Файл қосу

Ақан сері. 10-сынып

Пән: Қазақ әдебиеті

Сабақ жоспары
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 10 «а» - сынып |
|Уақыты: 10.00-10.45 |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Ақан сері Қорамсаұлы өмірі мен шығармашылығын қайталау |
|Сабақтың мақсаты : Ақан сері Қорамсаұлы туралы ойларын тереңдету, сын |
|тұрғысынан ойлай білуге үйрету, ізденгіш қасиетін арттыру, сөздік қорларын |
|молайту,Ақан сері шығармашылығынан алған білімдерін толықтырып, пысықтау |
|оқушылардың Ақан туралы білімдерін ұштастыру,жинақтау, Ақанды сүйе білуге, |
|оның өлеңдері арқылы табиғатты, елді, жерді қадірлеуге, сабақ барысында |
|бір-бірін пікірін тыңдап, құрметтеуге тәрбиелеу. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |
|Оқушы дәптерлері. Ресурстар мәліметтер |
|Интербелсенді тақта |
|Плакат, маркерлер, стикерлер. |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг |
|Ойын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен|
|оқушы арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету, «Балқадиша» әнін тыңдату |
|Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас |Оқушылар мұғалімнің |
|10.00-10.0|атмосферасын |бұрын сыныппен жылы |дайындап келген |
|5 |қалыптастыру. |амандасамын |тренингі арқылы |
| |Топқа суреттер арқылы |ынталандыру жұмысын |сабаққа қызығады, |
| |бөлемін /4 топ/ |жүргізуді |ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг |ұйымдастырамын, |ынталанады, топқа |
| |/әр топ біріне - бірі |топқа оқушыларды |суреттер қиындыларын|
| |тілек айтады/ |бөлемін. |табу арқылы |
| | | |бөлінеді, отырады. |
|10.05-10.1|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар тестті |
|0 |Тест арқылы |өткен сабақ бойынша |орындайды. |
| | |тест береді | |
|10.10-10.1|Ой шақыру. |Ақан туралы не біліп|Оқушылар әрқайсысы |
|2 |топтастыру |келдік? деген сұрақ |өздерінің ойын |
| | |төңірегінде |ортаға салып айтады.|
| | |балаларға сұрақ |Бірін-бірі |
| | |қоямын |толықтырады. |
|10.12-10.2|Топтық жұмыс. |4 топқа ресурстар |Оқушылар берілген |
|0 |Интербелсенді тақтадан |таратып беремін. |тапсырмаларды алады |
| |слайд көрсетіп қоямын. |1.Ақанның өмірі мен |сол тапсырма |
| | |балалық шағы |көлемінде жұмыстар |
| | |2.Ақанның серілігі. |орындайды, плакатқа |
| | |Ақанның Құлагері |өз тапсырмаларын |
| | |3.Ақанның |түсіреді. Ортаға |
| | |шығармалары. |шығып жұмыстарын |
| | |4.Ақан – керемет |қорғайды. |
| | |атбегі және құсбегі.| |
|10.20-10.2|Топпен жұмыс. Диалогтік|Ал, балалар енді әр |Оқушылар оқулықтың |
|5 |оқыту |топ бір – біріңізге |көмегімен ережеге |
| | |сұрақтар дайындай |сүйеніп, қойылған |
| | |қойыңдар. Әр топтан |сұрақ төңірегінде |
| | |1 сұрақ қойылу |жұмыстар атқарады. |
| | |керек. |Бірімен – бірі пікір|
| | | |алмасады. Толықтырып|
| | | |отырады бірін-бірі. |
|10.25-10.3|«Үш жақты күнделік» |Мен балаларға |Оқушылар берілген |
|0 |әдісі. Ақан өлеңдерінің|алдарына кестені |тапсырма бойынша |
| |шығу тарихы |таратып беремін. |тапсырманы |
| | | |орындайды. |
|10.30-10.3|Шығармашылық жұмыс |Балалар, Ақан |Оқушылар өткенге |
|5 | |өмірімен байланысты |оралады, естеріне |
| | |тағы қандай |Ақан өміріне |
| | |шығармалар білеміз? |байланысты естерінде|
| | |Өткен сыныптарда |қалған шығармаларды |
| | |өткен С.Жүнісовтің |«Эйлер» шеңберіне |
| | |«Ақырғы бәйге» |сызады. |
| | |5-сынып, | |
| | |І.Жансүгіров | |
| | |«Құлагер »поэмасы | |
| | |н/е Құлагер фильмін | |
| | |салыстырамыз. | |
|10.35-10.4|Семантикалық карта |Оқушыларға кесте | Оқушылар сол |
|0 | |таратып беремін |кестедегі |
| | | |үзінділерді оқу |
| | | |арқылы қандай |
| | | |өлеңнен алынған |
| | | |үзінді екенін |
| | | |белгілеп береді |
|10.40-10.4|Интервью әдісі: |Балаларға |Оқушылар берілген |
|2 | |ғалымдардың |пікірлер төңірегінде|
| | |пікірлері жазылған |ойланады, өз |
| | |кесте беремін |пікірлерін жазады, |
| | | |сынып алдына шығып |
| | | |жауап береді |
|10.42-10.4|Рефлексия |Плакатты тақтаға |Оқушылар стикерлерге|
|3 | |іліп қоямын |бүгінгі саабаққа |
| | | |қорытынды жазып |
| | | |іледі |
|10.43-10.4|Үйге тапсырма |«Халқының ардақтысы |Оқушылар |
|4 | |– Ақан сері» |күнделіктеріне |
| | |ойтолғау жазып келу |тапсырманы жазып |
| | | |алады. |
|10.44-10.4|Бағалау |Келген қонақтарға |Топ ішіндегі |
|5 | |бағалау парақшаларын|басшылары әр топты |
| | |таратып беремін, |бағалайды |
| | |бағалайды. | |




Ұқсас жұмыстар
Ақан сері қорамсаұлы. 10-сынып
Ақан сері дилогиясына тоқталу
Дарынды тұлға, жүйрік ақын
Ақан сері өмірі мен шығармашылығы
Ақан сері жайлы ақпарат. 10 сынып
Ақырғы бәйгемен
Ақан сері
Топтың пікірі
Оқулықтан Ақан серінің өмірін оқу
Біржанның өлеңі
Пәндер