Құстар қайтты өлеңі арқылы көшпелі мен отырықшы құстарды талдау және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру

Апта: ІІІ
Күні: 16. 09. 14.
Сабақ: Әдебиеттік оқу
Апта: ІІІ: Сабақтыңтақырыбы:
Күні: 16. 09. 14.: Құстар қайтты
Апта: ІІІ: Жалпымақсаты
Күні: 16. 09. 14.: Өлең мазмұнын жан-жақты талдау арқылы оқушыға білетіндері мен білмейтіндерінің болатыны жайында ой қозғау.
Апта: ІІІ: Оқу нәтижесі:
Күні: 16. 09. 14.:

Оқушы ойын еркін айтуға төселеді.

Қиын жағдайда қандай да бір дұрыс шешімді адамның өзі қабылау керек екендігін түсінеді.

Апта: ІІІ:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары :

І Ұйымдастыру

  1. Сәлемдесу тренингі (3мин) . Психологиялық дайындық

Мақсаты:оқушылардың көңіл-күйлерін көтеруге, бір-біріне жақсы қарым қатынас орнату және жақындай түсу мақсатына өткізіледі.

  1. Топқа бөлу(2мин) . қарлығаш, бүркіт, дегелек, кекілік, қоқиқаз-атауларымен бөліну

Топтарда бағалау парағы болады.

Үй тапсырмасын тексеру (5мин)

Әңгіменің жалғасын оқу.

Қызығушылықты ояту.

Адасқан әріптерді орнына қою арқылы құс атауларын табу. (қарлығаш, бүркіт, дегелек, кекілік, қоқиқаз)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Мағынаны тану.

Венн диаграммасын толтыру. Отырықшы құстар мен жыл құстарының айырмашылығы

Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу.

Топта талқылау. Олар жолда қандай қиыншылықтарға тап болуы мүмкін?

Құстарға байланысты ырымдар мен тыймдар.

құс ұясын бұзба!

аққуды атпа!

Топпен жұмыс.

Сергіту сәті

Сурет салу. Күзгі құстардың жылы жаққа ұшуын суретін салу.

Топпен жұмыс. Құстарға тілек хат жазу.

Ой толғау.

Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдің?

- Сабақта не ұнады?

-Не қызықты болды?

Күні: 16. 09. 14.: Қ
Сабақ: Әдебиеттік оқу: А
Б
К
І
Д
К
Л
Р
Ү
Р
Т
Е
І
Ы
Ғ
Қ
А
Е
Г
Л
Ш
А
И
З
Л
К
І
Қ
О
Қ
К
Е
Е
К
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:

Үй тапсырма беру

(1 мин)

Күні: 16. 09. 14.: Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу
Апта: ІІІ:

Сабақты бағалау

(3 мин)

Күні: 16. 09. 14.:

Бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ең жоғарғы ұпай-3 8-9 ұпай-«5»

Орташа ұпай-2 6-7 ұпай-«4»

Төменгі ұпай-1 4-5 ұпай-«3»

Сабақ: Әдебиеттік оқу: Оқушының аты-жөні
Топта сөйлеп, идея айтқандығын бағала
Белсенділігін бағала
Мұғалімнің бағалауы
1
2
3
4
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:
Апта: ІІІ:
Күні: 16. 09. 14.:
Сабақ: Әдебиеттік оқу:

Ұқсас жұмыстар
Оқу және жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру
Дарынды оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру: коучинг жоспары
Оқытудың инновациялық технологиялары және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру
Қысқа мерзімді сабақ жоспары - Соғыс және балалар тағдыры: әдеби талдау мен сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру
Бейнелі сөздердің орны мен диалог арқылы сөйлеу және сыни ойлау дағдыларын дамыту
Коучинг жоспары: сыни тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмысты қалыптастыру
Қазақ тілі мен әдебиетіндегі диалогтік оқытудың тиімділігі: оқушылардың сыни ойлау мен метатанымдық дағдыларын қалыптастыру
География сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамыту арқылы ойлау дағдыларын қалыптастыру
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында шығармашылық және сыни ойлау арқылы оқушы дарынын қалыптастыру
Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері: түркі тілдес халықтардың материалдық мәдениеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz