Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Жай бөлшектерді бөлу. 5 сынып


| |Алматы қаласы,№148 мектеп - гимназияның матеметика пәні мұғалімі : |
| |А.Д.Абитбаева |
| |САБАҚ ЖОСПАРЫ |
| |Сынып : 5 |
| | |
| |Тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу |
| |Мақсаты: |
| |білімділік: Жай бөлшекті бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды қолдана |
| |алуы , тиянақтау, өз түсініктерін жүйелі пайдалана білуге дағдыландыру.|
| | |
| |Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, |
| |өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру. |
| |Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу. |
| | |
| |І кезең 1. Ұйымдастыру кезеңі (2 - минут) |
| |1.Сәлемдесу |
| |2. Оқушыларды түгендеу.(Денсаулықтарына назар аудару) |
| |3. Үй тапсырмасын тексеру №796-799 (2-6) №801(2-6) (өзара тексеру) |
| |І кезең |
|«Теориясы» |1. Бөлу көбейтуге кері: амал |
|«Білу» |Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу |
| |[pic] х-ті тап Ж.: [pic] |
| |[pic] оқылуын ауызша айт. |
| |Слайд№1 |
| |Қайталау сұрақтары: |
| | |
| |1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз? |
| | |
| |2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? |
|«Түсіну» | |
|(неліктен? | |
|Себебі? Не |3. Аралас сандар қалай көбейтіледі? |
|үшін? Неге?) | |
| |4. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? |
| | |
| |5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз? |
| | |
| |6.Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Слайд№2 |
| | |
| | |
| |Көбейту |
|«Талдау» |Бөлу |
|(салыстыру, | |
|ерекшелігі |Ұқсастығы |
|неде?) |Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру |
| |Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру |
| | |
| |Айырмашылығы |
| |Көбейту кезінде алымы мен алымын, бөлімі мен бөлімін көбейтеміз |
| |Бөлу кезінде бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек|
| | |
| | |
| |Слайд№3 |
|Практикасы |Теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша) |
|«Қолдану» |[pic] =1 [pic] =2 [pic]=3 |
|(қарапайым |[pic] =[pic] [pic]=15 [pic]=1 |
|тапсырмалар) |Бөлуді орында: |
| |[pic]=[pic] [pic]=[pic] [pic]=[pic] [pic]=45 |
| | |
| |ІІ кезең |
| | |
| |Оқулықпен жұмыс:№809(1-3),№811,№812 |
| | |
| | |
| |№ 809 |
| |1)[pic] 1) 2 |
|Практикасы |2) [pic] 2) |
|«Қолдану» |[pic] |
|(оқулық |3) [pic] 3) 5/21|
|тапсырмалары) |№811 |
| |Квадраттың периметрі [pic]. Квадраттың қабырғасы неше сантиметр? |
| |[pic] |
| |Кубтың барлық қырларының қосындысы 69см. Кубтың қыры неше сантиметр? |
| |[pic] |
| | |
| | |
| |№812 Кептер 25 секундта 420м қашықтыққа ұшады. |
| |Ол 672м қашықтықты неше секундта ұшады? |
| |[pic] – жылдамдық |
| |[pic] |
| |Кептер 30 секундта неше метр қашықтыққа ұшады? |
| |[pic] |
| | |
| |ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырма |
| | |
| |І деңгей (5 балл) |
| | |
| |1. [pic] =[pic] [pic] =[pic] |
| |2. [pic]=6 [pic] =[pic] |
| |3. [pic]=15 [pic]=45 |
| | |
| | |
| |ІІ деңгей (6 балл) |
| |1. [pic]=[pic] |
| |2. Квадраттың қабырғасы [pic] см, оның периметрін табыңдар Ж: 14 см|
| | |
| |3. [pic] Ж: 4 |
| | |
| |Слайд№4 |
| |Логикалық жаттығу. |
| |Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және |
| |29 сандары қай айда кездеседі? |
| |Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты |
| |неше шақырым жол жүрді? |
| |3.Егер 3 тышқан 3 жаңғақты 3 минутта жессе, 100 тышқан |
| |100 жаңғақты неше минутта жейді? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Слайд№5 |
| |Сөзжұмбақ шешу: |
| |Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. |
| |Бөлшек сызығының астындағы сан. |
| |Бөлшек сызығының үстіндегі сан. |
| |О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. |
| |Ең кіші жай сан. |
|Сергіту |Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді. |
|(Логикалық | |
|есептер) |Слайд №6 Тірек кесте |
| | |
| |Слайд№7 Бағытпен жалғастыр |
| |Слайд №8 Кім жылдам ? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Рефлексия.Не білдік? Нені қайталауымыз қажет? |
| |Сабақ ұнады ма? |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(қорытынды | |
| | |
| |Оқушылар балдарын есептеу ,бағалау |
| | |
| |№812,818,810(2,4)822 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау. | |
| | |
|Үй тапсырмасы: | |

Бағалау парағы 5 «Г» сыныбы Математика 30.01.13ж 2 сабақ
Тақырыбы: «Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу»қайталау есептерін
шығару

| |І-ші |2-ші деңгей 6балл|Сыныпта |Үй |Бар- |Баға-сы|
| |деңгей | |жинаған |жұмысын|лық | |
|балл |5 балл | |балы |-ың |балы | |
| | | | |балы | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|Оқушылардың | | | | | | |
|Аты-жөні | | | | | | |
| |

І деңгей (5 балл)

1. [pic] = [pic] =

2. [pic]= [pic]=
3. [pic]= [pic]=
ІІ деңгей (5 балл)
1. [pic]=
2. Квадраттың қабырғасы [pic] см, оның периметрін табыңдар
3. [pic]

-----------------------


Ұқсас жұмыстар
5 класс емтихан сұрақтары
Жай бөлшектерді бөлу
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Бағалау критерийлары
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту
Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу
Жай бөлшектерді бөлу жайлы ақпарат ( 5 сынып )
Натурал сандарды жазу
Жай бөлшектерді оқу
Пәндер