Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 5 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Сынақ сабақ |
|Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жыл бойғы алған білімдерін пысықтау, қорытындылау. Өткен |
|тақырыптар бойынша ойландыру, еске сақтау. Сыни ойлау арқылы оқушылардың ой танымын, |
|сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту. Бір –біріне сұрақтар қою арқылы балалардың диалогтік|
|сөйлеу, ойларын толықтыру. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |Өткен тақырыптар бойынша білімдері ойларында |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |қалған ба? |
|көрсетемін/ |Берілген тапсырма аясында толық жауап бере алды |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |ма? |
| |Ойларын толық айта алды ма және нақты жауап бере |
| |алды ма? |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг |
|Оын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|14.00-14.05|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
| |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |ойын ойнау арқылы |
| |/алма, алмұрт, банан, |ұйымдастырады |ынталанады |
| |ассорти/ | | |
|14.05-14.10|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
| |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|14.10-14.15|Ой шақыру. сыни ойлау |Балалар біз жыл бойы |Оқушылар әрқайсысы |
| |арқылы |қазақ әдебиетінде не |өздерінің ойын ортаға |
| | |үйрендік? Кімдермен және|салып талқылайды топта |
| | |қандай шығармалармен |талқылайды. Бірін-бірі |
| | |таныстық? |толықтырады. |
|14.15-14.25|Топпен жұмыс. Сыни ойлау|Қазір балалар сіздер |Оқушылар берілген |
| | |мынадай тапсырмаларды |тапсырмалар аясында |
| | |орындайсыздар. Менің ең |ойланады сұраққа жауап |
| | |жақсы есімде қалған |беру мақсатында көп |
| | |кейіпкер және сол |ізденеді. Естіне |
| | |шығарманың авторы туралы|түсіреді |
| | |мен не білемін? | |
|14.25-14.30|Топпен жұмыс. Арнайы |Кәнекей балалар, |Оқушылар оқулықытың |
| |сұрақтар беремінт |бірімізге біріміз сұрақ |көмегімен тақырыптарға |
| |Диалогтік оқыту |қояйық. Сұрақ нақты әрі |сүйеніп, қойылған сұрақ |
| | |түсінікті болу керек. |төңірегінде жұмыстар |
| | | |атқарады. Бірімен – бірі|
| | | |пікір алмасады. |
|14.25-14.30|Оқулықпен жұмыс |Тест оқулықтың соңындаға|Оқушылар берілген |
| | |орындау |тапсырма бойынша тестті |
| | | |орындайды жеке-жеке өз |
| | | |дәптерлерінде |
|14.30-14.35|Шығармашылық жұмыс |Менің жыл боында |Оқушылар осы берілген |
| | |үйренгенімнің нәтижесі |тапсырма ясында шағын |
| | | |эссе жазады |
|14.35-14.40|Сабақты қорыту |Оқушыларға пысықтау |Оқушылар берілген |
| |Сұрақ-жауап арқылы |сұрақтарын қоямын |сұрақтар төңірегінде |
| | | |мұғалімге жауап береді. |
| | | |Топ ішінде біріне бірі |
| | | |сұрақтар қояды. |
|14.40-14.42|Үй тапсырмасын беру |Жыл бойғы өткен |Үй тапсырмасын |
| | |шығармаларды қайталау |күнделіктеріне жазып |
| | |және жазғы демалыста |алады. |
| | |көлемді шығарма оқып | |
| | |келу | |
|14.42-14.43|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге |
| | |қоямын |бүгінгі саабаққа |
| | | |қорытынды жазып іледі |
|14.43-14.45|Бағалау |Топ басшыларының |Топ ішіндегі басшылары |
| | |бағалауларын сұраймын, |әр топты бағалайды |
| | |өзім соңғы бағасын | |
| | |шығарамын, жұрналға | |
| | |түсіремін. | |
| | |Күнделіктеріне қоямын. | |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 11 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Бақытсыз Жамал романы |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ресурстар таратып беру өздері өздігінен сабақтың |
|тақырыбын игеру, Бақытсыз Жамал романының идеясын ашу, сөздерін, ойлау, сөйлеу |
|қабілетеерін арттыру |
|Ресурстар: Оқулық, А4 форматтағы | |
|материалдар | |
|Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, диалогтік оқыту, АКТ. Талантты және дарынды |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
|05 |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |психологиялық тренинг |
| | |ұйымдастырады |арқылы сабаққа |
| | | |қызығушылықтары артады |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|08.10-08.|Түсіндіру |Балалар біз бүгін |Оқушылар қолдарына қалам|
|15 | |сіздермен Бақытсыз Жамал|және қос парақ дайындап |
| | |романымен оқып |қояды, тақырыпты жазады |
| | |танысамыз. Сіздерге | |
| | |ресурстар беремін | |
|08.15-08.|Зертттеу |Балалар, сіздер қазір |Оқушылар мұқият |
|25 | |оқулықтан романды |тыңдайды, романды оқиды,|
| | |оқисыздар, оқи отыра |жоспарды топпен құрады |
| | |жоспар құрып отырасыздар| |
|08.25-08.|Талдау |Сатылай кешенді талдау |Оқушылар дәптерлеріне |
|30 | |жасау |сатылай кешенді талдау |
| | | |бойынша талдау жүргізеді|
|08.25-08.|Қорғау |Балалар өздерінің |Оқушылар топпен шығып, |
|30 | |оқып,зерттеген |өздері орындаған |
| | |дүниелерін ортаға шығып |жұмыстарының мазмұнын |
| | |қорғауларын сұраймын |ашып, жалпы сыныпқа |
| | | |түсіндіреді |
|08.30-08.|Қорытынды |Әр топ бір-біріне |Оқушылар сұрақтарға |
|35 | |сұрақтар қояды |жауап іздейді, жауап |
| | | |береді, бірінің ойын |
| | | |екіншісі толықтырып |
| | | |отырады |
|08.35-08.|Үй тапсырмасын беру |Бақытсыз Жамал |Күнделіктеріне жазып |
|40 | |мазмұндау. Жырдағы Жамал|алады |
| | |және Ғали бейнесіне | |
| | |талдау | |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 5 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Екпін. Сөз екпіні. Ой екпіні |
|Сабақтың мақсаты: Екпін және оның түрлері туралы тақырыпты ашу, мақсат қою, сыни ойлау |
|арқылы оқушыларды сыни ойлауға үйрету, АКТ қолдана отыра оқушыларға қосымша мағлұмат |
|беру, қызығушылықтарын арттыру, диалогтік оқытуды қолдану арқылы оқушыларды өз ойларын |
|толық сапалы жеткізе білуге үйрету, еркін сөйлеулерін қалыптастыру |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |1.Екпін туралы сыни ойландыру /екпін д/з не? |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |2.Тақырыптың мақсатын өздеріне анықтату |
|көрсетемін/ |3.Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды жүйелі |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |жұмыс істеуге дағдыландыру |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг |
|Оын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқуш мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|08.00-08.05|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
| |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |ойын ойнау арқылы |
| |/алма, алмұрт, банан, |ұйымдастырады |ынталанады |
| |десерт/ | | |
|08.05-08.10|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
| |Сұрақ-жауап /диалогтік |тарау бойынша /фонетика |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |тарауы бойынша/ сұрақтар|толықтырады |
| | |қояды | |
|08.10-08.15|Ой шақыру. Екпін |Балалар, екпін деген |Оқушылар әрқайсысы |
| |дегенімізді қалай |сөзді сіздер жалпы қалай|өздерінің ойын ортаға |
| |түсінеміз? сыни ойлау |түсінесіздер? Бар |салып талқылайды топта |
| |арқылы |екпінімен құлап түсті, |талқылайды. Бірін-бірі |
| | |екпіндетіп сөйледі, |толықтырады. |
| | |екпіні қатты жел соқты, | |
| | |оқу екпіндісі /осы | |
| | |тірекстер төңірегнде | |
| | |тапсырма беремін/ | |
|08.15-08.25|Топпен жұмыс. Сыни ойлау|Балалар, сонымен біз не |Оқушылар сабақтың |
| | |туралы айтып жатырмыз? |тақырыбын топтар ішінде |
| | |Сабақтың тақырыбы не |анықтап алады. Сабақтың |
| | |болмақ? |мақсатын анықтайды, |
| | | |қояды плакатқа өз |
| | | |тапсырмаларын |
| | | |түсіндіреді. Ортаға |
| | | |шығып жұмыстарын |
| | | |қорғайды. |
|08.25-08.30|Топпен жұмыс. Екпін |Екпін нелерге түседі? |Оқушылар оқулықытың |
| |нелерге түседі? |Бір сөзге?бір буынға? |көмегімен ережеге |
| |Диалогтік оқыту |Бір дыбысқа? Бір |сүйеніп, қойылған сұрақ |
| | |тіркеске? Мысал мен |төңірегінде жұмыстар |
| | |дәлелдеңдер? |атқарады. Бірімен – бірі|
| | | |пікір алмасады. |
|08.25-08.30|Оқулықпен жұмыс |343-жаттығуды орындауға |Оқушылар берілген |
| | |беремін |тапсырма бойынша |
| | | |жаттығуды орындайды |
| | | |жеке-жеке өз |
| | | |дәптерлерінде |
|08.30-08.35|Шығармашылық жұмыс |М.Әлімбаевтің өлеңін |Оқушылар осы берілген |
| | |беремін |өлеңнен сөз екпіні |
| | | |түсіріп оқиды астын |
| | | |сызады екпін түскен |
| | | |сөздің |
|08.35-08.40|Сабақты қорыту |Екпін дегеніміз не? Оның|Оқушылар берілген |
| |Сұрақ-жауап арқылы |қандай түрлері бар? |сұрақтар төңірегінде |
| | |Сөз екпіні д/з не? |мұғалімге жауап береді. |
| | |Ой екпіні д/з не? |Топ ішінде біріне бірі |
| | | |сұрақтар қояды. |
|08.40-08.42|Үй тапсырмасын беру |Екпін ережесін жаттау. |Үй тапсырмасын |
| | |Бір сөйлем құру және сол|күнделіктеріне жазып |
| | |сөйлем ішіндегі |алады. |
| | |сөздердің орнын ауыстыру| |
| | |арқылы ой екпінін | |
| | |анықтау, астын сызып | |
| | |келу дәптерге орындау | |
|08.42-08.43|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге |
| | |қоямын |бүгінгі саабаққа |
| | | |қорытынды жасзып іледі |
|08.43-08.45|Бағалау |Топ басшыларының |Топ ішіндегі басшылары |
| | |бағалауларын сұраймын, |әр топты бағалайды |
| | |өзім соңғы бағасын | |
| | |шығарамын, жұрналға | |
| | |түсіремін. | |
| | |К.нделіктеріне қоямын. | |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілінің қоғамдық рөлі |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларды сыни ойлау арқылы қазақ тілі, оның даму тарихы мен |
|тереңдігін, қазақ тілінің қасиетті, ұғымды, терең, бай тіл екендігін ұғындыру. АКТ |
|тиімді пайдалана отыра оқушылардың танымын, көру, көру арқылы есте сақтай білу |
|қасиеттерін дамыту, диалогтік оқыту арқылы ойын еркін әрі ұғымды жетік жеткізе білулерін|
|үйрету әрі дамыту. Қазақ тілінде мәдениетті сөйлей білуге тәрбиелеу. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |1.Қазақ тілінің қоғамда алар пайдасы туралы ойларын |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |саралау |
|көрсетемін/ |2.Тілді жетік меңгерудегі негізгі мақсатты өздеріне |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |ашқызу |
| |3.Әр түрлі тапсырмалар беру мен сұрақ қою арқылы |
| |оқушыларды жүйелі жұмыс істеуге дағдыландыру |
| |4.Сабақта өзіндік ой, пікірді қалыптастырту |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренингОйын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы /алма, алмұрт, банан, десерт/ |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету, тіл туралы өлең тыңдату |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық|Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің дайындап |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |келген тренингі арқылы сабаққа|
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын |қызығады, ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг|жүргізуді ұйымдастырады |ынталанады |
| |/алма, алмұрт, банан,| | |
| |десерт/ | | |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға қазақ |Оқушылар мұғалімге жауап |
|10 |Сұрақ-жауап |тілі жайлы бірнеше |береді. Бір-бірін толықтырады |
| |/диалогтік оқыту/ |сұрақтар қояды | |
|08.10-08.|Ой шақыру.? қою сыни |Қазақ тілінің қоғамдағы |Оқушылар әрқайсысы өздерінің |
|15 |ойлау арқылы |пайдасы не? /осы сұрақ |ойын ортаға салып талқылайды |
| | |төңірегінде беремін/ |топта талқылайды. Бірін-бірі |
| | | |толықтырады. |
|08.15-08.|Топпен жұмыс. Сыни |Балалар, сонымен біз не |Оқушылар сабақтың тақырыбын |
|25 |ойлау |туралы айтып жатырмыз? |топтар ішінде анықтап алады. |
| |АКТ слайд жіберіп |Сабақтың тақырыбы не |Сабақтың мақсатын анықтайды, |
| |қоямын. |болмақ? |қояды плакатқа өз |
| | | |тапсырмаларын түсіндіреді. |
| | | |Ортаға шығып жұмыстарын |
| | | |қорғайды. |
|08.25-08.|Топпен жұмыс. Қазақ |Балалар, өлең не туралы? |Оқушылар оқулықытың көмегімен |
|30 |тілі туралы |Қалай ойлайсыңдар тіл |ережеге сүйеніп, қойылған |
| |үнтаспадан өлең |туралы қандай ойлар жатыр?|сұрақ төңірегінде жұмыстар |
| |тыңдатамын. Сұрақтар |Бұл кімнің өлеңі? Жалпы |атқарады. Бірімен – бірі пікір|
| |қояды бір-біріне |өлеңнен не ұқтыңыздар?т.б |алмасады.Бірінің ойын бірі |
| |Диалогтік оқыту | |толықтырып отырады. |
|08.25-08.|Оқулықпен жұмыс |1- тапсырма орындайды |Оқушылар берілген тапсырма |
|30 | | |бойынша жаттығуды орындайды |
| | | |жеке-жеке өз дәптерлерінде |
|08.30-08.|Шығармашылық жұмыс |Тіл туралы 1 шумақ өлең |Оқушылар осы берілген |
|35 | |құруға беремін |тапсырманы шамаларынша әр |
| | | |түрлі деңгейде орындайды. |
| | | |Тақырыбын ашады. Не себептен |
| | | |тақырыбын осылай етіп таңдадың|
| | | |деген сұрақ төңірегінде |
| | | |ойларын айтып береді |
|08.35-08.|Сабақты қорыту |Тіл дегеніміз не? Тіл |Оқушылар берілген сұрақтар |
|40 |Сұрақ-жауап арқылы |бізгке не үшін керек? |төңірегінде мұғалімге жауап |
| | |Қазақ тілінің қоғамдағы |береді. Топ ішінде біріне бірі|
| | |рөлі қандай? Тіліміз |сұрақтар қояды. |
| | |болмаса ел бола аламыз ба?| |
| | |Өздеріңнің тілге деген | |
| | |құрметтеріңіз қандай? | |
|08.40-08.|Үй тапсырмасын беру |Тіл туралы мақал-мәтелдер |Үй тапсырмасын күнделіктеріне |
|42 | |жаттау |жазып алады. |
|08.42-08.|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
|43 | |қоямын |саабаққа қорытынды жазып іледі|
|08.43-08.|Бағалау |Топ басшыларының бағалау |Топ ішіндегі басшылары |
|45 | | |бағалайды |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Әдеби тіл және оның нормалары. Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы |
|Сабақтың мақсаты: Әдеби тіл мен мәтін, әдеби тілдің нормалары, грамматикалық, |
|фонетикалық түсінік беру, жаттығу жұмыстарын орындату, өзіндік сөйлу, ойын толық жеткізе|
|білу дағдыларын дамыту, әдеби тілде қоспасыз сөйлеуге баулу, үйрету. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |1.5-сыныпты еске түсірту |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |2.Әдеби тіл және норма туралы ойларын терең қалыптастыру |
|көрсетемін/ |3.Әр түрлі тапсырмалар беру мен сұрақ қою арқылы |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |оқушыларды жүйелі жұмыс істеуге дағдыландыру |
| |4.Сабақта өзіндік ой, пікірді қалыптастырту |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренингОйын ойнату |
|Топқа бөлу санау арқылы болады 1,2,3,4 |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық|Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің дайындап |
|14.00-14.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |келген тренингі арқылы сабаққа|
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын |қызығады, ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг|жүргізуді ұйымдастырады, |ынталанады |
| |/1,2,3,4/ |санау арқылы бөлінеді | |
|14.05-14.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға әдеби |Оқушылар мұғалімге жауап |
|10 |Сұрақ-жауап |норма мен мәтін деген не |береді. Бір-бірін толықтырады |
| |/диалогтік оқыту/ |деген сұрақ қоямын | |
|14.10-14.|Ой шақыру сыни ойлау |Әдеби норма дегеніміз не? |Оқушылар әрқайсысы өздерінің |
|15 |арқылы |Диалект сөздер, жаргон |ойын ортаға салып талқылайды |
| | |сөздер дегеніміз не еді? |топта талқылайды. Бірін-бірі |
| | |Есімізге түсірейік /осы |толықтырады. Диалект-жаргон |
| | |сұрақ төңірегінде |сөздерді айтады |
| | |беремін/ | |
|14.15-14.|Топпен жұмыс. Сыни |Балалар, сонымен біз не |Балалар жаттығуды берілгені |
|25 |ойлау |туралы айтып жатырмыз? |бойынша орындайды. Мен |
| |АКТ слайд жіберіп |8-жаттығу беремін |оқушыларға көмек керек болса, |
| |қоямын. | |жақындап бағыт түсінік беремін|
|14.25-14.|Топпен жұмыс. Сұрақ –|Балалар, осы жаттығуда |Балалар өздеріне таныс емес |
|30 |жауап Диалогтік оқыту|қандай сөздер сіздерге |сөздерді айтады. Бәріміз бірге|
| | |түсініксіз болды? |диалектологиялық сөздік арқылы|
| | | |мағыналарын такып айтамыз, |
| | | |оқушылар дәптерлеріне түсіреді|
|14.25-14.|Оқулықпен жұмыс |10- жаттығу |Оқушылар берілген тапсырма |
|30 | | |бойынша жаттығуды орындайды |
| | | |жеке-жеке өз дәптерлерінде |
|14.30-14.|Шығармашылық жұмыс |Диалект сөздер тауып, |Оқушылар осы берілген |
|40 | |мағынасын терең ашу және |тапсырманы шамаларынша әр |
| | |әдеби тілде сахналық |түрлі деңгейде орындайды. |
| | |көрініс болмаса екі адам |Мағыналарын ашады. Ортаға |
| | |үш адам болып бірігіп, |шығып тапсырманы орындайды |
| | |мәтен немесе диалог | |
| | |құрайды | |
|14.40-14.|Сабақты қорыту |Әдеби тіл дегеніміз не? |Оқушылар берілген сұрақтар |
|43 |Сұрақ-жауап арқылы |Оларға қандай сөздер |төңірегінде мұғалімге жауап |
| | |жатады? Қандай сөздер |береді. Топ ішінде біріне бірі|
| | |жатпайды? Нормаға |сұрақтар қояды. |
| | |жатпайтын қандай сөздер? | |
| | |Диалект сөздер дегеніміз | |
| | |не? Сабақта не ұқтық? Не | |
| | |білдік? Не үйрендік? | |
|14.43-14.|Үй тапсырмасын беру |Әдеби тіл және оның |Үй тапсырмасын күнделіктеріне |
|44 | |нормасын, мәтінмен |жазып алады. |
| | |байланысын мазмұндау | |
|14.44-14.|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
|45 | |қоямын |саабаққа қорытынды жазып іледі|
|14.45-14.|Бағалау |Топ басшыларының бағалау |Топ ішіндегі басшылары |
|45 | | |бағалайды |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: 14.00-14.45 |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: 5-сыныпта өткенді толық қайталау сабағы |
|Сабақтың мақсаты: Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың өткен тақырып жайлы |
|ойларын қозғау, қайта жаңғырту. Тез ойлауға, бірін – бірі сыйлауға тәрбиелеу |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |
|Оқушы дәптерлері. |
|Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/ |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг Қара жорға биі |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, әр түрлі деңгейде сұрақтар мен тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Жас ерекшелік, талантты және дарынды |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық|Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің дайындап |
|14.00-14.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |келген тренингі арқылы сабаққа|
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын |қызығады, ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг|жүргізуді ұйымдастырады, |ынталанады |
| |Би билеу |санау арқылы бөлінеді | |
|14.05-14.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар мұғалімге жауап |
|10 |Сұрақ-жауап |5-сыныптан өткен тараулар |береді. Бір-бірін толықтырады |
| |/диалогтік оқыту/ |бойынша сұрақтар қоямын | |
|14.10-14.|Ой шақыру сыни ойлау |1-слайд тіл дыбыстарының |Оқушылар слайдқа көз жүгірту |
|15 |арқылы |тілдің, жақтың, ерін мен |арқылы өткенді еске түсіреді |
| | |езудің қатысына қарай | |
| | |бөлінуі | |
|14.15-14.|Деңгейлік тапсырма |2- слайд жуан у мен |Оқушылар дәптерге орындайды |
|25 | |жіңішке у бөліп жазу | |
|14.25-14.|Деңгейлік тапсырма |3-слайд көп нүктенің |Оқушылар дәптерге орындайды |
|30 | |орнына тиісті дауысты | |
| | |дыбысты қойып жазу | |
|14.25-14.|Сергіту сәті |4- слайд сергіту сәті |2-4 оқушы шығыады |
|30 | | | |
|14.30-14.|Деңгейлік тапсырма |5-8 слайд семантикалық |Оқушылар дәптерге орындайды |
|40 | |картамен жұмыс | |
|14.40-14.|Сабақты қорыту |Әдеби тіл дегеніміз не? |Оқушылар берілген сұрақтар |
|43 |Сұрақ-жауап арқылы |Оларға қандай сөздер |төңірегінде мұғалімге жауап |
| | |жатады? Қандай сөздер |береді. Топ ішінде біріне бірі|
| | |жатпайды? Нормаға |сұрақтар қояды. |
| | |жатпайтын қандай сөздер? | |
| | |Диалект сөздер дегеніміз | |
| | |не? Сабақта не ұқтық? Не | |
| | |білдік? Не үйрендік? | |
|14.43-14.|Үй тапсырмасын беру |Әдеби тіл және оның |Үй тапсырмасын күнделіктеріне |
|44 | |нормасын, мәтінмен |жазып алады. |
| | |байланысын мазмұндау | |
|14.44-14.|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
|45 | |қоямын |саабаққа қорытынды жазып іледі|
|14.45-14.|Бағалау |Топ басшыларының бағалау |Топ ішіндегі басшылары |
|45 | | |бағалайды |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 11 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Бақытсыз Жамал романы |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ресурстар таратып беру өздері өздігінен сабақтың |
|тақырыбын игеру, Бақытсыз Жамал романының идеясын ашу, сөздерін, ойлау, сөйлеу |
|қабілетеерін арттыру |
|Ресурстар: Оқулық, А4 форматтағы | |
|материалдар | |
|Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, диалогтік оқыту, АКТ. Талантты және дарынды |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
|05 |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |психологиялық тренинг |
| | |ұйымдастырады |арқылы сабаққа |
| | | |қызығушылықтары артады |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|08.10-08.|Түсіндіру |Балалар біз бүгін |Оқушылар қолдарына қалам|
|15 | |сіздермен Бақытсыз Жамал|және қос парақ дайындап |
| | |романымен оқып |қояды, тақырыпты жазады |
| | |танысамыз. Сіздерге | |
| | |ресурстар беремін | |
|08.15-08.|Зертттеу |Балалар, сіздер қазір |Оқушылар мұқият |
|25 | |оқулықтан романды |тыңдайды, романды оқиды,|
| | |оқисыздар, оқи отыра |жоспарды топпен құрады |
| | |жоспар құрып отырасыздар| |
|08.25-08.|Талдау |Сатылай кешенді талдау |Оқушылар дәптерлеріне |
|30 | |жасау |сатылай кешенді талдау |
| | | |бойынша талдау жүргізеді|
|08.25-08.|Қорғау |Балалар өздерінің |Оқушылар топпен шығып, |
|30 | |оқып,зерттеген |өздері орындаған |
| | |дүниелерін ортаға шығып |жұмыстарының мазмұнын |
| | |қорғауларын сұраймын |ашып, жалпы сыныпқа |
| | | |түсіндіреді |
|08.30-08.|Қорытынды |Әр топ бір-біріне |Оқушылар сұрақтарға |
|35 | |сұрақтар қояды |жауап іздейді, жауап |
| | | |береді, бірінің ойын |
| | | |екіншісі толықтырып |
| | | |отырады |
|08.35-08.|Үй тапсырмасын беру |Бақытсыз Жамал |Күнделіктеріне жазып |
|40 | |мазмұндау. Жырдағы Жамал|алады |
| | |және Ғали бейнесіне | |
| | |талдау | |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Күні: | |
|Сабақтың тақырыбы: Тоқсандық сынақ жұмысы |
|Сабақтың мақсаты: Өткен тарау сөзжасам бойынша білімдерін тексеру, қайта еске |
|түсіру, балалардын есте сактау кабілеттерін дамыту.Сөздік қорларын , сөйлеу, сте |
|сақтау қабілеттерін дамыту |
|Ресурстар: деңгейлік тапсырмалар, таратпа қағаздар /билеттер/ , қосымша оқулықтар, |
|маркерлер, плакаттар, стикерлер |
|Модульдер: талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, |
|АКТ, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар орындарына |
|14.00-14.|атмосферасын |сыныппен жылы |отырады, сабаққа |
|05 |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |дайындалаы, |
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |оқу-құралдарын |
| | |ұйымдастырады |дайындайды |
| | | |Кезекші оқушы мұғалімге |
| | | |есеп береді |
|14.05-14.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|14.10-14.|Түсіндіру |Ресурстар таратып |Окушылар танысады, |
|15 | |беремін, парақшалар |бір-бірден шығып |
| | |таратылады, |тапсырмаларды алады, |
| | |тапсырмалармен, плакат, |орындайды |
| | |маркер, стикерлерді | |
| | |беремін | |
|14.15-14.|Зертттеу |Сөзжасам дегеніміз не? |Оқушылар топтарға |
|25 | |Жасалу жолдары қандай? |бөлініп, өздерінің |
| | |Сөздер неше түрлі жолмен|зерттеу тапсырмасын |
| | |жасалады? |интербелсенді тақтадан |
| | | |жазып алады |
|14.25-14.|Талдау |Ал, топтар дайын болсақ |Әр топ ортаға шығып |
|30 | |ортаға шығамыз. |жазған дүниелерін |
| | | |талдайды, бір-біріне |
| | | |түсіндіреді, бірін-бірі |
| | | |топ басшылары бағалап |
| | | |отырады. |
|14.25-14.|Қорғау |Мұғалім әр топты |әр топ басшысы шығып |
|30 | |бақылайды, қадағалайды |және топ мүшелері ортаға|
| | | |шығып қорғайды |
|14.30-14.|Қорытынды |Мұғалім мен оқушы |Оқушылар мұғалімге жауап|
|40 | |арасындағы диалог. |береді, бір-бірінің ойын|
| | |Мұғалім сұрақтар қояды. |толықтырып отырады. |
| | |Сонымен, сөзжасам | |
| | |дегеніміз не? Олар қалай| |
| | |жасалады екен? Біріккен | |
| | |сөздер дегеніміз не? | |
| | |Тіркесті сөздер | |
| | |дегеніміз не? Кіріге | |
| | |біріккен дегенді қалай | |
| | |түсіндіріп берер | |
| | |едіңіздер? Қысқарған | |
| | |сөздер қалай қай уақытты| |
| | |қысқарады? Неше жолы | |
| | |бар? | |
|14.40-14.|Бағалау |Мұғалім бағалау |әр топ басшысы шығып топ|
|43 | |парақшаларын таратып |мүшелерінің барлығын |
| | |береді |өздері стикерге жазып |
| | | |бағалайды |
|14.44-14.|Үй тапсырмасын беру |1-тоқсан бойы өткенді |Күнделіктеріне жазып |
|45 | |түгел қайталау. ҰБТ –ға |алады |
| | |дайындық дәптерлерін | |
| | |толықтыру | |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 11 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Күні: | |
|Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік – тұрмыстық шешендік сөздер |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бағыт – бағдар бере отыра шешендік сөздердің әлеуметтік – |
|тұрмыста қолданылуын, би-шешендеріміздің бір сөзбен көп мағына берер асыл сөздерін |
|көкейлеріне тоқыту, сыни ойлау арқылы шешендік өнерді осы өмірде пайдалана алу, тілге |
|шешен, өз ойын толық жеткізе білетін тәрбиелі де саналы болуға тәрбиелеу.Мұғалім – оқушы |
|арасындағы және оқушы мен оқушы арсындағы тілдік орта қалыптастыру арқылы сөздік қорын |
|молайту. Бірін – бірі және өзін өзі әділ бағалай білуге үйрету, еркін сөйлеуге үйрету |
|Ресурстар: деңгейлік тапсырмалар, таратпа қағаздар, қосымша оқулықтар, маркерлер, |
|плакаттар, стикерлер |
|Модульдер: талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, |
|оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, диалогтік оқыту |
|Сабақтың критериилері: |
|1. Шешендік сөздің мазмұндылығы. |
|2. Сөздің дәлдігі - ойдың айқындылығы. |
|3. Тіл тазалығы. |
|4. Тіл көрнектілігі. |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар орындарына |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |отырады, сабаққа |
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын жүргізуді |дайындалаы, |
| |Психологиялық тренинг |ұйымдастырады |оқу-құралдарын |
| | | |дайындайды |
| | | |Кезекші оқушы мұғалімге |
| | | |есеп береді |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен |Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша сұрақтар |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |қояды |толықтырады |
|08.10-08.|Түсіндіру |Ресурстар таратып беремін, |Окушылар танысады, |
|15 | |парақшалар таратылады, |бір-бірден шығып |
| | |тапсырмалармен, плакат, |тапсырмаларды алады, |
| | |маркер, стикерлерді беремін |орындайды |
|08.15-08.|Зертттеу |Шешендік өнер дегеніміз не? |Оқушылар топтарға |
|25 | |Оның қандай түрлері бар? |бөлініп, өздерінің |
| | |Қандай би – шешендердің |зерттеу тапсырмасын |
| | |сөздерін білеміз? |интербелсенді тақтадан |
| | |1. топ: Білім - ғылым мазмұнды|жазып алады |
| | |шешендік. | |
| | |2. топ:Әлеуметтік - саяси | |
| | |мазмұнды шешендік. | |
| | |3. топ:Әлеуметтік - тұрмыстық | |
| | |мазмұнды шешендік. | |
| | |4.топ: Діни мазмұнды шешендік.| |
| | |5.топ: Сот ісі шешендігі. | |
|08.25-08.|Талдау |Ал, топтар дайын болсақ ортаға|Әр топ ортаға шығып |
|30 | |шығамыз. |жазған дүниелерін |
| | |« Ұтымды пікір - ұтқыр ой». |талдайды, бір-біріне |
| | |Біздің заманымызға шешендік |түсіндіреді, бірін-бірі |
| | |қажет пе? (оқушы жауабы). |топ басшылары бағалап |
| | |- Қазіргі таңда елімізге |отырады. (оқушы жауабы).|
| | |танымал шешендер бар ма? Бар | |
| | |болса кімдер деп ойлайсыңдар? | |
| | |Мысалдармен дәлелде, өз | |
| | |мысалың қазіргі шешендіктің | |
| | |қай түріне жатады деп | |
| | |ойлайсың? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |ТАЛДАУ: | |
| | |1.Фонетикалық талдау - | |
| | |2. Лексикалық талдау - | |
| | |3. Морфологиялық талдау - | |
| | |4. Синтаксистік талдау | |
|08.30-08.|Қорғау |Мұғалім әр топты бақылайды, |әр топ басшысы шығып |
|35 | |қадағалайды |және топ мүшелері ортаға|
| | | |шығып қорғайды |
|08.35-08.|Қорытынды |Мұғалім мен оқушы арасындағы |Оқушылар мұғалімге жауап|
|40 | |диалог. Мұғалім сұрақтар |береді, бір-бірінің ойын|
| | |қояды. |толықтырып отырады. |
| | | | |
| | | | |
|14.40-14.|Бағалау |Мұғалім бағалау парақшаларын |әр топ басшысы шығып топ|
|43 | |таратып береді |мүшелерінің барлығын |
| | | |өздері стикерге жазып |
| | | |бағалайды |
|14.44-14.|Үй тапсырмасын беру |Әлеуметтік – саяси шешендік |Күнделіктеріне жазып |
|45 | |сөз туралы дерек жинап әкелу |алады |
Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 10 «б» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Күні: | |
|Сабақтың тақырыбы: Іскерлік қарым – қатынас және сөз әдебі |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бағыт – бағдар бере отыра іскерлік деген не екендігі ьтуралы |
|өздерінен де тікелей түсінік алу, бабалардың ойлау өмірде кездесетін іскерлік қарым – |
|қатынастың өмірде кездесетіндігі, пайдасы мен сол іскерлік кездесулерде болатын сөз сөйлеу|
|әдебі туралы танымдарын түсініктерін арттыр, өздерінің ойларын ортаға салып, бірімен бірі |
|пікір алысып ойлау қабілеттерін, тілдік сөздің қорлрын дамыту, балаларды көркем таза тілде|
|сөйлеуге тірбиелеу |
|Ресурстар: деңгейлік тапсырмалар, таратпа қағаздар, қосымша оқулықтар, маркерлер, |
|плакаттар, стикерлер |
|Модульдер: талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, |
|оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, диалогтік оқыту |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар орындарына |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |отырады, сабаққа |
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын жүргізуді |дайындалаы, |
| |Психологиялық тренинг |ұйымдастырады |оқу-құралдарын |
| | | |дайындайды |
| | | |Кезекші оқушы мұғалімге |
| | | |есеп береді |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен |Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша сұрақтар |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |қояды |толықтырады |
| | |Этнолингвистка туралы түсінік | |
| | |сұрау | |
|08.10-08.|Түсіндіру |Ресурстар таратып беремін, |Окушылар танысады, |
|15 | |парақшалар таратылады, |бір-бірден шығып |
| | |тапсырмалармен, плакат, |тапсырмаларды алады, |
| | |маркер, стикерлерді беремін |орындайды |
|08.15-08.|Балаларға бағыт беру |Балалар, іскерлік дегенімізді |Оқушылар топтарға |
|25 | |сөзідер қалай түсінесіздер? |бөлініп, өздерінің |
| | |Іскерлік туралы не ойлар айтар|іскерлік туралы |
| | |едіңіздер? |түсініңтерн плкактқа |
| | | |жазып түсіндіреді |
|08.25-08.|Талдау |Балалар, дайын болсаңыздар |Әр топ ортаға шығып |
|30 | |ортаға шығып әр топ өздерінің |жазған дүниелерін |
| | |жұмыстарын талдау керек |талдайды, бір-біріне |
| | | |түсіндіреді, бірін-бірі |
| | | |топ басшылары бағалап |
| | | |отырады. (оқушы жауабы).|
|08.30-08.|Баықлау, қадағалау, ой |Мұғалім әр топты бақылайды, |әр топ басшысы шығып |
|35 |қосу |қадағалайды |және топ мүшелері ортаға|
| | | |шығып қорғайды |
|08.35-08.|Қорытынды |Мұғалім мен оқушы арасындағы |Оқушылар жауап береді, |
|40 | |диалог. Оқушылар бір – біріне |бір-бірінің ойын |
| | |сұрақтар қояды |толықтырып отырады. |
| | | | |
| | | | |
|14.40-14.|Бағалау |Мұғалім бағалау парақшаларын |әр топ басшысы шығып топ|
|43 | |таратып береді |мүшелерінің барлығын |
| | | |өздері стикерге жазып |
| | | |бағалайды |
|14.44-14.|Үй тапсырмасын беру |Жоба дайындау «Менің іскерлік |Күнделіктеріне жазып |
|45 | |қабілетім» |алады |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz