Файл қосу

Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары

Пән: Қазақ тілі

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 5 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Сынақ сабақ |
|Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жыл бойғы алған білімдерін пысықтау, қорытындылау. Өткен |
|тақырыптар бойынша ойландыру, еске сақтау. Сыни ойлау арқылы оқушылардың ой танымын, |
|сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту. Бір –біріне сұрақтар қою арқылы балалардың диалогтік|
|сөйлеу, ойларын толықтыру. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |Өткен тақырыптар бойынша білімдері ойларында |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |қалған ба? |
|көрсетемін/ |Берілген тапсырма аясында толық жауап бере алды |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |ма? |
| |Ойларын толық айта алды ма және нақты жауап бере |
| |алды ма? |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг |
|Оын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|14.00-14.05|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
| |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |ойын ойнау арқылы |
| |/алма, алмұрт, банан, |ұйымдастырады |ынталанады |
| |ассорти/ | | |
|14.05-14.10|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
| |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|14.10-14.15|Ой шақыру. сыни ойлау |Балалар біз жыл бойы |Оқушылар әрқайсысы |
| |арқылы |қазақ әдебиетінде не |өздерінің ойын ортаға |
| | |үйрендік? Кімдермен және|салып талқылайды топта |
| | |қандай шығармалармен |талқылайды. Бірін-бірі |
| | |таныстық? |толықтырады. |
|14.15-14.25|Топпен жұмыс. Сыни ойлау|Қазір балалар сіздер |Оқушылар берілген |
| | |мынадай тапсырмаларды |тапсырмалар аясында |
| | |орындайсыздар. Менің ең |ойланады сұраққа жауап |
| | |жақсы есімде қалған |беру мақсатында көп |
| | |кейіпкер және сол |ізденеді. Естіне |
| | |шығарманың авторы туралы|түсіреді |
| | |мен не білемін? | |
|14.25-14.30|Топпен жұмыс. Арнайы |Кәнекей балалар, |Оқушылар оқулықытың |
| |сұрақтар беремінт |бірімізге біріміз сұрақ |көмегімен тақырыптарға |
| |Диалогтік оқыту |қояйық. Сұрақ нақты әрі |сүйеніп, қойылған сұрақ |
| | |түсінікті болу керек. |төңірегінде жұмыстар |
| | | |атқарады. Бірімен – бірі|
| | | |пікір алмасады. |
|14.25-14.30|Оқулықпен жұмыс |Тест оқулықтың соңындаға|Оқушылар берілген |
| | |орындау |тапсырма бойынша тестті |
| | | |орындайды жеке-жеке өз |
| | | |дәптерлерінде |
|14.30-14.35|Шығармашылық жұмыс |Менің жыл боында |Оқушылар осы берілген |
| | |үйренгенімнің нәтижесі |тапсырма ясында шағын |
| | | |эссе жазады |
|14.35-14.40|Сабақты қорыту |Оқушыларға пысықтау |Оқушылар берілген |
| |Сұрақ-жауап арқылы |сұрақтарын қоямын |сұрақтар төңірегінде |
| | | |мұғалімге жауап береді. |
| | | |Топ ішінде біріне бірі |
| | | |сұрақтар қояды. |
|14.40-14.42|Үй тапсырмасын беру |Жыл бойғы өткен |Үй тапсырмасын |
| | |шығармаларды қайталау |күнделіктеріне жазып |
| | |және жазғы демалыста |алады. |
| | |көлемді шығарма оқып | |
| | |келу | |
|14.42-14.43|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге |
| | |қоямын |бүгінгі саабаққа |
| | | |қорытынды жазып іледі |
|14.43-14.45|Бағалау |Топ басшыларының |Топ ішіндегі басшылары |
| | |бағалауларын сұраймын, |әр топты бағалайды |
| | |өзім соңғы бағасын | |
| | |шығарамын, жұрналға | |
| | |түсіремін. | |
| | |Күнделіктеріне қоямын. | |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 11 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Бақытсыз Жамал романы |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ресурстар таратып беру өздері өздігінен сабақтың |
|тақырыбын игеру, Бақытсыз Жамал романының идеясын ашу, сөздерін, ойлау, сөйлеу |
|қабілетеерін арттыру |
|Ресурстар: Оқулық, А4 форматтағы | |
|материалдар | |
|Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, диалогтік оқыту, АКТ. Талантты және дарынды |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
|05 |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |психологиялық тренинг |
| | |ұйымдастырады |арқылы сабаққа |
| | | |қызығушылықтары артады |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|08.10-08.|Түсіндіру |Балалар біз бүгін |Оқушылар қолдарына қалам|
|15 | |сіздермен Бақытсыз Жамал|және қос парақ дайындап |
| | |романымен оқып |қояды, тақырыпты жазады |
| | |танысамыз. Сіздерге | |
| | |ресурстар беремін | |
|08.15-08.|Зертттеу |Балалар, сіздер қазір |Оқушылар мұқият |
|25 | |оқулықтан романды |тыңдайды, романды оқиды,|
| | |оқисыздар, оқи отыра |жоспарды топпен құрады |
| | |жоспар құрып отырасыздар| |
|08.25-08.|Талдау |Сатылай кешенді талдау |Оқушылар дәптерлеріне |
|30 | |жасау |сатылай кешенді талдау |
| | | |бойынша талдау жүргізеді|
|08.25-08.|Қорғау |Балалар өздерінің |Оқушылар топпен шығып, |
|30 | |оқып,зерттеген |өздері орындаған |
| | |дүниелерін ортаға шығып |жұмыстарының мазмұнын |
| | |қорғауларын сұраймын |ашып, жалпы сыныпқа |
| | | |түсіндіреді |
|08.30-08.|Қорытынды |Әр топ бір-біріне |Оқушылар сұрақтарға |
|35 | |сұрақтар қояды |жауап іздейді, жауап |
| | | |береді, бірінің ойын |
| | | |екіншісі толықтырып |
| | | |отырады |
|08.35-08.|Үй тапсырмасын беру |Бақытсыз Жамал |Күнделіктеріне жазып |
|40 | |мазмұндау. Жырдағы Жамал|алады |
| | |және Ғали бейнесіне | |
| | |талдау | |

Сабақ жоспары

|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 5 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Екпін. Сөз екпіні. Ой екпіні |
|Сабақтың мақсаты: Екпін және оның түрлері туралы тақырыпты ашу, мақсат қою, сыни ойлау |
|арқылы оқушыларды сыни ойлауға үйрету, АКТ қолдана отыра оқушыларға қосымша мағлұмат |
|беру, қызығушылықтарын арттыру, диалогтік оқытуды қолдану арқылы оқушыларды өз ойларын |
|толық сапалы жеткізе білуге үйрету, еркін сөйлеулерін қалыптастыру |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |1.Екпін туралы сыни ойландыру /екпін д/з не? |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |2.Тақырыптың мақсатын өздеріне анықтату |
|көрсетемін/ |3.Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды жүйелі |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |жұмыс істеуге дағдыландыру |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг |
|Оын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқуш мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|08.00-08.05|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
| |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |ойын ойнау арқылы |
| |/алма, алмұрт, банан, |ұйымдастырады |ынталанады |
| |десерт/ | | |
|08.05-08.10|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
| |Сұрақ-жауап /диалогтік |тарау бойынша /фонетика |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |тарауы бойынша/ сұрақтар|толықтырады |
| | |қояды | |
|08.10-08.15|Ой шақыру. Екпін |Балалар, екпін деген |Оқушылар әрқайсысы |
| |дегенімізді қалай |сөзді сіздер жалпы қалай|өздерінің ойын ортаға |
| |түсінеміз? сыни ойлау |түсінесіздер? Бар |салып талқылайды топта |
| |арқылы |екпінімен құлап түсті, |талқылайды. Бірін-бірі |
| | |екпіндетіп сөйледі, |толықтырады. |
| | |екпіні қатты жел соқты, | |
| | |оқу екпіндісі /осы | |
| | |тірекстер төңірегнде | |
| | |тапсырма беремін/ | |
|08.15-08.25|Топпен жұмыс. Сыни ойлау|Балалар, сонымен біз не |Оқушылар сабақтың |
| | |туралы айтып жатырмыз? |тақырыбын топтар ішінде |
| | |Сабақтың тақырыбы не |анықтап алады. Сабақтың |
| | |болмақ? |мақсатын анықтайды, |
| | | |қояды плакатқа өз |
| | | |тапсырмаларын |
| | | |түсіндіреді. Ортаға |
| | | |шығып жұмыстарын |
| | | |қорғайды. |
|08.25-08.30|Топпен жұмыс. Екпін |Екпін нелерге түседі? |Оқушылар оқулықытың |
| |нелерге түседі? |Бір сөзге?бір буынға? |көмегімен ережеге |
| |Диалогтік оқыту |Бір дыбысқа? Бір |сүйеніп, қойылған сұрақ |
| | |тіркеске? Мысал мен |төңірегінде жұмыстар |
| | |дәлелдеңдер? |атқарады. Бірімен – бірі|
| | | |пікір алмасады. |
|08.25-08.30|Оқулықпен жұмыс |343-жаттығуды орындауға |Оқушылар берілген |
| | |беремін |тапсырма бойынша |
| | | |жаттығуды орындайды |
| | | |жеке-жеке өз |
| | | |дәптерлерінде |
|08.30-08.35|Шығармашылық жұмыс |М.Әлімбаевтің өлеңін |Оқушылар осы берілген |
| | |беремін |өлеңнен сөз екпіні |
| | | |түсіріп оқиды астын |
| | | |сызады екпін түскен |
| | | |сөздің |
|08.35-08.40|Сабақты қорыту |Екпін дегеніміз не? Оның|Оқушылар берілген |
| |Сұрақ-жауап арқылы |қандай түрлері бар? |сұрақтар төңірегінде |
| | |Сөз екпіні д/з не? |мұғалімге жауап береді. |
| | |Ой екпіні д/з не? |Топ ішінде біріне бірі |
| | | |сұрақтар қояды. |
|08.40-08.42|Үй тапсырмасын беру |Екпін ережесін жаттау. |Үй тапсырмасын |
| | |Бір сөйлем құру және сол|күнделіктеріне жазып |
| | |сөйлем ішіндегі |алады. |
| | |сөздердің орнын ауыстыру| |
| | |арқылы ой екпінін | |
| | |анықтау, астын сызып | |
| | |келу дәптерге орындау | |
|08.42-08.43|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге |
| | |қоямын |бүгінгі саабаққа |
| | | |қорытынды жасзып іледі |
|08.43-08.45|Бағалау |Топ басшыларының |Топ ішіндегі басшылары |
| | |бағалауларын сұраймын, |әр топты бағалайды |
| | |өзім соңғы бағасын | |
| | |шығарамын, жұрналға | |
| | |түсіремін. | |
| | |К.нделіктеріне қоямын. | |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілінің қоғамдық рөлі |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларды сыни ойлау арқылы қазақ тілі, оның даму тарихы мен |
|тереңдігін, қазақ тілінің қасиетті, ұғымды, терең, бай тіл екендігін ұғындыру. АКТ |
|тиімді пайдалана отыра оқушылардың танымын, көру, көру арқылы есте сақтай білу |
|қасиеттерін дамыту, диалогтік оқыту арқылы ойын еркін әрі ұғымды жетік жеткізе білулерін|
|үйрету әрі дамыту. Қазақ тілінде мәдениетті сөйлей білуге тәрбиелеу. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |1.Қазақ тілінің қоғамда алар пайдасы туралы ойларын |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |саралау |
|көрсетемін/ |2.Тілді жетік меңгерудегі негізгі мақсатты өздеріне |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |ашқызу |
| |3.Әр түрлі тапсырмалар беру мен сұрақ қою арқылы |
| |оқушыларды жүйелі жұмыс істеуге дағдыландыру |
| |4.Сабақта өзіндік ой, пікірді қалыптастырту |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренингОйын ойнату |
|Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы /алма, алмұрт, банан, десерт/ |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету, тіл туралы өлең тыңдату |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық|Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің дайындап |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |келген тренингі арқылы сабаққа|
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын |қызығады, ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг|жүргізуді ұйымдастырады |ынталанады |
| |/алма, алмұрт, банан,| | |
| |десерт/ | | |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға қазақ |Оқушылар мұғалімге жауап |
|10 |Сұрақ-жауап |тілі жайлы бірнеше |береді. Бір-бірін толықтырады |
| |/диалогтік оқыту/ |сұрақтар қояды | |
|08.10-08.|Ой шақыру.? қою сыни |Қазақ тілінің қоғамдағы |Оқушылар әрқайсысы өздерінің |
|15 |ойлау арқылы |пайдасы не? /осы сұрақ |ойын ортаға салып талқылайды |
| | |төңірегінде беремін/ |топта талқылайды. Бірін-бірі |
| | | |толықтырады. |
|08.15-08.|Топпен жұмыс. Сыни |Балалар, сонымен біз не |Оқушылар сабақтың тақырыбын |
|25 |ойлау |туралы айтып жатырмыз? |топтар ішінде анықтап алады. |
| |АКТ слайд жіберіп |Сабақтың тақырыбы не |Сабақтың мақсатын анықтайды, |
| |қоямын. |болмақ? |қояды плакатқа өз |
| | | |тапсырмаларын түсіндіреді. |
| | | |Ортаға шығып жұмыстарын |
| | | |қорғайды. |
|08.25-08.|Топпен жұмыс. Қазақ |Балалар, өлең не туралы? |Оқушылар оқулықытың көмегімен |
|30 |тілі туралы |Қалай ойлайсыңдар тіл |ережеге сүйеніп, қойылған |
| |үнтаспадан өлең |туралы қандай ойлар жатыр?|сұрақ төңірегінде жұмыстар |
| |тыңдатамын. Сұрақтар |Бұл кімнің өлеңі? Жалпы |атқарады. Бірімен – бірі пікір|
| |қояды бір-біріне |өлеңнен не ұқтыңыздар?т.б |алмасады.Бірінің ойын бірі |
| |Диалогтік оқыту | |толықтырып отырады. |
|08.25-08.|Оқулықпен жұмыс |1- тапсырма орындайды |Оқушылар берілген тапсырма |
|30 | | |бойынша жаттығуды орындайды |
| | | |жеке-жеке өз дәптерлерінде |
|08.30-08.|Шығармашылық жұмыс |Тіл туралы 1 шумақ өлең |Оқушылар осы берілген |
|35 | |құруға беремін |тапсырманы шамаларынша әр |
| | | |түрлі деңгейде орындайды. |
| | | |Тақырыбын ашады. Не себептен |
| | | |тақырыбын осылай етіп таңдадың|
| | | |деген сұрақ төңірегінде |
| | | |ойларын айтып береді |
|08.35-08.|Сабақты қорыту |Тіл дегеніміз не? Тіл |Оқушылар берілген сұрақтар |
|40 |Сұрақ-жауап арқылы |бізгке не үшін керек? |төңірегінде мұғалімге жауап |
| | |Қазақ тілінің қоғамдағы |береді. Топ ішінде біріне бірі|
| | |рөлі қандай? Тіліміз |сұрақтар қояды. |
| | |болмаса ел бола аламыз ба?| |
| | |Өздеріңнің тілге деген | |
| | |құрметтеріңіз қандай? | |
|08.40-08.|Үй тапсырмасын беру |Тіл туралы мақал-мәтелдер |Үй тапсырмасын күнделіктеріне |
|42 | |жаттау |жазып алады. |
|08.42-08.|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
|43 | |қоямын |саабаққа қорытынды жазып іледі|
|08.43-08.|Бағалау |Топ басшыларының бағалау |Топ ішіндегі басшылары |
|45 | | |бағалайды |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Әдеби тіл және оның нормалары. Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы |
|Сабақтың мақсаты: Әдеби тіл мен мәтін, әдеби тілдің нормалары, грамматикалық, |
|фонетикалық түсінік беру, жаттығу жұмыстарын орындату, өзіндік сөйлу, ойын толық жеткізе|
|білу дағдыларын дамыту, әдеби тілде қоспасыз сөйлеуге баулу, үйрету. |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |Сабақтың критерийлері: |
|Оқушы дәптерлері. |1.5-сыныпты еске түсірту |
|Интербелсенді тақта /слайдтар |2.Әдеби тіл және норма туралы ойларын терең қалыптастыру |
|көрсетемін/ |3.Әр түрлі тапсырмалар беру мен сұрақ қою арқылы |
|Плакат, марекерлер, стикерлер. |оқушыларды жүйелі жұмыс істеуге дағдыландыру |
| |4.Сабақта өзіндік ой, пікірді қалыптастырту |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренингОйын ойнату |
|Топқа бөлу санау арқылы болады 1,2,3,4 |
|Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы |
|арасындағы диалог/ |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |
|Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық|Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің дайындап |
|14.00-14.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |келген тренингі арқылы сабаққа|
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын |қызығады, ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг|жүргізуді ұйымдастырады, |ынталанады |
| |/1,2,3,4/ |санау арқылы бөлінеді | |
|14.05-14.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға әдеби |Оқушылар мұғалімге жауап |
|10 |Сұрақ-жауап |норма мен мәтін деген не |береді. Бір-бірін толықтырады |
| |/диалогтік оқыту/ |деген сұрақ қоямын | |
|14.10-14.|Ой шақыру сыни ойлау |Әдеби норма дегеніміз не? |Оқушылар әрқайсысы өздерінің |
|15 |арқылы |Диалект сөздер, жаргон |ойын ортаға салып талқылайды |
| | |сөздер дегеніміз не еді? |топта талқылайды. Бірін-бірі |
| | |Есімізге түсірейік /осы |толықтырады. Диалект-жаргон |
| | |сұрақ төңірегінде |сөздерді айтады |
| | |беремін/ | |
|14.15-14.|Топпен жұмыс. Сыни |Балалар, сонымен біз не |Балалар жаттығуды берілгені |
|25 |ойлау |туралы айтып жатырмыз? |бойынша орындайды. Мен |
| |АКТ слайд жіберіп |8-жаттығу беремін |оқушыларға көмек керек болса, |
| |қоямын. | |жақындап бағыт түсінік беремін|
|14.25-14.|Топпен жұмыс. Сұрақ –|Балалар, осы жаттығуда |Балалар өздеріне таныс емес |
|30 |жауап Диалогтік оқыту|қандай сөздер сіздерге |сөздерді айтады. Бәріміз бірге|
| | |түсініксіз болды? |диалектологиялық сөздік арқылы|
| | | |мағыналарын такып айтамыз, |
| | | |оқушылар дәптерлеріне түсіреді|
|14.25-14.|Оқулықпен жұмыс |10- жаттығу |Оқушылар берілген тапсырма |
|30 | | |бойынша жаттығуды орындайды |
| | | |жеке-жеке өз дәптерлерінде |
|14.30-14.|Шығармашылық жұмыс |Диалект сөздер тауып, |Оқушылар осы берілген |
|40 | |мағынасын терең ашу және |тапсырманы шамаларынша әр |
| | |әдеби тілде сахналық |түрлі деңгейде орындайды. |
| | |көрініс болмаса екі адам |Мағыналарын ашады. Ортаға |
| | |үш адам болып бірігіп, |шығып тапсырманы орындайды |
| | |мәтен немесе диалог | |
| | |құрайды | |
|14.40-14.|Сабақты қорыту |Әдеби тіл дегеніміз не? |Оқушылар берілген сұрақтар |
|43 |Сұрақ-жауап арқылы |Оларға қандай сөздер |төңірегінде мұғалімге жауап |
| | |жатады? Қандай сөздер |береді. Топ ішінде біріне бірі|
| | |жатпайды? Нормаға |сұрақтар қояды. |
| | |жатпайтын қандай сөздер? | |
| | |Диалект сөздер дегеніміз | |
| | |не? Сабақта не ұқтық? Не | |
| | |білдік? Не үйрендік? | |
|14.43-14.|Үй тапсырмасын беру |Әдеби тіл және оның |Үй тапсырмасын күнделіктеріне |
|44 | |нормасын, мәтінмен |жазып алады. |
| | |байланысын мазмұндау | |
|14.44-14.|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
|45 | |қоямын |саабаққа қорытынды жазып іледі|
|14.45-14.|Бағалау |Топ басшыларының бағалау |Топ ішіндегі басшылары |
|45 | | |бағалайды |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: 14.00-14.45 |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: 5-сыныпта өткенді толық қайталау сабағы |
|Сабақтың мақсаты: Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың өткен тақырып жайлы |
|ойларын қозғау, қайта жаңғырту. Тез ойлауға, бірін – бірі сыйлауға тәрбиелеу |
|Ресурстар: Оқушылар оқулығы, |
|Оқушы дәптерлері. |
|Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/ |
|Сабақтың әдісі: Ой ашар. |
|Психологиялық тренинг Қара жорға биі |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
|/топпен жұмыс, әр түрлі деңгейде сұрақтар мен тапсырмалар/ |
|Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Слайд көрсету |
|Жас ерекшелік, талантты және дарынды |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық|Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің дайындап |
|14.00-14.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |келген тренингі арқылы сабаққа|
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын |қызығады, ойын ойнау арқылы |
| |Психологиялық тренинг|жүргізуді ұйымдастырады, |ынталанады |
| |Би билеу |санау арқылы бөлінеді | |
|14.05-14.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар мұғалімге жауап |
|10 |Сұрақ-жауап |5-сыныптан өткен тараулар |береді. Бір-бірін толықтырады |
| |/диалогтік оқыту/ |бойынша сұрақтар қоямын | |
|14.10-14.|Ой шақыру сыни ойлау |1-слайд тіл дыбыстарының |Оқушылар слайдқа көз жүгірту |
|15 |арқылы |тілдің, жақтың, ерін мен |арқылы өткенді еске түсіреді |
| | |езудің қатысына қарай | |
| | |бөлінуі | |
|14.15-14.|Деңгейлік тапсырма |2- слайд жуан у мен |Оқушылар дәптерге орындайды |
|25 | |жіңішке у бөліп жазу | |
|14.25-14.|Деңгейлік тапсырма |3-слайд көп нүктенің |Оқушылар дәптерге орындайды |
|30 | |орнына тиісті дауысты | |
| | |дыбысты қойып жазу | |
|14.25-14.|Сергіту сәті |4- слайд сергіту сәті |2-4 оқушы шығыады |
|30 | | | |
|14.30-14.|Деңгейлік тапсырма |5-8 слайд семантикалық |Оқушылар дәптерге орындайды |
|40 | |картамен жұмыс | |
|14.40-14.|Сабақты қорыту |Әдеби тіл дегеніміз не? |Оқушылар берілген сұрақтар |
|43 |Сұрақ-жауап арқылы |Оларға қандай сөздер |төңірегінде мұғалімге жауап |
| | |жатады? Қандай сөздер |береді. Топ ішінде біріне бірі|
| | |жатпайды? Нормаға |сұрақтар қояды. |
| | |жатпайтын қандай сөздер? | |
| | |Диалект сөздер дегеніміз | |
| | |не? Сабақта не ұқтық? Не | |
| | |білдік? Не үйрендік? | |
|14.43-14.|Үй тапсырмасын беру |Әдеби тіл және оның |Үй тапсырмасын күнделіктеріне |
|44 | |нормасын, мәтінмен |жазып алады. |
| | |байланысын мазмұндау | |
|14.44-14.|Рефлексия |Плактты тақтаға іліп |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
|45 | |қоямын |саабаққа қорытынды жазып іледі|
|14.45-14.|Бағалау |Топ басшыларының бағалау |Топ ішіндегі басшылары |
|45 | | |бағалайды |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ әдебиеті |Сынып: 11 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Сабақтың тақырыбы: Бақытсыз Жамал романы |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ресурстар таратып беру өздері өздігінен сабақтың |
|тақырыбын игеру, Бақытсыз Жамал романының идеясын ашу, сөздерін, ойлау, сөйлеу |
|қабілетеерін арттыру |
|Ресурстар: Оқулық, А4 форматтағы | |
|материалдар | |
|Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, диалогтік оқыту, АКТ. Талантты және дарынды |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар мұғалімнің |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы |дайындап келген тренингі|
|05 |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |арқылы сабаққа қызығады,|
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |психологиялық тренинг |
| | |ұйымдастырады |арқылы сабаққа |
| | | |қызығушылықтары артады |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|08.10-08.|Түсіндіру |Балалар біз бүгін |Оқушылар қолдарына қалам|
|15 | |сіздермен Бақытсыз Жамал|және қос парақ дайындап |
| | |романымен оқып |қояды, тақырыпты жазады |
| | |танысамыз. Сіздерге | |
| | |ресурстар беремін | |
|08.15-08.|Зертттеу |Балалар, сіздер қазір |Оқушылар мұқият |
|25 | |оқулықтан романды |тыңдайды, романды оқиды,|
| | |оқисыздар, оқи отыра |жоспарды топпен құрады |
| | |жоспар құрып отырасыздар| |
|08.25-08.|Талдау |Сатылай кешенді талдау |Оқушылар дәптерлеріне |
|30 | |жасау |сатылай кешенді талдау |
| | | |бойынша талдау жүргізеді|
|08.25-08.|Қорғау |Балалар өздерінің |Оқушылар топпен шығып, |
|30 | |оқып,зерттеген |өздері орындаған |
| | |дүниелерін ортаға шығып |жұмыстарының мазмұнын |
| | |қорғауларын сұраймын |ашып, жалпы сыныпқа |
| | | |түсіндіреді |
|08.30-08.|Қорытынды |Әр топ бір-біріне |Оқушылар сұрақтарға |
|35 | |сұрақтар қояды |жауап іздейді, жауап |
| | | |береді, бірінің ойын |
| | | |екіншісі толықтырып |
| | | |отырады |
|08.35-08.|Үй тапсырмасын беру |Бақытсыз Жамал |Күнделіктеріне жазып |
|40 | |мазмұндау. Жырдағы Жамал|алады |
| | |және Ғали бейнесіне | |
| | |талдау | |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 6 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Күні: | |
|Сабақтың тақырыбы: Тоқсандық сынақ жұмысы |
|Сабақтың мақсаты: Өткен тарау сөзжасам бойынша білімдерін тексеру, қайта еске |
|түсіру, балалардын есте сактау кабілеттерін дамыту.Сөздік қорларын , сөйлеу, сте |
|сақтау қабілеттерін дамыту |
|Ресурстар: деңгейлік тапсырмалар, таратпа қағаздар /билеттер/ , қосымша оқулықтар, |
|маркерлер, плакаттар, стикерлер |
|Модульдер: талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, |
|АКТ, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар орындарына |
|14.00-14.|атмосферасын |сыныппен жылы |отырады, сабаққа |
|05 |қалыптастыру. |амандасады, ынталандыру |дайындалаы, |
| |Психологиялық тренинг |жұмысын жүргізуді |оқу-құралдарын |
| | |ұйымдастырады |дайындайды |
| | | |Кезекші оқушы мұғалімге |
| | | |есеп береді |
|14.05-14.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен|Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |сұрақтар қояды |толықтырады |
|14.10-14.|Түсіндіру |Ресурстар таратып |Окушылар танысады, |
|15 | |беремін, парақшалар |бір-бірден шығып |
| | |таратылады, |тапсырмаларды алады, |
| | |тапсырмалармен, плакат, |орындайды |
| | |маркер, стикерлерді | |
| | |беремін | |
|14.15-14.|Зертттеу |Сөзжасам дегеніміз не? |Оқушылар топтарға |
|25 | |Жасалу жолдары қандай? |бөлініп, өздерінің |
| | |Сөздер неше түрлі жолмен|зерттеу тапсырмасын |
| | |жасалады? |интербелсенді тақтадан |
| | | |жазып алады |
|14.25-14.|Талдау |Ал, топтар дайын болсақ |Әр топ ортаға шығып |
|30 | |ортаға шығамыз. |жазған дүниелерін |
| | | |талдайды, бір-біріне |
| | | |түсіндіреді, бірін-бірі |
| | | |топ басшылары бағалап |
| | | |отырады. |
|14.25-14.|Қорғау |Мұғалім әр топты |әр топ басшысы шығып |
|30 | |бақылайды, қадағалайды |және топ мүшелері ортаға|
| | | |шығып қорғайды |
|14.30-14.|Қорытынды |Мұғалім мен оқушы |Оқушылар мұғалімге жауап|
|40 | |арасындағы диалог. |береді, бір-бірінің ойын|
| | |Мұғалім сұрақтар қояды. |толықтырып отырады. |
| | |Сонымен, сөзжасам | |
| | |дегеніміз не? Олар қалай| |
| | |жасалады екен? Біріккен | |
| | |сөздер дегеніміз не? | |
| | |Тіркесті сөздер | |
| | |дегеніміз не? Кіріге | |
| | |біріккен дегенді қалай | |
| | |түсіндіріп берер | |
| | |едіңіздер? Қысқарған | |
| | |сөздер қалай қай уақытты| |
| | |қысқарады? Неше жолы | |
| | |бар? | |
|14.40-14.|Бағалау |Мұғалім бағалау |әр топ басшысы шығып топ|
|43 | |парақшаларын таратып |мүшелерінің барлығын |
| | |береді |өздері стикерге жазып |
| | | |бағалайды |
|14.44-14.|Үй тапсырмасын беру |1-тоқсан бойы өткенді |Күнделіктеріне жазып |
|45 | |түгел қайталау. ҰБТ –ға |алады |
| | |дайындық дәптерлерін | |
| | |толықтыру | |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 11 «а» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Күні: | |
|Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік – тұрмыстық шешендік сөздер |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бағыт – бағдар бере отыра шешендік сөздердің әлеуметтік – |
|тұрмыста қолданылуын, би-шешендеріміздің бір сөзбен көп мағына берер асыл сөздерін |
|көкейлеріне тоқыту, сыни ойлау арқылы шешендік өнерді осы өмірде пайдалана алу, тілге |
|шешен, өз ойын толық жеткізе білетін тәрбиелі де саналы болуға тәрбиелеу.Мұғалім – оқушы |
|арасындағы және оқушы мен оқушы арсындағы тілдік орта қалыптастыру арқылы сөздік қорын |
|молайту. Бірін – бірі және өзін өзі әділ бағалай білуге үйрету, еркін сөйлеуге үйрету |
|Ресурстар: деңгейлік тапсырмалар, таратпа қағаздар, қосымша оқулықтар, маркерлер, |
|плакаттар, стикерлер |
|Модульдер: талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, |
|оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, диалогтік оқыту |
|Сабақтың критериилері: |
|1. Шешендік сөздің мазмұндылығы. |
|2. Сөздің дәлдігі - ойдың айқындылығы. |
|3. Тіл тазалығы. |
|4. Тіл көрнектілігі. |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар орындарына |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |отырады, сабаққа |
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын жүргізуді |дайындалаы, |
| |Психологиялық тренинг |ұйымдастырады |оқу-құралдарын |
| | | |дайындайды |
| | | |Кезекші оқушы мұғалімге |
| | | |есеп береді |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен |Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша сұрақтар |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |қояды |толықтырады |
|08.10-08.|Түсіндіру |Ресурстар таратып беремін, |Окушылар танысады, |
|15 | |парақшалар таратылады, |бір-бірден шығып |
| | |тапсырмалармен, плакат, |тапсырмаларды алады, |
| | |маркер, стикерлерді беремін |орындайды |
|08.15-08.|Зертттеу |Шешендік өнер дегеніміз не? |Оқушылар топтарға |
|25 | |Оның қандай түрлері бар? |бөлініп, өздерінің |
| | |Қандай би – шешендердің |зерттеу тапсырмасын |
| | |сөздерін білеміз? |интербелсенді тақтадан |
| | |1. топ: Білім - ғылым мазмұнды|жазып алады |
| | |шешендік. | |
| | |2. топ:Әлеуметтік - саяси | |
| | |мазмұнды шешендік. | |
| | |3. топ:Әлеуметтік - тұрмыстық | |
| | |мазмұнды шешендік. | |
| | |4.топ: Діни мазмұнды шешендік.| |
| | |5.топ: Сот ісі шешендігі. | |
|08.25-08.|Талдау |Ал, топтар дайын болсақ ортаға|Әр топ ортаға шығып |
|30 | |шығамыз. |жазған дүниелерін |
| | |« Ұтымды пікір - ұтқыр ой». |талдайды, бір-біріне |
| | |Біздің заманымызға шешендік |түсіндіреді, бірін-бірі |
| | |қажет пе? (оқушы жауабы). |топ басшылары бағалап |
| | |- Қазіргі таңда елімізге |отырады. (оқушы жауабы).|
| | |танымал шешендер бар ма? Бар | |
| | |болса кімдер деп ойлайсыңдар? | |
| | |Мысалдармен дәлелде, өз | |
| | |мысалың қазіргі шешендіктің | |
| | |қай түріне жатады деп | |
| | |ойлайсың? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |ТАЛДАУ: | |
| | |1.Фонетикалық талдау - | |
| | |2. Лексикалық талдау - | |
| | |3. Морфологиялық талдау - | |
| | |4. Синтаксистік талдау | |
|08.30-08.|Қорғау |Мұғалім әр топты бақылайды, |әр топ басшысы шығып |
|35 | |қадағалайды |және топ мүшелері ортаға|
| | | |шығып қорғайды |
|08.35-08.|Қорытынды |Мұғалім мен оқушы арасындағы |Оқушылар мұғалімге жауап|
|40 | |диалог. Мұғалім сұрақтар |береді, бір-бірінің ойын|
| | |қояды. |толықтырып отырады. |
| | | | |
| | | | |
|14.40-14.|Бағалау |Мұғалім бағалау парақшаларын |әр топ басшысы шығып топ|
|43 | |таратып береді |мүшелерінің барлығын |
| | | |өздері стикерге жазып |
| | | |бағалайды |
|14.44-14.|Үй тапсырмасын беру |Әлеуметтік – саяси шешендік |Күнделіктеріне жазып |
|45 | |сөз туралы дерек жинап әкелу |алады |

Сабақ жоспары
|Бекітемін: |Қазақ орта мектеп - интернаты |
|Сабақ: қазақ тілі |Сынып: 10 «б» - сынып |
|Уақыты: |Шаяхметова А.Е. |
|Күні: | |
|Сабақтың тақырыбы: Іскерлік қарым – қатынас және сөз әдебі |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бағыт – бағдар бере отыра іскерлік деген не екендігі ьтуралы |
|өздерінен де тікелей түсінік алу, бабалардың ойлау өмірде кездесетін іскерлік қарым – |
|қатынастың өмірде кездесетіндігі, пайдасы мен сол іскерлік кездесулерде болатын сөз сөйлеу|
|әдебі туралы танымдарын түсініктерін арттыр, өздерінің ойларын ортаға салып, бірімен бірі |
|пікір алысып ойлау қабілеттерін, тілдік сөздің қорлрын дамыту, балаларды көркем таза тілде|
|сөйлеуге тірбиелеу |
|Ресурстар: деңгейлік тапсырмалар, таратпа қағаздар, қосымша оқулықтар, маркерлер, |
|плакаттар, стикерлер |
|Модульдер: талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, |
|оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, диалогтік оқыту |
|Уақыты: |Жұмыс түрі: |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
| |Сыныпта ынтымақтастық |Сабақты бастамас бұрын |Оқушылар орындарына |
|08.00-08.|атмосферасын |сыныппен жылы амандасады, |отырады, сабаққа |
|05 |қалыптастыру. |ынталандыру жұмысын жүргізуді |дайындалаы, |
| |Психологиялық тренинг |ұйымдастырады |оқу-құралдарын |
| | | |дайындайды |
| | | |Кезекші оқушы мұғалімге |
| | | |есеп береді |
|08.05-08.|Үй жұмысын тексеру |Мұғалім оқушыларға өткен |Оқушылар мұғалімге жауап|
|10 |Сұрақ-жауап /диалогтік |тараулар бойынша сұрақтар |береді. Бір-бірін |
| |оқыту/ |қояды |толықтырады |
| | |Этнолингвистка туралы түсінік | |
| | |сұрау | |
|08.10-08.|Түсіндіру |Ресурстар таратып беремін, |Окушылар танысады, |
|15 | |парақшалар таратылады, |бір-бірден шығып |
| | |тапсырмалармен, плакат, |тапсырмаларды алады, |
| | |маркер, стикерлерді беремін |орындайды |
|08.15-08.|Балаларға бағыт беру |Балалар, іскерлік дегенімізді |Оқушылар топтарға |
|25 | |сөзідер қалай түсінесіздер? |бөлініп, өздерінің |
| | |Іскерлік туралы не ойлар айтар|іскерлік туралы |
| | |едіңіздер? |түсініңтерн плкактқа |
| | | |жазып түсіндіреді |
|08.25-08.|Талдау |Балалар, дайын болсаңыздар |Әр топ ортаға шығып |
|30 | |ортаға шығып әр топ өздерінің |жазған дүниелерін |
| | |жұмыстарын талдау керек |талдайды, бір-біріне |
| | | |түсіндіреді, бірін-бірі |
| | | |топ басшылары бағалап |
| | | |отырады. (оқушы жауабы).|
|08.30-08.|Баықлау, қадағалау, ой |Мұғалім әр топты бақылайды, |әр топ басшысы шығып |
|35 |қосу |қадағалайды |және топ мүшелері ортаға|
| | | |шығып қорғайды |
|08.35-08.|Қорытынды |Мұғалім мен оқушы арасындағы |Оқушылар жауап береді, |
|40 | |диалог. Оқушылар бір – біріне |бір-бірінің ойын |
| | |сұрақтар қояды |толықтырып отырады. |
| | | | |
| | | | |
|14.40-14.|Бағалау |Мұғалім бағалау парақшаларын |әр топ басшысы шығып топ|
|43 | |таратып береді |мүшелерінің барлығын |
| | | |өздері стикерге жазып |
| | | |бағалайды |
|14.44-14.|Үй тапсырмасын беру |Жоба дайындау «Менің іскерлік |Күнделіктеріне жазып |
|45 | |қабілетім» |алады |




Ұқсас жұмыстар
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
Логикалық есептер
Тәлімгер сабақтарына қатысу, оқытудың жаңа технологияларын сабақ барысында пайдалану
Энциклопедия сыныпқа арналған оқулықтар
Жаңа сабақ жер бедері мен пайдалы қазбалары
Алгоритмнің орындалу
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Елім деп соққан жүрегі,алып тұлға - елбасы
Д.исабеков. ата үміті
Пәндер