Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру
№14 мектеп-гимназиясы
алгебра
8в сыныбы
пән мұғалімі: Мамбетов А.Т.
|Сабақтың |«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру» |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару |
|мақсаты |қабілеттілігін қалыптасытру |
|Міндеттері |1. Білімділік: |
| |көбейткішті түбір алдына шығару және түбір астына енгізу ережелерін |
| |қайтала; |
| |2. Дамытушылық: |
| |а) математмкалық көзқарасын; |
| |ә) есепті түсіндіруде сөйлеу қабілетін дамыту; |
| |3 Тәрбиелік: |
| |а) жұппен жұмыс жасауда өзара көмектесуге; |
| |ә) оқушыны ұқыптылыққа,өз жұмысын және білімін дұрыс бағалауға |
| |тәрбиелеу. |
|Күтілетін |Өрнектерді түрлендіруді толық орындап жеке,жұп болып жұмыс жасауды |
|нәтиже |және шығарылған есептерді талдауды игереді |
|Сабақтың түрі: ашық сабақ |
|Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы |
|Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және жұптық |
|жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды орындау |
|Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар |
|Сабақтың |Мұғалімнің әрекеті |Оқушы әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|барысы | | | |
|Сабақты |1.Оқушыларды түгелдеу|Орындарын тауып,сабаққа|Оқушы күнделікті |
|ұйымдастыру |2.Оқу құралын тексеру|дайындалады |тәртіпке үйренеді |
| |3.Үй тапсырмасын | | |
| |тексеру | | |
|Тапсырмалар | |
|1.Ой қозғау. |Тақтаға өткенді пысық|Тапсырмаларды орын- |Өткенді қайталап, |
| |- тайтын сұрақтар |дайды,сұрақтарға жауап |сабаққа көңіл |
| |мен тапсырмалар |айтады |аударады |
| |жазылады. | | |
|2.Жұптық жұмыс| бірнеше мысалдар |Екі оқушы дәптерге жеке|Өз бетімен жұмыс |
| |түзіп, мәндерінің бар|өздері мысалдар |жасайды,бірін-бірі |
| |болуын анықтауды |түзіп,өзара орындалуы |бағалайды |
| |талап ету |мен жауаптарды талдайды| |
|3. тест |тест сұрақтарын беру |Сұраққа жауап беру |Қысқа нұсқа ойлауды|
| | | |білу |
|4.Ой толғаныс |Тақтаға бірнеше дұрыс|Сәйкестікті орнатып, |Ой толғауды |
|Топтық жұмыс |емес есептер жазу |дәптерге жауап жазады |үйренеді, |
| | | |көшбасшы басқаларға|
| | | |үлгі көрсетеді |
|6.Сергіту сәті|Тапсырманы оқу |Қимыл әрекет жасау |Сергіту, шапшаңдық |
|Үйге тапсырма | |Күнделікке жазып қояды |Білімді үйде пысық-|
| | | |тайды |
|Сабақты қорыту|Тапсырмаларды орындау|Күнделік ұсыну |Жасаған еңбегінің |
| |нәтижесін талдап, | |нә- |
| |оқушыларды бағалайды | |тижесін білу |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz