Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Футбол ойыны. ойын ережесі
Алматы облысы
Кербұлақ ауданы
Сарыбастау орта мектебінің
денешынықтыру пәнінің мұғалімі
Жаманбаев Мухит Жаманбаевич
Сабақ тақырыбы: Футбол ойыны. Ойын ережесі
Мақсаты:
1. Оқушыларға спорттық ойындардың ережелерін үйрету
2. Оқушылардың ептілік, жылдамдық, шыдамдық, төзімділік қабілеттерін
дамыту.
3. Адамгершілікке, ақыл-ой, эстетикалық және еңбек тәрбиесіне баулу.
Өтетін орны: Спорт алаңы
Құрал- жабдықтар: ысқырғыш,секундомер, доптар, жалаушалар т.б.
|Сабақ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Ұйымдастырушылық ж/е |
|бөлімі | |мөлшері |әдістемелік нұсқаулар |
| | | | |
|Кіріспе|1. Ұйымдастыру кезеңі | |Бір сызықтың бойына тіке |
|дайынды|1.1 Сапқа тұрғызу, |2' |тұру (спорттық киіммен) |
|қ |1.2 кезекшіден мәлімет алу |1' |Денені тікке ұстау |
|10-12 |1.3 сәлемдесу | | |
|минут | | | |
| |1.4 жаңа сабақ тақныстыру |2' |Мұқият тыңдау |
| |Жалпы жүру, жүгіру |3' |Саптан шықпай жүгіру, |
| |жаттығуларын жасату | |арақашықтықты сақтау |
| |Саптық жаттығулар |3' | |
| |Бір қалыпты жүгіру |1' | |
| |Жүріс кезінде орындалатын | | |
| |жаттығулар | | |
| |1.9 Арнайы жүгіру жаттығулары | |Бір аяқпен, қос аяқпен т.б |
| |1.10 Секіру жаттығулары | |Дем алып, демді шығару |
| |1.11 дем алу | | |
|Негізгі|Жаңа сабақты түсіндіру |3-4' |Арақашықтықты сақтау. |
|бөлім |Жаңа сабақты мазмұндау; |1' |Мұғалімді мұқият тыңдау |
|20-25 |Сабақтың тақырыбын түсіндіру. |3' | |
|минут |- Оқушыларды топка бөлу. | | |
| |- Оқушыларға шабуылдау және |3' | |
| |корғану әдістерін көрсету. |3' | |
| |- Оқушыларға жаттығуларды | | |
| |орындату. |1' | |
| |2.2 Шабуылдау жеке. |2' | |
| |2.3Шабуылдау топпен. |2' | |
| |2.4 Қорғану жеке. |2' | |
| |2.5 Қорғану топпен. | | |
| |2.6 Командалык түсіністік. | | |
|Сабақты|Ауызша, тақырып бойынша сұрақ | |Оқушылар сұрақтарға нақты |
|пысықта|жауап алу | |және қысқа жауап беруі керек|
|у |жалпы футбол ережесін айтып | | |
|3-5 мин|беріңіз? | | |
| |Футбол ойынның неше ойыншы | | |
| |ойнайды? | | |
| |Жалпы футбол ойынның қай | | |
| |жерден бастайды? | | |
| |Қақпашының қандай қызметі бар?| | |
|Үйге |Үйге | |Дәптермен жұмыс жасау |
|тапсырм|4.1 Қауіпсіздік ережелерін |1' | |
|а |жазу | | |
| |4.2 Ережелерді жаттау |2' | |
|Қорытын|Сабақты қорытындылау | |Бір сызықтың бойына тұрғызу |
|ды |5.1 Оқушылардың сабақ |1' | |
|бөлім |барысындағы кемшілігін айту | | |
|3-4 мин| | | |
| |5.2 Ағзаны қалпына келтіру |1' |Тиісті бағаларын қою |
| |5.3 Сабақты қорытындылау |1' | |
| |5.4 Сапқа тұрғызу |1' | |
| |5.5 Оқушылардың білімін |1' | |
| |бағалау | | |
| |5.6 оқушыларды оңға бұрылтып, | | |
| |саппен алаңнан шығарып салу | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz