Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Нәтиже сабақ. "менің отбасым" 5 сынып
Сабақ жоспары.
Сынып: 5.
Мерзімі:
Мұғалім: Масалимова Г.А.
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. <<Менің отбасым>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың берілген тақырып бойынша алған білімдерін пысықтап қорыту. Өз беттерінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Дамытушылық: оқушылардың есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, ой-өрістерін кеңейту. Сөздік қорларын байытып, тілдік мәдениеттерін қалыптастыру.
Тєрбиелілік: тәрбиелік мақсатта әңгімелер айту, отбасына деген сүйіспеншілікті, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор болу керектігі жайлы сөз қозғау.
Сабақтың түрі: нәтиже сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, тест
Сабақта қолданылатын жабдықтар: тест тапсырмалары, карточкалар, оқулық.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-Отырыңдар.
-Сынып сабаққа дайын ба?
-Көңіл-күйлерің қалай?
II. Үй тапсырмасын тексеру:
-Үйге қандай тапсырма берілді?
-Тапсырманы дерлік орындадық па?
-Қане, олай болса, үй жұмысын тапсырайық. (тапсырманы жалпылай сұрақтармен және жекелеп сұрап шығу)
III. Жаңа сабаққа даярлау:
-Біз қандай модульді аяқтадық?
-Бұл модульде қандай жаңа сөздермен таныстық?
-Отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?
-Өз отбасыларың туралы не айта аласыңдар?
IY. Нәтиже сабақ:
1-тапсырма. Тест сұрақтарына жауап беріңдер.
1. Отбасы мүшелерінің атауын тап.
а) әке, шеше, ата, апа
ә) табиғат, орман, өзен
б) мектеп, тақта, кітап
в) дүкен, асхана, шаштараз
2. <<Үндестік заңы>> деген сөзді аудар
а) закон сингармонизма
ә) времена глагола
б) созвучие гласных
в) гласные звуки
3. Жуан дауысты дыбыстарды тап
а) а, ә, о, ы
ә) а, о, ұ, ы
б) е, и, ы, і
в)о, ө, ү, ұ
4. Еріндік дыбыстарды белгіле.
а) а, ә, е, и
ә) ү, ұ, ы, і
б) о, ө, ү, ұ
в) у, й, ө, ә
5. Ашық дауыстыларды тап.
а) о, ө, ү, ұ
ә) а, и, ы, і
б) ә, у, б, в
в) а, ә, е, о
6. Ұяң дауыссыздар қатарын көрсет.
а) й, р, л, м
ә) к, қ, п, т
б) г, д, ф, х
в) б, в, г, ғ
7. Берілген сөзде неше буын бар және қандай буын? Ата
а) 2, ашық
ә) 3, ашық
б) 2, тұйық
в) 3 бітеу
8. Сөздердің аудармасын табыңдар.
1. жолдас дружный
2. қарындас внук, внучка
3. тату товарищ
4. немере младшая сестра
5. аға племянник
6. іні, бауыр близкий, родной
7. жиен старший брат
8. танысу традиция, обычай
9. жақын младший брат
10. дәстүр знакомство
Карточка.
2-тапсырма. Берілген сөзге фонетикалық талдау жаса.
1-қатар -Отбасымыз 2-қатар - Шөбересі 3-қатар - Мүшелері
3-тапсырма. Берілген сөздерді буынға бөліп жаз, буын түрлерін анықта.
Оқушылар, әкем, ағамның, дәстүрлер, отбасымыздың.
4-тапсырма. Өз отбасың туралы шағын әңгіме жаз.
Y. Сабақты бекіту:
-Сонымен бүгін сабақта не істедік?
-Қандай тақырыпты қорытындыладық?
YI. Рефлексия.
YIII. Үйге тапсырма:
-36-бет 3-4-тапсырма.
YIII. Сабақ соңы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz