Сынып жетекшісінің ата – аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері

Сынып жетекшісінің ата - аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері

В. А. Сухомлинский оқушылардың ата - аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып: «Тек ата - аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата - аналармен жұмыстың маңызы ерекше.

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері:

1. Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату.

2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету.

3. Ата-аналар ұжымын құру.

4. Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру. .

Ата-аналармен атқаратын жұмыстарында сынып жетекшісінің қызметі

1. Ата-аналарды сыныптағы оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру.

2. Ата-аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру.

3. Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру.

4. Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға педагогикалық-психологиялық кеңес беру.

5. Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата-аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.

Ата - аналармен жүргізілетін жұмыс

Р/с: Р/с
Мазмұны: Мазмұны
Формасы: Формасы
Жауапты:

Жауапты

Р/с: 1
Мазмұны:

1) Ата-аналар комитетін сайлау

2) Алдағы атқарылатын жұмыстар туралы ұсыныс, пікірлер

3) Оқушы формасы, оқулықтардың ұсталуы жайлы

Формасы:

Ата-аналар жиналысы

Жауапты: Сынып жетекшісі
Р/с: 2
Мазмұны:

1) І тоқсан оқу қорытындысы

2) Ата-аналарға кеңес

Формасы: Ата-аналар жиналысы
Жауапты: Сынып жетекшісі
Р/с: 3
Мазмұны:

1) ІІ тоқсан оқу қорытындысы

2) «Демалысты тиімді өткізейік!»

Формасы:

Ата-аналар жиналысы

Пікіралмасу

Жауапты: Сынып жетекшісі
Р/с: 4
Мазмұны:

Ата-аналарды мектепішілік іс-шараларға тарту

Формасы:
Жауапты: Сынып жетекшісі
Р/с: 5
Мазмұны:

1) ІІІ тоқсан оқу қорытындысы

2) «Отбасы мен мектептің бала тәрбиесіндегі орны»

Формасы:

Ата-аналар жиналысы

Әңгімелесу

Жауапты: Сынып жетекшісі
Р/с: 6
Мазмұны:

1) Жылдық қорытынды

2) «Қауіпсіздік ережесін біліп жүрейік»

Формасы:

Ата-аналар жиналысы

Әңгімелесу

Жауапты: Сынып жетекшісі
Р/с: 7
Мазмұны: Жазғы демалыс
Формасы:
Жауапты: Сынып жетекшісі

Ата - аналар тізімі

№:

Ата - аналар тізімі: Ата - аналар тізімі
Жұмыс орыны:

Жұмыс орыны

Телефоны: Телефоны
№:

1

Ата - аналар тізімі:

Сарсенбаев Бекболсын

Сарсенбаева Гулнар

Жұмыс орыны:

жүргізуші «Темірлан»

кіржуышы « Бөбек» б/б

Телефоны: 95 - 4 -15
№: 2
Ата - аналар тізімі:

Мырзахметова Шолпан

Жұмыс орыны:

тәрбиеші « Бөбек» б/б

Телефоны: 95- 4 -57
№:

3

Ата - аналар тізімі:

Ран Хурмет

Ран Гүлжихан

Жұмыс орыны:

пешжағушы « Бөбек»б/б

медбеке « Бөбек» б/б

Телефоны: 95 - 4 -13
№:

4

Ата - аналар тізімі:

Агадилов Бекболат

Бектемисова Сауле

Жұмыс орыны:

жұмыссыз

мұғалім Т. О. М.

Телефоны: 95 - 4 -88

Ата - аналар комитеті

№:
Аты - жөні, тегі: Аты - жөні, тегі
Жұмыс орны: Жұмыс орны
Телефоны: Телефоны
№: 1
Аты - жөні, тегі: Сарсенбаева Гулнар
Жұмыс орны: кіржуышы « Бөбек» б/б
Телефоны: 95 - 4 - 15

Ата - аналарға арналған сауалнама.

1. Балаңыздың аты-жөні.

2. Балаңыздың туған жылы, күні

3. Әкесінің аты-жөні.

4. Туған жылы, күні.

5. Жұмыс орны.

6. Анасының аты-жөні.

7. Туған жылы, күні.

8. Жұмыс орны.

9. Мекен жайыңыз, телефон

10. Жанұядағы бала саны.

11. Қай сабақтарды нашар меңгереді?

12. Қай сабақты сүйіп оқиды?

13. Үйде сабақты қадағалайсыз ба?

14. Балаңызды қандай үйірмеге қатысқанның қалайсыз?

Ата-ананың аты-жөні

Жауабыңызға рахмет.

Ата- аналарға арналған сауалнама.

«Сіздің балаңыздың қызығушылығы»

1. Балаңыздың аты-жөні.

2. Балаңыз қандай ойындарды қалайды?

3. Спроттық ойындардың қандай түрлерін жақсы көреді?

4. Кіммен жиі ойнайды?

5. Балаңыз ұжымда өзін қалай ұстайды?

6. Отбасында бала тәрбиесімен кім айналысады?

7. Сізді бала тәрбиесіндегі қандай жақтары қинайды?

8. Тәрбиенің қандай әдісін қолдайсыз?

/көндіру, түсіндіру, қатал тәртіп қою, мадақтау, жазалау т. б. /

Ата-ананың аты-жөні

Жауабыңызға рахмет.

Ата-аналарға арналған сауалнама

1. Балаңыздың ең қызықты оқу пәні

2. Балаңыз үшін ең қиын оқу пәні

3. Қандай кәсіби мамандыққа балаңыз икемсіз?

4. Мінез -құлық ерекшеліктерін атаңыз?

5. Балаңыз не нәрсеге әуес?

6. Балаңыздың оқу дәрежесі қандай?

7. Балаңыздың бойынан мына қасиеттерді көре аласыз ба?

/адал, ұстамды, сабырлы тәртіпті т. б. /

8. Үлкендерге балаңыздың көзқарасы қалай?

9. Балаңызды қалай бағалайсыз немесе қандай баға бересіз?

10. Балаңыз мұғалім берген тапсырманы міндетті түрде орындай

ма?

Ата-ананың аты жөні:

Жауабыңызға рахмет.

Ата -аналарға арналған сауалнама

1. Балаңыздың аты-жөні:

2. Туған жылы, күні:

3. Балаңыздың қандай өнері бар?

4. Немен шұғылданғанды жақсы көреді?

/сурет салу, мүсіндеу т. б. /

5 . Балаңыздың жұмыс ынтасы қалай?

/тез, жай, ынта қойып, тез жалығады/

6. Қай қолымен жұмыс істейді?

/жазады, сурет салады, тамақтанады/

7. Әңгіме айтқанды ұната ма, ертегіні, мультфилмді, көрген киносын әңгімелеп айта ала ма?

8. Дыбысты дұрыс айта ала ма?

9. Қандай дыбысты айта алмайды?

10. Балаңыз қалай тамақтанады?

/жақсы, жаман, тез, ақырын/

11. Қалай ұйықтайды?

/тыныш, мазасыз, тез, жай/

12. Достарымен қандай қарым-қатынаста?

/жылы шырайлы, дөрекі, бірқалыпты, ашуланшақ/

13. Топпен немесе жеке ойнағанды ұната ма?

14. Мектепке дейін жиі ауырды ма?

/ескі ауруы бар ма?/

15. Өз балаңыздың тәртібі мен мінезінде қандай өзгешілікті көріп

жүрсіз?

Ата-ананың аты-жөні

Жауабыңызға рахмет.

Ата- аналарға арналған сауалнама

1. Сіз өз балаңызды көбіне қалай атайсыз?

2. Қалай ойлайсыз, сіздің қалай атайтыныңыз балаңызға ұнайды ма?

3. Әдетте балаңыз мектептен нешеде келеді?

4. Балаңыз бос уақытында немен айналысады?

5. Балаңыздың достары кім екенін білесіз бе?

6. Балаңыз бұл балалармен бұрыннан дос болып келе ме?

7. Неліктен сол балалармен дос болып жүр?

8. Балаңыздың сүйікті ісін атаңыз.

9. Балаңызға ұнайтын түсті атаңыз.

10. Қандай киноларды көргенді ұнатады?

11. Қандай кітаптарды оқиды?

12. Кім болғысы келеді?

13. Сіз балаңызбен бірге болуға қанша уақыт бөлесіз?

14. Сіз балаңыздың қандай екенін айтып бере аласыз ба?

15. Сіз балаңыздың өз бойында нені өзгерткенін, түзегенін қалар едіңіз?

16. Сіз балаңыздың болашақта кім болғанын қалайсыз?

17. Сіз бір айға, балаңызға шамамен қанша ақша қажет екенін білесіз бе? ___

Ата-ананың аты-жөні

РАХМЕТ.

Ата-аналарға арналған сауалнама.

№:
Сұрақтар: Сұрақтар
иә+:

иә

+

кейде0:

кейде

0

жоқ-:

жоқ

-

№: 1
Сұрақтар: Сіз жанұяның барлық мүшелері толық құқықты болуы керек деп санайсыз ба?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 2
Сұрақтар: Балаңыз сізбен бірге үй шаруашылық істеріне араласа ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 3
Сұрақтар: Баланы физикалық жазалау-тәрбиелеу әдісіндегі ең қолайлы (эффективті) әдіс дегенге келісесіз бе?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 4
Сұрақтар: Баланы жиі мадақтау пайдалы ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 5
Сұрақтар: Сіз балаңызбен әлемдегі болып жатқан жаңалықтармен және жанұялық мәселелерді жиі талқылайсыз ба?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 6
Сұрақтар: Кейбір тақырыптарды балаларға жария ету аса қажет емес деп санайсыз ба?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 7
Сұрақтар: Сіздің ойыңызша педагогтар сіздің балаңызға әділетсіз қарай ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 8
Сұрақтар: Сіз жетпеген нәрсеге балаңыздың жетуін қалайсыз ба?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 9
Сұрақтар: Баланың ата-анасын сынауға құқығы бар ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 10
Сұрақтар: Балаңыздың жанұялық кеңестің шешімін бұзуғы құқысы бар ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 11
Сұрақтар: Жанұяның әрбір мүшесі өз көзқарасын білдіруге құқысы бар ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 12
Сұрақтар: Балаларыңыз сізбен сырласа ма және жеке бас мәселесіне байланысты сізден кеңес сұрай ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 13
Сұрақтар: Баланы дұрыс бағытта тәрбиелеу үшін принциптерге жүгінесіз бе?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 14
Сұрақтар: Баланың өткен қателіктерін есіне түсіру беру пайдалы ма?
иә+:
кейде0:
жоқ-:
№: 15
Сұрақтар: Жанұямда балаларыммен өзара түсінушілік бар деп ойлайсыз ба?
иә+:
кейде0:
жоқ-:

Ата-ананың аты-жөні:

Ата-ана мен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу.

1. Бала сізді тыңдамаса, не істейсіз?

а) оған айғайлайсыз;

ә) әңгімелесесіз, көндіресіз;

б) оның ақталғанына мән бермейсіз, үндемейсіз;

в) оны ұрып тастауыңыз мүмкін;

г) желкесінен ұрасыз;

д) оның кінәсін түсіндіруге ұмтыласыз;

е) басқаша іс-әрекет жасаймын (қандай)

2. Сіздің көңіл-күйіңіз болмаса, өшіңізді балаңыздан аласыз ба?

а) жиі;

ә) сирек;

б) ешқашан;

в) айту қиын;

г) басқаша (қандай)

3. Сіздің балаға айғайлауыңызға, қорқытып-үркітуіңізге, ұрып-соғуыңызға әкелетін себептерді көрсетіңіз:

а) тәрбиелеуге ұмтылу;

ә) балаға қатысты емес ашу туғызатын жағдайдан құтылу үшін;

б) әйеліммен (күйеуіммен) ұрысып қалғаным себепті;

в) балам бір нәрсені талап етеді, сұрайды;

г) балам мені ренжіткенде;

д) ұрып-соғу үшін;

е) өзімнің көзқарасыма оны сендіру үшін;

ж) түсіндіре алмаймын;

з) басқа себептер (қандай)

4. Сіздің кейде баланы ұрып-соғып, үйден қуып, қараңғы бөлмеге қамап қойғыңыз келген сәттер бола ма?

а) иә;

ә) жоқ;

б) ешқашан;

в) айту қиын;

г) басқа (қандай)

5. Баланың күнәсі ауыр болған жағдайда қандай жаза қолданасыз?

6. Жазып көрсетіңіз:

Жасыңыз қаншада?

Отбасыңызда неше бала бар?

Олардың жасын көрсетіңіз?

7. Сіз бала кезіңізде ата-анаңызды тыңдамаған сәттерде, олар:

а) көндіргісі, сендіргісі келетін еді;

ә) үндемейтін;

б) желкемнен соғып қалатын;

в) ұрып-соғатын;

г) күш қолданатынын айтып қорқытатын;

д) басқаша

Ата-аналарға арналған сауалнама.

Мақсаты: Баланың эмоционалдық ерік-жігерін бақылау және зерттеу.

Балаңыздың аты-жөні:

Сыныбы:

1. Ұйқы.

а) баланың ұйқыға жатуы; баяу, ұйықтар алдында оның қасында отыру; жарықты сөндірмеуі және т. б.

ә) баланың ұйықтауы: қатты, тыныш немесе аунақшып; түнде ұйықтап жатып сөйлейді;

б) баланың оянуы: бірден әлде жоқ; қандай көңіл күйде тұрады;

2. Тамақ ішу тәбеті: тамақты өз еркімен ішеді; таңдап ішеді, бірден ішеді.

3. Балада қандай жағдайда қорқыныш сезімі туындайды?

жазалау кезінде, үлкендер ұрысқанда, қорқыныштың пайда болуы


Ұқсас жұмыстар
Сынып жетекшінің сынып ата - аналарының құрамын зерттеуі
Сынып жетекшісінің міндеті сан алуан
Ата-аналармен жұмыс
Сынып жетекшінің міндеті
Отбасы - мектеп, отбасы, жұртшылық бірлескен жұмысын ұйымдастырушы орталық
Ата-аналарға арналған баяндамалар
Мектептегі тәрбие жұмысының нәтижелігі ата - анамен мектептің бірлескен әрекетінде
Сынып жетекшінің сынып оқушыларымен жұмыс жоспары
Жылдық тәрбие жоспары 9 сынып
<<Қазіргі заман сынып жетекшісінің портреті>>
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz