Математика - тапқырлықты талап етеді

Ақтөбе облысы
Байғанин ауданы
Жаңатаң ауылы
Жаңатаң орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі Қыйлыбаева Ақгүл
Сабақтың тақырыбы: Математика - тапқырлықты талап етеді.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың квадрат түбір, квадрат теңсіздік, арифметикалық квадрат түбір туралы түсініктерін кеңейту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың міндеті:
Білімділік: оқушылардың білімдерін кеңейту, жаңа түсініктер беру.
Тәрбиелік: Отансүйгіштікке, адалдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: логикалық ойлауын, есте сақтауын дамыту.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, бағалау парағы, семантикалық карта.
Сабақтың құрылымы:
- Ұйымдастыру.
- Репродуктивтік деңгей. «Мамандық таңдау» ойыны
- Алгоритмдік деңгей. «Дәлдеп көзде» ойыны
- Эвристикалық деңгей. Тест тапсырмаларын орындау
- Шығармашылық деңгей. Өлең ұйқасын табу.
- Семантикалық карта
- Оқушыларды бағалау.
- Үйге тапсырма. Қорытынды.
- Ұйымдастыру. Психологиялық тренинг «Түстерді таңдау». Әр оқушыға өзіне ұнайтын түстерді таңдатып, қандай көңіл - күйде отырғанын анықтау.
- Репродуктивтік деңгей. «Мамандық таңдау» ойыны.
Мұғалім - Квадрат теңсіздік дегеніміз не?
Дәрігер - Квадрат түбір дегеніміз не?
Металлург - Арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не?
Спортшы - Квадрат теңдеу дегеніміз не?
Ұшқыш - Виет теоремасы
Гид - Квадрат үшмүше дегеніміз не?
Архитектор - Квадрат функция дегеніміз не?
Программист - Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз не?
- Алгоритмдік деңгей. «Дәлдеп көзде» ойыны.
Координаталық жазықтықта берілген нүктелердің қиылысуын тауып, берілген есепті шешу.
- у=х2+2у = х^{2} + 2графигін салыңдар.
- 2х2+3х−5=02х^{2} + 3х - 5 = 0квадрат теңдеуді шешіңдер.
- х2−8х+15=0х^{2} - 8х + 15 = 0теңдеуін Виет теоремасы арқылы шешіңдер.
- 3х−4х−7=13−6хх−7\frac{3х - 4}{х - 7} = \frac{13 - 6х}{х - 7}теңдеуінің түбірін анықтаңыз.
- 2х2−98=02х^{2} - 98 = 0теңдеуін шешіңдер.
- 5х2+2х−35х^{2} + 2х - 3квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер.
- х - тің қандай мәніндеу=5х2−4х−4у = 5х^{2} - 4х - 4функциясы -3 мәнін қабылдайды.
- (х+1) (х+3) (х+5) (х+7) ==-15 теңдеуін шешіңдер.
- Бөлшекті қысқартыңдар:х2+10х+21х2−9\frac{х^{2} + 10х + 21}{х^{2} - 9}
10) Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
4. Эвристикалық деңгей. Тест тапсырмасын орындау.
- Теңдеуді шешіңіз:
А)
В)
С) түбірі жоқ D)
E)
- Теңдеуді шешіңіз:
А)
В)
С)
D)
E)
- Теңдеуді шешіңіз:
А)
В)
С)
D)
E) түбірлері жоқ
- теңдеуінің шешімі жатқан аралық.
А)
В)
С)
D)
E)
- теңдеуінің шешімі жатқан аралық.
А)
В)
С)
D)
E)
![]()
- теңдеуінің шешімі.
А)
В)
С)
D)
E)
- теңдеудің шешімі.
А)
В)
С)
D)
E)
- теңдеудің шешімі.
А)
В)
С)
D)
E)
- Теңдеулер жүйесін шешіңіз:.
А)
В)
С)
D)
E)
- Теңдеулер жүйесін шешіңіз:.
А)
В)
С)
D)
E)
5. Шығармашылық деңгей. Өлеңнің жалғасын табу.
5 жерде бесім 25, Мен шығамын деп ерледі,
Математика мен тарих тең емес. Қол көтеріп Есепгүл
6. Семантикалық картамен жұмыс.
7. Оқушыларды бағалау.
8. Үйге тапсырма. Қорытынды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz