Мерзімі
№
1. Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде
7. Негізгі дерек көздер
Мерзімі:
№:
1
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Кіріспе
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО.
2. ОБК. Топтарға бөліну.
3. СТО. Венн диаграммасы
4. ДТБО. Сұхбат алу
5. ЖЕСО. Жоспар құру.
-
ОҮБ
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Оқушының таным көкжиегін кеңейту, шығармашылық дағдысының дамуына мүмкіндік беру.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
бақылағыштықты, білімге деген белсенділігін дамыту, оқулықпен жұмыс істеуді үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Сұхбат алу
7. Негізгі дерек көздер:
Мерзімі:
№:
2
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Мен адаммын
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу
-
ОБК. Топтарға бөлу.
-
СТО. Сызбамен жұмыс
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Аадмның басқа тірі табиғат өкілдерінің қандай айырмашлығы бар екенін анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Формативті бағалау
Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
сызба құрастыру, проблемалық сұрақтарға жауап беру
7. Негізгі дерек көздер:
ғаламтор көзі
Мерзімі:
№:
3
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Адам және табиғат
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Сәлемдесу
-
ОБК. Топтарға бөлу.
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Адамның басқа табиғатпен байланысы қандай екенін дәлелдеу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас туралы білімдерін қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
БП; ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Сызба құру, эссе жазу
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық
Мерзімі:
№:
4
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
табиғаттағы қорғаудағы адамның рөлі
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Гүл сыйлау.
-
ОБК. Үш топқа бөлу. ( түстер арқылы)
-
СТО. Топтық жұмыс.
-
ЖЕСО. Карточкамен жұмыс.
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Табиғатқа қалай қамқорлық жасай алатынын айтады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Оқушыларға қоршаған ортаны қорғаудың қажеттілігін ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Бағалау парағы, суммативті бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Жоба қорғау, Жоспар құрастыру
7. Негізгі дерек көздер:
Ғаламтор көзі, оқулық
Мерзімі:
№:
5
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Ата-аналарымыздың мамандығы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тырс-тырс холодильник
-
ОБК, Аман-Есен, Тұрар-Мекен
-
ДТБО. Пікіпталас.
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Ата-анаңның еңбек жолын жалғастыра алады ма
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын анық жеткізе білуге баулу және тілін дамыту
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Бағалау парағы,
Жиынтық бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Мамандық аттарын жазу, пікірталас
7. Негізгі дерек көздер:
буклет, оқулық
Мерзімі:
№:
6
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Көкжиек. Көкжиект тұстары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг.
-
ОБК. Үш топқа бөліну.
-
СТО. Миға шабуыл.
-
ДТБО. Сөзжұмбақ шешу
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Құбыланаманың көмегімен көкжиек тұстарын анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Көкжиек, көкжиек тұстары туралы ұғым беру және құбыланаманы дұрыс қолдану жолын үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Формативті бағалау
Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Сөзжұмбақ шешу, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер:
Құбыланама, ғаламтор көзі, оқулық
Мерзімі:
№:
7
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
сурет және жергілікті жердің сұлбасы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу.
-
ОБК. Топтарға бөлу.
-
ЖЕСО. Проблемалық сұрақтарға жауап беру.
-
ДТБО. Сұлбаның суретін салу
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Жергілікті жердің сұлбасы не үшін қажет екенін анықтау.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Жергілікті жердің суреті мен оның сұлбасын ажырата білуге, алған білімдерін жинақтай, талдай білуге үйрету
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Бағалау парағы, Жиынтық бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Сұлба салу
7. Негізгі дерек көздер:
оқулық
Мерзімі:
№:
8
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Ауа. Ауаның қасиеті
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг.
-
ОБК. Үш топқа бөлу
-
СТО. ROTITIONстратегиясы
-
ЖЕСО. Топтастыру
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Оқуға, білуге, үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ауаның түссіз және мөлдір болатынын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Топтастыру,
Пікрлесу
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№:
9
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг.
-
ОБК. Топтарға бөлу.
-
ДТБО. Сурет салу.
-
ЖЕСО. Пікірталас
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы қандай екенін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсіндіру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
БП, ЖБ.
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Өз ойын жазу,
сурет салу
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№:
10
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Су. Судың күйі
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу.
-
ОБК. Үш топқа бөлу
-
СТО. ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі
-
ЖЕСО. Топтық жұмыс
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Табиғаттағы су қандай күйде кездесетінін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Табиғаттағы судың үш күйімен таныстыру, судың маңыздылығын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Формативті бағалау
Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
ББҮ, Топтық жұмыс,
Глобуспен жұмыс
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық
Мерзімі:
№:
ІІ-тоқсан. 7-сағат
Мерзімі:
№:
1
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Судың қасиеті.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу.
-
ОБК. Топтарға бөлу.
-
СТО. ROTITION әдісі.
-
ЖЕСО. Тәжірибе жасау
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Судың қасиетін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Тәжірибе арқылы судың қасиетін анықтай біледі
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
ROTITION әдісі, тәжірибе жасау
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық
Мерзімі:
№:
2
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Суды қорғаңдар!
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. «Күншуақ»тренингі.
-
ОБК. Топтарға бөлу.
-
СТО, Түртіп алу әдісі
-
ЖЕСО. Топтық жұмыс
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Суды қорғау деген не?сұрағына жауап табу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Табиғат пен адам үшін судың маңызды рөл атқаратындығы туралы түсінік қалыптастыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Бағалау парағы, Суммативті бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
әңгіме дайындау, Топтық жұмыс
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№:
3
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Топырақ
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу.
-
ОБК. Топқа бөлу.
-
ДТБО. Сурет салу.
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Топырақ деген не? Сұрағына жауап табу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Топырақтың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Формативті бағалау
Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып, бағалау парақтарын толтыру
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Топтастыру, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№:
4
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Топырқаты қорғау
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу.
-
ОБК. Топтарға бөлу.
-
СТО. Топтастыру.
-
ДТБО, сурет салу
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Топырағы құнарлығы шексіз екенін дәлелдеу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
жер бетіндегі тіршілігі үшін топырақ маңызын ұғындыру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Топтастыру, пікірталас, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер:
Тәжірибе жасауға керекті құралдар, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№:
5
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Өсімдік-тірі организм
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу.
-
ОБК. Топтарға бөлу.
-
ДТБО. Сызба құру.
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Өсімдікті неге тірі организмдерге жатқызатынын анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу, өсімдіктер түрлері туралы білімдерін тиянақтау
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Бағалау парағы, Жиынтық бағалау
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Сызба құру, «Тауып көр»ойыны
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық, кестемен жұмыс
Мерзімі:
№:
6
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Өсімдік мүшелері. Тұқым.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг өткізу.
-
ОБК. Топқа бөлу.
-
ЖЕСО. Жұмбақтар шешу.
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Өсімдікке тұқым керектігін анықтау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өсімдік тіршілігіндегі тұқымның рөлін түсіндіру, тұқымның көптүрлілігі мен оның жер бетіне таралуы туралы ұғым беру
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
БП, ЖБ
6. Талантты, дарынды және бәрін қоса есептегенде:
Жұмбақтар шешу, Тәжірибе жасау
7. Негізгі дерек көздер:
Оқулық, ғаламтор көзі
Мерзімі:
№:
7
1. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Тамыр
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-
ЫАО. Тренинг.
-
ОБК. Топқа бөлу.
-
ЖЕСО. Эссе жазу.
-
ОҮБ. Бағалау парағы
3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу:
Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
Оқушылардың тамыр туралы білімдерін кеңейту, олардың түрлері