Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар


Қысқа мерзімді жоспар Шанбаева Асем
Сабеновна
|Күні 26.09.2014|Информатика |5 а-сынып |
|Сілтемелер |Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқулық |
|Сабақтың |Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаттар| Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың |
| |өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау |
| |дағдыларын қалыптастыру |
| |Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, |
| |«БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде|
| |өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту |
| |Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын |
| |анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем |
| |бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу |
|Оқушылар үшін |оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады |
|оқыту |өздігінен бағалау қабілеттері анықталады |
|нәтижелері |алған материалдарды тиянақтай алады |
| |өздігінен ой қорытады |
|Сабақта |тақырыпты жан-жақты іздейді |
|туындаған |сыни көзқарасы қалыптасады |
|негізгі идеялар|топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы сақталады |
|Күтілетін |дәлелді пікірлерімен бөлісе алады |
|нәтиже |өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау |
| |дағдылары қалыптасады |
|Көрнекілік |АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ |
| |білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс |
|Дерек көздері | «Информатика негіздері» журналы |
|Тапсырмалар |1. Топтық жұмыс |
|Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті: |
| Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|-жұпқа бөлу |-тапсырмаларды жеке-жеке орындау |
|-жағымды психологиялық ахуал |-жұпта әр баланың ойы құнды екенін |
|қалыптастыру |ұғыну |
|- ынтымақтамтастық атмосферасын |-тренинг барысында толық қатысу |
|қалыптастыру | |
|Топтық жұмыс |Топтық жұмыс |
|І.. Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды таңда |
|ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу (2 мин) |
|І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) |
|Қайталау, еске түсіру |
|Модульдер |Мұғалімнің әрекеті |Оқушы әрекеті |
|1.АКТ |Салтанатты түрде |Мұғалімнің бағытымен берілген|
|2. Сыни |тапсырылған тапсырманы |тапсырмаларды жан-жақты, сыни|
|тұрғыдан ойлау |сұрайды және сұрақ-жауап |тұрғыдан ойлана отырып |
|3.Білім беруді |арқылы диалогқа түседі, |орындайды, топта әр баланың |
|және оқуды |оқыту мен оқудағы жаңаша |ойы құнды екенін ұғына біледі|
|бағалау |әдіс - тәсілдерді іске | |
|4.Жаңа |асырады |Жұпта белсенділік таныта |
|тәсілдер, | |біледі |
|әңгімелесу | | |
|Бағалау | Сабақтың соңында кері |-бағалау критерийлерін |
|крийтерилері: |байланыс рефлексия жасайды |құрастырады |
| |Оқушылардың сабақта |-жұптар бір-біріне екі |
| |танытқан белсенділіктеріне |жұлдыз, бір тілек айтады |
| |қарай бағалайды | |
|Келесі тапсырма|Компьютер – әмбебап |Эссе жазып келу |
| |есептеуіш машина | |


Ұқсас жұмыстар
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Блокнот және калькулятор бағдарламалары
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Кестені баспаға дайындау
Операциялық жүйе ұғымы туралы
Оқу жоспары
Формативтік бағалау
Математика, физика және информатика апталығы
Нан туралы өлең (қысқа мерзімді жоспар) ана тілі-4 сынып
Файлдан сурет қою мен Paint сурет айырмашылығын үйрету
Пәндер