Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан

Орта мерзімді сабақ жоспарының топтамасы

Шаяхметова Алмагуль Есильбаевна

6 «а»-сынып

Қазақ тілі пәні

Жалпы сағат саны: 102

1-тоқсан 27 сағат

Сабақтың тақырыбы
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде
6. Негізгі дерек көздер
Сабақтың тақырыбы: 1. Қазақ тілінің қоғамдық рөлі
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілінің қоғамдағы пайдасы жалпы қазақ тілі туралы терең ұғым, түсінік беру. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, диалогтік әдіс (сұрақ-жауап),

топтағы белсенді әрекетті дамыту үшін сыни тұрғыдан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Қазақ тілінің тереңдігін тексеру, зерттеу арқылы оқулықтағы жаттығуларды, тапсырмаларды дұрыс орындау. Күнделікті қарым қатынаста қазақ тілінде мәдениетті, сауатты сөйлеуге, әр сөзді дұрыс пайдалана білуге үйрету, сөздер мен сөйлемдерді орынды қолдануға үйрету. Талдау жасауға дағдыландыру
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Өзін өзі әділ бағалау. Формативті баға қоюды үйрету, суммативтік бағаны шығару.
5. Бәрін қоса есептегенде:

Сабақ мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Түрлі түсті қағаздармен топқа бөлу.

Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын.

Топ мүшелерін рөлдерге бөлемін және баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші жеңілдетілген сұрақтар мен тапсырмалар дайындаймын.

Бағалау критерилерін оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау.

6. Негізгі дерек көздер: Дәптер, оқулық, интерактивті тақта, көрнекілік құралдар, плакаттар, түрлі - түсті қағаздар, маркерлер, стиктерлер.
Сабақтың тақырыбы: 2. Әдеби тіл және оның нормалары
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Өз ойларын еркін жеткізуге, диалогтік оқыту арқылы еркін әрі толық ойларын жеткізе алуға үйрету, тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, бір жүйеге келтіру, қазақ тілінде әдеби нормаға сай түсінікті әрі мәдениетті сөйлеу, ойлау дағдыларын қалыптастыру. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді дамыту.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сын тұрғыдан ойлау, топпен жұмыс, жарыс АКТ-ны қолдану, сұрақ - жауап.
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Интерактивті тақтадағы мәтінді толықтырады, түсініп өз ойын қосады. Жалпы және арнайы жекелеген сұрақтарға дұрыс жауап беру.
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау критерийлері бойынша бағалау, оқыту үшін бағалау. Жеке балаға суммативтік баға шығару.
5. Бәрін қоса есептегенде:

Диалог арқылы өткенді еске түсіру,

әрқатарларды аралап шығып қадағалау.

Сұрақтарды жүйелеп қою. Арнайы тапсырмалар әзірлеу.

6. Негізгі дерек көздер: көрнекілік құралдар., интерактивті тақта, қосымша әдеби оқулықтар, Маркер, плакаттар мен стикерлер
Сабақтың тақырыбы: 3. Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Өткен сабақтарға қорытынды жасау, балалалардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін тиянақтау, толықтыру, бағалау. Жаңа сабақтың тақырыбы бойынша оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру, зерттеу, ресурстармен дұрыс әрі жүйелі жұмыс жасай алуға үйрету, баулу.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: АҚТ ны қолдану, сұрақ- жауап, топпен жұмыс, диалог, топтастыру, сыни тұрғыдан ойлау, бағалау.
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Сабақтың критери лерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беремін, Интерактивті тақта да жұмыс жасау мәтіннің толық мазмұнын игерту, бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталау, оқулықпен жұмыс, логикалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту барысында тапсырмалар орындату.
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін - өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалау.
5. Бәрін қоса есептегенде: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын, осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, компьютер, интербелсенді тақта, плакаттар, қосымша журналдар жинағы, қайшы
Сабақтың тақырыбы: 4. Тіл ұстарту
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Тапсырмаларды орындау барысында модульдер бойынша алған білімдерді тиянақтау, осы модульдер бойынша игерген тақырыптарды қаншалықты деңгейде қолдана және сауатты сөйлеуін бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Ойлау, сөйлеу әңгімелеу, өз ойын жетік жеткізе алуын бақылау, әдепті болуға баулу.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Диалогтық оқыту, топпен белсенді әрекет, сұрақ-жауап, сыни ойлау. Кубизім әдісін тиімді қолдану.
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Өткен тақырыптарда алған білімдерін нығайту, алған білімдерін, қажетті мәліметті тапсырманы орындауда, практикада қолдану.
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау критерилерін қолдану арқылы топпен жұмыста әр тапсырмаға формативті бағалау.
5. Бәрін қоса есептегенде:

Топпен жұмыста әр баланың іс әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын.

Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың іс әрекеттерін, ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып бағыт бағдар беремін, Жазба жұмыстар кезінде

оқушылардың қалай жұмыс істеп жатқандарын аралап жүріп қадағалаймын

6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, стикерлер, кестелер, слайд, интерактивті тақта, кубик, кесте.
Сабақтың тақырыбы: 5. 5-сыныпта өткенді қайталау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Өткен сыныпта өткен сабақтарға қорытынды жасау, балалалардың өткен тақырыптар бойынша еске түсіру, білімдерін тиянақтау, толықтыру, бағалау.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: АҚТ ны қолдану, сұрақ- жауап, топпен жұмыс, диалог, топтастыру, сыни тұрғыдан ойлау, бағалау
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Өткен сыныпта алған білімдерін нығайту, алған білімдерін, қажетті мәліметті тапсырманы орындауда, практикада қолдану.
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Суммативті бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Осы сабақта балалардың барлығын дерлік деңгейлік тапсырмалар арқылы білімдерін бақылап отырамын, топпен және жұппен жұмыс жасату және бір-бірлеріне өткен сыныптағы тақырыптар бойынша сұрақтар дайындатамын. Оқушылардың сабаққа араласуын қадағалап отырамын
6. Негізгі дерек көздер: көрнекілік құралдар., интерактивті тақта, қосымша әдеби оқулықтар, Маркер, плакаттар мен стикерлер, кестелер мен деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың тақырыбы: 6. Мәтін және сөз мағынасы
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Мәтін туралы толық түсінік беру және ресурстар арқылы өздеріне осы тақырып аясында іздені жұмысы арқылы білім беру, мәтін құрғызу арқылы өзіндік пікір өзіндік сөйлеу тілін және сол ойын жеткізе алуларына дағдыландыру
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлану, жас ерекшелік
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Сабақтың критери лерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беремін, Интерактивті тақта да жұмыс жасау мәтіннің толық мазмұнын игерту, бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталау
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін - өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Топпен жұмыста әр баланың іс әрекетін қадағалап отырамын, бірін-бірі әділ бағалауларын бақылау
6. Негізгі дерек көздер: Дәптер, оқулық, интерактивті тақта, көрнекілік құралдар, плакаттар, түрлі - түсті қағаздар, маркерлер, стиктерлер
Сабақтың тақырыбы: 7. Ауызша тіл нормасы. Орфоэпия
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ауызша тіл туралы жалпы түсінік беру. Орфоэпия дегеніміз не? Біз қалай орфоэпия бойынша сөйлеуіміз керек. Жаттығу жұмыстарын тиімді әрі сапалы түрде орындаьқызу, үйрету, түсіндіру.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ жауап

Диалог

Түсіндіру

АКТ

Бағалау

Сыни тұрғыдан ойлау

3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Өз ойын толық жеткізуге және сауатты жүйелі дұрыс сұрақ қоюға үйренеді және АКТ тиімді қолдануды үйренеді
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Суммативті бағалау

Өзін өзі бағалау

5. Бәрін қоса есептегенде: Әр топты аралай отыра көмек қолдау көрсетіп отырамын, бағыт бермін, әр оқушының топпен жұмыста жай отырып қалмауын қадағалап бақылаймын.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, интербелсенді тақта, бағалау парақшалары
Сабақтың тақырыбы: 8. Жазбаша тіл нормасы. Орфография
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Жазбаша тіл нормасы жайлы ақпараттандыру және орфоэпия яғни дұрыс әрі сауатты жазуларын үйрету.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, АКТ. Сыни тұрғыдан ойлау
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Бала сауатты әрі дұрыс жазуға дағдыланады. Бірін-бірі әділ бағалауды және бір-бірінің пікірін тыңдап үйренеді
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Өзін - өзі әділ бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Топтардың жұмыстарын бақылап отырамын, көмек көрсетмін. Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс істетемін.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, кеспелер, плакат, маркерлер мен стикерлер.
Сабақтың тақырыбы: 9. Лингвистикалық тапсырмалар.
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/:
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
5. Бәрін қоса есептегенде:
6. Негізгі дерек көздер:
Сабақтың тақырыбы: 10. Диктант
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Диктант жазады
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Дәстүрлі баяндау
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Диктант жазады, практикалық тапсырманы орындайды
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Мұғалім бағалайды
5. Бәрін қоса есептегенде: Әр баланың жұмысы тексеріледі
6. Негізгі дерек көздер: Диктант дәптерлері
Сабақтың тақырыбы: 11. Қатемен жұмыс
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Кеткен қателермен жұмыс жасайды
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: АКТ бағалау
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Дәптерде қате кеткен сөздермен және тыныс белгілерімен жұмыс жасайды, ізденеді
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Мұғалім бағалайды
5. Бәрін қоса есептегенде: Әр оқушының жұмысы бақыланады
6. Негізгі дерек көздер: Диктант дәптерлері
Сабақтың тақырыбы: 12. Сөзжасам. Сөз тұлғасы
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сөзжасам туралы мағлұматты ресурстар арқылы өздері зерттеп әр топ ортада дәлелдейді, әр топ бір-біріне түсіндіреді.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту бағалай АКТ
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Балалар өздері ресурстарды тиімді қолдануды үйренеді әрі өз дәлелдемелері арқылы сол тақырыпты өздігінен меңгереді
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Суммативті бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Ресурстардың дұрыс қолданылуларын қараймын, балаларға көмек көрсетіп отырамын, әр топтың әділ бағалауларын бақылаймын.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулықтар, ресурстар плакаттар маркерлер стикерлер кеспелер интербелсенді тақта
Сабақтың тақырыбы: 13. Түбір мен қосымша
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Түбір мен қосымша турыла түсінік беру, теорияда алған білімдерін практикада жаттығу жұмыстары арқылы дәлелдеп, үйрену, түсіну
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: АКТ, диалогтік оқыту, жас ерекшелік
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Түбір мен қосымшаны айыра біледі, жаттығу жұмысын өздері сауатты орындайды
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Суммативті бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Жұппен және топпен жұмыс жасап жатқан балалардың жұмыстарын тексеру
6. Негізгі дерек көздер: АКТ оқулықтар қосымша кітапшалар, плакаттар мен маркерлер
Сабақтың тақырыбы: 14. Тіл ұстарту
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Тапсырмаларды орындау барысында модульдер бойынша алған білімдерді тиянақтау, осы модульдер бойынша игерген тақырыптарды қаншалықты деңгейде қолдана және сауатты сөйлеуін бақылау,
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Диалогтық оқыту, топпен белсенді әрекет, сұрақ-жауап, сыни ойлау. Кубизім әдісін тиімді қолдану.
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Өткен тақырыптарда алған білімдерін нығайту, алған білімдерін, қажетті мәліметті тапсырманы орындауда, практикада қолдану.
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін - өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде:

Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың іс әрекеттерін, ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып бағыт бағдар беремін, Жазба жұмыстар кезінде

оқушылардың қалай жұмыс істеп жатқандарын аралап жүріп қадағалаймын

6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, стикерлер, кестелер, слайд, интерактивті тақта, кубик, кесте.
Сабақтың тақырыбы: 15. Дара және күрделі сөздер
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Дара және күрделі сөздер туралы ресурстар таратып беру балалар өздері сол ресурстарды пайдалана отыра сабақтың тақырыбын ашады, бір-біріне түсіндіреді
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлау

Диалогтік оқыту АКТ жас ерекшелік

3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Теорияны өздері түсініеді, біріне бірі түсіндіреді, топпен жұмыс жасау арқылы әр топ бір-біріне түсіндіреді
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Суммативті бағадан формативті бағаны шығару
5. Бәрін қоса есептегенде: Жеке жұмысты, жұппен жұмысты және топпен жұмыстың жүріп жатқандығын бақылаймын, көмек кезінде бағыт беріп отырамын.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулықтар, кестелер, қосымша ресурстар, маркерлер мен плакттар, стикерлер дәптер
Сабақтың тақырыбы: 16. Біріккен сөздер
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Біріккен сөздер туралы балаларға түсінік беремін, оқушылар теорияны меңгеріп практикада жаттығу жұмыстарын орындайды
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Диалогтік оқыту, бағалау, АКТ жас ерекшелік
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Балалар алған білімді өздері практикада орындайды, әр топ өздерінің жасаған тапсырмаларын ортаға шығып қорғайды, әр топ бір-біріне сұрақтар дайындайды, дәлелдейді
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Оқушылардың орындаған тапсырмаларын бақылаймын, топ алдында қорғауларын қараймын, қосымша дерекетер немесе бағыт беріп отырамын.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмаларғ арналған кеспелер. Интербаелсенді тақта, сөздіктер, плакаттар
Сабақтың тақырыбы: 17. Біріккен сөздердің емлесі
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Біріккен сөздерді қайтадан еске түсіру қалай жазылу керектігін түсіндіру
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: АКТ жас ерекешлік диалогтік оқыту
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Балалар біріккен сөздердің жазылу емлесін оқи отыра сауатты дұрыс жазады, жаттығу жұмыстарына талдау жасауды үйренеді
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Суммативті бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Оқушылардың орындаған жұмыстарын бақылап отырамын.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, интербелсенді тақта, суреттер, дәптер
Сабақтың тақырыбы: 18. Қос сөздер
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қос сөздер туралы мағлұмат алады, өздері оқулықтағы ережені меңгереді, мұғалімді тыңдайды, жаттығуларды орындағанда талдау жасайды
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Диалогтік оқыту АКТ жас ерекшелік
3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Қос сөздерді және олардың жазылу емлесін түсінеді, талдау біледі, бір-бірінің пікірін тыңдай алады және бағалайды
4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: бағалау
5. Бәрін қоса есептегенде: Оқушылардың қаншалықты түсінгендерін қараймын, толықтырып отырамын.
6. Негізгі дерек көздер: Оқулық, қосымша кітапшалар, дәптер, плакаттар, маркерлер, интербелсенді тақта
Сабақтың тақырыбы: 19. Қайталама қос сөздер
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қайталама қос сөздер туралы түсінік алады, талдайды
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау

Диалогтік оқыту

3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/: Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын ортада талдайды, біріне бірі түсіндіреді, жеке жұппен және топпен жұмыс жасайды, бірін бірі бағалайды
4. Үйрену

Ұқсас жұмыстар
Адам өмірінің кезеңдерін білу
Ғаламтор қазақ тілінде
Мектепті дамыту жоспары
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Жыл мезгілдерінің суреттері
Табиғатты суреттеу
Мәтін туралы түсінік
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Оқудың маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz