Кері байланыс жаздырту;
г) . Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу) ;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
постер, маркер, интерактив тақта
а) . LS әдісімен 2-сабақты өткізу;
б) . Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу;
в) . Кері байланыс жаздырту;
г) . Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу) ;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
постер, маркер, итерактив тақта
а) . Тәлім алушылар зерттеу әңгіме жүргізу;
б) . Кері байланыс жаздырту;
в) Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу) ;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру
постер, маркер, итерактив тақта
а) . Тәлім алушымен кәсіби әңгіме жүргізу;
б) . Кері байланыс жаздырту;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру,
постер, маркер, итерактив тақта
а) . Тәлімгер мен тәлім алушылармен кәсіби әңгіме жүргізу
б) . Кемшіліктерді жоюға жұмыстар жүргізу
в) . Рефлексивті есеп жазу
І деңгей мұғалімі
Тәлімгерлер мен тәлім алушылар
а) . Желілік қоғамдастық құруды ұйымдастыру;
б) . «Мұғалімдер қауымдастығы» желілік қоғамдастық құру;
в) . Рефлексивті есеп жазу;
Компьютер,
интернет
І деңгей мұғалімі,
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz