5-сынып информатикасы: Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері - қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар Шанбаева Асем Сабеновна

Күні 26. 09. 2014
Информатика
5 а-сынып
Күні 26. 09. 2014: Сілтемелер
Информатика: Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқулық
Күні 26. 09. 2014: Сабақтың тақырыбы
Информатика: Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Күні 26. 09. 2014: Жалпы мақсаттар
Информатика:

Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау дағдыларын қалыптастыру

Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, «БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту

Тәрбиелілік : ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу

Күні 26. 09. 2014: Оқушылар үшін оқыту нәтижелері
Информатика:
  • оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады
  • өздігінен бағалау қабілеттері анықталады
  • алған материалдарды тиянақтай алады
  • өздігінен ой қорытады
Күні 26. 09. 2014: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Информатика:
  • тақырыпты жан-жақты іздейді
  • сыни көзқарасы қалыптасады
  • топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы сақталады
Күні 26. 09. 2014: Күтілетін нәтиже
Информатика:
  • дәлелді пікірлерімен бөлісе алады
  • өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау дағдылары қалыптасады
Күні 26. 09. 2014: Көрнекілік
Информатика: АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс
Күні 26. 09. 2014: Дерек көздері
Информатика: «Информатика негіздері» журналы
Күні 26. 09. 2014: Тапсырмалар
Информатика: 1. Топтық жұмыс
Күні 26. 09. 2014:

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті :

Күні 26. 09. 2014:

Мұғалім әрекеті

-жұпқа бөлу

-жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

- ынтымақтамтастық атмосферасын қалыптастыру

Топтық жұмыс

Информатика:

Оқушы әрекеті

- тапсырмаларды жеке-жеке орындау

-жұпта әр баланың ойы құнды екенін ұғыну

- тренинг барысында толық қатысу

Топтық жұмыс

Күні 26. 09. 2014:

І. . Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды таңда

ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу (2 мин)

Күні 26. 09. 2014:

І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин)

Қайталау, еске түсіру

Күні 26. 09. 2014:

Модульдер

1. АКТ

2. Сыни тұрғыдан ойлау

3. Білім беруді және оқуды бағалау

4. Жаңа тәсілдер, әңгімелесу

Информатика:

Мұғалімнің әрекеті

Салтанатты түрде тапсырылған тапсырманы сұрайды және сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі, оқыту мен оқудағы жаңаша әдіс - тәсілдерді іске асырады

5 а-сынып:

Оқушы әрекеті

Мұғалімнің бағытымен берілген тапсырмаларды жан-жақты, сыни тұрғыдан ойлана отырып орындайды, топта әр баланың ойы құнды екенін ұғына біледі

Жұпта белсенділік таныта біледі

Күні 26. 09. 2014:

Бағалау крийтерилері :

Информатика:

Сабақтың соңында кері байланыс рефлексия жасайды

Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне қарай бағалайды

5 а-сынып:

-бағалау критерийлерін құрастырады

-жұптар бір-біріне екі жұлдыз, бір тілек айтады

Күні 26. 09. 2014: Келесі тапсырма
Информатика: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
5 а-сынып:

Эссе жазып келу


Ұқсас жұмыстар
Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері: 5-сынып информатика сабақ жоспары
Ақпараттың көлемі және өлшем бірліктері
Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері
Информатика: ақпараттың түрлері, қасиеттері және өлшем бірліктері
5-сынып: Ақпарат саны мен оның өлшем бірліктері
Ақпаратты кодтау және оның өлшем бірліктері
Тік бұрышты параллелепипед пен текшенің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері
4-сынып математика: тік бұрышты параллелепипед пен текшенің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері
2-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Уақыт және оның өлшем бірліктері
8-сынып физикасы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары: Жылу мөлшері, оның бірліктері және меншікті жылу сыйымдылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz