Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Бекітемін:
Қазақ орта мектеп - интернаты
Бекітемін:: Сабақ: қазақ әдебиеті
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сынып: 5 «а» - сынып
Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шаяхметова А. Е.
Бекітемін:: Сабақтың тақырыбы: Сынақ сабақ
Бекітемін:: Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жыл бойғы алған білімдерін пысықтау, қорытындылау. Өткен тақырыптар бойынша ойландыру, еске сақтау. Сыни ойлау арқылы оқушылардың ой танымын, сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту. Бір -біріне сұрақтар қою арқылы балалардың диалогтік сөйлеу, ойларын толықтыру.
Бекітемін::

Ресурстар: Оқушылар оқулығы,

Оқушы дәптерлері.

Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/

Плакат, марекерлер, стикерлер.

Қазақ орта мектеп - интернаты:

Сабақтың критерийлері:

  1. Өткен тақырыптар бойынша білімдері ойларында қалған ба?
  2. Берілген тапсырма аясында толық жауап бере алды ма?
  3. Ойларын толық айта алды ма және нақты жауап бере алды ма?
Бекітемін::

Сабақтың әдісі: Ой ашар.

Психологиялық тренинг

Оын ойнату

Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы

Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы диалог/

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

/ топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар /

Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану

Слайд көрсету

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы

Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Жұмыс түрі:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бекітемін:: 14. 00-14. 05
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг /алма, алмұрт, банан, ассорти/
Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырады
Оқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, ойын ойнау арқылы ынталанады
Бекітемін:: 14. 05-14. 10
Қазақ орта мектеп - интернаты:

Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/

Мұғалім оқушыларға өткен тараулар бойынша сұрақтар қояды
Оқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады
Бекітемін:: 14. 10-14. 15
Қазақ орта мектеп - интернаты: Ой шақыру. сыни ойлау арқылы
Балалар біз жыл бойы қазақ әдебиетінде не үйрендік? Кімдермен және қандай шығармалармен таныстық?
Оқушылар әрқайсысы өздерінің ойын ортаға салып талқылайды топта талқылайды. Бірін-бірі толықтырады.
Бекітемін:: 14. 15-14. 25
Қазақ орта мектеп - интернаты: Топпен жұмыс. Сыни ойлау
Қазір балалар сіздер мынадай тапсырмаларды орындайсыздар. Менің ең жақсы есімде қалған кейіпкер және сол шығарманың авторы туралы мен не білемін?
Оқушылар берілген тапсырмалар аясында ойланады сұраққа жауап беру мақсатында көп ізденеді. Естіне түсіреді
Бекітемін:: 14. 25-14. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Топпен жұмыс. Арнайы сұрақтар беремінт Диалогтік оқыту
Кәнекей балалар, бірімізге біріміз сұрақ қояйық. Сұрақ нақты әрі түсінікті болу керек.
Оқушылар оқулықытың көмегімен тақырыптарға сүйеніп, қойылған сұрақ төңірегінде жұмыстар атқарады. Бірімен - бірі пікір алмасады.
Бекітемін:: 14. 25-14. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Оқулықпен жұмыс
Тест оқулықтың соңындаға орындау
Оқушылар берілген тапсырма бойынша тестті орындайды жеке-жеке өз дәптерлерінде
Бекітемін:: 14. 30-14. 35
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шығармашылық жұмыс
Менің жыл боында үйренгенімнің нәтижесі
Оқушылар осы берілген тапсырма ясында шағын эссе жазады
Бекітемін:: 14. 35-14. 40
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сабақты қорыту Сұрақ-жауап арқылы
Оқушыларға пысықтау сұрақтарын қоямын
Оқушылар берілген сұрақтар төңірегінде мұғалімге жауап береді. Топ ішінде біріне бірі сұрақтар қояды.
Бекітемін:: 14. 40-14. 42
Қазақ орта мектеп - интернаты: Үй тапсырмасын беру
Жыл бойғы өткен шығармаларды қайталау және жазғы демалыста көлемді шығарма оқып келу
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Бекітемін:: 14. 42-14. 43
Қазақ орта мектеп - интернаты: Рефлексия
Плактты тақтаға іліп қоямын
Оқушылар стикерлерге бүгінгі саабаққа қорытынды жазып іледі
Бекітемін:: 14. 43-14. 45
Қазақ орта мектеп - интернаты: Бағалау
Топ басшыларының бағалауларын сұраймын, өзім соңғы бағасын шығарамын, жұрналға түсіремін. Күнделіктеріне қоямын.
Топ ішіндегі басшылары әр топты бағалайды

Сабақ жоспары

Бекітемін:
Қазақ орта мектеп - интернаты
Бекітемін:: Сабақ: қазақ әдебиеті
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сынып: 11 «а» - сынып
Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шаяхметова А. Е.
Бекітемін:: Сабақтың тақырыбы: Бақытсыз Жамал романы
Бекітемін:: Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ресурстар таратып беру өздері өздігінен сабақтың тақырыбын игеру, Бақытсыз Жамал романының идеясын ашу, сөздерін, ойлау, сөйлеу қабілетеерін арттыру
Бекітемін:: Ресурстар: Оқулық, А4 форматтағы материалдар
Қазақ орта мектеп - интернаты:
Бекітемін:: Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, диалогтік оқыту, АКТ. Талантты және дарынды
Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Жұмыс түрі:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бекітемін:: 08. 00-08. 05
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг
Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырады
Оқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, психологиялық тренинг арқылы сабаққа қызығушылықтары артады
Бекітемін:: 08. 05-08. 10
Қазақ орта мектеп - интернаты:

Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/

Мұғалім оқушыларға өткен тараулар бойынша сұрақтар қояды
Оқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады
Бекітемін:: 08. 10-08. 15
Қазақ орта мектеп - интернаты: Түсіндіру
Балалар біз бүгін сіздермен Бақытсыз Жамал романымен оқып танысамыз. Сіздерге ресурстар беремін
Оқушылар қолдарына қалам және қос парақ дайындап қояды, тақырыпты жазады
Бекітемін:: 08. 15-08. 25
Қазақ орта мектеп - интернаты: Зертттеу
Балалар, сіздер қазір оқулықтан романды оқисыздар, оқи отыра жоспар құрып отырасыздар
Оқушылар мұқият тыңдайды, романды оқиды, жоспарды топпен құрады
Бекітемін:: 08. 25-08. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Талдау
Сатылай кешенді талдау жасау
Оқушылар дәптерлеріне сатылай кешенді талдау бойынша талдау жүргізеді
Бекітемін:: 08. 25-08. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Қорғау
Балалар өздерінің оқып, зерттеген дүниелерін ортаға шығып қорғауларын сұраймын
Оқушылар топпен шығып, өздері орындаған жұмыстарының мазмұнын ашып, жалпы сыныпқа түсіндіреді
Бекітемін:: 08. 30-08. 35
Қазақ орта мектеп - интернаты: Қорытынды
Әр топ бір-біріне сұрақтар қояды
Оқушылар сұрақтарға жауап іздейді, жауап береді, бірінің ойын екіншісі толықтырып отырады
Бекітемін:: 08. 35-08. 40
Қазақ орта мектеп - интернаты: Үй тапсырмасын беру
Бақытсыз Жамал мазмұндау. Жырдағы Жамал және Ғали бейнесіне талдау
Күнделіктеріне жазып алады

Сабақ жоспары

Бекітемін:
Қазақ орта мектеп - интернаты
Бекітемін:: Сабақ: қазақ тілі
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сынып: 5 «а» - сынып
Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шаяхметова А. Е.
Бекітемін:: Сабақтың тақырыбы: Екпін. Сөз екпіні. Ой екпіні
Бекітемін:: Сабақтың мақсаты: Екпін және оның түрлері туралы тақырыпты ашу, мақсат қою, сыни ойлау арқылы оқушыларды сыни ойлауға үйрету, АКТ қолдана отыра оқушыларға қосымша мағлұмат беру, қызығушылықтарын арттыру, диалогтік оқытуды қолдану арқылы оқушыларды өз ойларын толық сапалы жеткізе білуге үйрету, еркін сөйлеулерін қалыптастыру
Бекітемін::

Ресурстар: Оқушылар оқулығы,

Оқушы дәптерлері.

Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/

Плакат, марекерлер, стикерлер.

Қазақ орта мектеп - интернаты:

Сабақтың критерийлері:

1. Екпін туралы сыни ойландыру /екпін д/з не?

2. Тақырыптың мақсатын өздеріне анықтату

3. Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды жүйелі жұмыс істеуге дағдыландыру

Бекітемін::

Сабақтың әдісі: Ой ашар.

Психологиялық тренинг

Оын ойнату

Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы

Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқуш мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы диалог/

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

/ топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар /

Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану

Слайд көрсету

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы

Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Жұмыс түрі:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бекітемін:: 08. 00-08. 05
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг /алма, алмұрт, банан, десерт/
Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырады
Оқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, ойын ойнау арқылы ынталанады
Бекітемін:: 08. 05-08. 10
Қазақ орта мектеп - интернаты:

Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/

Мұғалім оқушыларға өткен тарау бойынша /фонетика тарауы бойынша/ сұрақтар қояды
Оқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады
Бекітемін:: 08. 10-08. 15
Қазақ орта мектеп - интернаты: Ой шақыру. Екпін дегенімізді қалай түсінеміз? сыни ойлау арқылы
Балалар, екпін деген сөзді сіздер жалпы қалай түсінесіздер? Бар екпінімен құлап түсті, екпіндетіп сөйледі, екпіні қатты жел соқты, оқу екпіндісі /осы тірекстер төңірегнде тапсырма беремін/
Оқушылар әрқайсысы өздерінің ойын ортаға салып талқылайды топта талқылайды. Бірін-бірі толықтырады.
Бекітемін:: 08. 15-08. 25
Қазақ орта мектеп - интернаты: Топпен жұмыс. Сыни ойлау
Балалар, сонымен біз не туралы айтып жатырмыз? Сабақтың тақырыбы не болмақ?
Оқушылар сабақтың тақырыбын топтар ішінде анықтап алады. Сабақтың мақсатын анықтайды, қояды плакатқа өз тапсырмаларын түсіндіреді. Ортаға шығып жұмыстарын қорғайды.
Бекітемін:: 08. 25-08. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Топпен жұмыс. Екпін нелерге түседі? Диалогтік оқыту
Екпін нелерге түседі? Бір сөзге?бір буынға? Бір дыбысқа? Бір тіркеске? Мысал мен дәлелдеңдер?
Оқушылар оқулықытың көмегімен ережеге сүйеніп, қойылған сұрақ төңірегінде жұмыстар атқарады. Бірімен - бірі пікір алмасады.
Бекітемін:: 08. 25-08. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Оқулықпен жұмыс
343-жаттығуды орындауға беремін
Оқушылар берілген тапсырма бойынша жаттығуды орындайды жеке-жеке өз дәптерлерінде
Бекітемін:: 08. 30-08. 35
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шығармашылық жұмыс
М. Әлімбаевтің өлеңін беремін
Оқушылар осы берілген өлеңнен сөз екпіні түсіріп оқиды астын сызады екпін түскен сөздің
Бекітемін:: 08. 35-08. 40
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сабақты қорыту Сұрақ-жауап арқылы

Екпін дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?

Сөз екпіні д/з не?

Ой екпіні д/з не?

Оқушылар берілген сұрақтар төңірегінде мұғалімге жауап береді. Топ ішінде біріне бірі сұрақтар қояды.
Бекітемін:: 08. 40-08. 42
Қазақ орта мектеп - интернаты: Үй тапсырмасын беру
Екпін ережесін жаттау. Бір сөйлем құру және сол сөйлем ішіндегі сөздердің орнын ауыстыру арқылы ой екпінін анықтау, астын сызып келу дәптерге орындау
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Бекітемін:: 08. 42-08. 43
Қазақ орта мектеп - интернаты: Рефлексия
Плактты тақтаға іліп қоямын
Оқушылар стикерлерге бүгінгі саабаққа қорытынды жасзып іледі
Бекітемін:: 08. 43-08. 45
Қазақ орта мектеп - интернаты: Бағалау
Топ басшыларының бағалауларын сұраймын, өзім соңғы бағасын шығарамын, жұрналға түсіремін. К. нделіктеріне қоямын.
Топ ішіндегі басшылары әр топты бағалайды

Сабақ жоспары

Бекітемін:
Қазақ орта мектеп - интернаты
Бекітемін:: Сабақ: қазақ тілі
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сынып: 6 «а» - сынып
Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шаяхметова А. Е.
Бекітемін:: Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілінің қоғамдық рөлі
Бекітемін:: Сабақтың мақсаты: Оқушыларды сыни ойлау арқылы қазақ тілі, оның даму тарихы мен тереңдігін, қазақ тілінің қасиетті, ұғымды, терең, бай тіл екендігін ұғындыру. АКТ тиімді пайдалана отыра оқушылардың танымын, көру, көру арқылы есте сақтай білу қасиеттерін дамыту, диалогтік оқыту арқылы ойын еркін әрі ұғымды жетік жеткізе білулерін үйрету әрі дамыту. Қазақ тілінде мәдениетті сөйлей білуге тәрбиелеу.
Бекітемін::

Ресурстар: Оқушылар оқулығы,

Оқушы дәптерлері.

Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/

Плакат, марекерлер, стикерлер.

Қазақ орта мектеп - интернаты:

Сабақтың критерийлері:

1. Қазақ тілінің қоғамда алар пайдасы туралы ойларын саралау

2. Тілді жетік меңгерудегі негізгі мақсатты өздеріне ашқызу

3. Әр түрлі тапсырмалар беру мен сұрақ қою арқылы оқушыларды жүйелі жұмыс істеуге дағдыландыру

4. Сабақта өзіндік ой, пікірді қалыптастырту

Бекітемін::

Сабақтың әдісі: Ой ашар.

Психологиялық тренингОйын ойнату

Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы /алма, алмұрт, банан, десерт/

Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы диалог/

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

/ топпен жұмыс, әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар /

Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану

Слайд көрсету, тіл туралы өлең тыңдату

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы

Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Жұмыс түрі:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бекітемін:: 08. 00-08. 05
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг /алма, алмұрт, банан, десерт/
Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырады
Оқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, ойын ойнау арқылы ынталанады
Бекітемін:: 08. 05-08. 10
Қазақ орта мектеп - интернаты:

Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/

Мұғалім оқушыларға қазақ тілі жайлы бірнеше сұрақтар қояды
Оқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады
Бекітемін:: 08. 10-08. 15
Қазақ орта мектеп - интернаты: Ой шақыру. ? қ ою сыни ойлау арқылы
Қазақ тілінің қоғамдағы пайдасы не? /осы сұрақ төңірегінде беремін/
Оқушылар әрқайсысы өздерінің ойын ортаға салып талқылайды топта талқылайды. Бірін-бірі толықтырады.
Бекітемін:: 08. 15-08. 25
Қазақ орта мектеп - интернаты:

Топпен жұмыс. Сыни ойлау

АКТ слайд жіберіп қоямын.

Балалар, сонымен біз не туралы айтып жатырмыз? Сабақтың тақырыбы не болмақ?
Оқушылар сабақтың тақырыбын топтар ішінде анықтап алады. Сабақтың мақсатын анықтайды, қояды плакатқа өз тапсырмаларын түсіндіреді. Ортаға шығып жұмыстарын қорғайды.
Бекітемін:: 08. 25-08. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Топпен жұмыс. Қазақ тілі туралы үнтаспадан өлең тыңдатамын. Сұрақтар қояды бір-біріне Диалогтік оқыту
Балалар, өлең не туралы? Қалай ойлайсыңдар тіл туралы қандай ойлар жатыр? Бұл кімнің өлеңі? Жалпы өлеңнен не ұқтыңыздар?т. б
Оқушылар оқулықытың көмегімен ережеге сүйеніп, қойылған сұрақ төңірегінде жұмыстар атқарады. Бірімен - бірі пікір алмасады. Бірінің ойын бірі толықтырып отырады.
Бекітемін:: 08. 25-08. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Оқулықпен жұмыс
1- тапсырма орындайды
Оқушылар берілген тапсырма бойынша жаттығуды орындайды жеке-жеке өз дәптерлерінде
Бекітемін:: 08. 30-08. 35
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шығармашылық жұмыс
Тіл туралы 1 шумақ өлең құруға беремін
Оқушылар осы берілген тапсырманы шамаларынша әр түрлі деңгейде орындайды. Тақырыбын ашады. Не себептен тақырыбын осылай етіп таңдадың деген сұрақ төңірегінде ойларын айтып береді
Бекітемін:: 08. 35-08. 40
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сабақты қорыту Сұрақ-жауап арқылы
Тіл дегеніміз не? Тіл бізгке не үшін керек? Қазақ тілінің қоғамдағы рөлі қандай? Тіліміз болмаса ел бола аламыз ба? Өздеріңнің тілге деген құрметтеріңіз қандай?
Оқушылар берілген сұрақтар төңірегінде мұғалімге жауап береді. Топ ішінде біріне бірі сұрақтар қояды.
Бекітемін:: 08. 40-08. 42
Қазақ орта мектеп - интернаты: Үй тапсырмасын беру
Тіл туралы мақал-мәтелдер жаттау
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Бекітемін:: 08. 42-08. 43
Қазақ орта мектеп - интернаты: Рефлексия
Плактты тақтаға іліп қоямын
Оқушылар стикерлерге бүгінгі саабаққа қорытынды жазып іледі
Бекітемін:: 08. 43-08. 45
Қазақ орта мектеп - интернаты: Бағалау
Топ басшыларының бағалау
Топ ішіндегі басшылары бағалайды

Сабақ жоспары

Бекітемін:
Қазақ орта мектеп - интернаты
Бекітемін:: Сабақ: қазақ тілі
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сынып: 6 «а» - сынып
Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шаяхметова А. Е.
Бекітемін:: Сабақтың тақырыбы: Әдеби тіл және оның нормалары. Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы
Бекітемін:: Сабақтың мақсаты: Әдеби тіл мен мәтін, әдеби тілдің нормалары, грамматикалық, фонетикалық түсінік беру, жаттығу жұмыстарын орындату, өзіндік сөйлу, ойын толық жеткізе білу дағдыларын дамыту, әдеби тілде қоспасыз сөйлеуге баулу, үйрету.
Бекітемін::

Ресурстар: Оқушылар оқулығы,

Оқушы дәптерлері.

Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/

Плакат, марекерлер, стикерлер.

Қазақ орта мектеп - интернаты:

Сабақтың критерийлері:

1. 5-сыныпты еске түсірту

2. Әдеби тіл және норма туралы ойларын терең қалыптастыру

3. Әр түрлі тапсырмалар беру мен сұрақ қою арқылы оқушыларды жүйелі жұмыс істеуге дағдыландыру

4. Сабақта өзіндік ой, пікірді қалыптастырту

Бекітемін::

Сабақтың әдісі: Ой ашар.

Психологиялық тренингОйын ойнату

Топқа бөлу санау арқылы болады 1, 2, 3, 4

Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы диалог/

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

/ топпен жұмыс, әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар /

Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану

Слайд көрсету

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы

Бекітемін:: Уақыты:
Қазақ орта мектеп - интернаты: Жұмыс түрі:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бекітемін:: 14. 00-14. 05
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг /1, 2, 3, 4/
Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырады, санау арқылы бөлінеді
Оқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, ойын ойнау арқылы ынталанады
Бекітемін:: 14. 05-14. 10
Қазақ орта мектеп - интернаты:

Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/

Мұғалім оқушыларға әдеби норма мен мәтін деген не деген сұрақ қоямын
Оқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады
Бекітемін:: 14. 10-14. 15
Қазақ орта мектеп - интернаты: Ой шақыру сыни ойлау арқылы
Әдеби норма дегеніміз не? Диалект сөздер, жаргон сөздер дегеніміз не еді? Есімізге түсірейік /осы сұрақ төңірегінде беремін/
Оқушылар әрқайсысы өздерінің ойын ортаға салып талқылайды топта талқылайды. Бірін-бірі толықтырады. Диалект-жаргон сөздерді айтады
Бекітемін:: 14. 15-14. 25
Қазақ орта мектеп - интернаты:

Топпен жұмыс. Сыни ойлау

АКТ слайд жіберіп қоямын.

Балалар, сонымен біз не туралы айтып жатырмыз? 8-жаттығу беремін
Балалар жаттығуды берілгені бойынша орындайды. Мен оқушыларға көмек керек болса, жақындап бағыт түсінік беремін
Бекітемін:: 14. 25-14. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Топпен жұмыс. Сұрақ - жауап Диалогтік оқыту
Балалар, осы жаттығуда қандай сөздер сіздерге түсініксіз болды?
Балалар өздеріне таныс емес сөздерді айтады. Бәріміз бірге диалектологиялық сөздік арқылы мағыналарын такып айтамыз, оқушылар дәптерлеріне түсіреді
Бекітемін:: 14. 25-14. 30
Қазақ орта мектеп - интернаты: Оқулықпен жұмыс
10- жаттығу
Оқушылар берілген тапсырма бойынша жаттығуды орындайды жеке-жеке өз дәптерлерінде
Бекітемін:: 14. 30-14. 40
Қазақ орта мектеп - интернаты: Шығармашылық жұмыс
Диалект сөздер тауып, мағынасын терең ашу және әдеби тілде сахналық көрініс болмаса екі адам үш адам болып бірігіп, мәтен немесе диалог құрайды
Оқушылар осы берілген тапсырманы шамаларынша әр түрлі деңгейде орындайды. Мағыналарын ашады. Ортаға шығып тапсырманы орындайды
Бекітемін:: 14. 40-14. 43
Қазақ орта мектеп - интернаты: Сабақты қорыту Сұрақ-жауап арқылы
Әдеби тіл дегеніміз не? Оларға қандай сөздер жатады? Қандай сөздер жатпайды? Нормаға жатпайтын қандай сөздер? Диалект сөздер дегеніміз не? Сабақта не ұқтық? Не білдік? Не үйрендік?
Оқушылар берілген сұрақтар төңірегінде мұғалімге жауап береді. Топ ішінде біріне бірі сұрақтар қояды.
Бекітемін:: 14. 43-14. 44
Қазақ орта мектеп - интернаты: Үй тапсырмасын беру
Әдеби тіл және оның нормасын, мәтінмен байланысын мазмұндау
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Бекітемін:: 14. 44-14. 45
Қазақ орта мектеп - интернаты: Рефлексия
Плактты тақтаға іліп қоямын
Оқушылар стикерлерге бүгінгі саабаққа қорытынды жазып іледі
Бекітемін:: 14. 45-14. 45
Қазақ орта мектеп - интернаты: Бағалау
Топ басшыларының бағалау
Топ ішіндегі басшылары бағалайды

Сабақ жоспары


Ұқсас жұмыстар
Күнделік сабақ жоспары
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
Логикалық есептер
Тәлімгер сабақтарына қатысу, оқытудың жаңа технологияларын сабақ барысында пайдалану
Энциклопедия сыныпқа арналған оқулықтар
Алгоритмнің орындалу
Жаңа сабақ жер бедері мен пайдалы қазбалары
Елім деп соққан жүрегі,алып тұлға - елбасы
Оқу жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz