Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай бөлшектерді бөлу. 5 сынып
| |Алматы қаласы,№148 мектеп - гимназияның матеметика пәні мұғалімі : |
| |А.Д.Абитбаева |
| |САБАҚ ЖОСПАРЫ |
| |Сынып : 5 |
| | |
| |Тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу |
| |Мақсаты: |
| |білімділік: Жай бөлшекті бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды қолдана |
| |алуы , тиянақтау, өз түсініктерін жүйелі пайдалана білуге дағдыландыру.|
| | |
| |Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, |
| |өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру. |
| |Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу. |
| | |
| |І кезең 1. Ұйымдастыру кезеңі (2 - минут) |
| |1.Сәлемдесу |
| |2. Оқушыларды түгендеу.(Денсаулықтарына назар аудару) |
| |3. Үй тапсырмасын тексеру №796-799 (2-6) №801(2-6) (өзара тексеру) |
| |І кезең |
|«Теориясы» |1. Бөлу көбейтуге кері: амал |
|«Білу» |Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу |
| |[pic] х-ті тап Ж.: [pic] |
| |[pic] оқылуын ауызша айт. |
| |Слайд№1 |
| |Қайталау сұрақтары: |
| | |
| |1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз? |
| | |
| |2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? |
|«Түсіну» | |
|(неліктен? | |
|Себебі? Не |3. Аралас сандар қалай көбейтіледі? |
|үшін? Неге?) | |
| |4. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? |
| | |
| |5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз? |
| | |
| |6.Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Слайд№2 |
| | |
| | |
| |Көбейту |
|«Талдау» |Бөлу |
|(салыстыру, | |
|ерекшелігі |Ұқсастығы |
|неде?) |Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру |
| |Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру |
| | |
| |Айырмашылығы |
| |Көбейту кезінде алымы мен алымын, бөлімі мен бөлімін көбейтеміз |
| |Бөлу кезінде бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек|
| | |
| | |
| |Слайд№3 |
|Практикасы |Теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша) |
|«Қолдану» |[pic] =1 [pic] =2 [pic]=3 |
|(қарапайым |[pic] =[pic] [pic]=15 [pic]=1 |
|тапсырмалар) |Бөлуді орында: |
| |[pic]=[pic] [pic]=[pic] [pic]=[pic] [pic]=45 |
| | |
| |ІІ кезең |
| | |
| |Оқулықпен жұмыс:№809(1-3),№811,№812 |
| | |
| | |
| |№ 809 |
| |1)[pic] 1) 2 |
|Практикасы |2) [pic] 2) |
|«Қолдану» |[pic] |
|(оқулық |3) [pic] 3) 5/21|
|тапсырмалары) |№811 |
| |Квадраттың периметрі [pic]. Квадраттың қабырғасы неше сантиметр? |
| |[pic] |
| |Кубтың барлық қырларының қосындысы 69см. Кубтың қыры неше сантиметр? |
| |[pic] |
| | |
| | |
| |№812 Кептер 25 секундта 420м қашықтыққа ұшады. |
| |Ол 672м қашықтықты неше секундта ұшады? |
| |[pic] – жылдамдық |
| |[pic] |
| |Кептер 30 секундта неше метр қашықтыққа ұшады? |
| |[pic] |
| | |
| |ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырма |
| | |
| |І деңгей (5 балл) |
| | |
| |1. [pic] =[pic] [pic] =[pic] |
| |2. [pic]=6 [pic] =[pic] |
| |3. [pic]=15 [pic]=45 |
| | |
| | |
| |ІІ деңгей (6 балл) |
| |1. [pic]=[pic] |
| |2. Квадраттың қабырғасы [pic] см, оның периметрін табыңдар Ж: 14 см|
| | |
| |3. [pic] Ж: 4 |
| | |
| |Слайд№4 |
| |Логикалық жаттығу. |
| |Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және |
| |29 сандары қай айда кездеседі? |
| |Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты |
| |неше шақырым жол жүрді? |
| |3.Егер 3 тышқан 3 жаңғақты 3 минутта жессе, 100 тышқан |
| |100 жаңғақты неше минутта жейді? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Слайд№5 |
| |Сөзжұмбақ шешу: |
| |Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. |
| |Бөлшек сызығының астындағы сан. |
| |Бөлшек сызығының үстіндегі сан. |
| |О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. |
| |Ең кіші жай сан. |
|Сергіту |Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді. |
|(Логикалық | |
|есептер) |Слайд №6 Тірек кесте |
| | |
| |Слайд№7 Бағытпен жалғастыр |
| |Слайд №8 Кім жылдам ? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Рефлексия.Не білдік? Нені қайталауымыз қажет? |
| |Сабақ ұнады ма? |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(қорытынды | |
| | |
| |Оқушылар балдарын есептеу ,бағалау |
| | |
| |№812,818,810(2,4)822 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау. | |
| | |
|Үй тапсырмасы: | |
Бағалау парағы 5 «Г» сыныбы Математика 30.01.13ж 2 сабақ
Тақырыбы: «Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу»қайталау есептерін
шығару
| |І-ші |2-ші деңгей 6балл|Сыныпта |Үй |Бар- |Баға-сы|
| |деңгей | |жинаған |жұмысын|лық | |
|балл |5 балл | |балы |-ың |балы | |
| | | | |балы | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|Оқушылардың | | | | | | |
|Аты-жөні | | | | | | |
| |
І деңгей (5 балл)
1. [pic] = [pic] =
2. [pic]= [pic]=
3. [pic]= [pic]=
ІІ деңгей (5 балл)
1. [pic]=
2. Квадраттың қабырғасы [pic] см, оның периметрін табыңдар
3. [pic]
-----------------------
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz