Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ақан сері. 10-сынып
Сабақ жоспары
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 10 «а» - сынып |
|Уақыты: 10.00-10.45 |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Ақан сері Қорамсаұлы өмірі мен шығармашылығын қайталау |
|Сабақтың мақсаты : Ақан сері Қорамсаұлы туралы ойларын тереңдету, сын |
|тұрғысынан ойлай білуге үйрету, ізденгіш қасиетін арттыру, сөздік қорларын |
|молайту,Ақан сері шығармашылығынан алған білімдерін толықтырып, пысықтау |
|оқушылардың Ақан туралы білімдерін ұштастыру,жинақтау, Ақанды сүйе білуге, |
|оның өлеңдері арқылы табиғатты, елді, жерді қадірлеуге, сабақ барысында |
|бір-бірін пікірін тыңдап, құрметтеуге тәрбиелеу. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |
|Оқушы дәптерлері. Ресурстар мәліметтер |
|Интербелсенді тақта |
|Плакат, маркерлер, стикерлер. |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг |
|Ойын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен|
|оқушы арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету, «Балқадиша» әнін тыңдату |
|Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас |Оқушылар мұғалімнің |
|10.00-10.0|атмосферасын |бұрын сыныппен жылы |дайындап келген |
|5 |қалыптастыру. |амандасамын |тренингі арқылы |
| |Топқа суреттер арқылы |ынталандыру жұмысын |сабаққа қызығады, |
| |бөлемін /4 топ/ |жүргізуді |ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг |ұйымдастырамын, |ынталанады, топқа |
| |/әр топ біріне - бірі |топқа оқушыларды |суреттер қиындыларын|
| |тілек айтады/ |бөлемін. |табу арқылы |
| | | |бөлінеді, отырады. |
|10.05-10.1|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар тестті |
|0 |Тест арқылы |өткен сабақ бойынша |орындайды. |
| | |тест береді | |
|10.10-10.1|Ой шақыру. |Ақан туралы не біліп|Оқушылар әрқайсысы |
|2 |топтастыру |келдік? деген сұрақ |өздерінің ойын |
| | |төңірегінде |ортаға салып айтады.|
| | |балаларға сұрақ |Бірін-бірі |
| | |қоямын |толықтырады. |
|10.12-10.2|Топтық жұмыс. |4 топқа ресурстар |Оқушылар берілген |
|0 |Интербелсенді тақтадан |таратып беремін. |тапсырмаларды алады |
| |слайд көрсетіп қоямын. |1.Ақанның өмірі мен |сол тапсырма |
| | |балалық шағы |көлемінде жұмыстар |
| | |2.Ақанның серілігі. |орындайды, плакатқа |
| | |Ақанның Құлагері |өз тапсырмаларын |
| | |3.Ақанның |түсіреді. Ортаға |
| | |шығармалары. |шығып жұмыстарын |
| | |4.Ақан – керемет |қорғайды. |
| | |атбегі және құсбегі.| |
|10.20-10.2|Топпен жұмыс. Диалогтік|Ал, балалар енді әр |Оқушылар оқулықтың |
|5 |оқыту |топ бір – біріңізге |көмегімен ережеге |
| | |сұрақтар дайындай |сүйеніп, қойылған |
| | |қойыңдар. Әр топтан |сұрақ төңірегінде |
| | |1 сұрақ қойылу |жұмыстар атқарады. |
| | |керек. |Бірімен – бірі пікір|
| | | |алмасады. Толықтырып|
| | | |отырады бірін-бірі. |
|10.25-10.3|«Үш жақты күнделік» |Мен балаларға |Оқушылар берілген |
|0 |әдісі. Ақан өлеңдерінің|алдарына кестені |тапсырма бойынша |
| |шығу тарихы |таратып беремін. |тапсырманы |
| | | |орындайды. |
|10.30-10.3|Шығармашылық жұмыс |Балалар, Ақан |Оқушылар өткенге |
|5 | |өмірімен байланысты |оралады, естеріне |
| | |тағы қандай |Ақан өміріне |
| | |шығармалар білеміз? |байланысты естерінде|
| | |Өткен сыныптарда |қалған шығармаларды |
| | |өткен С.Жүнісовтің |«Эйлер» шеңберіне |
| | |«Ақырғы бәйге» |сызады. |
| | |5-сынып, | |
| | |І.Жансүгіров | |
| | |«Құлагер »поэмасы | |
| | |н/е Құлагер фильмін | |
| | |салыстырамыз. | |
|10.35-10.4|Семантикалық карта |Оқушыларға кесте | Оқушылар сол |
|0 | |таратып беремін |кестедегі |
| | | |үзінділерді оқу |
| | | |арқылы қандай |
| | | |өлеңнен алынған |
| | | |үзінді екенін |
| | | |белгілеп береді |
|10.40-10.4|Интервью әдісі: |Балаларға |Оқушылар берілген |
|2 | |ғалымдардың |пікірлер төңірегінде|
| | |пікірлері жазылған |ойланады, өз |
| | |кесте беремін |пікірлерін жазады, |
| | | |сынып алдына шығып |
| | | |жауап береді |
|10.42-10.4|Рефлексия |Плакатты тақтаға |Оқушылар стикерлерге|
|3 | |іліп қоямын |бүгінгі саабаққа |
| | | |қорытынды жазып |
| | | |іледі |
|10.43-10.4|Үйге тапсырма |«Халқының ардақтысы |Оқушылар |
|4 | |– Ақан сері» |күнделіктеріне |
| | |ойтолғау жазып келу |тапсырманы жазып |
| | | |алады. |
|10.44-10.4|Бағалау |Келген қонақтарға |Топ ішіндегі |
|5 | |бағалау парақшаларын|басшылары әр топты |
| | |таратып беремін, |бағалайды |
| | |бағалайды. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz