Қ.жұмаділов "тағдыр"


Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.Үсенбаеваның қысқа мерзімдік
жоспары
|Күні: 9.04. 2014ж. |Қазақ әдебиеті |11- сынып |
|Сағаты: | |жаратылыстану-математика бағыты |
|Сабақ тақырыбы: |Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы (1-сағат) |
|Жалпы мақсат: | Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы. |
| |Романда көтерілген ел бірлігі,ұлт мүддесі |
| |Бүтін бір халықтың екі империя арасында таласқа түсуі |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
| |11-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті оқулығы |
| |Романның қысқаша мазмұны жазылған бетшелер |
| |6 қалпақ |
|Оқу нәтижесі: |Жазушы өмірі мен шығармашылық жолынан мағлұмат алады |
| |Романның қысқаша мазмұнымен танысады |
| |Бас кейіпкердің тарихи тұлға екенін таниды |
| |АКТ пайдалана алуы |
|Негізгі идеялар: |Бұл - тек Демежанның тағдыры емес,қазақ халқының тағдыры |
|Сабақта қолданылатын | Оқулық тапсырмалары, |
|материалдар: |интерактивті тақтадағы тапсырмалар. |
|Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: |
| |Диалогтік оқыту: сұрақ- жауап, диалог. СТО: Миға шабуыл. |
| |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: формативті |
| |бағалау:стикерлер, қол шапалақтау. Жиынтық бағалау. |
| |Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық |

| |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Оқушыларға |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
|Психологиялық тренинг | Сыныпта жағымды |«Велосипед секілді |
|(2 мин) |психологиялық ахуалды |амандасу» тренингі арқылы |
| |қалыптастыру үшін «Велосипед |бір - бірімен амандасу, |
| |секілді амандасу» тренингін |(ортаға шығып жасау) Әр |
| |ұйымдастыру. |оқушы бір- бірімен |
| | |әртүрлі іс әрекетті жасау |
| | |арқылы амандасады. |
|Топқа бөлу |Әр түрлі түстегі, формадағы |Шашу теру арқылы топқа |
|(2 мин) |конфеттер шашу арқылы топқа |бөлінуі |
| |бөлу. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|сұрау ( 5 мин ) | | |
| |«Миға шабуыл» стратегиясын | |
| |қолдана отырып, үй |Оқушылар негізгі |
| |тапсырмасының дайындық |сұрақтарды анықтап, ой |
| |дәрежесін білу |қорыту жасап түйіндейді , |
| |1.С.Жүнісовтің қандай |идеяларын толықтырады |
| |шығармаларын білесіңдер? | |
| |2.Повестің негізгі тақырыбы не?| |
| |3. Басты кейіпкерлері кімдер? | |
| |4.Олардың тағдырлары арқылы не | |
| |айта аласыңдар? | |
|ІІІ. Жаңа тақырып | Тағдыр сөзіне ассосация жасату|Тағдыр сөзін естігенде |
|1.Ой қозғау |Тақтаға «тағдыр» сөзі жазылады |ойына не оралады,соны |
|3 минут | |тізбектеп жазады |
|2.Мағынаны тану |Роман бойынша қысқаша мазмұны |Жұптық жұмыс |
|1-тапсырма |жазылған бетшелер таратылып |Бетшелер бойынша романды |
|10 минут |беріледі. |мазмұндап шығады |
|3.Ой –толғаныс |Топтық жұмыс: |1.Оқушылар Демежанға хат |
|2-тапсырма |1-топ:Р-бүгінгі ұрпақ |жазады. |
|5 минут |А-Демежан | |
| |Ф-хат | |
| |Т- еліңіз үшін еткен игі | |
| |ісіңіз үшін рахмет! |2.Оқушылар Демежан |
| |2-топ: «Демежанның қара ағашы»-|тағдырын бүгінгі өмірмен |
| |бүгінде саялы жасыл бақ |байланыстырады. |
| |(постер қорғау) | |
| |тапсырмаларын береді | |
|ІV.Қорытындылау | « 6 қалпақ» әдісі |Оқушылар өзіне берілген |
|7 минут |Ақ қалпақ-оқиғаның болғанына |қалпақтар бойынша өз |
| |фактілер келтіреді |ойларын айтып шығады. |
| |Қара қалпақ- кемшіліктерін, | |
| |ұнамсыз жақтарын баяндайды | |
| |Жасыл қалпақ- өлең шығару, | |
| |сурет салу | |
| |Қызыл қалпақ- эмоциясын | |
| |білдіреді(қорқу,мұң,қуаныш) | |
| |Сары қалпақ-жағымды ,өзіне | |
| |ұнаған жақтарын айтады | |
| |Көк-қорытындылайды,не үйрендің,| |
| |үлгі алдың? | |
|V. Үй тапсырмасын | Романды оқып,Демежан |Тапсырманы жазып алады. |
|беру (2 мин) |бейнесін,мінезін,ақыл-парасатын | |
| |айқындайтын тұстарын жазып келу | |
|VI. Бағалау (3 мин) |Формативті бағалау |Өзін-өзі бағалау |
| |(Түрлі түсті жетондар бойынша) |Бағалауға қатысады |
| |жиынтық бағалау | |
|V.Рефлекция |Сабақтан алған әсерлері мен |Сабақтан алған әсерлері |
|(3 мин) |ұсыныстары туралы ойларын білу |мен ұсыныстарын «Тілек |
| |үшін стикерлер тарату |ағашы» арқылы жеткізу, |
| | |стикерлерге жазу, ілу. |
|Неге қол жеткіздім? |Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі бойынша оқушылардың |
| |тілдік қорын молайтуға ; көркем шығарманың негізгі идеясын |
| |тану арқылы өз халқының тарихы мен тағдырын таныта алуға |
| |,АКТ мүмкіндіктерін мол пайдалана алуға; ынтымақтастық және|
| |топтағы бірлескен жұмыс тұрғысынан оқуға қол жеткіздім. |


Ұқсас жұмыстар
Қабдеш жұмаділов. қаздар қайтып барады әңгімесі
Дарабоз тақырыбында сабақ жоспары
Сәкен жүнісов «ақырғы бәйге». 5 сынып
Немересі қалай өсті
Қабдеш жұмаділовтің "адасқан бала" әңгімесі
Жылқы малы жайында білгенім
Жамбылдың қай шығармасынан
Топпен бағалау
Сабақтың көрнекілігі. Сабақтың тақырыбы
Шығарма аворы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz