Жай бөлшектерді бөлу. 5 сынып

«Теориясы»

«Білу»

«Түсіну» (неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)

«Талдау» (салыстыру, ерекшелігі неде?)

Практикасы

«Қолдану» (қарапайым тапсырмалар)

Практикасы

«Қолдану» (оқулық тапсырмалары)

Сергіту (Логикалық есептер)

Теориясы:

«Жинақтау»

(қорытынды

Бағалау.

Үй тапсырмасы:

Алматы қаласы, №148 мектеп - гимназияның матеметика пәні мұғалімі : А. Д. Абитбаева

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сынып : 5

Тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Мақсаты:

білімділік: Жай бөлшекті бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды қолдана алуы, тиянақтау, өз түсініктерін жүйелі пайдалана білуге дағдыландыру.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

І кезең 1. Ұйымдастыру кезеңі (2 - минут)

1. Сәлемдесу

2. Оқушыларды түгендеу. (Денсаулықтарына назар аудару)

3. Үй тапсырмасын тексеру №796-799 (2-6) №801(2-6) (өзара тексеру)

І кезең

1. Бөлу көбейтуге кері: амал

Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу

х-ті тап Ж. :

оқылуын ауызша айт.

Слайд№1

Қайталау сұрақтары:

1. Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?

2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?

3. Аралас сандар қалай көбейтіледі?

4. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды?

5. Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?

6. Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады?

Слайд№2

:
:
:
:
:
:

Слайд№3

Теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)

= 1 = 2 = 3

= = 15 = 1

Бөлуді орында:

= = = = 45

ІІ кезең

Оқулықпен жұмыс:№809(1-3), №811, №812

№ 809

1) 1) 2

2) 2)

3) 3) 5/21

№811

  1. Квадраттың периметрі. Квадраттың қабырғасы неше сантиметр?

  1. Кубтың барлық қырларының қосындысы 69см. Кубтың қыры неше сантиметр?

№812 Кептер 25 секундта 420м қашықтыққа ұшады.

  1. Ол 672м қашықтықты неше секундта ұшады?

- жылдамдық

  1. Кептер 30 секундта неше метр қашықтыққа ұшады?

ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырма

І деңгей (5 балл)

1. = =

2. = 6 =

3. = 15 = 45

ІІ деңгей (6 балл)

1. =

2. Квадраттың қабырғасы см, оның периметрін табыңдар Ж: 14 см

3. Ж: 4

Слайд№4

Логикалық жаттығу.

  1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі?
  2. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді?

3. Егер 3 тышқан 3 жаңғақты 3 минутта жессе, 100 тышқан

100 жаңғақты неше минутта жейді?

Слайд№5

Сөзжұмбақ шешу:

  1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
  2. Бөлшек сызығының астындағы сан.
  3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан.
  4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.
  5. Ең кіші жай сан.
  6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

Слайд №6 Тірек кесте

Слайд№7 Бағытпен жалғастыр

Слайд №8 Кім жылдам ?

Рефлексия. Не білдік? Нені қайталауымыз қажет?

Сабақ ұнады ма?

Оқушылар балдарын есептеу, бағалау

№812, 818, 810(2, 4) 822

Көбейту
Бөлу
Ұқсастығы
Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру
Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру
Айырмашылығы
Көбейту кезінде алымы мен алымын, бөлімі мен бөлімін көбейтеміз
Бөлу кезінде бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек
«Теориясы»«Білу»«Түсіну»(неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыру, ерекшелігі неде?)Практикасы«Қолдану»(қарапайым тапсырмалар)Практикасы«Қолдану»(оқулық тапсырмалары)Сергіту(Логикалық есептер)Теориясы:«Жинақтау»(қорытындыБағалау.Үй тапсырмасы::
Алматы қаласы, №148 мектеп - гимназияның матеметика пәні мұғалімі : А. Д. АбитбаеваСАБАҚ ЖОСПАРЫСынып : 5Тақырыбы:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуМақсаты:білімділік:Жай бөлшекті бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды қолдана алуы, тиянақтау, өз түсініктерін жүйелі пайдалана білуге дағдыландыру.Дамытушылық:Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.І кезең 1. Ұйымдастыру кезеңі (2 - минут)1. Сәлемдесу2. Оқушыларды түгендеу. (Денсаулықтарына назар аудару)3. Үй тапсырмасын тексеру №796-799 (2-6) №801(2-6) (өзара тексеру)І кезең1. Бөлу көбейтуге кері: амалКөбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешух-ті тап Ж. :оқылуын ауызша айт.Слайд№1Қайталау сұрақтары:1. Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?3. Аралас сандар қалай көбейтіледі?4. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды?5. Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?6. Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады?Слайд№2КөбейтуБөлуҰқсастығыАралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыруАралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыруАйырмашылығыКөбейту кезінде алымы мен алымын, бөлімі мен бөлімін көбейтемізБөлу кезінде бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керекСлайд№3Теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)=1=2=3==15=1Бөлуді орында:====45ІІ кезеңОқулықпен жұмыс:№809(1-3), №811, №812№ 8091)1) 22)2)3)3) 5/21№811Квадраттың периметрі. Квадраттың қабырғасы неше сантиметр?Кубтың барлық қырларының қосындысы 69см. Кубтың қыры неше сантиметр?№812 Кептер 25 секундта 420м қашықтыққа ұшады.Ол 672м қашықтықты неше секундта ұшады?- жылдамдықКептер 30 секундта неше метр қашықтыққа ұшады?ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмаІ деңгей (5 балл)1.==2.=6=3.=15=45ІІ деңгей(6 балл)1.=2. Квадраттың қабырғасысм, оның периметрін табыңдарЖ: 14 см3.Ж: 4Слайд№4Логикалық жаттығу.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі?Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді?3. Егер 3 тышқан 3 жаңғақты 3 минутта жессе, 100 тышқан100 жаңғақты неше минутта жейді?Слайд№5Сөзжұмбақ шешу:Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.Бөлшек сызығының астындағы сан.Бөлшек сызығының үстіндегі сан.О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.Ең кіші жай сан.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.Слайд №6 Тірек кестеСлайд№7 Бағытпен жалғастырСлайд №8 Кім жылдам ?Рефлексия. Не білдік? Нені қайталауымыз қажет?Сабақ ұнады ма?Оқушылар балдарын есептеу, бағалау№812, 818, 810(2, 4) 822:
:
«Теориясы»«Білу»«Түсіну»(неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыру, ерекшелігі неде?)Практикасы«Қолдану»(қарапайым тапсырмалар)Практикасы«Қолдану»(оқулық тапсырмалары)Сергіту(Логикалық есептер)Теориясы:«Жинақтау»(қорытындыБағалау.Үй тапсырмасы::
Алматы қаласы, №148 мектеп - гимназияның матеметика пәні мұғалімі : А. Д. АбитбаеваСАБАҚ ЖОСПАРЫСынып : 5Тақырыбы:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуМақсаты:білімділік:Жай бөлшекті бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды қолдана алуы, тиянақтау, өз түсініктерін жүйелі пайдалана білуге дағдыландыру.Дамытушылық:Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.І кезең 1. Ұйымдастыру кезеңі (2 - минут)1. Сәлемдесу2. Оқушыларды түгендеу. (Денсаулықтарына назар аудару)3. Үй тапсырмасын тексеру №796-799 (2-6) №801(2-6) (өзара тексеру)І кезең1. Бөлу көбейтуге кері: амалКөбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешух-ті тап Ж. :оқылуын ауызша айт.Слайд№1Қайталау сұрақтары:1. Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?3. Аралас сандар қалай көбейтіледі?4. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды?5. Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?6. Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады?Слайд№2КөбейтуБөлуҰқсастығыАралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыруАралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыруАйырмашылығыКөбейту кезінде алымы мен алымын, бөлімі мен бөлімін көбейтемізБөлу кезінде бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керекСлайд№3Теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)=1=2=3==15=1Бөлуді орында:====45ІІ кезеңОқулықпен жұмыс:№809(1-3), №811, №812№ 8091)1) 22)2)3)3) 5/21№811Квадраттың периметрі. Квадраттың қабырғасы неше сантиметр?Кубтың барлық қырларының қосындысы 69см. Кубтың қыры неше сантиметр?№812 Кептер 25 секундта 420м қашықтыққа ұшады.Ол 672м қашықтықты неше секундта ұшады?- жылдамдықКептер 30 секундта неше метр қашықтыққа ұшады?ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмаІ деңгей (5 балл)1.==2.=6=3.=15=45ІІ деңгей(6 балл)1.=2. Квадраттың қабырғасысм, оның периметрін табыңдарЖ: 14 см3.Ж: 4Слайд№4Логикалық жаттығу.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі?Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді?3. Егер 3 тышқан 3 жаңғақты 3 минутта жессе, 100 тышқан100 жаңғақты неше минутта жейді?Слайд№5Сөзжұмбақ шешу:Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.Бөлшек сызығының астындағы сан.Бөлшек сызығының үстіндегі сан.О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.Ең кіші жай сан.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.Слайд №6 Тірек кестеСлайд№7 Бағытпен жалғастырСлайд №8 Кім жылдам ?Рефлексия. Не білдік? Нені қайталауымыз қажет?Сабақ ұнады ма?Оқушылар балдарын есептеу, бағалау№812, 818, 810(2, 4) 822:
:

Бағалау парағы 5 «Г» сыныбы Математика 30. 01. 13ж 2 сабақ

Тақырыбы: « Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу »қайталау есептерін шығару


Ұқсас жұмыстар
5 класс емтихан сұрақтары
Жай бөлшектерді бөлу
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Бағалау критерийлары
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту
Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу
Жай бөлшектерді бөлу жайлы ақпарат ( 5 сынып )
Натурал сандарды жазу
Жай бөлшектерді оқу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz