Жақсылардың жақсысы. ана тілі, 3 сынып

3«а» сынып
3 - апта
2 - күн
1 - сабақ
3«а» сынып: Мұғалімі
3 - апта: Әділбек Үмиткүл Ілиясқызы
3«а» сынып: Сабақтың тақырыбы
3 - апта: Жақсылардың жақсысы. Р. Босилек (болгар жазушысы)
3«а» сынып: Сілтеме
3 - апта:

Ана тілі 3сынып. 2011ж. Әдістемелік құрал. Интернет

А. Қ. Әлімов, Б. М. Қосанов, Р. Ж. Базарбекова"Бастауыш сынып мұғалімдеріне интербелсенді әдістеме"

3«а» сынып: Жалпы мақсаты
3 - апта: Мәтіннің негізгі идеясын диалогтік оқытуды қолдану арқылы түсіну, сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету, еңбекпен білімнің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру, білімге қызығушылығын арттыру, сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамыту; жақсы оқуға, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу
3«а» сынып: Оқу нәтижесі
3 - апта:

Оқушылар өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі, жақсылықтың бәріне еңбек пен білімнің нәтижесінде жететіндігін түсінеді, өзіндік ойларын еркін жеткізіп, сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді;

эмоциялық әрекет арқылы өзін өзі реттейді; тіл байлықтарын, түсініктерін қалыптастырады

3«а» сынып: Негізгі идеялар
3 - апта:

Білім мен еңбек -жақсы өмір сүруге септігін тигізетінін, ерінбей еңбек етсең мақсат пен арманыңа жететінін ұғындыру;

"Білім мен еңбек, бәрін жеңбек"-мәнін ашу;

3«а» сынып: Тапсырмалар
3 - апта:

1. Топтық жұмыс

2. Білу. Ой қозғау. Жұмбақ шешу

3. Түсіну-Оқулықпен жұмыс

"Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою тәсілі"

4. Қолдану-"Бірлескен зерттеу"тәсілі

5. Талдау -әр топқа тапсырмалар

6. Жинақтау-«Әңгіме кестесі» стратегиясы
әңгіменің негізгі идеясын ашу тапсырмалары

7. Бағалау- ертегі мазмұнына сәйкес келетін мақалды тап, жауабыңды дәлелде.

3«а» сынып:

Дереккөздер,

жабдықтар

3 - апта: Интерактивті тақта, суреттер, бояу, қарындаштар, постерлер, үлестірмелі материалдар, маркерлер, стикерлер, сандар жазылған қима қағаздар, ғаламтор көзі, АКТ желісі
3«а» сынып: Оқыту әдістері
3 - апта:

Жаңа әдістер.

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау.

2 - күн:

1 Диалог

2 Жеке жұмыс

3 Жұптық жұмыс

4 Топтық жұмыс

Каусар3241.jpg Каусар3228.jpg Каусар3237.jpg

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері:

I. Проблеманы айқындау кезеңі:

Топтарға бөліну және ой сергек

(2мин)

Жұмбақ шешу арқылы

жаңа тақырыпқа бағытталу

(3мин)

Білу

Мұғалімнің әрекеті:

Түрлі қағаздағы конфеттер таратады, олардың қағаздарына қарай отырып, топ алмасады

Топ ережесін құруға ұсыныс беру:

Оқушының әрекеті:

Оқушылар тәттілердің қағаз түстеріне қарап, топқа бөлінеді

Оқушылар топта бірлесіп ынтымақтасқан топ ережесін құрады, өз ережелерін флипчартқа жазып сыныпқа іліп қояды

Бағалау:
Сабақ кезеңдері:

Ой қозғау; Жұмбақты шеш:

1. Әжемнің қолында шыр айналар,

Шыр айналса, өзіне шыр байланар .

2. Сөзі- дана, үні жоқ, сөйлемейді тілі жоқ;

Қолыңа алсаң -шешен, ақылы асқан көсем;

3. Тоқыған ауы , Шыбынның жауы.

Жұмбақтың шешімі ұршық , өрмек, кітап туралы білетіндерін ортаға салады, мағынансын ашу)

Мұғалімнің әрекеті: Оқушылар жұмбақты топта талқылап, бірлесіп шешіп, қызыл бояумен ерекшеленген сөзді дауыстап оқып, мағынасын түсіндіреді; өз ойларын ортаға салады;
Оқушының әрекеті: Бағдаршам арқылы бағалау
Сабақ кезеңдері:

II.

"Проблеманы шешу" кезеңі:

Түсіну

(10 мин)

Мұғалімнің әрекеті:

Тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Мақсат қойып, мәтінді оқу. (10 минут)

Мұғалім оқулықтағы мәтінді екіге бөліп өздігімен оқып, оқығандарын топ ішінде талқылауын, түсініп оқу жұмысын тапсырады

Оқушының әрекеті:

Мәтінді өздігінен оқу тәсілі:

1) Жеке жұмыс

Оқушылар берілген мәтінне топ ішінде бірінші абзацты оқиды .

2) Топтық жұмыс

Оқушылар топ ішінде оқығандарын талқылау сұрақтарын қояды, білгендерін ортаға салады

әр топтан бір оқушы оқығандығы туралы ойларын ортаға салады, қалғандары толықтырады

Бағалау: Топпен бағалау
Сабақ кезеңдері:

III.

"Проблема шешімін қолдану" кезеңі:

Қолдану

"Бірлескен зерттеу"тәсілі

Сергіту сәті

(2мин)

Ой сергек

Мұғалімнің әрекеті:

3-тапсырма.

Оқушыларға"Адамның жақсы өмір сүруі үшін еңбек пен білімнің пайдасы қандай? деген сұраққа "бірлескен зерттеу"тәсілі бойынша жауап беруі тапсырылады

Мәтінге сүйеніп, алған білімді қолданып көрейік, сурет бойынша зерттеу ұйымдастырайық:

-Суреттер ненің белгісі ретінде алынған?Адамға өмір сүру үшін ең алдымен не қажет деп ойлайсыңдар?

-Еңбектену адамға не үшін қажет?

-Білімнің адам өміріндегі маңыздылығы қандай?

Оқушының әрекеті:

Топ ішінде ұршық, өрмек, кітаптың не үшін қажет екендігін, олардың пайдасын талқылайды, оқушылар өз ойларын маркерлермен плакаттарға жазады;

-Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, суреттерін, ой түйіндерін жазады;

Плакаттарын қабырғаға іліп қойып, әр топтан бір спикер кезекпен өз жұмыстарын қорғайды

Бағалау:

Өзара бағалау

Смайл арқылы бағалау

Сабақ кезеңдері:

Талдау

(10мин)

Мұғалімнің әрекеті:

4-тапсырма:

Мәтін бойынша алған білімді талдау, айтылған ойды әрі қарай дамыту;

1-топ:Сызба бойынша еңбек пен білімді сипатта

Осы күн көздерін қандай түспен бояр едің? Неліктен?

2-топ:

Сызбаны толтыр:

3-топ:

Мәтіннен бірнеше бөлмелі үй сипатталған жолдарды тауып оқы. Құрылыс маманы ретінде осы үйдің сызба -жобасын қағазға түсір

4-топ:

Ойыңды қорытып, сызбаны толықтыр:

Бұл құмырсқаның неліктен "жақсылардың жақсысы" аталатынын дәлелде

Оқушының әрекеті:

Оқушылар алдымен топ ішінде мәселені талқылап, үйдің сызба-жобасы қалай жасалатыны туралы өз ойларын ортаға салады

Жеке өз бетімен құмырсқа сызбасын толтырады, содан соң топ ішінде ойларын ортаға салып, бірлесіп, дәлелдемелер жасайды, қорғайды

Сабақ кезеңдері:

Жинақтау

(5мин)

Мұғалімнің әрекеті:

5-тапсырма:

«Әңгіме кестесі» стратегиясы
1. Ертегінің тақырыбы:

2. Авторы:
3. Оқиға орны:

4. Кейіпкерлері:
5. Ертегінің соңында не болды?
6. Мазмұнының идеясы:

-Қандай балаларды жақсы бала деп айтуға болады?

-Жақсылардың жақсысы болу қиын ба?

-Сен солардың қатарына жатасың ба? Неліктен?

Оқушының әрекеті:

1. Жақсылардың жақсысы

2. Ран Босилек- болгар жазушысы

3. Әсем бау-бақшалы зәулім үй

4. Әкесі, кішкентай қыз;

5. Әкесі қызына ұршық, өрмек, кітаптың жақсылардың жақсысы екенін түсіндірді

6. Ерінбей еңбек ету мақсат пен арманыңа жеткізеді, білімге жол сілтейді, ал білім арқылы өмірдің ақиқатына көз жеткізесің

Бағалау:

Өзара бағалау

Формативті бағалау

Сабақ кезеңдері:

Бағалау

(3мин)

Мұғалімнің әрекеті:

6-тапсырма:

Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу.

Өмірмен байланыстырып, мысал келтіру.

Бүгінгі сабақ барысында білімдеріне өз бағаларын беру.

Үйге тапсырма

Оқушының әрекеті: Мәтінге сәйкес "Білім мен еңбек-бәрін жеңбек" шығарма жазу
Бағалау:

Крите-рий арқылы бағалау

формативті және жиынтық бағалау

Сабақ кезеңдері:

Кері байланыс

(1мин)

Мұғалімнің әрекеті:

-Сабақ ұнады ма?

-Сабақтың тақырыбын жақсы меңгердім деп ойлайсыздар ма?

-Бұл тақырыпты үйде қалайша талдайсыздар?

-Бүгінгі үйренгендеріңізді кішкене-іні қарындастарыңызға үйретесіздер ме?

Оқушының әрекеті: Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді, өз ойларын еркін баяндайды
Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Сабақ кезеңдері:

Рефлексия

(1мин)

Мұғалімнің әрекеті:

"Жаным толған жақсылық"

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу


Ұқсас жұмыстар
Әдебиеттік оқу пәніне -омж-3 сынып
Мәтінді оқимыз
Кітаптар ауруханасында
Мақалды талдау
«қамқорлық» б.соқпақбаев
Соңғы тыныштық
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы
Көктем. көктем келді. ана тілі пәнінен ашық сабақ
Сөз ілік септік жалғауы сөз тәуелдік жалғау
Сөз сыры арнаулы курс 5 класс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz