Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. бұйымдарды жасау схемасы

Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы Боранқұл селосы
«Опорный орта мектебі» мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі
Сапарова Гаухардың 2 сыныпқа арналған еңбекке баулу пәнінен
қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың тақырыбы: Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. Бұйымдарды жасау схемасы
Сабақтың мақсаты: Ағаш бүршіктерінен орман кейіпкерлерін жасауды үйрену.
Міндеті:
- Техникалық қауіпсіздіктерді пайдалану арқылы табиғи материалдармен жұмыс істеуге үйрену;
- Ойлау қабілетін дамыту;
- Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сілтеме:
Оқулық, еңбекке баулу әдістемесі, слайд, постер, кеспе парақшалар, суретті парақшалар, шарлар, күн суреті, смайликтер.
Оқытудың нәтижелері:
- Бүршіктерден мүсіндеп үйренеді.
- Топпен пікірлесіп, тапсырмаларды орындайды.
- Өз бетімен жұмыс жасай алады.
Қамтылған модульдер:
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауды үйрету (ассоциация, миға шабуыл) ; 3-модуль - бағалау, 4-модуль - АКТ пайдалану, 6-модуль -Жас ерекшелік, 7-модуль - көшбасшылық ( топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)
Қадамдар:
- Шаттық шеңбері
- Интерактивті тақтамен жұмыс
- Топпен жұмыс
- Жұптық жұмыс
- Рефлексия
- Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
- Ұйымдастыру
- Оқушының зейінін сабаққа аудару
- Топқа бөлу
- Тапсырма беру
- Бағалау
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Оқушыларды суретті парақшалар арқылы 2 топқа бөлу.
І-топ «Орман», ІІ топ «Патшалық» (топ басшылары сайланады, олар тапсырмалар бойынша топ мүшелерін бағалап отырады)
1-тапсырма. Модуль АКТ
Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты шығаып алу.
2-тапсырма. Модуль СТО әдісі: Ой қозғау
Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (топтық жұмыс)
Орман патшалығы дегенде көз алдымызға нені елестетеміз? (әр топ постер қорғайды)
3-тапсырма. Модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Әдісі: миға шабуыл
- 1-3-суреттердегі бөлшектердің біріктіру тәсілін анықта.
- Бөлшектерді біріктірудің қай тәсілі неғұрлым қарапайым, берік, үнемді.
Сергіту сәті
4-тапсырма. Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (2 топ жеке орындайды)
- Өзің таңдап алған зат бөлшектерінің біріктіру схемасын құр.
- Біріктіру тәсілін анықта.
5-тапсырма. Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (жұптық жұмыс)
- Затты құрастыр және безендір.
Жасаған жұмыстарын топ басшылар бағалайды.
6-тапсырма. Модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Әдісі: сәйкестікті іздеу
Рефлексия. INSERT әдісі
Бағалау. Сабаққа жақсы қатысқан, белсенділік танытқан оқушыларды топ мүшелері, мұғалім критерий арқылы бағалайды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz