Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау ( коучинг жоспары)

Ақмола облысы

Көкшетау қаласы

№14 ОМ

« Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы бойынша

Досанова Салтанат Амантайқызының коучинг жоспары

: Сабақ тақырыбы:
: « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»
: Жалпы мақсат:
: Оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері жоспарлы және жүйелі жинақталған кез келген қызмет түрлеріне қатысты ұғым туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту үшін формативті бағалауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; Өзін-өзі бағалауға, бірін-бірі бағалауға үйрету;
: Сілтеме:
:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 104 -123 -беттер

Үлестірмелі нұсқаулық

: Оқу нәтижесі
: Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы. Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін, өзін өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін, тәртібін мұқият бақылауын түсінуі.
: Түйінді идеялар:
: Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуіне ықпал жасау.
: Сабақта қолданылатын материалдар:
: А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, қазақтың ұлттық ою - өрнектері,
: Оқыту әдістері:
:

ОүБ және оқуды бағалау

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

: Дерек көздері:
: Әдеби материалдар, портал материалдары, газет-журналдар, интернет материалдары6
: Тапсырмалар:
: «Киіз үй» суретін салу, стикер арқылы формативті бағалау, критериалды бағалау, «Киіз үй» макетін құрастырып, сыни баға беру, өзін-өзі бағалау және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
: Оқуға арналған тапсырма:
: Мұғалімге арналған нұсқаулық. 104-123-беттер

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: ( 5 мин)
Коучтың іс-әрекеті:

«Бүгінгі күн тамаша!» тренингі. Қатысушыларды ортаға шықыру, шеңбер жасап тұру және жаз айының ауа райын бейнелеу арқылы арқаға массаж жасау.

Шағын топқа бөлу.

Жыл мезгілдері арқылы мұғалімдерді 2 топқа бөлу.

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мұғалімдер ортаға шығады, шеңбер жасайды және «Ауа райын» бейнелеу арқылы ар-

қаларына массаж жасайды.

Әр мұғалім өзінің туылған жыл мезгіліне байланысты топтарға бөлінеді.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

1-тапсырма

( 5 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Топқа тапсырмалар беру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындайды.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:

1. Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру.

2. Шағын топтарда топ ережесін құру және флипчартқа жазып, таныстырып шығуды тапсыру.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бірлесе отырып топ ережесін құрады және ережемен таныстырады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: (10 мин)
Коучтың іс-әрекеті: Топ мүшелеріне арнайы тапсырма беру. Әр топ берілген парақшаларға киіз үйдің суретін салу. Сурет салуға барлық топты қатыстыру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

(10 мин)

Формативті бағалауды үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру, нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.

Коучтың іс-әрекеті: Топпен жұмыс:Қазақ үйінің макетін жасау.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топ мүшелері параққа салынған киіз үйдің суретімен танысады. Постер тарату. Қазақ үйінің макетін жасау.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:

«Киіз үй» макетін бағалауға үйрету. Киіз үйдің көлеміне, биіктігіне, ұқсастығына, беріктігіне, эстетикалық талғамына қарай баға бергізу. Ең жоғары ұпай «4». Қойған ұпайларын дәлелдету.

Әр топтың берген бағасын тыңдау, қойған ұпай санын тұсына жазу, сәйкестігіне қарай бірін-бірі және өздерін өздері бағалауға тапсырма беру.

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

(10 минут)

Кейіпкерлерге мінездеме беру арқылы критериалды бағалауға, сыни көзқарастарының қалыптасуына, логикалық ойлау қабілеттерінің артуына ықпал ету.

Бірін бірі бағалауға және өздерін-өздері бағалауға үйрету

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Қорытындылау

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті:

Топтық тапсырма

«Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау» деген не? Сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топта бірлесе отырып, «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы бойынша түсінгендерін флипчартқа жазады және қорғайды.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Ақпарлама

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау» туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Таныстырылымды тыңдайды
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Рефлексия

( 5 мин )

Коучтың іс-әрекеті: Стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы салуды тапсыру және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазуды тапсыру
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.

Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы
Сабақ жоспарлары
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Сыни тұрғысыдан ойлау коучинг сессия жоспары
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Оқытудағы критериалды бағалау тақырыбы бойынша коучинг сабағы туралы есеп
Бағалау кезеңі
Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz