Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып

Дүниетану 2 сынып

Оқу жоспары бойынша барлығы 34 сағат.

Мерзімі

1. Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде
7. Негізгі дерек көздер
Мерзімі:
№: 1
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Кіріспе
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО.

2. ОБК. Топтарға бөліну.

3. СТО. Венн диаграммасы

4. ДТБО. Сұхбат алу

5. ЖЕСО. Жоспар құру.

  1. ОҮБ
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Оқушының таным көкжиегін кеңейту, шығармашылық дағдысының дамуына мүмкіндік беру.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: бақылағыштықты, білімге деген белсенділігін дамыту, оқулықпен жұмыс істеуді үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сұхбат алу
7. Негізгі дерек көздер:
Мерзімі:
№: 2
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Мен адаммын
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО. Сызбамен жұмыс
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Аадмның басқа тірі табиғат өкілдерінің қандай айырмашлығы бар екенін анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: сызба құрастыру, проблемалық сұрақтарға жауап беру
7. Негізгі дерек көздер: ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 3
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Адам және табиғат
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Сәлемдесу
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Адамның басқа табиғатпен байланысы қандай екенін дәлелдеу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас туралы білімдерін қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП; ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сызба құру, эссе жазу
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық
Мерзімі:
№: 4
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: табиғаттағы қорғаудағы адамның рөлі
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Гүл сыйлау.
  2. ОБК. Үш топқа бөлу. ( түстер арқылы)
  3. СТО. Топтық жұмыс.
  4. ЖЕСО. Карточкамен жұмыс.
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Табиғатқа қалай қамқорлық жасай алатынын айтады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушыларға қоршаған ортаны қорғаудың қажеттілігін ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, суммативті бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Жоба қорғау, Жоспар құрастыру
7. Негізгі дерек көздер: Ғаламтор көзі, оқулық
Мерзімі:
№: 5
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Ата-аналарымыздың мамандығы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тырс-тырс холодильник
  2. ОБК, Аман-Есен, Тұрар-Мекен
  3. ДТБО. Пікіпталас.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Ата-анаңның еңбек жолын жалғастыра алады ма
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық жеткізе білуге баулу және тілін дамыту
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Бағалау парағы,

Жиынтық бағалау

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Мамандық аттарын жазу, пікірталас
7. Негізгі дерек көздер: буклет, оқулық
Мерзімі:
№: 6
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Көкжиек. Көкжиект тұстары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Үш топқа бөліну.
  3. СТО. Миға шабуыл.
  4. ДТБО. Сөзжұмбақ шешу
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Құбыланаманың көмегімен көкжиек тұстарын анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Көкжиек, көкжиек тұстары туралы ұғым беру және құбыланаманы дұрыс қолдану жолын үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сөзжұмбақ шешу, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер: Құбыланама, ғаламтор көзі, оқулық
Мерзімі:
№: 7
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: сурет және жергілікті жердің сұлбасы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. ЖЕСО. Проблемалық сұрақтарға жауап беру.
  4. ДТБО. Сұлбаның суретін салу
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Жергілікті жердің сұлбасы не үшін қажет екенін анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жергілікті жердің суреті мен оның сұлбасын ажырата білуге, алған білімдерін жинақтай, талдай білуге үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, Жиынтық бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сұлба салу
7. Негізгі дерек көздер: оқулық
Мерзімі:
№: 8
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Ауа. Ауаның қасиеті
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Үш топқа бөлу
  3. СТО. ROTITIONстратегиясы
  4. ЖЕСО. Топтастыру
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Оқуға, білуге, үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ауаның түссіз және мөлдір болатынын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:

Топтастыру,

Пікрлесу

7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 9
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. ДТБО. Сурет салу.
  4. ЖЕСО. Пікірталас
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы қандай екенін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсіндіру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ.
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:

Өз ойын жазу,

сурет салу

7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 10
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Су. Судың күйі
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Үш топқа бөлу
  3. СТО. ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі
  4. ЖЕСО. Топтық жұмыс
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Табиғаттағы су қандай күйде кездесетінін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Табиғаттағы судың үш күйімен таныстыру, судың маңыздылығын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:

ББҮ, Топтық жұмыс,

Глобуспен жұмыс

7. Негізгі дерек көздер: Оқулық
Мерзімі:
№: ІІ-тоқсан. 7-сағат
Мерзімі:
№: 1
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Судың қасиеті.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО. ROTITION әдісі.
  4. ЖЕСО. Тәжірибе жасау
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Судың қасиетін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Тәжірибе арқылы судың қасиетін анықтай біледі
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: ROTITION әдісі, тәжірибе жасау
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық
Мерзімі:
№: 2
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Суды қорғаңдар!
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. «Күншуақ»тренингі.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО, Түртіп алу әдісі
  4. ЖЕСО. Топтық жұмыс
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Суды қорғау деген не?сұрағына жауап табу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Табиғат пен адам үшін судың маңызды рөл атқаратындығы туралы түсінік қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, Суммативті бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: әңгіме дайындау, Топтық жұмыс
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 3
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топырақ
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топқа бөлу.
  3. ДТБО. Сурет салу.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Топырақ деген не? Сұрағына жауап табу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Топырақтың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Топтастыру, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 4
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топырқаты қорғау
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО. Топтастыру.
  4. ДТБО, сурет салу
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Топырағы құнарлығы шексіз екенін дәлелдеу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: жер бетіндегі тіршілігі үшін топырақ маңызын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Топтастыру, пікірталас, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер: Тәжірибе жасауға керекті құралдар, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 5
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Өсімдік-тірі организм
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. ДТБО. Сызба құру.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Өсімдікті неге тірі организмдерге жатқызатынын анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу, өсімдіктер түрлері туралы білімдерін тиянақтау
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, Жиынтық бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сызба құру, «Тауып көр»ойыны
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, кестемен жұмыс
Мерзімі:
№: 6
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Өсімдік мүшелері. Тұқым.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топқа бөлу.
  3. ЖЕСО. Жұмбақтар шешу.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Өсімдікке тұқым керектігін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өсімдік тіршілігіндегі тұқымның рөлін түсіндіру, тұқымның көптүрлілігі мен оның жер бетіне таралуы туралы ұғым беру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Жұмбақтар шешу, Тәжірибе жасау
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 7
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Тамыр
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Топқа бөлу.
  3. ЖЕСО. Эссе жазу.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылардың тамыр туралы білімдерін кеңейту, олардың түрлері

Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі оқу мақсаттарына құрастырылған бағалау критерийі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі
Сандармен амалдар орындау
Табиғи жарық көздері дегеніміз не
Тапсырма орындауға дайындалу
Оқушыларды топтарға топтастыру
Ресми емес нышандар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz