Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру


№14 мектеп-гимназиясы
алгебра
8в сыныбы
пән мұғалімі: Мамбетов А.Т.

|Сабақтың |«Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру» |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару |
|мақсаты |қабілеттілігін қалыптасытру |
|Міндеттері |1. Білімділік: |
| |көбейткішті түбір алдына шығару және түбір астына енгізу ережелерін |
| |қайтала; |
| |2. Дамытушылық:  |
| |а) математмкалық көзқарасын; |
| |ә) есепті түсіндіруде сөйлеу қабілетін дамыту; |
| |3 Тәрбиелік: |
| |а) жұппен жұмыс жасауда өзара көмектесуге; |
| |ә) оқушыны ұқыптылыққа,өз жұмысын және білімін дұрыс бағалауға |
| |тәрбиелеу. |
|Күтілетін |Өрнектерді түрлендіруді толық орындап жеке,жұп болып жұмыс жасауды |
|нәтиже |және шығарылған есептерді талдауды игереді |
|Сабақтың түрі: ашық сабақ |
|Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы |
|Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және жұптық |
|жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды орындау |
|Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар |
|Сабақтың |Мұғалімнің әрекеті |Оқушы әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|барысы | | | |
|Сабақты |1.Оқушыларды түгелдеу|Орындарын тауып,сабаққа|Оқушы күнделікті |
|ұйымдастыру |2.Оқу құралын тексеру|дайындалады |тәртіпке үйренеді |
| |3.Үй тапсырмасын | | |
| |тексеру | | |
|Тапсырмалар | |
|1.Ой қозғау. |Тақтаға өткенді пысық|Тапсырмаларды орын- |Өткенді қайталап, |
| |- тайтын сұрақтар |дайды,сұрақтарға жауап |сабаққа көңіл |
| |мен тапсырмалар |айтады |аударады |
| |жазылады. | | |
|2.Жұптық жұмыс| бірнеше мысалдар |Екі оқушы дәптерге жеке|Өз бетімен жұмыс |
| |түзіп, мәндерінің бар|өздері мысалдар |жасайды,бірін-бірі |
| |болуын анықтауды |түзіп,өзара орындалуы |бағалайды |
| |талап ету |мен жауаптарды талдайды| |
|3. тест |тест сұрақтарын беру |Сұраққа жауап беру |Қысқа нұсқа ойлауды|
| | | |білу |
|4.Ой толғаныс |Тақтаға бірнеше дұрыс|Сәйкестікті орнатып, |Ой толғауды |
|Топтық жұмыс |емес есептер жазу |дәптерге жауап жазады |үйренеді, |
| | | |көшбасшы басқаларға|
| | | |үлгі көрсетеді |
|6.Сергіту сәті|Тапсырманы оқу |Қимыл әрекет жасау |Сергіту, шапшаңдық |
|Үйге тапсырма | |Күнделікке жазып қояды |Білімді үйде пысық-|
| | | |тайды |
|Сабақты қорыту|Тапсырмаларды орындау|Күнделік ұсыну |Жасаған еңбегінің |
| |нәтижесін талдап, | |нә- |
| |оқушыларды бағалайды | |тижесін білу |


Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Қосарланған арифметикалық квадрат түбірлерді түрлендіру
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар. алгебра. квадрат түбір
Квадрат түбір
Бөлшек рационал өрнектер
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Теңдеуге есептер шешу
Өрнекті ықшамда
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz