Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар Шанбаева Асем
Сабеновна
|Күні 26.09.2014|Информатика |5 а-сынып |
|Сілтемелер |Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқулық |
|Сабақтың |Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаттар| Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың |
| |өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау |
| |дағдыларын қалыптастыру |
| |Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, |
| |«БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде|
| |өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту |
| |Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын |
| |анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем |
| |бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу |
|Оқушылар үшін |оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады |
|оқыту |өздігінен бағалау қабілеттері анықталады |
|нәтижелері |алған материалдарды тиянақтай алады |
| |өздігінен ой қорытады |
|Сабақта |тақырыпты жан-жақты іздейді |
|туындаған |сыни көзқарасы қалыптасады |
|негізгі идеялар|топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы сақталады |
|Күтілетін |дәлелді пікірлерімен бөлісе алады |
|нәтиже |өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау |
| |дағдылары қалыптасады |
|Көрнекілік |АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ |
| |білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс |
|Дерек көздері | «Информатика негіздері» журналы |
|Тапсырмалар |1. Топтық жұмыс |
|Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті: |
| Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|-жұпқа бөлу |-тапсырмаларды жеке-жеке орындау |
|-жағымды психологиялық ахуал |-жұпта әр баланың ойы құнды екенін |
|қалыптастыру |ұғыну |
|- ынтымақтамтастық атмосферасын |-тренинг барысында толық қатысу |
|қалыптастыру | |
|Топтық жұмыс |Топтық жұмыс |
|І.. Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды таңда |
|ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу (2 мин) |
|І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) |
|Қайталау, еске түсіру |
|Модульдер |Мұғалімнің әрекеті |Оқушы әрекеті |
|1.АКТ |Салтанатты түрде |Мұғалімнің бағытымен берілген|
|2. Сыни |тапсырылған тапсырманы |тапсырмаларды жан-жақты, сыни|
|тұрғыдан ойлау |сұрайды және сұрақ-жауап |тұрғыдан ойлана отырып |
|3.Білім беруді |арқылы диалогқа түседі, |орындайды, топта әр баланың |
|және оқуды |оқыту мен оқудағы жаңаша |ойы құнды екенін ұғына біледі|
|бағалау |әдіс - тәсілдерді іске | |
|4.Жаңа |асырады |Жұпта белсенділік таныта |
|тәсілдер, | |біледі |
|әңгімелесу | | |
|Бағалау | Сабақтың соңында кері |-бағалау критерийлерін |
|крийтерилері: |байланыс рефлексия жасайды |құрастырады |
| |Оқушылардың сабақта |-жұптар бір-біріне екі |
| |танытқан белсенділіктеріне |жұлдыз, бір тілек айтады |
| |қарай бағалайды | |
|Келесі тапсырма|Компьютер – әмбебап |Эссе жазып келу |
| |есептеуіш машина | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz