11-сыныпқа арналған қысқа мерзімді қазақ әдебиеті сабағы: Қ. Жұмаділовтің Тағдыр романы - жазушының өмірі, шығармашылығы және халық тағдыры

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г. Үсенбаеваның қысқа мерзімдік жоспары

Күні: 9. 04. 2014ж.

Сағаты:

Қазақ әдебиеті
11- сынып жаратылыстану-математика бағыты
Күні: 9. 04. 2014ж.Сағаты:: Сабақ тақырыбы:
Қазақ әдебиеті: Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романы (1-сағат)
Күні: 9. 04. 2014ж.Сағаты:: Жалпы мақсат:
Қазақ әдебиеті:

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы.

Романда көтерілген ел бірлігі, ұлт мүддесі

Бүтін бір халықтың екі империя арасында таласқа түсуі

Күні: 9. 04. 2014ж.Сағаты:: Сілтеме:
Қазақ әдебиеті:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  2. 11-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті оқулығы
  3. Романның қысқаша мазмұны жазылған бетшелер
  4. 6 қалпақ
Күні: 9. 04. 2014ж.Сағаты:: Оқу нәтижесі:
Қазақ әдебиеті:

Жазушы өмірі мен шығармашылық жолынан мағлұмат алады

Романның қысқаша мазмұнымен танысады

Бас кейіпкердің тарихи тұлға екенін таниды

АКТ пайдалана алуы

Күні: 9. 04. 2014ж.Сағаты:: Негізгі идеялар:
Қазақ әдебиеті: Бұл - тек Демежанның тағдыры емес, қазақ халқының тағдыры
Күні: 9. 04. 2014ж.Сағаты:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ әдебиеті:

Оқулық тапсырмалары,

интерактивті тақтадағы тапсырмалар.

Күні: 9. 04. 2014ж.Сағаты:: Оқыту әдістері:
Қазақ әдебиеті:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Диалогтік оқыту: сұрақ- жауап, диалог. СТО: Миға шабуыл.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: формативті бағалау:стикерлер, қол шапалақтау. Жиынтық бағалау.

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

:

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

Психологиялық тренинг

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру үшін «Велосипед секілді амандасу» тренингін ұйымдастыру.
Оқушының іс-әрекеті: «Велосипед секілді амандасу» тренингі арқылы бір - бірімен амандасу, (ортаға шығып жасау) Әр оқушы бір- бірімен әртүрлі іс әрекетті жасау арқылы амандасады.
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

Топқа бөлу

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр түрлі түстегі, формадағы конфеттер шашу арқылы топқа бөлу.
Оқушының іс-әрекеті: Шашу теру арқылы топқа бөлінуі
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин )
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Миға шабуыл» стратегиясын қолдана отырып, үй тапсырмасының дайындық дәрежесін білу

1. С. Жүнісовтің қандай шығармаларын білесіңдер?

2. Повестің негізгі тақырыбы не?

3. Басты кейіпкерлері кімдер?

4. Олардың тағдырлары арқылы не айта аласыңдар?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар негізгі сұрақтарды анықтап, ой қорыту жасап түйіндейді, идеяларын толықтырады
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

ІІІ. Жаңа тақырып

1. Ой қозғау

3 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тағдыр сөзіне ассосация жасату

Тақтаға «тағдыр» сөзі жазылады

Оқушының іс-әрекеті: Тағдыр сөзін естігенде ойына не оралады, соны тізбектеп жазады
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

2. Мағынаны тану

1-тапсырма

10 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті: Роман бойынша қысқаша мазмұны жазылған бетшелер таратылып беріледі.
Оқушының іс-әрекеті:

Жұптық жұмыс

Бетшелер бойынша романды мазмұндап шығады

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

3. Ой -толғаныс

2-тапсырма

5 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс :

1-топ: Р-бүгінгі ұрпақ

А-Демежан

Ф-хат

Т- еліңіз үшін еткен игі ісіңіз үшін рахмет!

2-топ: «Демежанның қара ағашы»- бүгінде саялы жасыл бақ (постер қорғау)

тапсырмаларын береді

Оқушының іс-әрекеті:

1. Оқушылар Демежанға хат жазады.

2. Оқушылар Демежан тағдырын бүгінгі өмірмен байланыстырады.

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

ІV. Қорытындылау

7 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

« 6 қалпақ» әдісі

Ақ қалпақ -оқиғаның болғанына фактілер келтіреді

Қара қалпақ- кемшіліктерін, ұнамсыз жақтарын баяндайды

Жасыл қалпақ - өлең шығару, сурет салу

Қызыл қалпақ - эмоциясын білдіреді(қорқу, мұң, қуаныш)

Сары қалпақ -жағымды, өзіне ұнаған жақтарын айтады

Көк -қорытындылайды, не үйрендің, үлгі алдың?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өзіне берілген қалпақтар бойынша өз ойларын айтып шығады.
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)

Ұқсас жұмыстар
Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығы және қазақ-қырғыз халықтарындағы жылқының әлеуметтік-мәдени рөлі
Жүсіпбек Аймауытұлы - классикалық қазақ прозасының негізін салушы: өмірі, шығармашылығы және Ақбілек романы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы (9-сынып, қазақ әдебиеті)
9-сынып қазақ әдебиеті: Әйтеке би Байбекұлының өмірі мен шығармашылығы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жүсіпбек Аймауытовтың Ақбілек романы: өмірі, шығармашылығы және ұлттық тәрбиелік маңызы
9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ғабит Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы
8-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Қабдеш Жұмаділовтің Қаздар қайтып барады әңгімесін талдау
9-А сыныпқа арналған қазақ әдебиеті сабағы: Жамбыл Жабаев - қысқа мерзімді сабақ жоспары
10-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Ақан сері Қорамсаұлының өмірі мен шығармашылығы
8-сынып әдебиеті: Күй аңызы әңгімесіндегі жазушының сөз қолдану шеберлігін жан-жақты талдау - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz