Компьютер. компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. 5-сынып

Алматы облысы Көксу ауданы
Жамбыл атындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар орта мектеп
Информатика пәнінің мұғалімі
Нүсіпжанов Елдос Елбергенұлы
Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері
Оқулық Информатика 5-сынып Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов Арман-ПВ-2013
Әдістемелік құрал 5-сынып, интернет желісі: http://bilimsite. kz/informatika/1928-kompyuter-kurylgylary. html
- Оқушыларды «компьютер» түсінігімен таныстыру, компьютердің құрылымы, қызметі туралы алғашқы түсінік қалыптастыру.
- Компьютердің құрлымдары туралы алғашқы түсінік қалыптастыру үшін жағдай жасау, оның құрамдас бөліктерін анықтау.
- Тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу үшін жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету.
- Компьютердің негізгі құрылғыларын, олардың міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі.
- Компьютердің түрлерін ажырата алады.
- Интернет желісінен суперкомпьютерлер туралы ақпаратты тауып қолданады.
- Құрылғылар, тағайындалуы, орналасуы, негізгі және қосымша бойынша кестеге толтырып талдайды.
- Компьютер құрылғыларын тексеру тапсырмалары арқылы жинақтайды.
- Компьютердің өмірге қажеттілігін бағалайды.
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды.
- Оқушыларды топқа бөлу; (Компьютердің құрылғыларының суреттерін құрастыру арқылы),
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
(3 мин)
- Өткен тақырып бойынша тест жұмысын тексеру;
Сұрақтар:
- Ақпараттың минималды бірлігін атаңдар. Ол қандай мағынаны қабылдайды?
- 1000 байт артық па, әлде 1 килобайт артық па?
- Тағы қандай ақпараттың өлшем бірліктерін білесіңдер?
Суретте қандай құрылғы берілгенін, оның атқаратын қызметі, не үшін қажет деген сұрақтар арқылы оқушылардың ойларын біледі.
Біз бүгінгі сабақта компьютердің негізгі құрылғылары мен олардың сипаттамаларын қарастырамыз. Әр топ сурет бойынша өз ойларын ортаға салады.
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Топтарға оқулықты пайдаланып тапсырма беру. Әр топ өз тапсырмаларына постер жасау арқылы, немесе көрініс арқылы түсіндіру қажет.
1-топ пернетақта, 31-35 бет,
2-топ -принтер 39-45 бет.
Компьютердің құрылысымен таныстырылым жасауына бағыт беріп, әр топтың жұмыс жасау бағытын бақылайды.
- Топ берілген тақырыпты оқып танысып, топта талдайды. Оны постерге салады.
Топтар бірін -бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды .
1. Тақырып мазмұнының ашылуы.
2. Толық, түсінікті жеткізілуі.
3. Көркем-делуі.
4. Сөздік қоры.
5. Рөлде ойнауы
Компьютермен жұмыс:
- Мәтіндік редакторда берілген тақырыптың біріне жазыңдар (Компьютерді қолдану, Компьютердің түрлері)
- Оқушылар мәтіндік редакторда компьютерді қолдану, компьютердің түрлері бойынша теріп жазады.
Топтық жұмыс
Әр топ төменде көрсетілген кестені толтырады.
Жеке жұмыс. Слайдпен жұмыс
Тексеру тапсырмалары: жауаптары анимация арқылы «иә», «жоқ» деп шығады.
Тақырыпты меңгергендерін тексеру
- Тексеру тапсырмалары арқылы оқушылар компьютер құрамына кіретін құрылығларды атайды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz