Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. бұйымдарды жасау схемасы

Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы Боранқұл селосы
<<Опорный орта мектебі>> мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі
Сапарова Гаухардың 2 сыныпқа арналған еңбекке баулу пәнінен
қысқа мерзімді жоспары

Сабақтың тақырыбы: Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. Бұйымдарды жасау схемасы
Сабақтың мақсаты: Ағаш бүршіктерінен орман кейіпкерлерін жасауды үйрену.
Міндеті:
- Техникалық қауіпсіздіктерді пайдалану арқылы табиғи материалдармен жұмыс істеуге үйрену;
- Ойлау қабілетін дамыту;
- Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сілтеме: Оқулық, еңбекке баулу әдістемесі, слайд, постер, кеспе парақшалар, суретті парақшалар, шарлар, күн суреті, смайликтер.Оқытудың нәтижелері:
* Бүршіктерден мүсіндеп үйренеді.
* Топпен пікірлесіп, тапсырмаларды орындайды.
* Өз бетімен жұмыс жасай алады.
Қамтылған модульдер:
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауды үйрету (ассоциация, миға шабуыл); 3-модуль - бағалау, 4-модуль - АКТ пайдалану, 6-модуль -Жас ерекшелік,7-модуль - көшбасшылық ( топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)
Қадамдар:
* Шаттық шеңбері
* Интерактивті тақтамен жұмыс
* Топпен жұмыс
* Жұптық жұмыс
* Рефлексия
* Бағалау

Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
* Ұйымдастыру
* Оқушының зейінін сабаққа аудару
* Топқа бөлу
* Тапсырма беру
* Бағалау
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық

Оқушыларды суретті парақшалар арқылы 2 топқа бөлу.
І-топ <<Орман>>, ІІ топ <<Патшалық>> (топ басшылары сайланады, олар тапсырмалар бойынша топ мүшелерін бағалап отырады)
1-тапсырма. Модуль АКТ
Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты шығаып алу.
2-тапсырма. Модуль СТО әдісі: Ой қозғау
Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (топтық жұмыс)

Орман патшалығы дегенде көз алдымызға нені елестетеміз? (әр топ постер қорғайды)

Орман патшалығының кейіпкерлері

3-тапсырма. Модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Әдісі: миға шабуыл
* 1-3-суреттердегі бөлшектердің біріктіру тәсілін анықта.
* Бөлшектерді біріктірудің қай тәсілі неғұрлым қарапайым, берік, үнемді.

Сергіту сәті
4-тапсырма. Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (2 топ жеке орындайды)
* Өзің таңдап алған зат бөлшектерінің біріктіру схемасын құр.
* Біріктіру тәсілін анықта.
5-тапсырма. Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (жұптық жұмыс)
* Затты құрастыр және безендір.
Жасаған жұмыстарын топ басшылар бағалайды.
6-тапсырма. Модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Әдісі: сәйкестікті іздеу

Ермексазбен біріктіру
Желімдеу

Рефлексия. INSERT әдісі
Білемін
Не білдім?
Не білгім келеді?

Бағалау.Сабаққа жақсы қатысқан, белсенділік танытқан оқушыларды топ мүшелері, мұғалім критерий арқылы бағалайды.


Ұқсас жұмыстар
Құрастыру реті
Бұйымның сызбасын жасау
Бұйым етегін өндеу
Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу
Ағаш өңдеу жұмыстарымен айналысатын кәсіп иесі
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және механикалық түрде өңдеу технологиясы
Ағашты көркемдеп оюдың түрлері
Көшпенділер тарихи роман
1-2 сыныптар ана тілі сабақтары
Машина тігістерін жасау
Пәндер