Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Компьютер. компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. 5-сынып
Алматы облысы Көксу ауданы
Жамбыл атындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар орта мектеп
[pic]
Информатика пәнінің мұғалімі
Нүсіпжанов Елдос Елбергенұлы
|Сыныбы: 5 |Күні: Пәні: |
| |Информатика Мұғалім: Нүсіпжанов Е.Е. |
|Сабақтың | Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының |
|тақырыбы: |міндеттері және мүмкіндіктері |
|Сілтеме |Оқулық Информатика 5-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов Арман-ПВ-2013 |
| |Әдістемелік құрал 5-сынып, интернет желісі: |
| |http://bilimsite.kz/informatika/1928-kompyuter-kurylgylary|
| |.html |
|Мақсаты: |Оқушыларды «компьютер» түсінігімен таныстыру, |
| |компьютердің құрылымы, қызметі туралы алғашқы түсінік |
| |қалыптастыру. |
| |Компьютердің құрлымдары туралы алғашқы түсінік |
| |қалыптастыру үшін жағдай жасау, оның құрамдас бөліктерін|
| |анықтау. |
| |Тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу үшін |
| |жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету. |
|Күтілетін |Компьютердің негізгі құрылғыларын, олардың міндеттері |
|нәтиже: |мен мүмкіндіктерін біледі. |
| |Компьютердің түрлерін ажырата алады. |
| |Интернет желісінен суперкомпьютерлер туралы ақпаратты |
| |тауып қолданады. |
| |Құрылғылар, тағайындалуы, орналасуы, негізгі және қосымша|
| |бойынша кестеге толтырып талдайды. |
| |Компьютер құрылғыларын тексеру тапсырмалары арқылы |
| |жинақтайды. |
| |Компьютердің өмірге қажеттілігін бағалайды. |
|Негізгі |Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, |
|дереккөздер: |постерлер, интернет материалдары, таратпа материалдар, |
| |бағалау парағы, слайд. |
|Әдіс |«топтық әдіс», «жұптық жұмыс» «постер әдісі», |
|–тәсілдер: |«сұрақ-жауап әдісі», «идеал тапсырма », «қосымша |
| |сұрақтар» әдісі , кері байланыс |
|Сабақтың барысы: |
|І. Ұйымдастыру|- Оқушылармен сәлемдесу; |
|(1 мин) |- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; |
| |- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (Әр оқушы өзінің |
| |қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі |
| |смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды. |
| |- Оқушыларды топқа бөлу; (Компьютердің құрылғыларының |
| |суреттерін құрастыру арқылы), |
|ІІ. Үй |Өткен тақырып бойынша тест жұмысын тексеру; |
|тапсырмасын |Сұрақтар: |
|тексеру. |Ақпараттың минималды бірлігін атаңдар. Ол қандай |
|(3 мин) |мағынаны қабылдайды? |
| |1000 байт артық па, әлде 1 килобайт артық па? |
| |Тағы қандай ақпараттың өлшем бірліктерін білесіңдер? |
|ІІІ. Ой | Суретте қандай құрылғы берілгенін, оның атқаратын |
|қозғау. (1 |қызметі, не үшін қажет деген сұрақтар арқылы оқушылардың|
|мин) (СТО |ойларын біледі. |
|стратегиясы, |Біз бүгінгі сабақта компьютердің негізгі құрылғылары мен|
|АКТ) |олардың сипаттамаларын қарастырамыз. Әр топ сурет |
| |бойынша өз ойларын ортаға салады. |
|Кезеңдер. |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Берілетін | | |
|уақыт (40 мин)| | |
|«Білу,түсіну» |Топтарға оқулықты пайдаланып |Топ берілген тақырыпты |
|теориясы. (15 |тапсырма беру. Әр топ өз |оқып танысып, топта |
|мин) |тапсырмаларына постер жасау |талдайды. Оны постерге |
| |арқылы, немесе көрініс арқылы |салады. |
| |түсіндіру қажет. | |
| |1-топ пернетақта, 31-35 бет, |Топтар бірін –бірі |
| |2-топ –принтер 39-45 бет. |бағалау критерийі бойынша|
| |Компьютердің құрылысымен |бағалайды. |
| |таныстырылым жасауына бағыт |1.Тақырып мазмұнының |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау |ашылуы. |
| |бағытын бақылайды. |2. Толық, түсінікті |
| | |жеткізілуі. |
| | |3. Көркем-делуі. |
| | |4. Сөздік қоры. |
| | |5. Рөлде ойнауы |
| | | |
|«Қолдану» |Компьютермен жұмыс: |Оқушылар мәтіндік |
|теориясы |Мәтіндік редакторда берілген |редакторда компьютерді |
|(8мин) |тақырыптың біріне жазыңдар |қолдану,компьютердің |
| |(Компьютерді қолдану, |түрлері бойынша теріп |
| |Компьютердің түрлері) |жазады. |
|«Талдау» |Топтық жұмыс |
|теориясы. |Әр топ төменде көрсетілген кестені толтырады. |
|(6мин) |Құрылғылары |
| |Тағайындалуы |
| |Орналасу |
| |Негізгі және қосымша |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Сергіту сәті. |Жұмыр қылыш биіне сергіту сәті. |
|(1мин) | |
|«Жинақтау» |Жеке жұмыс. Слайдпен жұмыс |Тақырыпты меңгергендерін |
|теориясы (5 |Тексеру тапсырмалары: жауаптары|тексеру |
|мин) ( |анимация арқылы «иә», «жоқ» деп|Тексеру тапсырмалары |
|интербелсенді |шығады. |арқылы оқушылар |
|тақта арқылы) |[pic] |компьютер құрамына |
| | |кіретін құрылығларды |
| | |атайды. |
| | | |
|«Бағалау» |«Қосымша сұрақтар» әдісі: |-Оқушылар қосымша |
|(5мин) |Компьютердің түрлерін атаңдар |сұрақтарға жылдам жауап |
| |(ең кішкетайынан ең үлкеніне |береді. |
| |дейін) |-Ребусты жұп болып |
| |Компьютерлік желінің жұмысын |шешеді. |
| |қолдайтын компьютер қалай | |
| |аталады? | |
| |Үлкен компьютерге басқа атау | |
| |беріңдер? | |
| |Ребус шешу: | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
|«Сабақты |Топ басшысы бағалау парақшасы | |
|бағалау (2мин)|бойынша бағалайды. |Топ басшысы бірін –бірі |
|Критерийлер | |бағалау критерийі бойынша|
|бойынша | |бағалайды. |
|формативті | | |
|бағалау | |1.Тақырып мазмұнының |
| | |ашылуы. |
| | |2. Толық, түсінікті |
| | |жеткізілуі. |
| | |3. Көркем-делуі. |
| | |4. Сөздік қоры. |
| | |5. Рөлде ойнауы |
| Рефлексия |Екі жұлдыз, бір тілек арқылы |Оқушылар тақтада тұрған |
|(1мин) |бағалайды. |ағаштың суретіне |
| |Өзін –өзі бағалау. |стикерге салып |
| |:-) тақырыпты жақсы |жабыстырады. |
| |меңгердім. | |
| |: -? Сабақты жақсыдан төмен | |
| |меңгердім, әлі де жұмыс | |
| |жасауым қажет. | |
| |: - ( бұл тақырып бойынша көп | |
| |жұмыс жасауым қажет. | |
|Үйге тапсырма.|«Идеал тапсырма » әдісі. Әр оқушы өзі орындайтын үй |
| |тапсырмасын өзі таңдайды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz