Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау ( коучинг жоспары)
Ақмола облысы
Көкшетау қаласы
№14 ОМ
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы бойынша
Досанова Салтанат Амантайқызының коучинг жоспары
| | | |
|Сабақ тақырыбы: | «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» |
|Жалпы мақсат: |Оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері |
| |жоспарлы және жүйелі жинақталған кез келген қызмет |
| |түрлеріне қатысты ұғым туралы түсінік қалыптастыру.Оқыту |
| |үшін формативті бағалауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал |
| |жасау; Өзін-өзі бағалауға, бірін-бірі бағалауға үйрету; |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 104 -123 -беттер |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі | Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам |
| |жасауы.Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның |
| |не айтып,не істегенін,өзін өзі бақылау жағдайында өзінің |
| |дербес ойлауын,түсінігін,тәртібін мұқият бақылауын |
| |түсінуі. |
|Түйінді идеялар:| Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде |
| |оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған |
| |білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. Тренингтер |
| |мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін |
| |тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуіне ықпал |
| |жасау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары,қазақтың |
|материалдар: |ұлттық ою - өрнектері, |
|Оқыту әдістері: |ОүБ және оқуды бағалау |1. Диалог |
| |АКТ |2. Жеке жұмыс |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |4. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, портал материалдары, |
| |газет-журналдар,интернет материалдары6 |
|Тапсырмалар: | |
| |«Киіз үй» суретін салу , стикер арқылы формативті |
| |бағалау, критериалды бағалау, «Киіз үй» макетін |
| |құрастырып, сыни баға беру, өзін-өзі бағалау және |
| |бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, |
| |рефлексия |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық.104-123-беттер |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| | | |
| |«Бүгінгі күн тамаша!» |Мұғалімдер ортаға |
|( 5 мин) |тренингі. Қатысушыларды |шығады, шеңбер жасайды |
| |ортаға шықыру, шеңбер |және «Ауа райын» |
| |жасап тұру және жаз |бейнелеу арқылы ар- |
| |айының ауа райын |қаларына массаж жасайды.|
| |бейнелеу арқылы арқаға | |
| |массаж жасау. | |
| | | |
| |Шағын топқа бөлу. | |
| |Жыл мезгілдері арқылы |Әр мұғалім өзінің |
| |мұғалімдерді 2 топқа |туылған жыл мезгіліне |
| |бөлу. |байланысты топтарға |
| | |бөлінеді. |
|1-тапсырма | | |
|( 5 мин) |Топқа тапсырмалар беру. |Топ мүшелері берілген |
| | |тапсырмаларды орындайды.|
| | | |
| |1.Топта жұмыс істеу үшін|Бірлесе отырып топ |
| |белгілі бір ережеге |ережесін құрады және |
| |сәйкес жұмыс істеу |ережемен таныстырады. |
| |керектігін түсіндіру. | |
| |2.Шағын топтарда топ | |
| |ережесін құру және | |
| |флипчартқа жазып, | |
| |таныстырып шығуды | |
| |тапсыру. | |
|(10 мин) | Топ мүшелеріне арнайы | |
| |тапсырма беру. Әр топ| |
| |берілген парақшаларға | |
| |киіз үйдің суретін | |
| |салу.Сурет салуға барлық| |
| |топты қатыстыру. | |
|(10 мин) | | |
|Формативті бағалауды|Топпен жұмыс:Қазақ |Топ мүшелері параққа |
|үйрету арқылы оқуға |үйінің макетін жасау. |салынған киіз үйдің |
|ынтасын арттыру, | |суретімен танысады. |
|нәтижеге жетуіне | |Постер тарату. Қазақ |
|мүмкіншілік жасау, | |үйінің макетін жасау. |
|жауапкершілікті | | |
|сезіндіру. | | |
| | | |
| |«Киіз үй» макетін |(10 минут) |
| |бағалауға үйрету. Киіз |Кейіпкерлерге мінездеме |
| |үйдің |беру арқылы критериалды |
| |көлеміне,биіктігіне, |бағалауға, сыни |
| |ұқсастығына, |көзқарастарының |
| |беріктігіне, эстетикалық|қалыптасуына, логикалық |
| |талғамына қарай баға |ойлау қабілеттерінің |
| |бергізу. Ең жоғары ұпай |артуына ықпал ету. |
| |«4». Қойған ұпайларын |Бірін бірі бағалауға |
| |дәлелдету. |және өздерін-өздері |
| |Әр топтың берген |бағалауға үйрету |
| |бағасын тыңдау, қойған| |
| |ұпай санын тұсына жазу, | |
| |сәйкестігіне қарай | |
| |бірін-бірі және өздерін | |
| |өздері бағалауға | |
| |тапсырма беру. | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, |
|(5 мин) |«Оқыту үшін бағалау және|«Оқыту үшін бағалау және|
| |оқытуды бағалау» деген |оқуды бағалау» тақырыбы |
| |не? Сұрағы арқылы |бойынша түсінгендерін |
| |түсініктерін флипчартқа |флипчартқа жазады және |
| |жазуды тапсыру |қорғайды. |
|Ақпарлама | «Оқыту үшін бағалау және|Таныстырылымды тыңдайды |
|(5 мин) |оқытуды бағалау» туралы | |
| |Power point арқылы | |
| |қысқаша мәлімет беру. | |
|Рефлексия |Стикерге өз |Стикерге өз |
|( 5 мин ) |көңіл-күйлерін смайлик |көңіл-күйлерін |
| |арқылы салуды тапсыру |бейнелейді және сабақтан|
| |және сабақтан алған әсері|алған әсері туралы |
| |туралы пікірін ақ параққа|пікірін ақ параққа |
| |жазуды тапсыру |жазады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz