Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау ( коучинг жоспары)



Ақмола облысы
Көкшетау қаласы
№14 ОМ

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы бойынша
Досанова Салтанат Амантайқызының коучинг жоспары
| | | |
|Сабақ тақырыбы: | «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» |
|Жалпы мақсат: |Оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері |
| |жоспарлы және жүйелі жинақталған кез келген қызмет |
| |түрлеріне қатысты ұғым туралы түсінік қалыптастыру.Оқыту |
| |үшін формативті бағалауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал |
| |жасау; Өзін-өзі бағалауға, бірін-бірі бағалауға үйрету; |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 104 -123 -беттер |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі | Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам |
| |жасауы.Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның |
| |не айтып,не істегенін,өзін өзі бақылау жағдайында өзінің |
| |дербес ойлауын,түсінігін,тәртібін мұқият бақылауын |
| |түсінуі. |
|Түйінді идеялар:| Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде |
| |оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған |
| |білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. Тренингтер |
| |мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін |
| |тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуіне ықпал |
| |жасау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары,қазақтың |
|материалдар: |ұлттық ою - өрнектері, |
|Оқыту әдістері: |ОүБ және оқуды бағалау |1. Диалог |
| |АКТ |2. Жеке жұмыс |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |4. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, портал материалдары, |
| |газет-журналдар,интернет материалдары6 |
|Тапсырмалар: | |
| |«Киіз үй» суретін салу , стикер арқылы формативті |
| |бағалау, критериалды бағалау, «Киіз үй» макетін |
| |құрастырып, сыни баға беру, өзін-өзі бағалау және |
| |бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, |
| |рефлексия |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық.104-123-беттер |

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| | | |
| |«Бүгінгі күн тамаша!» |Мұғалімдер ортаға |
|( 5 мин) |тренингі. Қатысушыларды |шығады, шеңбер жасайды |
| |ортаға шықыру, шеңбер |және «Ауа райын» |
| |жасап тұру және жаз |бейнелеу арқылы ар- |
| |айының ауа райын |қаларына массаж жасайды.|
| |бейнелеу арқылы арқаға | |
| |массаж жасау. | |
| | | |
| |Шағын топқа бөлу. | |
| |Жыл мезгілдері арқылы |Әр мұғалім өзінің |
| |мұғалімдерді 2 топқа |туылған жыл мезгіліне |
| |бөлу. |байланысты топтарға |
| | |бөлінеді. |
|1-тапсырма | | |
|( 5 мин) |Топқа тапсырмалар беру. |Топ мүшелері берілген |
| | |тапсырмаларды орындайды.|
| | | |
| |1.Топта жұмыс істеу үшін|Бірлесе отырып топ |
| |белгілі бір ережеге |ережесін құрады және |
| |сәйкес жұмыс істеу |ережемен таныстырады. |
| |керектігін түсіндіру. | |
| |2.Шағын топтарда топ | |
| |ережесін құру және | |
| |флипчартқа жазып, | |
| |таныстырып шығуды | |
| |тапсыру. | |
|(10 мин) | Топ мүшелеріне арнайы | |
| |тапсырма беру. Әр топ| |
| |берілген парақшаларға | |
| |киіз үйдің суретін | |
| |салу.Сурет салуға барлық| |
| |топты қатыстыру. | |
|(10 мин) | | |
|Формативті бағалауды|Топпен жұмыс:Қазақ |Топ мүшелері параққа |
|үйрету арқылы оқуға |үйінің макетін жасау. |салынған киіз үйдің |
|ынтасын арттыру, | |суретімен танысады. |
|нәтижеге жетуіне | |Постер тарату. Қазақ |
|мүмкіншілік жасау, | |үйінің макетін жасау. |
|жауапкершілікті | | |
|сезіндіру. | | |
| | | |
| |«Киіз үй» макетін |(10 минут) |
| |бағалауға үйрету. Киіз |Кейіпкерлерге мінездеме |
| |үйдің |беру арқылы критериалды |
| |көлеміне,биіктігіне, |бағалауға, сыни |
| |ұқсастығына, |көзқарастарының |
| |беріктігіне, эстетикалық|қалыптасуына, логикалық |
| |талғамына қарай баға |ойлау қабілеттерінің |
| |бергізу. Ең жоғары ұпай |артуына ықпал ету. |
| |«4». Қойған ұпайларын |Бірін бірі бағалауға |
| |дәлелдету. |және өздерін-өздері |
| |Әр топтың берген |бағалауға үйрету |
| |бағасын тыңдау, қойған| |
| |ұпай санын тұсына жазу, | |
| |сәйкестігіне қарай | |
| |бірін-бірі және өздерін | |
| |өздері бағалауға | |
| |тапсырма беру. | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, |
|(5 мин) |«Оқыту үшін бағалау және|«Оқыту үшін бағалау және|
| |оқытуды бағалау» деген |оқуды бағалау» тақырыбы |
| |не? Сұрағы арқылы |бойынша түсінгендерін |
| |түсініктерін флипчартқа |флипчартқа жазады және |
| |жазуды тапсыру |қорғайды. |
|Ақпарлама | «Оқыту үшін бағалау және|Таныстырылымды тыңдайды |
|(5 мин) |оқытуды бағалау» туралы | |
| |Power point арқылы | |
| |қысқаша мәлімет беру. | |
|Рефлексия |Стикерге өз |Стикерге өз |
|( 5 мин ) |көңіл-күйлерін смайлик |көңіл-күйлерін |
| |арқылы салуды тапсыру |бейнелейді және сабақтан|
| |және сабақтан алған әсері|алған әсері туралы |
| |туралы пікірін ақ параққа|пікірін ақ параққа |
| |жазуды тапсыру |жазады. |


Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы
Сабақ жоспарлары
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Сыни тұрғысыдан ойлау коучинг сессия жоспары
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Оқытудағы критериалды бағалау тақырыбы бойынша коучинг сабағы туралы есеп
Бағалау кезеңі
Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Пәндер