Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер рефлексивтік есебі
Ақтау қаласы №27 Өмірзақ орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Алдабергенова.Бақыттыгүл.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
рефлексивтік есебі
| | |
| ХХІ ғасырдың басындағы қазіргі қоғам тез қарқынды дамып қана қоймай, | |
|даму үдерісімен барлық саланы жандандыруда. | |
|Білім беру саласы да өзгерістерден шет қалған жоқ.Сондықтан педагогикалық | |
|инновация білім беру | |
|жүйесін жаңартудың қажетті факторы | |
|Әдіс-оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін| |
|мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын | |
|тәсілдері.Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұ- | |
|мыстар ретке келтіреді.Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызып, | |
|оқушының ақыл-ойын дамытады,ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді. | |
|Оқытуда ең басты нәрсе – оқушылардың танымдық жұмыстары.Оқыту әдістері ең | |
|анық фактілерді білуді қамтамасыз етеді,теория мен тәжірибенің арасын | |
|жақындатады. | |
|Тәсіл-оқыту әдісінің элементі.Жоспарды хабарлау,оқушылардың зейінін | |
|сабаққа аудару,оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды | |
|қайталауы,ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады.Яғни, Джон Хеттидің «Көзге | |
|көрінетін оқу» 9 алмаз тәсілі: | |
|1.Мектептің мақсаты мен саясаты. | |
|2.Мақсат қою | |
|3.Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы. | |
|4.Үй тапсырмасы. | |
|5.Білімді жетік меңгеру үшін оқыту. | |
|6.Қабілеттері бойынша бөлу. | |
|7.Құрдастарының оқытуы. | |
|8.Күтілетін нәтиже. | |
|9.Кері байланыс. | |
|Тәсіл оқу материалын түсінуге үлесі зор. | |
|Оқыту тәсілдерінің түрлері: | |
|*Ой , зейін , ес , қабылдау ,қиялды жақсарту тәсілі. | |
|*Мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсіл. | |
|*Оқушының сезіміне әсер ететін тәсіл. | |
|*Жеке оқушылар арасындағы қарым-қатынасты басқару тәсілдері. | |
|Демек,тәсілдер оқыту әдістерінің құрамына кіреді.Әдістің жүзеге асуына | |
|көмектеседі. | |
|Оқыту әдістерінің басты қызметі-оқыту,ынталандыру, | |
|дамыту,тәрбиелеу,ұйымдастыру. | |
|И.Я.Лернер,М.Н.Скаткин оқыту әдістерін оқушылар-дың танымдық жұмыстарының | |
|түріне қарай топтастырған.Авторлар балаларға ақыл-ой жұмысының, өз бетімен| |
|білім алудың жолдарын көрсетеді. | |
|Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым| |
|танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы теориялық оқытуға негізделген| |
|тәсіл кең тараған (Hattie,2009) | |
|Жалпы білім беретін мектептердегі педагогтардың біліктілігін арттыру | |
|курстарының бағдарламасынан күтілетін нәтиже бұл оқушының қалай оқу | |
|керектігін үйретіп , соның нәтижесінде еркін , өзіндік дәлел – уәждерін | |
|нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір – көзқарастары жүйелі| |
|дамыған, білімді өз деңгейінде меңгерумен қатар сандық техникада | |
|құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды. Мектеп жұмысы мен | |
|оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға- мұғалім () | |
|Дүние жүзіндегі көптеген мұғалім іс - тәжіребиесінен тұрақты орын алған | |
|оқыту жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі қағидаттарын қолдану | |
|орынды нәтижелі екендігін дәлелдейтін фактілер бүгінгі таңда ғылыми | |
|педагогикалық әдебиетте жеткілікті деңгейде кездеседі .(6 бет) | |
|Білім беру мен оқытудың қазіргі заманғы әдістері мұғалімнің күнделікті | |
|тәжірибесі және кәсіби шеберлігі өзара байланыста қарастырылады . Оқуға | |
|арналған негізгі материалдар «Курсалды нұсқаулықтар» және «Мұғалімге | |
|арналған нұсқаулық» болып табылады. «Мұғалімге арналған нұсқаулық» негізі | |
|материл тиісті сабақтарда қарастырылатын жеті модульде сараланған.Дегенмен| |
|сыни тұрғыдан ойлаудың негіздерін оқушылармен топтық және жұптық жұмыс | |
|барысында қажетті дағдыларды дамыту мақсатында білім берудің ерте | |
|кезеңінен дамытуға болады.Бұл жолдағы ең бастысы оқушылардың жеке басының | |
|тәжірибесіндегі дәлелдерге мән беруге ынталандыру(нұсқаулық)Мен өзімнің | |
|мектепте орындауға арналған тапсырманы орындауда,сабағымда жеті модулді | |
|басшылыққа алып жоспар жасадым.Себебі оқушыларға берілетін тапсырмаларға | |
|модулді енгізу арқылы оқу үдерісінің айырмашылығын және оқушы ның | |
|білім-білік дағдыларына,ойлау қабілеттеріне,мысалдарды қандай деңгейде | |
|меңгере алатындығын,сабаққа деген қызығушылығы қалай болады деп, яғни | |
|бұрынғы дәстүрлі сабақ пен оқудағы жаңа тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануда | |
|жақсы жақттарын,жетістіктерін зерттеу,байқау мақсатында болды.Жұмысты | |
|орындауда сабақта жеті модульді кіріктіру,тапсырманы сыни тұрғыда ойлауға| |
|бағыт – бағдар беру , диалогтық оқыту , бағалау,АКТ-ны қолдануды және оны | |
|оқытуда рөлі басты назарымда болды. Ол үшін мұғалімге іскерлік , ізденіс ,| |
|шығармашылық , табандылық пен төзімділік қажет етедіндігін түсіндім. Ал | |
|енді осы жеті модульді оқытуда қолданған жұмыстарыма тоқталсам деймін. | |
|1-сабақ | |
|1- әрекет. | |
|Мұғалім оқушыларды топқа бөлді.Үш топқа бірдей тапсырма АКТ-ны | |
|пайдалану арқылы үй тапсырмасы: ”Жануарлар дүниесі” сұрақ жауап, | |
|әңгімелеу.Тақырыпты мақал- мәтелдер арқылы түйіндеу. | |
|2- әрекет. | |
|Оқушылар: | |
|Мағынаны тануда сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашып | |
|танысты. | |
|3- әрекет. | |
|Оқушылар: | |
|Постерге мазмұны бойынша сурет салып,баяндап,жоспар құрды. | |
|4- әрекет. | |
|Мәтін бойынша жұмыс жасалып,отбасы берекесі туралы постермен қорғады. | |
|5- әрекет. | |
|”Радиоға қоңырау шалу ойыны арқылы сұрақ жауап жүргізіліп,сыни тұрғыда | |
|пікілерін айту арқылы сабақты қорытындылап, өз-өзін бағалау жүргізілді. | |
|6- әрекет. | |
|Үй тапсырмасы:Өз отбасы туралы эссе жазу.Сурет салу. | |
| | |
|2-сабақ. | |
|1- әрекет.Оқушылар гүл таңдау арқылы топқа бөлінді.Гүл күлтешелері | |
|арқылы оқушылардың сабаққа дайындығы тексерілді. | |
|Оқушылар:Үй тапсырмасын Кім жылдам? Ойыны сұрақ-жауап арқылы сұралып, | |
|отбасы мүшелерін атап,мақал- мәтелдер айтып,салған суреттер көрсетіледі. | |
|2-әрекет.Жаңа сабақ.Оқушылар: Адамның бойында қандай жақсы қасиеттер болу | |
|керек?- деген ой қозғалды. | |
|3-әрекет. Оқушылар Ребус шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылды. | |
|4-әрекет. АКТ-ны қолдану арқылы”суретпен жұмыс. | |
|5-әрекет.Оқушылар: Қонақжайлық туралы не білеміз? Постермен қорғады. 2 | |
|топ сценари құрды, сұрақ-жауап жүргізілді.Сөздік жұмысы, бағалау | |
|картасымен жұмыс жүргізілді. | |
|6-әрекет. Мұғалім: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін | |
|басшылыққа ала отырып АКТ-ны қолдануда Жұпта,ойлан,бөліс.ойыны арқылы . | |
|,диалогтық оқыту тірек сызбасы пайдаланылды. | |
|3-сабақ | |
|1- әрекет.Әртүрлі стикерге жұлдызша.гүл,смайлик салып балаларға арқасына | |
|жабыстыру. Сабаққа деген қызығушылығын ояту,сыйластық деген сөзді қалай | |
|түсінеміз?-деп балаларға ой тастадым.Өткен сабақты еске түсере отырып,жаңа| |
|сабақты байланыстыру.. | |
|Оқушылар: Сыйластық деген сөзді талдады. | |
|2- әрекет.Сыйластыққа,тақтаға демонстрациялау әдісін пайдалану арқылы | |
|рөлде ойнату. | |
|Оқушылар : | |
|3-әрекет. Мұғалім: «Серпілген сауал » ойыны арқылы сабақты ашу. Оқушылар:| |
|(Білім берудегі басқару және көшбасшылық модулін, Білім беру мен білім | |
|алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа ала отырып,сұраққа-жауап, | |
|сипаттау,топтастыру әдістерін қолданды 10–мин) | |
|4-әрекет. Мұғалім. Сұрақ-жауап.Сыйластыққа байланысты бірнеше мысал | |
|келтіріп оқушылармен талдау. | |
|Оқушылар: Өмірмен байланыстырып, үлкенді құрметтеуге,сыйлауды қатыстырып | |
|әңгімелейді ,сөзден сөз шығару( СТО модулін,Білім беру мен білім алудағы | |
|жаңа тәсілдер модулін басшылыққа ала отырып топтастыру, Сұрақ-жауап, | |
|сыни тұрғыдан ойлау тәсілдерін қолданды 10-мин) | |
|5-әрекет.Мұғалім: Сабақты қорыту Кері байланыс. Тапсырмалар | |
|беруОқушылар: Жеке оқушылар бүгінгі сабақтан не алғандарын ортаға | |
|салады.(Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі, Білім беру мен білім| |
|алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа ала отырып диалогтік оқыту тірек | |
|сызбасын қолдану. 5 -мин) | |
|Жұптық әңгіме. | |
|5. Үй тапсырмасы: Сыйластық туралы мақал мәтел жаттау,жазу. | |
|4 -сабақ | |
|1-әрекет. Мұғалім : интерактив тақтаға мақалдың басы жазылды ,суреттің | |
|жартысы көрсетілді.Стоп кадр ойыны. | |
|Оқушылар: мақалдың жалғасын тауып,суреттің жартысын да тапты..Оқушылардың | |
|жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі, Білім берудегі | |
|басқару және көшбасшылық модулін басшылыққа ала отырып, сұрақ-жауап әдісін| |
|қолданды, салыстыру,Мақсат қойып оқу әдістерін қолданды 5 -мин) | |
|2-әрекет. | |
|Оқушылар :Оқушылар топтарымен ақылдасып , анықтап мысал мазмұнын | |
|баяндап, сұрақ-жауап жүргізілді( СТО модулін,Білім беру мен білім алудағы | |
|жаңа тәсілдер модулін басшылыққа ала отырып топтастыру, Сұрақ-жауап, | |
|сыни тұрғыдан ойлау тәсілдерін қолданды 10 -мин) | |
|3- әрекет.Мұғалім: Менің болашақ мектебім суретін салғызып,өз пікірлерін | |
|айту. | |
|Оқушылар: Оқушылар мектеп суретін салып өз ойларын айтты. | |
|4-әрекет. Мұғалім:президентке хат | |
|Оқушылар: Оқушылар президентке хат жазып,ашық хатқа салды. | |
|5-әрекет: Шығармашылық тапсырма : «Мектептегі өмірім»эссе жаздыру | |
|Қорыту: Мұғалім «лездеме ойыны» ,интерактив тақтадағы суретпен жұмыс әр | |
|топқа бөлек тапсырма береді. Топтар бір бірін бағалайды.өзім бағаладым. | |
|Үйге тапсырма менің мектебім.эссе сурет салу. | |
| | |
|Әлеуметтік сындарлылық тұрғыдан оқытуды түсіну (Vygotsky,1978,Wood,1998) | |
|оқытудағы Кембридж тәсілінің теорялық негіздерінде «Оқыту мен оқудағы жаңа| |
|тәсілдер» негізінде жатыр.Балалар өзінің түсінігін өзіндік зерттеулері мен| |
|әлеуметтік өзара байланысқа сәйкес құратын белсенді білім алушылар болып | |
|табылады. «Диалог негізінде оқыту және оқу» (Mercer,1995,Alexander,2008), | |
|«Қалай оқу керектігін үйрену» (Flavell,1976,Vygotsky,1978) деген | |
|атаулармен танымал педагогикалық тәсілдер әлеуметтік- сындарлылық | |
|идеяларының қазіргі заманғы маңызды түсіндірмелер ретінде қолданылады. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz