Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру

№14 мектеп-гимназиясы алгебра

8в сыныбы пән мұғалімі: Мамбетов А. Т.

Сабақтың тақырыбы
« Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»
Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың

мақсаты

«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»: өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару қабілеттілігін қалыптасытру
Сабақтың тақырыбы: Міндеттері
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»:

1. Білімділік:
көбейткішті түбір алдына шығару және түбір астына енгізу ережелерін қайтала;
2. Дамытушылық:
а) математмкалық көзқарасын;

ә) есепті түсіндіруде сөйлеу қабілетін дамыту;

3 Тәрбиелік:

а) жұппен жұмыс жасауда өзара көмектесуге;
ә) оқушыны ұқыптылыққа, өз жұмысын және білімін дұрыс бағалауға тәрбиелеу.

Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»: Өрнектерді түрлендіруді толық орындап жеке, жұп болып жұмыс жасауды және шығарылған есептерді талдауды игереді
Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың түрі: ашық сабақ

Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы

Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер, ой толғау, жеке және жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды орындау

Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың барысы
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»: Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
Күтілетін нәтиже
Сабақтың тақырыбы: Сабақты ұйымдастыру
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»:

1. Оқушыларды түгелдеу

2. Оқу құралын тексеру

3. Үй тапсырмасын тексеру

Орындарын тауып, сабаққа

дайындалады

Оқушы күнделікті

тәртіпке үйренеді

Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»:
Сабақтың тақырыбы: 1. Ой қозғау.
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»: Тақтаға өткенді пысық - тайтын сұрақтар мен тапсырмалар жазылады.

Тапсырмаларды орын-

дайды, сұрақтарға жауап айтады

Өткенді қайталап,

сабаққа көңіл аударады

Сабақтың тақырыбы: 2. Жұптық жұмыс
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»: бірнеше мысалдар түзіп, мәндерінің бар болуын анықтауды талап ету
Екі оқушы дәптерге жеке өздері мысалдар түзіп, өзара орындалуы мен жауаптарды талдайды
Өз бетімен жұмыс жасайды, бірін-бірі бағалайды
Сабақтың тақырыбы: 3. тест
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»: тест сұрақтарын беру
Сұраққа жауап беру
Қысқа нұсқа ойлауды білу
Сабақтың тақырыбы:

4. Ой толғаныс

Топтық жұмыс

«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»:

Тақтаға бірнеше дұрыс

емес есептер жазу

Сәйкестікті орнатып, дәптерге жауап жазады

Ой толғауды үйренеді,

көшбасшы басқаларға

үлгі көрсетеді

Сабақтың тақырыбы: 6. Сергіту сәті
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»: Тапсырманы оқу
Қимыл әрекет жасау
Сергіту, шапшаңдық
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»:
Күнделікке жазып қояды

Білімді үйде пысық-

тайды

Сабақтың тақырыбы: Сабақты қорыту
«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»:

Тапсырмаларды орындау нәтижесін талдап,

оқушыларды бағалайды

Күнделік ұсыну

Жасаған еңбегінің нә-

тижесін білу


Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Қосарланған арифметикалық квадрат түбірлерді түрлендіру
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар. алгебра. квадрат түбір
Квадрат түбір
Бөлшек рационал өрнектер
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz