Проценттер

Пән: математика

Сабақтың тақырыбы: Проценттер.

Мақсаты: Оқушыларды «процент» ұғымымен таныстыру, ондық бөлшектерді процент түрінде және керісінше жазуды үйрету.

Міндеттері:

- білімділік

ондық бөлшектерді процент түрінде және керісінше жазуды үйрету, есептеу біліктілігін жетілдіру және мәтін есептерді шешуді үйрету

-дамытушылық

логикалық ойлау, математика тілінде сөйлеуді және өз бетімен жұмыс жасау қабілетін дамыту;
-тәрбиелік

пәнге қызығушылыққа, өзара түсіністік пен қатнас жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты игеру

Сабақты өту тәсілі :

оқытудағы жаңа тәсілдер, ой толғау, жеке және топтық жұмыс, тест тапсырмаларын беру.

Күтілетін нәтиже :

Процент ұғымын игереді, анықтайды, ондық бөлшекті процентпен және керісінше жазудыбіледі, жеке, топпен амалдар орындауды және талдауды игереді

Сабақтың

барысы

Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың әрекеттері

Жұмыс жасау формалары мен

тәсілдері

уақыт, мин

Сабақтыңбарысы: Сабақты ұйымдастыру
Мұғалімнің әрекеті:

1. Оқушыларды түгелдеу

2. Оқу құралын тексеру

3. Үй тапсырмасын тексеру

Оқушылардың әрекеттері: Оқушы сабақ барысында орындайтын міндеттерін алдын-ала белгілейді
Жұмыс жасау формалары ментәсілдері:
уақыт, мин: 1-2
Сабақтыңбарысы: Жаңа тақы- рыпты игеруді талап ететін мәселені қою
Мұғалімнің әрекеті:

Ауызша сұрақ-жауап

  1. 300 800 1500 50 15 34, 1 180, 5 7

2) 1м 1км 1ц 1а 1га

Оқушылардың әрекеттері:

Тақтада жазылған шамалардың жүзден бір бөліктерін табады.

Кезкелген шаманың жүзден бір бөлігіне анықтама береді, яғни оның процент деп аталатынын анықтайды.

Жұмыс жасау формалары ментәсілдері: Жалпы сұрақ-жауап, көрнекілік
уақыт, мин: 8
Сабақтыңбарысы: Жаңа тақырып-ты игеру
Мұғалімнің әрекеті:

Тақтада процент ұғымын түсіндіреді.

Топтық жұмыс жүріту

Оқушылардың әрекеттері:

Латынның «про центум» ұғымы жүздік үлес деген мағынаны білдіреді, процент үшін- % белгісі пайдаланылады.

1. Кітаппен жұмыс жасау

- процент деп неге айтылады?

- ондық бөлшек процентке қалай аударылады?

- процент бөлшек түрінде қалай жазылады?

2. Тапсырмаларды орындау

Жұмыс жасау формалары ментәсілдері: Жалпы сұрақ-жауап, көрнекілік
уақыт, мин: 3
Сабақтыңбарысы:

Практикалық

жұмыс

Мұғалімнің әрекеті: Тақтада 1 оқушы тапсырма орындайды
Оқушылардың әрекеттері:

3. №1 тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді:.

Кітапханада қанша кітап бар?

Марат қанша кітапты оқып шықты?

Жүзден бір үлес басқаша қалай аталады?

Марат барлық кітаптардың неше процентін оқып шықты?Сұрақтарды талдап, жауап береді.

Есепті шешу тәсілін анықтайды

Жұмыс жасау формалары ментәсілдері:
уақыт, мин: 4
Сабақтыңбарысы:

Жаңа тақырыпты

пысықтау

Мұғалімнің әрекеті: Ауызша сұрақ-жауап
Оқушылардың әрекеттері:

№2. Суретші 2300 шыны ыдысты безендіруі қажет. Ол шыны ыдыстардың 1% -ін безендірді. Безендірілген шыны ыдыстардың саны қанша?

№3. Жаңа салынған үйде 800 пәтер бар. Мектеп

Мұғалімдеріне арнап пәтерлердің 1% бөлінді. Мұғалімдерге бөлінген пәтерлер саны қанша?

№4. Дүкенге 1800 кгжеміс әкеліндіТүске дейін барлық жемістердің 1%-і сатылды. Түске дейін қанша кг жеміс сатылған?

Жұмыс жасау формалары ментәсілдері:
уақыт, мин: 5
Сабақтыңбарысы:

Тапсырмаларды

орындау

Мұғалімнің әрекеті:

Топтық жұмыс жүріту

Тақтада 1 оқушы тапсырма орындайды

Оқушылардың әрекеттері: Тапсырманы оқып, талдап, теңдеу түзу арқылы орындайды №159
Жұмыс жасау формалары ментәсілдері:
уақыт, мин: 5
Сабақтыңбарысы: Өзіндік жұмыс
Мұғалімнің әрекеті: Жеке жұмыс жасау, бірін-бірі бағалау
Оқушылардың әрекеттері:

2, 0928+47, 9072:(7-0, 195)

100, 5876-88, 5856:(6, 0811+8, 4889)

687, 8+(88, 0802-85, 3712) :0, 045

Жұмыс жасау формалары ментәсілдері:
уақыт, мин: 7
Сабақтыңбарысы: Сабақты қорыту
Мұғалімнің әрекеті: Оқушылардың жұмыстарын бағалап, журналға қою.
Оқушылардың әрекеттері:

Ауызша сұрақтарға жауап беру, есеп шығару

300, 500, 1300, 47000 сандарының 1%-ін табыңдар

Жұмыс жасау формалары ментәсілдері:
уақыт, мин: 2
Сабақтыңбарысы: Үй тапсырмасы
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушылардың әрекеттері: №, №, № (а)
Жұмыс жасау формалары ментәсілдері:
уақыт, мин: 1

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар жобаларының тұсаукесері
Қозғалыс есептері
Табыс түрлері
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Дұрыс жауаптар
Жай бөлшектерге есептер
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz