Сынып жетекшісінің ата – аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері

Сынып жетекшісінің ата - аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері
В. А. Сухомлинский оқушылардың ата - аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып: «Тек ата - аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата - аналармен жұмыстың маңызы ерекше.
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері:
1. Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату.
2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету.
3. Ата-аналар ұжымын құру.
4. Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру. .
Ата-аналармен атқаратын жұмыстарында сынып жетекшісінің қызметі
1. Ата-аналарды сыныптағы оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру.
2. Ата-аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру.
3. Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру.
4. Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға педагогикалық-психологиялық кеңес беру.
5. Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата-аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.
Ата - аналармен жүргізілетін жұмыс
Жауапты
1) Ата-аналар комитетін сайлау
2) Алдағы атқарылатын жұмыстар туралы ұсыныс, пікірлер
3) Оқушы формасы, оқулықтардың ұсталуы жайлы
Ата-аналар жиналысы
1) І тоқсан оқу қорытындысы
2) Ата-аналарға кеңес
1) ІІ тоқсан оқу қорытындысы
2) «Демалысты тиімді өткізейік!»
Ата-аналар жиналысы
Пікіралмасу
Ата-аналарды мектепішілік іс-шараларға тарту
1) ІІІ тоқсан оқу қорытындысы
2) «Отбасы мен мектептің бала тәрбиесіндегі орны»
Ата-аналар жиналысы
Әңгімелесу
1) Жылдық қорытынды
2) «Қауіпсіздік ережесін біліп жүрейік»
Ата-аналар жиналысы
Әңгімелесу
Ата - аналар тізімі
№
Жұмыс орыны
1
Сарсенбаев Бекболсын
Сарсенбаева Гулнар
жүргізуші «Темірлан»
кіржуышы « Бөбек» б/б
Мырзахметова Шолпан
тәрбиеші « Бөбек» б/б
3
Ран Хурмет
Ран Гүлжихан
пешжағушы « Бөбек»б/б
медбеке « Бөбек» б/б
4
Агадилов Бекболат
Бектемисова Сауле
жұмыссыз
мұғалім Т. О. М.
Ата - аналар комитеті
Ата - аналарға арналған сауалнама.
1. Балаңыздың аты-жөні.
2. Балаңыздың туған жылы, күні
3. Әкесінің аты-жөні.
4. Туған жылы, күні.
5. Жұмыс орны.
6. Анасының аты-жөні.
7. Туған жылы, күні.
8. Жұмыс орны.
9. Мекен жайыңыз, телефон
10. Жанұядағы бала саны.
11. Қай сабақтарды нашар меңгереді?
12. Қай сабақты сүйіп оқиды?
13. Үйде сабақты қадағалайсыз ба?
14. Балаңызды қандай үйірмеге қатысқанның қалайсыз?
Ата-ананың аты-жөні
Жауабыңызға рахмет.
Ата- аналарға арналған сауалнама.
«Сіздің балаңыздың қызығушылығы»
1. Балаңыздың аты-жөні.
2. Балаңыз қандай ойындарды қалайды?
3. Спроттық ойындардың қандай түрлерін жақсы көреді?
4. Кіммен жиі ойнайды?
5. Балаңыз ұжымда өзін қалай ұстайды?
6. Отбасында бала тәрбиесімен кім айналысады?
7. Сізді бала тәрбиесіндегі қандай жақтары қинайды?
8. Тәрбиенің қандай әдісін қолдайсыз?
/көндіру, түсіндіру, қатал тәртіп қою, мадақтау, жазалау т. б. /
Ата-ананың аты-жөні
Жауабыңызға рахмет.
Ата-аналарға арналған сауалнама
1. Балаңыздың ең қызықты оқу пәні
2. Балаңыз үшін ең қиын оқу пәні
3. Қандай кәсіби мамандыққа балаңыз икемсіз?
4. Мінез -құлық ерекшеліктерін атаңыз?
5. Балаңыз не нәрсеге әуес?
6. Балаңыздың оқу дәрежесі қандай?
7. Балаңыздың бойынан мына қасиеттерді көре аласыз ба?
/адал, ұстамды, сабырлы тәртіпті т. б. /
8. Үлкендерге балаңыздың көзқарасы қалай?
9. Балаңызды қалай бағалайсыз немесе қандай баға бересіз?
10. Балаңыз мұғалім берген тапсырманы міндетті түрде орындай
ма?
Ата-ананың аты жөні:
Жауабыңызға рахмет.
Ата -аналарға арналған сауалнама
1. Балаңыздың аты-жөні:
2. Туған жылы, күні:
3. Балаңыздың қандай өнері бар?
4. Немен шұғылданғанды жақсы көреді?
/сурет салу, мүсіндеу т. б. /
5 . Балаңыздың жұмыс ынтасы қалай?
/тез, жай, ынта қойып, тез жалығады/
6. Қай қолымен жұмыс істейді?
/жазады, сурет салады, тамақтанады/
7. Әңгіме айтқанды ұната ма, ертегіні, мультфилмді, көрген киносын әңгімелеп айта ала ма?
8. Дыбысты дұрыс айта ала ма?
9. Қандай дыбысты айта алмайды?
10. Балаңыз қалай тамақтанады?
/жақсы, жаман, тез, ақырын/
11. Қалай ұйықтайды?
/тыныш, мазасыз, тез, жай/
12. Достарымен қандай қарым-қатынаста?
/жылы шырайлы, дөрекі, бірқалыпты, ашуланшақ/
13. Топпен немесе жеке ойнағанды ұната ма?
14. Мектепке дейін жиі ауырды ма?
/ескі ауруы бар ма?/
15. Өз балаңыздың тәртібі мен мінезінде қандай өзгешілікті көріп
жүрсіз?
Ата-ананың аты-жөні
Жауабыңызға рахмет.
Ата- аналарға арналған сауалнама
1. Сіз өз балаңызды көбіне қалай атайсыз?
2. Қалай ойлайсыз, сіздің қалай атайтыныңыз балаңызға ұнайды ма?
3. Әдетте балаңыз мектептен нешеде келеді?
4. Балаңыз бос уақытында немен айналысады?
5. Балаңыздың достары кім екенін білесіз бе?
6. Балаңыз бұл балалармен бұрыннан дос болып келе ме?
7. Неліктен сол балалармен дос болып жүр?
8. Балаңыздың сүйікті ісін атаңыз.
9. Балаңызға ұнайтын түсті атаңыз.
10. Қандай киноларды көргенді ұнатады?
11. Қандай кітаптарды оқиды?
12. Кім болғысы келеді?
13. Сіз балаңызбен бірге болуға қанша уақыт бөлесіз?
14. Сіз балаңыздың қандай екенін айтып бере аласыз ба?
15. Сіз балаңыздың өз бойында нені өзгерткенін, түзегенін қалар едіңіз?
16. Сіз балаңыздың болашақта кім болғанын қалайсыз?
17. Сіз бір айға, балаңызға шамамен қанша ақша қажет екенін білесіз бе? ___
Ата-ананың аты-жөні
РАХМЕТ.
Ата-аналарға арналған сауалнама.
иә
+
кейде
0
жоқ
-
Ата-ананың аты-жөні:
Ата-ана мен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу.
1. Бала сізді тыңдамаса, не істейсіз?
а) оған айғайлайсыз;
ә) әңгімелесесіз, көндіресіз;
б) оның ақталғанына мән бермейсіз, үндемейсіз;
в) оны ұрып тастауыңыз мүмкін;
г) желкесінен ұрасыз;
д) оның кінәсін түсіндіруге ұмтыласыз;
е) басқаша іс-әрекет жасаймын (қандай)
2. Сіздің көңіл-күйіңіз болмаса, өшіңізді балаңыздан аласыз ба?
а) жиі;
ә) сирек;
б) ешқашан;
в) айту қиын;
г) басқаша (қандай)
3. Сіздің балаға айғайлауыңызға, қорқытып-үркітуіңізге, ұрып-соғуыңызға әкелетін себептерді көрсетіңіз:
а) тәрбиелеуге ұмтылу;
ә) балаға қатысты емес ашу туғызатын жағдайдан құтылу үшін;
б) әйеліммен (күйеуіммен) ұрысып қалғаным себепті;
в) балам бір нәрсені талап етеді, сұрайды;
г) балам мені ренжіткенде;
д) ұрып-соғу үшін;
е) өзімнің көзқарасыма оны сендіру үшін;
ж) түсіндіре алмаймын;
з) басқа себептер (қандай)
4. Сіздің кейде баланы ұрып-соғып, үйден қуып, қараңғы бөлмеге қамап қойғыңыз келген сәттер бола ма?
а) иә;
ә) жоқ;
б) ешқашан;
в) айту қиын;
г) басқа (қандай)
5. Баланың күнәсі ауыр болған жағдайда қандай жаза қолданасыз?
6. Жазып көрсетіңіз:
Жасыңыз қаншада?
Отбасыңызда неше бала бар?
Олардың жасын көрсетіңіз?
7. Сіз бала кезіңізде ата-анаңызды тыңдамаған сәттерде, олар:
а) көндіргісі, сендіргісі келетін еді;
ә) үндемейтін;
б) желкемнен соғып қалатын;
в) ұрып-соғатын;
г) күш қолданатынын айтып қорқытатын;
д) басқаша
Ата-аналарға арналған сауалнама.
Мақсаты: Баланың эмоционалдық ерік-жігерін бақылау және зерттеу.
Балаңыздың аты-жөні:
Сыныбы:
1. Ұйқы.
а) баланың ұйқыға жатуы; баяу, ұйықтар алдында оның қасында отыру; жарықты сөндірмеуі және т. б.
ә) баланың ұйықтауы: қатты, тыныш немесе аунақшып; түнде ұйықтап жатып сөйлейді;
б) баланың оянуы: бірден әлде жоқ; қандай көңіл күйде тұрады;
2. Тамақ ішу тәбеті: тамақты өз еркімен ішеді; таңдап ішеді, бірден ішеді.
3. Балада қандай жағдайда қорқыныш сезімі туындайды?
жазалау кезінде, үлкендер ұрысқанда, қорқыныштың пайда болуы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz