2-сынып дүниетану пәнінің барлығы 34 сағаттық оқу жоспары: мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау

Дүниетану 2 сынып

Оқу жоспары бойынша барлығы 34 сағат.

Мерзімі

1. Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде
7. Негізгі дерек көздер
Мерзімі:
№: 1
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Кіріспе
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО.

2. ОБК. Топтарға бөліну.

3. СТО. Венн диаграммасы

4. ДТБО. Сұхбат алу

5. ЖЕСО. Жоспар құру.

  1. ОҮБ
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Оқушының таным көкжиегін кеңейту, шығармашылық дағдысының дамуына мүмкіндік беру.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: бақылағыштықты, білімге деген белсенділігін дамыту, оқулықпен жұмыс істеуді үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сұхбат алу
7. Негізгі дерек көздер:
Мерзімі:
№: 2
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Мен адаммын
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО. Сызбамен жұмыс
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Аадмның басқа тірі табиғат өкілдерінің қандай айырмашлығы бар екенін анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: сызба құрастыру, проблемалық сұрақтарға жауап беру
7. Негізгі дерек көздер: ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 3
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Адам және табиғат
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Сәлемдесу
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Адамның басқа табиғатпен байланысы қандай екенін дәлелдеу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас туралы білімдерін қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП; ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сызба құру, эссе жазу
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық
Мерзімі:
№: 4
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: табиғаттағы қорғаудағы адамның рөлі
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Гүл сыйлау.
  2. ОБК. Үш топқа бөлу. ( түстер арқылы)
  3. СТО. Топтық жұмыс.
  4. ЖЕСО. Карточкамен жұмыс.
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Табиғатқа қалай қамқорлық жасай алатынын айтады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушыларға қоршаған ортаны қорғаудың қажеттілігін ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, суммативті бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Жоба қорғау, Жоспар құрастыру
7. Негізгі дерек көздер: Ғаламтор көзі, оқулық
Мерзімі:
№: 5
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Ата-аналарымыздың мамандығы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тырс-тырс холодильник
  2. ОБК, Аман-Есен, Тұрар-Мекен
  3. ДТБО. Пікіпталас.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Ата-анаңның еңбек жолын жалғастыра алады ма
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық жеткізе білуге баулу және тілін дамыту
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Бағалау парағы,

Жиынтық бағалау

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Мамандық аттарын жазу, пікірталас
7. Негізгі дерек көздер: буклет, оқулық
Мерзімі:
№: 6
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Көкжиек. Көкжиект тұстары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Үш топқа бөліну.
  3. СТО. Миға шабуыл.
  4. ДТБО. Сөзжұмбақ шешу
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Құбыланаманың көмегімен көкжиек тұстарын анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Көкжиек, көкжиек тұстары туралы ұғым беру және құбыланаманы дұрыс қолдану жолын үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сөзжұмбақ шешу, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер: Құбыланама, ғаламтор көзі, оқулық
Мерзімі:
№: 7
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: сурет және жергілікті жердің сұлбасы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. ЖЕСО. Проблемалық сұрақтарға жауап беру.
  4. ДТБО. Сұлбаның суретін салу
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Жергілікті жердің сұлбасы не үшін қажет екенін анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жергілікті жердің суреті мен оның сұлбасын ажырата білуге, алған білімдерін жинақтай, талдай білуге үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, Жиынтық бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сұлба салу
7. Негізгі дерек көздер: оқулық
Мерзімі:
№: 8
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Ауа. Ауаның қасиеті
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Үш топқа бөлу
  3. СТО. ROTITIONстратегиясы
  4. ЖЕСО. Топтастыру
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Оқуға, білуге, үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ауаның түссіз және мөлдір болатынын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:

Топтастыру,

Пікрлесу

7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 9
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. ДТБО. Сурет салу.
  4. ЖЕСО. Пікірталас
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы қандай екенін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсіндіру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ.
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:

Өз ойын жазу,

сурет салу

7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 10
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Су. Судың күйі
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Үш топқа бөлу
  3. СТО. ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі
  4. ЖЕСО. Топтық жұмыс
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Табиғаттағы су қандай күйде кездесетінін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Табиғаттағы судың үш күйімен таныстыру, судың маңыздылығын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:

ББҮ, Топтық жұмыс,

Глобуспен жұмыс

7. Негізгі дерек көздер: Оқулық
Мерзімі:
№: ІІ-тоқсан. 7-сағат
Мерзімі:
№: 1
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Судың қасиеті.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО. ROTITION әдісі.
  4. ЖЕСО. Тәжірибе жасау
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Судың қасиетін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Тәжірибе арқылы судың қасиетін анықтай біледі
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: ROTITION әдісі, тәжірибе жасау
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық
Мерзімі:
№: 2
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Суды қорғаңдар!
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. «Күншуақ»тренингі.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО, Түртіп алу әдісі
  4. ЖЕСО. Топтық жұмыс
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Суды қорғау деген не?сұрағына жауап табу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Табиғат пен адам үшін судың маңызды рөл атқаратындығы туралы түсінік қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, Суммативті бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: әңгіме дайындау, Топтық жұмыс
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 3
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топырақ
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топқа бөлу.
  3. ДТБО. Сурет салу.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Топырақ деген не? Сұрағына жауап табу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Топырақтың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру

6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Топтастыру, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 4
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топырқаты қорғау
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. СТО. Топтастыру.
  4. ДТБО, сурет салу
  5. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Топырағы құнарлығы шексіз екенін дәлелдеу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: жер бетіндегі тіршілігі үшін топырақ маңызын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Топтастыру, пікірталас, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер: Тәжірибе жасауға керекті құралдар, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 5
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Өсімдік-тірі организм
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топтарға бөлу.
  3. ДТБО. Сызба құру.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Өсімдікті неге тірі организмдерге жатқызатынын анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу, өсімдіктер түрлері туралы білімдерін тиянақтау
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Бағалау парағы, Жиынтық бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Сызба құру, «Тауып көр»ойыны
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, кестемен жұмыс
Мерзімі:
№: 6
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Өсімдік мүшелері. Тұқым.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг өткізу.
  2. ОБК. Топқа бөлу.
  3. ЖЕСО. Жұмбақтар шешу.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Өсімдікке тұқым керектігін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өсімдік тіршілігіндегі тұқымның рөлін түсіндіру, тұқымның көптүрлілігі мен оның жер бетіне таралуы туралы ұғым беру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде: Жұмбақтар шешу, Тәжірибе жасау
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№: 7
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Тамыр
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
  1. ЫАО. Тренинг.
  2. ОБК. Топқа бөлу.
  3. ЖЕСО. Эссе жазу.
  4. ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу: Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылардың тамыр туралы білімдерін кеңейту, олардың түрлері

Ұқсас жұмыстар
2-сынып Әдебиеттік оқу. Орта мерзімді жоспар: Бесік жыры тақырыбы - мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
2-сынып қазақ тілі сабақ жоспарлары: жануарлар тақырыптары, мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Сабақ жоспары: Лепті сөйлем - мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңіне арналған аралас сабақ жоспары: мақсаттар, әдіс-тәсілдер, бағалау
Дүниетану пәнінің оқу жоспары (34 сағат): тоқсандық тақырыптар, сабақтар және оқу мақсаттары
3-сынып: Сан есім - сабақ жоспары, мақсаттар мен әдіс-тәсілдер
Ондық бөлшектерді көбейту: сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау
Сынып сағаттарын ұйымдастырудағы тиімді әдіс-тәсілдер: жас ерекшелігі, психологиялық ахуал және SMART мақсаттар
Жай бөлшектерді салыстыру: сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау критерийлері
11-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінің 2013 оқу бағдарламасына негізделген 34 сағаттық күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz