Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қ.жұмаділов "тағдыр"
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.Үсенбаеваның қысқа мерзімдік
жоспары
|Күні: 9.04. 2014ж. |Қазақ әдебиеті |11- сынып |
|Сағаты: | |жаратылыстану-математика бағыты |
|Сабақ тақырыбы: |Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы (1-сағат) |
|Жалпы мақсат: | Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы. |
| |Романда көтерілген ел бірлігі,ұлт мүддесі |
| |Бүтін бір халықтың екі империя арасында таласқа түсуі |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
| |11-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті оқулығы |
| |Романның қысқаша мазмұны жазылған бетшелер |
| |6 қалпақ |
|Оқу нәтижесі: |Жазушы өмірі мен шығармашылық жолынан мағлұмат алады |
| |Романның қысқаша мазмұнымен танысады |
| |Бас кейіпкердің тарихи тұлға екенін таниды |
| |АКТ пайдалана алуы |
|Негізгі идеялар: |Бұл - тек Демежанның тағдыры емес,қазақ халқының тағдыры |
|Сабақта қолданылатын | Оқулық тапсырмалары, |
|материалдар: |интерактивті тақтадағы тапсырмалар. |
|Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: |
| |Диалогтік оқыту: сұрақ- жауап, диалог. СТО: Миға шабуыл. |
| |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: формативті |
| |бағалау:стикерлер, қол шапалақтау. Жиынтық бағалау. |
| |Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық |
| |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Оқушыларға |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
|Психологиялық тренинг | Сыныпта жағымды |«Велосипед секілді |
|(2 мин) |психологиялық ахуалды |амандасу» тренингі арқылы |
| |қалыптастыру үшін «Велосипед |бір - бірімен амандасу, |
| |секілді амандасу» тренингін |(ортаға шығып жасау) Әр |
| |ұйымдастыру. |оқушы бір- бірімен |
| | |әртүрлі іс әрекетті жасау |
| | |арқылы амандасады. |
|Топқа бөлу |Әр түрлі түстегі, формадағы |Шашу теру арқылы топқа |
|(2 мин) |конфеттер шашу арқылы топқа |бөлінуі |
| |бөлу. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|сұрау ( 5 мин ) | | |
| |«Миға шабуыл» стратегиясын | |
| |қолдана отырып, үй |Оқушылар негізгі |
| |тапсырмасының дайындық |сұрақтарды анықтап, ой |
| |дәрежесін білу |қорыту жасап түйіндейді , |
| |1.С.Жүнісовтің қандай |идеяларын толықтырады |
| |шығармаларын білесіңдер? | |
| |2.Повестің негізгі тақырыбы не?| |
| |3. Басты кейіпкерлері кімдер? | |
| |4.Олардың тағдырлары арқылы не | |
| |айта аласыңдар? | |
|ІІІ. Жаңа тақырып | Тағдыр сөзіне ассосация жасату|Тағдыр сөзін естігенде |
|1.Ой қозғау |Тақтаға «тағдыр» сөзі жазылады |ойына не оралады,соны |
|3 минут | |тізбектеп жазады |
|2.Мағынаны тану |Роман бойынша қысқаша мазмұны |Жұптық жұмыс |
|1-тапсырма |жазылған бетшелер таратылып |Бетшелер бойынша романды |
|10 минут |беріледі. |мазмұндап шығады |
|3.Ой –толғаныс |Топтық жұмыс: |1.Оқушылар Демежанға хат |
|2-тапсырма |1-топ:Р-бүгінгі ұрпақ |жазады. |
|5 минут |А-Демежан | |
| |Ф-хат | |
| |Т- еліңіз үшін еткен игі | |
| |ісіңіз үшін рахмет! |2.Оқушылар Демежан |
| |2-топ: «Демежанның қара ағашы»-|тағдырын бүгінгі өмірмен |
| |бүгінде саялы жасыл бақ |байланыстырады. |
| |(постер қорғау) | |
| |тапсырмаларын береді | |
|ІV.Қорытындылау | « 6 қалпақ» әдісі |Оқушылар өзіне берілген |
|7 минут |Ақ қалпақ-оқиғаның болғанына |қалпақтар бойынша өз |
| |фактілер келтіреді |ойларын айтып шығады. |
| |Қара қалпақ- кемшіліктерін, | |
| |ұнамсыз жақтарын баяндайды | |
| |Жасыл қалпақ- өлең шығару, | |
| |сурет салу | |
| |Қызыл қалпақ- эмоциясын | |
| |білдіреді(қорқу,мұң,қуаныш) | |
| |Сары қалпақ-жағымды ,өзіне | |
| |ұнаған жақтарын айтады | |
| |Көк-қорытындылайды,не үйрендің,| |
| |үлгі алдың? | |
|V. Үй тапсырмасын | Романды оқып,Демежан |Тапсырманы жазып алады. |
|беру (2 мин) |бейнесін,мінезін,ақыл-парасатын | |
| |айқындайтын тұстарын жазып келу | |
|VI. Бағалау (3 мин) |Формативті бағалау |Өзін-өзі бағалау |
| |(Түрлі түсті жетондар бойынша) |Бағалауға қатысады |
| |жиынтық бағалау | |
|V.Рефлекция |Сабақтан алған әсерлері мен |Сабақтан алған әсерлері |
|(3 мин) |ұсыныстары туралы ойларын білу |мен ұсыныстарын «Тілек |
| |үшін стикерлер тарату |ағашы» арқылы жеткізу, |
| | |стикерлерге жазу, ілу. |
|Неге қол жеткіздім? |Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі бойынша оқушылардың |
| |тілдік қорын молайтуға ; көркем шығарманың негізгі идеясын |
| |тану арқылы өз халқының тарихы мен тағдырын таныта алуға |
| |,АКТ мүмкіндіктерін мол пайдалана алуға; ынтымақтастық және|
| |топтағы бірлескен жұмыс тұрғысынан оқуға қол жеткіздім. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz