Компьютер. компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. 5-сынып


Алматы облысы Көксу ауданы
Жамбыл атындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар орта мектеп

[pic]
Информатика пәнінің мұғалімі
Нүсіпжанов Елдос Елбергенұлы

|Сыныбы: 5 |Күні: Пәні: |
| |Информатика Мұғалім: Нүсіпжанов Е.Е. |
|Сабақтың | Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының |
|тақырыбы: |міндеттері және мүмкіндіктері |
|Сілтеме |Оқулық Информатика 5-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов Арман-ПВ-2013 |
| |Әдістемелік құрал 5-сынып, интернет желісі: |
| |http://bilimsite.kz/informatika/1928-kompyuter-kurylgylary|
| |.html |
|Мақсаты: |Оқушыларды «компьютер» түсінігімен таныстыру, |
| |компьютердің құрылымы, қызметі туралы алғашқы түсінік |
| |қалыптастыру. |
| |Компьютердің құрлымдары туралы алғашқы түсінік |
| |қалыптастыру үшін жағдай жасау, оның құрамдас бөліктерін|
| |анықтау. |
| |Тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу үшін |
| |жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету. |
|Күтілетін |Компьютердің негізгі құрылғыларын, олардың міндеттері |
|нәтиже: |мен мүмкіндіктерін біледі. |
| |Компьютердің түрлерін ажырата алады. |
| |Интернет желісінен суперкомпьютерлер туралы ақпаратты |
| |тауып қолданады. |
| |Құрылғылар, тағайындалуы, орналасуы, негізгі және қосымша|
| |бойынша кестеге толтырып талдайды. |
| |Компьютер құрылғыларын тексеру тапсырмалары арқылы |
| |жинақтайды. |
| |Компьютердің өмірге қажеттілігін бағалайды. |
|Негізгі |Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, |
|дереккөздер: |постерлер, интернет материалдары, таратпа материалдар, |
| |бағалау парағы, слайд. |
|Әдіс |«топтық әдіс», «жұптық жұмыс» «постер әдісі», |
|–тәсілдер: |«сұрақ-жауап әдісі», «идеал тапсырма », «қосымша |
| |сұрақтар» әдісі , кері байланыс |
|Сабақтың барысы: |
|І. Ұйымдастыру|- Оқушылармен сәлемдесу; |
|(1 мин) |- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; |
| |- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (Әр оқушы өзінің |
| |қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі |
| |смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды. |
| |- Оқушыларды топқа бөлу; (Компьютердің құрылғыларының |
| |суреттерін құрастыру арқылы), |
|ІІ. Үй |Өткен тақырып бойынша тест жұмысын тексеру; |
|тапсырмасын |Сұрақтар: |
|тексеру. |Ақпараттың минималды бірлігін атаңдар. Ол қандай |
|(3 мин) |мағынаны қабылдайды? |
| |1000 байт артық па, әлде 1 килобайт артық па? |
| |Тағы қандай ақпараттың өлшем бірліктерін білесіңдер? |
|ІІІ. Ой | Суретте қандай құрылғы берілгенін, оның атқаратын |
|қозғау. (1 |қызметі, не үшін қажет деген сұрақтар арқылы оқушылардың|
|мин) (СТО |ойларын біледі. |
|стратегиясы, |Біз бүгінгі сабақта компьютердің негізгі құрылғылары мен|
|АКТ) |олардың сипаттамаларын қарастырамыз. Әр топ сурет |
| |бойынша өз ойларын ортаға салады. |
|Кезеңдер. |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Берілетін | | |
|уақыт (40 мин)| | |
|«Білу,түсіну» |Топтарға оқулықты пайдаланып |Топ берілген тақырыпты |
|теориясы. (15 |тапсырма беру. Әр топ өз |оқып танысып, топта |
|мин) |тапсырмаларына постер жасау |талдайды. Оны постерге |
| |арқылы, немесе көрініс арқылы |салады. |
| |түсіндіру қажет. | |
| |1-топ пернетақта, 31-35 бет, |Топтар бірін –бірі |
| |2-топ –принтер 39-45 бет. |бағалау критерийі бойынша|
| |Компьютердің құрылысымен |бағалайды. |
| |таныстырылым жасауына бағыт |1.Тақырып мазмұнының |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау |ашылуы. |
| |бағытын бақылайды. |2. Толық, түсінікті |
| | |жеткізілуі. |
| | |3. Көркем-делуі. |
| | |4. Сөздік қоры. |
| | |5. Рөлде ойнауы |
| | | |
|«Қолдану» |Компьютермен жұмыс: |Оқушылар мәтіндік |
|теориясы |Мәтіндік редакторда берілген |редакторда компьютерді |
|(8мин) |тақырыптың біріне жазыңдар |қолдану,компьютердің |
| |(Компьютерді қолдану, |түрлері бойынша теріп |
| |Компьютердің түрлері) |жазады. |
|«Талдау» |Топтық жұмыс |
|теориясы. |Әр топ төменде көрсетілген кестені толтырады. |
|(6мин) |Құрылғылары |
| |Тағайындалуы |
| |Орналасу |
| |Негізгі және қосымша |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Сергіту сәті. |Жұмыр қылыш биіне сергіту сәті. |
|(1мин) | |
|«Жинақтау» |Жеке жұмыс. Слайдпен жұмыс |Тақырыпты меңгергендерін |
|теориясы (5 |Тексеру тапсырмалары: жауаптары|тексеру |
|мин) ( |анимация арқылы «иә», «жоқ» деп|Тексеру тапсырмалары |
|интербелсенді |шығады. |арқылы оқушылар |
|тақта арқылы) |[pic] |компьютер құрамына |
| | |кіретін құрылығларды |
| | |атайды. |
| | | |
|«Бағалау» |«Қосымша сұрақтар» әдісі: |-Оқушылар қосымша |
|(5мин) |Компьютердің түрлерін атаңдар |сұрақтарға жылдам жауап |
| |(ең кішкетайынан ең үлкеніне |береді. |
| |дейін) |-Ребусты жұп болып |
| |Компьютерлік желінің жұмысын |шешеді. |
| |қолдайтын компьютер қалай | |
| |аталады? | |
| |Үлкен компьютерге басқа атау | |
| |беріңдер? | |
| |Ребус шешу: | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
|«Сабақты |Топ басшысы бағалау парақшасы | |
|бағалау (2мин)|бойынша бағалайды. |Топ басшысы бірін –бірі |
|Критерийлер | |бағалау критерийі бойынша|
|бойынша | |бағалайды. |
|формативті | | |
|бағалау | |1.Тақырып мазмұнының |
| | |ашылуы. |
| | |2. Толық, түсінікті |
| | |жеткізілуі. |
| | |3. Көркем-делуі. |
| | |4. Сөздік қоры. |
| | |5. Рөлде ойнауы |
| Рефлексия |Екі жұлдыз, бір тілек арқылы |Оқушылар тақтада тұрған |
|(1мин) |бағалайды. |ағаштың суретіне |
| |Өзін –өзі бағалау. |стикерге салып |
| |:-) тақырыпты жақсы |жабыстырады. |
| |меңгердім. | |
| |: -? Сабақты жақсыдан төмен | |
| |меңгердім, әлі де жұмыс | |
| |жасауым қажет. | |
| |: - ( бұл тақырып бойынша көп | |
| |жұмыс жасауым қажет. | |
|Үйге тапсырма.|«Идеал тапсырма » әдісі. Әр оқушы өзі орындайтын үй |
| |тапсырмасын өзі таңдайды. |


Ұқсас жұмыстар
Жедел жад құрылғысы
Компьютер құрылғыларының суреттері
Жүйелік блоктың құрамы
Компьютер құрылғылары туралы
7 сынып орта мерзімді жоспар
Компьютер құрылғылары
Омж информатика
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz