Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан
Орта мерзімді сабақ жоспарының топтамасы
Шаяхметова Алмагуль Есильбаевна
6 «а»-сынып
Қазақ тілі пәні
Жалпы сағат саны: 102
1-тоқсан 27 сағат
|Сабақтың |1.Оқып-үйренудің |2. Оқытуда |3. Оқып-үйренудің |4. Үйрену |5. Бәрін қоса |6. Негізгі дерек|
|тақырыбы |негізгі мақсаттары |қолданылатын|нәтижесі /болжау/ |мақсатындағы |есептегенде |көздер |
| | |әдіс-тәсілде| |бағаны қоса, | | |
| | |р | |бағалау | | |
|1. Қазақ |Қазақ тілінің |Түсіндіру, |Қазақ тілінің |Өзін өзі әділ |Сабақ мақсатына |Дәптер,оқулық, |
|тілінің |қоғамдағы пайдасы |диалогтік |тереңдігін тексеру, |бағалау.Формати|қол жеткізуге |интерактивті |
|қоғамдық |жалпы қазақ тілі |әдіс |зерттеу арқылы |вті баға қоюды |көмектесемін. |тақта, |
|рөлі |туралы терең ұғым, |(сұрақ-жауап|оқулықтағы |үйрету, |Түрлі түсті |көрнекілік |
| |түсінік беру. |), |жаттығуларды, |суммативтік |қағаздармен топқа |құралдар,плакатт|
| |Ойлау, сөйлеу, есте|топтағы |тапсырмаларды дұрыс |бағаны шығару. |бөлу. |ар, түрлі - |
| |сақтау қабілетін |белсенді |орындау. Күнделікті | |Топтарды аралап, |түсті қағаздар, |
| |дамыта оқыту, |әрекетті |қарым қатынаста қазақ| |әрбір топ |маркерлер, |
| |сөздік қорын |дамыту үшін |тілінде мәдениетті, | |мүшесінің жұмысын |стиктерлер. |
| |молайту. |сыни |сауатты сөйлеуге, әр | |қадағалаймын. | |
| | |тұрғыдан |сөзді дұрыс пайдалана| |Топ мүшелерін | |
| | |ойлау. Оқыту|білуге үйрету, сөздер| |рөлдерге бөлемін | |
| | |үшін бағалау|мен сөйлемдерді | |және баяу жұмыс | |
| | |және оқуды |орынды қолдануға | |істейтін | |
| | |бағалау. |үйрету. Талдау | |оқушыларға | |
| | | |жасауға дағдыландыру | |жетелеуші | |
| | | | | |жеңілдетілген | |
| | | | | |сұрақтар мен | |
| | | | | |тапсырмалар | |
| | | | | |дайындаймын. | |
| | | | | |Бағалау | |
| | | | | |критерилерін | |
| | | | | |оқушыларға | |
| | | | | |таратып, олармен | |
| | | | | |бірлесе отыра | |
| | | | | |білімдерін | |
| | | | | |бағалау. | |
|2. Әдеби |Өз ойларын еркін |Сын тұрғыдан|Интерактивті |Бағалау |Диалог арқылы |көрнекілік |
|тіл және |жеткізуге, |ойлау,топпен|тақтадағы мәтінді |критерийлері |өткенді еске |құралдар., |
|оның |диалогтік оқыту |жұмыс,жарыс |толықтырады, түсініп |бойынша |түсіру, |интерактивті |
|нормалары |арқылы еркін әрі |АКТ-ны |өз ойын қосады. Жалпы|бағалау,оқыту |әрқатарларды |тақта, қосымша |
| |толық ойларын |қолдану, |және арнайы жекелеген|үшін бағалау. |аралап шығып |әдеби оқулықтар,|
| |жеткізе алуға |сұрақ - |сұрақтарға дұрыс |Жеке балаға |қадағалау. |Маркер, |
| |үйрету,тақырып |жауап. |жауап беру. |суммативтік |Сұрақтарды жүйелеп|плакаттар мен |
| |бойынша алған | | |баға шығару. |қою.Арнайы |стикерлер |
| |білімдерін | | | |тапсырмалар | |
| |жинақтау,бір жүйеге| | | |әзірлеу. | |
| |келтіру,қазақ | | | | | |
| |тілінде әдеби | | | | | |
| |нормаға сай | | | | | |
| |түсінікті әрі | | | | | |
| |мәдениетті сөйлеу, | | | | | |
| |ойлау дағдыларын | | | | | |
| |қалыптастыру.Шығарм| | | | | |
| |ашылық жұмыс | | | | | |
| |істеуге,тез ойлауға| | | | | |
| |дағдыландыру,өз | | | | | |
| |жетістіктерін | | | | | |
| |бағалай | | | | | |
| |білуге,қарым-қатына| | | | | |
| |сты күшейтуді | | | | | |
| |дамыту. | | | | | |
|3. Әдеби |Өткен сабақтарға |АҚТ ны |Сабақтың критери |Сабақ нәтижесі | Сыни тұрғыдан |Оқулық, |
|тіл мен |қорытынды жасау, |қолдану , |лерімен таныстырамын.|бойынша |ойлау |компьютер, |
|мәтіннің |балалалардың өткен |сұрақ- |Әр топқа тапсырма |топтарға өзін -|технологиясының |интербелсенді |
|байланысы |тақырыптар бойынша |жауап, |беремін, Интерактивті|өзі бағалау |топтастыру әдісі |тақта, |
| |білімдерін |топпен |тақта да жұмыс жасау |парағын беріп, |мен жұмыс істеген |плакаттар, |
| |тиянақтау, |жұмыс, |мәтіннің толық |формативтік |уақытта топтардың |қосымша |
| |толықтыру,бағалау. |диалог,топта|мазмұнын игерту, |бағалау. |бір бірінің ой |журналдар |
| |Жаңа сабақтың |стыру, сыни |бір-біріне сұрақтар | |пікірлерін |жинағы, қайшы |
| |тақырыбы бойынша |тұрғыдан |қою арқылы ережелерді| |тындауын, | |
| |оқушыларға |ойлау, |қайталау,оқулықпен | |талқылауын | |
| |деңгейлік |бағалау. |жұмыс,логикалық және | |бақылаймын,осы | |
| |тапсырмалар беру, | |шығармашылық | |кезде бағыт бағдар| |
| |зерттеу, | |қабілеттерін дамыту | |беріп отырамын. | |
| |ресурстармен дұрыс | |барысында тапсырмалар| | | |
| |әрі жүйелі жұмыс | |орындату. | | | |
| |жасай алуға үйрету,| | | | | |
| |баулу. | | | | | |
|4. Тіл |Тапсырмаларды |Диалогтық |Өткен тақырыптарда |Бағалау |Топпен жұмыста әр|Оқулық, |
|ұстарту |орындау барысында |оқыту, |алған білімдерін |критерилерін |баланың іс |стикерлер, |
| |модульдер бойынша |топпен |нығайту, алған |қолдану арқылы |әрекетін |кестелер, |
| |алған білімдерді |белсенді |білімдерін , қажетті |топпен жұмыста |қадағалап, |слайд, |
| |тиянақтау, осы |әрекет, |мәліметті тапсырманы |әр тапсырмаға |суммативтік баға |интерактивті |
| |модульдер бойынша |сұрақ-жауап |орындауда,практикада |формативті |шығарамын. |тақта, кубик, |
| |игерген |, сыни |қолдану. |бағалау. |Топтардың жұмыс |кесте. |
| |тақырыптарды |ойлау.Кубизі| | |жүргізу барысында | |
| |қаншалықты деңгейде|м әдісін | | |оқушылардың іс | |
| |қолдана және |тиімді | | |әрекеттерін,ой | |
| |сауатты сөйлеуін |қолдану. | | |пікірлеріне | |
| |бақылау, түрлі ойын| | | |қосымша мәліметтер| |
| |элементтерін | | | |бере отырып бағыт | |
| |пайдалана отырып | | | |бағдар | |
| |бекіту. Ойлау, | | | |беремін,Жазба | |
| |сөйлеу әңгімелеу, | | | |жұмыстар кезінде | |
| |өз ойын жетік | | | |оқушылардың қалай | |
| |жеткізе алуын | | | |жұмыс істеп | |
| |бақылау, әдепті | | | |жатқандарын аралап| |
| |болуға баулу. | | | |жүріп қадағалаймын| |
|5. |Өткен сыныпта өткен|АҚТ ны |Өткен сыныпта алған |Суммативті |Осы сабақта |көрнекілік |
|5-сыныпта |сабақтарға |қолдану , |білімдерін нығайту, |бағалау |балалардың |құралдар., |
|өткенді |қорытынды жасау, |сұрақ- |алған білімдерін , | |барлығын дерлік |интерактивті |
|қайталау |балалалардың өткен |жауап, |қажетті мәліметті | |деңгейлік |тақта, қосымша |
| |тақырыптар бойынша |топпен |тапсырманы | |тапсырмалар арқылы|әдеби оқулықтар,|
| |еске түсіру, |жұмыс, |орындауда,практикада | |білімдерін бақылап|Маркер, |
| |білімдерін |диалог,топта|қолдану. | |отырамын, топпен |плакаттар мен |
| |тиянақтау, |стыру, сыни | | |және жұппен жұмыс |стикерлер, |
| |толықтыру,бағалау. |тұрғыдан | | |жасату және |кестелер мен |
| | |ойлау, | | |бір-бірлеріне |деңгейлік |
| | |бағалау | | |өткен сыныптағы |тапсырмалар. |
| | | | | |тақырыптар бойынша| |
| | | | | |сұрақтар | |
| | | | | |дайындатамын. | |
| | | | | |Оқушылардың | |
| | | | | |сабаққа араласуын | |
| | | | | |қадағалап отырамын| |
|6. Мәтін |Мәтін туралы толық |Диалогтік |Сабақтың критери |Сабақ нәтижесі |Топпен жұмыста әр|Дәптер,оқулық, |
|және сөз |түсінік беру және |оқыту және |лерімен таныстырамын.|бойынша |баланың іс |интерактивті |
|мағынасы |ресурстар арқылы |сыни |Әр топқа тапсырма |топтарға өзін -|әрекетін қадағалап|тақта, |
| |өздеріне осы |тұрғыдан |беремін, Интерактивті|өзі бағалау |отырамын, |көрнекілік |
| |тақырып аясында |ойлану, жас |тақта да жұмыс жасау |парағын беріп, |бірін-бірі әділ |құралдар,плакатт|
| |іздені жұмысы |ерекшелік |мәтіннің толық |формативтік |бағалауларын |ар, түрлі - |
| |арқылы білім беру, | |мазмұнын игерту, |бағалау |бақылау |түсті қағаздар, |
| |мәтін құрғызу | |бір-біріне сұрақтар | | |маркерлер, |
| |арқылы өзіндік | |қою арқылы ережелерді| | |стиктерлер |
| |пікір өзіндік | |қайталау | | | |
| |сөйлеу тілін және | | | | | |
| |сол ойын жеткізе | | | | | |
| |алуларына | | | | | |
| |дағдыландыру | | | | | |
|7. Ауызша |Ауызша тіл туралы |Сұрақ жауап |Өз ойын толық |Суммативті |Әр топты аралай |Оқулық, |
|тіл |жалпы түсінік беру.|Диалог |жеткізуге және |бағалау |отыра көмек қолдау|интербелсенді |
|нормасы. |Орфоэпия дегеніміз |Түсіндіру |сауатты жүйелі дұрыс |Өзін өзі |көрсетіп отырамын,|тақта, бағалау |
|Орфоэпия |не? Біз қалай |АКТ |сұрақ қоюға үйренеді |бағалау |бағыт бермін, әр |парақшалары |
| |орфоэпия бойынша |Бағалау |және АКТ тиімді | |оқушының топпен | |
| |сөйлеуіміз керек. |Сыни |қолдануды үйренеді | |жұмыста жай отырып| |
| |Жаттығу жұмыстарын |тұрғыдан | | |қалмауын қадағалап| |
| |тиімді әрі сапалы |ойлау | | |бақылаймын. | |
| |түрде орындаьқызу, | | | | | |
| |үйрету, түсіндіру. | | | | | |
|8. Жазбаша|Жазбаша тіл нормасы|Сұрақ-жауап,|Бала сауатты әрі |Өзін - өзі әділ|Топтардың |Оқулық, |
|тіл |жайлы |АКТ. Сыни |дұрыс жазуға |бағалау |жұмыстарын бақылап|кеспелер, |
|нормасы. |ақпараттандыру және|тұрғыдан |дағдыланады. | |отырамын, көмек |плакат, |
|Орфография|орфоэпия яғни дұрыс|ойлау |Бірін-бірі әділ | |көрсетмін. |маркерлер мен |
| |әрі сауатты | |бағалауды және | |Деңгейлік |стикерлер. |
| |жазуларын үйрету. | |бір-бірінің пікірін | |тапсырмалармен | |
| | | |тыңдап үйренеді | |жұмыс істетемін. | |
|9. | | | | | | |
|Лингвистик| | | | | | |
|алық | | | | | | |
|тапсырмала| | | | | | |
|р. | | | | | | |
|10. |Диктант жазады |Дәстүрлі |Диктант жазады, |Мұғалім |Әр баланың жұмысы |Диктант |
|Диктант | |баяндау |практикалық |бағалайды |тексеріледі |дәптерлері |
| | | |тапсырманы орындайды | | | |
|11.Қатемен|Кеткен қателермен |АКТ бағалау |Дәптерде қате кеткен |Мұғалім |Әр оқушының жұмысы|Диктант |
|жұмыс |жұмыс жасайды | |сөздермен және тыныс |бағалайды |бақыланады |дәптерлері |
| | | |белгілерімен жұмыс | | | |
| | | |жасайды, ізденеді | | | |
|12. |Сөзжасам туралы |Сыни |Балалар өздері |Суммативті |Ресурстардың дұрыс|Оқулықтар, |
|Сөзжасам. |мағлұматты |тұрғыдан |ресурстарды тиімді |бағалау |қолданылуларын |ресурстар |
|Сөз |ресурстар арқылы |ойлау, |қолдануды үйренеді | |қараймын, |плакаттар |
|тұлғасы |өздері зерттеп әр |диалогтік |әрі өз дәлелдемелері | |балаларға көмек |маркерлер |
| |топ ортада |оқыту |арқылы сол тақырыпты | |көрсетіп отырамын,|стикерлер |
| |дәлелдейді, әр топ |бағалай АКТ |өздігінен меңгереді | |әр топтың әділ |кеспелер |
| |бір-біріне | | | |бағалауларын |интербелсенді |
| |түсіндіреді. | | | |бақылаймын. |тақта |
|13. Түбір |Түбір мен қосымша |АКТ, |Түбір мен қосымшаны |Суммативті |Жұппен және топпен|АКТ оқулықтар |
|мен |турыла түсінік |диалогтік |айыра біледі, жаттығу|бағалау |жұмыс жасап жатқан|қосымша |
|қосымша |беру, теорияда |оқыту, жас |жұмысын өздері | |балалардың |кітапшалар, |
| |алған білімдерін |ерекшелік |сауатты орындайды | |жұмыстарын тексеру|плакаттар мен |
| |практикада жаттығу | | | | |маркерлер |
| |жұмыстары арқылы | | | | | |
| |дәлелдеп, үйрену, | | | | | |
| |түсіну | | | | | |
|14. Тіл |Тапсырмаларды |Диалогтық |Өткен тақырыптарда |Сабақ нәтижесі |Топтардың жұмыс |Оқулық, |
|ұстарту |орындау барысында |оқыту, |алған білімдерін |бойынша |жүргізу барысында |стикерлер, |
| |модульдер бойынша |топпен |нығайту, алған |топтарға өзін -|оқушылардың іс |кестелер, |
| |алған білімдерді |белсенді |білімдерін , қажетті |өзі бағалау |әрекеттерін,ой |слайд, |
| |тиянақтау, осы |әрекет, |мәліметті тапсырманы |парағын беріп, |пікірлеріне |интерактивті |
| |модульдер бойынша |сұрақ-жауап |орындауда,практикада |формативтік |қосымша мәліметтер|тақта, кубик, |
| |игерген |, сыни |қолдану. |бағалау |бере отырып бағыт |кесте. |
| |тақырыптарды |ойлау.Кубизі| | |бағдар | |
| |қаншалықты деңгейде|м әдісін | | |беремін,Жазба | |
| |қолдана және |тиімді | | |жұмыстар кезінде | |
| |сауатты сөйлеуін |қолдану. | | |оқушылардың қалай | |
| |бақылау, | | | |жұмыс істеп | |
| | | | | |жатқандарын аралап| |
| | | | | |жүріп қадағалаймын| |
|15. Дара |Дара және күрделі |Сыни |Теорияны өздері |Суммативті |Жеке жұмысты, |Оқулықтар, |
|және |сөздер туралы |тұрғыдан |түсініеді, біріне |бағадан |жұппен жұмысты |кестелер, |
|күрделі |ресурстар таратып |ойлау |бірі түсіндіреді, |формативті |және топпен |қосымша |
|сөздер |беру балалар өздері|Диалогтік |топпен жұмыс жасау |бағаны шығару |жұмыстың жүріп |ресурстар, |
| |сол ресурстарды |оқыту АКТ |арқылы әр топ | |жатқандығын |маркерлер мен |
| |пайдалана отыра |жас |бір-біріне | |бақылаймын, көмек |плакттар, |
| |сабақтың тақырыбын |ерекшелік |түсіндіреді | |кезінде бағыт |стикерлер дәптер|
| |ашады, бір-біріне | | | |беріп отырамын. | |
| |түсіндіреді | | | | | |
|16. |Біріккен сөздер |Диалогтік |Балалар алған білімді|Формативті |Оқушылардың |Оқулық, |
|Біріккен |туралы балаларға |оқыту, |өздері практикада |бағалау |орындаған |суреттер, |
|сөздер |түсінік беремін, |бағалау, АКТ|орындайды, әр топ | |тапсырмаларын |деңгейлік |
| |оқушылар теорияны |жас |өздерінің жасаған | |бақылаймын, топ |тапсырмаларғ |
| |меңгеріп практикада|ерекшелік |тапсырмаларын ортаға | |алдында |арналған |
| |жаттығу жұмыстарын | |шығып қорғайды, әр | |қорғауларын |кеспелер. |
| |орындайды | |топ бір-біріне | |қараймын, қосымша |Интербаелсенді |
| | | |сұрақтар дайындайды, | |дерекетер немесе |тақта, |
| | | |дәлелдейді | |бағыт беріп |сөздіктер, |
| | | | | |отырамын. |плакаттар |
|17. |Біріккен сөздерді |АКТ жас |Балалар біріккен |Суммативті |Оқушылардың |Оқулық, |
|Біріккен |қайтадан еске |ерекешлік |сөздердің жазылу |бағалау |орындаған |интербелсенді |
|сөздердің |түсіру қалай жазылу|диалогтік |емлесін оқи отыра | |жұмыстарын бақылап|тақта, суреттер,|
|емлесі |керектігін |оқыту |сауатты дұрыс жазады,| |отырамын. |дәптер |
| |түсіндіру | |жаттығу жұмыстарына | | | |
| | | |талдау жасауды | | | |
| | | |үйренеді | | | |
|18. Қос |Қос сөздер туралы |Диалогтік |Қос сөздерді және |бағалау |Оқушылардың |Оқулық, қосымша |
|сөздер |мағлұмат алады, |оқыту АКТ |олардың жазылу | |қаншалықты |кітапшалар, |
| |өздері оқулықтағы |жас |емлесін түсінеді, | |түсінгендерін |дәптер, |
| |ережені меңгереді, |ерекшелік |талдау біледі, | |қараймын, |плакаттар, |
| |мұғалімді тыңдайды,| |бір-бірінің пікірін | |толықтырып |маркерлер, |
| |жаттығуларды | |тыңдай алады және | |отырамын. |интербелсенді |
| |орындағанда талдау | |бағалайды | | |тақта |
| |жасайды | | | | | |
|19. |Қайталама қос |АКТ жас |Оқушылар өздерінің |бағалау |әр баланы жеке |Оқулықтар, |
|Қайталама |сөздер туралы |ерекешлік |жасаған жұмыстарын | |жеке бақылап |дәптер, |
|қос сөздер|түсінік алады, |сыни |ортада талдайды, | |отырамын |плакаттар мен |
| |талдайды |тұрғыдан |біріне бірі | | |маркерлер |
| | |ойлау |түсіндіреді, жеке | | |интербелсенді |
| | |Диалогтік |жұппен және топпен | | |тақта |
| | |оқыту |жұмыс жасайды, бірін | | | |
| | | |бірі бағалайды | | | |
|20. |Қосарлама қос |АКТ жас |Оқушылар өздерінің |бағалау |Оқушылардың |Оқулық, |
|Қосарлама |сөздер туралы |ерекешлік |жасаған жұмыстарын | |қаншалықты |суреттер, |
|қос сөздер|түсінік алады, |сыни |ортада талдайды, | |түсінгендерін |деңгейлік |
| |талдайды |тұрғыдан |біріне бірі | |қараймын, |тапсырмаларғ |
| | |ойлау |түсіндіреді, жеке | |толықтырып |арналған |
| | | |жұппен және топпен | |отырамын |кеспелер. |
| | | |жұмыс жасайды, бірін | | |Интербаелсенді |
| | | |бірі бағалайды | | |тақта, |
| | | | | | |сөздіктер, |
| | | | | | |плакаттар |
|21. |Қосарлама қос |АКТ жас |Балалар алған білімді|Суммативті |Ресурстардың дұрыс|Оқулық, |
|Қысқарған |сөздер туралы |ерекешлік |өздері практикада |бағалау |қолданылуларын |суреттер, |
|сөздер |түсінік алады, |сыни |орындайды, әр топ | |қараймын, |деңгейлік |
| |талдайды |тұрғыдан |өздерінің жасаған | |балаларға көмек |тапсырмаларғ |
| | |ойлау |тапсырмаларын ортаға | |көрсетіп отырамын,|арналған |
| | | |шығып қорғайды, әр | |әр топтың әділ |кеспелер. |
| | | |топ бір-біріне | |бағалауларын |Интербаелсенді |
| | | |сұрақтар дайындайды, | |бақылаймын. |тақта, |
| | | |дәлелдейді | | |сөздіктер, |
| | | | | | |плакаттар |
|22. |Тіркесті сөздер |АКТ жас |Теорияны өздері |Суммативті |Ресурстардың дұрыс|Оқулық, |
|Тіркесті |туралы түсінік |ерекешлік |түсініеді, біріне |бағалау |қолданылуларын |стикерлер, |
|сөздер |алады, талдайды. |сыни |бірі түсіндіреді, | |қараймын, |кестелер, |
| |Бір бірінің пікірін|тұрғыдан |топпен жұмыс жасау | |балаларға көмек |слайд, |
| |тыңдайды, әділ |ойлау |арқылы әр топ | |көрсетіп отырамын,|интерактивті |
| |бағалайды | |бір-біріне | |әр топтың әділ |тақта |
| | | |түсіндіреді | |бағалауларын | |
| | | | | |бақылаймын. | |
|23. |Диктант жазады |Дәстүрлі |Диктант жазады, |Мұғалім |Әр баланың жұмысы |Диктант |
|Диктант | |баяндау |практикалық |бағалайды |тексеріледі |дәптерлері |
| | | |тапсырманы орындайды | | | |
|24. |Кеткен қателермен |АКТ бағалау |Дәптерде қате кеткен |Мұғалім |Әр оқушының жұмысы|Диктант |
|Қатемен |жұмыс жасайды | |сөздермен және тыныс |бағалайды |бақыланады |дәптерлері |
|жұмыс | | |белгілерімен жұмыс | | | |
| | | |жасайды, ізденеді | | | |
|25. | | | | | | |
|Линвистика| | | | | | |
|лық | | | | | | |
|тапсырма | | | | | | |
|26. Тест |Тест орындайды |Дәстүрлі |Тестті орындайды, |Жұптар |әр жұп бір-бірін |Тест парақшалары|
| | |/тест |ойланады, өткенді |бір-бірімен |бағалайды,мен |мен дәптерлері |
| | |парақшалары |естеріне түсіреді |алмасып, |дұрыс бағалауларын| |
| | | | |бағалайды |тексеремін | |
|27. | | | | | | |
|Сөзжасамна| | | | | | |
|н өткенді | | | | | | |
|қайталау | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz