Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан


Орта мерзімді сабақ жоспарының топтамасы

Шаяхметова Алмагуль Есильбаевна

6 «а»-сынып

Қазақ тілі пәні

Жалпы сағат саны: 102

1-тоқсан 27 сағат

|Сабақтың |1.Оқып-үйренудің |2. Оқытуда |3. Оқып-үйренудің |4. Үйрену |5. Бәрін қоса |6. Негізгі дерек|
|тақырыбы |негізгі мақсаттары |қолданылатын|нәтижесі /болжау/ |мақсатындағы |есептегенде |көздер |
| | |әдіс-тәсілде| |бағаны қоса, | | |
| | |р | |бағалау | | |
|1. Қазақ |Қазақ тілінің |Түсіндіру, |Қазақ тілінің |Өзін өзі әділ |Сабақ мақсатына |Дәптер,оқулық, |
|тілінің |қоғамдағы пайдасы |диалогтік |тереңдігін тексеру, |бағалау.Формати|қол жеткізуге |интерактивті |
|қоғамдық |жалпы қазақ тілі |әдіс |зерттеу арқылы |вті баға қоюды |көмектесемін. |тақта, |
|рөлі |туралы терең ұғым, |(сұрақ-жауап|оқулықтағы |үйрету, |Түрлі түсті |көрнекілік |
| |түсінік беру. |), |жаттығуларды, |суммативтік |қағаздармен топқа |құралдар,плакатт|
| |Ойлау, сөйлеу, есте|топтағы |тапсырмаларды дұрыс |бағаны шығару. |бөлу. |ар, түрлі - |
| |сақтау қабілетін |белсенді |орындау. Күнделікті | |Топтарды аралап, |түсті қағаздар, |
| |дамыта оқыту, |әрекетті |қарым қатынаста қазақ| |әрбір топ |маркерлер, |
| |сөздік қорын |дамыту үшін |тілінде мәдениетті, | |мүшесінің жұмысын |стиктерлер. |
| |молайту. |сыни |сауатты сөйлеуге, әр | |қадағалаймын. | |
| | |тұрғыдан |сөзді дұрыс пайдалана| |Топ мүшелерін | |
| | |ойлау. Оқыту|білуге үйрету, сөздер| |рөлдерге бөлемін | |
| | |үшін бағалау|мен сөйлемдерді | |және баяу жұмыс | |
| | |және оқуды |орынды қолдануға | |істейтін | |
| | |бағалау. |үйрету. Талдау | |оқушыларға | |
| | | |жасауға дағдыландыру | |жетелеуші | |
| | | | | |жеңілдетілген | |
| | | | | |сұрақтар мен | |
| | | | | |тапсырмалар | |
| | | | | |дайындаймын. | |
| | | | | |Бағалау | |
| | | | | |критерилерін | |
| | | | | |оқушыларға | |
| | | | | |таратып, олармен | |
| | | | | |бірлесе отыра | |
| | | | | |білімдерін | |
| | | | | |бағалау. | |
|2. Әдеби |Өз ойларын еркін |Сын тұрғыдан|Интерактивті |Бағалау |Диалог арқылы |көрнекілік |
|тіл және |жеткізуге, |ойлау,топпен|тақтадағы мәтінді |критерийлері |өткенді еске |құралдар., |
|оның |диалогтік оқыту |жұмыс,жарыс |толықтырады, түсініп |бойынша |түсіру, |интерактивті |
|нормалары |арқылы еркін әрі |АКТ-ны |өз ойын қосады. Жалпы|бағалау,оқыту |әрқатарларды |тақта, қосымша |
| |толық ойларын |қолдану, |және арнайы жекелеген|үшін бағалау. |аралап шығып |әдеби оқулықтар,|
| |жеткізе алуға |сұрақ - |сұрақтарға дұрыс |Жеке балаға |қадағалау. |Маркер, |
| |үйрету,тақырып |жауап. |жауап беру. |суммативтік |Сұрақтарды жүйелеп|плакаттар мен |
| |бойынша алған | | |баға шығару. |қою.Арнайы |стикерлер |
| |білімдерін | | | |тапсырмалар | |
| |жинақтау,бір жүйеге| | | |әзірлеу. | |
| |келтіру,қазақ | | | | | |
| |тілінде әдеби | | | | | |
| |нормаға сай | | | | | |
| |түсінікті әрі | | | | | |
| |мәдениетті сөйлеу, | | | | | |
| |ойлау дағдыларын | | | | | |
| |қалыптастыру.Шығарм| | | | | |
| |ашылық жұмыс | | | | | |
| |істеуге,тез ойлауға| | | | | |
| |дағдыландыру,өз | | | | | |
| |жетістіктерін | | | | | |
| |бағалай | | | | | |
| |білуге,қарым-қатына| | | | | |
| |сты күшейтуді | | | | | |
| |дамыту. | | | | | |
|3. Әдеби |Өткен сабақтарға |АҚТ ны |Сабақтың критери |Сабақ нәтижесі | Сыни тұрғыдан |Оқулық, |
|тіл мен |қорытынды жасау, |қолдану , |лерімен таныстырамын.|бойынша |ойлау |компьютер, |
|мәтіннің |балалалардың өткен |сұрақ- |Әр топқа тапсырма |топтарға өзін -|технологиясының |интербелсенді |
|байланысы |тақырыптар бойынша |жауап, |беремін, Интерактивті|өзі бағалау |топтастыру әдісі |тақта, |
| |білімдерін |топпен |тақта да жұмыс жасау |парағын беріп, |мен жұмыс істеген |плакаттар, |
| |тиянақтау, |жұмыс, |мәтіннің толық |формативтік |уақытта топтардың |қосымша |
| |толықтыру,бағалау. |диалог,топта|мазмұнын игерту, |бағалау. |бір бірінің ой |журналдар |
| |Жаңа сабақтың |стыру, сыни |бір-біріне сұрақтар | |пікірлерін |жинағы, қайшы |
| |тақырыбы бойынша |тұрғыдан |қою арқылы ережелерді| |тындауын, | |
| |оқушыларға |ойлау, |қайталау,оқулықпен | |талқылауын | |
| |деңгейлік |бағалау. |жұмыс,логикалық және | |бақылаймын,осы | |
| |тапсырмалар беру, | |шығармашылық | |кезде бағыт бағдар| |
| |зерттеу, | |қабілеттерін дамыту | |беріп отырамын. | |
| |ресурстармен дұрыс | |барысында тапсырмалар| | | |
| |әрі жүйелі жұмыс | |орындату. | | | |
| |жасай алуға үйрету,| | | | | |
| |баулу. | | | | | |
|4. Тіл |Тапсырмаларды |Диалогтық |Өткен тақырыптарда |Бағалау |Топпен жұмыста әр|Оқулық, |
|ұстарту |орындау барысында |оқыту, |алған білімдерін |критерилерін |баланың іс |стикерлер, |
| |модульдер бойынша |топпен |нығайту, алған |қолдану арқылы |әрекетін |кестелер, |
| |алған білімдерді |белсенді |білімдерін , қажетті |топпен жұмыста |қадағалап, |слайд, |
| |тиянақтау, осы |әрекет, |мәліметті тапсырманы |әр тапсырмаға |суммативтік баға |интерактивті |
| |модульдер бойынша |сұрақ-жауап |орындауда,практикада |формативті |шығарамын. |тақта, кубик, |
| |игерген |, сыни |қолдану. |бағалау. |Топтардың жұмыс |кесте. |
| |тақырыптарды |ойлау.Кубизі| | |жүргізу барысында | |
| |қаншалықты деңгейде|м әдісін | | |оқушылардың іс | |
| |қолдана және |тиімді | | |әрекеттерін,ой | |
| |сауатты сөйлеуін |қолдану. | | |пікірлеріне | |
| |бақылау, түрлі ойын| | | |қосымша мәліметтер| |
| |элементтерін | | | |бере отырып бағыт | |
| |пайдалана отырып | | | |бағдар | |
| |бекіту. Ойлау, | | | |беремін,Жазба | |
| |сөйлеу әңгімелеу, | | | |жұмыстар кезінде | |
| |өз ойын жетік | | | |оқушылардың қалай | |
| |жеткізе алуын | | | |жұмыс істеп | |
| |бақылау, әдепті | | | |жатқандарын аралап| |
| |болуға баулу. | | | |жүріп қадағалаймын| |
|5. |Өткен сыныпта өткен|АҚТ ны |Өткен сыныпта алған |Суммативті |Осы сабақта |көрнекілік |
|5-сыныпта |сабақтарға |қолдану , |білімдерін нығайту, |бағалау |балалардың |құралдар., |
|өткенді |қорытынды жасау, |сұрақ- |алған білімдерін , | |барлығын дерлік |интерактивті |
|қайталау |балалалардың өткен |жауап, |қажетті мәліметті | |деңгейлік |тақта, қосымша |
| |тақырыптар бойынша |топпен |тапсырманы | |тапсырмалар арқылы|әдеби оқулықтар,|
| |еске түсіру, |жұмыс, |орындауда,практикада | |білімдерін бақылап|Маркер, |
| |білімдерін |диалог,топта|қолдану. | |отырамын, топпен |плакаттар мен |
| |тиянақтау, |стыру, сыни | | |және жұппен жұмыс |стикерлер, |
| |толықтыру,бағалау. |тұрғыдан | | |жасату және |кестелер мен |
| | |ойлау, | | |бір-бірлеріне |деңгейлік |
| | |бағалау | | |өткен сыныптағы |тапсырмалар. |
| | | | | |тақырыптар бойынша| |
| | | | | |сұрақтар | |
| | | | | |дайындатамын. | |
| | | | | |Оқушылардың | |
| | | | | |сабаққа араласуын | |
| | | | | |қадағалап отырамын| |
|6. Мәтін |Мәтін туралы толық |Диалогтік |Сабақтың критери |Сабақ нәтижесі |Топпен жұмыста әр|Дәптер,оқулық, |
|және сөз |түсінік беру және |оқыту және |лерімен таныстырамын.|бойынша |баланың іс |интерактивті |
|мағынасы |ресурстар арқылы |сыни |Әр топқа тапсырма |топтарға өзін -|әрекетін қадағалап|тақта, |
| |өздеріне осы |тұрғыдан |беремін, Интерактивті|өзі бағалау |отырамын, |көрнекілік |
| |тақырып аясында |ойлану, жас |тақта да жұмыс жасау |парағын беріп, |бірін-бірі әділ |құралдар,плакатт|
| |іздені жұмысы |ерекшелік |мәтіннің толық |формативтік |бағалауларын |ар, түрлі - |
| |арқылы білім беру, | |мазмұнын игерту, |бағалау |бақылау |түсті қағаздар, |
| |мәтін құрғызу | |бір-біріне сұрақтар | | |маркерлер, |
| |арқылы өзіндік | |қою арқылы ережелерді| | |стиктерлер |
| |пікір өзіндік | |қайталау | | | |
| |сөйлеу тілін және | | | | | |
| |сол ойын жеткізе | | | | | |
| |алуларына | | | | | |
| |дағдыландыру | | | | | |
|7. Ауызша |Ауызша тіл туралы |Сұрақ жауап |Өз ойын толық |Суммативті |Әр топты аралай |Оқулық, |
|тіл |жалпы түсінік беру.|Диалог |жеткізуге және |бағалау |отыра көмек қолдау|интербелсенді |
|нормасы. |Орфоэпия дегеніміз |Түсіндіру |сауатты жүйелі дұрыс |Өзін өзі |көрсетіп отырамын,|тақта, бағалау |
|Орфоэпия |не? Біз қалай |АКТ |сұрақ қоюға үйренеді |бағалау |бағыт бермін, әр |парақшалары |
| |орфоэпия бойынша |Бағалау |және АКТ тиімді | |оқушының топпен | |
| |сөйлеуіміз керек. |Сыни |қолдануды үйренеді | |жұмыста жай отырып| |
| |Жаттығу жұмыстарын |тұрғыдан | | |қалмауын қадағалап| |
| |тиімді әрі сапалы |ойлау | | |бақылаймын. | |
| |түрде орындаьқызу, | | | | | |
| |үйрету, түсіндіру. | | | | | |
|8. Жазбаша|Жазбаша тіл нормасы|Сұрақ-жауап,|Бала сауатты әрі |Өзін - өзі әділ|Топтардың |Оқулық, |
|тіл |жайлы |АКТ. Сыни |дұрыс жазуға |бағалау |жұмыстарын бақылап|кеспелер, |
|нормасы. |ақпараттандыру және|тұрғыдан |дағдыланады. | |отырамын, көмек |плакат, |
|Орфография|орфоэпия яғни дұрыс|ойлау |Бірін-бірі әділ | |көрсетмін. |маркерлер мен |
| |әрі сауатты | |бағалауды және | |Деңгейлік |стикерлер. |
| |жазуларын үйрету. | |бір-бірінің пікірін | |тапсырмалармен | |
| | | |тыңдап үйренеді | |жұмыс істетемін. | |
|9. | | | | | | |
|Лингвистик| | | | | | |
|алық | | | | | | |
|тапсырмала| | | | | | |
|р. | | | | | | |
|10. |Диктант жазады |Дәстүрлі |Диктант жазады, |Мұғалім |Әр баланың жұмысы |Диктант |
|Диктант | |баяндау |практикалық |бағалайды |тексеріледі |дәптерлері |
| | | |тапсырманы орындайды | | | |
|11.Қатемен|Кеткен қателермен |АКТ бағалау |Дәптерде қате кеткен |Мұғалім |Әр оқушының жұмысы|Диктант |
|жұмыс |жұмыс жасайды | |сөздермен және тыныс |бағалайды |бақыланады |дәптерлері |
| | | |белгілерімен жұмыс | | | |
| | | |жасайды, ізденеді | | | |
|12. |Сөзжасам туралы |Сыни |Балалар өздері |Суммативті |Ресурстардың дұрыс|Оқулықтар, |
|Сөзжасам. |мағлұматты |тұрғыдан |ресурстарды тиімді |бағалау |қолданылуларын |ресурстар |
|Сөз |ресурстар арқылы |ойлау, |қолдануды үйренеді | |қараймын, |плакаттар |
|тұлғасы |өздері зерттеп әр |диалогтік |әрі өз дәлелдемелері | |балаларға көмек |маркерлер |
| |топ ортада |оқыту |арқылы сол тақырыпты | |көрсетіп отырамын,|стикерлер |
| |дәлелдейді, әр топ |бағалай АКТ |өздігінен меңгереді | |әр топтың әділ |кеспелер |
| |бір-біріне | | | |бағалауларын |интербелсенді |
| |түсіндіреді. | | | |бақылаймын. |тақта |
|13. Түбір |Түбір мен қосымша |АКТ, |Түбір мен қосымшаны |Суммативті |Жұппен және топпен|АКТ оқулықтар |
|мен |турыла түсінік |диалогтік |айыра біледі, жаттығу|бағалау |жұмыс жасап жатқан|қосымша |
|қосымша |беру, теорияда |оқыту, жас |жұмысын өздері | |балалардың |кітапшалар, |
| |алған білімдерін |ерекшелік |сауатты орындайды | |жұмыстарын тексеру|плакаттар мен |
| |практикада жаттығу | | | | |маркерлер |
| |жұмыстары арқылы | | | | | |
| |дәлелдеп, үйрену, | | | | | |
| |түсіну | | | | | |
|14. Тіл |Тапсырмаларды |Диалогтық |Өткен тақырыптарда |Сабақ нәтижесі |Топтардың жұмыс |Оқулық, |
|ұстарту |орындау барысында |оқыту, |алған білімдерін |бойынша |жүргізу барысында |стикерлер, |
| |модульдер бойынша |топпен |нығайту, алған |топтарға өзін -|оқушылардың іс |кестелер, |
| |алған білімдерді |белсенді |білімдерін , қажетті |өзі бағалау |әрекеттерін,ой |слайд, |
| |тиянақтау, осы |әрекет, |мәліметті тапсырманы |парағын беріп, |пікірлеріне |интерактивті |
| |модульдер бойынша |сұрақ-жауап |орындауда,практикада |формативтік |қосымша мәліметтер|тақта, кубик, |
| |игерген |, сыни |қолдану. |бағалау |бере отырып бағыт |кесте. |
| |тақырыптарды |ойлау.Кубизі| | |бағдар | |
| |қаншалықты деңгейде|м әдісін | | |беремін,Жазба | |
| |қолдана және |тиімді | | |жұмыстар кезінде | |
| |сауатты сөйлеуін |қолдану. | | |оқушылардың қалай | |
| |бақылау, | | | |жұмыс істеп | |
| | | | | |жатқандарын аралап| |
| | | | | |жүріп қадағалаймын| |
|15. Дара |Дара және күрделі |Сыни |Теорияны өздері |Суммативті |Жеке жұмысты, |Оқулықтар, |
|және |сөздер туралы |тұрғыдан |түсініеді, біріне |бағадан |жұппен жұмысты |кестелер, |
|күрделі |ресурстар таратып |ойлау |бірі түсіндіреді, |формативті |және топпен |қосымша |
|сөздер |беру балалар өздері|Диалогтік |топпен жұмыс жасау |бағаны шығару |жұмыстың жүріп |ресурстар, |
| |сол ресурстарды |оқыту АКТ |арқылы әр топ | |жатқандығын |маркерлер мен |
| |пайдалана отыра |жас |бір-біріне | |бақылаймын, көмек |плакттар, |
| |сабақтың тақырыбын |ерекшелік |түсіндіреді | |кезінде бағыт |стикерлер дәптер|
| |ашады, бір-біріне | | | |беріп отырамын. | |
| |түсіндіреді | | | | | |
|16. |Біріккен сөздер |Диалогтік |Балалар алған білімді|Формативті |Оқушылардың |Оқулық, |
|Біріккен |туралы балаларға |оқыту, |өздері практикада |бағалау |орындаған |суреттер, |
|сөздер |түсінік беремін, |бағалау, АКТ|орындайды, әр топ | |тапсырмаларын |деңгейлік |
| |оқушылар теорияны |жас |өздерінің жасаған | |бақылаймын, топ |тапсырмаларғ |
| |меңгеріп практикада|ерекшелік |тапсырмаларын ортаға | |алдында |арналған |
| |жаттығу жұмыстарын | |шығып қорғайды, әр | |қорғауларын |кеспелер. |
| |орындайды | |топ бір-біріне | |қараймын, қосымша |Интербаелсенді |
| | | |сұрақтар дайындайды, | |дерекетер немесе |тақта, |
| | | |дәлелдейді | |бағыт беріп |сөздіктер, |
| | | | | |отырамын. |плакаттар |
|17. |Біріккен сөздерді |АКТ жас |Балалар біріккен |Суммативті |Оқушылардың |Оқулық, |
|Біріккен |қайтадан еске |ерекешлік |сөздердің жазылу |бағалау |орындаған |интербелсенді |
|сөздердің |түсіру қалай жазылу|диалогтік |емлесін оқи отыра | |жұмыстарын бақылап|тақта, суреттер,|
|емлесі |керектігін |оқыту |сауатты дұрыс жазады,| |отырамын. |дәптер |
| |түсіндіру | |жаттығу жұмыстарына | | | |
| | | |талдау жасауды | | | |
| | | |үйренеді | | | |
|18. Қос |Қос сөздер туралы |Диалогтік |Қос сөздерді және |бағалау |Оқушылардың |Оқулық, қосымша |
|сөздер |мағлұмат алады, |оқыту АКТ |олардың жазылу | |қаншалықты |кітапшалар, |
| |өздері оқулықтағы |жас |емлесін түсінеді, | |түсінгендерін |дәптер, |
| |ережені меңгереді, |ерекшелік |талдау біледі, | |қараймын, |плакаттар, |
| |мұғалімді тыңдайды,| |бір-бірінің пікірін | |толықтырып |маркерлер, |
| |жаттығуларды | |тыңдай алады және | |отырамын. |интербелсенді |
| |орындағанда талдау | |бағалайды | | |тақта |
| |жасайды | | | | | |
|19. |Қайталама қос |АКТ жас |Оқушылар өздерінің |бағалау |әр баланы жеке |Оқулықтар, |
|Қайталама |сөздер туралы |ерекешлік |жасаған жұмыстарын | |жеке бақылап |дәптер, |
|қос сөздер|түсінік алады, |сыни |ортада талдайды, | |отырамын |плакаттар мен |
| |талдайды |тұрғыдан |біріне бірі | | |маркерлер |
| | |ойлау |түсіндіреді, жеке | | |интербелсенді |
| | |Диалогтік |жұппен және топпен | | |тақта |
| | |оқыту |жұмыс жасайды, бірін | | | |
| | | |бірі бағалайды | | | |
|20. |Қосарлама қос |АКТ жас |Оқушылар өздерінің |бағалау |Оқушылардың |Оқулық, |
|Қосарлама |сөздер туралы |ерекешлік |жасаған жұмыстарын | |қаншалықты |суреттер, |
|қос сөздер|түсінік алады, |сыни |ортада талдайды, | |түсінгендерін |деңгейлік |
| |талдайды |тұрғыдан |біріне бірі | |қараймын, |тапсырмаларғ |
| | |ойлау |түсіндіреді, жеке | |толықтырып |арналған |
| | | |жұппен және топпен | |отырамын |кеспелер. |
| | | |жұмыс жасайды, бірін | | |Интербаелсенді |
| | | |бірі бағалайды | | |тақта, |
| | | | | | |сөздіктер, |
| | | | | | |плакаттар |
|21. |Қосарлама қос |АКТ жас |Балалар алған білімді|Суммативті |Ресурстардың дұрыс|Оқулық, |
|Қысқарған |сөздер туралы |ерекешлік |өздері практикада |бағалау |қолданылуларын |суреттер, |
|сөздер |түсінік алады, |сыни |орындайды, әр топ | |қараймын, |деңгейлік |
| |талдайды |тұрғыдан |өздерінің жасаған | |балаларға көмек |тапсырмаларғ |
| | |ойлау |тапсырмаларын ортаға | |көрсетіп отырамын,|арналған |
| | | |шығып қорғайды, әр | |әр топтың әділ |кеспелер. |
| | | |топ бір-біріне | |бағалауларын |Интербаелсенді |
| | | |сұрақтар дайындайды, | |бақылаймын. |тақта, |
| | | |дәлелдейді | | |сөздіктер, |
| | | | | | |плакаттар |
|22. |Тіркесті сөздер |АКТ жас |Теорияны өздері |Суммативті |Ресурстардың дұрыс|Оқулық, |
|Тіркесті |туралы түсінік |ерекешлік |түсініеді, біріне |бағалау |қолданылуларын |стикерлер, |
|сөздер |алады, талдайды. |сыни |бірі түсіндіреді, | |қараймын, |кестелер, |
| |Бір бірінің пікірін|тұрғыдан |топпен жұмыс жасау | |балаларға көмек |слайд, |
| |тыңдайды, әділ |ойлау |арқылы әр топ | |көрсетіп отырамын,|интерактивті |
| |бағалайды | |бір-біріне | |әр топтың әділ |тақта |
| | | |түсіндіреді | |бағалауларын | |
| | | | | |бақылаймын. | |
|23. |Диктант жазады |Дәстүрлі |Диктант жазады, |Мұғалім |Әр баланың жұмысы |Диктант |
|Диктант | |баяндау |практикалық |бағалайды |тексеріледі |дәптерлері |
| | | |тапсырманы орындайды | | | |
|24. |Кеткен қателермен |АКТ бағалау |Дәптерде қате кеткен |Мұғалім |Әр оқушының жұмысы|Диктант |
|Қатемен |жұмыс жасайды | |сөздермен және тыныс |бағалайды |бақыланады |дәптерлері |
|жұмыс | | |белгілерімен жұмыс | | | |
| | | |жасайды, ізденеді | | | |
|25. | | | | | | |
|Линвистика| | | | | | |
|лық | | | | | | |
|тапсырма | | | | | | |
|26. Тест |Тест орындайды |Дәстүрлі |Тестті орындайды, |Жұптар |әр жұп бір-бірін |Тест парақшалары|
| | |/тест |ойланады, өткенді |бір-бірімен |бағалайды,мен |мен дәптерлері |
| | |парақшалары |естеріне түсіреді |алмасып, |дұрыс бағалауларын| |
| | | | |бағалайды |тексеремін | |
|27. | | | | | | |
|Сөзжасамна| | | | | | |
|н өткенді | | | | | | |
|қайталау | | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Адам өмірінің кезеңдерін білу
Ғаламтор қазақ тілінде
Мектепті дамыту жоспары
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Жыл мезгілдерінің суреттері
Табиғатты суреттеу
Мәтін туралы түсінік
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Оқудың маңызы
Пәндер